Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Mede-auteur:
  • JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:49

JanW

Kampioen Eredivisie
In een titelrace die op de één-na-laatste speeldag werd beslist, was het dit seizoen Ajax dat aan het langste eind trok. Na vier seizoenen zonder prijs mag Ajax zich dit jaar dus kampioen van Nederland noemen. PSV werd tweede en Feyenoord eindigde op flinke afstand op de derde plaats. Fortuna Sittard en FC Emmen verdienen ook complimenten met het knappe lijfsbehoud.

Kampioen Keuken Kampioen Divisie
Dit jaar was het lange tijd spannend in de strijd om het kampioenschap. Sparta streed met FC Twente om de schaal en directe promotie. Waar Sparta punten ging laten liggen, bleef FC Twente ze wel pakken, met het kampioenschap als resultaat. Sparta en RKC promoveren ook. De Graafschap en Excelsior zijn gedegradeerd.

KNVB Beker Winnaar
De KNVB Beker was dit jaar een finale tussen Willem II en Ajax. Op papier zou dat voor de Amsterdammers geen lastige laatste horde moeten zijn. Dat was het inderdaad ook niet. Een wedstrijd is het niet geweest, Ajax won met 4-0 en daarmee de eerste prijs van dit seizoen.

Champions League Winnaar
De hegemonie van Real Madrid is doorbroken. Liverpool stond voor het tweede jaar op rij in de finale, waarin het Tottenham Hotspur trof. Een slechte wedstrijd, heb ik van horen zeggen. Een benutte penalty in de eerste minuut van Salah en een bekeken schot van Origi na een afgeslagen corner waren de doelpunten. Liverpool wint met 2-0 en de zesde Champions League in de historie. Ook een mooi moment voor Van Dijk en Wijnaldum natuurlijk.

Europa League Winnaar
Een finale in Baku, daar is al genoeg over gezegd. Chelsea tegen Arsenal. De eerste helft ging nog gelijk op. De tweede helft was Chelsea de bovenliggende partij. Giroud, Hazard twee maal en Pedro waren de doelpuntenmakers. Voor Arsenal deed Iwobi nog wat terug.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-06 21:50
Baseman77 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:15:
Tijd voor belangrijk nieuws: Toon Gerbrands heeft bijgetekend tot 2025 *O* oOo _/-\o_
Natuurlijk super voor PSV d:)b. Ajax heeft, na jaren gerommel, ook een stabiele leiding. Jammer voor de Eredivisie dat Feyenoord op dat gebied achterblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-06 20:01

snmght

imho dan he

Fleximex schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:14:
[...]

Natuurlijk super voor PSV d:)b. Ajax heeft, na jaren gerommel, ook een stabiele leiding. Jammer voor de Eredivisie dat Feyenoord op dat gebied achterblijft.
Waar ligt dat aan? Een Feyenoorder hier die de vinger op de zere plek kan leggen?

Zeker goed nieuws voor PSV en daarmee de eredivisie. :)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:27

loewie1984

music addict! pizza monster!!

En verder. Fijn dat we weer competitie wedstrijden hebben. Ipv dat gezwabber en geklooi in de 16 van Oranje. ;)

discogs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-06 22:53
Niet te snel door pagina 1 he heren :+

[ Voor 10% gewijzigd door Martinusz op 18-10-2019 15:36 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Geen eredivisie wedstrijd vandaag?

Nou ja, komt het morgen en overmorgen wel weer. :+

[ Voor 44% gewijzigd door JohanKupers op 18-10-2019 15:48 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:21
Fleximex schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:14:
[...]

Denk dat ze het blijven doen met huidige (interim) directeur Sjaak Troost, en wachten tot Eenhoorn beschikbaar is. Dat kan nog wel even duren want hij schijnt niet weg te willen voordat de problemen met het stadion zijn opgelost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:41
Heerlijk dat die interlands weer klaar zijn.

Om meteen het topic even goed te dopen:
Stam vindt Senesi er nog niet klaar voor en blijft lekker zo doorgaan.....
Ik ben er nu van overtuigt, die haalt de Kerst niet. De duurste aankoop van Feyenoord ooit, en dan speelt ie niet omdat meneer Stam t niet zo ziet. Zodra we tegen een redelijk spelend Heracles onderuitgaan en afgemaakt worden in de Arena kan ie nokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-06 22:53
Leon Zwiers schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:57:

Ik ben er nu van overtuigt, die haalt de Kerst niet. De duurste aankoop van Feyenoord ooit, en dan speelt ie niet omdat meneer Stam t niet zo ziet. Zodra we tegen een redelijk spelend Heracles onderuitgaan en afgemaakt worden in de Arena kan ie nokken.
Maar waarom zou die het wel kunnen? :?
Blijkbaar is hij niet echt overtuigend op de training?

Dat hij de duurste aankoop is zegt natuurlijk niks, kan ook gewoon een dure flop zijn ala Sulejmani.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookelo
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:33

Ik heb het niet zo gevolgd, maar Senesi heeft tot nu toe 1 helft gespeeld waarin hij niet heel erg overtuigde toch? Het kan ook zo maar een blunder van Feyenoords td/scouting zijn dat hij er echt niets van kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Martinusz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

Dat hij de duurste aankoop is zegt natuurlijk niks, kan ook gewoon een dure flop zijn ala Sulejmani.
Lijkt me niet echt iets dat wij hier kunnen beoordelen?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:06:
[...]

Lijkt me niet echt iets dat wij hier kunnen beoordelen?
Vanuit beide kanten is het niet te beoordelen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:05:
[...]

Je hebt de rest van het seizoen van Feyenoord tot nu toe toch nog wel gezien? Veel slechter in de verdediging kan het atm gewoon niet. Ik zou m voor de leeuwen gooien, laat m maar eens een pot of 10 staan, zo kan ie zich ook aanpassen.
Dat eeuwige gepamper.....het loopt toch al kut. Dan liever energie steken in iemand die nog wat kan gaan betekenen voor de club dan voor een Botteghin die toch amper meer toekomst heeft en al aan veel van de tegengoals dit seizoen schuldig is.

En de track-record van Stam is ook nog niet best.
Op zijn aanspraak een speler uit de UK gehaald, weggegooid geld blijkt, want die voldeed al helemaal niet en speelt ook niet.

De speler die veel kost en voor zijn land in de basis staat met die Ajaxverdediger in de onder 23 zit op de bank want "hij moet nog stappen maken" .......alsof wij Barcelona zijn. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 18-10-2019 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:10:
[...]

De speler die veel kost en voor zijn land in de basis staat met die Ajaxverdediger in de onder 23 zit op de bank want "hij moet nog stappen maken" .......alsof wij Barcelona zijn. 8)7
Wat zijn interlandcarriere betreft ben je verkeerd voorgelicht. Senesi heeft vorige maand zijn debuut gemaakt voor de O23 in een oefenduel tegen Bolivia O21. Drie dagen later was Martinez aanvoerder van het elftal dat speelde tegen Colombia O23.

Ook in zijn drie interlands voor de O21 heeft hij nooit samengespeeld met Martinez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 09:11
Toon Gerbrands blijft gewoon lekker in Nederland, die man doet geen gekke dingen. Heerlijk zo'n iemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 19:47
snmght schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:15:
[...]

Waar ligt dat aan? Een Feyenoorder hier die de vinger op de zere plek kan leggen?

Zeker goed nieuws voor PSV en daarmee de eredivisie. :)
Ben geen Feyenoorder maar in de jeugd hebben ze bij Feyenoord mensen die extreem territoriaal zijn en het moet op hun manier anders kun je vertrekken.
Dan heb je een Interim TD die de transfers door andere mensen laat doen waaronder een zaakwaarnemer.

