[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 31.653 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

toolkist schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:39:
Als je de berichten op de BBC site mag geloven is Arsenal bezig met een verdediger van 18 die 30m kost (betaald in delen) die ze vervolgens meteen weer gaan verhuren. Die begrijp ik echt niet.. In verhouding met je concurrenten al weinig te besteden hebben en het dan nog aan toekomstige versterkingen besteden ook ipv het team direct te versterken?
Het idee er achter is dat ze niet direct hoeven te betalen, waardoor het nu geen impact heeft op het transferbudget maar ze wel zeker zijn dat ze deze speler krijgen. (en die dus niet naar City oid gaat)

M.a.w. een soort "pre-order" zeg maar :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:07

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D_qMuXRXoAARfpj?format=jpg&name=large

*O* d:)b

[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 17-07-2019 09:22 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:35

Quad

Doof

Mooie transfer hoor, het is hem gegund, al had ik hem nog graag 1 seizoen bij Ajax gezien.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Was ook een flink afstandschot... van halverwege de helft ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:18
Leuk voor die jongen, komt bij dat team in die competitie misschien beter tot zijn recht.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:05:
Was ook een flink afstandschot... van halverwege de helft ofzo?
https://scontent.cdninsta...scontent.cdninstagram.com (van https://www.instagram.com/p/B0JRrzQoedY/)
Zal 't zijn ... 30-35 meter :) .

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 20-07-2019 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:25:
Leuk voor die jongen, komt bij dat team in die competitie misschien beter tot zijn recht.
Denk eerder dat hij nu doorheeft dat ie weer echt moet en niet een gegarandeerde basisplaats heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 22:18
toolkist schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 21:52:
[...]

Denk eerder dat hij nu doorheeft dat ie weer echt moet en niet een gegarandeerde basisplaats heeft.
Zou ook nog kunnen inderdaad. Spelers die door dat soort druk goed gaan voetballen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:25
De Ligt verliest weer in de laatste minuut van Tottenham. Een echte angstgegener...

https://www.youtube.com/watch?v=52ku5JXwl3M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

jaapstobbe schreef op zondag 21 juli 2019 @ 19:10:
De Ligt verliest weer in de laatste minuut van Tottenham. Een echte angstgegener...

https://www.youtube.com/watch?v=52ku5JXwl3M
En wat een goal ook. Hopelijk (voor het mooie voetbal) blijft Kane het seizoen fit en loopt hij niet de tweede seizoenshelft op pijnstillers met kleine blessures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, als je dan moet verliezen, dan in ieder geval door iets speciaals ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat vinden jullie van de situatie rondom Bale? Britten roepen dat hij 4 keer de CL heeft gewonnen en dat het een schande is hoe ze met hem omgaan. De Madrista's roepen dat hij maar 2 goals in de KO fase überhaupt gemaakt heeft en dat ze liever hem kwijt dan rijk (en 600k per week rijker) zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Xavi Simons heeft FC Barcelona na negen jaar verlaten voor Paris Saint-Germain. Het Nederlandse talent tekende dinsdag een contract tot medio 2022 bij de Franse topclub.

De zestienjarige Simons, zoon van voormalig profvoetballer Regillio Simons, maakte sinds 2010 deel uit van de jeugdopleiding van FC Barcelona. De middenvelder kwam afgelopen seizoen in actie voor het elftal onder 17 jaar.

Simons stond bekend als een van de grootste talenten bij Barcelona, maar van een doorbraak bij de Catalanen komt het dus niet meer. Zijn zaakwaarnemer Mino Raiola zou er volgens Spaanse media op financieel vlak niet zijn uitgekomen met Barcelona, waardoor Simons koos voor een vertrek naar PSG.

"Het is nooit makkelijk om afscheid te nemen. Toen ik voor het eerst het shirt van Barcelona aantrok, kwam er voor mij een droom uit", schrijft de geboren Amsterdammer, die bij de Parijzenaars zijn eerste profcontract tekent, op Twitter.

"Ook al ben ik slechts 16 jaar, ik heb altijd de liefde gevoeld van de honderdduizenden Barcelona-fans die mij graag in Camp Nou zagen spelen. Ik kan hen alleen maar vanuit de grond van mijn hart bedanken."

Simons, die momenteel met zijn vader in Spanje woont, kwam al uit in de jeugdelftallen van Oranje. Hij speelde afgelopen seizoen drie wedstrijden voor Nederland onder 16 jaar.
bron: nu.nl

Waarom heb ik het gevoel dat dit niet de keuze van het jochie is, wat maakt de stap van Barcelona naar PSG nou een vooruitgang?

