Ik maak me lichtelijk zorgen om Aubamayang en Lacazette. Voor de rest niet echt...JAN-B schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:31:
[...]
Ja, als we straks winnen van Man. United is het zeker een mooi weekend
Vooralsnog hoeft Arsenal zich überhaupt geen zorgen te maken. 
Edit: lol je hebt het nog niet getypt of ManU steekt ineens het veld over.
Edit: lol je hebt het nog niet getypt of ManU steekt ineens het veld over.
[ Voor 38% gewijzigd door Gonadan op 10-03-2019 17:40 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Zoals ballen op de lat van Lukaku?Gonadan schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:37:
Vooralsnog hoeft Arsenal zich überhaupt geen zorgen te maken.
OK, maar hun wonnen wel van PSG en wij verloren van de nummer 10...Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:36:
[...]
Ik maak me lichtelijk zorgen om Aubamayang en Lacazette. Voor de rest niet echt...
ben benieuwd....
Op het moment van schrijven niet nee. Wachten op een moment dat het tegendeel bewijst kan ik ook.
Edit: waarvan akte.
[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 10-03-2019 17:44 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Fluit maar af met deze stand, maakt het gevecht om plek 3 en 4 alleen maar interessanter.
Mooie schwalbe...
Mooie schwalbe...
[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 10-03-2019 18:58 ]
Hahaha ja er is contact, maar wel erg gewenst.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Is dat een penalty? Mijn hemel. En zou Lukaku een keer willen scoren vandaag?
En als ik toch gal mag spuien: mag Wim Kieft alsjeblieft nooit meer meedoen?
En als ik toch gal mag spuien: mag Wim Kieft alsjeblieft nooit meer meedoen?
Geen last van Kieft, heb het geluid zacht gedraaid. 
Maar goed, ook zonder deze strafschop vind ik een overwinning van Arsenal verdiend.
Maar goed, ook zonder deze strafschop vind ik een overwinning van Arsenal verdiend.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou gaan we zien of de Solskjaer magie is uitgewerkt 
Pingel was een kado, maar de overwinning is terecht.
Pingel was een kado, maar de overwinning is terecht.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Ik ben nogal bevooroordeeld. Maar zonder een onterechte strafschop en een cadeau van De Gea was het 0-0. En als Lukaku ook maar iets doet met zijn kansen is het zomaar 2-4. Tot aan de pingel was United bovenliggend.
Lekker dit. Niet verwacht maar erg mooi. Penalty was onterecht maar desalniettemin wel terecht gewonnen denk ik.
Tesla M3LR '21
De Arsenal supporters hier zijn ook nogal bevooroordeeld dus dat maakt niks uitVerwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:28:
Ik ben nogal bevooroordeeld. Maar zonder een onterechte strafschop en een cadeau van De Gea was het 0-0. En als Lukaku ook maar iets doet met zijn kansen is het zomaar 2-4. Tot aan de pingel was United bovenliggend.
Gelijkopgaande wedstrijd inderdaad, dit keer had Arsenal meer geluk.
Ik vind Wim Kieft altijd wel prima als tweede commentator, iig veel beter dan Aad de Mos.
Hoewel dat ook niet heel moeilijk is
Ik vind Wim Kieft altijd wel prima als tweede commentator, iig veel beter dan Aad de Mos.
Hoewel dat ook niet heel moeilijk is
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Pingel erg makkelijk gegeven, er is wel contact, volgens mij duwt ie hem licht, maar goed, zo hebben we ook voldoende beslissingen tegen gekregen dit seizoen, dus het mag ook een keer meezitten.
Ik maakte me eigenlijk alleen zorgen in 2de deel van de 1ste helft, toen onze storm voorbij was en ManU schakelde naar 3 verdedigers, toen zagen we erg slordig/wankel. Rest van de wedstrijd vond ik ons het betere spel hebben. Ik vond ManU vooral erg vlak, zat geen pit in vandaag.
Spurs en ManU verloren, Chelsea gelijk, wij 3 punten, goede zaken gedaan dus. Arsenal is klaar met top 6 wedstrijden terwijl Spurs, Chelsea en ManU nog enkele lastige toppers spelen. We hebben dus alles in eigen hand voor top 4.
