Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 29.779 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 14:11
Barcelona was dit seizoen ongenaakbaar en werd zelfs bijna ongeslagen kampioen. Een 5-4 nederlaag tegen Levante op de voorlaatste speeldag voorkwam dat. Het was tevens het laatste seizoen van Iniesta bij Barcelona.
In Engeland was het ook al snel duidelijk wie er met de titel aan de haal zou gaan; het Manchester City van Pep Guardiola. Zijn team was het meest constant en mocht zelfs heel even denken aan een ongeslagen seizoen. Zover kwam het echter niet. Wel werden ze met een straatlengte voorsprong kampioen en harkten ze 100 punten bij elkaar.
Geen verrassing als kampioen in Duitsland. Wederom was Bayern Munchen oppermachtig en werd het kampioen.
Ook in Italië was er geen verrassing. Juventus wint voor de zevende keer op rij, en voor de 34ste keer in totaal, de Scudetto. Napoli deed haar uiterste best om daar een stokje voor te steken, maar struikelde op het eind, daar waar Juventus haar wedstrijden wel gewoon won.
Na een jaar waarin Monaco met de titel aan de haal ging is het dit jaar weer PSG die de titel wint. Ook hier werd de titelstrijd nooit echt spannend. Leuk nieuws voor de Nederlanders wellicht is dat Depay een heel goed seizoen heeft gedraaid bij Lyon.

[Voor 7% gewijzigd door JanW op 11-07-2018 12:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:45
Ik gok er stiekem op dat de TS voor het 2019/20 topic min of meer hetzelfde zal uitzien.

• JanW
33 jaar en dan nog een transfer maken voor 100M. Cristiano Ronaldo doet het gewoon even. https://www.realmadrid.co...oficial-cristiano-ronaldo

Ik denk dat in ieder geval voor de Serie A er weinig gaat veranderen komend jaar. Dat wordt weer een titel voor Juventus.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-06 18:28
Ik zie het zwaar kampen met Inter dit jaar.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:27

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
JanW schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:49:
33 jaar en dan nog een transfer maken voor 100M. Cristiano Ronaldo doet het gewoon even. https://www.realmadrid.co...oficial-cristiano-ronaldo

Ik denk dat in ieder geval voor de Serie A er weinig gaat veranderen komend jaar. Dat wordt weer een titel voor Juventus.
Toch ben ik wel benieuwd naar zijn beweegredenen. Nieuwe uitdaging? Meer een team om hem heen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lucas Torreira (Sampdoria) naar Arsenal.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:02

Juventus is de afgelopen jaren meermaals erg dichtbij het winnen van de Champions League geweest, met deze move hebben ze speler binnengehaald die constant het verschil heeft gemaakt in deze confrontaties en vaak ook de finale uiteindelijk heeft beslist.

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken komend seizoen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JanW
Gonadan schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 18:16:
[...]

Toch ben ik wel benieuwd naar zijn beweegredenen. Nieuwe uitdaging? Meer een team om hem heen?
Nieuwe uitdaging, https://www.realmadrid.co...arta-de-cristiano-ronaldo
These years in Real Madrid, and in this city of Madrid, have been possibly the happiest of my life.

I only have feelings of enormous gratitude for this club, for this hobby and for this city. I can only thank all of them for the love and affection I have received.

However, I believe that the time has come to open a new stage in my life and that is why I have asked the club to accept transferring me. I feel that way and I ask everyone, and especially our followers, to please understand me.

They have been absolutely wonderful for 9 years. They have been 9 unique years. It has been an exciting time for me, full of consideration but also hard because Real Madrid is of a very high demand, but I know very well that I will never forget that I have enjoyed football here in a unique way.

I have had fabulous teammates in the field and in the dressing room, I have felt the warmth of an incredible crowd and together we have won 3 Champions in a row and 4 Champions in 5 years. And with them also, on an individual level, I have the satisfaction of having won 4 Gold Balls and 3 Gold Boots. All during my time in this immense and extraordinary club.

Real Madrid has conquered my heart, and that of my family, and that is why more than ever I want to say thank you: thanks to the club, the President, the directors, my colleagues, all the technicians, doctors, physios and incredible workers that make everything work and that are pending every detail tirelessly.

Thank you infinitely once more to our fans and thanks also to Spanish Football. During these 9 exciting years I have had great players in front of me. My respect and my recognition for all of them.

I have reflected a lot and I know that the time has come for a new cycle. I'm leaving but this shirt, this shield and the Santiago Bernabéu will continue to always feel as my own wherever I am.

Thanks to all and, of course, as I said that first time in our stadium 9 years ago: Hala Madrid!
Ik ben benieuwd hoe hij het in Italië gaat doen. Serie A is toch wat anders dan La Liga. Gaat hij daar dezelfde cijfers aantikken als in Spanje?

• Deadsy
100mln en een flink salaris voor een speler die over 2 jaar misschien op is.

Vraag me af wat Real met dit geld gaat doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@JanW ik zou de tekst onder het plaatje van PSG nog ff updaten ;)

• Deadsy
Fabriek werkers van Fiat gaan staken vanwege de transfer van Ronaldo.

Ze vinden het belachelijk dat ze zelf al tien jaar geen salaris verhoging gezien hebben omdat het niet zo goed gaat.
Maar dat de baas wel in staat is om Ronaldo te halen voor Juventus.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:08
Deadsy schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 13:51:
Fabriek werkers van Fiat gaan staken vanwege de transfer van Ronaldo.

Ze vinden het belachelijk dat ze zelf al tien jaar geen salaris verhoging gezien hebben omdat het niet zo goed gaat.
Maar dat de baas wel in staat is om Ronaldo te halen voor Juventus.
En terecht!!!

Lees hier maar eens.

Die werknemers hebben al 10 jaar lang geen loonsverhoging gehad, omdat het zogenaamd zo slecht gaat.

Maar 100 miljoen voor een speler, die ook nog eens 30 miljoen per jaar aan salaris krijgt, is blijkbaar geen probleem. Als die 30 miljoen was aangewend voor een beter salaris zou dit per werknemer een verhoging van 200 euro per maand betekenen!!

Dat zelfs de voetbalmaffe Italianen al zo reageren betekent hopelijk dat er een keer een einde komt aan deze waanzin.

iRacing Profiel

• Deadsy
alexbl69 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:03:
[...]

En terecht!!!

Lees hier maar eens.

Die werknemers hebben al 10 jaar lang geen loonsverhoging gehad, omdat het zogenaamd zo slecht gaat.

Maar 100 miljoen voor een speler, die ook nog eens 30 miljoen per jaar aan salaris krijgt, is blijkbaar geen probleem. Als die 30 miljoen was aangewend voor een beter salaris zou dit per werknemer een verhoging van 200 euro per maand betekenen!!

Dat zelfs de voetbalmaffe Italianen al zo reageren betekent hopelijk dat er een keer een einde komt aan deze waanzin.
Vind het ook een logische beslissing. Dat Fiat niet top draait is niet de schuld van de mensen in de fabrieken maar van de mensen aan de top.

En ik betwijfel dat we straks Ronaldo terug zien in Fiat reclames.

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-06 15:43
Het zijn toch gewoon 2 verschillende bedrijven? Dat toevallig dezelfde familie een gedeelte bezit betekent niet dat anders die 100 miljoen in fiat werd geïnvesteerd.

Bedrijf x moet zoveel mogelijk winst generen en bedrijf y ook.

Niet dat ik de prijs redelijk vind ofzo maar dit is wel een beetje ver gezocht.

• toolkist
  • Niet online
Utoka schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:43:
Het zijn toch gewoon 2 verschillende bedrijven? Dat toevallig dezelfde familie een gedeelte bezit betekent niet dat anders die 100 miljoen in fiat werd geïnvesteerd.

Bedrijf x moet zoveel mogelijk winst generen en bedrijf y ook.

Niet dat ik de prijs redelijk vind ofzo maar dit is wel een beetje ver gezocht.
Het is alleen Fiat zelf die 10m meebetaalt toch? Of die geruchten gingen in ieder geval.

En het ging over salaris, niet over de transfersom

[Voor 5% gewijzigd door toolkist op 11-07-2018 20:56]

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-06 15:43
toolkist schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:55:
[...]

Het is alleen Fiat zelf die 10m meebetaalt toch? Of die geruchten gingen in ieder geval.

En het ging over salaris, niet over de transfersom
Word in dat telegraaf artikel niet over gesproken maar als dat waar is maakt het het verhaal wel wat anders indaad.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Wat ik zo opmerkelijk vind is dat er weinig aandacht lijkt te zijn voor deze transfer. Toen Wenger bijvoorbeeld stopte vorig seizoen, ondanks de slechte reeks, was er naar mijn gevoel veel meer nieuws en reacties over dit.

Misschien is de buzz er een beetje vanaf en is de Serie A gewoon niet meer zo spannend. Waar ik op hoop is dat het te maken heeft met het transferbedrag + leeftijd, maar dat zal wel niet. :9

P.s. waar ik mij enorm aan stoor is het feit dat Eurosport helemaal niks meer uitzendt van de Serie A. Veel wedstrijden achter die player en soms helemaal niet! Het is toch gek dat je allemaal uitzendrechten koopt (Serie A, Ligue 1, MLS) en die vervolgens helemaal niet interessant maakt?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo verdient Juventus Ronaldo dubbel en dwars terug - http://nos.nl/l/2241051

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik skip Juve maar, zolang dat Ronaldo daar speelt. (ook nu Buffon daar weg is)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• JanW
Bizar, Seri van Nice naar Fulham. Was vorig seizoen dicht bij een overstap naar Barcelona, kon naar de Engelse topclubs en gaat dus nu naar een promovendus :X

• Deadsy
Exocet schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 21:44:
Zo verdient Juventus Ronaldo dubbel en dwars terug - http://nos.nl/l/2241051
ah de mythe van de shirtjes verkoop.
Word ook in diverse programmas genoemd, als dat Juventus daarmee alles vrij snel terug verdient.

Maar jammer genoeg is het zoals gezegd slechts een mythe dat clubs transfers terug verdienen via shirtjes verkoop.

Bij een club zoals Juventus zullen de volledige merchandising inkomsten op jaar basis waarschijnlijk onder de 100mln liggen.
Dus shirtjes, trainingspakken, lakens, mokken etc.

Per shirt verdient een club vaak slechts een paar euro, afhankelijk van de club vaak rond de 5 en max 10euro. En grote namen hebben in hun contract staan dat ze een % krijgen van deze verkoop.

United doet het denk ik het slimst door in regios waar veel nep zooi verkocht word licenties te verkopen.

[Voor 19% gewijzigd door Deadsy op 12-07-2018 17:46]

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 17:43:
[...]

ah de mythe van de shirtjes verkoop.
Word ook in diverse programmas genoemd, als dat Juventus daarmee alles vrij snel terug verdient.

Maar jammer genoeg is het zoals gezegd slechts een mythe dat clubs transfers terug verdienen via shirtjes verkoop.

Bij een club zoals Juventus zullen de volledige merchandising inkomsten op jaar basis waarschijnlijk onder de 100mln liggen.
Dus shirtjes, trainingspakken, lakens, mokken etc.

Per shirt verdient een club vaak slechts een paar euro, afhankelijk van de club vaak rond de 5 en max 10euro. En grote namen hebben in hun contract staan dat ze een % krijgen van deze verkoop.

United doet het denk ik het slimst door in regios waar veel nep zooi verkocht word licenties te verkopen.
In het seizoen 2016/2017 verkochten ze 41k shirts en hadden ze in totaal 19m aan merchandising inkomsten (bron: jaarverslag) dus ze moeten echt wel heel heel heel veel meer shirts verkopen willen ze de kosten eruit halen ja.

• Deadsy
toolkist schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:28:
[...]

In het seizoen 2016/2017 verkochten ze 41k shirts en hadden ze in totaal 19m aan merchandising inkomsten (bron: jaarverslag) dus ze moeten echt wel heel heel heel veel meer shirts verkopen willen ze de kosten eruit halen ja.
Wow, echt? Zo laag?
Ik baseerde mijn onder de 100mln op het feit dat bepaalde grotere clubs rond de 120/150mln zitten.
Had niet gedacht dat Juventus er zo ver onder zou zitten.

Ajax zit bv op ongeveer 12mln.
Had toch wel verwacht dat Juventus hier een veelvoud van zou verdienen.

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 18:49:
[...]

Wow, echt? Zo laag?
Ik baseerde mijn onder de 100mln op het feit dat bepaalde grotere clubs rond de 120/150mln zitten.
Had niet gedacht dat Juventus er zo ver onder zou zitten.

Ajax zit bv op ongeveer 12mln.
Had toch wel verwacht dat Juventus hier een veelvoud van zou verdienen.
56m ticketverkoop
74m sponsoring
19m merchandise
27m diversen
233m tv gelden
151m transferinkomsten (waarvan 75m Pogba, er ging zo'n 28m op aan bonussen en makelaar 7(8)7 )

Het zijn echt de tv gelden die het verschil creeeren tussen NL en de grote competities, voor de rest komt Ajax in ieder geval "redelijk" mee.

Sarri nu aangesteld bij Chelsea, wil "entertaining football" gaan spelen. Oftewel, Chelsea zal de volledige selectie wel overhoop gaan gooien de komende 2-4 transferwindows. Met de huidige selectie zie ik dat echt niet gebeuren.

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar hebben ze nu al 520 duizend shirts verkocht... In 24 uur ff 10x meer dan in het hele seizoen 2016/2017

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 22:08:
Blijkbaar hebben ze nu al 520 duizend shirts verkocht... In 24 uur ff 10x meer dan in het hele seizoen 2016/2017
Op fora enzo zijn al mensen bezig met 520k x 120 euro, wow de transfer is volgend jaar terug verdient.
Zelf al zou je niet kijken naar het % dat de club krijgt dan zou je toch al zelf moeten bedenken dat Adidas geen liefdadigheids-instelling is en dat de mensen die de verkoop enzo doen ook betaald moeten worden.

Mja de clubs houden zelf graag die mythe in het leven zodat de fans niet gaan nadenken.

Blijf me toch afvragen waarom een club zoals Juventus zo weinig shirtjes verkoopt. Internationaal niet groot genoeg of koopt het bulk van de fans slechts 1x in de 10 jaar een shirt

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11-2022
Juventus is natuurlijk niet zo'n grote naam met faam als AC Milan (wereldwijd) ondanks dat ie laatstgenoemde sportief helemaal ingekakt is heeft het wereldwijd echt nog heel veel fans, maar 50k lijkt me wel erg weinig...misschien omdat het zwartwit gestreepte van juventus er iedere jaar weer hetzelfde uitziet? :+

Liverpool is goed bezig, effe 75m neergeteld voor een keepertje :*)
dat wordt toch nooit wat daar, iedere jaar weer hetzelfde liedje: ordinair met geld smijten voor middelmatige voetballers en dan als er een topper bij zit (zie Coutinho en daarvoor Suarez) weer snel doorverkopen en mag die hele cyclus overnieuw beginnen.

[Voor 15% gewijzigd door Terryb47 op 18-07-2018 13:56]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Terryb47 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:53:
Liverpool is goed bezig, effe 75m neergeteld voor een keepertje :*)
Overduidelijk nog een CL-finale trauma :D

• toolkist
  • Niet online
En dat voor een keeper die afgelopen WK helemaal niks bijzonders heeft laten zien. Ze hadden beter even kunnen wachten tot Courtois naar Real is en dan Navas daar weg kunnen halen. Nu betalen ze veel te veel voor een enorm gehypte speler die 2 seizoen geleden nog op de bank zat bij Roma.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-06 14:15
toolkist schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:17:
En dat voor een keeper die afgelopen WK helemaal niks bijzonders heeft laten zien. Ze hadden beter even kunnen wachten tot Courtois naar Real is en dan Navas daar weg kunnen halen. Nu betalen ze veel te veel voor een enorm gehypte speler die 2 seizoen geleden nog op de bank zat bij Roma.
Gelukkig heeft Becker het wel gedurende het hele seizoen bij Roma laten zien. Terwijl Courtois bij Chelsea niet zo best was afgelopen seizoen. Een speler beoordelen op een toernooitje waarin het hele team niks bijzonders heeft laten zien 8)7 Met die redenatie zou De Gea ook een ontzettend slechte keeper zijn. En Neuer.

Overigens wil het natuurlijk niks zeggen dat ie 2 seizoen geleden nog op de bank zat. Navas kwam ook uit het niets naar Real (na een goed WK).

[Voor 11% gewijzigd door Noiz op 18-07-2018 16:37]

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:36:
[...]

Gelukkig heeft Becker het wel gedurende het hele seizoen bij Roma laten zien. Terwijl Courtois bij Chelsea niet zo best was afgelopen seizoen. Een speler beoordelen op een toernooitje waarin het hele team niks bijzonders heeft laten zien 8)7 Met die redenatie zou De Gea ook een ontzettend slechte keeper zijn. En Neuer.

Overigens wil het natuurlijk niks zeggen dat ie 2 seizoen geleden nog op de bank zat. Navas kwam ook uit het niets naar Real (na een goed WK).
Precies, hij heeft maar 1 seizoen ok gespeeld en verder helemaal niet. Dat kan dus zomaar een heel positieve uitschieter geweest zijn, nogal een gok van 80m. Bij Courtois weet je dat het maar 1 seizoen wat minder was maar die heeft zich de seizoenen ervoor al jaar op jaar bewezen.
Roma en zn zaakwaarnemer lachen zich helemaal kapot, samen een beetje een hype creeeren met bijpassende transfersom en die gekke Engelsen trappen er nog in ook.

• Noiz
toolkist schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 17:49:
[...]

Precies, hij heeft maar 1 seizoen ok gespeeld en verder helemaal niet. Dat kan dus zomaar een heel positieve uitschieter geweest zijn, nogal een gok van 80m. Bij Courtois weet je dat het maar 1 seizoen wat minder was maar die heeft zich de seizoenen ervoor al jaar op jaar bewezen.
Roma en zn zaakwaarnemer lachen zich helemaal kapot, samen een beetje een hype creeeren met bijpassende transfersom en die gekke Engelsen trappen er nog in ook.
Maar voor dit seizoen heeft hij die kans nog niet gekregen? En nu die dat wel heeft gedaan laat ie zien wat hij kan. Kunnen legio voorbeelden gaan aanhalen waar veel wordt betaald voor een speler na 1 goed seizoen.
Daarnaast wordt de transfersom bepaald door het lopende contract, het salaris dat de speler krijgt en de hoeveelheid interesse.
Courtois heeft nog een 1-jarig contract en wil alleen terug naar Madrid. Dat zorgt er ook wel voor dat er een lagere transfersom gevraagd kan worden.

• HollowGamer
  • Niet online
Vanavond wil ik wel kijken naar Liverpool (live op Ziggo voetbal), ben benieuwd of de aankopen meedoen. :)

Ben benieuwd of Cech nog naar Chelsea gaat, de link is er in ieder geval.
Hoe schatten jullie de kansen van Arsenal in voor dit seizoen?

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:07:
Vanavond wil ik wel kijken naar Liverpool (live op Ziggo voetbal), ben benieuwd of de aankopen meedoen. :)

Ben benieuwd of Cech nog naar Chelsea gaat, de link is er in ieder geval.
Hoe schatten jullie de kansen van Arsenal in voor dit seizoen?
Het zou me verbazen als ze met deze selectie hoger dan 4e eindigen. City, United en Liverpool schat ik hoger in, Spurs in principe ook al zijn die te afhankelijk van Kane.
Zal dus vechten om de 4e plek worden met de Spurs en Chelsea.

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 17:29:
[...]

Het zou me verbazen als ze met deze selectie hoger dan 4e eindigen. City, United en Liverpool schat ik hoger in, Spurs in principe ook al zijn die te afhankelijk van Kane.
Zal dus vechten om de 4e plek worden met de Spurs en Chelsea.
Ben ik helemaal met je eens, ondanks dat ben ik wel benieuwd naar het nieuwe seizoen zonder Wenger en andere filosofie.

Er gaan geruchten rond dat er spelers worden verkocht en daarmee weer nieuwe worden gehaald. Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren deze maand. :)

• toolkist
  • Niet online
Vraag is dan wel wie ze zouden verkopen die ook goed geld opbrengt. Voor 30m haal je tegenwoordig geen toppers meer en die hebben ze denk ik wel 1 nodig.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-11-2022
Plek bij top4 lijkt me goed zat, maar sluit niet uit dat we gewoon 5de of 6de worden. Overgang na tijdperk Wenger zal niet vlekkeloos gaan ben ik bang en is ook niet erg. De nieuwe trainer kent z'n spelers nog niet en of de huidige spelers zijn systeem kunnen/willen spelen, daarnaast moet de bezem door de selectie heen, daar is ie niet na 1 zomertransferperiode mee klaar.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Deadsy
Misschien moet de PL even aankloppen bij de UEFA en vragen of ze meer tickets voor de CL kunnen krijgen.

Man United, Man City, Chelsea, Tottenham, Arsenal en Liverpool doen allemaal mee voor die 4 tickets en dan heb je altijd nog de kans op een verassing.

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...stand-duurste-keeper-ooit

Veel geld voor een keeper die pas 1 seizoen goed gespeeld heeft.

• JanW
@Deadsy Hij is natuurlijk door Roma gekocht voor 11 miljoen nadat hij een waardeloos seizoen in Brazilië achter de rug had ;)

Gewoon een goede keeper. Wel veel geld, maar op een positie waar Liverpool het wel nodig had. Karius en die Belg waarvan ik de naam kwijt ben zijn beide geen geweldenaars.

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 09-06 14:57
Ben wel heel benieuwd hoe Liverpool gaat preseteren dit seizoen.

Er zullen wel wat spelers weg moeten en er zal nog wel een creatieve middenvelder bijkomen.
Het verlies van Coutinho is nog niet opgevangen.

• Noiz
perryvdbosch schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:29:
Ben wel heel benieuwd hoe Liverpool gaat preseteren dit seizoen.

Er zullen wel wat spelers weg moeten en er zal nog wel een creatieve middenvelder bijkomen.
Het verlies van Coutinho is nog niet opgevangen.
Moeten ze Coutinho nog opvangen dan? Volgens mij heeft Liverpool prima gepresteerd nadat Coutinho weg is gegaan. Wellicht dat er nog een backup moet komen voor de voorhoede aangezien ze achter Salah/Mane/Firmino niet echt de juiste spelers hebben om deze mannen te vervangen.

Gisteren nog even die oefenwedstrijd van Liverpool gekeken en Keita draait al aardig mee. Kijkende naar de aankopen zie ik het dit seizoen gaan tussen City, United en Liverpool in ieder geval.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
JanW schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:13:
@Deadsy Hij is natuurlijk door Roma gekocht voor 11 miljoen nadat hij een waardeloos seizoen in Brazilië achter de rug had ;)

Gewoon een goede keeper. Wel veel geld, maar op een positie waar Liverpool het wel nodig had. Karius en die Belg waarvan ik de naam kwijt ben zijn beide geen geweldenaars.
Dus een doelman die pas twee echte seizoenen achter zijn naam heeft.

Waarvan 1 goed en 1 slecht?

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wat wisselgeld voor Salah ;) . En pas 25, die kan nog 10 jaar mee ... (wel uit 1992 ... net als Courtois. Benieuwd wat Real daar wel niet voor moet neerleggen ;) )
Shaqiri is er ook nog bijgekomen, die kan je al tellen als backup voor de aanval

[Voor 23% gewijzigd door apis29 op 20-07-2018 15:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20:43
Zag dat Joshua Zirkzee mee gespeeld heeft tegen PSG en ook nog gescoord heeft. Speelde 2 jaar terug nog in de jeugd bij Feyenoord als ik me niet vergis. Hoop dat Kovac hem regelmatig gaat gebruiken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
https://www.vi.nl/nieuws/...eindigt-interlandloopbaan

Goed nieuws voor de DFB. Nu hoeven ze geen reden om hem niet meer te selecteren.
Is al langer vrij matig bij Duitsland en begrijp niet waarom Arsenal hem zo graag wilde behouden.

Bij Duitsland loopt hij te vaak als een zoutzak rond en voegt bizar weinig toe. Als nog een paar andere spelers zoals Boateng stoppen dan kan Low niet anders dan andere spelers selecteren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 01:16

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Deadsy schreef op zondag 22 juli 2018 @ 20:18:
https://www.vi.nl/nieuws/...eindigt-interlandloopbaan

Goed nieuws voor de DFB. Nu hoeven ze geen reden om hem niet meer te selecteren.
Is al langer vrij matig bij Duitsland en begrijp niet waarom Arsenal hem zo graag wilde behouden.

Bij Duitsland loopt hij te vaak als een zoutzak rond en voegt bizar weinig toe. Als nog een paar andere spelers zoals Boateng stoppen dan kan Low niet anders dan andere spelers selecteren.
Goede reactie die ook echt ingaat op de redenen waarom hij er een punt achter zet

d:)b :F

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Deadsy
Kaap schreef op zondag 22 juli 2018 @ 22:01:
[...]

Goede reactie die ook echt ingaat op de redenen waarom hij er een punt achter zet

d:)b :F
Zijn reden is dat hij het niet kan hebben dat hij kritiek krijgt op zijn foto met Erdogan.
Dat hij hier kritiek op zou krijgen had hij kunnen weten.

Dat hij de foto genomen heeft uit respect zegt eigenlijk ook alles.

Hij heeft ook kritiek gekregen op zijn prestaties op het WK maar hij doet alsof alle kritiek puur vanwege die foto is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Deadsy schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:01:
[...]

Zijn reden is dat hij het niet kan hebben dat hij kritiek krijgt op zijn foto met Erdogan.
Dat hij hier kritiek op zou krijgen had hij kunnen weten.

Dat hij de foto genomen heeft uit respect zegt eigenlijk ook alles.

Hij heeft ook kritiek gekregen op zijn prestaties op het WK maar hij doet alsof alle kritiek puur vanwege die foto is.
Dus inderdaad geen weet wat er allemaal speelt. Dank je voor de bevestiging.

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deadsy
Kaap schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:03:
[...]

Dus inderdaad geen weet wat er allemaal speelt. Dank je voor de bevestiging.
Ik zou zeggen: leg het dan maar eens uit.

Edit
Zou zeggen lees dit maar eens, mocht je Duits kunnen lezen.
Hier worden de tweets van Ozil vrij goed geanalyseerd.

https://www.bild.de/sport...ichelt-56397550.bild.html

Ik volg veel Duitse media en de Duitse media heeft het nooit over dat hij van Turkse afkomst is.
Ozil zelf is degene die het daar vaak over heeft, als een soort van Calimero.

Ozil snapt niet hoe de wereld in elkaar zit.

[Voor 49% gewijzigd door Deadsy op 22-07-2018 23:11]

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-06 21:45
Deadsy schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:04:
[...]

Ik zou zeggen: leg het dan maar eens uit.

Edit
Zou zeggen lees dit maar eens, mocht je Duits kunnen lezen.
Hier worden de tweets van Ozil vrij goed geanalyseerd.

https://www.bild.de/sport...ichelt-56397550.bild.html

Ik volg veel Duitse media en de Duitse media heeft het nooit over dat hij van Turkse afkomst is.
Ozil zelf is degene die het daar vaak over heeft, als een soort van Calimero.

Ozil snapt niet hoe de wereld in elkaar zit.
De Duitse media refereert naar hem vaak als de Turkse Duitser. Ik denk dat dat hem erg dwars zit.

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Even afgezien van het discriminatie-verhaal; het is op z'n minst toch twijfelachtig om je te laten fotograferen met een president met dictatoriale trekjes en dan ook nog refereren naar hem als 'mijn president'?

Net zoals Davids en Kluivert zich met Mugabe ophielden. Daar moet je jezelf toch van distantiëren?

Of zie ik hier iets verkeerd want dan hoor ik het graag natuurlijk.

[Voor 10% gewijzigd door Gunner op 23-07-2018 11:20]

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:11

Wokschotel

Op 6 wielen

Ozil is een jankbal die gewoon niet snapt dat je als Duitser beter niet met Erdogan op de foto kan gaan, Erdogan ‘mijn president’ niet zo verstandig is, nul zelfreflectie heeft en (dus) uiteraard dan de racismekaart trekt. Daaaaaahaaaag :w

• Deadsy
Hamza schreef op maandag 23 juli 2018 @ 01:33:
[...]

De Duitse media refereert naar hem vaak als de Turkse Duitser. Ik denk dat dat hem erg dwars zit.
Dat doen ze omdat hij zelf al jaren zegt dat hij dat is.
Dit hele 'ik ben Duitser wanneer ik win en Turks-Duits wanneer ik verlies' zegt hij al jaren.
Hij refereert vrij vaak naar zichzelf als een Turkse Duitser.

Het is een echte Calimero.
Dat hij kritiek zou krijgen over zijn moment met Erdogan, en ook over een groot deel van zijn eigen uitspraken erover had hij zelf ook wel moeten zien aankomen.
Tenzij hij de Duitse media totaal niet volgt en ook de situatie in Turkije niet volgt, of misschien vind hij de situatie daar wel top.

Ozil zelf doet alsof de negatieve kritiek op hem allemaal om 1 ding draait maar het gaat om 2 aparte dingen.
Het moment met Erdogan en zijn prestaties op het WK.
En dat 2e ignoreert hij volledig, hij doet alsof de hele kritiek puur om het eerste gaat.

En het is niet zo alsof hij de enigste is die kritiek heeft gekregen, een groot deel van de selectie van de Duitsers heeft een lading kritiek over zich heen gekregen.

Hij zelf noemt het racisme. Ik heb zijn hele tweets gelezen maar kan geen racisme vinden.
Als Muller een pers momentje had gehad met Erdogan en min of meer dezelfde uitspraken had gedaan dan had Muller dezelfde kritiek over zich heen gekregen.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoeness gaat hem in ieder geval niet missen. :F

• Deadsy
Had het gisteren al gelezen.
Hoeness is zelf net zo erg en moet zich vanwege zijn functie hier niet mee bemoeien.

Ozil is niet de enige die bij Duitsland al vrij lang zijn niveau niet haalt. Misschien eens kijken naar de bondscoach.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

1. Het is wel degelijk zo dat afhankelijk van de wind (succes) de critici in Duitsland spreken over "Duitser" of over "Turk" als het over Ozil gaat. En enkele mensen binnen de DFB maken zich daar ook schuldig aan. Echter over Podolski of Klose hoorde je nooit wat, beide Pools. Links- of rechtsom, dat is gewoon een vorm van racisme.

2. De uitschakeling van Duitsland is vooral Ozil ten laste gelegd. Die vent is een aanvallende middenvelder, dan moet je je verdediging op zijn kloten geven. Nee, de Duitse kranten spraken vooral over Ozil, die Turkse Duitser, hij is de zondebok.

En als je dan naar de stats kijkt, pure bullshit die kritiek. Ozil heeft afgelopen WK per 90 minuten de meeste kansen gecreëerd. Dat die dan niet door de spitsen verzilverd worden of dat de verdedigers zorgen dat ze in het voordeel blijven, is dat dan Ozil zijn schuld. Ozil is nog steeds met stip de nummer 1 assists van het Duitse Elftal sinds zijn debuut in 2009. Nee, dan wordt er geklaagd over "gebrek aan tackles". Man man man... Het grote probleem van alle roeptoeters is dat men Ozil vergelijkt met een traditionele aanvallende middenvelder zoals noem ze allemaal maar op. Ozil is niet die scorende aanvallende middenvelder. Hij is een speler die vanuit het middenveld kansen creëert en assists geeft, en dat kan die goed met statistieken om dat te bewijzen.

3. Die foto met Erdogan, ja, niet handig. Lothar Matthäus, 1 van de mensen die Ozil bekritiseerde m.b.t. de Erdogan foto, ging zelf wel met een dikke smile op de foto met Putin.

4. Hoeness is een crimineel, die moet eigenlijk verstandig zijn en zijn mond houden over voetbal zaken. Maar ik begrijp hem wel, want Bayern ziet het liefste een op Bayern gebouwd mannschaft. Maar vraag eens aan diezelfde Hoeness hoe Muller dan presteert de laatste jaren? Die kritiek zie je zelden ergens terugkomen, maar dat is on of their own, schaffen das.

Ik vind het niet goed dat Ozil met Erdogan op de foto ging, maar ik vind het goed dat Ozil wel een punt achter zijn interland carrière zet. Hij kon het te vaak nooit goed doen en de zwarte piet na het WK was de druppel. Ik zou inderdaad ook een middelvinger opsteken en zeggen van joh zoekt het lekker uit verder.

[Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-07-2018 15:23]

"Oooh Jeroen!"

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:22:
Ik vind het niet goed dat Ozil met Erdogan op de foto ging, maar ik vind het goed dat Ozil wel een punt achter zijn interland carrière zet.
Ja, maar waarom daarmee wachten tot na het WK? Dit speelt immers al een hele tijd.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gunner schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:25:
[...]

Ja, maar waarom daarmee wachten tot na het WK? Dit speelt immers al een hele tijd.
Zie EDIT

"Oooh Jeroen!"

• Mosin
..

[Voor 115% gewijzigd door Mosin op 23-07-2018 20:59]

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mosin schreef op maandag 23 juli 2018 @ 17:15:
Toen ik dat plaatje zag kookte ik al van woede, zonder enig artikel gelezen te hebben.
Waarom zou je naar aanleiding van zo’n plaatje van woede koken... :?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Met betrekking tot Hoeness trouwens:
Uli Hoeness (FWD)
Career International Goals: 5
World Cup goals: 1
World Cup assists: 0

Mesut Ozil (MID)
Career International Goals: 23
World Cup goals: 3
World cup assists: 5

"Oooh Jeroen!"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:08
Kaap schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:17:
Met betrekking tot Hoeness trouwens:
Uli Hoeness (FWD)
Career International Goals: 5
World Cup goals: 1
World Cup assists: 0

Mesut Ozil (MID)
Career International Goals: 23
World Cup goals: 3
World cup assists: 5
Mis de relevantie van deze statistiek een beetje...

Özil heeft dit niet bijster slim gespeeld. Hij zal best een punt hebben dat hij als Turkse Duitser gediscrimineerd wordt / zich gediscrimineerd voelt *), maar de manier waarop hij dit aanpakt helpt zijn zaak niet bepaald.

Om een dictator legitimiteit te verschaffen door met hem op de foto te gaan staan is al niet bijster slim. Daarnaast is het ook niet al te handig om - als het je stoort dat je een Turkse Duitser of Duitse Turk wordt genoemd - op de foto te gaan met het op zijn minst omstreden staatshoofd van Turkije. Dan is het mijns inziens niet vreemd dat criticasters die verbinding leggen. Hij doet het immers zelf ook.

Vervolgens heeft hij de storm van kritiek niet gepareerd. Hij heeft nergens op gereageerd. Als je dan na (met je teamleden) een flut-toernooi te hebben gespeeld de kritiek op je spel afdoet als racisme is dat echt veel te simpel en weet je zeker dat niemand je meer serieus neemt. Niet hierover, en ook niet over de (wellicht terechte) eerdere racisme aantijgingen.

*) doorhalen wat niet van toepassing is. Hoe iemand hier tegenaan kijkt is niet relevant voor mijn verdere betoog.

iRacing Profiel

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06 17:18

MrMonkE

★ Adblocker or bust ★

Ik kan de instellinge niet aanpassen op de VI site :/ en dus je artikel link niet zien.
Maar.. een zwaluw maakt nog geen zomer. Maar het is wél een zwaluw. Dus kopen :)

★ Elongated, edible fruit ★

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 18:40:
[...]

Mis de relevantie van deze statistiek een beetje...

Özil heeft dit niet bijster slim gespeeld. Hij zal best een punt hebben dat hij als Turkse Duitser gediscrimineerd wordt / zich gediscrimineerd voelt *), maar de manier waarop hij dit aanpakt helpt zijn zaak niet bepaald.

Om een dictator legitimiteit te verschaffen door met hem op de foto te gaan staan is al niet bijster slim. Daarnaast is het ook niet al te handig om - als het je stoort dat je een Turkse Duitser of Duitse Turk wordt genoemd - op de foto te gaan met het op zijn minst omstreden staatshoofd van Turkije. Dan is het mijns inziens niet vreemd dat criticasters die verbinding leggen. Hij doet het immers zelf ook.

Vervolgens heeft hij de storm van kritiek niet gepareerd. Hij heeft nergens op gereageerd. Als je dan na (met je teamleden) een flut-toernooi te hebben gespeeld de kritiek op je spel afdoet als racisme is dat echt veel te simpel en weet je zeker dat niemand je meer serieus neemt. Niet hierover, en ook niet over de (wellicht terechte) eerdere racisme aantijgingen.

*) doorhalen wat niet van toepassing is. Hoe iemand hier tegenaan kijkt is niet relevant voor mijn verdere betoog.
Wat mij betreft had hij een aantal prima punten, ook over die foto met Erdogan, maar viel heel zn relaas om toen de racismekaart gespeeld werd.
Wat betreft zn prestaties, tuurlijk is het vreemd dat er door de pers verwacht wordt dat ie gaat lopen schoffelen als het een keer niet loopt. Van de andere kant werkt zn uitstraling ook totaal niet mee en krijg je (of ik in ieder geval) wel het idee dat het een mooiweer voetballer is. Maar goed, hopelijk is ie nu het hele seizoen boos en speelt ie daardoor briljant, die capaciteiten heeft ie wel degelijk en als ie zo speelt is het een genot om naar te kijken.

• Mosin
Nevermind. Het is slimmer dat ik deze discussie niet ga voeren :)

[Voor 88% gewijzigd door Mosin op 23-07-2018 20:59]

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Liverpool trekt graag flink de portemonnee voor middelmaat. Zie ook Virgil van Dijk.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:01
Leuk voor Kluivertje, Roma shopped ook nog even de vleugel aanvaller Malcom voor 40 miljoen.

Dat worden lange avonden in de keuken met Shane.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• perryvdbosch
loekf2 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 21:51:
Leuk voor Kluivertje, Roma shopped ook nog even de vleugel aanvaller Malcom voor 40 miljoen.

Dat worden lange avonden in de keuken met Shane.
En toen kwam Barcelona om de hoek kijken

https://www.voetbalprimeu...laatste-moment-door-.html

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:01
Ja die vind ik ook leuk. Had al in het vliegtuig voor de keuring moeten zitten. Maar was persoonlijk nog niet rond. Beetje te enthousiast van Roma om het dan al op Twitter te gooien. Deal is pas rond als de speler heeft getekend tegenwoordig en echt aan tafel zit met de voorzitter of de TD.

Ik hoop nog steeds dat Roma ook Ziyech shopped.. voor 25-30 miljoen. Ze hebben natuurlijjk nu geld van Liverpool voor de keeper en schijnt dat Nainggolan naar Inter gaat voor 20+ miljoen.

[Voor 13% gewijzigd door loekf2 op 24-07-2018 12:15]

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JanW
De nieuwe president van Fenerbahce heeft bekend gemaakt dat de club 620M aan schulden heeft open staan, waarvan er 450M in de komende 12 maanden schijnbaar moet worden afbetaald. Mooie uitdaging voor Cocu en de nieuwe voorzitter daar :X

[Voor 3% gewijzigd door JanW op 25-07-2018 16:31]

• perryvdbosch
JanW schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:09:
De nieuwe president van Fenerbahce heeft bekend gemaakt dat de club 620M aan schulden heeft open staan, waarvan er 450M in de komende 12 maanden moet worden afbetaald. Mooie uitdaging voor Cocu en de nieuwe voorzitter daar :X
Vraag me af hoe ze dat gaan oplossen... Kan me niet voorstellen dat Fenerbache zoveel geld kan generen in 12 maanden :?

• Deadsy
JanW schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:09:
De nieuwe president van Fenerbahce heeft bekend gemaakt dat de club 620M aan schulden heeft open staan, waarvan er 450M in de komende 12 maanden schijnbaar moet worden afbetaald. Mooie uitdaging voor Cocu en de nieuwe voorzitter daar :X
Is die president stinkend rijk?

Want zelfs als ze al hun spelers verkopen komen ze nog niet in de buurt.

Zullen wel een nieuwe lening afsluiten om de oude lening af te betalen

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Is de Community Shield ergens te bekijken :? Ik keek even in de TV gids van Sport1 en Fox, maar kon het niet zo snel terugvinden.

"Oooh Jeroen!"

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:10
Kaap schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:55:
Is de Community Shield ergens te bekijken :? Ik keek even in de TV gids van Sport1 en Fox, maar kon het niet zo snel terugvinden.
Dat vraag ik mij nu ook af. Denk ga er even voor zitten, maar niemand zend m uit? :?

1+10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• JanW
Enige wat ik kan vinden is 23.30 de samenvatting op BBC, https://www.tvgids.tv/op-tv/community-shield?ref=zoekbalk

Nergens zover ik kan zien live te volgen op een legale manier.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Werd op BT Sport uitgezonden. Heb niet gekeken maar 2 - 0 winst voor City is wel lekker. Eerste prijsje is alvast binnen. Volgende week meteen knallen Arsenal uit! >:)

• perryvdbosch
Witsel naar Borrusia Dortmund is nu definitief. Wordt direct één van de best betaalde spelers.
Is deze speler nou echt zo goed? Want als ik aan Witsel denk, dan denk ik aan een benenbreker.

YouTube: Axel Witsel (Standard Liege) VS Wasilewski (Anderlecht)

• Deadsy
perryvdbosch schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:07:
Witsel naar Borrusia Dortmund is nu definitief. Wordt direct één van de best betaalde spelers.
Is deze speler nou echt zo goed? Want als ik aan Witsel denk, dan denk ik aan een benenbreker.

YouTube: Axel Witsel (Standard Liege) VS Wasilewski (Anderlecht)
Wanneer ik aan Witsel denk dan denk ik aan een speler die vooral voor het geld kiest.
Ik vind hem niet goed genoeg om de best betaalde speler te zijn van Dortmund.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Denk ook niet dat je bij Dortmund meer verdient dan bij Zenit (Gazprom). Maar Witsel is toch totaal geen bijzondere speler met hele langzame handelingssnelheid? En die beenbreuk, tja dat was een vervelend iets maar om die jongen daar nou de rest van z'n leven voor te vervloeken is ook zowat.

Ronaldo naar Juve, die zag ik pas niet aankomen. Wou hier bijna in de Wantij springen met een groot betonblok aan m'n been. :'(

HSV trouwens weer hard onderuit afgelopen vrijdag een paar minuten voor tijd. Sjonge, jonge, die gaan dadelijk nog naar de derde Liga als ze niet uitkijken. :o

• Mosin
Dubbel gevoel houd ik over aan die transfer van Arturo Vidal. 18 Miljoen klinkt weinig voor hem, das toch wel een krijger die je soms ook erbij moet hebben..

• Deadsy
chim0 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 18:15:
Denk ook niet dat je bij Dortmund meer verdient dan bij Zenit (Gazprom). Maar Witsel is toch totaal geen bijzondere speler met hele langzame handelingssnelheid? En die beenbreuk, tja dat was een vervelend iets maar om die jongen daar nou de rest van z'n leven voor te vervloeken is ook zowat.

Ronaldo naar Juve, die zag ik pas niet aankomen. Wou hier bijna in de Wantij springen met een groot betonblok aan m'n been. :'(

HSV trouwens weer hard onderuit afgelopen vrijdag een paar minuten voor tijd. Sjonge, jonge, die gaan dadelijk nog naar de derde Liga als ze niet uitkijken. :o
Tja bij HSV is het allemaal het gevolg van bizar lang een zeer slecht beleid.
Mochten ze naar de 3e liga gaan dan word het denk ik ook een faillissement.

Er word gezegd dat Witsel 9mln bij Dortmund gaat verdienen.

• toolkist
  • Niet online
Lekkere speler, die Fred van Man Utd. Eerst in de 1e helft al overduidelijk natrappen zonder dat ie er een kaart voor krijgt (geen idee of scheids het zag), in de 2e helft doet ie het nog maar een keer... Resultaat: een gele kaart 8)7 ipv 2x rood, 1x per helft.

• Deadsy
toolkist schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:12:
Lekkere speler, die Fred van Man Utd. Eerst in de 1e helft al overduidelijk natrappen zonder dat ie er een kaart voor krijgt (geen idee of scheids het zag), in de 2e helft doet ie het nog maar een keer... Resultaat: een gele kaart 8)7 ipv 2x rood, 1x per helft.
Ja van United gaan we dit seizoen weer prachtig voetbal zien.

Ben blij dat ze niet zo dom waren om aan de wens van Mourinho te voldoen en een veel te dure verdediger halen.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Mourinho is weg voor de winter. Typische cyclus is gaande.

"Oooh Jeroen!"

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:27

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
Kaap schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:06:
Ik hoop het, ik vind het zonde van zo'n club om daar zo'n coach neer te zetten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Gonadan schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:20:
[...]

Ik hoop het, ik vind het zonde van zo'n club om daar zo'n coach neer te zetten.
En even een dikke ontslag vergoeding vangen.

Ze gaan nu zeker al geld weg zetten zodat de volgende ongeschikte trainer een bak met geld mag uitgeven.
Hadden toen echt op Klopp moeten wachten.

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:06:
Yep. Mooi ook dat Man Utd z'n poot stijf houdt een dus geen gigantische bedragen betaalt voor spelers die niet beter zijn dan ze nu hebben. Daarnaast heeft Mourinho, voor zover ik begrepen heb, de opdracht gekregen om de ontwikkeling van de huidige spelers te bevorderen ipv steeds nieuwe spelers te kopen.
En daarom klaagt Mourinho nu weer dat ie zich een coach voelt ipv manager _O-

• toolkist
  • Niet online
Zo, dat is toch gewoon rood voor Cech? Leuk dat je keeper bent, maar dan mag je toch nog niet met gestrekt been, noppen naar voren, richting scheenbeen tegenstander gaan?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Had Lichtsteiner dat bij Laporte gedaan dan had Arsenal wel rood gehad.

Besides that, dat kansloze negatieve gezeik van Sport 1 is ook weer terug hoor. Die Aad de Mos kan alleen maar negatief zijn :r

"Oooh Jeroen!"

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:54
Kaap schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 18:21:Besides that, dat kansloze negatieve gezeik van Sport 1 is ook weer terug hoor. Die Aad de Mos kan alleen maar negatief zijn :r
Ik zit zelf het Engelse commentaar te volgen. Als je digitaal via de kabel kijkt dan kan je op de afstandbediening het audio kanaal wijzigen.

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• Deadsy
Arsenal trekt hun lijn van vorig seizoen goed door.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Deadsy schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:01:
Arsenal trekt hun lijn van vorig seizoen goed door.
Kom op, nieuwe trainer geef het even. Eerste wedstrijd tegen de kampioen helpt ook niet echt mee natuurlijk.

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:13:
[...]

Kom op, nieuwe trainer geef het even. Eerste wedstrijd tegen de kampioen helpt ook niet echt mee natuurlijk.
Hopelijk heb je gelijk, ben niet zo heel positief om eerlijk te zijn.
Het lijkt inderdaad op dezelfde lijn als vorig seizoen en ook in de top van de organisatie is het (nog steeds) onrustig.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

@Kaap ja mooi he dat fantastische commentaar. Je kan de bingo-kaart er altijd bijpakken "Arsenal is sinds 2004 geen kampieon meer geworden." Echt elke wedstrijd dat ik kijk hoor je dat. Wat is nu het nut om dat elke wedstrijd te herhalen? :?

Over de nieuwe topclubs Liverpool en Spurs zeggen ze dat nou nooit. Maar die hebben dan nog nooit de Premier League gewonnen.

Om maar te zwijgen over Danny Blind in de studio. Kunnen ze nu echt niemand beters vinden?
polopolo150 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 18:26:
[...]

Ik zit zelf het Engelse commentaar te volgen. Als je digitaal via de kabel kijkt dan kan je op de afstandbediening het audio kanaal wijzigen.
Vroeger toen ik nog bij UPC zat kon dat ja, maar KPN glas biedt deze mogelijkheid niet. Helaas.

[Voor 48% gewijzigd door Gunner op 12-08-2018 19:31]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Deadsy schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:01:
De anti-Arsenal crew van GoT trekt hun lijn van vorig seizoen goed door.
Correct
Slasher schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:13:
[...]
Guardiola met het grootste budget kostte het meerdere transfer windows om het op de rit te krijgen, afgelopen seizoen gingen ze daar pas de vruchten van plukken.

Maar Emery na 1 wedstrijd tegen dat City is "de lijn aan het doortrekken". Nooit goed, nooit gelijke kappen.

[Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-08-2018 19:57]

"Oooh Jeroen!"

• Deadsy
Kaap schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:48:
[...]

Correct

[...]

Guardiola met het grootste budget kostte het meerdere transfer windows om het op de rit te krijgen, afgelopen seizoen gingen ze daar pas de vruchten van plukken.

Maar Emery na 1 wedstrijd tegen dat City is "de lijn aan het doortrekken". Nooit goed, nooit gelijke kappen.
Ben geen anti arsenal. Vind gewoon dat het een club is met teveel overschatte spelers.
En met de nieuwe trainer gaan ze het ook niet op de rit krijgen dit seizoen.

De afgelopen jaren ging te veel haat richting Wenger.

ps. Wanneer je iemand quote en de quote aanpast, ben dan ook zo beleefd om duidelijk te maken welk deel van de quote je hebt aangepast door deze bv vet te maken.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:48:

Het is erg flauw en onterecht om gelijk na een enkele wedstrijd, nota bene tegen de ploeg die met een recordaantal punten kampioen is geworden, gelijk maar de boel al af te fakkelen.

Altijd dat negatieve. Nee niet prettig.

Volgens mij is er ook helemaal niemand die denkt dat het nu ineens beter gaat of er wel even gelijk een kampioenschap binnengehaald gaat worden.

[Voor 13% gewijzigd door Gunner op 12-08-2018 20:11]

• Deadsy
Gunner schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:10:
[...]

Het is erg flauw en onterecht om gelijk na een enkele wedstrijd, nota bene tegen de ploeg die met een recordaantal punten kampioen is geworden, gelijk maar de boel al af te fakkelen.

Altijd dat negatieve. Nee niet prettig.

Volgens mij is er ook helemaal niemand die denkt dat het nu ineens beter gaat of er wel even gelijk een kampioenschap binnengehaald gaat worden.
Ja ze spelen tegen City.
Maar Arsenal liet vrij weinig zien, iets wat je wel zou mogen verwachten wanneer je thuis speelt en aan het seizoen begint.

Of word slecht spel vanaf nu af aan altijd verdedigd met: Ja maar.....

[Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 12-08-2018 20:14]

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niemand zegt toch dat het een goede wedstrijd was van hun kant? Op elke positie heeft City betere spelers.
Maar jij trekt gelijk de conclusie na een wedstrijd dat het wel weer niets zal worden met de nieuwe trainer.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee