@JAN-B
Inderdaad mooi pot. Heb beiden teams amper gezien en gun het beiden wel.
Inderdaad mooi pot. Heb beiden teams amper gezien en gun het beiden wel.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gaat lastig worden. Zeker over twee wedstrijden.JAN-B schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:48:
Zo, vanavond Arsenal -Napoli; ben benieuwd.
Live op RTL 7, volgens mij.
@Gunner, wat denk jij ervan vanavond
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Cruijff was toch "hijo de puta" of zo?Atletico Madrid striker Diego Costa has been banned for eight games after being found guilty of abusing a referee. The former Chelsea player was sent off by Jesus Gil Manzano during Atletico's 2-0 La Liga defeat by Barcelona. Manzano's match report said the 30-year-old Spain international had "insulted his mother", a claim Costa has denied.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 11-04-2019 19:57 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ah, zijn verdediging dat hij het over zijn eigen moeder had heeft dus niet gewerkt.gambieter schreef op donderdag 11 april 2019 @ 19:51:
Costa is wat te ver gegaan: Diego Costa: Atletico Madrid striker gets eight-game ban for abusing referee
[...]
Cruijff was toch "hijo de puta" of zo?
Uit de oude doos: https://www.volkskrant.nl...zijn-hoerenjong~b2dad559/
[ Voor 69% gewijzigd door Gunner op 15-04-2019 21:15 ]
Altijd leuk een beetje zelfspot'How poor must you be? We're winning away' - or words to that effect ring out from the away end.
Haha kon het slecht verstaan maar dat is wel geestig ja.
October 2017 - Deeney: "Arsenal lack cojones"
— Andrew Allen (@AAllenSport) 15 april 2019
March 2018 - Arsenal 3-0 Watford (clean sheet, Deeney misses pen)
September 2018 - Arsenal 2-0 Watford (clean sheet, Deeney booked)
April 2019 - Watford 0-1 Arsenal (clean sheet, Deeney sent off)
Decent team talk.
Zijn begin was wel aardig, de resultaten in ieder geval. Maar de wittebroodsweken lijken wel over ja.toolkist schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:05:
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor OGS een bult kritiek te verduren krijgt van de eigen fans. Zoals van Gaal al zei, zijn speelstijl is niet veel anders dan Mourinho deed en hij krijgt ze ook niet aan het voetballen.
[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 21-04-2019 15:32 ]
Verwijderd
Het was niet alleen de resultaten in het begin. In de eerste potten met hem aan het roer speelden ze daadwerkelijk meer vooruit en met meer lef en durf. Dat proberen ze nu ook wel meer dan onder Jose alleen als er ook maar 1 ding niet lukt dan zakt het volledig in elkaar.Gunner schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:30:
[...]
Zijn begin was wel aardig, de resultaten in ieder geval. Maar de wittebroodsweken lijken wel over ja.
Ole Gunnar Solskjaer was the wrong choice as Man Utd manager - Jenas
Dat klopt dan ook wel weer, al denk ik dat ze toch echt wel meer kwaliteiten hebben dan Everton etc. Kan nou niet zeggen dat OGS een structuur in de speelstijl heeft gebracht o.i.d.dutchgio schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:47:
Het is ook gewoon een matig elftal.
OGS bracht na Mourinho een nieuw elan waardoor spelers weer gemotiveerd raakten en het goed liep. Maar als het even niet lukt zakken ze weer door de ondergrens.
Pogba en De Gea verdienen een beter elftal, het is de vraag of United dat hen kan geven.
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 21-04-2019 19:05 ]
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 23-04-2019 21:16 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
13:37
Van mij mogen alle voetbal gerelateerde shows en websites deze zuurpruim geen plaats meer bieden, ben al tijdje klaar met hem. Maar ik kijk lekker het alternatieve spoor met Engels commentaar, dus even switchen van kanaalNibbz schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:04:
En weer Aad de Mos bij Ziggo... gadverdamme, de wedstrijd is er gewoon minder leuk door. Wie zit er nou op die man te wachten?
Verwijderd
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ja, dat ontbreekt vaker bij United de laatste weken. Het is wel opvallend hoe hoog Lingard en Rashford druk zetten. Dat heb ik dit seizoen nauwelijks gezien. En het werkt best goed tot nu toe.Angeloonie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:45:
@exactor it zelfde met Arsenal.. hoe kan je thuis zo sterk zijn maar uit zo dramatisch slecht... Mentaliteit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alsof Wenger nog steeds niet weg isAngeloonie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:45:
@exactor it zelfde met Arsenal.. hoe kan je thuis zo sterk zijn maar uit zo dramatisch slecht... Mentaliteit.