En wat doet een 16 jarig jochie met zo'n zaakwaarnemer?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:56:
Wat vinden jullie van de situatie rondom Bale? Britten roepen dat hij 4 keer de CL heeft gewonnen en dat het een schande is hoe ze met hem omgaan. De Madrista's roepen dat hij maar 2 goals in de KO fase überhaupt gemaakt heeft en dat ze liever hem kwijt dan rijk (en 600k per week rijker) zijn.
Contract is contract dus Zidane moet niet zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mesut Özil is donderdag bijna het slachtoffer geworden van een straatoverval. Engelse media schrijven dat de sterspeler van Arsenal in zijn Mercedes door Londen reed toen twee bewapende mannen hem probeerden te overvallen. Arsenal-ploeggenoot Sead Kolasinac schoot Özil uiteindelijk te hulp, blijkt uit beelden die op dit moment viraal gaan op social media. Ooggetuigen bevestigen het incident tegenover de Daily Mail.
8)7
Als die gast op dat filmpje Kolasinac is, dan is die gast niet bang zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 19:56:
De Britten hebben gelijk, hij is daar gewoon vernaggeld. Dat zag echter iedereen aankomen behalve bakje Bale zelf, dus stom van hem. Maar goed, hij heeft nu een contract dus als je wilt dat hij dat verbreekt zal je moeten zorgen dat hij een betere optie heeft.

Ik dacht trouwens dat het voor veel geld Fransozen halen nu wil over zou zijn bij Arsenal? Maar ook zonder Wenger gaat dat door?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gonadan schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:50:
[...]

De Britten hebben gelijk, hij is daar gewoon vernaggeld. Dat zag echter iedereen aankomen behalve bakje Bale zelf, dus stom van hem. Maar goed, hij heeft nu een contract dus als je wilt dat hij dat verbreekt zal je moeten zorgen dat hij een betere optie heeft.
Hij heeft nu heel veel geld verdiend en veel prijzen gewonnen. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat een andere club hem zoveel per maand gaat betalen. Misschien als Real hem voor niets laat vertrekken. Maar dan nog heb je een speler die het van zijn snelheid en explosiviteit moet hebben en al 30 is.

Los daarvan zou ik hem wel graag weer in de premier league zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17
Gonadan schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 22:50:
[...]

Ik dacht trouwens dat het voor veel geld Fransozen halen nu wil over zou zijn bij Arsenal? Maar ook zonder Wenger gaat dat door?
Zoek voor de gein eens op hoeveel Fransozen er zijn gehaald de afgelopen jaren door Arsenal. Lang niet zoveel als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gaat lekker bij Juventus op dit moment.. 3-1 achter tegen de K-League All-Stars. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

JanW schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 14:57:
Zoek voor de gein eens op hoeveel Fransozen er zijn gehaald de afgelopen jaren door Arsenal. Lang niet zoveel als je denkt.
Minimaal 32 door Wenger, da's zelfs nog meer dan ik dacht. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

@JanW Idd, vorig jaar 1 (Guendouzi) en nu 1 (die eigenlijk pas volgend jaar komt) :P

@Gonadan
In 14/15 1: Debuchy voor €15 mil, dikke miskoop
In 15/16 0
In 16/17 0
In 17/18 1: Lacazette voor €53 mil, maar gewoon topspeler dus geld waard.
In 18/19 1: Guendouzi voor €8 mil, dat is niet veel geld en zeker zijn geld waard.
In 19/20 1: Saliba voor €30 mil, in deze tijd geen raar bedrag

Dus in 6 seizoenen 4 stuks.. wow wat veel.

Tevens 3 Britten, 2 Duitsers, 2 Brazilianen, 2 Zwitsers en dan nog wat los spul.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 26-07-2019 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mja, het zal wel weer gevoelig liggen maar de onderbuik dat er veel Fransen gehaald worden klopt dus gewoon. Het is zo te lezen de meest gehaalde nationaliteit. ;)

Maar goed, lees er verder niets in. Het viel me gewoon op.

@Kaap het ging dus om de verhouding, maar ik ga daar niet over 22 jaar uitzoeken. Zo belangrijk is het niet. :P

[ Voor 35% gewijzigd door Gonadan op 26-07-2019 17:17 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:45
Kanttekening dat die 32 van Wenger dan wel over 22 jaar uitgesmeerd moeten worden. Dan valt het dus reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 07:13:
[...]

Hij heeft nu heel veel geld verdiend en veel prijzen gewonnen. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat een andere club hem zoveel per maand gaat betalen. Misschien als Real hem voor niets laat vertrekken. Maar dan nog heb je een speler die het van zijn snelheid en explosiviteit moet hebben en al 30 is.

Los daarvan zou ik hem wel graag weer in de premier league zien.
Zo te zien willen ze in China hem 52 miljoen per jaar betalen. Ik hoop dat ze een mooie golfbaan hebben liggen.

Arsenal haalt niet alleen maar Fransmannen maar ook spelers uit Ligue 1. Nicolas Pepe: Arsenal agree £72m deal for Lille winger - http://www.bbc.com/sport/football/49137976

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 27-07-2019 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Vette transfer van Arsenal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen idee is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Op basis van z'n statistieken van vorig seizoen wel. Ik snap alleen niet dat ze investeren in de aanval terwijl de verdediging nog steeds aan alle kanten rammelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:22
Hebben ze zowaar ineens een budget, besteden ze het aan de verkeerde linie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:25
dutchgio schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:21:
Dat is al jaren zo toch? Toen ze laca en auba haalden waren er ook wel andere pijnpunten te bedenken.

Achja, levert wel spektakel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dat was onder Wenger inderdaad niet anders, het halen van aanvallende middenveldertjes had altijd prioriteit. Terwijl de grootste zwakte achterin lag en op het middenveld want dat is lek als een mandje. Sinds Vieira/Gilberto heeft Arsenal nooit meer een echte verdedigende middenvelder meer gehad. Toreira is leuk, maar moet zich nog echt bewijzen.

Maar goed, Pepe klinkt leuk als hij tekent. Veel beter dan een Zaha, want die is never 80m waard. Ik zou daar niet eens 30m voor over hebben, hij is niet eens engelsman en zal op zijn leeftijd niet veel meer beter worden. Waarom clubs nu denken dat elke middelmatige voetballer ook ineens 2-3x zoveel waard zijn is mij een raadsel.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het is toch simpel? Als je meer scoort dan de ander dan win je :P

M.a.w. ze zien dat de verdediging niet te fixen is, dus dan maar zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Terryb47 schreef op zondag 28 juli 2019 @ 14:30:
Dat was onder Wenger inderdaad niet anders, het halen van aanvallende middenveldertjes had altijd prioriteit. Terwijl de grootste zwakte achterin lag en op het middenveld want dat is lek als een mandje. Sinds Vieira/Gilberto heeft Arsenal nooit meer een echte verdedigende middenvelder meer gehad. Toreira is leuk, maar moet zich nog echt bewijzen.

Maar goed, Pepe klinkt leuk als hij tekent. Veel beter dan een Zaha, want die is never 80m waard. Ik zou daar niet eens 30m voor over hebben, hij is niet eens engelsman en zal op zijn leeftijd niet veel meer beter worden. Waarom clubs nu denken dat elke middelmatige voetballer ook ineens 2-3x zoveel waard zijn is mij een raadsel.
Zaha telt wel als "opgeleid in Engeland" dus dat is zeker een voordeel. Net als een Maguire willen de clubs dan nog wel eens flink meer betalen.
Het scheelt ook als je een basisspeler die regel kan laten invullen dan verplicht een jong talent moet inschrijven die een plek in de selecctie inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 21:06

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Zo, Arsenal begint wel met een pittig/moeilijk programma in de PL, eerst uit naar Newcastle, 3e wedstrijd uit naar Liverpool. 4e wedstrijd thuis Spurs en 7e wedstrijd uit naar Man. United :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ach ja je moet ze toch spelen... Beter zo vroeg dan tijdens een drukke periode met doordeweeks de EL erbij?

Overigens zouden ze nu ook bezig zijn met de huur van Rugani. Lijkt me een prima versterking achterin.

[ Voor 33% gewijzigd door toolkist op 29-07-2019 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mooi, ik lees net dat Arsenal Nicolas Pepe gaat kopen van Lille; vorig seizoen 2e in de topscoorders lijst aldaar- iets van € 80 miljoen :*)
Zal best een (hele) goeie speler zijn hoor, maar hebben we nou echt nog een top spits nodig :?
We hebben er toch al 2, (Auba en Laca dus :P )
ik lees hier toch wel vaak dat het probleem juist achterin of middenveld is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 28 juli 2019 @ 11:59:
Op basis van z'n statistieken van vorig seizoen wel. Ik snap alleen niet dat ze investeren in de aanval terwijl de verdediging nog steeds aan alle kanten rammelt.
Een goede winger voor op rechts was al langer nodig, Mhikitaryan is uitgepist daar. Voor de verdediging zijn ze zijn bezig met Tierney en Rugani. De onderhandelingen met Tierney verlopen erg stroef.
dutchgio schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:21:
Die 45M is door de media verzonnen op basis van speculaties en financiële rapporten. Arsenal heeft al jaren veel geld op de bank staan alleen kunnen ze het niet uitgeven vanwege een aantal (te) groot verdieners. Salaris is voor FFP het grote probleem, of beter gezegd, uitdaging. Das ook de reden waarom we afgelopen winter niets kochten. Einde seizoen zijn behoorlijk wat spelers vertrokken en dat heeft het nodige salaris budget vrij gemaakt, transfer budget zelf was niet echt een probleem.
toolkist schreef op maandag 29 juli 2019 @ 13:22:
Overigens zouden ze nu ook bezig zijn met de huur van Rugani. Lijkt me een prima versterking achterin.
Rugani lijkt met de komst van De Ligt boventallig en wil vanwege leeftijd speeltijd. Arsenal schijnt 2 jaar te willen huren en optie tot koop. Prima versterking denk ik zo.

Daarnaast is het zo dat Koscielny zich onhoudbaar heeft gemaakt omdat hij plots wil vertrekken. Reden hiervan is niet bekend, maar het vermoeden is dat hem verteld is dat hij geen basisspeler meer zal zijn komend seizoen.

Sinds gister zijn er sterke geruchten dat er vanuit Frankrijk en Italie interesse is in Mustafi. Zou zo'n 20M moeten opleveren.
JAN-B schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:33:
Mooi, ik lees net dat Arsenal Nicolas Pepe gaat kopen van Lille; vorig seizoen 2e in de topscoorders lijst aldaar- iets van € 80 miljoen :*)
Zal best een (hele) goeie speler zijn hoor, maar hebben we nou echt nog een top spits nodig :?
We hebben er toch al 2, (Auba en Laca dus :P )
Pepe is meer een rechter winger en das exact wat Arsenal nodig heeft om Lacazette en Auba te voorzien van aanvoer vanaf de flanken. Aanvoer vanuit het midden was nooit het probleem, maar doordat dat het enige was, ook makkelijker te verdedigen.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-07-2019 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
X

[ Voor 199% gewijzigd door OPSLAGHOND op 02-08-2019 01:47 . Reden: Verplaatst ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Charity Shield: Virgil van Dijk gelijk weer op stoom. Bij 0-1 voor ManCity, eerst al op de paal gekopt en 78e minuut, ijskoud bal controleren, lobje voor het doel en goal van Matip.

Wat een topper :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 04-08-2019 17:42 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:11
Zo, wist niet dat Walker zo kaal was. Die had altijd zo'n vol cactushoofd net als Vilhena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wijnaldum met een zwakke pingel de enige die tot nu toe mist. En de enige blijft, 5-4 voor City via pingels.

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 04-08-2019 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 18:04:
Wijnaldum met een zwakke pingel de enige die tot nu toe mist.
HIj heeft de pech dat de keeper em wel stopt, z'n eigen keeper houdt zelfs geen bal als ie de goeie hoek kiest en em recht op zich af krijgt. Daarvoor waren er ook al 2 zwak ingeschoten penalty's van City waar Allison de bal gewoon heeft als ie niet vantevoren gokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Barcelona - Arsenal nu bezig met De Jong in de basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Rivanov schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:29:
Het is alleen jammer dat Ziggo sport voetbal het niet doet in de app :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:35

Quad

Doof

Wulfric92 schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:32:
[...]

Het is alleen jammer dat Ziggo sport voetbal het niet doet in de app :(
Doet bij mij in de Ziggo Sport Go app uitstekend?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Quad schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:35:
[...]

Doet bij mij in de Ziggo Sport Go app uitstekend?
Bedankt voor je reactie! Dan zal waarschijnlijk mijn abbo wijziging weer is fout zijn gegaan.. alle standaard zenders werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 20:29:
Ze zijn tevreden tot nu toe over de Jong

Aan de reacties te zien zijn de fans niet zo gelukkig met coach Valverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Alleen liet ie het nagenoeg niet zien in de 1e helft, ik vond em echt tegenvallen. Snap dus niet waar die MotM vandaan komt ook.
Hij hobbelde een beetje over het veld, zoals het merendeel van Barca ook deed. Maar 2-3 keer dat ie echt naar voren dacht en ook passte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:36
In Duitsland heb je het verhaal van Bakery Jatta.
De vluchteling die 4 jaar geleden als minderjarige in zijn eentje naar Duitsland gevlucht is en 3 jaar geleden een contract bij HSV tekende.

