Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 27.907 views

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:17
@JAN-B
Inderdaad mooi pot. Heb beiden teams amper gezien en gun het beiden wel.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

JAN-B schreef op donderdag 11 april 2019 @ 17:48:
Zo, vanavond Arsenal -Napoli; ben benieuwd.
Live op RTL 7, volgens mij.
@Gunner, wat denk jij ervan vanavond :?
Gaat lastig worden. Zeker over twee wedstrijden.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Napoli is ook niet in hun beste vorm op dit moment dus ik zie eigenlijk wel kansen.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Costa is wat te ver gegaan: Diego Costa: Atletico Madrid striker gets eight-game ban for abusing referee
Atletico Madrid striker Diego Costa has been banned for eight games after being found guilty of abusing a referee. The former Chelsea player was sent off by Jesus Gil Manzano during Atletico's 2-0 La Liga defeat by Barcelona. Manzano's match report said the 30-year-old Spain international had "insulted his mother", a claim Costa has denied.
Cruijff was toch "hijo de puta" of zo? :P

Uit de oude doos: https://www.volkskrant.nl...zijn-hoerenjong~b2dad559/

gambieter wijzigde deze reactie 11-04-2019 19:57 (8%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:59
Wel fijn voor hem. Kan hij inmiddels op vakantie :+

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Tja zo krijg je wel pingels natuurlijk. West Ham doet het niet zo handig.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:17
Zozo.. die 2-0 van Salah was wel erg mooi. Pass van VVD op maat vanaf de middellijn, Salah die met links de bal buiten de 16 vanaf rechts zo diagonaal de kruising in jaagt.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 21:28

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• loekf2
Het is wel voetbal on steroids dit, wat een tempo.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Ah, zijn verdediging dat hij het over zijn eigen moeder had heeft dus niet gewerkt. :+

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Zo daar blundert de keeper van watford even en auba profiteert.

Rood voor Deeney na 11 minuten. Geen idee waarom

Ah elleboog na torreira.

Haha en dat liedje weer same ol Arsenal always cheating terwijl hun man een elleboog maakt :')

Kansloze lui

Gunner wijzigde deze reactie 15-04-2019 21:15 (69%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Laatst online: 21:27
'How poor must you be? We're winning away' - or words to that effect ring out from the away end.
Altijd leuk een beetje zelfspot :)

• Gunner
  • Niet online

Gunner

toolkist schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:17:
[...]

Altijd leuk een beetje zelfspot :)
Haha kon het slecht verstaan maar dat is wel geestig ja.
Maar dit is een must win voor Arsenal ja

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Draak van een wedstrijd verder, ik was blij dat ie afgelopen was.

Deze tweet vond ik wel grappig

• toolkist
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor OGS een bult kritiek te verduren krijgt van de eigen fans. Zoals van Gaal al zei, zijn speelstijl is niet veel anders dan Mourinho deed en hij krijgt ze ook niet aan het voetballen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

toolkist schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:05:
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor OGS een bult kritiek te verduren krijgt van de eigen fans. Zoals van Gaal al zei, zijn speelstijl is niet veel anders dan Mourinho deed en hij krijgt ze ook niet aan het voetballen.
Zijn begin was wel aardig, de resultaten in ieder geval. Maar de wittebroodsweken lijken wel over ja.

Ole Gunnar Solskjaer was the wrong choice as Man Utd manager - Jenas

Gunner wijzigde deze reactie 21-04-2019 15:32 (12%)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:40

exactor it

Moderator Spielerij
Gunner schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:30:
[...]

Zijn begin was wel aardig, de resultaten in ieder geval. Maar de wittebroodsweken lijken wel over ja.

Ole Gunnar Solskjaer was the wrong choice as Man Utd manager - Jenas
Het was niet alleen de resultaten in het begin. In de eerste potten met hem aan het roer speelden ze daadwerkelijk meer vooruit en met meer lef en durf. Dat proberen ze nu ook wel meer dan onder Jose alleen als er ook maar 1 ding niet lukt dan zakt het volledig in elkaar.

Plus De Gea heeft volgens mij een probleem. Hij maakt hele rare acties de laatste tijd. Martial gaat nooit diep en kan niets anders dan nutteloos een mannetje passeren om vervolgens achteruit te passen. Het volledige middenveld is waardeloos. Inclusief Pogba. Dat middenveld is het eigenlijke probleem. Er zit steeds nul beweging in en ze zien alleen de pass op de dichtsbijzijnde speler (behalve Pogba). Het is een selectie dat uit balans is en dat zonder identiteit speelt.

Volgens mij is de enige manier om Pogba te laten spelen hem volledige vrijheid geven of het team om heen bouwen. Ik hoop dat beide niet gebeuren. Hij is een groot, wispelturig en inconsistent kind dat af en toe iets briljants doet. Maar meestal niet. Wat hij wel altijd doet is mokken als hij de bal kwijtraakt ipv erachter te gaan. Dat is de voornaamste reden dat ik hoop dat hij verkocht wordt deze zomer.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22:55
Het is ook gewoon een matig elftal.
OGS bracht na Mourinho een nieuw elan waardoor spelers weer gemotiveerd raakten en het goed liep. Maar als het even niet lukt zakken ze weer door de ondergrens.
Pogba en De Gea verdienen een beter elftal, het is de vraag of United dat hen kan geven.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-10 22:51
Iemand een idee waarom Ziggo opeens geen Engels commentaar op het alternatieve audiospoor heeft? Want zou nu wel eens willen horen wat ze er van zeggen.

• toolkist
dutchgio schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:47:
Het is ook gewoon een matig elftal.
OGS bracht na Mourinho een nieuw elan waardoor spelers weer gemotiveerd raakten en het goed liep. Maar als het even niet lukt zakken ze weer door de ondergrens.
Pogba en De Gea verdienen een beter elftal, het is de vraag of United dat hen kan geven.
Dat klopt dan ook wel weer, al denk ik dat ze toch echt wel meer kwaliteiten hebben dan Everton etc. Kan nou niet zeggen dat OGS een structuur in de speelstijl heeft gebracht o.i.d.

Als je kijkt wie er vandaag spelen en die spelers beoordeeld met als gedachte dat Man Utd de PL en later ook weer CL wil kunnen winnen:

De Gea - Wereldklasse maar ff niet in vorm. Absoluut houden
Diogo Dalot Geen idee, niet vaak genoeg gezien
P. Jones - Niet goed genoeg
C. Smalling - Niet goed genoeg
V. Lindelöf - Niet goed genoeg
Fred - Niet goed genoeg
N. Matić - Niet goed genoeg
P. Pogba - Behouden of verkopen om budget te creëren voor versterkingen
A. Martial - Prima 12e speler, geen basismateriaal
R. Lukaku - Prima speler, wel volledig afhankelijk van gebruikte tactiek. Ik zou hem verkopen en geld gebruiken voor ander type spits
M. Rashford - Potentiële topper maar komt er nog niet uit, ook omdat ie vaak niet juist gebruikt wordt

Dan heb je wel wat werk te verrichten en ik denk wel meer dan Real moet. Hele verdediging, 2/3e van het middenveld en wellicht een aanvaller en dan ook de vulling van de bank nog... Ga er maar aan staan.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Ongelooflijk dit. United verliest, Spurs verliezen. Zou je denken dat Arsenal wel 'gewoon' thuis winnen van Palace, gaan ze met 2-3 het schip in.

Niet veel van gezien, maar Mustafi does what Mustafi does best.... hard falen bij de 1-2. Kan je wel je handen in de lucht steken, maar je moet toch echt in de spiegel kijken vanavond want dat was jouw fout :r

Maar goed, als je Jenkinson en Elneny opstelt alsmede een onervaren verdediger dan neem je de tegenstander niet echt serieus. En daar betaal je dan de prijs voor.

Gunner wijzigde deze reactie 21-04-2019 19:05 (18%)

• toolkist
Wat een waardeloze scheids bij Chelsea-Burnley.

Al die grappen en grollen van Burnley zijn zo doorzichtig als wat maar hij durft niet door te laten spelen bij de zoveelste kramp imitatie.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Shane Long van Southampton scoort de snelste goal in PL historie, 6 of 7 seconden na de aftrap (tegen Watford). Over die seconde wordt nog gedebatteerd :+

Daarmee wordt hij een pubquiz antwoord :p

gambieter wijzigde deze reactie 23-04-2019 21:16 (18%)

• toolkist
En dat is al zo'n doelpuntenwonder 8)7

• SpeedQber
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16:52
AD zegt 7.69 seconden.
De records in andere Europese competities zitten daar ook in de buurt.

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:02

DarkUnreal

Postmaster General

En weer Aad de Mos bij Ziggo... gadverdamme, de wedstrijd is er gewoon minder leuk door. Wie zit er nou op die man te wachten?

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10-10 22:51
DarkUnreal schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:04:
En weer Aad de Mos bij Ziggo... gadverdamme, de wedstrijd is er gewoon minder leuk door. Wie zit er nou op die man te wachten?
Van mij mogen alle voetbal gerelateerde shows en websites deze zuurpruim geen plaats meer bieden, ben al tijdje klaar met hem. Maar ik kijk lekker het alternatieve spoor met Engels commentaar, dus even switchen van kanaal

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Als United fan weet ik het tot nu toe niet. Hoe kan United keihard verliezen tegen Everton en in balans meespelen met City? Speelt United goed of City gewoon slecht, of iets er tussenin. Er zit in ieder geval een stuk meer inzet bij United dan tegen Everton.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01:11

Angeloonie

The Division 2 Addict

@exactor it zelfde met Arsenal.. hoe kan je thuis zo sterk zijn maar uit zo dramatisch slecht... Mentaliteit.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Angeloonie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:45:
@exactor it zelfde met Arsenal.. hoe kan je thuis zo sterk zijn maar uit zo dramatisch slecht... Mentaliteit.
Ja, dat ontbreekt vaker bij United de laatste weken. Het is wel opvallend hoe hoog Lingard en Rashford druk zetten. Dat heb ik dit seizoen nauwelijks gezien. En het werkt best goed tot nu toe.

Al denk ik dat Pep zo wat slims doet waardoor de 352 van United niet meer werkt. En dat City alsnog wint. Al maakt United wel kans als ze zo fel blijven spelen. Hopelijk is de worst, dat ze bij winst de 4e plek in eigen hand hebben, genoeg.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Kak, city gaat toch echt weer kampioen worden. -O-

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

En David Silva mag wel even geschorst worden. Viespeukje, zeg.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 22:40
Gonadan schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:29:
Kak, city gaat toch echt weer kampioen worden. -O-
Uit tegen Burnley en Brighton, kan nog van alles misgaan hoor :9. Het is wel verdiend deze winst.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Angeloonie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:45:
Alsof Wenger nog steeds niet weg is ;w

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Om te janken. Maar vooral dat je thuis niet van Crystal Palace hebt gewonnen. Dat gaat je nu 100% plek 4 kosten. Uit bij Wolves had ik nooit verwacht dat ze een resultaat zouden behalen.

Wel mooi dat City heeft gewonnen. Gun ze het kampioenschap van harte en steuntje in de rug voor Arsenal dit aangezien United 6e blijft.

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Gunner
  • Niet online

Gunner

London schreef op woensdag 24 april 2019 @ 23:02:
Om te janken. Maar vooral dat je thuis niet van Crystal Palace hebt gewonnen. Dat gaat je nu 100% plek 4 kosten. Uit bij Wolves had ik nooit verwacht dat ze een resultaat zouden behalen.
sorry maar als je iets van ambities hebt moet je wolves uit gewoon (willen) winnen. Als je ziet wat een ozil of miki binnenharken per week zouden ze zich gewoon diep moeten schamen. Maar het 'willen' lijkt het het nog eens aan te schorten. Er lijkt nog steeds structureel wat mis te zijn. ;w

Ik moet nog denken aan wat destijds Walcott een zei na een verloren wedstrijd. "They wanted it more'
Fuck me wat een instelling 8)7

Vannacht had ik een visioen om maar gewoon City te gaan supporteren -O-

Gunner wijzigde deze reactie 25-04-2019 20:21 (20%)

• London
  • Niet online

London

Gunner schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:12:
[...]

sorry maar als je iets van ambities hebt moet je wolves uit gewoon (willen) winnen. Als je ziet wat een ozil of miki binnenharken per week zouden ze zich gewoon diep moeten schamen. Maar het 'willen' lijkt het het nog eens aan te schorten. Er lijkt nog steeds structureel wat mis te zijn. ;w

Ik moet nog denken aan wat destijds Walcott een zei na een verloren wedstrijd. "They wanted it more'
Fuck me wat een instelling 8)7

Vannacht had ik een visioen om maar gewoon City te gaan supporteren -O-
Haha, die visioenen heb ik ook wel gehad. City is ook wel de club die ik na Arsenal het meeste gun in Engeland.

Maar Arsenal till I die, heb een tattoo om het te bewijzen en zal de club altijd trouw blijven. Maar dat het er allemaal niet meer zo rooskleurig uitziet als pakweg 15 jaar geleden is wel een vrij hard feit :-(

Vind de lakse houding van het bestuur ook vrij vervelend worden. Je supporters betalen het meest van heel Engeland maar krijgen 9/10x afbraakvoetbal voorgeschoteld. En dan inderdaad van die gigantische kostenposten aanhouden die je aan de straatstenen niet meer kwijtraakt. Özil was een fantastische speler in z'n prime, maar die prime heeft 'ie wel mooi achter gelaten in Madrid. Prima hoor dat 'ie af en toe z'n momentje pakt, maar voor zo'n salaris mag je toch wel een iets constanter niveau verwachten. Vrees dat het ook een gevalletje wordt zoals onze vriend Bale bij Real Madrid...

Hopen/bidden/smeken dat de directe concurrentie nog punten laten liggen en dat je zelf een keer de ballen hebt om uit een respectabel resultaat op de mat te leggen. Leicester & Burnley uit zijn nou niet bepaald de makkelijkste maar kom op ff, het kwaliteitsverschil is dusdanig groot dat je die toch gewoon moet kunnen pakken zeg :F

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
Het lijkt wel alsof de top 6 (minus City en Liverpool) helemaal geen CL willen spelen. Spurs verliest thuis gewoon even terecht van West Ham. Ze hadden echt niets vooruit. Ajax heeft weinig te vrezen van dit team zonder Kane/Son.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Selectief doof

Is tactiek. ;)

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Norwich City gepromoveerd vanuit de Championship met nog een wedstrijd te spelen :) . Tim Krul op doel, leuk elftal om te zien (en de club uit mijn oude woonplaats).

Sheffield United is zo goed als zeker de andere promovendus, zelfs als Leeds United morgen wint, dan heeft Sheffield United 3 punten meer + een veel beter doelsaldo.

• toolkist
Hopelijk wint WBA dan de play offs, die zou ik graag wel weer terugzien in de PL (ook omdat familie daar makkelijk aan kaartjes kan komen)

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:33
London schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:30:
[...]

Haha, die visioenen heb ik ook wel gehad. City is ook wel de club die ik na Arsenal het meeste gun in Engeland.
Bbbbrrrr Leicester City neem ik aan dat je bedoelt dan? Want Mansour FC mag je als nuchter persoon toch geen warm hart toedragen.
London schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:30:
[...]
Maar Arsenal till I die, heb een tattoo om het te bewijzen en zal de club altijd trouw blijven. Maar dat het er allemaal niet meer zo rooskleurig uitziet als pakweg 15 jaar geleden is wel een vrij hard feit :-(
Pics!

Ik heb er 2 seizoenen terug ook al es aan gedacht om ermee te kappen, was het zo beu. Maar ja, ergens weet je dat het niet klopt, fout is, om een andere club aan te gaan hangen.

Voorlopig ben ik tevreden over Arsenal zijn seizoen. Tis boven verwachting wat mij betreft. Goed, met winst tegen CP en Wolves hadden we ons verzekerd van top 4, dat zou echt een kers bovenop dit seizoen zijn, maar helaas. Ik vrees dat we ernaast gaan piesen. Wij moeten nu alles winnen en zijn afhankelijk van verlies van Chelsea.

"Political correctness will be the downfall of western society"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kaap schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:46:
[...]

Bbbbrrrr Leicester City neem ik aan dat je bedoelt dan? Want Mansour FC mag je als nuchter persoon toch geen warm hart toedragen.

[...]

Pics!

Ik heb er 2 seizoenen terug ook al es aan gedacht om ermee te kappen, was het zo beu. Maar ja, ergens weet je dat het niet klopt, fout is, om een andere club aan te gaan hangen.

Voorlopig ben ik tevreden over Arsenal zijn seizoen. Tis boven verwachting wat mij betreft. Goed, met winst tegen CP en Wolves hadden we ons verzekerd van top 4, dat zou echt een kers bovenop dit seizoen zijn, maar helaas. Ik vrees dat we ernaast gaan piesen. Wij moeten nu alles winnen en zijn afhankelijk van verlies van Chelsea.
Zeker niet. Het spel van Manchester City vind ik een lust voor het oog. Het beleid erachter heb ik bewust naast me neer gelegd omdat dat nu eenmaal de waan van de dag is. Gok dat we komende transferperiode de 250 miljoen wel gaan passeren :+

Straks Leicester uit, gaat ook een leuke worden. Ramptoerist Mustafi in de basis, wat ben ik die vent zat zeg :+

Zal je een picca DM'en, geen zin om m'n lichaam open en bloot te hebben op dit forum.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Kaap schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:46:

Hoezo tevreden? Echte progressie is er niet en mustafi is er ook nog steeds. Daarnaast is er een zootje gemaakt van het contract met Ramsey waardoor die voor nop weggaat.

Europa League is het enige wat het seizoen wat glans kan geven.

Ik kijk echt niet uit naar de wedstrijd straks. Het moet echt 100 keer beter dan de vorige twee wedstrijden.

Gunner wijzigde deze reactie 28-04-2019 12:45 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kaap
Gunner schreef op zondag 28 april 2019 @ 12:44:
[...]
Hoezo tevreden? Echte progressie is er niet
Je zou gelijk hebben als de manager Arsene Wenger zou heten. Die is er niet meer en zit er een nieuwe manager. Die neemt na ruim 22 jaar het roer over bij een club waar alles en iedereen beïnvloed was/is door Wenger.

1 seizoen als overgang zou ik nog mager vinden. En de resultaten in dat seizoen zouden logischerwijs minder kunnen/mogen zijn gezien de taak die Emery heeft. Maar de resultaten zijn op zijn minst hetzelfde en dat maakt het dus boven verwachting.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Fair point.

Inmiddels is een lastige uitwedstrijd nog moeilijker geworden door een rode kaart van AMN.

Great.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Ik zap naar F1, ff helemaal klaar mee ;w

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:13

Vos

AFCA

Wat een drama zeg...

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Hoezo Guys. Het staat 0-0 bij rust. Valt mij mee hoor :o

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:13

Vos

AFCA

3-0 ga je doodschamen!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Ah ben bij 2-0 afgehaakt. Maar F1 is ook saai.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:48
Neymar heeft een fan geslagen.

Zou dit ook in zijn contract staan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

gambieter schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 23:21:
Norwich City gepromoveerd vanuit de Championship met nog een wedstrijd te spelen :) . Tim Krul op doel, leuk elftal om te zien (en de club uit mijn oude woonplaats).

Sheffield United is zo goed als zeker de andere promovendus, zelfs als Leeds United morgen wint, dan heeft Sheffield United 3 punten meer + een veel beter doelsaldo.
Leeds 1-1 tegen Aston Villa, dus Shffield United nu ook zeker van promotie. Kampioenschap wordt beslist op de laatste dag, Norwich City heeft 3 punten voorsprong maar een iets slechter doelsaldo, dus bij verlies van Norwich City en winst van Sheffield United is het Sheffield United dat kampioen is.

Die 1-1 klinkt trouwens saai, maar was het niet. Speler van Villa lag geblesseerd op de grond, Leeds leek de bal uit te gaan spelen (net als Villa 10 minuten eerder voor een van hun spelers had gedaan), opeens stuurt de speler een pass en de buitenspel staande spits scoort. Flink wat ruzies, Leeds-speler Patrick Bamford deed alsof hij geslagen werd maar de TV-beelden laten zien van niet, rood voor ElGhazy van Villa (zal wel ingetrokken worden), en de coach van Leeds instrueerde zijn spelers om Villa een walkthrough naar hun goal te geven vanaf de aftrap. De laatste man probeerde dat nog te stoppen, maar de 1-1 werd gescoord en weer een opstootje :+

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:53

JAN-B

525 Wp op mijn dak

en Man. United staat 1-0 voor tegen Chelsea;
als die winnen staan we 6e :(

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij
United is sterk begonnen. Lukaku heeft een paar mooie acties gehad. En ze spelen tenminste fel en met voetbal. Mata en Herrera vind ik een fijne combinatie. Al weten Herrera en Young echt niet hoe ze Hazard moeten verdedigen. Happen tot en met.

Chelsea is wel een raar team. Zo middelmatig op veel plekken. En dan Kante en Hazard. Die twee zouden in elk team opgesteld worden. Maar moeten de bal afgeven aan Kovacic en aan iemand die op Higuain lijkt.

Edit: aaargh. De Gea.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

De Gea wil zo graag een transfer dat hij alleen nog maar bezig is zijn transferwaarde te verlagen :+

Knap afgewerkt trouwens van Alonso, dat was zeker niet makkelijk.

gambieter wijzigde deze reactie 28-04-2019 18:24 (25%)

• dutchgio
Op deze manier gaan er alleen geen clubs informeren. :)
Wel apart dat het niet meer lukt en mis blijft gaan.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• toolkist
Toch vreemd hoe De Gea en onze Belgische vriend bij Real ineens zoveel fouten lijken te maken.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:16

Bossie

PSN = Patje_b_

exactor it schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:12:
Chelsea is wel een raar team. Zo middelmatig op veel plekken. En dan Kante en Hazard. Die twee zouden in elk team opgesteld worden. Maar moeten de bal afgeven aan Kovacic en aan iemand die op Higuain lijkt.
Met deze trainer ben ik bang dat het volgende seizoen nog een stuk minder gaat worden.
Het zou mij in ieder geval verbazen als Kante en Hazard blijven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• toolkist
Is die scheids z'n rode kaart kwijt ofzo? Zo'n tackle van Rojo, hoe kun je daar geel voor geven? En zo zijn er meerdere gevallen

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 01:20
toolkist schreef op zondag 28 april 2019 @ 18:25:
Toch vreemd hoe De Gea en onze Belgische vriend bij Real ineens zoveel fouten lijken te maken.
Ik vind die kritiek op Courtois nogal overdreven. Okee, hij heeft zijn topniveau nog niet gehaald bij Real, maar je kan ook niet ontkennen dat het daar vaak een schietkraam is. Die verdediging staat er gewoon niet. Heb altijd het gevoel dat men de gebreken van Real wat probeert af te schuiven op de doelman.
De Gea zit ook in een mindere periode, maar een tijdje terug was hij nog de held bij United. Het kan snel keren.

Het valt gewoon heel snel op wanneer een doelman niet super is

• hgkertjed
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 17:43
Van Dijk is nu daadwerkelijk uitgeroepen tot speler van het seizoen in de Premier League. Destijds bij Groningen hield hij zich verrassend goed staande na het vertrek van Granqvist. Leuke speler!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

En Miedema ook :) Dutch Double

Ga denk ik Arsenal vrouwen maar supporten, die winnen tenminste iets :)

• Exocet
  • Niet online
Nu.nl kopt met Miedema en Van Dijk is daar de voetnoot, toch wel opvallend:
https://www.nu.nl/voetbal...an-engeland-verkozen.html

• Angeloonie

Angeloonie

The Division 2 Addict

Exocet schreef op maandag 29 april 2019 @ 08:31:
Nu.nl kopt met Miedema en Van Dijk is daar de voetnoot, toch wel opvallend:
https://www.nu.nl/voetbal...an-engeland-verkozen.html
Uhh,.. nee

https://www.nu.nl/voetbal...het-jaar-in-engeland.html

Van Dijk staat groot tussen Algemeen, Miedema enkel in Voetbal.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Tekenend dat de Engelse pers dan toch liever voor een Engelse dubbel gaat. :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

In elk geval is er positief nieuws:

‘Een unieke dag in de Nederlandse voetbalgeschiedenis’

Twee Nederlanders zijn tegelijkertijd uitverkoren tot spelers van het jaar in de Britse Premier League. Hoe bijzonder is de prestatie van Virgil van Dijk en Vivianne Miedema? ‘Een unieke dag in de Nederlandse voetbalgeschiedenis.’

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11-10 14:52
Gonadan schreef op maandag 29 april 2019 @ 13:15:
Tekenend dat de Engelse pers dan toch liever voor een Engelse dubbel gaat. :P
In het geval van Sterling was het zo dat hij samen met Van Dijk toch wel als de grootste kanshebber werd gezien voor 'PFA Player of the year'. Dus dat het bij de FWA de andere kant op is gevallen is op zich niet zo vreemd. Vond dat er dit jaar wel meerdere spelers boven uit staken. Dat is andere jaren toch wel anders geweest.

• Kaap
Sterling heeft natuurlijk hoog ingezet met zijn race card campagne en denk dat de pers daar erg van gecharmeerd is, maar het staat ergens natuurlijk los van de sportieve prestaties. Ik verwacht dat Sterling wel een publieke prijs in de wacht zal gaan trekken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Die journalist: "het is ook nooit voorgekomen dat een man én vrouw uit hetzelfde land de verkiezing wonnen."

Eh, zat Engelse winnaars aan beide kanten, neem ik aan? :p

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:36:
[...]

Nee, want zolang worden de female awards nog niet uitgereikt.
In 2013 and 2014 respectively, the PFA instituted the first female awards
Rooney was de laatste Engelse winnaar van het seizoen 09/10.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 21:59
Casillas heeft een hartaanval gehad zie ik net:

Hartaanval Casillas

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:36:
[...]

Die journalist: "het is ook nooit voorgekomen dat een man én vrouw uit hetzelfde land de verkiezing wonnen."

Die van de vrouwen is pas sinds 2013 en nee er zijn geen Engelse winnaars aan mannelijke kant sindsdien :D (wat al geantwoord was dus)

Wikipedia: PFA Women's Players' Player of the Year
Wikipedia: PFA Players' Player of the Year

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ah, dus het is zo recent pas begonnen dat het helemaal niet speciaal is. Duidelijk ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
Typhone schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 16:54:
Casillas heeft een hartaanval gehad zie ik net:

Hartaanval Casillas
Las het inderdaad. Schrok er wel van. Je hoort ‘t steeds meer. Ik ben geen geleerde in het vak, maar ik kan me ook niet voorstellen dat voetbal op top niveau nou bijzonder gezond is..

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
Diverse spelers van de Spurs wilden graag rust dit weekend ofzo? 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:38
Aquila schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 17:55:
[...]

Las het inderdaad. Schrok er wel van. Je hoort ‘t steeds meer. Ik ben geen geleerde in het vak, maar ik kan me ook niet voorstellen dat voetbal op top niveau nou bijzonder gezond is..
Het is meer zo dat aangeboren afwijkingen bij niet-topsporters vaak niet boven komen drijven.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Zit Bournemouth - Spurs te kijken. Eerste 30 minuten een hoofdrol voor de debuterende 19 jaar oude Bournemouth keeper met mooie reddingen, daarna slaat de bliksem toe.

Eerst had Eric Dier zijn tweede gele kaart moeten krijgen, daarna wordt Bournemouth twee overduidelijke pingels onthouden, krijgt Son een rode waas voor de ogen en een directe rode kaart.

Alderwereld en Dier (beiden op geel) gewisseld in de rust, invaller Foyte eraf na 2 minuten met een directe rode kaart voor een gevaarlijke sliding.

Nog steeds 0-0 met nog iets meer dan 5 minuten te gaan...

(Wat sommige Spurs spelers doen om rust voor de Ajax wedstrijd te krijgen :+ )

gambieter wijzigde deze reactie 04-05-2019 15:12 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:45
En daar is de 1-0. Wel lang geduurd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daan XVII
  • Laatst online: 17:17
Poeh, dat is even een klap voor Spurs :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ake, netjes. En Wanyama test de scheids nog even met een frustratieschop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:45
De var kan toch niet uitblijven daar. Op het laatste moment ook ff een judo worp.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
DoeEensGek schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:25:
De var kan toch niet uitblijven daar. Op het laatste moment ook ff een judo worp.
Volgend seizoen wordt de VAR volgens mij ook geïntroduceerd in de Premier League.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

DoeEensGek schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:25:
Vanaf volgend seizoen is er een VAR in de Premier League.

Tottenham had een penalty moeten krijgen in de 94ste minuut inderdaad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

London schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:35:
Vanaf volgend seizoen is er een VAR in de Premier League.

Tottenham had een penalty moeten krijgen in de 94ste minuut inderdaad.
Maar had er al twee tegen gehad in de eerste helft (Lloris, Dier) als er VAR was geweest.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:53

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Dit snap ik even niet:
Premier League: nog 2 wedstrijden, nog 2 titelkandidaten, lekker spannend,
maar speelt Liverpool vanavond en Man. City maandagavond pas 8)7

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dutchgio
JAN-B schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:36:
Dit snap ik even niet:
Premier League: nog 2 wedstrijden, nog 2 titelkandidaten, lekker spannend,
maar speelt Liverpool vanavond en Man. City maandagavond pas 8)7
In Engeland is er nogal wat invloed vanuit BT Sport omtrent wanneer ploegen spelen en het uitzenden ervan.
Alleen de laatste speelronde zijn alle wedstrijden tegelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toolkist
Lekkere goal van Crystal Palace zeg, die 2e. Het eerste halfuur was slaapverwekkend (letterlijk, ik viel bijna in slaap) maar nu ze beginnen te scoren is het best leuk om te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: mei 2014
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 17:46:
[...]

In Engeland is er nogal wat invloed vanuit BT Sport omtrent wanneer ploegen spelen en het uitzenden ervan.
Alleen de laatste speelronde zijn alle wedstrijden tegelijk.
Bovendien zit je met de Europese verplichtingen rondom dit weekend.

Halve finale EL op de donderdagavond en halve finale CL op de dinsdag.

Volgend weekend in de Bundesliga wordt spielronde 33 gespeeld op de zaterdag om half drie. Behalve de wedstrijd van Eintracht Frankfurt tegen Mainz, die staat op de zondag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Salah net afgevoerd met een brancard. Kwam hard in botsing met Dubravka & de grond. Return tegen Barcelona lijkt me niet haalbaar als ik het zo zag. Flinke aderlating voor Liverpool toch. Alleen Mané nog over van de voorste 3.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Liverpool speelt slecht vandaag. Scheids is ook aardig blind maar doet dat beide kanten op.

Maar als je Origi in moet brengen, dan is de pijp erg leeg, dat is armoe.

Haha, scoort Origi _o- (al is het mogelijk formeel een Lascelles eigen doelpunt)

gambieter wijzigde deze reactie 04-05-2019 22:31 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Hakken over de sloot dan wellicht, ze maken het wel spannend in die competitie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 23:59
Moet de keeper hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Lascelles stond ook niet best opgesteld. Jammer dit, had gehoopt dat City het kon beslissen maandag.

Nu nog een week wachten |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
Catch22 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 15:09:
[...]

Het is meer zo dat aangeboren afwijkingen bij niet-topsporters vaak niet boven komen drijven.
Dat komt door de veel hogere intensiteit van top sporters neem ik aan.
Las laatst dat Thuram toendertijd (2008 meen ik) bij PSG niet door de keuring kwam omdat ze er toen pas achter kwamen en dan heb je Sörensen nog, die Deen. Die heeft blijkbaar veel geluk gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
Nog kwartiertje duimen dat ManU geen CL speelt. Drama wedstrijd weer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

1-0 voor door een (onterechte) penalty. Lekker ingeschoten wel door Aubameyang!

Blijft toch eeuwig zonde hoe je het niet meer in eigen hand hebt voor CL..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Yep, snoekduik van Monreal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Ondertussen is Peter Bosz bezig met een harde vernedering van Eintracht Frankfurt. Bayer staat 5-1 voor na 35 minuten :o

edit: 6-1 :F

London wijzigde deze reactie 05-05-2019 18:36 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

March ging ook wel heel makkelijk neer.

Misschien ff dat beentje maar hij was wel heel erg op zoek naar contact.

Gunner wijzigde deze reactie 05-05-2019 18:49 (49%)

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True