Al haal je Eenhoorn, dan nog moeten er denk ik aardig wat mensen vertrekken en bepaald worden wie wat doet en dat mensen die geen functie hebben zich nergens mee bemoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:52
krissie100 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 17:43:
Toon Gerbrands blijft gewoon lekker in Nederland, die man doet geen gekke dingen. Heerlijk zo'n iemand.
Toon had de reddende engel voor Feyenoord kunnen zijn. Maar goed voor PSV dat hij langer blijft!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eredivisie speelronde 10
zaterdag
18:30u
AZ v sc Heerenveen
RKC v Ajax
19:45u
FC Twente v Willem II
20:45
FC Utrecht v PSV
VVV-Venlo v Vitesse

zondag
12:15u
PEC Zwolle v ADO Den Haag
14:30u
FC Emmen v Fortuna Sittard
FC Groningen v Sparta
16:45u
Feyenoord v Heracles

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Voor de mensen die interesse hebben.
Menno Tamming zit bij VI om te praten over ADO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:33:
Voor de mensen die interesse hebben.
Menno Tamming zit bij VI om te praten over ADO.
staat aan/op :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Interesse in ADO of vanwege leedvermaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:44:
[...]

Interesse in ADO of vanwege leedvermaak?
Interesse in elke club, en verveel me wat vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hackus schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:45:
[...]

Interesse in elke club, en verveel me wat vanavond ;)
Nu maar weer wachten tot maandag :/

Vraag me echt af wat er nu weer aan de hand is bij ADO.
Dacht dat de situatie Wang opgelost was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:27:
[...]

Genee ouwehoert maar wat. zal zo wel komen. je kunt die man niet voor Jan *** laten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023

Sinisterra was ook een jaar lang een mega miskoop waar iedereen smadelijk om moest lachen. En bij de buren was het met Neres ook niet meteen feest.

Ik wacht nog even met mijn conclusies

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
@Leon Zwiers
Nu hebben ze het altijd fout maar volgens het AD gaat Senesi toch wel spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
D-e-n schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:47:
@Leon Zwiers
Nu hebben ze het altijd fout maar volgens het AD gaat Senesi toch wel spelen nu.
Dus die speelt niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:58
Vanavond op papier een makkelijk duel, ben benieuwd hoe het ervoor staat en of Ziyech 100% fit is..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:21

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:02:
Vanavond op papier een makkelijk duel, ben benieuwd hoe het ervoor staat en of Ziyech 100% fit is..
Ziyech banken! Hup jeugd erin! Ziyech hierna weer hard nodig. Dit RKC mag geen enkel probleem zijn. Finito.

Ik maak me zorgen (om de poule) bij Utrecht-PSV. Hoe groot gaat de slachting worden als Donyell on fire is? 0-6? 0-7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:27:
[...]

Niets nieuws dus. dit hele gedoe speelt al langer, alleen bleef het 'stil' in de media de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Senesi zal wel niet goed genoeg zijn.
Ze proberen hem nog te ontwikkelen denk ik.
Die ene helft dat hij wel mee deed, zal hem ook misschien niet in de koude kleren hebben gestaan. Dat willen ze nu mss voorkomen?

Een goede fitte stopper speelt normaal gesproken lijkt me. Zeker gezien een Botteghin die daar nu staat en die het opeens kwijt is.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 19-10-2019 10:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:09
Ik maak me zorgen (om de poule) bij Utrecht-PSV. Hoe groot gaat de slachting worden als Donyell on fire is? 0-6? 0-7?
Deze jinx is iets te obvious... zo gaat psv natuurlijk nooit punten verspelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Harribo schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 10:51:
Senesi zal wel niet goed genoeg zijn.
Ze proberen hem nog te ontwikkelen denk ik.
Die ene helft dat hij wel mee deed, zal hem ook misschien niet in de koude kleren hebben gestaan. Dat willen ze nu mss voorkomen?

Een goede fitte stopper speelt normaal gesproken lijkt me. Zeker gezien een Botteghin die daar nu staat en die het opeens kwijt is.
Opeens? Nee, die is het al 2 jaar kwijt. Daarom hebben ze ook 3 verdedigers gehaald. Maarja, Stam stelt ze niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

P.O. Box schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:13:
[...]

Deze jinx is iets te obvious... zo gaat psv natuurlijk nooit punten verspelen ;)
Ja op Vi stond dat Utrecht tegen alle teams in de Eredivisie het meeste moeite heeft met PSV... dan weet je het statistisch wel. W10/V67 (!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-06 21:25

Qu3st

Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:14:
[...]