Ik maakte me eigenlijk alleen zorgen in 2de deel van de 1ste helft, toen onze storm voorbij was en ManU schakelde naar 3 verdedigers, toen zagen we erg slordig/wankel. Rest van de wedstrijd vond ik ons het betere spel hebben. Ik vond ManU vooral erg vlak, zat geen pit in vandaag.
Spurs en ManU verloren, Chelsea gelijk, wij 3 punten, goede zaken gedaan dus. Arsenal is klaar met top 6 wedstrijden terwijl Spurs, Chelsea en ManU nog enkele lastige toppers spelen. We hebben dus alles in eigen hand voor top 4.
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-03-2019 19:43 ]
Terechte overwinning.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik was neutraal maar vond dat als je een winnaar moest aanwijzen Arsenal degene was die ik zou kiezen.Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:28:
United moet Rashford vervangen door iemand met voetbalinzicht, dat gaat ook helpen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben wel fan van Rashford maar niet als linksbuiten en dat geldt idem voor Martial. Lukaku is niet een tier A spits. IMHO zou ManU met 2 spitsen moeten spelen in 4-4-2 of 3-5-2, Martial en Rashford voorop en op de flanken Young en Lindgard, centrum Pogba.Gonadan schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:45:
[...]
Ik was neutraal maar vond dat als je een winnaar moest aanwijzen Arsenal degene was die ik zou kiezen.
United moet Rashford vervangen door iemand met voetbalinzicht, dat gaat ook helpen.
😅 | Bij Hannover - Leverkusen is de wedstrijd (tijdelijk) gestaakt, omdat de sneeuw met bakken uit de hemel komt. En dan wordt scoren wel heeeel lastig...#h96b04https://t.co/J8KUxLCgg6 pic.twitter.com/VOx0WgFPlF
— ESPN NL (@ESPNnl) 10 maart 2019
Bril-jant
Wellicht werkt het inderdaad beter als hij gewoon zelf mag schieten in plaats van overzicht bewaren en iemand vrij zetten.Kaap schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:48:
Ik ben wel fan van Rashford maar niet als linksbuiten en dat geldt idem voor Martial. Lukaku is niet een tier A spits. IMHO zou ManU met 2 spitsen moeten spelen in 4-4-2 of 3-5-2, Martial en Rashford voorop en op de flanken Young en Lindgard, centrum Pogba.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gelukkig is het in voetbal gewoon mogelijk om een gelijkspel te hebben dus een winnaar aanwijzen is niet nodigGonadan schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:45:
[...]
Ik was neutraal maar vond dat als je een winnaar moest aanwijzen Arsenal degene was die ik zou kiezen.
Martial is juist wel meer een linksbuiten. Rashford moet inderdaad gewoon in de spits staan zoals de afgelopen weken wel duidelijk is geworden. Lukaku vind ik meer tot zijn recht komen vanaf de rechterkant. Overigens is het ook niet nodig om echte tier A spitsen te hebben, zie Arsenal. Die 2 weten vaak genoeg te scorenKaap schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:48:
[...]
Ik ben wel fan van Rashford maar niet als linksbuiten en dat geldt idem voor Martial. Lukaku is niet een tier A spits. IMHO zou ManU met 2 spitsen moeten spelen in 4-4-2 of 3-5-2, Martial en Rashford voorop en op de flanken Young en Lindgard, centrum Pogba.
Overigens wel mooi om te zien hoe de vorige wedstrijd van United uit bij Arsenal er in heeft gehakt bij Arsenal. Met name de reacties op Lingard's post over de dansvloer
[ Voor 3% gewijzigd door Noiz op 11-03-2019 10:46 ]
Op basis dat ze twee keer meer scoorden dan hun tegenstanderNoiz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:45:
Op basis waarvan zou je Arsenal dan als winnaar aanwijzen?
Johan Cruyff-logica
Het plaatje zegt me niet zoveel?Overigens wel mooi om te zien hoe de vorige wedstrijd van United uit bij Arsenal er in heeft gehakt bij Arsenal. Met name de reacties op Lingard's post over de dansvloer
Ik zei 'als je een winnaar moet aanwijzen', met een gelijkspel had ik op zich ook wel kunnen leven. Toch vond ik Arsenal meer van het spel hebben en dreigender. Ik geef ook toe dat het mee speelt dat als ik aanvallers van United zo zie kloten ik al snel vind dat je het zo überhaupt niet verdient.Noiz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:45:
Gelukkig is het in voetbal gewoon mogelijk om een gelijkspel te hebben dus een winnaar aanwijzen is niet nodigOp basis waarvan zou je Arsenal dan als winnaar aanwijzen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het kan raar lopen in het voetbal, nu wordt er gesproken over een terugkeer van Zidane bij Real Madrid.