Maar volgens Sport Bild is hij niet 21 maar 23, heet niet Bakery Jatta maar Bakary Daffeh .
Waardoor hij niet minderjarig zou zijn geweest toen hij naar Duitsland kwam.

Ook vertelde hij dat hij in Gambia niet voor clubs heeft gespeeld, want dat bestaat daar niet.
Dit zou ook niet kloppen en hij zou voor diverse clubs hebben gespeeld en zelfs voor de u20 van Gambia.

https://sportbild.bild.de...affeh-63791604.sport.html

Het is een bekend verhaal dat het in diverse Afrikaanse landen vrij eenvoudig is om een nieuw paspoort te krijgen en dat je zelf de geboorte datum en naam mag invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:14:
[...]

Een goede winger voor op rechts was al langer nodig, Mhikitaryan is uitgepist daar. Voor de verdediging zijn ze zijn bezig met Tierney en Rugani. De onderhandelingen met Tierney verlopen erg stroef.

[...]

Die 45M is door de media verzonnen op basis van speculaties en financiële rapporten. Arsenal heeft al jaren veel geld op de bank staan alleen kunnen ze het niet uitgeven vanwege een aantal (te) groot verdieners. Salaris is voor FFP het grote probleem, of beter gezegd, uitdaging. Das ook de reden waarom we afgelopen winter niets kochten. Einde seizoen zijn behoorlijk wat spelers vertrokken en dat heeft het nodige salaris budget vrij gemaakt, transfer budget zelf was niet echt een probleem.

[...]

Rugani lijkt met de komst van De Ligt boventallig en wil vanwege leeftijd speeltijd. Arsenal schijnt 2 jaar te willen huren en optie tot koop. Prima versterking denk ik zo.

Daarnaast is het zo dat Koscielny zich onhoudbaar heeft gemaakt omdat hij plots wil vertrekken. Reden hiervan is niet bekend, maar het vermoeden is dat hem verteld is dat hij geen basisspeler meer zal zijn komend seizoen.

Sinds gister zijn er sterke geruchten dat er vanuit Frankrijk en Italie interesse is in Mustafi. Zou zo'n 20M moeten opleveren.

[...]

Pepe is meer een rechter winger en das exact wat Arsenal nodig heeft om Lacazette en Auba te voorzien van aanvoer vanaf de flanken. Aanvoer vanuit het midden was nooit het probleem, maar doordat dat het enige was, ook makkelijker te verdedigen.
Ondanks het, als je de berichten mag geloven, beperkte budget heeft Arsenal toch wel erg leuk ingekocht als Tierney en Luiz allebei nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 13:26:
[...]

Ondanks het, als je de berichten mag geloven, beperkte budget heeft Arsenal toch wel erg leuk ingekocht als Tierney en Luiz allebei nog komen.
Die Luiz is zeker een aardige. Wel vreemd dat Chelsea hem laat gaan. Was vorig jaar gewoon basisspeler toch? Had dat niet verwacht met de transferban. Zeker voor zo een laag bedrag.

Juve is de media wel weer bezig aan het houden deze periode. Wat een draaikonten met De Ligt eerst en daarna Dybala en Lukaku. Zou me niks verbazen as Manduzic nog richting Engeland gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
✅ Martinelli: £6m
✅ Ceballos: Loan
✅ Saliba: £27m
✅ Pépé: £72m
✅ Tierney: £25m
✅ Luiz: £8m

En Iwobi is voor 40m verkocht aan Everton. En Lacazette en Aubameyang hebben beide contractverlenging getekend vandaag.

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-08-2019 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gaat lekker, ben wel weer benieuwd naar het nieuwe seizoen. Zou leuk zijn als de top nog spannender was.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:18:
Gaat lekker, ben wel weer benieuwd naar het nieuwe seizoen. Zou leuk zijn als de top nog spannender was.
Ik persoonlijk denk dat Chelsea en ManU het niet lekker gaat verlopen. ManU heeft te vroeg Lukaku verkocht met de gedachte dat ze Mandzukic konden aantrekken maar die transfer is afgeketst. ManU heeft een CB gehaald, voor de rest niet echt iets. Chelsea is helemaal vreemde zaak want die mochten niet versterken maar verliezen dan ook nog eens Hazard en nu Luiz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:12:

En Iwobi is voor 40m verkocht aan Everton. En Lacazette en Aubameyang hebben beide contractverlenging getekend vandaag.
Top 3-4 moet daar zeker weer haalbaar mee zijn. Denk dat City en Liverpool nog wel een maatje te groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:21:
[...]

Top 3-4 moet daar zeker weer haalbaar mee zijn. Denk dat City en Liverpool nog wel een maatje te groot zijn.
Ik denk zelf dat Liverpool zelfs wel te doen is. Als wij onze aanval kunnen laten knallen denk ik dat we op papier 1 van de beste in Engeland hebben.

Auba - Laca - Pepe

Plaats 2 of 3 is goed te doen, maar belangrijkste is top 4 halen sowieso, moeten terug de CL in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Kaap schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:20:
Ik persoonlijk denk dat Chelsea en ManU het niet lekker gaat verlopen. ManU heeft te vroeg Lukaku verkocht met de gedachte dat ze Mandzukic konden aantrekken maar die transfer is afgeketst. ManU heeft een CB gehaald, voor de rest niet echt iets. Chelsea is helemaal vreemde zaak want die mochten niet versterken maar verliezen dan ook nog eens Hazard en nu Luiz.
Dat gevoel heb ik ook, maar misschien gaat het ondanks een gebrek aan transfers toch wat lekkerder draaien dan vorig jaar. Dat was ook niet heel best in het begin.
Van Liverpool heb ik nog niet zo'n hoogte, ergens heb ik het gevoel dat die het niveau niet meer gaan volhouden en gaan wegzakken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:26:
[...]

Dat gevoel heb ik ook, maar misschien gaat het ondanks een gebrek aan transfers toch wat lekkerder draaien dan vorig jaar. Dat was ook niet heel best in het begin.
Van Liverpool heb ik nog niet zo'n hoogte, ergens heb ik het gevoel dat die het niveau niet meer gaan volhouden en gaan wegzakken.
Dat heb ik eerder bij de Spurs dan bij Liverpool. Die hebben gewoon weer geen spits als backup voor Kane gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
spurs, wederom een matige transferperiode. Geen backup voor Kane. Poch is gefrustreerd.

[ Voor 60% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-08-2019 21:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Poepon terug bij Boluspor. Vind het best geestig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kaap schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:12:

Erg netjes en daadkrachtig.
United, Spurs en Chelsea hebben zich veel minder versterkt.
Er mist nog een echte topper in de andere linies maar het begin is er.
Plek 3 zou haalbaar moeten zijn.
Misschien kan Everton eindelijk de top 6 eens aanvallen, die zijn ook aardig bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:D wat een optimisme :P . Totaal geen middenveld zo te zien maar toch top 3 O-)

Al kan je met Guendouzi, Xhaka, Torreira en Mkhitaryan nog wel wat neerzetten ...

Edit: :+ was allang vergeten dat de deadline vandaag was in Engeland. Dan kan de rest idd alleen maar zwakker worden nog, bijv. een Eriksen die alsnog zou vertrekken ...

[ Voor 68% gewijzigd door apis29 op 08-08-2019 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
apis29 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:21:
:D wat een optimisme :P . Totaal geen middenveld zo te zien maar toch top 3 O-)

Al kan je met Guendouzi, Xhaka, Torreira en Mkhitaryan nog wel wat neerzetten ...

Edit: :+ was allang vergeten dat de deadline vandaag was in Engeland. Dan kan de rest idd alleen maar zwakker worden nog, bijv. een Eriksen die alsnog zou vertrekken ...
En Ceballos, ook geen misselijke speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 11:46
[...]

Je vergeet voor het gemak de RB die ze gehaald hebben? Die is niet gehaald om op de bank te zitten.
Denk overigens wel dat United (helaas) weer geen top 4 zal halen dit seizoen. Zal ook afhankelijk zijn van blessures en met name de groei van enkele spelers (Rashford, Martial, McTominay, Fred). RW blijft een issue en vraag me af hoe ze dat goed gaan opvangen (James? Greenwood? Sanchez wellicht?). Daarnaast was een speler als Bruno Fernandes zeer welkom geweest maar wat ik begrijp is United daar nooit serieus mee bezig geweest. Achterin maak ik mij minder zorgen over na de aankoop van Maguire en AWB en is het afwachten hoe het aanvallend gaat uitpakken.
Wel is te merken dat OGS ook verder kijkt dan naar de voetballende kwaliteiten van spelers om te bepalen wie er moeten komen (juiste mentaliteit, hardwerkend, graag willen spelen voor United) zodat er hopelijk geen fouten als Sanchez en Di Maria meer worden gemaakt (zie ook het klappen van de transfer van Dybala). Nu alleen nog een technisch directeur die daadkrachtiger is op de transfermarkt dan Woodward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Noiz schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:22:
[...]

