Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:25
Barcelona was dit seizoen ongenaakbaar en werd zelfs bijna ongeslagen kampioen. Een 5-4 nederlaag tegen Levante op de voorlaatste speeldag voorkwam dat. Het was tevens het laatste seizoen van Iniesta bij Barcelona.
In Engeland was het ook al snel duidelijk wie er met de titel aan de haal zou gaan; het Manchester City van Pep Guardiola. Zijn team was het meest constant en mocht zelfs heel even denken aan een ongeslagen seizoen. Zover kwam het echter niet. Wel werden ze met een straatlengte voorsprong kampioen en harkten ze 100 punten bij elkaar.
Geen verrassing als kampioen in Duitsland. Wederom was Bayern Munchen oppermachtig en werd het kampioen.
Ook in Italië was er geen verrassing. Juventus wint voor de zevende keer op rij, en voor de 34ste keer in totaal, de Scudetto. Napoli deed haar uiterste best om daar een stokje voor te steken, maar struikelde op het eind, daar waar Juventus haar wedstrijden wel gewoon won.
Na een jaar waarin Monaco met de titel aan de haal ging is het dit jaar weer PSG die de titel wint. Ook hier werd de titelstrijd nooit echt spannend. Leuk nieuws voor de Nederlanders wellicht is dat Depay een heel goed seizoen heeft gedraaid bij Lyon.

JanW wijzigde deze reactie 11-07-2018 12:53 (7%)

• JanW
33 jaar en dan nog een transfer maken voor 100M. Cristiano Ronaldo doet het gewoon even. https://www.realmadrid.co...oficial-cristiano-ronaldo

Ik denk dat in ieder geval voor de Serie A er weinig gaat veranderen komend jaar. Dat wordt weer een titel voor Juventus.

• JanW
quote:
Gonadan schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 18:16:
[...]

Toch ben ik wel benieuwd naar zijn beweegredenen. Nieuwe uitdaging? Meer een team om hem heen?
Nieuwe uitdaging, https://www.realmadrid.co...arta-de-cristiano-ronaldo
quote:
These years in Real Madrid, and in this city of Madrid, have been possibly the happiest of my life.

I only have feelings of enormous gratitude for this club, for this hobby and for this city. I can only thank all of them for the love and affection I have received.

However, I believe that the time has come to open a new stage in my life and that is why I have asked the club to accept transferring me. I feel that way and I ask everyone, and especially our followers, to please understand me.

They have been absolutely wonderful for 9 years. They have been 9 unique years. It has been an exciting time for me, full of consideration but also hard because Real Madrid is of a very high demand, but I know very well that I will never forget that I have enjoyed football here in a unique way.

I have had fabulous teammates in the field and in the dressing room, I have felt the warmth of an incredible crowd and together we have won 3 Champions in a row and 4 Champions in 5 years. And with them also, on an individual level, I have the satisfaction of having won 4 Gold Balls and 3 Gold Boots. All during my time in this immense and extraordinary club.

Real Madrid has conquered my heart, and that of my family, and that is why more than ever I want to say thank you: thanks to the club, the President, the directors, my colleagues, all the technicians, doctors, physios and incredible workers that make everything work and that are pending every detail tirelessly.

Thank you infinitely once more to our fans and thanks also to Spanish Football. During these 9 exciting years I have had great players in front of me. My respect and my recognition for all of them.

I have reflected a lot and I know that the time has come for a new cycle. I'm leaving but this shirt, this shield and the Santiago Bernabéu will continue to always feel as my own wherever I am.

Thanks to all and, of course, as I said that first time in our stadium 9 years ago: Hala Madrid!
Ik ben benieuwd hoe hij het in Italië gaat doen. Serie A is toch wat anders dan La Liga. Gaat hij daar dezelfde cijfers aantikken als in Spanje?

• JanW
Bizar, Seri van Nice naar Fulham. Was vorig seizoen dicht bij een overstap naar Barcelona, kon naar de Engelse topclubs en gaat dus nu naar een promovendus :X

• JanW
@Deadsy Hij is natuurlijk door Roma gekocht voor 11 miljoen nadat hij een waardeloos seizoen in Brazilië achter de rug had ;)

Gewoon een goede keeper. Wel veel geld, maar op een positie waar Liverpool het wel nodig had. Karius en die Belg waarvan ik de naam kwijt ben zijn beide geen geweldenaars.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JanW
De nieuwe president van Fenerbahce heeft bekend gemaakt dat de club 620M aan schulden heeft open staan, waarvan er 450M in de komende 12 maanden schijnbaar moet worden afbetaald. Mooie uitdaging voor Cocu en de nieuwe voorzitter daar :X

JanW wijzigde deze reactie 25-07-2018 16:31 (3%)

• JanW
Enige wat ik kan vinden is 23.30 de samenvatting op BBC, https://www.tvgids.tv/op-tv/community-shield?ref=zoekbalk

Nergens zover ik kan zien live te volgen op een legale manier.

• JanW
Gus Poyet, manager van Bordeaux, is ontslagen nadat ie compleet door het lint ging tijdens een persconferentie. Video van de persconferentie https://www.reddit.com/r/...ious_in_yesterdays_press/

Terwijl ik daar op reddit de thread doorlas, zag ik dat hij niet vies is van een bijzonder ontslag. Als manager van Brighton and Hove Albion kwam ie er ooit achter dat hij ontslagen was terwijl hij klaar zat voor Match of the Day op BBC :D https://www.bbc.com/sport/football/23024271

Als ik de reacties van een enkele Bordeaux supporter mag geloven daar op reddit is de club wel een beetje een chaos. Voorzitter die spelers verkoopt voordat er vervangers zijn. Drukker bezig met het ontvangen van transfergeld, dan het investeren in de club. Toch jammer, Bordeaux hoorde lange tijd bij de top/subtop van Frankrijk. Als 't echt zo is. Ik vind het ook mooi om te zien eigenlijk, hoe zonde het ook is voor Poyet, hoe hij de pers-chef van Bordeaux even terecht wijst en gewoon doorgaat met zijn tirade. Trappatoni pinkt een traantje weg als hij dit ziet.

• JanW
Machester United :') 2-0 achter in een paar minuten tijd tegen Brighton and Hove Albion :D

• JanW
Kluivert valt heel goed in. Gretig, goede dribbels en had een assist moeten hebben.

• JanW
Beste actie van Kluivert ja. En heel lekker afgerond door Dzeko.

• JanW
"He will be sacked in the morning!"

Ik hoop dat 't niet lang meer duurt voordat die mafklapper weg is bij United. Het voetbal lijkt echt helemaal nergens naar. Bij Ziggo zeiden ze dat United nog goed begon aan beide helften, maar dat viel ook reuze mee. Ze kregen een kansje door onoplettendheid bij de Spurs en door een fout van Rose, verder weinig echt uitgespeelde kansen. En dan staan ze 0-2 achter en komt Fellaini erin :') Als dat je tactiek is. Hopen op een doelpuntje en achterin de zooi dicht houden, als dat niet werkt komt plan B, Fellaini. Dan ben je toch echt een slechte coach en ook diep gezonken als topclub.

• JanW
Vorig jaar ging het ook al op deze manier, alleen toen ging het nog wel regelmatig goed. Nu gaan ze twee keer op de bek, waarvan éen keer tegen Brighton zelfs.

• JanW
Deel 1 van de finale. Er volgt nog een tweede wedstrijd. Inderdaad een heerlijk affiche, maar helaas niet op een open kanaal te zien :/

• JanW
*O* *O* *O*

Eindelijk.

*O* *O* *O*

• JanW
Real Madrid aan 't einde van het seizoen? Misschien dat Florentino zijn vingers daar nog een tweede keer aan willen branden.

• JanW
Gunner schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:44:
[...]
Dat was even lekker wakker worden ja (y)

[...]
Waarom zou je dat niet kunnen? Op het commentaar na kan dat in Nederland prima (ervanuitgaande dat je in Nederland woont).

En ondertussen in Italië is racisme nog heel normaal rondom het voetbalveld -O-
Probleem is niet alleen in Italië. Zijn genoeg voorbeelden, ook in Engeland (heel recent nog zelfs). Chelsea supporters die een donkere man de metro uit werkten.

Zet 50.000 man in een stadion en er zal er vast wel één bij zitten die denkt dat racisme een geoorloofde reactie is.

Een eiland daarboven komt het trouwens ook vaak voor. Toeval? https://www.theguardian.c...-fans-lyon-action-ligue-1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JanW
Allegri weg bij Juventus. Aangezien Pulis ook vertrekt bij Middlesbrough lijkt me dat de meest geschikte opvolger :+ Maar ik zie eerder Conte terugkeren of misschien zelfs Mourinho daar aan de slag gaan.

Of Wenger... Gezellig in een zwart-wit gestreepte slaapzak langs de kant.

JanW wijzigde deze reactie 17-05-2019 14:38 (16%)

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True