Solksjear was het niet met ons eens;Gonadan schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:07:
[...]
Ik zei 'als je een winnaar moet aanwijzen', met een gelijkspel had ik op zich ook wel kunnen leven. Toch vond ik Arsenal meer van het spel hebben en dreigender. Ik geef ook toe dat het mee speelt dat als ik aanvallers van United zo zie kloten ik al snel vind dat je het zo überhaupt niet verdient.
"We have won games we have not deserved to win, and today we lost a game we did not deserve to lose."
En nu nog goede spelers erbij.Typhone schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:27:
Zidane is weer terug bij Real Madrid!
btw; Justin Kluivert schiet ook niets op met zijn switch naar Roma. was beter geweest dat ie nog een tijd bij Ajax bleef. sowieso 1 seizoen als basisspeler
[ Voor 31% gewijzigd door Hackus op 11-03-2019 16:36 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Skinny jeans: has Zinedine Zidane's fashion travesty finally killed the look?
Zidane terug bij Real, waar schrijft men een artikel over? Zijn mode faux pas met de skinny jeans
Zidane terug bij Real, waar schrijft men een artikel over? Zijn mode faux pas met de skinny jeans
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooi
Lacazette kan morgen weer meespelen;
schorsing is teruggebracht van 3 naar 2 duels.
Ja, gisteravond weer heMosin schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 07:42:
Er mag best gezegd worden, dat die Ronaldo toch een grotere eindbaas is dan ik zelf eigenlijk dacht en dan ben ik al fan van 'm. Die man moet op en buiten het veld toch enorme dingen gedaan hebben.
Yep goede zaak. Ze gaan hem nodig hebben. (al hoort Eurpa League meer in het normale voetbaltopic).JAN-B schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:01:
MooiLacazette kan morgen weer meespelen;
Rennes zal wel wat te klagen hebben hierover, maar goed, die kregen al een mooi cadeau van de Franse bond; een week niet te hoeven spelen.
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 13-03-2019 14:13 ]
OK, Excuses, ik zit net 2 x te posten over Europees voetbal (verkeerde topic)
Zou het overigens geen goed idee
zijn om hier buitenlands voetbal + Europa cup te doen, en het andere topic alleen voor de Nederlandse competitie ??
Zou het overigens geen goed idee
Wie??? En waarom gelijk weer 6 jaar? Echt typisch Madrid weer..Real Madrid C. F. and FC Porto have agreed the transfer of Éder Militão and the player will sign on a six-year contract running until the 30th of June 2025.
Maar ja, ben wel blij dat Zizou terug is. Kijken of ie het zooitje weer op de rit kan krijgen.
Daar zat zo'n beetje de hele top van Europa achteraan dus lijkt me een prima deal.chim0 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 00:02:
[...]
Wie??? En waarom gelijk weer 6 jaar? Echt typisch Madrid weer..
Maar ja, ben wel blij dat Zizou terug is. Kijken of ie het zooitje weer op de rit kan krijgen.
Ja ja, hoe vaak we dat wel niet gehoord hebben. Eerst zien dan geloven.toolkist schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 06:15:
[...]
Daar zat zo'n beetje de hele top van Europa achteraan dus lijkt me een prima deal.
Real (en met name Bale dan) wordt weer eens lekker gematst... Hoe kun je hier geel voor geven?
Valt nog mee dat ze z'n goal er wel voor afkeuren.

Valt nog mee dat ze z'n goal er wel voor afkeuren.
😳 Zeg het maar! Is deze elleboog van Gareth Bale een rode kaart waard?
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 16 maart 2019
De Welshman komt wel met slechts geel.. 🤔 pic.twitter.com/aDUJcayQd4
Iemand de vrije trap van Di Maria gezien?
https://www.nu.nl/266472/...r-schitterend-binnen.html
Ligt het aan mij of wil de keeper de bal niet tegenhouden?