Tesla M3LR '21
sorry maar als je iets van ambities hebt moet je wolves uit gewoon (willen) winnen. Als je ziet wat een ozil of miki binnenharken per week zouden ze zich gewoon diep moeten schamen. Maar het 'willen' lijkt het het nog eens aan te schorten. Er lijkt nog steeds structureel wat mis te zijn.London schreef op woensdag 24 april 2019 @ 23:02:
Om te janken. Maar vooral dat je thuis niet van Crystal Palace hebt gewonnen. Dat gaat je nu 100% plek 4 kosten. Uit bij Wolves had ik nooit verwacht dat ze een resultaat zouden behalen.
[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 25-04-2019 20:21 ]
Haha, die visioenen heb ik ook wel gehad. City is ook wel de club die ik na Arsenal het meeste gun in Engeland.Gunner schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:12:
[...]
sorry maar als je iets van ambities hebt moet je wolves uit gewoon (willen) winnen. Als je ziet wat een ozil of miki binnenharken per week zouden ze zich gewoon diep moeten schamen. Maar het 'willen' lijkt het het nog eens aan te schorten. Er lijkt nog steeds structureel wat mis te zijn.
Ik moet nog denken aan wat destijds Walcott een zei na een verloren wedstrijd. "They wanted it more'
Fuck me wat een instelling![]()
Vannacht had ik een visioen om maar gewoon City te gaan supporteren
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bbbbrrrr Leicester City neem ik aan dat je bedoelt dan? Want Mansour FC mag je als nuchter persoon toch geen warm hart toedragen.London schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:30:
[...]
Haha, die visioenen heb ik ook wel gehad. City is ook wel de club die ik na Arsenal het meeste gun in Engeland.
Pics!London schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:30:
[...]
Maar Arsenal till I die, heb een tattoo om het te bewijzen en zal de club altijd trouw blijven. Maar dat het er allemaal niet meer zo rooskleurig uitziet als pakweg 15 jaar geleden is wel een vrij hard feit
Zeker niet. Het spel van Manchester City vind ik een lust voor het oog. Het beleid erachter heb ik bewust naast me neer gelegd omdat dat nu eenmaal de waan van de dag is. Gok dat we komende transferperiode de 250 miljoen wel gaan passerenKaap schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:46:
[...]
Bbbbrrrr Leicester City neem ik aan dat je bedoelt dan? Want Mansour FC mag je als nuchter persoon toch geen warm hart toedragen.
[...]
Pics!
Ik heb er 2 seizoenen terug ook al es aan gedacht om ermee te kappen, was het zo beu. Maar ja, ergens weet je dat het niet klopt, fout is, om een andere club aan te gaan hangen.
Voorlopig ben ik tevreden over Arsenal zijn seizoen. Tis boven verwachting wat mij betreft. Goed, met winst tegen CP en Wolves hadden we ons verzekerd van top 4, dat zou echt een kers bovenop dit seizoen zijn, maar helaas. Ik vrees dat we ernaast gaan piesen. Wij moeten nu alles winnen en zijn afhankelijk van verlies van Chelsea.
Tesla M3LR '21
Hoezo tevreden? Echte progressie is er niet en mustafi is er ook nog steeds. Daarnaast is er een zootje gemaakt van het contract met Ramsey waardoor die voor nop weggaat.Kaap schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:46:
Voorlopig ben ik tevreden over Arsenal zijn seizoen. Tis boven verwachting wat mij betreft. Goed, met winst tegen CP en Wolves hadden we ons verzekerd van top 4, dat zou echt een kers bovenop dit seizoen zijn, maar helaas. Ik vrees dat we ernaast gaan piesen. Wij moeten nu alles winnen en zijn afhankelijk van verlies van Chelsea.
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 28-04-2019 12:45 ]
Je zou gelijk hebben als de manager Arsene Wenger zou heten. Die is er niet meer en zit er een nieuwe manager. Die neemt na ruim 22 jaar het roer over bij een club waar alles en iedereen beïnvloed was/is door Wenger.
Tesla M3LR '21
Leeds 1-1 tegen Aston Villa, dus Shffield United nu ook zeker van promotie. Kampioenschap wordt beslist op de laatste dag, Norwich City heeft 3 punten voorsprong maar een iets slechter doelsaldo, dus bij verlies van Norwich City en winst van Sheffield United is het Sheffield United dat kampioen is.gambieter schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 23:21:
Norwich City gepromoveerd vanuit de Championship met nog een wedstrijd te spelen. Tim Krul op doel, leuk elftal om te zien (en de club uit mijn oude woonplaats).
Sheffield United is zo goed als zeker de andere promovendus, zelfs als Leeds United morgen wint, dan heeft Sheffield United 3 punten meer + een veel beter doelsaldo.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 28-04-2019 18:24 ]
Met deze trainer ben ik bang dat het volgende seizoen nog een stuk minder gaat worden.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:12:
Chelsea is wel een raar team. Zo middelmatig op veel plekken. En dan Kante en Hazard. Die twee zouden in elk team opgesteld worden. Maar moeten de bal afgeven aan Kovacic en aan iemand die op Higuain lijkt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vind die kritiek op Courtois nogal overdreven. Okee, hij heeft zijn topniveau nog niet gehaald bij Real, maar je kan ook niet ontkennen dat het daar vaak een schietkraam is. Die verdediging staat er gewoon niet. Heb altijd het gevoel dat men de gebreken van Real wat probeert af te schuiven op de doelman.toolkist schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:25:
Toch vreemd hoe De Gea en onze Belgische vriend bij Real ineens zoveel fouten lijken te maken.
Verwijderd
Uhh,.. neeExocet schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:31:
Nu.nl kopt met Miedema en Van Dijk is daar de voetnoot, toch wel opvallend:
https://www.nu.nl/voetbal...an-engeland-verkozen.html
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Twee Nederlanders zijn tegelijkertijd uitverkoren tot spelers van het jaar in de Britse Premier League. Hoe bijzonder is de prestatie van Virgil van Dijk en Vivianne Miedema? ‘Een unieke dag in de Nederlandse voetbalgeschiedenis.’
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
In het geval van Sterling was het zo dat hij samen met Van Dijk toch wel als de grootste kanshebber werd gezien voor 'PFA Player of the year'. Dus dat het bij de FWA de andere kant op is gevallen is op zich niet zo vreemd. Vond dat er dit jaar wel meerdere spelers boven uit staken. Dat is andere jaren toch wel anders geweest.Gonadan schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:15:
Tekenend dat de Engelse pers dan toch liever voor een Engelse dubbel gaat.
Die journalist: "het is ook nooit voorgekomen dat een man én vrouw uit hetzelfde land de verkiezing wonnen."
Nee, want zolang worden de female awards nog niet uitgereikt.gambieter schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:36:
[...]
Eh, zat Engelse winnaars aan beide kanten, neem ik aan?
Rooney was de laatste Engelse winnaar van het seizoen 09/10.In 2013 and 2014 respectively, the PFA instituted the first female awards
Die van de vrouwen is pas sinds 2013 en nee er zijn geen Engelse winnaars aan mannelijke kant sindsdiengambieter schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:36:
[...]
Die journalist: "het is ook nooit voorgekomen dat een man én vrouw uit hetzelfde land de verkiezing wonnen."
Eh, zat Engelse winnaars aan beide kanten, neem ik aan?
Las het inderdaad. Schrok er wel van. Je hoort ‘t steeds meer. Ik ben geen geleerde in het vak, maar ik kan me ook niet voorstellen dat voetbal op top niveau nou bijzonder gezond is..Typhone schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 16:54:
Casillas heeft een hartaanval gehad zie ik net:
Hartaanval Casillas
Het is meer zo dat aangeboren afwijkingen bij niet-topsporters vaak niet boven komen drijven.Mosin schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 17:55:
[...]
Las het inderdaad. Schrok er wel van. Je hoort ‘t steeds meer. Ik ben geen geleerde in het vak, maar ik kan me ook niet voorstellen dat voetbal op top niveau nou bijzonder gezond is..
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 04-05-2019 15:12 ]
Volgend seizoen wordt de VAR volgens mij ook geïntroduceerd in de Premier League.DoeEensGek schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:25:
De var kan toch niet uitblijven daar. Op het laatste moment ook ff een judo worp.
Vanaf volgend seizoen is er een VAR in de Premier League.DoeEensGek schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:25:
De var kan toch niet uitblijven daar. Op het laatste moment ook ff een judo worp.
Tesla M3LR '21
Maar had er al twee tegen gehad in de eerste helft (Lloris, Dier) als er VAR was geweest.London schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:35:
Vanaf volgend seizoen is er een VAR in de Premier League.
Tottenham had een penalty moeten krijgen in de 94ste minuut inderdaad.
In Engeland is er nogal wat invloed vanuit BT Sport omtrent wanneer ploegen spelen en het uitzenden ervan.JAN-B schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:36:
Dit snap ik even niet:
Premier League: nog 2 wedstrijden, nog 2 titelkandidaten, lekker spannend,
maar speelt Liverpool vanavond en Man. City maandagavond pas
Bovendien zit je met de Europese verplichtingen rondom dit weekend.dutchgio schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:46:
[...]
In Engeland is er nogal wat invloed vanuit BT Sport omtrent wanneer ploegen spelen en het uitzenden ervan.
Alleen de laatste speelronde zijn alle wedstrijden tegelijk.
Tesla M3LR '21
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 04-05-2019 22:31 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lascelles stond ook niet best opgesteld. Jammer dit, had gehoopt dat City het kon beslissen maandag.Vincent Dave schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 22:31:
Moet de keeper hebben.
Tesla M3LR '21
Dat komt door de veel hogere intensiteit van top sporters neem ik aan.418O2 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:09:
[...]
Het is meer zo dat aangeboren afwijkingen bij niet-topsporters vaak niet boven komen drijven.
Tesla M3LR '21
[ Voor 6% gewijzigd door London op 05-05-2019 18:36 ]
Tesla M3LR '21
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq