[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 31.652 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Rivanov schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:09:
Impressive hoor, het United in de tweede helft.
Chelsea zakte helemaal in elkaar na een sterke start. Zij komen wat te kort dit seizoen ben ik bang. Hoewel Giroud en Kante wel versterkingen zijn ten opzichte van de basisopstelling vandaag. Maar veel is het niet daar.

Dit was de eerste wedstrijd van United dat echt fijn kijken was als supporter in lange tijd. Vooral doordat de inzet er de hele pot was. 4-0 winnen helpt ook :)) Pogba was dramatisch in de eerste helft. Maar alles is hem vergeven door de assist op James. Tof dat hij de bal klaar legt voor zo een jonge hond. Siert hem. Ik zag hem overigens ook wel teruglopen bij balverlies. Heeft OGS goed voor elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 11-08-2019 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:43
Ik ben benieuwd of clubs en FA tevreden zijn over deze aanpassing van de transferwindow. Ze kunnen zelf t/m 8 Augustus spelers binnenhalen, maar de maand daarna kunnen clubs uit Europa nog gewoon bij Engelse clubs shoppen. Dan kan je wel zeggen van dan verkopen ze niet, zo werkt het lang niet altijd als spelers of agenten de transfer willen laten doorgaan.

Mijn inziens zijn ze er alleen maar door beperkt en werkt zo'n korte window alleen als elk land meedoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:46
Het waren zowel de United als Chelsea fans overigens. Bij United wordt je over het algemeen met respect behandeld als je weer aanwezig bent tenzij je over bent gestapt naar een rivaal als Leeds of Liverpool o.a. of je gedraagt je zoals Di Maria heeft gedaan.

Maar we zijn eindelijk weer begonnen *O* Liverpool op papier weer een makkelijke overwinning, maar zag er defensief toch niet al te best uit tegen Norwich (die toch aardig wat grote kansen gehad hebben). City heeft met Rodri een geweldige aankoop gedaan en denk dat ze dit jaar onbedreigd richting titel gaan (helaas). Spurs alleen de samenvatting gezien dus kan ik nog niet teveel over zeggen. Blijf het wel apart vinden dat ze met zo'n krappe selectie blijven werken. Arsenal viel erg tegen. Natuurlijk aanvallend veel mensen er niet bij maar de zorgen zullen eerder achterin zitten (Tierney wel een zeer leuke aankoop).

En dan natuurlijk de wedstrijd van het weekend: United - Chelsea. Chelsea kwam goed voor de dag en heeft ook de nodige pech gehad met 2 keer de paal/lat (de rest van de schoten waren eigenlijk allemaal recht op De Gea af). Voor United is het nog een beetje zoeken, zeker op het middenveld. Ook defensief ging het nog niet altijd soepeltjes, maar dat zal (verwacht ik) een stuk beter gaan na een paar wedstrijden. Maguire en AWB (Aaron Wan-Bissaka) lijken er voor te zorgen dat de defensie de juiste balans heeft met Maguire die zich nu al als een echte leider laat zien. Constant er voor zorgen dat mensen op de juiste plaats staan, rust aan de bal en defensief simpelweg erg sterk. Iets dat United eigenlijk al jaren mist.
Voor beide ploegen gaat het wel belangrijk zijn dit seizoen hoe bepaalde jonge spelers zich gaan ontwikkelen willen ze top 4 gaan halen (McTominay, Fred, Rashford, Martial onder andere aan United kant, Mount, Abraham, Pulisic o.a. aan Chelsea kant).

Overigens heb ik mij weer gruwelijk geërgerd over het commentaar bij Ziggo Sport (net name Danny Blind). Weet niet hoe ze praten over andere clubs (meestal dan met andere dingen bezig) maar er kan geen greintje positiviteit af over United. Alles moet alleen maar afgekraakt worden (o.a. Maguire terwijl dat 1 van de beste CB's is in de Premier League). En dan hebben ze ook nog eens Aad de Mos als commentator (de ergste van allemaal) maar gelukkig was er Engels commentaar beschikbaar voor deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vond het alles meevallen en mbt Maguire hebben ze gewoon een punt. Ik zie dit United ook niet hoger eindigen dan 5e (en Chelsea nog daaronder), daarvoor is er veel te weinig veranderd in de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
toolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:12:
Ik vond het alles meevallen en mbt Maguire hebben ze gewoon een punt. Ik zie dit United ook niet hoger eindigen dan 5e (en Chelsea nog daaronder), daarvoor is er veel te weinig veranderd in de selectie.
Oh, ik vermoed ook dat ze dit seizoen nog niet hoger zullen eindigen. Maar ik vraag mij af waar dat commentaar op Maguire vandaan komt? Baseren ze dat op die ene wedstrijd tegen Oranje? Ik ben eens benieuwd welk punt men dan heeft (zoals jij dat aangeeft).
Afgelopen seizoen (en het WK vorig jaar) heeft hij het gewoon goed gedaan (maakt een goede ontwikkeling). Hij heeft een goede tackle, is kopsterk en is goed aan de bal. Daarnaast laat hij ook zien dat hij een leider is op en naast het veld (eigenschap die voor United belangrijk was in deze keuze). Ja ok, hij is niet de allersnelste maar er zijn genoeg goede verdedigers geweest die niet de snelste waren.
Ik durf zelfs te zeggen dat als City hem had gekocht (Pep was ook zeer gecharmeerd van Maguire en wilde hem graag hebben) dat er geen commentaar was geweest. De transferprijs is natuurlijk erg hoog wat er volgens mij voor zorgt dat dit commentaar komt. Lijkt wel alsof Nederlanders jaloers zijn dat de transferprijs zo hoog was in vergelijking met De Ligt (waar Juventus natuurlijk een koopje heeft gedaan) en Van Dijk (waar dezelfde twijfels waren toen hij van Southampton af kwam als nu bij Maguire).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-05 11:29
Noiz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:35:
[...]

Oh, ik vermoed ook dat ze dit seizoen nog niet hoger zullen eindigen. Maar ik vraag mij af waar dat commentaar op Maguire vandaan komt? Baseren ze dat op die ene wedstrijd tegen Oranje? Ik ben eens benieuwd welk punt men dan heeft (zoals jij dat aangeeft).
Afgelopen seizoen (en het WK vorig jaar) heeft hij het gewoon goed gedaan (maakt een goede ontwikkeling). Hij heeft een goede tackle, is kopsterk en is goed aan de bal. Daarnaast laat hij ook zien dat hij een leider is op en naast het veld (eigenschap die voor United belangrijk was in deze keuze). Ja ok, hij is niet de allersnelste maar er zijn genoeg goede verdedigers geweest die niet de snelste waren.
Ik durf zelfs te zeggen dat als City hem had gekocht (Pep was ook zeer gecharmeerd van Maguire en wilde hem graag hebben) dat er geen commentaar was geweest. De transferprijs is natuurlijk erg hoog wat er volgens mij voor zorgt dat dit commentaar komt. Lijkt wel alsof Nederlanders jaloers zijn dat de transferprijs zo hoog was in vergelijking met De Ligt (waar Juventus natuurlijk een koopje heeft gedaan) en Van Dijk (waar dezelfde twijfels waren toen hij van Southampton af kwam als nu bij Maguire).
Ik ben het helemaal eens, ik denk dat veel mensen ook vergeten dat het feit dat hij Engels is een flinke impact heeft op de vraagprijs, gezien de beperkingen in inschrijvingen aldaar.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:35:
[...]

Als City hem had gekocht had ik het net zo absurd gevonden. Dit is een speler die zich alleen bewezen heeft in een counter systeem met de kont in de eigen 16 bij Leicester en, als ie niet Engels was geweest, misschien net 40m gekost zou hebben.
Sterk aan de bal vind ik hem ook niet. Ja, vergeleken met de Phil Jones-en van deze wereld wel maar dat is niet lastig. Hij heeft een draaicirkel groter dan de middencirkel en ik denk dat Blind hem er nog uit sprint.
Voor 25m had je Alderweireld gehaald die ik veel hoger inschaal. Een paar jaar ouder, maar kan ook nog lang genoeg mee.
United is geen team wat met de kont in eigen 16 wil spelen, dat wordt heel even geaccepteerd door de fans maar niet lang. Zeker niet als je er geen top 4 (of eigenlijk top 2, dat moet altijd het doel zijn van Man Utd) mee wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:17
Gekkigheid in Barcelona:

https://www.reddit.com/r/...ed_entering_fc_barcelona/

Een advocaat in sport-recht, die Neymar hielp/vertegenwoordigde bij z'n idiote transfer naar PSG (225 miljoen ?) is nu weer gespot in Camp Nou.

Coutinho lijkt verhuurd te worden aan Bayern. Bayern moet alleen z'n salaris (11 miljoen per jaar... ) betalen aan Barca.

Ik snap echt niet wat Barca moet/wil met: 1) een fitte Messi als nr. 10/schaduw spits, 2) een fitte Suarez, 3) Griezman 4) Dembele... en dan nog een Neymar ?

Zelfde geldt voor Madrid trouwens, ik zie niet van den Beek bv. even centraal voorin opgesteld worden, waar nu Kroos rond huppelt.

[ Voor 27% gewijzigd door loekf2 op 12-08-2019 17:55 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Transfersommen slaan gewoon nergens op momenteel. Maar dat Maguire een flinke upgrade is op Smalling, Jones, Bailly en Rojo kan denk ik weinig over gediscussieerd worden. Vast veel te duur. Maar ik heb liever een veel te dure upgrade dan dat het geld niet uitgegeven wordt (en dus naar de zak van de Glazers gaat).

@Noiz bij welke provider zit je, dat je naar Engels commentaar kon? Alleen al commentaar uit (dat kon met Ziggo vroeger in elk geval) zou al een mooie stap zijn. Dat negatieve is overigens standaard bij wedstrijden van United. Of zoals ze zeggen Manchester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 12:43
Noiz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:58:
[...]
Arsenal viel erg tegen. Natuurlijk aanvallend veel mensen er niet bij maar de zorgen zullen eerder achterin zitten (Tierney wel een zeer leuke aankoop).
De gehele defensie was geblesseerd en Luiz nog niet wedstrijdfit. Tierney - Holding - Luiz - Bellerin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Anoniem: 337891 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:53:
Transfersommen slaan gewoon nergens op momenteel. Maar dat Maguire een flinke upgrade is op Smalling, Jones, Bailly en Rojo kan denk ik weinig over gediscussieerd worden. Vast veel te duur. Maar ik heb liever een veel te dure upgrade dan dat het geld niet uitgegeven wordt (en dus naar de zak van de Glazers gaat).

@Noiz bij welke provider zit je, dat je naar Engels commentaar kon? Alleen al commentaar uit (dat kon met Ziggo vroeger in elk geval) zou al een mooie stap zijn. Dat negatieve is overigens standaard bij wedstrijden van United. Of zoals ze zeggen Manchester.
Kan bij Ziggo (vorig seizoen in ieder geval).

Dat Maguire een upgrade is tov Calamity Jones, Smalling en Rojo ben ik het wel helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
toolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:28:
[...]

Als City hem had gekocht had ik het net zo absurd gevonden. Dit is een speler die zich alleen bewezen heeft in een counter systeem met de kont in de eigen 16 bij Leicester en, als ie niet Engels was geweest, misschien net 40m gekost zou hebben.
Sterk aan de bal vind ik hem ook niet. Ja, vergeleken met de Phil Jones-en van deze wereld wel maar dat is niet lastig. Hij heeft een draaicirkel groter dan de middencirkel en ik denk dat Blind hem er nog uit sprint.
Voor 25m had je Alderweireld gehaald die ik veel hoger inschaal. Een paar jaar ouder, maar kan ook nog lang genoeg mee.
United is geen team wat met de kont in eigen 16 wil spelen, dat wordt heel even geaccepteerd door de fans maar niet lang. Zeker niet als je er geen top 4 (of eigenlijk top 2, dat moet altijd het doel zijn van Man Utd) mee wordt.
Het grappige is dat veel United fans zeer tevreden zijn met deze aankoop. Dus die lijken jouw visie over Maguire niet te delen. En als ie zo slecht is als jij hem hier beschrijft zou ook City nooit geïnteresseerd zijn geweest. Juist omdat ie zo goed is aan de bal was ie erg gewild.
Wat betreft de vraagprijs gaat het er niet alleen om dat hij Engels is. Het feit dat hij nog een langdurig contract had, Leicester geen intentie/nood had om hem te verkopen en United een nieuwe CB nodig had zorgt er voor dat die prijs verder omhoog gaat.
Bij de transfers die United heeft gedaan deze zomer zijn er ook op een aantal dingen buiten de voetballende kwaliteiten gelet, met name de mentaliteit, inzet en persoonlijkheid gelet. Zeker bij Maguire en James zijn er goede referenties door huidige en oud medewerkers van United. Daarnaast had United een echte leider nodig voor de defensie wat Maguire liet zien te beschikken gisteren.
Alderweireld is een leuke speler maar ik zie in hem geen echte leider van de defensie en wellicht nog belangrijker, heb ik niet het vermoeden dat ie was gekomen omdat ie zo graag bij United wil voetballen maar voor het geld.
Kaap schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:33:
[...]

De gehele defensie was geblesseerd en Luiz nog niet wedstrijdfit. Tierney - Holding - Luiz - Bellerin
Het mist wel (net zoals United dat voorheen had) een echte leider. Luiz heeft zijn uitspattingen en Holding lijkt op het oog meer een type Blind (goede speler maar geen leiderskwaliteiten/mondig genoeg). Is Bellerin ondertussen weer op het niveau als wat hij 2-3 seizoen terug was? Ik had altijd gedacht dat hij ondertussen wel terug bij Barca zou zijn gezien zijn kwaliteiten maar heb dat de laatste seizoenen niet meer gezien.
Tierney ben ik wel benieuwd. Altijd 1 van de betere bij Celtic geweest en had gehoopt dat United hem als concurrent voor Shaw had gehaald (zeker gezien zijn transferprijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Noiz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:19:
[...]

Het grappige is dat veel United fans zeer tevreden zijn met deze aankoop. Dus die lijken jouw visie over Maguire niet te delen. En als ie zo slecht is als jij hem hier beschrijft zou ook City nooit geïnteresseerd zijn geweest. Juist omdat ie zo goed is aan de bal was ie erg gewild.
En ik heb dan weer diverse Man Utd uit Engeland dn Schotland gesproken (wow guildies) die het verspilling van geld vinden. Er zijn altijd wel voor- en tegenstanders te vinden ;)
City heeft gewoon een probleem qua in Engeland opgeleide spelers, dat plus een redelijk niveau is waarom ze geinteresseerd waren.
Als ze hem echt zo goed vonden hadden ze wel aan de vraagprijs voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
toolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:39:
[...]

En ik heb dan weer diverse Man Utd uit Engeland dn Schotland gesproken (wow guildies) die het verspilling van geld vinden. Er zijn altijd wel voor- en tegenstanders te vinden ;)
City heeft gewoon een probleem qua in Engeland opgeleide spelers, dat plus een redelijk niveau is waarom ze geinteresseerd waren.
Als ze hem echt zo goed vonden hadden ze wel aan de vraagprijs voldaan.
Op de United Reddit pagina zijn ze over het algemeen positief over de transfer. Vinden het allemaal veel geld, maar wat betreft de kwaliteiten van Maguire heeft men weinig te klagen. Vraag me dan wel af wie ze daarvan in de plaats hadden willen zien (en die ook realistisch/haalbaar is).
Overigens denk ik dat City zit met de Financial Fair Play waarom ze niet voor Maguire zijn gegaan (ook beetje afgaande op de opmerking van Pep dat ze het niet konden betalen). Dat met die zelf opgeleide spelers is op zich makkelijk op te vangen door een paar jeugdspelers in te schrijven. Daar hebben ze wel wat maniertjes op gevonden lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 21:06

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Kaap schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:33:
en vergeet niet dat Ozil en Kolasinac er ook nog niet bij waren. Lacazette ook niet, die moet eigenlijk altijd speeltijd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:54
Volgens mij ben ik werkelijk de enigste Bayern supporter die blij is met de komst van Perisic :')

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:32:
Volgens mij ben ik werkelijk de enigste Bayern supporter die blij is met de komst van Perisic :')
Betere aankoop dan Ziyech (wie dat verband ooit verzonnen heeft :+ ???; James redt het niet maar Ziyech zou wel geschikt zijn :D . Liverpool had voor Ziyech moeten gaan, een vd Beek zou eerder bij Bayern passen ...).
Perisic is wel een type voor Kovac: weer een werkbij erbij O-)

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 13-08-2019 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:39:
[...]

Betere aankoop dan Ziyech (wie dat verband ooit verzonnen heeft :+ ???; James redt het niet maar Ziyech zou wel geschikt zijn :D . Liverpool had voor Ziyech moeten gaan, een vd Beek zou eerder bij Bayern passen ...).
Perisic is wel een type voor Kovac: weer een werkbij erbij O-)
Ik heb wel vertrouwen in Perisic. Bayern moet dit seizoen van eigen kracht uitgaan. Roeien met die goede riemen die je hebt en het Barca, Real of welke club dan ook moeilijk maken. Volgens mij ging dat er vroeger wat hardhandiger aan toe bij Bayern (kwa voetbal). In ieder geval moeten ze zich niet laten afschrikken door de transfers van clubs.
Fout van de supporters is ook om maar op een grote naam te wachten, alhoewel Sane natuurlijk ongelofelijk goed kan zijn.

Ja naja, weet je wat het met Ziyech is. Hoe die gozer nu voetbalt, zou hij natuurlijk nooit een basis plek bij Bayern krijgen. Maar ik hoorde laatst Youri Mulder zeggen dat hij met betere spelers om zich heen zelf ook beter kan zijn. Opzich vind ik dat in Ziyech zijn opzicht niet gek klinken. Bij Bayern speel je wel met jongens zoals Thiago, waarvan je veel leert, MAAR! (daar komt 'ie dan)die je met 20 foute ballen wel even bij je nekvel grijpt. Daar kom ik direct bij het stukje karakter, die zal uberhaupt niet goed zijn voor mee in de top te spelen. Bij Ajax kan het nog net, maar eigenlijk moet hij zich gewoon niet zo aanstellen. Het lijkt ook wel alsof niemand hem meer kritiek durft te geven |:(

Typisch zoals van de Beek heb je echt wel nodig. Onderschatte type speler. Zou wel heel mooi zijn geweest als hij iets groter was en meer body had.

James is denk ik ook wel een moeilijk mannetje als je hem niet meer laat spelen. Ik weet de uiteindelijke reden ook niet waarom hij het niet haalde. De enige (sarcastische) reden daarvoor, die ik me kan bedenken, is het shirt nummer 11. De spelers die het dragen blijven nooit zo heel lang :+

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 14-08-2019 07:40 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
loekf2 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:52:
Gekkigheid in Barcelona:

https://www.reddit.com/r/...ed_entering_fc_barcelona/

Een advocaat in sport-recht, die Neymar hielp/vertegenwoordigde bij z'n idiote transfer naar PSG (225 miljoen ?) is nu weer gespot in Camp Nou.

Coutinho lijkt verhuurd te worden aan Bayern. Bayern moet alleen z'n salaris (11 miljoen per jaar... ) betalen aan Barca.

Ik snap echt niet wat Barca moet/wil met: 1) een fitte Messi als nr. 10/schaduw spits, 2) een fitte Suarez, 3) Griezman 4) Dembele... en dan nog een Neymar ?
Ze spelen 50 wedstrijden per jaar, en Messi en Suarez zijn inmiddels de 30 gepasseerd. Daarbij heeft Suarez zijn beste tijd wel gehad. Beetje rotatie kan geen kwaad dan. En ik denk niet dat al die jongens vaak tegelijkertijd fit zullen zijn.

Wat ik me vooral afvraag is of Neymar nog fit genoeg zal zijn om nog zo'n enorme transfer te rechtvaardigen. Hij heeft tenslotte veel wedstrijden gemist bij PSG. Ben benieuwd of dat die blessures incidenten (of mentale kwesties) waren, of dat er structurele problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Nog meer leukigheid in Madrid:

https://www.dailymail.co....e-Zidane-unimpressed.html

Jovic, gekocht voor 65 (?) miljoen van Frankfurt, bevalt niet zo... mag al weer verhuurd worden ?

Nee. ik geloof niet meer in Neymar. Het is vooral een marketing speeltje voor FIFA en Nike. Veel blessure ellende bij PSG. Zeker geen 200 miljoen waard. Vanwege z'n marketing waarde (nog steeds) niet meer dan de helft zou ik zeggen, soort Lukaku+ (die ik ook overrated vind, mij een te bonkige spits).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:33
loekf2 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:00:
Nog meer leukigheid in Madrid:

https://www.dailymail.co....e-Zidane-unimpressed.html

Jovic, gekocht voor 65 (?) miljoen van Frankfurt, bevalt niet zo... mag al weer verhuurd worden ?
Gaat lekker daar in Madrid, er worden spelers gekocht / verhuurd en weet ik het wat, maar voor mijn gevoel staat het team er nog niet echt. Ik begrijp ook niet waar het idee vandaan komt dat Pogba daar veel verandering in zal kunnen brengen.
Als ik hem was zou ik daar nu niet aan beginnen, momenteel heeft hij daar meer te verliezen dan te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Real is geen professionele voetbalclub meer, maar een mengeling van vriendenclubjes, belangenconflicten en ruzies.
President vs trainer, trainer vs spelers, keeper vs keeper, 'oude' spelers die de hand boven het hoofd worden gehouden etc etc
Ik heb alle voorbereidingsmatchen van hen gezien; het stelt echt niet veel voor. Als de tegenstander een beetje aanvallend speelt vanuit blok, wordt Real helemaal op een hoopje gespeeld.
Zie het zo aankomen dat ze bij de groepsfase van CL al naar huis mogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
Anton.net schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:30:
Real is geen professionele voetbalclub meer, maar een mengeling van vriendenclubjes, belangenconflicten en ruzies.
President vs trainer, trainer vs spelers, keeper vs keeper, 'oude' spelers die de hand boven het hoofd worden gehouden etc etc
Ik heb alle voorbereidingsmatchen van hen gezien; het stelt echt niet veel voor. Als de tegenstander een beetje aanvallend speelt vanuit blok, wordt Real helemaal op een hoopje gespeeld.
Maar je vergeet de messias Hazard ;-)

Pogba is ook overschat, maar zal wel de Franse connectie zijn. Eriksen zou wel een gooie aankoop voor Real zijn. Echter, vind ik ook geen dragende speler die een team beter laat spelen. Wat dat betreft was De Jong een koopje voor Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03
Anton.net schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:30:
Klinkt als Ajax twee jaar geleden, die hebben zich ook aardig hersteld toch?

Ik denk overigens dat Pogba prima zou passen, spelers met zijn kwaliteiten icm zijn fysiek zijn zeldzaam en zou een goede aanvulling zijn voor Real’s middenveld.

Eriksen is ook versterking voor vrijwel elk team, maar mist het fysiek die ze nu missen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 13:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wie maakt er een mooie topicstart voor het nieuwe seizoen? Geef mij een seintje en dan kan deze op slot :)

Wacht er nog even mee: Outerspace in "Sport Feedback"

[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 15-08-2019 12:01 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Frenkie de Jong in de basis bij Barcelona, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Een goed begin van onze weddenschap @PWM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hmm het commentaar loopt voor op het beeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
heeft Sierd bij jullie ook licht voorspellende gaven? (maw het geluid loopt 1 a 2 seconden voor op het beeld)
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:09:
ja dus

[ Voor 43% gewijzigd door P.O. Box op 16-08-2019 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:43
Het geluid was eerst heel even dubbel, en nu heeft Sierd vooruitschrevend inzicht gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:58
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:09:
Hier ook. Ben geswitched naar het Engelse commentaar (so naar Ziggo dat ze dat aanbieden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:51
Ook al schopt een Barca speler een tegenstander een dwarslaesie zal het volgens Sierd nog de schuld zijn van de tegenstander. Jemig wat een Barca bril heeft die man op zeg

Suarez er trouwens af met een (knie) blessure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het lijkt nu weer te kloppen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:55
418O2 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:30:
[...]

Hier ook. Ben geswitched naar het Engelse commentaar (so naar Ziggo dat ze dat aanbieden)
Beste tip van de avond. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
assasinbats schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:44:
[...]

Beste tip van de avond. Thanks!
:) Ik doe dat wel vaker. Kan Sierd niet uitstaan als Ajax speelt bijvoorbeeld. Maar ik moet zeggen dat ik hem sowieso steeds slechter trek. Elke wedstrijd eerst een kwartier gezever over restaurants in de buurt van het stadion of vrouwen van spelers begint ook te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
H
418O2 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:30:
[...]

Oké; n00b vraag, hoe doe je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:48:
H
[...]

Oké; n00b vraag, hoe doe je dat?
Op mijn lg tv door rechtsboven op de 2 tekstballonnen te klikken. Als je even googled op je tv (of decoder) en 'change audio channel' kom je vast verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Found it! Thanks! (En dankjewel Ziggo voor de optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:42:
Een goed begin van onze weddenschap @PWM :+
Het begin van het einde, moet wel ergens beginnen natuurlijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:44
Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:05:
Found it! Thanks! (En dankjewel Ziggo voor de optie)
Heeft Ziggo altijd bij de meeste buitenlandse sporten. Kijk NBA en Premier League ook altijd met origineel commentaar. Veel authentieker en leuker. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holk
Wow. Wat. Een. Doelpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 21:07
wooooooow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:26

m0nk

16-09-2003 15.15

Die legt ie er ff lekker in zeg.. pff wat een goal!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:27
Wow, amper een minuut in het veld en dan zo’n goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:43
Zo. Beste goal.
Voor wie nog niet van commentaar was gewisseld, Sierd is niet voor Barca. :)
Sierd is socio van Atletico Madrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-06 21:07
dutchgio schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:50:
Zo. Beste goal.
Via Ziggo go heb ik die mogelijkheid niet helaas. Die vent is echt niet 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:50:
Zo. Beste goal.
Ach zo doet ie ook als Barca scoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:23

Quad

Doof

Wat een goal hé. Historische goal ook best wel.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:55
Dit was een beste wissel.. Wat een heerlijke volley!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was een fraaie manier om de wedstrijd te winnen. Barca erg flets.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:27
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:54:
[...]

Ach zo doet ie ook als Barca scoort
Toch wel fijn he, een objectieve commentator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mwoah, een partijdige commentator kan af en toe ook best fijn zijn. Zoals Sierd tegen PAOK bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:36:
Mwoah, een partijdige commentator kan af en toe ook best fijn zijn. Zoals Sierd tegen PAOK bijvoorbeeld ;)
Het is met hem alleen zo dat als Ajax goed speelt, hij super lovend is, maar als de ander beter is, Ajax gaat afzeiken ipv partijdig zijn voor de tegenstander.

Ik wil gewoon commentaar dat wat toevoegt en de wedstrijd ondersteund. Als de commentator de hoofdrol wil nemen in een wedstrijd die ik spannend vind dan trek ik dat niet.

1 van mijn ergernissen is commentatoren die niet gewoon hun mond houden als ze niets te zeggen hebben.

Ik heb een topic aangemaakt voor sport-gerelateerde podcasts: Het Algemene Sportpodcast/YouTube topic :) Neem een kijkje en draag vooral bij als je zelf ook podcasts luistert :)

[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 17-08-2019 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
De Jong speelde steady vind ik. Gewoon normaal en wennend aan het niveau. Geen gekke dingen, paar leuke combinaties etc.
Ik denk wanneer Messi voor hem staat, dat het erg leuk gaat worden!

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het gaan verder in het volgende deel. [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2019/2020 :)

Tweakers Discord

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.