Top 3-4 moet daar zeker weer haalbaar mee zijn. Denk dat City en Liverpool nog wel een maatje te groot zijn.Kaap schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:12:
✅ Martinelli: £6m
✅ Ceballos: Loan
✅ Saliba: £27m
✅ Pépé: £72m
✅ Tierney: £25m
✅ Luiz: £8m
En Iwobi is voor 40m verkocht aan Everton. En Lacazette en Aubameyang hebben beide contractverlenging getekend vandaag.
Ik denk zelf dat Liverpool zelfs wel te doen is. Als wij onze aanval kunnen laten knallen denk ik dat we op papier 1 van de beste in Engeland hebben.toolkist schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:21:
[...]
Top 3-4 moet daar zeker weer haalbaar mee zijn. Denk dat City en Liverpool nog wel een maatje te groot zijn.
Auba - Laca - Pepe
Plaats 2 of 3 is goed te doen, maar belangrijkste is top 4 halen sowieso, moeten terug de CL in.
Dat gevoel heb ik ook, maar misschien gaat het ondanks een gebrek aan transfers toch wat lekkerder draaien dan vorig jaar. Dat was ook niet heel best in het begin.Kaap schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:20:
Ik persoonlijk denk dat Chelsea en ManU het niet lekker gaat verlopen. ManU heeft te vroeg Lukaku verkocht met de gedachte dat ze Mandzukic konden aantrekken maar die transfer is afgeketst. ManU heeft een CB gehaald, voor de rest niet echt iets. Chelsea is helemaal vreemde zaak want die mochten niet versterken maar verliezen dan ook nog eens Hazard en nu Luiz.
Van Liverpool heb ik nog niet zo'n hoogte, ergens heb ik het gevoel dat die het niveau niet meer gaan volhouden en gaan wegzakken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat heb ik eerder bij de Spurs dan bij Liverpool. Die hebben gewoon weer geen spits als backup voor Kane gehaaldGonadan schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:26:
[...]
Dat gevoel heb ik ook, maar misschien gaat het ondanks een gebrek aan transfers toch wat lekkerder draaien dan vorig jaar. Dat was ook niet heel best in het begin.
Van Liverpool heb ik nog niet zo'n hoogte, ergens heb ik het gevoel dat die het niveau niet meer gaan volhouden en gaan wegzakken.
spurs, wederom een matige transferperiode. Geen backup voor Kane. Poch is gefrustreerd.
[ Voor 60% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-08-2019 21:38 ]
Poepon terug bij Boluspor. Vind het best geestig.
Erg netjes en daadkrachtig.Kaap schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:12:
✅ Martinelli: £6m
✅ Ceballos: Loan
✅ Saliba: £27m
✅ Pépé: £72m
✅ Tierney: £25m
✅ Luiz: £8m
En Iwobi is voor 40m verkocht aan Everton. En Lacazette en Aubameyang hebben beide contractverlenging getekend vandaag.
United, Spurs en Chelsea hebben zich veel minder versterkt.
Er mist nog een echte topper in de andere linies maar het begin is er.
Plek 3 zou haalbaar moeten zijn.
Misschien kan Everton eindelijk de top 6 eens aanvallen, die zijn ook aardig bezig geweest.

Al kan je met Guendouzi, Xhaka, Torreira en Mkhitaryan nog wel wat neerzetten ...
Edit:
[ Voor 68% gewijzigd door apis29 op 08-08-2019 23:33 ]
En Ceballos, ook geen misselijke speler.apis29 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:21:
wat een optimisme
. Totaal geen middenveld zo te zien maar toch top 3
Al kan je met Guendouzi, Xhaka, Torreira en Mkhitaryan nog wel wat neerzetten ...
Edit:was allang vergeten dat de deadline vandaag was in Engeland. Dan kan de rest idd alleen maar zwakker worden nog, bijv. een Eriksen die alsnog zou vertrekken ...
Je vergeet voor het gemak de RB die ze gehaald hebben? Die is niet gehaald om op de bank te zitten.Kaap schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:20:
[...]
Ik persoonlijk denk dat Chelsea en ManU het niet lekker gaat verlopen. ManU heeft te vroeg Lukaku verkocht met de gedachte dat ze Mandzukic konden aantrekken maar die transfer is afgeketst. ManU heeft een CB gehaald, voor de rest niet echt iets. Chelsea is helemaal vreemde zaak want die mochten niet versterken maar verliezen dan ook nog eens Hazard en nu Luiz.
Denk overigens wel dat United (helaas) weer geen top 4 zal halen dit seizoen. Zal ook afhankelijk zijn van blessures en met name de groei van enkele spelers (Rashford, Martial, McTominay, Fred). RW blijft een issue en vraag me af hoe ze dat goed gaan opvangen (James? Greenwood? Sanchez wellicht?). Daarnaast was een speler als Bruno Fernandes zeer welkom geweest maar wat ik begrijp is United daar nooit serieus mee bezig geweest. Achterin maak ik mij minder zorgen over na de aankoop van Maguire en AWB en is het afwachten hoe het aanvallend gaat uitpakken.
Wel is te merken dat OGS ook verder kijkt dan naar de voetballende kwaliteiten van spelers om te bepalen wie er moeten komen (juiste mentaliteit, hardwerkend, graag willen spelen voor United) zodat er hopelijk geen fouten als Sanchez en Di Maria meer worden gemaakt (zie ook het klappen van de transfer van Dybala). Nu alleen nog een technisch directeur die daadkrachtiger is op de transfermarkt dan Woodward.