Of een inschattingsfoutje? Hij denkt dat de bal naast gaat?Exocet schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:09:
Iemand de vrije trap van Di Maria gezien?
Onder het motto "Hoezo kansloos?"
Zeker nog nooit van een hotspot gehoord?Southampton manager Ralph Hasenhuttl has blocked the wi-fi at team hotels to prevent his squad from playing "addictive" video games.

En Solskjaer aangesteld voor 3 jaar.
De Boer krijgt Atlanta United maar niet aan de gang. Verloren met 2-0. Dus 2 punten uit vier wedstrijden.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En dus 12e en laatste. De Boer heeft mazzel dat 7 van de 12 ploegen zich plaatsen voor de play-offs. Dat zorgt er (misschien) voor dat ze wat meer geduld met hem hebben.

Met zijn geschiedenis, domme uitspraak en populariteit van die club...........ik geef hem 3 wedstrijden.
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 31-03-2019 13:43 ]
Welke uitspraak doel je op?Saturnus schreef op zondag 31 maart 2019 @ 11:19:
Met zijn geschiedenis, domme uitspraak en populariteit van die club...........ik geef hem 3 wedstrijden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat de supporters 'verwend' zijn (met prijzen de laatste jaren), waarbij hij het Amerikaanse 'spoiled' gebruikte. Maar bij nader inzien...dat zorgt/zorgde misschien even voor meer druk/kritiek, maar doorslaggevend zal het natuurlijk niet zijn, helemaal niet voor een management. Dus ik zet daar even een corrigerende streep door.
Tottenham weet even 3 kansen in 2 minuten om zeep te helpen om de wedstrijd te beslissen. COYS (dat ik het als Gunner m'n keel uit krijg....)!
En nog 2-1 Liverpool ook, om te janken dit
En nog 2-1 Liverpool ook, om te janken dit

[ Voor 14% gewijzigd door London op 31-03-2019 19:17 ]
Tesla M3LR '21
Waarom? Gelijkspel is beter op een winst van Liverpool na voor een eventuele derde plaats en een mogelijke St TotheringhamsdayLondon schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:15:
Tottenham weet even 3 kansen in 2 minuten om zeep te helpen om de wedstrijd te beslissen. COYS (dat ik het als Gunner m'n keel uit krijg....)!
Omdat ik Liverpool nog 100x minder gun dan Tottenham, daarom. Tottenham schakelt zichzelf altijd wel uit (zoals nu ook weer duidelijk wordt) dus daar maak ik me niet druk om.Gunner schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:17:
[...]
Waarom? Gelijkspel is beter op een winst van Liverpool na voor een eventuele derde plaats en een mogelijke St Totheringhamsday
Tesla M3LR '21
Ik gun liverpool ook niets. Ook vanwege de onuitstaanbare klopp. Maar spurs nog minder.London schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:18:
[...]
Omdat ik Liverpool nog 100x minder gun dan Tottenham, daarom. Tottenham schakelt zichzelf altijd wel uit (zoals nu ook weer duidelijk wordt) dus daar maak ik me niet druk om.
Was dat geen buitenspel van Salah?
Ben in de VS en het enige kanaal in het hotel met voetbal live is Telemundo, met de GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPOOOOOOOOOOOOOOL (x2) en Mexicaans (Spaans) verslag.
Ben in de VS en het enige kanaal in het hotel met voetbal live is Telemundo, met de GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPOOOOOOOOOOOOOOL (x2) en Mexicaans (Spaans) verslag.
Hey. Het ‘geen prijzen winnen’ is vanaf nu een spurs dingetje? Nice.toolkist schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:19:
Eriksen en Kane doen er goed aan om te verkassen deze zomer, als ze ooit een prijs willen winnen.
Ik adviseer ze niet direct om naar Arsenal te gaan heGunner schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:24:
[...]
Hey. Het ‘geen prijzen winnen’ is vanaf nu een spurs dingetje? Nice.
NBCSN had hem ook, daar ben ik na de F1 van ESPN2 naar toe geschakeld. Maar hij stond niet buitenspel.gambieter schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:20:
Was dat geen buitenspel van Salah?
Het is al zo normaal dat Tottenham nooit wat wint dat niemand er überhaupt vanuit gaat dat ze het ooit gaan doenGunner schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:24:
[...]
Nouja, op toolkist na dus
Tesla M3LR '21
Ah, niet gezien. Ook wel eens leuk om de gooooooool live te horenPompi schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:25:
NBCSN had hem ook, daar ben ik na de F1 van ESPN2 naar toe geschakeld. Maar hij stond niet buitenspel.
Geen idee hoe lang je nog in de VS bent, maar NBC heeft de Premier League rechten en Telemundo heeft af en toe wedstrijden met spaans commentaar. Champions League zit bij TNT/BT Sports.gambieter schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:28:
[...]
Ah, niet gezien. Ook wel eens leuk om de gooooooool live te horen
Alleen deze week. Was al blij dat ik de F1 live kon zien, dus toen ik Telemundo zag na de F1 ben ik gestopt met zoeken.Pompi schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:31:
Geen idee hoe lang je nog in de VS bent, maar NBC heeft de Premier League rechten en Telemundo heeft af en toe wedstrijden met spaans commentaar. Champions League zit bij TNT/BT Sports.
Maar goed on te weten
@Gunner: dus als ik het goed begrijp: stel de titel gaat tussen Liverpool en Spurs,Gunner schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:19:
Ik gun liverpool ook niets. Ook vanwege de onuitstaanbare klopp. Maar spurs nog minder.
ga jij voor Liverpool
en @London gaat voor Spurs (want die komen uit Londen, logisch toch
Commentator bij Arsenal weet nog niet dat Ramsey al bij Juventus geeft getekend gezien zijn opmerking.
Verwijderd
Dat is al op zich best wel heel erg lang zo. Ze winnen echt nooit wat. En "lads, it's Tottenham" en Jack Wilshere die voor gaat in what do we think of Tottenham.Gunner schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:24:
[...]
Voor Arsenal hebben we grapjes over vierde worden. Zoals een van de meest hilarische hier (top comment checken) https://amp.reddit.com/r/...son_roast_arsenal/d5gqjti
Haha die na de FA Cup winst was vrij hilarisch inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:47:
[...]
Dat is al op zich best wel heel erg lang zo. Ze winnen echt nooit wat. En "lads, it's Tottenham" en Jack Wilshere die voor gaat in what do we think of Tottenham.
Anyway, derde plaats bereikt. En nu al meer punten dan heel vorig seizoen. Dat lijkt me progressie.
Mjah even een comparison tot voor gisteren, let dan zeker even op de pooints vs top 6...Gunner schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 07:52:
[...]
Haha die na de FA Cup winst was vrij hilarisch inderdaad.
Anyway, derde plaats bereikt. En nu al meer punten dan heel vorig seizoen. Dat lijkt me progressie.
Verwijderd
Wolves lijkt er een stuk minder zin in te hebben dan in de FA Cup laatst.
Wat zou ik graag meer betalen voor PL voetbal met fatsoenlijk commentaar en waarbij ze standaard in minstens HD uitzenden.
Edit: OK misschien toch wel.
Wat zou ik graag meer betalen voor PL voetbal met fatsoenlijk commentaar en waarbij ze standaard in minstens HD uitzenden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2019 21:12 ]
Bij Ziggo kun je ook Engels commentaar aanzetten.Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:04:
Wolves lijkt er een stuk minder zin in te hebben dan in de FA Cup laatst.
Wolves
Wat een bazenploeg zeg!
Ondertussen wordt het steeds aannemelijker dat we gewoon weer CL gaan spelen volgend seizoen. Alle respect voor Emery, super knappe prestatie.
Ondertussen wordt het steeds aannemelijker dat we gewoon weer CL gaan spelen volgend seizoen. Alle respect voor Emery, super knappe prestatie.
Tesla M3LR '21
Dat was even lekker wakker worden ja
Waarom zou je dat niet kunnen? Op het commentaar na kan dat in Nederland prima (ervanuitgaande dat je in Nederland woont).Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 21:04:
En ondertussen in Italië is racisme nog heel normaal rondom het voetbalveld

[ Voor 61% gewijzigd door Gunner op 03-04-2019 08:47 ]
Verwijderd
Meh. Al vind ik Wolves wel erg charmant spelen.
Wolves-United was in SD op ziggo docu. Herhaling van peptalk was in HD. En dat commentaar erbij. Zo matig. Misschien toch de tip van hierboven en overstappen naar Ziggo als provider.[...]