Opeens? Nee, die is het al 2 jaar kwijt. Daarom hebben ze ook 3 verdedigers gehaald. Maarja, Stam stelt ze niet op.
Die Senesi komt uit de koker van Stam zijn team zelf, toch raar dat ie em dan al als brandhout gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Qu3st schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:06:
[...]

Die Senesi komt uit de koker van Stam zijn team zelf, toch raar dat ie em dan al als brandhout gebruikt.
Net zoals die Kelly. Ook van Stam. En die is ook al aardig geflopt, want die speelt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:41:
[...]

Net zoals die Kelly. Ook van Stam. En die is ook al aardig geflopt, want die speelt ook niet.
Och ja die loopt ook nog rond bij jullie. Goed beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:56
Huntelaar in de basis, zozo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:08
Typhone schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:13:
[...]

Ja op Vi stond dat Utrecht tegen alle teams in de Eredivisie het meeste moeite heeft met PSV... dan weet je het statistisch wel. W10/V67 (!)
Toch raar, Utrecht speelt toch geen slecht voetbal door de bank genomen.
Grappig dat voor Ajax Utrecht soms wel een angstgegner kan zijn, en blijkbaar bij PSV als lammetjes naar het slachthuis gaan.

Aan de andere kant is de angstgegner van PSV Heerenveen, Ajax heeft nooit zoveel moeite met de Friezen geloof ik, terwijl PSV daar de laatste jaren niet echt geweldige resultaten heeft gehaald.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:49
Nog niet heel lang geleden werd het 3-3 tegen de Friezen, nog thuis ook geloof ik. ;)
Was Roda niet een beetje de angstgegner van PSV? Of RKC. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Credits voor RKC dat ze weer een normale grasmat hebben liggen ipv dat plastic van de vorige seizoenen. Ze hadden dat geld ook kunnen besteden aan 2 spelers in een poging om de nacompetitie te ontlopen (of zoals het er nu naar uit ziet behalen)

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 19-10-2019 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shutdown
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-06-2020
Lekkere vrije trap, gelukkig geen doelpunt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
toolkist schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:34:
Credits voor RKC dat ze weer een normale grasmat hebben liggen ipv dat plastic van de vorige seizoenen. Ze hadden dat geld ook kunnen besteden aan 2 spelers in een poging om de nacompetitie te ontlopen (of zoals het er nu naar uit ziet behalen)
Ik las dat het even duur was. Op Voetbalzone stond er van de week een bericht over. Volgens mij voor 3 velden voor de a-selectie 5 ton voor natuurgras, een ton per jaar. Kunstgras was ook een half miljoen en een afschrijving van 5 jaar. Daar kwamen dan nog wat jaarlijkse kosten bij.

Hopelijk gaan de rest van de clubs ook snel terug naar natuur gras.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:03:
[...]

Toch raar, Utrecht speelt toch geen slecht voetbal door de bank genomen.
Grappig dat voor Ajax Utrecht soms wel een angstgegner kan zijn, en blijkbaar bij PSV als lammetjes naar het slachthuis gaan.

Aan de andere kant is de angstgegner van PSV Heerenveen, Ajax heeft nooit zoveel moeite met de Friezen geloof ik, terwijl PSV daar de laatste jaren niet echt geweldige resultaten heeft gehaald.
Utrecht vs PSV;
2012/13: 1 - 0
2013/14: 1 - 5
2014/15: 1 - 5
2015/16: 0 - 2
2016/17: 1 - 2
2017/18: 1 - 7
2018/19: 2 - 2

Laatste zeven seizoenen vier punten voor Utrecht en zestien voor PSV.
Zeven goals voor Utrecht en drieëntwintig goals voor PSV.

PSV vs Utrecht;
2012/13: 2 - 1
2013/14: 1 - 0
2014/15: 3 - 1
2015/16: 3 - 1
2016/17: 3 - 0
2017/18: 3 - 0
2018/19: 4 - 0

Laatste zeven seizoenen nul punten voor Utrecht en eenentwintig punten voor PSV.
Drie goals voor Utrecht en negentien goals voor PSV.