Nee, die vergeet ik omdat ik geen idee had dat dat zo was. Ik volg niet zoals de gemiddelde neutrale supporter in dit topic alles, maar voornamelijk mijn eigen club en op de zijlijn zie ik het e.e.a. van andere clubs voorbij komen.Noiz schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:22:
[...]
Je vergeet voor het gemak de RB die ze gehaald hebben?
Premier League wordt genieten dit jaar. Is er trouwens een FPL Tweakers League?
[ Voor 33% gewijzigd door Tomski1986 op 09-08-2019 15:54 ]
2 mannen probeerden Ozil en Kolasinac en hun vrouwen te beroven. Kolasinac sloeg erop los en dreef ze weg.toolkist schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:55:
[...]
@Kaap ,@Gunner enig idee wat er gebeurd is?
Het gerucht gaat nu dat vanwege de publiciteit die het gehad heeft beide spelers bedreigd worden.
Het filmpje met de poging tot beroving heb ik gezien ja, met Chuck KolasinacKaap schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:17:
[...]
2 mannen probeerden Ozil en Kolasinac en hun vrouwen te beroven. Kolasinac sloeg erop los en dreef ze weg.
Het gerucht gaat nu dat vanwege de publiciteit die het gehad heeft beide spelers bedreigd worden.
Maar nu dus bedreigd? Bah.
Premier League gaat eindelijk weer van start! 
Zin in!

Zin in!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar door wie? Dit lijkt me werk van een groep, is dat (ook) een groot probleem in London?Kaap schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 19:17:
[...]
2 mannen probeerden Ozil en Kolasinac en hun vrouwen te beroven. Kolasinac sloeg erop los en dreef ze weg.
Op Reddit las ik over dat ze Ozil iets wilde aandoen, maar weet niet of hiermee bedoeld wordt dat ze hem echt wilde overvallen of aanvallen.
Klote dit, Kolasniac hebben we gewoon nodig zondag.
Volgens analisten willen ze Rashford als (valse?) 9 proberen.Kaap schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 21:20:
[...]
ManU heeft te vroeg Lukaku verkocht met de gedachte dat ze Mandzukic konden aantrekken maar die transfer is afgeketst.
Wat een zeurderige commentator, kan altijd iets misgaan en techniek kan altijd falen op een bepaald moment. Net alsof ze het voor express doen.
Overigens mag je volgens mij niet zomaar verder gaan zonder VAR of iets. Bij ons is dat ook al eens gebeurd.
Overigens mag je volgens mij niet zomaar verder gaan zonder VAR of iets. Bij ons is dat ook al eens gebeurd.
En een gemiste penalty wordt opnieuw genomen door ingrijpen van de VAR, gaat wel heel erg tot in de details...
Van der Vaart voortaan analyst bij Sky Sports? Staat nu bij Spurs - Aston Villa.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Was toch ook terecht? 2 spelers ruim in de 16 voordat de bal gespeeld werd en dan had ie ook de keeper nog geel kunnen geven ivm van de lijn af (wat ie bij de 2e poging weer deed)dutchgio schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 15:12:
En een gemiste penalty wordt opnieuw genomen door ingrijpen van de VAR, gaat wel heel erg tot in de details...
Heb je Youri Mulder ooit al iets zinnigs horen zeggen als analist? Die is nog erger dan Kieft, en die weet halverwege niet meer wat ie ook alweer wil zeggen.Holkers schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:24:
Youri Mulder: “dat Sané geblesseerd is komt omdat hij teveel met een transfer bezig was”
@Noiz: Als het niet te veel moeite is: kan het iets duidelijker met al die afkortingenNoiz schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:22:
[...]
Je vergeet voor het gemak de RB die ze gehaald hebben? Die is niet gehaald om op de bank te zitten.
Denk overigens wel dat United (helaas) weer geen top 4 zal halen dit seizoen. Zal ook afhankelijk zijn van blessures en met name de groei van enkele spelers (Rashford, Martial, McTominay, Fred). RW blijft een issue en vraag me af hoe ze dat goed gaan opvangen (James? Greenwood? Sanchez wellicht?). Daarnaast was een speler als Bruno Fernandes zeer welkom geweest maar wat ik begrijp is United daar nooit serieus mee bezig geweest. Achterin maak ik mij minder zorgen over na de aankoop van Maguire en AWB en is het afwachten hoe het aanvallend gaat uitpakken.
Wel is te merken dat OGS ook verder kijkt dan naar de voetballende kwaliteiten van spelers om te bepalen wie er moeten komen (juiste mentaliteit, hardwerkend, graag willen spelen voor United) zodat er hopelijk geen fouten als Sanchez en Di Maria meer worden gemaakt (zie ook het klappen van de transfer van Dybala). Nu alleen nog een technisch directeur die daadkrachtiger is op de transfermarkt dan Woodward.
OGS snap ik nog wel (de trainer dus), maar RB, RW, AWB
(het zal duidelijk zijn dat ik geen Man. United fan ben
RB zal iets van rechter vleugelverdediger zijn.JAN-B schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:19:
[...]
@Noiz: Als het niet te veel moeite is: kan het iets duidelijker met al die afkortingen![]()
OGS snap ik nog wel (de trainer dus), maar RB, RW, AWB![]()
(het zal duidelijk zijn dat ik geen Man. United fan ben)
RW zal rechter vleugelaanvaller zijn.
AWB is mij onbekend, maar zal vast iets zijn van een centrale verdediger.
Het is maar een gok.
@Rivanov: Ja, wij hebben er ook zin inRivanov schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 20:55:
Premier League gaat eindelijk weer van start!
Zin in!
Heb je nog een favoriet in de PL
Leicester - Wolves straks is ook een interessante match. Lijken me 2 teams die kunnen vechten voor plaats 5 of 6
JAN-B schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:19:
[...]
@Noiz: Als het niet te veel moeite is: kan het iets duidelijker met al die afkortingen![]()
OGS snap ik nog wel (de trainer dus), maar RB, RW, AWB![]()
(het zal duidelijk zijn dat ik geen Man. United fan ben)
RB is right back, RW right wing.mavaros schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:29:
[...]
RB zal iets van rechter vleugelverdediger zijn.
RW zal rechter vleugelaanvaller zijn.
AWB is mij onbekend, maar zal vast iets zijn van een centrale verdediger.
Het is maar een gok.
AWB is de nieuwe rechtsback van Manchester United, Aaron Wan-Bissaka
Hoop ieder jaar op een wederopstanding van Manchester United. Begin van het seizoen begint vaak veelbelovend, maar zakt na verloop van tijd altijd in.JAN-B schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:39:
[...]
@Rivanov: Ja, wij hebben er ook zin in
Heb je nog een favoriet in de PL
@Rivanov Ik vind de selectie van United nog steeds om te huilen. Wie gaan ze vooraan zetten
Lingard - Martial - Rashford? Nou...
Pogba, hun topspeler, is gebleven maar wil eigenlijk ergens anders zijn.
Viel me ook op gisteren dat Vertonghen niet in de selectie van Tottenham zat. Pochettino gaf als reden dat er te veel spelers zijn voor de selectie, iedereen moet vechten voor z'n plaats.
Transferkoorts dus?
Ik ging er altijd vanuit dat Vertonghen na dit seizoen naar Ajax zou gaan, maar wie weet gaat hij deze zomer al?
Lingard - Martial - Rashford? Nou...
Pogba, hun topspeler, is gebleven maar wil eigenlijk ergens anders zijn.
Viel me ook op gisteren dat Vertonghen niet in de selectie van Tottenham zat. Pochettino gaf als reden dat er te veel spelers zijn voor de selectie, iedereen moet vechten voor z'n plaats.
Transferkoorts dus?
Ik ging er altijd vanuit dat Vertonghen na dit seizoen naar Ajax zou gaan, maar wie weet gaat hij deze zomer al?
1e wedstrijd gespeeld: uit moeizaam gewonnen van Newcastle: 0-1. 
doelpunt Auba - wie anders....
en meteen een topper in de PL: Man.United - Chelsea, staat 1-0;
ik zit eens te kijken naar de 11 spelers van Chelsea, ik ken er geen een, terwijl vroeger de helft wel een bekende naam was. Wie is de coach eigenlijk
ik zit eens te kijken naar de 11 spelers van Chelsea, ik ken er geen een, terwijl vroeger de helft wel een bekende naam was. Wie is de coach eigenlijk
Lijkt wel of Chelsea een man meer op het veld heeft
13:37
Lampard is coach. Dat je er geen kent zegt meer over jou?JAN-B schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:03:
1e wedstrijd gespeeld: uit moeizaam gewonnen van Newcastle: 0-1.
Chelsea is aardig bezig. Jammer van de penalty.
Met Mount en Abraham 2 'nieuwe' jongeren, de rest is toch redelijk basisspeler. Kanté, Giroud en Pulisic zitten op de bank, dat wel.
En Hazard is weg natuurlijk
En Hazard is weg natuurlijk
Lekkere aanval en goal van United!
/edit: gaat hard nu!
/edit: gaat hard nu!
[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 11-08-2019 18:54 ]
Verwijderd
De volgende ook.Rivanov schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 18:53:
Lekkere aanval en goal van United!
Edit: Dat was ook het eerste goede dat Pogba gedaan heeft.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2019 18:55 ]
Rashford is trefzeker vandaag.
Impressive hoor, het United in de tweede helft.
Leuke quote van de BBC:
"Jose Mourinho, Jose Mourinho" sings someone at Old Trafford. Must be the away fans...
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Chelsea zakte helemaal in elkaar na een sterke start. Zij komen wat te kort dit seizoen ben ik bang. Hoewel Giroud en Kante wel versterkingen zijn ten opzichte van de basisopstelling vandaag. Maar veel is het niet daar.Rivanov schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 19:09:
Impressive hoor, het United in de tweede helft.
Dit was de eerste wedstrijd van United dat echt fijn kijken was als supporter in lange tijd. Vooral doordat de inzet er de hele pot was. 4-0 winnen helpt ook
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2019 19:35 ]
Ik ben benieuwd of clubs en FA tevreden zijn over deze aanpassing van de transferwindow. Ze kunnen zelf t/m 8 Augustus spelers binnenhalen, maar de maand daarna kunnen clubs uit Europa nog gewoon bij Engelse clubs shoppen. Dan kan je wel zeggen van dan verkopen ze niet, zo werkt het lang niet altijd als spelers of agenten de transfer willen laten doorgaan.
Mijn inziens zijn ze er alleen maar door beperkt en werkt zo'n korte window alleen als elk land meedoet.
Mijn inziens zijn ze er alleen maar door beperkt en werkt zo'n korte window alleen als elk land meedoet.
Het waren zowel de United als Chelsea fans overigens. Bij United wordt je over het algemeen met respect behandeld als je weer aanwezig bent tenzij je over bent gestapt naar een rivaal als Leeds of Liverpool o.a. of je gedraagt je zoals Di Maria heeft gedaan.
Maar we zijn eindelijk weer begonnen

En dan natuurlijk de wedstrijd van het weekend: United - Chelsea. Chelsea kwam goed voor de dag en heeft ook de nodige pech gehad met 2 keer de paal/lat (de rest van de schoten waren eigenlijk allemaal recht op De Gea af). Voor United is het nog een beetje zoeken, zeker op het middenveld. Ook defensief ging het nog niet altijd soepeltjes, maar dat zal (verwacht ik) een stuk beter gaan na een paar wedstrijden. Maguire en AWB (Aaron Wan-Bissaka) lijken er voor te zorgen dat de defensie de juiste balans heeft met Maguire die zich nu al als een echte leider laat zien. Constant er voor zorgen dat mensen op de juiste plaats staan, rust aan de bal en defensief simpelweg erg sterk. Iets dat United eigenlijk al jaren mist.
Voor beide ploegen gaat het wel belangrijk zijn dit seizoen hoe bepaalde jonge spelers zich gaan ontwikkelen willen ze top 4 gaan halen (McTominay, Fred, Rashford, Martial onder andere aan United kant, Mount, Abraham, Pulisic o.a. aan Chelsea kant).
Overigens heb ik mij weer gruwelijk geërgerd over het commentaar bij Ziggo Sport (net name Danny Blind). Weet niet hoe ze praten over andere clubs (meestal dan met andere dingen bezig) maar er kan geen greintje positiviteit af over United. Alles moet alleen maar afgekraakt worden (o.a. Maguire terwijl dat 1 van de beste CB's is in de Premier League). En dan hebben ze ook nog eens Aad de Mos als commentator (de ergste van allemaal) maar gelukkig was er Engels commentaar beschikbaar voor deze wedstrijd.
Ik vond het alles meevallen en mbt Maguire hebben ze gewoon een punt. Ik zie dit United ook niet hoger eindigen dan 5e (en Chelsea nog daaronder), daarvoor is er veel te weinig veranderd in de selectie.
Oh, ik vermoed ook dat ze dit seizoen nog niet hoger zullen eindigen. Maar ik vraag mij af waar dat commentaar op Maguire vandaan komt? Baseren ze dat op die ene wedstrijd tegen Oranje? Ik ben eens benieuwd welk punt men dan heeft (zoals jij dat aangeeft).toolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 09:12:
Ik vond het alles meevallen en mbt Maguire hebben ze gewoon een punt. Ik zie dit United ook niet hoger eindigen dan 5e (en Chelsea nog daaronder), daarvoor is er veel te weinig veranderd in de selectie.
Afgelopen seizoen (en het WK vorig jaar) heeft hij het gewoon goed gedaan (maakt een goede ontwikkeling). Hij heeft een goede tackle, is kopsterk en is goed aan de bal. Daarnaast laat hij ook zien dat hij een leider is op en naast het veld (eigenschap die voor United belangrijk was in deze keuze). Ja ok, hij is niet de allersnelste maar er zijn genoeg goede verdedigers geweest die niet de snelste waren.
Ik durf zelfs te zeggen dat als City hem had gekocht (Pep was ook zeer gecharmeerd van Maguire en wilde hem graag hebben) dat er geen commentaar was geweest. De transferprijs is natuurlijk erg hoog wat er volgens mij voor zorgt dat dit commentaar komt. Lijkt wel alsof Nederlanders jaloers zijn dat de transferprijs zo hoog was in vergelijking met De Ligt (waar Juventus natuurlijk een koopje heeft gedaan) en Van Dijk (waar dezelfde twijfels waren toen hij van Southampton af kwam als nu bij Maguire).
Ik ben het helemaal eens, ik denk dat veel mensen ook vergeten dat het feit dat hij Engels is een flinke impact heeft op de vraagprijs, gezien de beperkingen in inschrijvingen aldaar.Noiz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:35:
[...]
Oh, ik vermoed ook dat ze dit seizoen nog niet hoger zullen eindigen. Maar ik vraag mij af waar dat commentaar op Maguire vandaan komt? Baseren ze dat op die ene wedstrijd tegen Oranje? Ik ben eens benieuwd welk punt men dan heeft (zoals jij dat aangeeft).
Afgelopen seizoen (en het WK vorig jaar) heeft hij het gewoon goed gedaan (maakt een goede ontwikkeling). Hij heeft een goede tackle, is kopsterk en is goed aan de bal. Daarnaast laat hij ook zien dat hij een leider is op en naast het veld (eigenschap die voor United belangrijk was in deze keuze). Ja ok, hij is niet de allersnelste maar er zijn genoeg goede verdedigers geweest die niet de snelste waren.
Ik durf zelfs te zeggen dat als City hem had gekocht (Pep was ook zeer gecharmeerd van Maguire en wilde hem graag hebben) dat er geen commentaar was geweest. De transferprijs is natuurlijk erg hoog wat er volgens mij voor zorgt dat dit commentaar komt. Lijkt wel alsof Nederlanders jaloers zijn dat de transferprijs zo hoog was in vergelijking met De Ligt (waar Juventus natuurlijk een koopje heeft gedaan) en Van Dijk (waar dezelfde twijfels waren toen hij van Southampton af kwam als nu bij Maguire).
Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM
Als City hem had gekocht had ik het net zo absurd gevonden. Dit is een speler die zich alleen bewezen heeft in een counter systeem met de kont in de eigen 16 bij Leicester en, als ie niet Engels was geweest, misschien net 40m gekost zou hebben.Noiz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:35:
[...]
Oh, ik vermoed ook dat ze dit seizoen nog niet hoger zullen eindigen. Maar ik vraag mij af waar dat commentaar op Maguire vandaan komt? Baseren ze dat op die ene wedstrijd tegen Oranje? Ik ben eens benieuwd welk punt men dan heeft (zoals jij dat aangeeft).
Sterk aan de bal vind ik hem ook niet. Ja, vergeleken met de Phil Jones-en van deze wereld wel maar dat is niet lastig. Hij heeft een draaicirkel groter dan de middencirkel en ik denk dat Blind hem er nog uit sprint.
Voor 25m had je Alderweireld gehaald die ik veel hoger inschaal. Een paar jaar ouder, maar kan ook nog lang genoeg mee.
United is geen team wat met de kont in eigen 16 wil spelen, dat wordt heel even geaccepteerd door de fans maar niet lang. Zeker niet als je er geen top 4 (of eigenlijk top 2, dat moet altijd het doel zijn van Man Utd) mee wordt.
Gekkigheid in Barcelona:
https://www.reddit.com/r/...ed_entering_fc_barcelona/
Een advocaat in sport-recht, die Neymar hielp/vertegenwoordigde bij z'n idiote transfer naar PSG (225 miljoen ?) is nu weer gespot in Camp Nou.
Coutinho lijkt verhuurd te worden aan Bayern. Bayern moet alleen z'n salaris (11 miljoen per jaar... ) betalen aan Barca.
Ik snap echt niet wat Barca moet/wil met: 1) een fitte Messi als nr. 10/schaduw spits, 2) een fitte Suarez, 3) Griezman 4) Dembele... en dan nog een Neymar ?
Zelfde geldt voor Madrid trouwens, ik zie niet van den Beek bv. even centraal voorin opgesteld worden, waar nu Kroos rond huppelt.
Een advocaat in sport-recht, die Neymar hielp/vertegenwoordigde bij z'n idiote transfer naar PSG (225 miljoen ?) is nu weer gespot in Camp Nou.
Coutinho lijkt verhuurd te worden aan Bayern. Bayern moet alleen z'n salaris (11 miljoen per jaar... ) betalen aan Barca.
Ik snap echt niet wat Barca moet/wil met: 1) een fitte Messi als nr. 10/schaduw spits, 2) een fitte Suarez, 3) Griezman 4) Dembele... en dan nog een Neymar ?
Zelfde geldt voor Madrid trouwens, ik zie niet van den Beek bv. even centraal voorin opgesteld worden, waar nu Kroos rond huppelt.
[ Voor 27% gewijzigd door loekf2 op 12-08-2019 17:55 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Transfersommen slaan gewoon nergens op momenteel. Maar dat Maguire een flinke upgrade is op Smalling, Jones, Bailly en Rojo kan denk ik weinig over gediscussieerd worden. Vast veel te duur. Maar ik heb liever een veel te dure upgrade dan dat het geld niet uitgegeven wordt (en dus naar de zak van de Glazers gaat).
@Noiz bij welke provider zit je, dat je naar Engels commentaar kon? Alleen al commentaar uit (dat kon met Ziggo vroeger in elk geval) zou al een mooie stap zijn. Dat negatieve is overigens standaard bij wedstrijden van United. Of zoals ze zeggen Manchester.
@Noiz bij welke provider zit je, dat je naar Engels commentaar kon? Alleen al commentaar uit (dat kon met Ziggo vroeger in elk geval) zou al een mooie stap zijn. Dat negatieve is overigens standaard bij wedstrijden van United. Of zoals ze zeggen Manchester.
De gehele defensie was geblesseerd en Luiz nog niet wedstrijdfit. Tierney - Holding - Luiz - BellerinNoiz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 08:58:
[...]
Arsenal viel erg tegen. Natuurlijk aanvallend veel mensen er niet bij maar de zorgen zullen eerder achterin zitten (Tierney wel een zeer leuke aankoop).
Kan bij Ziggo (vorig seizoen in ieder geval).Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:53:
Transfersommen slaan gewoon nergens op momenteel. Maar dat Maguire een flinke upgrade is op Smalling, Jones, Bailly en Rojo kan denk ik weinig over gediscussieerd worden. Vast veel te duur. Maar ik heb liever een veel te dure upgrade dan dat het geld niet uitgegeven wordt (en dus naar de zak van de Glazers gaat).
Dat Maguire een upgrade is tov Calamity Jones, Smalling en Rojo ben ik het wel helemaal mee eens.
Het grappige is dat veel United fans zeer tevreden zijn met deze aankoop. Dus die lijken jouw visie over Maguire niet te delen. En als ie zo slecht is als jij hem hier beschrijft zou ook City nooit geïnteresseerd zijn geweest. Juist omdat ie zo goed is aan de bal was ie erg gewild.toolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:28:
[...]
Als City hem had gekocht had ik het net zo absurd gevonden. Dit is een speler die zich alleen bewezen heeft in een counter systeem met de kont in de eigen 16 bij Leicester en, als ie niet Engels was geweest, misschien net 40m gekost zou hebben.
Sterk aan de bal vind ik hem ook niet. Ja, vergeleken met de Phil Jones-en van deze wereld wel maar dat is niet lastig. Hij heeft een draaicirkel groter dan de middencirkel en ik denk dat Blind hem er nog uit sprint.
Voor 25m had je Alderweireld gehaald die ik veel hoger inschaal. Een paar jaar ouder, maar kan ook nog lang genoeg mee.
United is geen team wat met de kont in eigen 16 wil spelen, dat wordt heel even geaccepteerd door de fans maar niet lang. Zeker niet als je er geen top 4 (of eigenlijk top 2, dat moet altijd het doel zijn van Man Utd) mee wordt.
Wat betreft de vraagprijs gaat het er niet alleen om dat hij Engels is. Het feit dat hij nog een langdurig contract had, Leicester geen intentie/nood had om hem te verkopen en United een nieuwe CB nodig had zorgt er voor dat die prijs verder omhoog gaat.
Bij de transfers die United heeft gedaan deze zomer zijn er ook op een aantal dingen buiten de voetballende kwaliteiten gelet, met name de mentaliteit, inzet en persoonlijkheid gelet. Zeker bij Maguire en James zijn er goede referenties door huidige en oud medewerkers van United. Daarnaast had United een echte leider nodig voor de defensie wat Maguire liet zien te beschikken gisteren.
Alderweireld is een leuke speler maar ik zie in hem geen echte leider van de defensie en wellicht nog belangrijker, heb ik niet het vermoeden dat ie was gekomen omdat ie zo graag bij United wil voetballen maar voor het geld.
Het mist wel (net zoals United dat voorheen had) een echte leider. Luiz heeft zijn uitspattingen en Holding lijkt op het oog meer een type Blind (goede speler maar geen leiderskwaliteiten/mondig genoeg). Is Bellerin ondertussen weer op het niveau als wat hij 2-3 seizoen terug was? Ik had altijd gedacht dat hij ondertussen wel terug bij Barca zou zijn gezien zijn kwaliteiten maar heb dat de laatste seizoenen niet meer gezien.Kaap schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:33:
[...]
De gehele defensie was geblesseerd en Luiz nog niet wedstrijdfit. Tierney - Holding - Luiz - Bellerin
Tierney ben ik wel benieuwd. Altijd 1 van de betere bij Celtic geweest en had gehoopt dat United hem als concurrent voor Shaw had gehaald (zeker gezien zijn transferprijs).
En ik heb dan weer diverse Man Utd uit Engeland dn Schotland gesproken (wow guildies) die het verspilling van geld vinden. Er zijn altijd wel voor- en tegenstanders te vindenNoiz schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:19:
[...]
Het grappige is dat veel United fans zeer tevreden zijn met deze aankoop. Dus die lijken jouw visie over Maguire niet te delen. En als ie zo slecht is als jij hem hier beschrijft zou ook City nooit geïnteresseerd zijn geweest. Juist omdat ie zo goed is aan de bal was ie erg gewild.
City heeft gewoon een probleem qua in Engeland opgeleide spelers, dat plus een redelijk niveau is waarom ze geinteresseerd waren.
Als ze hem echt zo goed vonden hadden ze wel aan de vraagprijs voldaan.
Op de United Reddit pagina zijn ze over het algemeen positief over de transfer. Vinden het allemaal veel geld, maar wat betreft de kwaliteiten van Maguire heeft men weinig te klagen. Vraag me dan wel af wie ze daarvan in de plaats hadden willen zien (en die ook realistisch/haalbaar is).toolkist schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 20:39:
[...]
En ik heb dan weer diverse Man Utd uit Engeland dn Schotland gesproken (wow guildies) die het verspilling van geld vinden. Er zijn altijd wel voor- en tegenstanders te vinden
City heeft gewoon een probleem qua in Engeland opgeleide spelers, dat plus een redelijk niveau is waarom ze geinteresseerd waren.
Als ze hem echt zo goed vonden hadden ze wel aan de vraagprijs voldaan.
Overigens denk ik dat City zit met de Financial Fair Play waarom ze niet voor Maguire zijn gegaan (ook beetje afgaande op de opmerking van Pep dat ze het niet konden betalen). Dat met die zelf opgeleide spelers is op zich makkelijk op te vangen door een paar jeugdspelers in te schrijven. Daar hebben ze wel wat maniertjes op gevonden lijkt mij.
en vergeet niet dat Ozil en Kolasinac er ook nog niet bij waren. Lacazette ook niet, die moet eigenlijk altijd speeltijd krijgen.Kaap schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 18:33:
De gehele defensie was geblesseerd en Luiz nog niet wedstrijdfit. Tierney - Holding - Luiz - Bellerin
Betere aankoop dan Ziyech (wie dat verband ooit verzonnen heeftMosin schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:32:
Volgens mij ben ik werkelijk de enigste Bayern supporter die blij is met de komst van Perisic
Perisic is wel een type voor Kovac: weer een werkbij erbij

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 13-08-2019 20:43 ]
Ik heb wel vertrouwen in Perisic. Bayern moet dit seizoen van eigen kracht uitgaan. Roeien met die goede riemen die je hebt en het Barca, Real of welke club dan ook moeilijk maken. Volgens mij ging dat er vroeger wat hardhandiger aan toe bij Bayern (kwa voetbal). In ieder geval moeten ze zich niet laten afschrikken door de transfers van clubs.apis29 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 20:39:
[...]
Betere aankoop dan Ziyech (wie dat verband ooit verzonnen heeft???; James redt het niet maar Ziyech zou wel geschikt zijn
. Liverpool had voor Ziyech moeten gaan, een vd Beek zou eerder bij Bayern passen ...).
Perisic is wel een type voor Kovac: weer een werkbij erbij
Fout van de supporters is ook om maar op een grote naam te wachten, alhoewel Sane natuurlijk ongelofelijk goed kan zijn.
Ja naja, weet je wat het met Ziyech is. Hoe die gozer nu voetbalt, zou hij natuurlijk nooit een basis plek bij Bayern krijgen. Maar ik hoorde laatst Youri Mulder zeggen dat hij met betere spelers om zich heen zelf ook beter kan zijn. Opzich vind ik dat in Ziyech zijn opzicht niet gek klinken. Bij Bayern speel je wel met jongens zoals Thiago, waarvan je veel leert, MAAR! (daar komt 'ie dan)die je met 20 foute ballen wel even bij je nekvel grijpt. Daar kom ik direct bij het stukje karakter, die zal uberhaupt niet goed zijn voor mee in de top te spelen. Bij Ajax kan het nog net, maar eigenlijk moet hij zich gewoon niet zo aanstellen. Het lijkt ook wel alsof niemand hem meer kritiek durft te geven

Typisch zoals van de Beek heb je echt wel nodig. Onderschatte type speler. Zou wel heel mooi zijn geweest als hij iets groter was en meer body had.
James is denk ik ook wel een moeilijk mannetje als je hem niet meer laat spelen. Ik weet de uiteindelijke reden ook niet waarom hij het niet haalde. De enige (sarcastische) reden daarvoor, die ik me kan bedenken, is het shirt nummer 11. De spelers die het dragen blijven nooit zo heel lang
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 14-08-2019 07:40 ]
Ze spelen 50 wedstrijden per jaar, en Messi en Suarez zijn inmiddels de 30 gepasseerd. Daarbij heeft Suarez zijn beste tijd wel gehad. Beetje rotatie kan geen kwaad dan. En ik denk niet dat al die jongens vaak tegelijkertijd fit zullen zijn.loekf2 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 17:52:
Gekkigheid in Barcelona:
Wat ik me vooral afvraag is of Neymar nog fit genoeg zal zijn om nog zo'n enorme transfer te rechtvaardigen. Hij heeft tenslotte veel wedstrijden gemist bij PSG. Ben benieuwd of dat die blessures incidenten (of mentale kwesties) waren, of dat er structurele problemen zijn.
Nog meer leukigheid in Madrid:
https://www.dailymail.co....e-Zidane-unimpressed.html
Jovic, gekocht voor 65 (?) miljoen van Frankfurt, bevalt niet zo... mag al weer verhuurd worden ?
Nee. ik geloof niet meer in Neymar. Het is vooral een marketing speeltje voor FIFA en Nike. Veel blessure ellende bij PSG. Zeker geen 200 miljoen waard. Vanwege z'n marketing waarde (nog steeds) niet meer dan de helft zou ik zeggen, soort Lukaku+ (die ik ook overrated vind, mij een te bonkige spits).
Jovic, gekocht voor 65 (?) miljoen van Frankfurt, bevalt niet zo... mag al weer verhuurd worden ?
Nee. ik geloof niet meer in Neymar. Het is vooral een marketing speeltje voor FIFA en Nike. Veel blessure ellende bij PSG. Zeker geen 200 miljoen waard. Vanwege z'n marketing waarde (nog steeds) niet meer dan de helft zou ik zeggen, soort Lukaku+ (die ik ook overrated vind, mij een te bonkige spits).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Gaat lekker daar in Madrid, er worden spelers gekocht / verhuurd en weet ik het wat, maar voor mijn gevoel staat het team er nog niet echt. Ik begrijp ook niet waar het idee vandaan komt dat Pogba daar veel verandering in zal kunnen brengen.loekf2 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:00:
Nog meer leukigheid in Madrid:
Als ik hem was zou ik daar nu niet aan beginnen, momenteel heeft hij daar meer te verliezen dan te winnen.
Real is geen professionele voetbalclub meer, maar een mengeling van vriendenclubjes, belangenconflicten en ruzies.
President vs trainer, trainer vs spelers, keeper vs keeper, 'oude' spelers die de hand boven het hoofd worden gehouden etc etc
Ik heb alle voorbereidingsmatchen van hen gezien; het stelt echt niet veel voor. Als de tegenstander een beetje aanvallend speelt vanuit blok, wordt Real helemaal op een hoopje gespeeld.
Zie het zo aankomen dat ze bij de groepsfase van CL al naar huis mogen
President vs trainer, trainer vs spelers, keeper vs keeper, 'oude' spelers die de hand boven het hoofd worden gehouden etc etc
Ik heb alle voorbereidingsmatchen van hen gezien; het stelt echt niet veel voor. Als de tegenstander een beetje aanvallend speelt vanuit blok, wordt Real helemaal op een hoopje gespeeld.
Maar je vergeet de messias Hazard ;-)Anton.net schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:30:
Real is geen professionele voetbalclub meer, maar een mengeling van vriendenclubjes, belangenconflicten en ruzies.
Pogba is ook overschat, maar zal wel de Franse connectie zijn. Eriksen zou wel een gooie aankoop voor Real zijn. Echter, vind ik ook geen dragende speler die een team beter laat spelen. Wat dat betreft was De Jong een koopje voor Barca.
Klinkt als Ajax twee jaar geleden, die hebben zich ook aardig hersteld toch?Anton.net schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 10:30:
Ik denk overigens dat Pogba prima zou passen, spelers met zijn kwaliteiten icm zijn fysiek zijn zeldzaam en zou een goede aanvulling zijn voor Real’s middenveld.
Eriksen is ook versterking voor vrijwel elk team, maar mist het fysiek die ze nu missen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wie maakt er een mooie topicstart voor het nieuwe seizoen? Geef mij een seintje en dan kan deze op slot 
Wacht er nog even mee: Outerspace in "Sport Feedback"
Wacht er nog even mee: Outerspace in "Sport Feedback"
[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 15-08-2019 12:01 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Een goed begin van onze weddenschap @PWM
heeft Sierd bij jullie ook licht voorspellende gaven? (maw het geluid loopt 1 a 2 seconden voor op het beeld)
ja dustoolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:09:
Hmm het commentaar loopt voor op het beeld
[ Voor 43% gewijzigd door P.O. Box op 16-08-2019 21:10 ]
Het geluid was eerst heel even dubbel, en nu heeft Sierd vooruitschrevend inzicht gekregen.
Hier ook. Ben geswitched naar het Engelse commentaar (so naar Ziggo dat ze dat aanbieden)toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:09:
Hmm het commentaar loopt voor op het beeld
Ook al schopt een Barca speler een tegenstander een dwarslaesie zal het volgens Sierd nog de schuld zijn van de tegenstander. Jemig wat een Barca bril heeft die man op zeg
Suarez er trouwens af met een (knie) blessure
Suarez er trouwens af met een (knie) blessure
Beste tip van de avond. Thanks!418O2 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:30:
[...]
Hier ook. Ben geswitched naar het Engelse commentaar (so naar Ziggo dat ze dat aanbieden)
H
Oké; n00b vraag, hoe doe je dat?418O2 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:30:
[...]
Hier ook. Ben geswitched naar het Engelse commentaar (so naar Ziggo dat ze dat aanbieden)
Op mijn lg tv door rechtsboven op de 2 tekstballonnen te klikken. Als je even googled op je tv (of decoder) en 'change audio channel' kom je vast verder
Heeft Ziggo altijd bij de meeste buitenlandse sporten. Kijk NBA en Premier League ook altijd met origineel commentaar. Veel authentieker en leuker.Holkers schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:05:
Found it! Thanks! (En dankjewel Ziggo voor de optie)
Die legt ie er ff lekker in zeg.. pff wat een goal!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wow, amper een minuut in het veld en dan zo’n goal
Zo. Beste goal.
Voor wie nog niet van commentaar was gewisseld, Sierd is niet voor Barca.
Sierd is socio van Atletico Madrid
Via Ziggo go heb ik die mogelijkheid niet helaas. Die vent is echt niet 100%dutchgio schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:50:
Zo. Beste goal.
Ach zo doet ie ook als Barca scoortdutchgio schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:50:
Zo. Beste goal.
Wat een goal hé. Historische goal ook best wel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit was een beste wissel.. Wat een heerlijke volley!
Dat was een fraaie manier om de wedstrijd te winnen. Barca erg flets.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Toch wel fijn he, een objectieve commentator.
Mwoah, een partijdige commentator kan af en toe ook best fijn zijn. Zoals Sierd tegen PAOK bijvoorbeeld
Het is met hem alleen zo dat als Ajax goed speelt, hij super lovend is, maar als de ander beter is, Ajax gaat afzeiken ipv partijdig zijn voor de tegenstander.toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 23:36:
Mwoah, een partijdige commentator kan af en toe ook best fijn zijn. Zoals Sierd tegen PAOK bijvoorbeeld
Ik wil gewoon commentaar dat wat toevoegt en de wedstrijd ondersteund. Als de commentator de hoofdrol wil nemen in een wedstrijd die ik spannend vind dan trek ik dat niet.
1 van mijn ergernissen is commentatoren die niet gewoon hun mond houden als ze niets te zeggen hebben.
Ik heb een topic aangemaakt voor sport-gerelateerde podcasts: Het Algemene Sportpodcast/YouTube topic
[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 17-08-2019 00:19 ]
De Jong speelde steady vind ik. Gewoon normaal en wennend aan het niveau. Geen gekke dingen, paar leuke combinaties etc.
Ik denk wanneer Messi voor hem staat, dat het erg leuk gaat worden!
Ik denk wanneer Messi voor hem staat, dat het erg leuk gaat worden!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Het gaan verder in het volgende deel. [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2019/2020
Dit topic is gesloten.