Waarom zou je dat niet kunnen? Op het commentaar na kan dat in Nederland prima (ervanuitgaande dat je in Nederland woont).
Dat is wel heel matig. Sowieso SD-kanalen anno 2019 zou echt niet meer mogen.Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:48:
Wolves-United was in SD op ziggo docu.
Probleem is niet alleen in Italië. Zijn genoeg voorbeelden, ook in Engeland (heel recent nog zelfs). Chelsea supporters die een donkere man de metro uit werkten.Gunner schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:44:
[...]
Dat was even lekker wakker worden ja
[...]
Waarom zou je dat niet kunnen? Op het commentaar na kan dat in Nederland prima (ervanuitgaande dat je in Nederland woont).
En ondertussen in Italië is racisme nog heel normaal rondom het voetbalveld
Zet 50.000 man in een stadion en er zal er vast wel één bij zitten die denkt dat racisme een geoorloofde reactie is.
Een eiland daarboven komt het trouwens ook vaak voor. Toeval? https://www.theguardian.c...-fans-lyon-action-ligue-1
Nee, maar ik denk wel dat het probleem daar het grootst is. Er zijn genoeg idioten bijvoorbeeld die Mussolini nog vereren. Ja ik weet dat dat fascisme is maar dat is een kleine stap naar racisme.
[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 03-04-2019 09:02 ]
En vervolgens als club heel verontwaardigd reageren als het in de Oekraine tegen de eigen spelers gebeurt.JanW schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:00:
Probleem is niet alleen in Italië. Zijn genoeg voorbeelden, ook in Engeland (heel recent nog zelfs). Chelsea supporters die een donkere man de metro uit werkten.
Tuurlijk is dat net zo waardeloos, maar laat ze zich eerst eens op de eigen aanhang richten.
Gebeurde dat ook met Gullit en Rijkaard in hun tijd bij Milan?
[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 03-04-2019 13:03 ]
Bayern - Heidenheim. Ff serieus.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prachtig stadion van Tottenham
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inderdaad. Slechter dan slecht, toch winnen
Ja ze hebben ook een mooi plekje voor de prijzenkast gevonden....Rivanov schreef op woensdag 3 april 2019 @ 20:40:
Prachtig stadion van Tottenham

Elect a clown, expect a circus.
Mjah was nog wel een gedoe hoor om die prijzenkast van WHL te verkassen...

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-04-2019 22:51 ]
Verwijderd
Ze hebben iig de naam van hun stadion niet aan een vliegtuigfirma verkocht.Gunner schreef op donderdag 4 april 2019 @ 09:08:
Nou ja 'nieuw' stadion vind ik wat teveel eer. ze hebben WHL opgelapt
Southampton speelt leuk tegen Liverpool. Niet goed maar wel frivool en met lef en staan verdiend voor. Eigenlijk speelt Liverpool vooral passief en slecht.
inderdaad, en V Dijk is boosVerwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:23:
[...]
Ze hebben iig de naam van hun stadion niet aan een vliegtuigfirma verkocht.![]()
Southampton speelt leuk tegen Liverpool. Niet goed maar wel frivool en met lef en staan verdiend voor. Eigenlijk speelt Liverpool vooral passief en slecht.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
verkapte troll?Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:23:
[...]
Ze hebben iig de naam van hun stadion niet aan een vliegtuigfirma verkocht.![]()
Maar ik hap wel. Binnen nu en een jaar staat daar ook gewoon een sponsornaam hoor.
Het commentaar bij Barca - Atletico is echt bedroevend slecht.
Schijnbaar is Garry Lineker coach van Man United. Speelt Piqué nog samen met Costa bij het nationale elftal van Spanje en heb ik Spaanse woorden gehoord die ik echt niet ken.
De wedstrijd zelf is ook niet best met daarbij een rode kaart rond het half uur van Costa waardoor de pot eigenlijk al beslist is.
Schijnbaar is Garry Lineker coach van Man United. Speelt Piqué nog samen met Costa bij het nationale elftal van Spanje en heb ik Spaanse woorden gehoord die ik echt niet ken.
De wedstrijd zelf is ook niet best met daarbij een rode kaart rond het half uur van Costa waardoor de pot eigenlijk al beslist is.
Helaas
1 - 0 Verloren bij Everton…..
en de 3e plaats is ook weer weg.
1 - 0 Verloren bij Everton…..
en de 3e plaats is ook weer weg.
Halve finale FA cup tussen Wolves en Watford. Wolves had alles onder controle, 2-0 voor en de tweede goal was heel erg fraai acrobatisch en balcontrole van Raul Jimenez.
Maar met nog 10 minuten te spelen is het weer open. Een wonderschone maar bijna arrogante goal van Deulofeu, bijna uit stand een boogbal in de kruising. Alsof het makkelijk was
Maar met nog 10 minuten te spelen is het weer open. Een wonderschone maar bijna arrogante goal van Deulofeu, bijna uit stand een boogbal in de kruising. Alsof het makkelijk was
Alsof het een voetbalsprookje is, penalty in de laatste minuut 
2-2, we gaan verlengen. Leuke wedstrijd
Edit: 3-2 door Deulofeu
. Men kiest altijd zo rond de 88e minuut de Man of the Match, die werd aan Raul Jimenez gegeven. Iets te vroeg
2-2, we gaan verlengen. Leuke wedstrijd
Edit: 3-2 door Deulofeu
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 07-04-2019 19:23 ]
Verwijderd
Als je niet naar Chelsea-West Ham kijkt heb je net een wereld goal van meneer Hazard gemist. Ik dacht even aan Giggs tegen Arsenal maar dit was anders. Veel sneller en directer.
En nu geeft hij een pass op Higuain zeg. Wat een speler is het ook.
Edit: En toen had hij een pingel moeten hebben. Wat speelt hij goed vanavond zeg.
En nu geeft hij een pass op Higuain zeg. Wat een speler is het ook.
Edit: En toen had hij een pingel moeten hebben. Wat speelt hij goed vanavond zeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2019 21:32 ]
Ik zie hem net op Twitter. Dat is inderdaad een beauty van Hazard, slalommend tussen verdedigers door, vooral die laatste bal voordat hij schiet.Verwijderd schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:27:
Als je niet naar Chelsea-West Ham kijkt heb je net een wereld goal van meneer Hazard gemist. Ik dacht even aan Giggs tegen Arsenal maar dit was anders. Veel sneller en directer.
West Ham supporters zongen "He's off to Madrid"
Offtopic:
''Chelsea-speler Drinkwater opgepakt voor rijden onder invloed''
Daar kun je toch wel een paar mooie antwoorden op geven
''Chelsea-speler Drinkwater opgepakt voor rijden onder invloed''
Daar kun je toch wel een paar mooie antwoorden op geven
https://www.independent.c...p-guardiola-a8824076.html
Ziet er slecht uit voor City. Als die ban doorgaat en de UEFA uitsluiting doet, pittig.Manchester City will be banned from making signings in the next two transfer windows by Fifa for breaking rules related to the protection of youth players and third-party ownership, according to reports.
The club are already being investigated by the Football Association and Premier League for allegations related to youth transfers and financial fair play rules, with the latter also being looked at by European football's governing body Uefa. That investigation could result in City being banned from the Champions League.
A transfer ban for the Premier League champions would come less than a month after Chelsea were hit with the same sanction for 29 breaches of article 19 of Fifa's regulations on the transfer and status of players.
Ben ik nu de enige die geen kippenvel krijgt bij het "You'll never walk alone" van Liverpool?
13:37
Nee hoor. Heb niets met die club zeker niet met die overdreven clown aan het roer daar met die vieze baard.Nibbz schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:57:
Ben ik nu de enige die geen kippenvel krijgt bij het "You'll never walk alone" van Liverpool?
Ik krijg sowieso niet zo snel kippenvel van een hok vol zingende dronken kerels.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat komt ervan nu de hypetrain op volle toeren draait en ze speciaal even de tijd nemen om het uit te zenden (gebeurde voorheen nooit) en je het bovendien elke week in de Eredivisie/Bundesliga, etc voorbij hoort komenNibbz schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 20:57:

Die a-cappela glee club versies doen me overigens ook niks

[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 09-04-2019 22:59 ]
Zo, vanavond Arsenal -Napoli; ben benieuwd.
Live op RTL 7, volgens mij.
@Gunner, wat denk jij ervan vanavond
Live op RTL 7, volgens mij.
@Gunner, wat denk jij ervan vanavond
Dit topic is gesloten.