Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 107 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
FC Barcelona werd door een goal van Lionel Messi kampioen. De club is voor de achtste keer in de laatste elf jaar de grote winnaar. Het is de 26e titel voor de club.
In de Engelse Premier League heeft Manchester City de landstitel geprolongeerd. De ploeg van trainer Pep Guardiola won met 4-1 van Brighton & Hove Albion. Het is de zesde keer dat Manchester City landskampioen is geworden.
Geen verrassing als kampioen in Duitsland. Wederom was Bayern Munchen oppermachtig en werd het kampioen.
Ook in Italië was er geen verrassing. Juventus wint voor de achtste keer op rij, en voor de 35ste keer in totaal, de Scudetto. Geen enkele andere club in een van de vijf grote Europese competities (Serie A, Bundesliga, La Liga, Premier League en Ligue 1) presteerde dit.
PSG heeft de titel geprolongeerd in de Ligue 1
Liverpool heeft de Champions League gewonnen ten koste van Tottenham Hotspur. Het werd 0-2 voor Liverpool in de finale
Chelsea heeft de Europa League gewonnen. Het werd in de finale 4-1 tegen Arsenal

Tweakers Discord

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:55

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
Heeft iemand gisteren Barca gekeken? Een 1-0 verlies door een weergaloze goal klinkt als maar één team wat gevoetbald heeft. Of was Barca gewoon echt niet goed?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:53
Bilbao stond ook verschrikkelijk compact en met passie te spelen waardoor ze er ook heel moeilijk door konden komen. Maar dat moet Barca gewoon kunnen bespelen, wat verder van de 16 spelen en je hebt iets meer ruimte. Ook werden Frenkie en Rakitic slecht gebruikt. De Jomg speelde de bal elke keer in voor een kaats maar de vedetten en wannabee-vedetten van Barca gingen daarna met de bal aan de haal. Iemand als De Jong kan z’n stempel nog lang niet drukken maar het was wel beschamend om te zien dat het spel individualistisch was, geen team. Uitvallen van Suarez was ook domper want Griezmann liep daarna met z’n ziel onder de armen rond. Roep om Neymar gaat groot zijn daar

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Holkers schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:50:
Bilbao stond ook verschrikkelijk compact en met passie te spelen waardoor ze er ook heel moeilijk door konden komen. Maar dat moet Barca gewoon kunnen bespelen, wat verder van de 16 spelen en je hebt iets meer ruimte. Ook werden Frenkie en Rakitic slecht gebruikt. De Jomg speelde de bal elke keer in voor een kaats maar de vedetten en wannabee-vedetten van Barca gingen daarna met de bal aan de haal. Iemand als De Jong kan z’n stempel nog lang niet drukken maar het was wel beschamend om te zien dat het spel individualistisch was, geen team. Uitvallen van Suarez was ook domper want Griezmann liep daarna met z’n ziel onder de armen rond. Roep om Neymar gaat groot zijn daar
Frenkie was zelf gewoon ook niet goed. Had continu mandekking op zich maar deed er naar mijn mening veel te weinig aan om toch vrij te komen. Het hielp overigens ook niet dat ie op de plek van Busquets stond en daardoor lang niet zoveel mee naar voren mocht als ie bij Ajax wel deed. Ietsje over de middenlijn en dan was het al snel inleveren bij een teamgenoot en weer terug de positie in.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:17
@toolkist
Dat aanvallende miste ik gisteren inderdaad. Zou hij dan wel het verschil gemaakt hebben? Sta er niet van te kijken als hij op een aanvallendere positie veel beter gespeeld had.

• toolkist
  • Niet online
Of ie meteen het verschil gemaakt zou hebben weet ik niet, ik vond het team van los zand aan elkaar hangen. De coach gaat hier nog veel werk aan hebben om er weer een echte voetbalmachine van te maken.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:27
toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:07:
[...]

Frenkie was zelf gewoon ook niet goed. Had continu mandekking op zich maar deed er naar mijn mening veel te weinig aan om toch vrij te komen. Het hielp overigens ook niet dat ie op de plek van Busquets stond en daardoor lang niet zoveel mee naar voren mocht als ie bij Ajax wel deed. Ietsje over de middenlijn en dan was het al snel inleveren bij een teamgenoot en weer terug de positie in.
Deed ie bij Ajax ook niet hoor. Lekker veilig tot de middenlijn balletje links rechts. Busquets zelfde verhaal. Wat dat betreft zijn het een beetje dezelfde type spelers. Degenen die meters maken zijn toch echt de Klaassens en Van de Beeks.

Wat me wel begint te irriteren aan hem, is dat constant uitdagen en wachten en steeds achterom kijken zo van kom maar kom maar en dan beetje links en rechts dollen en pas afgeven als iemand tegen hem opbeukt. Daardoor had ie een paar keer balverlies. Maar er komt een keer dat er een gek hem een doodschop geeft daarvoor. Komt bij mij heel erg arrogant over zo van kijk mij eens de grote De Jong zijn. Hij was ook steeds aan het wijzen naar iedereen wat ie moest doen. Onze nuchtere, blonde jochie uit Arkel begint een beetje praatjes te krijgen. Van Alba kreeg ie geen één bal. Blijf het een geweldige speler vinden, hoor, daar niet van, maar hij moet zichzelf nu niet gaan overschatten.

Verder heb ik 70 minuten van die wedstrijd gezien en ben toen in slaap gevallen. Was weinig spektakel en dit Barcelona gaat geen potten breken dit seizoen als je gisteren zat te kijekn. Jammer dat ik de goal gemist heb, maar als Madrid fan ben ik uiteraard blij dat Barca verloren heeft. :+

Vanavond een mooie pot City - Tottenham! :9~

• Holk
toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:07:
[...]

Precies. Tegen Juventus met Ajax kreeg hij ook een mannetje op zich en na 2 minuten liep hij gewoon naar de andere kant van het veld en was het klaar. Nu stond daar al iemand en leek het er op dat hij niet mocht wisselen van positie. Fijn als je iemand koopt die rendeert als hij zich vrij mag bewegen en vervolgens zet je er een hek omheen.. einde tweede helft mocht hij mee naar voren maar kreeg nooit echt de bal.

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Deed ie bij Ajax ook niet hoor. Lekker veilig tot de middenlijn balletje links rechts. Busquets zelfde verhaal. Wat dat betreft zijn het een beetje dezelfde type spelers. Degenen die meters maken zijn toch echt de Klaassens en Van de Beeks.

Wat me wel begint te irriteren aan hem, is dat constant uitdagen en wachten en steeds achterom kijken zo van kom maar kom maar en dan beetje links en rechts dollen en pas afgeven als iemand tegen hem opbeukt. Daardoor had ie een paar keer balverlies. Maar er komt een keer dat er een gek hem een doodschop geeft daarvoor. Komt bij mij heel erg arrogant over zo van kijk mij eens de grote De Jong zijn. Hij was ook steeds aan het wijzen naar iedereen wat ie moest doen. Onze nuchtere, blonde jochie uit Arkel begint een beetje praatjes te krijgen. Van Alba kreeg ie geen één bal. Blijf het een geweldige speler vinden, hoor, daar niet van, maar hij moet zichzelf nu niet gaan overschatten.

Verder heb ik 70 minuten van die wedstrijd gezien en ben toen in slaap gevallen. Was weinig spektakel en dit Barcelona gaat geen potten breken dit seizoen als je gisteren zat te kijekn. Jammer dat ik de goal gemist heb, maar als Madrid fan ben ik uiteraard blij dat Barca verloren heeft. :+

Vanavond een mooie pot City - Tottenham! :9~
Vorig jaar ook vaak in slaap gevallen tijdens Ajax zeker? ;) Want dat was echt *niet* hoe hij bij ons speelde, nog niet bijna.

• chim0
Ons? _O-

• Gonadan

Gonadan

De inhoudelijke argumenten raken op? :P

@toolkist toch snap ik wel wat @chim0 bedoelt. Frenkie kwam de middellijn wel over maar meestal werd hij toch ruim voor de zestien al afgegeven.

Wat mij meer zorgen baart is dat hij zo te lezen nog steeds moeite heeft om de bal gewoon zakelijk en snel rond te laten gaan. Hij wachtte altijd al lang en liep vaak nog een paar stappen extra, blijkbaar krijgt hij dat er toch niet zo gemakkelijk uit.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• chim0
Gonadan schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:04:
Ik hoef geen argumenten te hebben want zijn spel is gewoon zo.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:04:

@toolkist toch snap ik wel wat @chim0 bedoelt. Frenkie kwam de middellijn wel over maar meestal werd hij toch ruim voor de zestien al afgegeven.

Wat mij meer zorgen baart is dat hij zo te lezen nog steeds moeite heeft om de bal gewoon zakelijk en snel rond te laten gaan. Hij wachtte altijd al lang en liep vaak nog een paar stappen extra, blijkbaar krijgt hij dat er toch niet zo gemakkelijk uit.
De middenlijn niet oversteken of de 16 niet in komen is wel een wereld van verschil. Hoe vaak zag je Xavi de 16 in lopen bij Barca? Zelfde soort speler (alleen dan nog wat niveautjes beter), wordt alleen maar nog drukker randje 16 als ook hij zich daar gaat opstellen.
De bal zakelijk rond laten gaan is precies hetgene wat ie gisteren deed. Ik weet zeker dat dat niet hetgene is waarop Barca hem gescout heeft, dat is juist die loop actie en daarna de pass vooruit.
chim0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:24:
[...]

Frenkie's Heatmap van vorig seizoen says no.

Bron

[Voor 22% gewijzigd door toolkist op 17-08-2019 11:50]

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:40:
De middenlijn niet oversteken of de 16 niet in komen is wel een wereld van verschil. Hoe vaak zag je Xavi de 16 in lopen bij Barca? Zelfde soort speler (alleen dan nog wat niveautjes beter), wordt alleen maar nog drukker randje 16 als ook hij zich daar gaat opstellen.
Wat heeft de zestien in gaan ermee te maken? Wat ik bedoel is dat hij ook bij Ajax daar niet in de buurt kwam dus als hij nu net tot voorbij de middellijn kwam dan scheelt dat niet heel veel.
Maar het klinkt meer alsof er nog niet echt dynamiek in het middenveld zat gisteren?
De bal zakelijk rond laten gaan is precies hetgene wat ie gisteren deed. Ik weet zeker dat dat niet hetgene is waarop Barca hem gescout heeft, dat is juist die loop actie en daarna de pass vooruit.
Mits hij die op tijd geeft ja. Maar wat hij nog vaak deed was net te lang wachten. Het verslag van @chim0 suggereert dat hij dat nog steeds wat doet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Er zat gisteren 0 dynamiek in heel Barca. Dat was juist het hele probleem.
Lang wachten deed ie gisteren niet, want dan had ie Raul Garcia z'n voet op z'n enkel staan (zoals in de 1e minuut al gebeurde en toen wachtte ie niet eens te lang). Het 'verslag' van chim0 zou ik ook met 10 korrels zout nemen, coachen arrogant?

• Holk
chim0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:24:
[...]

De aarde is ook plat want ik zeg dat...

Begrijp ook niet waarom Barca met 2 verkapte 6’en speelde, ze wisselden elkaar wel af maar blijkbaar vonden ze het gevaar William met z’n snelheid groter dan de mogelijkheid om zelf doelpunten te maken

• Typhone
  • Laatst online: 27-03 10:14
Bundesliga gaat dit jaar voor het eerst in tijden weer eens leuk worden denk ik. Paar weken terug verliest Bayern de Duitse supercup, gisteren in eigen huis 2-2 tegen Hertha BSC en het absoluut ongenaakbare lijkt er even af te zijn. Dat gezegd hebbende betekent dat niks want de afgelopen jaren kwam er telkens wel een ineenstorting van de runner-up als het erop aankwam.

• toolkist
  • Niet online
Smerige overtreding dit ookal lijkt het nog zo onschuldig, bewust Toreira nog even tegen z'n keeper aan mikken

• Holk
1ste pot van het seizoen en nu al in blessuretijd de keeper mee naar voren sturen. Golden

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 07:17

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:16:
Smerige overtreding dit ookal lijkt het nog zo onschuldig, bewust Toreira nog even tegen z'n keeper aan mikken
Ja vervelende ploeg dat Burnley. Geeft niet, 3 punten gepakt, das het belangrijkste.

"Oooh Jeroen!"

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:49
Zo, dat Liverpool is ook geen schim meer, in vergelijking tot 3 maanden geleden.

Maar goed, het zal wel aan de opstartfase liggen van het nieuwe seizoen. Daar doen ze in Nederland niet aan. Daar staat elk elftal gelijk goed en als dat wat tegenvalt, dan is het een waardeloos elftal of de trainer deugt niet.

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:20:
1ste pot van het seizoen en nu al in blessuretijd de keeper mee naar voren sturen. Golden
2e dus ;)

• Supreme
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
chim0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

8)7 Dat kun je gewoon niet van hem zeggen. Dat is juist alles wat hij niet is.

Al die publiciteit en hype wilt hij liever niet, hij overschat zichzelf niet, hij wordt overschat. Laat hem nou maar eerst eens lekker in z'n vorm komen en z'n plekje krijgen in het elftal. Dan gaat hij mooie dingen laten zien. En ik heb de wedstrijd aandachtig bekeken ook al was het super saai, maar niet een keer balverlies zoals jij beschrijft.

Hij is verre van arrogant. In elk interview zegt hij ook: Dat ga ik niet over mijzelf zeggen, als iemand hem iets vraagt over wat zijn kwaliteiten zijn of wat hij goed kan in het elftal. Enorm bescheiden jongen die nog ver gaat komen als hij vaker mag spelen.

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-03 15:50

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mooi, 2-1 gewonnen, doelpunten Laca en Auba :P
ik zei deze week nog: Lacazette moet altijd spelen.
wel jammer dat Ozil niet meespeelde, hij schijnt 100% fit te zijn, was hij wel wisselspeler vanmiddag :?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:57
Bale basis bij Real Madrid.

Zo maak je hem volledig af als voorzitter en trainer en zo heb je hem opeens nodig.

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:05:
Bale basis bij Real Madrid.

Zo maak je hem volledig af als voorzitter en trainer en zo heb je hem opeens nodig.
En zo koop je voor miljoenen aan spelers en speelt er geeneen.

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:18:
[...]

En zo koop je voor miljoenen aan spelers en speelt er geeneen.
Dacht allemaal geblesseerd ofzo. Behalve Jovic, zit op de bank maar mag volgens de geruchten verhuurd worden.

Ik vind het allemaal geweldig, hoop dat ze op de een of andere manier nog Neymar weten te halen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Dat gerucht van Jovic, dat zal toch niet waar zijn :?

City tegen spurs nu, spurs soms wel een aardige uitbraak maar tis toch vooral City wat dicteert. Kan ik niet erg vinden natuurlijk, want spurs :+
JAN-B schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:02:
Mooi, 2-1 gewonnen, doelpunten Laca en Auba :P
ik zei deze week nog: Lacazette moet altijd spelen.
wel jammer dat Ozil niet meespeelde, hij schijnt 100% fit te zijn, was hij wel wisselspeler vanmiddag :?
Ozil was schijnbaar ziek :/ Gaat ook een gerucht dat DC United hem wil aantrekken.

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:18:
Dat gerucht van Jovic, dat zal toch niet waar zijn :?

City tegen spurs nu, spurs soms wel een aardige uitbraak maar tis toch vooral City wat dicteert. Kan ik niet erg vinden natuurlijk, want spurs :+

[...]

Ozil was schijnbaar ziek :/ Gaat ook een gerucht dat DC United hem wil aantrekken.
Aangezien het Real betreft wil ik best geloven dat het waar is. Aankoop van Perez, zou me niks verbazen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:22:
[...]

Aangezien het Real betreft wil ik best geloven dat het waar is. Aankoop van Perez, zou me niks verbazen.
Ja maar ja, tis toch geen slechte aankoop. Waarom zou Zidane die niet willen hebben... Enfin, blijft bijzonder dat Real.

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Niet online
Hij heeft nog niks voor langere tijd op niveau laten zien. Om dan even de belangrijkste positie bij Real in te vullen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

City-Spurs is grappig: 2-2 na een uur. Dit is er eentje waar scorebordjournalistiek echt niet werkt, Spurs scoort er 2 uit anderhalve kans :p

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• Holk
gambieter schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:55:
City-Spurs is grappig: 2-2 na een uur. Dit is er eentje waar scorebordjournalistiek echt niet werkt, Spurs scoort er 2 uit anderhalve kans :p
Was net iets van 30 vs 3 kansen. Maar inderdaad, het scorebord telt ;)

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-03 07:59
Wordt beetje moe van die VAR. Pfff

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dirk0s schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:24:
Op zich terecht, bal gaat via arm naar medespeler waardoor er dus voordeel uit wordt gehaald..

• Holk
Dirk0s schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:24:
Daar komen ze in Engeland ook achter. Maar zoals in Nederland is het wennen en accepteren. Het is eerlijker en daarvoor is het ingevoerd, soit

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Holkers schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:12:
Was net iets van 30 vs 3 kansen. Maar inderdaad, het scorebord telt ;)
1 van die 3 was een afzwaaier van afstand van Kane :+
Napo schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:26:
Op zich terecht, bal gaat via arm naar medespeler waardoor er dus voordeel uit wordt gehaald..
Yep. Al was ik verrast dat City geen pingel kreeg in de eerste help, want de wurggreep van Lamela leek me vrij duidelijk, maar VAR greep niet in. Het zij zo :)

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 20:26:
[...]

Voordeel of niet maakt zelfs niks uit als de aanvallende partij hands maakt. Ook weer een nieuwe regel.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Kaap schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 19:18:

@Kaap: Dat klopt (volgens mij) niet; de trainer zei deze week dat Ozil 100% fit en gemotiveerd is;

• Napo
  • Niet online
Best wel bijzonder
Víctor Valdés heeft zondag opzien gebaard door te weigeren de troostfinale op het jaarlijkse toernooi om de Otten Cup te spelen. De oud-doelman van Barcelona had geen trek in de wedstrijd om de derde en de vierde plaats tegen Everton.
Dan doe je als club mee aan een toernooi en besluit je als trainer dat je schijnbaar een bepaalde wedstrijd niet wil spelen omdat er geen prijs meer te winnen is. Kan niet zeggen dat dit heel erg past bij de club FC Barcelona.

• chim0
toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:56:

Het 'verslag' van chim0 zou ik ook met 10 korrels zout nemen, coachen arrogant?
Kan je wel blij gaan lopen doen, maar zijn spel is gewoon zoals die van types als Busquets en Xavi en Pierlo enzo. Lekker een beetje op eigen helft balletjes ophalen en links en rechts geven. Daar is niks mis mee, maar je moet niet zeggen dat het een speler is die vaak in de zestien komt want dat is niet zo. Lopers en meters maken zijn toch echt types als Iniesta, Messi, Klaassen en Van de Beek. De Jong zal ongetwijfeld een keer in de zestien zijn geweest en hij heeft ook geweldige verdedigingsacties gemaakt, maar over het algemeen is zijn spel gewoon een beetje tussen de verdediging en middenveld balletjes heen en weer passen, dus laat je blije heat action maps alsjeblieft achterwege.
Holkers schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:31:
[...]

De aarde is ook plat want ik zeg dat...
Ga jij nou ook blij lopen doen? Ik praat toch geen Russisch? Het is een FEIT dat zijn spel zo is, niet mijn MENING en dat wordt ook keer op keer benadrukt in allerlei praatprogramma's.

Handsbal bij City overigens volledig onterecht. Als dat opzettelijk hands is, kunnen we beter stoppen met voetbal.

• Holk
@chim0 Pak een biertje en ga even relaxen maat.

• Gonadan

Gonadan

Messi maakt toch juist weinig meters? Die sjokt wat rond en is dan ineens heel gevaarlijk. :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Holk
Gonadan schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 18:20:
Messi maakt toch juist weinig meters? Die sjokt wat rond en is dan ineens heel gevaarlijk. :?
Wil je geen voldongen feit weerspreken. Ook al loopt Messi 3/4 van z’n medespelers past dat niet in de feiten. [/sarcasm]

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:57:
[...]

Kan je wel blij gaan lopen doen, maar zijn spel is gewoon zoals die van types als Busquets en Xavi en Pierlo enzo. Lekker een beetje op eigen helft balletjes ophalen en links en rechts geven. Daar is niks mis mee, maar je moet niet zeggen dat het een speler is die vaak in de zestien komt want dat is niet zo. Lopers en meters maken zijn toch echt types als Iniesta, Messi, Klaassen en Van de Beek. De Jong zal ongetwijfeld een keer in de zestien zijn geweest en hij heeft ook geweldige verdedigingsacties gemaakt, maar over het algemeen is zijn spel gewoon een beetje tussen de verdediging en middenveld balletjes heen en weer passen, dus laat je blije heat action maps alsjeblieft achterwege.

[...]

Ga jij nou ook blij lopen doen? Ik praat toch geen Russisch? Het is een FEIT dat zijn spel zo is, niet mijn MENING en dat wordt ook keer op keer benadrukt in allerlei praatprogramma's.

Handsbal bij City overigens volledig onterecht. Als dat opzettelijk hands is, kunnen we beter stoppen met voetbal.
Jezus waar heb je last van man?
Volgens mij ben je zo boos ofzo dat je niet eens met leest wat er nou eigenlijk gezegd wordt. En waarom???

• Napo
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:57:
[...]
Ware het niet dat opzettelijkheid niet een criterium is.

• chim0
Napo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:49:
[...]

Ah, je doelt op de nieuwe regel? Dan is het woord "opzettelijk" idd niet relevant. Daar had ik even niet bij stilgestaan.

Belachelijke regel overigens..

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 27-03 21:02
Napo schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:49:
[...]

Wat ik me afvraag, zijn de regels in Engeland anders dan in Nederland? PSV kreeg gister bijvoorbeeld geen penalty (terecht overigens, verdediger kon er vrij weinig aan doen), maar in Engeland wordt elk soort contact direct bestraft. Dat onderscheid snap ik niet helemaal, ik zou het liefst zien of er sprake is van opzettelijk of aangeschoten hands, die nuance is zeker met de snelheid van het hedendaagse voetbal echt nodig.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

• Holk
HDe regel van de UEFA was dat elke vorm van hands fout was, dat doen ze in Engeland. In Nederland nemen we dat met een korrel zout en is de interpretatie van de scheids over verwijtbaar hands er. In Nederland zijn we niet veel anders gaan doen tov voorgaande jaren, maar internationaal en bijvoorbeeld Engeland volgen ze de letter van de wet (Zie ook Ajax in de pot tegen PAOK)

In het geval van City tegen Spurs kwam de goal uit een voordeel door hands, dan is het altijd affluiten. Enige vormen wanneer het geen hands is, is wanneer je de armen langs je lichaam houdt en wanneer bij een sliding de steunarm wordt geraakt

[Voor 24% gewijzigd door Holk op 19-08-2019 11:36]

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-04-2022
Holkers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 11:31:
HDe regel van de UEFA was dat elke vorm van hands fout was, dat doen ze in Engeland. In Nederland nemen we dat met een korrel zout en is de interpretatie van de scheids over verwijtbaar hands er. In Nederland zijn we niet veel anders gaan doen tov voorgaande jaren, maar internationaal en bijvoorbeeld Engeland volgen ze de letter van de wet (Zie ook Ajax in de pot tegen PAOK)

In het geval van City tegen Spurs kwam de goal uit een voordeel door hands, dan is het altijd affluiten. Enige vormen wanneer het geen hands is, is wanneer je de armen langs je lichaam houdt en wanneer bij een sliding de steunarm wordt geraakt
Volgens mij is dit het geval ook in NL. Nijhuis legde het laatst bij Veronica Inside nog uit.
De regels zijn wereldwijd aangepast.

PSN: Curvaa_

• PSV-EHV
  • Laatst online: 27-03 21:02
Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:04:
[...]

Volgens mij is dit het geval ook in NL. Nijhuis legde het laatst bij Veronica Inside nog uit.
De regels zijn wereldwijd aangepast.
Als julie beide posts kloppen, dan is hands dus nog onduidelijker geworden. Want nu moet er ook onderscheid gemaakt worden tussen voordeel uit hands en geen voordeel uit hands. Klinkt alsof de UEFA wat huiswerk heeft om zsm iets te veranderen.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

• Curva
PSV-EHV schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:58:
[...]

Als julie beide posts kloppen, dan is hands dus nog onduidelijker geworden. Want nu moet er ook onderscheid gemaakt worden tussen voordeel uit hands en geen voordeel uit hands. Klinkt alsof de UEFA wat huiswerk heeft om zsm iets te veranderen.
Alleen mijn post klopt :+

Ik kan geen officieel bericht vinden van de IFAB of FIFA in mijn korte zoektocht maar wel van andere sites die het melden, zoals deze van de NOS.
"bij een handsbal in een aanvallende situatie is de intentie ervan niet meer relevant. Hands is hands. Bijvoorbeeld: als een speler de bal met de hand raakt en daaruit scoort, of met een handsbal een aanval opzet waaruit wordt gescoord, dan wordt dat moment afgefloten. Dat klinkt logisch, maar nu wordt nog gekeken of er opzet in het spel is. Dat is vanaf volgend seizoen niet meer relevant"

@Holkers gaf dit aan:
In Nederland nemen we dat met een korrel zout en is de interpretatie van de scheids over verwijtbaar hands er. In Nederland zijn we niet veel anders gaan doen tov voorgaande jaren, maar internationaal en bijvoorbeeld Engeland volgen ze de letter van de wet (Zie ook Ajax in de pot tegen PAOK)
Dit is dus niet correct, geen interpretatie meer.

• Holk
Holkers zei ook
Dus dar zei hij ook al. Maar een penalty krijg je alleen maar als de verdedigende partij de bal met de hand aanraakt, daar is de twijfel over en volgen niet alle National bonden de regel van de wet

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:39:
[...]

Volgens Tuttosport is dit weer onzin:

[...]

Zaterdag weten we het pas echt :P
En wat dan nog? Alsof het iets is om je voor te schamen als je in je eerste officiële wedstrijd bij een club als Juventus niet direct een onvoorwaardelijke basisplaats hebt.
Zolang hij z'n kans maar krijgt en zich in de basis knokt, uiteindelijk moet hij gewoon Bonucci vervangen. Ik kan mij best voorstellen dat het even anders is dan bij Ajax.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:02

gws24

Thinking is hard!

Holkers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:22:
Holkers zei ook

[...]

Dus dar zei hij ook al. Maar een penalty krijg je alleen maar als de verdedigende partij de bal met de hand aanraakt, daar is de twijfel over en volgen niet alle National bonden de regel van de wet
offtopic, praat je nu over jezelf in de 3e persoon :o

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Holk
Ja, maar als @Curva selectief gaat quoten kan ik daar op deze manier aanvulling aan geven

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:01:
[...]Ik kan mij best voorstellen dat het even anders is dan bij Ajax.
Aan doping moet je lichaam ook wennen.
#remember1996 :'(

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Typhone
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:10:
[...]

Aan doping moet je lichaam ook wennen.
#remember1996 :'(
Hahaha. Ja 1996 grrrr. Met die grijze wolf van Juventus.

Ach De Ligt komt er wel. Is hem bij Ajax niet anders vergaan ;).

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-03 13:29
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:01:
[...]

En wat dan nog? Alsof het iets is om je voor te schamen als je in je eerste officiële wedstrijd bij een club als Juventus niet direct een onvoorwaardelijke basisplaats hebt.
Zolang hij z'n kans maar krijgt en zich in de basis knokt, uiteindelijk moet hij gewoon Bonucci vervangen. Ik kan mij best voorstellen dat het even anders is dan bij Ajax.
Oh nee natuurlijk zou het niet gelijk een schande zijn, maar ja @Leon Zwiers deed gelijk alsof het het begin van einde was :p
En echt, zaterdag weten we het, en ik gun hem wel die basisplek.

• Twikke
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21-08-2019
Qu3st schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:37:
[...]

Oh nee natuurlijk zou het niet gelijk een schande zijn, maar ja @Leon Zwiers deed gelijk alsof het het begin van einde was :p
Komt best goed met De Ligt. Al speelt 'ie er dit seizoen maar 20. Ga er maar aan staan. Zo jong en dan na al dat getouwtrek tussen clubs als vedette bij Juve binnengehaald worden. Niet iedereen past zich dan zo 1-2-3 aan.

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:37:
Je weet toch dat Leon over het algemeen geen nuance gebruikt in zijn beschrijvingen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Qu3st
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:47:
[...]

Je weet toch dat Leon over het algemeen geen nuance gebruikt in zijn beschrijvingen? :P
I know, maar die breng ik dan wel aan voor hem. Anders blijft ie los gaan :p

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Viel wel mee toch? Meldde enkel dat ie volgens VI op de bank lijkt te belanden. ;)

• Qu3st
Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:55:
Viel wel mee toch? Meldde enkel dat ie volgens VI op de bank lijkt te belanden. ;)
Nee nee, die bron plaatste ik! Je post geen bron, alleen maar dat ie op de bank zou belanden zaterdag. Volgende keer de bron plaatsen :p

• Curva
Holkers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:07:
Ja, maar als @Curva selectief gaat quoten kan ik daar op deze manier aanvulling aan geven
:?

Jij zegt:
In Nederland nemen we dat met een korrel zout en is de interpretatie van de scheids over verwijtbaar hands er.
Wat heeft City en spurs daarmee te maken?
Dat is een toepassing van de regel. Zoals jij aangaf doen ze dat in Engeland op die manier. Ik geef hierop aan dat het statement over NL niet klopt. Daar is niks selectiefs aan.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ajax, Celtic en Kopenhagen zijn bezig met een plan voor een andere opzet voor de Europese competities.
Waar de UEFA graag de Champions League wil omturnen tot zogeheten Super League, werken Ajax, FC Kopenhagen en Celtic achter de schermen aan een ander plan. Zij willen dat historie en prestaties uit het (recente) verleden meespelen in Europese plaatsing voor het volgende seizoen, zo heeft het Deense Ekstrabladet onderzocht. 

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:54:
Ajax, Celtic en Kopenhagen zijn bezig met een plan voor een andere opzet voor de Europese competities.

[...]
Op zich prima. Maar dan zit je alsnog met al die ploegen uit de 3 grote competities. Zeker als ze deelname baseren op recente prestaties. Die clubs hebben zich recent non stop geplaatst voor de EL en CL door die scheve UEFA regels.

Hoe dammen ze dat probleem in?

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:54:

[...]
Ah juist de clubs waar de UEFA niet naar gaat luisteren.
Zolang je niet op zijn minst de top clubs uit 2 van de 4 grote competities aan je kant hebt zal de UEFA gewoon door blijven gaan met zakken vullen en de clubs uit de kleine landen blijven naaien.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Max. 2 clubs per land per competitie, tegen die tijd max. 6 Europese tickets per land. Het gaat om de clubs en niet het land.
Opdonderen met de clubs die niet eens Champions zijn (of tweede zijn geworden) in de Champions League!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:04:
Max. 2 clubs per land per competitie, tegen die tijd max. 6 Europese tickets per land. Het gaat om de clubs en niet het land.
Opdonderen met de clubs die niet eens Champions zijn (of tweede zijn geworden) in de Champions League!
Geef je volledig gelijk, maar we weten beide dat dit nooit zal gebeuren.
De grote competities zullen nooit toestemmen om te stoppen met hun cash-cow en de UEFA heeft geen ballen om zoiets te doen.

• Gonadan

Gonadan

Deadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:01:
Ah juist de clubs waar de UEFA niet naar gaat luisteren.
Zolang je niet op zijn minst de top clubs uit 2 van de 4 grote competities aan je kant hebt zal de UEFA gewoon door blijven gaan met zakken vullen en de clubs uit de kleine landen blijven naaien.
Wie zegt dat ze nog met de UEFA in zee willen? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:09:
[...]

Wie zegt dat ze nog met de UEFA in zee willen? ;)
Dan werkt het alleen als ook de landen mee doen (dus Nederland, Schotland etc) en dan heb je nog een hele sloot aan andere landen nodig.
Tenminste mits je een kans van slagen wilt hebben

• Gonadan

Gonadan

Deadsy schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:14:
Dan werkt het alleen als ook de landen mee doen (dus Nederland, Schotland etc) en dan heb je nog een hele sloot aan andere landen nodig.
Tenminste mits je een kans van slagen wilt hebben
Dat kan toch onderdeel van het plan zijn?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:20:
[...]

Dat kan toch onderdeel van het plan zijn?
Denk niet dat al die landen bereid zijn om die laatste stap te nemen.
Wil je kans van slagen hebben dan zou je eigenlijk van de Europese top 20 alle landen moeten hebben, behalve dan uiteraard Duitsland, Italie, Engeland, Spanje en Frankrijk.

Inclusief uiteraard de top clubs uit deze landen.
Tevens zouden de clubs moeten beloven niet mee te doen aan een UEFA toernooi.

• Gonadan

Gonadan

Tja, dat weten we pas als we de inhoud van het plan kennen. Ik vind het nogal voorbarig om het op basis van aannames af te gaan serveren.

Huh? Ik mag mezelf niet rapporteren? Deze moet ook nog verplaatst, zat nog in de pijplijn.

[Voor 25% gewijzigd door Gonadan op 19-08-2019 19:38]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
En dat baseer je dan op de prestaties van het jaar daarvoor? Één jaar?
Als het uitgedachte model deze zomer al in was gevoerd, zouden de nummer drie van Italië, de nummer twee van Frankrijk en de nummer vier van Spanje 'gewoon' voorrondes moeten spelen, ongeacht de positie van hun land op de coëfficiëntenlijst.
Je moet dan wel erg zeker zijn van je prestaties. En mocht je ooit in de voorrondes komen dan speel je geen Europees meer.

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

^^ Dat hebben we toch een poosje gehad? Dat je in de voorrondes een Inter, Sevilla of Arsenal oid kon treffen als die een iets minder seizoen hadden gehad... Dan waren je kansen extreem afhankelijk van de loting en was de kans inderdaad groot dat je er in de voorrondes al uit lag....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Anoniem: 337891

Huh, zag ik daar een ouderwetse United goal met opkomende backs als afleiding met 2 middenvelders die de zestien in rennen? Dat heb ik in geen zes jaar gezien.

Edit: het werd bijna afgekeurde goal van het seizoen. Nu was het een pracht goal van Neves. Helaas.

Edit 2: en daar zag je de klasse van Pogba ook eens. Mooie rush voor een pingel.

Edit 3: en daar is de Pogba die we kennen weer.

[Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 19-08-2019 22:25]

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Anoniem: 337891 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 21:28:
Huh, zag ik daar een ouderwetse United goal met opkomende backs als afleiding met 2 middenvelders die de zestien in rennen? Dat heb ik in geen zes jaar gezien.
Heet dat een United goal? Weer wat geleerd.
Edit: het werd bijna afgekeurde goal van het seizoen. Nu was het een pracht goal van Neves. Helaas.
Het seizoen is toch pas begonnen?
Edit 2: en daar zag je de klasse van Pogba ook eens. Mooie rush voor een pingel.
Wat is zijn klasse dan?
Edit 3: en daar is de Pogba die we kennen weer.
Leg uit, want volgens mij ben jij de enige die keek.

Anoniem: 337891

@OPSLAGHOND Pogba verdiende een penalty en miste hem. Pracht goal van Neves,met een VAR check voor buitenspel dat op het randje leek, zat daarvoor.

Fijn dat je iets geleerd hebt.

• chim0
Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:14:
[...]

Ik kan geen officieel bericht vinden van de IFAB of FIFA in mijn korte zoektocht

Deze screenshot is van een ander Twitter bericht dan onderstaand, maar die kan ik zo gauw niet vinden (ben niet thuis op dit moment).

Maar hier kan je vast meer erover vinden > https://twitter.com/theifab/status/1120667446191562752

https://www.google.nl/sea......1..gws-wiz.uyouTFJRdvQ

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:04:
Wel zo prettig voor alle 1 horse race competities in Europa. De wereld zit ook zeker te wachten op de kampioen uit Letland en Malta. Hebben ze in Liechtenstein hebben ze ook een aparte competitie?

Trouwens, nog gebaseerd op historische resultaten ook, dan zal Nottingham Forrest ook wel blij zijn als 2-voudig UEFA Cup 1 winnaar.

"Oooh Jeroen!"

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:55

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vanavond is het voor Ajax zo ver. Ik hoop dat Veltman RB blijft en dat Blind zakt en Martinez naar het middenveld gaat. Of Ten Hag wil graag de constructie willen vasthouden tot eind van het seizoen. Martinez doet het niet slecht op LCB.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• strafschop
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:36:
Tja, dat weten we pas als we de inhoud van het plan kennen. Ik vind het nogal voorbarig om het op basis van aannames af te gaan serveren.
In het bronartikel in de Deense krant Ekstra Bladet staat dat de clubs de clubcoëfficiëntenlijst van de laatste 10 seizoenen willen gebruiken voor de plaatsing. Het totaal aantal plekken per land blijft hetzelfde.

Als dat zou toepassen op dit seizoen, dan krijg je Ajax direct in de groepsfase. Celtic in de play-off ronde in plaats van de 1e voorronde.

Het nadeel is dat de eindstand van de competitie minder zwaar weegt. Dan zou de Zwitserse kampioen Young Boys in de 3e voorronde moeten beginnen, terwijl Basel als nummer 2 wel direct groepsfase heeft.
Curva schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:14:
[...]

Ik kan geen officieel bericht vinden van de IFAB of FIFA in mijn korte zoektocht maar
Alle spelregelwijzigingen voor het seizoen 2019/20

IFAB

KNVB

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:20:
Vanavond is het voor Ajax zo ver. Ik hoop dat Veltman RB blijft en dat Blind zakt en Martinez naar het middenveld gaat. Of Ten Hag wil graag de constructie willen vasthouden tot eind van het seizoen. Martinez doet het niet slecht op LCB.
Het lastige is natuurlijk dat je ook Schuurs nog hebt, die kan je voor deze wedstrijd nog wel op de bank zetten. Maar hoe ga je dat oplossen naarmate je verder in de CL of EL komt (en de Eredivisie niet te vergeten). En dan hebben we het nog niets eens over Alvarez gehad.

Ik ben echt benieuwd hoe Ten Hag het gaat oplossen, want hoewel ik liever blind op cv zie als op het middenveld. Zie ik tevens liever Schuurs/Martinez - Alvarez in de verdediging.

GamerTag: ReVisionsX

• Typhone
Als Tagliafico ook maar eens bij z’n taken blijft. Die loopt de laatste wedstrijden te marchanderen dat het niet normaal is. Lompe tackles, veel uit positie. Mag wel iets strakker getrokken worden want dat was vorig jaar fors beter.

• Gonadan

Gonadan

Outerspace schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 07:20:
Ten Hag gaat dit in ieder geval vol houden tot ze gekwalificeerd zijn, daarna komt de opstelling voor de toekomst erin.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Ik kan de wekelijkse voetbalcartoon van David Squires erg aanraden: David Squires on … handball and the Premier League

Deze week met heerlijke Godfather links :p

[Voor 12% gewijzigd door gambieter op 20-08-2019 18:08]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:12

InFamous

excommunicado

Geen Ajax op het open kanaal van Ziggo vanavond volgens de telegids. Ajax zit nu op het gesloten Ziggo Sport voetbal kanaal :(

Formerly known as Ragdoll

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:30

T-MOB

Echte chocomel eerst!

Veronica zendt het toch ook uit?!

Falling isn't flying \ Floating isn't infinite

• Holk
InFamous schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:18:
Geen Ajax op het open kanaal van Ziggo vanavond volgens de telegids. Ajax zit nu op het gesloten Ziggo Sport voetbal kanaal :(
Veronica zonder Sierd

Edit: spuit 11... (@T-MOB was sneller)

[Voor 7% gewijzigd door Holk op 20-08-2019 18:21]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:12

InFamous

excommunicado

Ja vaag gebeuren, in mijn gids stond niks bij Veronica om 21:00 (een andere show). En stond de wedstrijd alleen zichtbaar bij Ziggo sport voetbal, ipv ziggo sport.

Via Veronica gids is het dus wel te zien.

Formerly known as Ragdoll

• Outerspace
  • Laatst online: 13:55

Outerspace

AFX Ghey Edition by HlpDsK

InFamous schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:23:
Ja vaag gebeuren, in mijn gids stond niks bij Veronica om 21:00 (een andere show). En stond de wedstrijd alleen zichtbaar bij Ziggo sport voetbal, ipv ziggo sport.

Via Veronica gids is het dus wel te zien.
Noob :P

* Outerspace rent
Ik ben zwaar benieuwd hoe Ajax het gaat houden tegen een counterclub. Ze zijn daar goed in begreep ik.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-03 15:36

TradeMarkNL

Videoproducer
Als dit hier niet het juiste topic voor is hoor ik het graag, maar ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die een wedstrijd van Juventus hebben bezocht. Ik heb met een groep vrienden nl het plan dit in november/december te doen :) Ik zie dat je in ieder geval kaartjes kunt kopen zonder membership dus dat is alvast mooi. Al zit je dan natuurlijk wel aan de duurdere kaarten. Maar wellicht heeft iemand hier nog tips over, of qua verblijf of whatever.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:44
Lekkere wedstrijd van Feyenoord gezien

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• loekf2
  • Laatst online: 27-03 22:20
Koop je een verdediger voor 85 miljoen zet je hem op de bank en begin je weer met twee oude mannen in het centrum, maar misschien heeft Sarri niet de opstelling gemaakt (longontsteking... tja.. kettingroker)

Parma - Juve...

(heb het dus over De Ligt)

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• strafschop
  • Niet online
loekf2 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:31:
Koop je een verdediger voor 85 miljoen zet je hem op de bank en begin je weer met twee oude mannen in het centrum, maar misschien heeft Sarri niet de opstelling gemaakt (longontsteking... tja.. kettingroker)

Parma - Juve...

Juve heeft voor 200 miljoen aan spelers gekocht. Ze spelen geen van allen.

De Ligt, Danilo, Demiral, Ramsey, Rabiot en Buffon.

Sarri speelt overal met twee achterin en de inmiddels 35 jarige Chiellini gaat toch niet alles spelen dit seizoen, dat kon die vorig seizoen ook niet meer.

[Voor 13% gewijzigd door strafschop op 24-08-2019 17:41]

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

loekf2 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:31:
Koop je een verdediger voor 85 miljoen zet je hem op de bank
Ja, maar dat had je vroeger ook hoor;
Ronald Koeman ging naar Barca en begon ook de 1e wedstrijd op de bank - Cruijff was toen trainer.

Ben benieuwd: om 18.30 > Liverpool - Arsenal, de topper dit weekend in de PL;

Net afgelopen: Man. United verliest thuis! van Crystal Palace: 2-1 en doelpunt 90e minuut van Aanholt :9

[Voor 21% gewijzigd door JAN-B op 24-08-2019 18:05]

• strafschop
  • Niet online
JAN-B schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:51:
[...]
Ja, maar dat had je vroeger ook hoor;
Ronald Koeman ging naar Barca en begon ook de 1e wedstrijd op de bank - Cruijff was toen trainer.

[Voor 43% gewijzigd door strafschop op 24-08-2019 18:22]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

3 basis verdedigers geblesseerd, weinig echte kansen weggegeven en de goal min of meer dankzij Ceballos of Sokratis die Van Dijk vasthoudt maar daardoor Guendouzi omlaag drukt waardoor die niet omhoog kan komen om de bal weg te koppen.

En daarnaast paar mooie uitbraken met kansen gehad. Die 1 op 1 van Pepe had natuurlijk moeten zitten.

Al met goede wedstrijd van Arsenal tot dusver.

"Oooh Jeroen!"

Pagina: 1 2 3 ... 107 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee