Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ben heel benieuwd wat er van de aanstaande zomer gemaakt gaat worden want als er niet een hele grote schoonmaak gehouden gaat worden dan zie ik het voor komend seizoen ook héél somber in.
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Juist door het missen van de CL is dat alleen maar moeilijker. Een slordige 25-40 miljoen minder.London schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:31:
Ben heel benieuwd wat er van de aanstaande zomer gemaakt gaat worden want als er niet een hele grote schoonmaak gehouden gaat worden dan zie ik het voor komend seizoen ook héél somber in.
Precies. Alles op alles zetten dus om die EL binnen te halen. Verwacht eigenlijk ook niets minder van onze eigen mister Europa League..Kaap schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:32:
[...]
Juist door het missen van de CL is dat alleen maar moeilijker. Een slordige 25-40 miljoen minder.
Neuh, ik verwacht die niet te winnen eigenlijk.London schreef op zondag 5 mei 2019 @ 19:33:
[...]
Precies. Alles op alles zetten dus om die EL binnen te halen. Verwacht eigenlijk ook niets minder van onze eigen mister Europa League..
Het siert je dat je realistisch blijft
https://streamja.com/4XGw
[ Voor 21% gewijzigd door London op 06-05-2019 22:29 ]
Tot de knal van Kompany, poah wat een fantastische goal zeg!
Als er een wedstrijd is waar ik City punten zie kunnen verspelen, was het deze wel. Tegen Brighton gaan ze echt geen punten laten liggen.
[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 06-05-2019 22:31 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jammer weer FC Abu Dhabi dit jaar daar, had het Liverpool wel gegund, maar die lopen op hun tandvlees zo tegen het einde seizoen.London schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:28:
Kompany met een fantastische goal zet City op 1-0
https://streamja.com/4XGw
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Anoniem: 337891
Liverpool heeft sinds 3 maart (0-0 Everton) geen puntenverlies gehad in de premier league. Prima tandvlees.loekf2 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:34:
[...]
Jammer weer FC Abu Dhabi dit jaar daar, had het Liverpool wel gegund, maar die lopen op hun tandvlees zo tegen het einde seizoen.
City is alleen nog zieker bezig. 29 januari hebben zij voor het laatst punten laten liggen (Newcastle).
Anoniem: 269866
Messi ook weer blij danAnoniem: 269866 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 21:49:
Barcelona doet er alles aan om volgend jaar de finale van de Champions League wél weer te halen. Reis gaat definitief van Groningen naar Barcelona, al moet hij uiteraard nog wel gekeurd worde . Groningen heeft volgens RTV Noord al getekend.
Laat maar.... korte duur
[ Voor 35% gewijzigd door Sjurm op 12-05-2019 16:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Anoniem: 269866
Virgil van Dijk is nu ook door de Premier League uitgeroepen tot beste speler van het seizoen.Anoniem: 269866 schreef op maandag 29 april 2019 @ 05:43:
Van Dijk is nu daadwerkelijk uitgeroepen tot speler van het seizoen in de Premier League. Destijds bij Groningen hield hij zich verrassend goed staande na het vertrek van Granqvist. Leuke speler!
Palerma ging meedoen om playoffs om te promoveren naar de Serie A maar word nu terug gezet naar de Serie C.
Edit: EN toen stond Derby 2-3 voor in totaal. Nu weer 3-3. Dit is echt top.
Edit 2: En nu ligt Leeds weer boven. En krijgen ze een rode kaart. Tempo is alleen maar verder aan het stijgen. Ik raad beide teams een nieuwe keeper en verdediging aan als ze promoveren. Maar leuk voetbal is het zeker.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 15-05-2019 22:24 ]
Intussen 2-4 voor Derby, die zijn er erg dichtbij.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
1 goal en ze gaan verlengen!gambieter schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:30:
Leuk maar vooral blind voetbal, kwaliteit is matig. Maar wat een energie!
Intussen 2-4 voor Derby, die zijn er erg dichtbij.
Ashley Cole komt erin in blessuretijd. Dat is vrij raar om te zien.
Jammer dat Derby dit gaat winnen. Leeds is een veel grotere club. En belangrijker: heel Engeland haat ze. Dat had leuke potjes opgeleverd. Ze hebben het na kerst wel enorm weggegeven. Ze stonden strak bovenaan toen.
Of Wenger... Gezellig in een zwart-wit gestreepte slaapzak langs de kant.
[ Voor 16% gewijzigd door JanW op 17-05-2019 14:38 ]
Geweldige speler met een geweldige carrière bij City afgezien van zijn blessures. Dit kampioenschap is een mooi afscheidscadeau. Misschien kan Van Persie ook zoiets doen bij Feyenoord?Tomski1986 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:19:
Vincent Kompany verlaat Manchester City en gaat aan de slag als speler / manager bij de club waar hij is opgegroeid RSC Anderlecht. Best indrukwekkende transfer voor RSC Anderlecht.
Ook goed nieuws vanuit Spanje want Toni Kroos' contract is verlengd met 4 jaar!
* chim0 zou nog altijd De Bruyne willen zien bij Madrid maar ja dat zal wel nooit gebeuren.
https://www.vi.nl/nieuws/...door-politieke-spanningen
Bijzonder goed excuus om de finale alsnog naar een andere locatie verplaatsen, het financieel belang zal wel te groot zijn voor Arsenal om de finale hierdoor te skippen. Bizar dit.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Elk team met 1 Kroaat maar niet in Servie laten spelen? 1 Rus niet in de Oekraine? En ga zo maar door.
Het gaat hier om een politiek spelletje vanwege een grensconflict nota bene. En dan moet een armeen zich onveilig voelen. Kom op dat gaat toch allemaal veel te ver?toolkist schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:05:
Voor 1 speler lijkt me dat nogal overdreven. Daarnaast moet hij het niet maar kiest hij er zelf voor. Wellicht om begrijpelijke reden, maar dan nog.
Elk team met 1 Kroaat maar niet in Servie laten spelen? 1 Rus niet in de Oekraine? En ga zo maar door.
Maar het is natuurlijk niet alleen dat. Een vliegveld wat niet veel passagiers per dag kan verwerken, visa van brits/armeense seizoenkaarthouders die geweigerd worden. De verre locatie. Noem er nog maar een paar.
Arsenal gaat die wedstrijd natuurlijk niet boycotten, daarvoor staat er helaas te veel op het spel.
In 2017 had UEFA een 'equal game' campagne. Lees dit dan;
jaja vooral dat laatste. Hypocriete zooi.The UEFA football and social responsibility programme is aimed at strengthening the health and integrity of both football and society as a whole, and the core pillar of Respect is integral to this.
This umbrella theme underpins all the elements of UEFA’s social responsibility strategy, including the promotion of diversity, peace and reconciliation, football for all, health, respect for the environment and the campaign against discrimination, racism and violence.
#EqualGame is designed to spread the positive spirit of inclusion, amplify a clear and uplifting message about the benefits that football brings to the community; show how the game will be enriched by greater diversity; and explain the European football family’s role to make the sport open and accessible to all.
[ Voor 36% gewijzigd door Gunner op 22-05-2019 12:38 ]
Dat doen ze toch ook nu? Alleen net ff niet op de manier die de supporters van de teams in de finale willen. Voor de inwoners van Azerbeidjan is de EL finale live zien nu ineens wel haalbaar...Gunner schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 12:36:
In 2017 had UEFA een 'equal game' campagne. Lees dit dan;
jaja vooral dat laatste. Hypocriete zooi.
Zo lang die finale gespeeld wordt in een land waarvan een team zelf mee heeft gedaan aan het toernooi, en dus niet in Azie/Afrika/Australie etc gespeeld wordt, zie ik het probleem niet om ook naar de minder voor de hand liggende landen te gaan.
'to all'. dus dat is voor jou iedereen behalve mensen met een armeens paspoort. Die hun visa geweigerd zien. en een speler wiens veiligheid niet gewaarborgd kan worden zodat deze thuisblijft.toolkist schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:21:
[...]
Dat doen ze toch ook nu? Alleen net ff niet op de manier die de supporters van de teams in de finale willen. Voor de inwoners van Azerbeidjan is de EL finale live zien nu ineens wel haalbaar...
[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 22-05-2019 14:24 ]
Wat stel je dan voor? In West Europa houden zodat de supporters van Arsenal en Chelsea niet ver hoeven te reizen? Maar zodat Oost Europa weer de vinger krijgt? Toen de finale in Istanbul gehouden werd hoorde je niemand, terwijl Turkije en Armenie nou ook niet bepaald grote vrienden zijn.Gunner schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:23:
[...]
'to all'. dus dat is voor jou iedereen behalve mensen met een armeens paspoort. Die hun visa geweigerd zien. en een speler wiens veiligheid niet gewaarborgd kan worden zodat deze thuisblijft.
"To all" lees ik niet als "elk seizoen voor iedereen", want dan kun je beter meteen helemaal stoppen. Het is onmogelijk om het altijd voor iedereen goed te doen.
Overigens, de speler kreeg wel de veiligheidsgarantie, nota bene van Azerbeidjan zelf, maar dus niet van de UEFA die, hoe vreemd het ook klinkt, zelf geen politie of leger macht heeft om iemand te beschermen.
Jammer, had Kroos graag terug gezien bij Bayernchim0 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:51:
[...]
Geweldige speler met een geweldige carrière bij City afgezien van zijn blessures. Dit kampioenschap is een mooi afscheidscadeau. Misschien kan Van Persie ook zoiets doen bij Feyenoord?
Ook goed nieuws vanuit Spanje want Toni Kroos' contract is verlengd met 4 jaar!Hopelijk weer betere tijden voor De Koninklijke komend seizoen.
* chim0 zou nog altijd De Bruyne willen zien bij Madrid maar ja dat zal wel nooit gebeuren.
Begreep dat Vasquez weg mocht, die kan ook overal mee ballen. Ik ben benieuwd waar die heen gaat dan.
Ѫа$тёя чѳця аят
12 trainers in 10 jaar. Pffff, vraag me af wat die ontslag vergoedingen gekost hebben
Ze moeten toch ergens in uitblinken, haha
Ѫа$тёя чѳця аят
Zag ook zo'n lijstje van Chelsea gisteren. 100m aan afkoopsommen voor trainers, waarvan Mourinho alleen al 35m gevangen heeft voor z'n twee keer ontslagen worden.Deadsy schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:49:
https://www.vi.nl/nieuws/...-trainers-verslindend-hsv
12 trainers in 10 jaar. Pffff, vraag me af wat die ontslag vergoedingen gekost hebben
Vraag me af hoe clubs zo dom kunnen zijn.toolkist schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 20:19:
[...]
Zag ook zo'n lijstje van Chelsea gisteren. 100m aan afkoopsommen voor trainers, waarvan Mourinho alleen al 35m gevangen heeft voor z'n twee keer ontslagen worden.
Mourinho zal ook genoeg gevangen hebben bij bv United en Real.

José Antonio Reyes (35) overleden bij auto-ongeluk

[YouTube: Arsenal 2-1 Chelsea - Jose Antonio Reyes With 2 Goals (FA Cup Fifth Round - 2003/2004 Season)]
[ Voor 48% gewijzigd door Gunner op 01-06-2019 14:25 ]
Elect a clown, expect a circus.
Idioot.
En er is al een omkoop schandaal aan het komen in Spanje.
De laatste pot van Valencia zou gekocht zijn
https://www.vi.nl/nieuws/...ag-voor-talentvolle-jovic
Wat heeft dat met elkaar te maken, en JA, 237 is wel erg hard.....Deadsy schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:02:
Reyes zou dus dik 200 gereden hebben.
Idioot.
En er is al een omkoop schandaal aan het komen in Spanje.
De laatste pot van Valencia zou gekocht zijn
bedoel je met de laatste pot de bekerfinale tegen Barca
Reyes is trouwens wel een idioot eerste klas, zo hard rijden, z'n eigen neef mee de dood in jagen en een andere neef in kritieke toestand in het ziekenhuis achterlaten. En al de krokodillentranen van fans en oud-spelers vliegen weer rond. Gelukkig zat ie niet met z'n kinderen in de auto.
Niet als je zo snel rijd en blijkbaar ook nog op een gevaarlijke weg waar wel vaker ongelukken gebeuren.Kaap schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:05:
Want je mag het niet erg vinden wanneer een oud speler overlijd... Moeten maar blij zijn omdat ie te hard reed.
Dan is bij elk gevoel voor medeleven weg.
Voordat dat bekend werd vond niemand hier op het forum het interessant genoeg om iets van een teken van medeleven te tonen maar nu wel ineens moet zijn dood gebagatelliseerd worden omdat ie te hard reed?JanW schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:53:
Reyes is trouwens wel een idioot eerste klas, zo hard rijden, z'n eigen neef mee de dood in jagen en een andere neef in kritieke toestand in het ziekenhuis achterlaten. En al de krokodillentranen van fans en oud-spelers vliegen weer rond. Gelukkig zat ie niet met z'n kinderen in de auto.
Voor de goede orde, voordat ik me teveel door je aangevallen voel, ik had al gepost voordat dat bekend was.
Mensen vinden het erg omdat ie te vroeg is overleden. Mag dat dan niet meer omdat jij het een idioot vind?
[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 06-06-2019 17:41 ]
Ik vind het alleen hypocriet dat zodra het om een beroemdheid gaat we het massaal erg moeten vinden. Zodra het iemand is die minder bekend is dan roepen we massaal wat anders. Hij reed twee keer de maximaal toegestane snelheid, had daarbij ook nog eens passagiers in de auto zitten, waarvan er dan ook nog eens één is overleden. Reed op een weg die bekend schijnt te staan om zijn verkeersslachtoffers. Jammer dat iemand op zijn 35ste zijn einde vindt, maar met die bestuurder kan ik geen medelijden hebben, dat is gewoon een idioot.
Als jij dat wel wil doen omdat ie ooit een paar jaar voor Arsenal heeft gespeeld, be my guest, ik vind het hypocriet, en een klein beetje schandalig zelfs, om iemand vanwege status en verdiensten voor een voetbalclub dan maar te vergeven voor het feit dat ie iemand anders de dood in heeft gejaagd.
Overigens als je woorden als krokodillentranen gebruikt wekt dat wel de suggestie dat je het ineens wel minder erg vind.
[ Voor 39% gewijzigd door Gunner op 06-06-2019 17:50 ]
De term 'krokodillentranen' suggereert dat velen die online hun verdriet, medeleven of whatever uiten dit niet helemaal oprecht menen. Ik ben er 100% van overtuigd dat bij alle situaties waarin men op social media achter elkaar aan rent qua emotie dit voor een zeer groot deel meer onder 'meedoen' valt dan dat ze het daadwerkelijk zelf voelen. Maar dat terzijde.
Neemt niet weg dat er ook genoeg mensen zijn die oprecht, en terecht, verdriet hebben van dit ongeval.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik neem dan aan dat wanneer dit een naaste van jou overkomt je hetzelfde hanteert.Deadsy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:47:
[...]
Niet als je zo snel rijd en blijkbaar ook nog op een gevaarlijke weg waar wel vaker ongelukken gebeuren.
Dan is bij elk gevoel voor medeleven weg.
20 jaar terug reed een vriend van me tegen een boom. Te hard en roekeloos gereden. Dat had ik niet erg moeten vinden

Reyes is geen vriend of familielid van mij.Kaap schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 05:50:
[...]
Ik neem dan aan dat wanneer dit een naaste van jou overkomt je hetzelfde hanteert.
20 jaar terug reed een vriend van me tegen een boom. Te hard en roekeloos gereden. Dat had ik niet erg moeten vinden
Hij is iemand die goed kon voetballen die zijn eigen leven heeft weg gegooid.
Ik vind het echt erg voor de andere mensen in zijn auto, maar niet voor hem.
Hij heeft niet iets te hard gereden maar echt veel te hard en op, zoals ik gelezen heb een gevaarlijke weg.
Dat hij een goede voetballer was is vind ik bijzaak.
Of had je het ook net zo erg gevonden als hij een onbekende loodgieter was die zich met 230km/h had doodgereden? Nee dan had je er waarschijnlijk niet langer dan een seconde bij stil gestaan.
Als een vriend of familielid van mij op deze manier was gestorven had ik het klote gevonden maar had geen traan gelaten. Ik was dan vooral boos geweest op hem, hoe hij zijn leven heeft weg gegooid.
Ach ja, tis maar net onder welke van de 2 maten dit valt
Dat vind ik net zo'n grote onzin, maar goed. Ik geloof ook niet dat je Deadsy in dat soort topics hebt zien posten? Die 2 maten zitten meer in je eigen hoofd dan bij een anderKaap schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:00:
Maar wanneer er een andere celebrity sterft zie je met regelmaat een topic geopend worden en iedereen RIP RIP roepen ongeacht de doodsoorzaak.
Ach ja, tis maar net onder welke van de 2 maten dit valt
Ѫа$тёя чѳця аят

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ѫа$тёя чѳця аят
Uitsluiting van de CL, wat uiteraard nooit zal gebeuren.Mosin schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:51:
Wat kunnen ze er dan aan doen? Transferban ofzo?
Maar 300mln zou wel te doen moeten zijn. Hebben vorig jaar Ronaldo verkocht en niet echt veel uitgegeven. Ook een jaar niet het salaris van Ronaldo hoeven te betalen.
Dan is het nog de vraag of ze de bedragen in 1x betalen of over meerdere jaren.
Nee inderdaad. Grote clubs/aandacht trekkers moet erin blijven he..Deadsy schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:13:
[...]
Uitsluiting van de CL, wat uiteraard nooit zal gebeuren.
Maar 300mln zou wel te doen moeten zijn. Hebben vorig jaar Ronaldo verkocht en niet echt veel uitgegeven. Ook een jaar niet het salaris van Ronaldo hoeven te betalen.
Dan is het nog de vraag of ze de bedragen in 1x betalen of over meerdere jaren.
Als ze over jaren betalen krijgen ze het evengoed snel afgelost of valt dat vies tegen? Met de shirt verkoop, verkoop van bijv. Ronaldo. Zullen ze toch snel alles afgelost hebben.
Ѫа$тёя чѳця аят
300M uitgeven is niet relevant voor FFP. Waar FFP om draait is hoeveel geld er binnenkomt en je aan salarissen uitgeeft.Angeloonie schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:30:
Real heeft al €300 miljoen uitgegeven dit seizoen, dat wordt interessant met de FFP
Ik verwacht dat hij achter Benzema in de pikorde staat en dus de bank warm mag houden.Mosin schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:24:
Ik ben eens benieuwd hoe Real aankoop Jovic zich gaat houden. Wat ik in zoverre van hem gezien heb, is best goed. Speler met potentie. Zie hem ook wel makkelijk scoren bij Real.
En dan besef ik me net dat ze Ascensio nog hebben, die ook geen verkeerde speler is. Alleen die zit ook al vaak te banken, als ik me niet vergis. Dan wordt het wel lastig, maar het zal wel zo zijn dat Benzema binnen 2 jaar weg is bij Real of hij moet nog goed blijven spelen.toolkist schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:16:
[...]
Ik verwacht dat hij achter Benzema in de pikorde staat en dus de bank warm mag houden.
Ѫа$тёя чѳця аят
No shitKaap schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 05:56:
[...]
300M uitgeven is niet relevant voor FFP. Waar FFP om draait is hoeveel geld er binnenkomt en je aan salarissen uitgeeft.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarschijnlijk wel, tenzij Mbappe dit jaar al komt.Angeloonie schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:36:
[...]
No shitMaar dit kunnen ze niet nog een jaar doen zeg maar
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kepa wordt nu manager neem ik aangambieter schreef op zondag 16 juni 2019 @ 23:18:
Sarri nu officieel naar Juventus. Redenen: "dichter bij gezin zijn, gezondheid van ouders wordt slechter, beter om in de buurt te zitten"
Jovic ken ik niet. Heb een filmpje gezien van hem op YouTube. Ziet er leuk uit, maar niet dat ik achterover van mijn stoel val. Het is wel een stevige kerel voor zijn leeftijd (21 jaar). Bovendien heeft Kroos zojuist zijn contract verlengd, dus ben benieuwd wie gaat spelen (allebei nummer 8 ). Kroos is meer een controleur, Jovic meer een aanvaller. Hij schijnt ook gezegd te hebben dat ie aan Modric zijn nummer 10 gaat vragen.
Hoe dan ook, wie je ook haalt, er zal de komende 100 jaar nooit meer een tweede Ronaldo komen.
Het was trouwens Hazard die nr10 wilde, niet Jovic
Vind het veel geld voor iemand van 30 die een slecht jaar achter de rug heeft.
Gaat wel binnen Duitsland en ook nog naar een concurrent, beetje zoals PSV nu 50m vraagt voor Bergwijn aan Ajax, is het op zich wel te begrijpen dat de prijs hoger ligt dan als hij naar buitenland was gegaan. Maar als Bayern ook nog Boateng laat gaan aangezien ze die echt afgefakkeld hebben de laatste maanden houden ze zeer weinig over in het centrum dus zou zo maar kunnen dat ze dit doen om ruimte te maken voor de Ligt.Deadsy schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:22:
Hummels voor 38mln naar Dortmund.
Dan is het nog veel. Want PSV is niet bezig met een grote schoonmaak maar Bayern wel.Pompi schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:38:
[...]
Gaat wel binnen Duitsland en ook nog naar een concurrent, beetje zoals PSV nu 50m vraagt voor Bergwijn aan Ajax, is het op zich wel te begrijpen dat de prijs hoger ligt dan als hij naar buitenland was gegaan. Maar als Bayern ook nog Boateng laat gaan aangezien ze die echt afgefakkeld hebben de laatste maanden houden ze zeer weinig over in het centrum dus zou zo maar kunnen dat ze dit doen om ruimte te maken voor de Ligt.
Dat 1 van de 2 centrum verdedigers weg moest bij Bayern was bekend.,
Maar Hummels speelde wel terwijl Boateng op de bank/tribune zat en Rumminigge had gezegd dat hij maar weg moest gaan. Alle prijzen zijn de laatste jaren wel de pan uitgerezen, verbaast mij niks meer eigenlijk.Deadsy schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:40:
[...]
Dan is het nog veel. Want PSV is niet bezig met een grote schoonmaak maar Bayern wel.
Dat 1 van de 2 centrum verdedigers weg moest bij Bayern was bekend.,
Ach, wel lekker mee genomen.Deadsy schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:22:
Hummels voor 38mln naar Dortmund.
Ik hoop nog altijd op Matthijs de Ligt. Het zou fantastisch zijn als hij samen met Süle centraal achterin kan gaan knokken.
Ѫа$тёя чѳця аят
Denk dat het ook gewoon een probleem is om Boateng verkocht te krijgen.Pompi schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:51:
[...]
Maar Hummels speelde wel terwijl Boateng op de bank/tribune zat en Rumminigge had gezegd dat hij maar weg moest gaan. Alle prijzen zijn de laatste jaren wel de pan uitgerezen, verbaast mij niks meer eigenlijk.
Hummels was bereid om een salaris verlaging te accepteren.
Hernandez is een linksback toch? Süle speelt op dezelfde plek als de Ligt, misschien schuiven ze Alaba naar het centrum (of eindelijk op het middenveld).dutchgio schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 18:44:
Is Hernandez ook niet al gehaald als centrale verdediger? Anderzijds als je ook Boateng doorselecteerd is er wel ruimte.
Zowel Hernandez als Pavard (die ze ook gekocht hebben) kunnen op 2 posities spelen dan wel LB/RB of CVapis29 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 20:42:
[...]
Hernandez is een linksback toch? Süle speelt op dezelfde plek als de Ligt, misschien schuiven ze Alaba naar het centrum (of eindelijk op het middenveld).
Alaba kan middenveld spelen en Kimmich durf ik niet te zeggen.
Ѫа$тёя чѳця аят
Denk dat we nu wel kunnen vast stellen dat er nooit honderden miljoenen geweest zijn voor transfers
Zo simpel is het niet denk ik. Het is meer een optelsom van een eigenaar die niet wil investeren, teveel uitgegeven aan middelmaat (uitzondering laca en auba) en twee nu drie seizoenen geen Champions League.Deadsy schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:10:
Denk dat we nu wel kunnen vast stellen dat er nooit honderden miljoenen geweest zijn voor transfers
Tel daar het dikke contract van Ozil op, het laten gaan van spelers voor niets (Ramsey) en daar gaat je transferbudget.
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 03-07-2019 14:13 ]
Het is niet alleen het dikke contract van Ozil, de hele selectie lijkt veel te goed betaald te worden.Gunner schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 14:12:
[...]
Zo simpel is het niet denk ik. Het is meer een optelsom van een eigenaar die niet wil investeren, teveel uitgegeven aan middelmaat (uitzondering laca en auba) en twee nu drie seizoenen geen Champions League.
Tel daar het dikke contract van Ozil op, het laten gaan van spelers voor niets (Ramsey) en daar gaat je transferbudget.
Arsenal betaalt over 2017-2018 230m aan salarissen, de Spurs 147. Arsenal zit daarmee op een vergelijkbaar niveau als Liverpool, de selectie daarentegen...
Als er verdedigend niets bijkomt zijn we echt proper fucked.Kaap schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 16:07:
Daarom kijk ik deze transferwindow ook aan en besluit ik daarna wat ik ermee doe.
Ozil gaat echt nergens heen...... die vind dat contract meer dan prima.
Daar ben ik ook bang voor. Blijf het bijzonder vervelend vinden dat een pion van een dictator in mijn team speelt.. Hoop nog altijd dat een Turkse club zo gek is om z'n eisen in te willigen.Gunner schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:33:
[...]
Een soort Bogarde dusGunner schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:33:
[...]
Elect a clown, expect a circus.
Die mag wel naar United komen. Veel te veel salaris betalen aan uitgespeelde buitenspelers doen we al jaren. Nog bedankt voor Sanchez Gooners.
United is wel aardig bezig met transfers. Eindelijk jonge spelers die potentie hebben en tegelijk al wel wat hebben laten zien (Wan Bissaka en Daniel James) en een wat minder jonge, maar vrij goede centrale verdediger op het oog (Harry Maguire). Nu nog Pogba eruit en een creatieve middenvelder erbij die zich wel als een United speler kan gedragen en het begint ergens op te lijken. Nog niet in de buurt van City en Liverpool maar wel de goede richting op.
Lag het niet uitgeven van geld door Wenger niet aan het nieuwe stadion?
Veel te veel betalen voor middelmaat ookAnoniem: 337891 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:22:
[...]
Die mag wel naar United komen. Veel te veel salaris betalen aan uitgespeelde buitenspelers doen we al jaren. Nog bedankt voor Sanchez Gooners.
United is wel aardig bezig met transfers. Eindelijk jonge spelers die potentie hebben en tegelijk al wel wat hebben laten zien (Wan Bissaka en Daniel James) en een wat minder jonge, maar vrij goede centrale verdediger op het oog (Harry Maguire). Nu nog Pogba eruit en een creatieve middenvelder erbij die zich wel als een United speler kan gedragen en het begint ergens op te lijken. Nog niet in de buurt van City en Liverpool maar wel de goede richting op.
Lag het niet uitgeven van geld door Wenger niet aan het nieuwe stadion?
Zo'n Maguire is toch geen 90m waard? Die gast kan spelen met z'n kont tegen de eigen 16 zoals Leicester doet, met ruimte in de rug (mag toch hopen dat Man Utd weer vooruit wil gaan spelen) wordt dat helemaal niks.
"If I was Man City, I would go for Harry Maguire over De Ligt"
— BBC 5 Live Sport (@5liveSport) 10 mei 2019
Maguire or De Ligt? 🤔
Right now, @JJenas8 favours the Englishman.
📻 🗣️📲 https://t.co/0kUniWPgQm pic.twitter.com/Djk8A3ZTGA
Ik weet niet wie wat waard is sinds een paar jaar. Alle transfers gaan met idiote bedragen.toolkist schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 17:51:
[...]
Veel te veel betalen voor middelmaat ook![]()
Zo'n Maguire is toch geen 90m waard? Die gast kan spelen met z'n kont tegen de eigen 16 zoals Leicester doet, met ruimte in de rug (mag toch hopen dat Man Utd weer vooruit wil gaan spelen) wordt dat helemaal niks.
Maguire is wel een flinke upgrade aan de centrumverdedigers die United nu heeft. Ik zie ook veel liever een technische begaafdere speler zoals De Ligt maar alles is beter dan Smalling, Rojo en Jones.
Oh en De Gea lijkt bij te tekenen. Weer 9 onverdiende punten erbij volgend seizoen.
Niet beter, maar wel duurder door z'n Engelse status. Maguire draagt bij aan de verplichte selectie eis van in Engeland opgeleide spelers, De Ligt niet.
Als je dan twee Engelse clubs tegen elkaar op kunt zetten drijft dat de prijs mooi op.
Ik denk dat Maguire helemaal niet zo'n grote upgrade is tov een Smalling (zelfde type) en zeker niet een verbetering die 90m waard is.Anoniem: 337891 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 18:17:
[...]
Ik weet niet wie wat waard is sinds een paar jaar. Alle transfers gaan met idiote bedragen.
Maguire is wel een flinke upgrade aan de centrumverdedigers die United nu heeft. Ik zie ook veel liever een technische begaafdere speler zoals De Ligt maar alles is beter dan Smalling, Rojo en Jones.Maguire en Lindelof zouden (met Rood-zwarte bril op) best wel een soort light versie van Vidic en Ferdinand en kunnen worden.
Oh en De Gea lijkt bij te tekenen. Weer 9 onverdiende punten erbij volgend seizoen.
Volgens mij kunnen ze beter kijken naar bijvoorbeeld Aké, telt ook voor in Engeland opgeleid en dan hou je nog 45m over om andere plaatsen te versterken.
Dan verschillen we van mening. Ze zijn inderdaad redelijk dezelfde type alleen is Smalling 'an accident ready to happen'. Hij is erg foutgevoelig en een kluns aan de bal. Zijn bijnaam bij United is (samen Jones) niet voor niets Chuckle Brothers. Maguire maakt veel minder fouten en is veel meer solide aan de bal. Wat mij betreft wordt dat een aardige upgrade (nog los van leeftijd).toolkist schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:05:
[...]
Ik denk dat Maguire helemaal niet zo'n grote upgrade is tov een Smalling (zelfde type) en zeker niet een verbetering die 90m waard is.
Volgens mij kunnen ze beter kijken naar bijvoorbeeld Aké, telt ook voor in Engeland opgeleid en dan hou je nog 45m over om andere plaatsen te versterken.
Ake hoeft van mij niet. Hij is te klein om met Lindelof achterin te spelen. Ik vind Ake overigens wel een goede centrum verdediger.
In ander nieuws Cocu wordt de nieuwe trainer van Derby County. https://www.theguardian.c...-a-four-year-deal-lampard
Dit topic is gesloten.