Laatste veertien competitieduels vier punten voor Utrecht en zevenendertig voor PSV.
Tien goals voor Utrecht en tweeënveertig goals voor PSV.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Utrecht vs Feyenoord;
2012/13: 0 - 1
2013/14: 2 - 5
2014/15: 0 - 0
2015/16: 1 - 2
2016/17: 3 - 3
2017/18: 1 - 1
2018/19: 3 - 2

Laatste zeven seizoenen zes punten voor Utrecht en twaalf voor Feyenoord.
Tien goals voor Utrecht en veertien goals voor Feyenoord.

Feyenoord vs Utrecht;
2012/13: 2 - 1
2013/14: 1 - 0
2014/15: 1 - 2
2015/16: 3 - 2
2016/17: 2 - 0
2017/18: 3 - 1
2018/19: 1 - 0

Laatste zeven seizoenen drie punten voor Utrecht en achttien punten voor Feyenoord.
Zes goals voor Utrecht en dertien goals voor Feyenoord.

Laatste veertien competitieduels negen punten voor Utrecht en dertig voor Feyenoord.
Zestien goals voor Utrecht en zevenentwintig goals voor Feyenoord.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Utrecht vs Ajax;
2012/13: 0 - 0
2013/14: 1 - 1
2014/15: 1 - 1
2015/16: 1 - 0
2016/17: 0 - 1
2017/18: 0 - 0
2018/19: 1 - 3

Laatste zeven seizoenen zeven punten voor Utrecht en tien voor Ajax.
Vier goals voor Utrecht en zes goals voor Ajax.

Ajax vs Utrecht;
2012/13: 1 - 1
2013/14: 3 - 0
2014/15: 3 - 1
2015/16: 2 - 2
2016/17: 3 - 2
2017/18: 1 - 2
2018/19: X - X

Laatste zes seizoenen vijf punten voor Utrecht en elf punten voor Ajax.
Acht goals voor Utrecht en dertien goals voor Ajax.

Laatste dertien competitieduels twaalf punten voor Utrecht en eenentwintig voor Ajax.
Twaalf goals voor Utrecht en negentien goals voor Ajax.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Samenvatting laatste 7 seizoenen Utrecht vs de oude top 3;

Punten tegen PSV: Vier punten voor Utrecht en zevenendertig punten voor PSV.
Punten tegen Feyenoord: Negen punten voor Utrecht en dertig punten voor Feyenoord.
Punten tegen Ajax: Twaalf punten voor Utrecht en eenentwintig punten voor Ajax.

Goals tegen PSV: Tien goals voor Utrecht en tweeënveertig goals voor PSV.
Goals tegen Feyenoord: Zestien goals voor Utrecht en zevenentwintig goals voor Feyenoord.
Goals tegen Ajax: Twaalf goals voor Utrecht en negentien goals voor Ajax.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-06 20:43
Het is toch geen geheim dat Utrecht zich altijd extra weet op te laden tegen Ajax, zowel op het veld als op de tribune.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:49

Vos

AFCA

Wat begint Ajax slecht zeg. Mazraoui op links vind ik ook maar niks. Überhaupt Mazraoui niet eigenlijk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Het lijkt wel of we verwachten dat we er zomaar even doorheen kunnen wandelen; er mag wel wat meer gevoetbald worden, RKC is ook malle pietje niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

RKC doet het goed hoor, staan verdedigend goed. Tempo bij Ajax mag ook wel wat omhoog geschroefd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
AZ weer naast Heerenveen. Nog 1 erbij voor de poule aub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vos schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:49:
Wat begint Ajax slecht zeg. Mazraoui op links vind ik ook maar niks. Überhaupt Mazraoui niet eigenlijk ;)
Waarom staat staat Dest eigenlijk niet linksback en Mazraoui rechtsback? Daar stond hij in de wedstrijd om de Johan Cruijf schaal ook, dan houdt je in ieder geval Mazraoui nog aan zijn betere kant.

[ Voor 17% gewijzigd door Napo op 19-10-2019 19:08 . Reden: Mazaroui -> Mazraoui ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Leon Zwiers schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:06:
AZ weer naast Heerenveen. Nog 1 erbij voor de poule aub
Verdomme, ik moest t perse weer jinxen :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Milner is jaloers op de verdediging van Ajax, wat een gatenkaas is het zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:06:
[...]

Waarom staat staat Dest eigenlijk niet linksback en Mazraoui rechtsback? Daar stond hij in de wedstrijd om de Johan Cruijf schaal ook, dan houdt je in ieder geval Mazraoui nog aan zijn betere kant.
Geen idee.

RKC de beste kansen. Net weer grote. Ajax staat echt slecht verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
In de tweede helft gooien ze er een tandje bij en winnen ze alsnog met 3-0, dit seizoen zo bezien. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:10:
In de tweede helft gooien ze er een tandje bij en winnen ze alsnog met 3-0, dit seizoen zo bezien. ;)
Ik heb niet het idee dat RKC het materiaal heeft om er een tandje bij te gooien de tweede helft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Maarten_E schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:10:
Moeten er minsten 5 tandjes bij bij Ajax om in de 6e versnelling te gaan voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Napo schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:12:
[...]

Ik heb niet het idee dat RKC het materiaal heeft om er een tandje bij te gooien de tweede helft :+
Dat lenen ze van de hoofdsponsor, Mandemakers :+
In Waalwijk is het geen spelersbus die ze achterin hebben staan, maar een complete Bruynzeel incl. apparatuur! :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Napo schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:06:
[...]

De betere kant van Mazraoui is dit seizoen buiten de lijnen: op de bank.

Al mag iedereen wel gewisseld worden op dit moment. Het is erg matig. Verdedigend is Ajax aan het happen, twijfelen en geen rugdekking verlenen. Het middenveld is er niet en voorin gaat het te traag.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:14:
[...]

Dat lenen ze van de hoofdsponsor, Mandemakers :+
In Waalwijk is het geen spelersbus die ze achterin hebben staan, maar een complete Bruynzeel incl. apparatuur! :+ :+
Onzin, RKC speelt prima aanvallend en echt niet overdreven verdedigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:17:
[...]

Onzin, RKC speelt prima aanvallend en echt niet overdreven verdedigend.
RKC staat inderdaad prima te voetballen, wel een solide basis maar met de opbouw prima combinerend waarbij ze ook nog een paar kansen weten te creëren. Stukken beter dan dat ik van een RKC - gezien de stand - had verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
RKC mag wel heel vrij voetballen, daar moet je veel korter op zitten. Dit is achter de feiten (en die van RKC) aan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
ajax speelt echt bedroevend. als je bijv. Mazraoui in de laatste minuut de bal weg ziet trappen en die komt op het middenveld niet eens in de buurt van een ajacied dan zegt dat wat over zowel Mazraoui als het middenveld. en zo gaat het over het hele veld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
[sarcasme] Het is ook gewoon onzin dat Ajax helemaal naar Waalwijk moet op een druilerige zaterdagavond om tegen nummer laatst te moeten spelen. Dit soort wedstrijden zouden ze gewoon regelementair met 3-0 moeten winnen [/sarcasme]

Hoe kunnen ze nou roepen dat Ajax te groot is voor de eredivisie ? Dit is al weer de 3de pot op rij dat ze ruk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25
Erapaz schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:23:
Hoe kunnen ze nou roepen dat Ajax te groot is voor de eredivisie ? Dit is al weer de 3de pot op rij dat ze ruk spelen.
Omdat Ajax hier denkt op 50% inzet ook makkelijk te kunnen winnen. Als Ajax dit soort wedstrijden ingaat zoals tegen Valencia, dan is RKC kansloos. Vooral een instellingsprobleem bij Ajax dit.

Edit: daar is het doelpunt al...

[ Voor 4% gewijzigd door Jorizzz op 19-10-2019 19:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoppa, lekker Tadic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Dat heet gewoon gebrek aan inzet. Ze hopen dat iemand een bevlieging krijgt en er eentje inschiet, wat denk ik nog wel zal gebeuren, maar het is niet veel.

Ahh point proven!