Je vergeet voor het gemak de RB die ze gehaald hebben?
Nee, die vergeet ik omdat ik geen idee had dat dat zo was. Ik volg niet zoals de gemiddelde neutrale supporter in dit topic alles, maar voornamelijk mijn eigen club en op de zijlijn zie ik het e.e.a. van andere clubs voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Premier League wordt genieten dit jaar. Is er trouwens een FPL Tweakers League?

[ Voor 33% gewijzigd door Tomski1986 op 09-08-2019 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mesut Ozil and Sead Kolasinac are not in Arsenal's squad for Sunday's Premier League game at Newcastle because of "further security incidents".
@Kaap ,@Gunner enig idee wat er gebeurd is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:55:
[...]

@Kaap ,@Gunner enig idee wat er gebeurd is?
2 mannen probeerden Ozil en Kolasinac en hun vrouwen te beroven. Kolasinac sloeg erop los en dreef ze weg.

Het gerucht gaat nu dat vanwege de publiciteit die het gehad heeft beide spelers bedreigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:17:
[...]

2 mannen probeerden Ozil en Kolasinac en hun vrouwen te beroven. Kolasinac sloeg erop los en dreef ze weg.

Het gerucht gaat nu dat vanwege de publiciteit die het gehad heeft beide spelers bedreigd worden.
Het filmpje met de poging tot beroving heb ik gezien ja, met Chuck Kolasinac ;)
Maar nu dus bedreigd? Bah.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Premier League gaat eindelijk weer van start! *O*
Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:17:
[...]

Maar door wie? Dit lijkt me werk van een groep, is dat (ook) een groot probleem in London?

Op Reddit las ik over dat ze Ozil iets wilde aandoen, maar weet niet of hiermee bedoeld wordt dat ze hem echt wilde overvallen of aanvallen.

Klote dit, Kolasniac hebben we gewoon nodig zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 20:27

KDL

[...]

ManU heeft te vroeg Lukaku verkocht met de gedachte dat ze Mandzukic konden aantrekken maar die transfer is afgeketst.
Volgens analisten willen ze Rashford als (valse?) 9 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat een zeurderige commentator, kan altijd iets misgaan en techniek kan altijd falen op een bepaald moment. Net alsof ze het voor express doen.

Overigens mag je volgens mij niet zomaar verder gaan zonder VAR of iets. Bij ons is dat ook al eens gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dFXvcq2.png

Hoe je ook maar op de millimeter buitenspel kan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En een gemiste penalty wordt opnieuw genomen door ingrijpen van de VAR, gaat wel heel erg tot in de details...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Van der Vaart voortaan analyst bij Sky Sports? Staat nu bij Spurs - Aston Villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:12:
En een gemiste penalty wordt opnieuw genomen door ingrijpen van de VAR, gaat wel heel erg tot in de details...
Was toch ook terecht? 2 spelers ruim in de 16 voordat de bal gespeeld werd en dan had ie ook de keeper nog geel kunnen geven ivm van de lijn af (wat ie bij de 2e poging weer deed)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:30
Kane heeft het nog niet helemaal zeg maar..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
U zei? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Youri Mulder: “dat Sané geblesseerd is komt omdat hij teveel met een transfer bezig was”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:24:
Youri Mulder: “dat Sané geblesseerd is komt omdat hij teveel met een transfer bezig was”
Heb je Youri Mulder ooit al iets zinnigs horen zeggen als analist? Die is nog erger dan Kieft, en die weet halverwege niet meer wat ie ook alweer wil zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Noiz schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:22:
[...]

Je vergeet voor het gemak de RB die ze gehaald hebben? Die is niet gehaald om op de bank te zitten.
Denk overigens wel dat United (helaas) weer geen top 4 zal halen dit seizoen. Zal ook afhankelijk zijn van blessures en met name de groei van enkele spelers (Rashford, Martial, McTominay, Fred). RW blijft een issue en vraag me af hoe ze dat goed gaan opvangen (James? Greenwood? Sanchez wellicht?). Daarnaast was een speler als Bruno Fernandes zeer welkom geweest maar wat ik begrijp is United daar nooit serieus mee bezig geweest. Achterin maak ik mij minder zorgen over na de aankoop van Maguire en AWB en is het afwachten hoe het aanvallend gaat uitpakken.
Wel is te merken dat OGS ook verder kijkt dan naar de voetballende kwaliteiten van spelers om te bepalen wie er moeten komen (juiste mentaliteit, hardwerkend, graag willen spelen voor United) zodat er hopelijk geen fouten als Sanchez en Di Maria meer worden gemaakt (zie ook het klappen van de transfer van Dybala). Nu alleen nog een technisch directeur die daadkrachtiger is op de transfermarkt dan Woodward.
@Noiz: Als het niet te veel moeite is: kan het iets duidelijker met al die afkortingen :(
OGS snap ik nog wel (de trainer dus), maar RB, RW, AWB :? :?
(het zal duidelijk zijn dat ik geen Man. United fan ben :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:14
JAN-B schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:19:
[...]

@Noiz: Als het niet te veel moeite is: kan het iets duidelijker met al die afkortingen :(
RB zal iets van rechter vleugelverdediger zijn.
RW zal rechter vleugelaanvaller zijn.
AWB is mij onbekend, maar zal vast iets zijn van een centrale verdediger.

Het is maar een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Rivanov schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:55:
Premier League gaat eindelijk weer van start! *O*
Zin in!
@Rivanov: Ja, wij hebben er ook zin in :9
Heb je nog een favoriet in de PL :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:49
Leicester - Wolves straks is ook een interessante match. Lijken me 2 teams die kunnen vechten voor plaats 5 of 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
JAN-B schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:19:
[...]

mavaros schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:29:
[...]
RB zal iets van rechter vleugelverdediger zijn.
RW zal rechter vleugelaanvaller zijn.
AWB is mij onbekend, maar zal vast iets zijn van een centrale verdediger.

Het is maar een gok.
RB is right back, RW right wing.
AWB is de nieuwe rechtsback van Manchester United, Aaron Wan-Bissaka :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JAN-B schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:39:
[...]

@Rivanov: Ja, wij hebben er ook zin in :9
Heb je nog een favoriet in de PL :?
Hoop ieder jaar op een wederopstanding van Manchester United. Begin van het seizoen begint vaak veelbelovend, maar zakt na verloop van tijd altijd in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Rivanov Ik vind de selectie van United nog steeds om te huilen. Wie gaan ze vooraan zetten
Lingard - Martial - Rashford? Nou...
Pogba, hun topspeler, is gebleven maar wil eigenlijk ergens anders zijn.

Viel me ook op gisteren dat Vertonghen niet in de selectie van Tottenham zat. Pochettino gaf als reden dat er te veel spelers zijn voor de selectie, iedereen moet vechten voor z'n plaats.
Transferkoorts dus?
Ik ging er altijd vanuit dat Vertonghen na dit seizoen naar Ajax zou gaan, maar wie weet gaat hij deze zomer al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

1e wedstrijd gespeeld: uit moeizaam gewonnen van Newcastle: 0-1. ;)
doelpunt Auba - wie anders....
en meteen een topper in de PL: Man.United - Chelsea, staat 1-0;
ik zit eens te kijken naar de 11 spelers van Chelsea, ik ken er geen een, terwijl vroeger de helft wel een bekende naam was. Wie is de coach eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:49

Nibbz

Postmaster General

Lijkt wel of Chelsea een man meer op het veld heeft

13:37

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:16

Vos

AFCA

JAN-B schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:03:
1e wedstrijd gespeeld: uit moeizaam gewonnen van Newcastle: 0-1. ;)
doelpunt Auba - wie anders....
en meteen een topper in de PL: Man.United - Chelsea, staat 1-0;
ik zit eens te kijken naar de 11 spelers van Chelsea, ik ken er geen een, terwijl vroeger de helft wel een bekende naam was. Wie is de coach eigenlijk :?
Lampard is coach. Dat je er geen kent zegt meer over jou? ;) Zat bekende namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Chelsea is aardig bezig. Jammer van de penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Met Mount en Abraham 2 'nieuwe' jongeren, de rest is toch redelijk basisspeler. Kanté, Giroud en Pulisic zitten op de bank, dat wel.
En Hazard is weg natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lekkere aanval en goal van United!

/edit: gaat hard nu!

[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 11-08-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rivanov schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:53:
Lekkere aanval en goal van United!
De volgende ook. :+

Edit: Dat was ook het eerste goede dat Pogba gedaan heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 11-08-2019 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Rashford is trefzeker vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Impressive hoor, het United in de tweede helft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Leuke quote van de BBC:
"Jose Mourinho, Jose Mourinho" sings someone at Old Trafford. Must be the away fans...

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.