[ Voor 6% gewijzigd door Maarten_E op 19-10-2019 19:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Volkomen terecht deze 0-1! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Tadic wil Huntelaar wel heel graag aan zijn doelpunt helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Staat az nou op 2-3 achter tegen Heerenveen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Nou er mag van mij best wel aan het doelsaldo gewerkt worden. Beetje meer concentratie mag ook wel!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
En bedankt... Manmanman Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Schuurs meteen maar weer wisselen.. Twee aanvallen van RKC en twee keer in geen velden of wegen te bekennen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Je verwacht het niet...
Dit kon je al 60 minuten aan zien komen, hij ging een keer vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vrijwel het enige wat je moet doen als verdediger doe je niet, als je gewoon mee liep met de speler had hij nooit de bal kunnen krijgen :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
al drie kansen deze wedstrijd voor ajax die met kunstgras "gewoon" hadden gezeten ;(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Veltman blijf met je poten van die bal af als de scheids de bal aan RKC geeft... Maar nee meneer moet de bal nog even weggooien :r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
Zo Ajax weer een actie in petto. Maar dan wel naast het veld.

[ Voor 31% gewijzigd door DoeEensGek op 19-10-2019 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat vuurwerk van buiten het stadion zal dan ook wel van Ajax supporters af komen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

2020 komt vroeg dit jaar! 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Er had iemand nog wat potten thuis staan en vond dit wel het juiste moment daarvoor. _O-
Nu nog eens vuurwerk op het veld...

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 19-10-2019 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:56
vanwaar dat vuurwerk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Goed gefouilleerd daar :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Tis alweer 2020.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Dit gedrag is toch alleen bevestiging voor de uefa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
groggy schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:57:
Dit gedrag is toch alleen bevestiging voor de uefa
Die kijken hier niet naar natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Het vuurwerk buiten het stadion was ok, fakkels in het stadion niet... zonde weer.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Zal ik 'm dan maar inkoppen:
Meer vuurwerk op de tribune dan op het veld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Outerspace schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:59:
Het vuurwerk buiten het stadion was ok, fakkels in het stadion niet... zonde weer.
Erbuiten net zo min natuurlijk, tis geen 31 december ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 19:57:
[...]

Die kijken hier niet naar natuurlijk.
Maar verbieden wel dezelfde supporters op in londen op de tribune te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Zou dit zijn mede vanwege de straffen die voor andere clubs uitgedeeld zijn? Omdat de knvb hier harder tegen zou gaan optreden.

Ja die fans leven in een raar wereldje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Wow Promes! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
En promes.... Yes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:48
Vuurwerk buiten stadion vond ik nog wel "grappig" te noemen als actie...

Maar binnen het stadion weer een fakkel op het veld gooien... man man man sneu gedrag weer!

BAM goaltje hoor van Promes _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
nou graag nog 1 voor de relax ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
groggy schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:00:
[...]

Maar verbieden wel dezelfde supporters op in londen op de tribune te zitten.
Vanwege gedrag bij CL wedstrijden, niks meer niks minder. Anders had geen enkele Griekse ploeg ooit in Europa gespeeld.
Waarschijnlijk nog terecht ook. We hebben in Europa al 26 waarschuwingen gehad dus dit moest er een keer aan komen. En dan liever deze wedstrijd waarin je toch al veel minder supporters mee mag nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Nogmaals, deze voorsprong is wel verdiend :+
Die bal zat er goed in.
En nu mag er wel even wat geconcentreerder worden gespeeld, dank u.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Een aantal jaar terug was er een experiment dat, als je als speler de bal nog raakte als de scheids gefloten had (die veltmannetjes zeg maar) je meteen geel kreeg. Vond ik zeer geslaagd maar ik heb nooit vernomen waarom dit niet doorgezet is. Iemand een idee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
"Op de tribunes wordt er wat geknokt"
"Huntelaar biedt zich aan"

Die is inderdaad niet vies van een elleboogje hier en daar _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:06:
Een aantal jaar terug was er een experiment dat, als je als speler de bal nog raakte als de scheids gefloten had (die veltmannetjes zeg maar) je meteen geel kreeg. Vond ik zeer geslaagd maar ik heb nooit vernomen waarom dit niet doorgezet is. Iemand een idee?
Is die regel echt weg?
Pagina: 1 2 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken