Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
Gunner schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:28:
Over de nieuwe topclubs Liverpool en Spurs zeggen ze dat nou nooit. Maar die hebben dan nog nooit de Premier League gewonnen.
Ik denk wat lul jij nou, maar je hebt het natuurlijk over de premier League als commerciële competitie en niet gewoon als hoogste niveau van Engeland. :D

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Is er nog iets anders dan de Premier League dan :? Bedoel, kijkt er echt iemand naar de Bundesliga of Ligue 1 omdat ie dat spannend vind :?

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Hangt er van af wat voor jou voor de spanning zorgt

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:58
Is de Spaanse supercup (BAR-SEV, 22u) nog ergens te zien? Kan het niet vinden.

iRacing Profiel

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:51

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
foxgamer2019 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 19:26:
[...]

Hopelijk heb je gelijk, ben niet zo heel positief om eerlijk te zijn.
Het lijkt inderdaad op dezelfde lijn als vorig seizoen en ook in de top van de organisatie is het (nog steeds) onrustig.
Zoals de "negatieve" De Mos ook al zei, Arsenal heeft gewoon erg veel net niet spelers, en zullen ook dit seizoen waarschijnlijk wel weer in de staart van de subtop eindigen.

Ik verwacht er nog niet zo veel van, netzoals bij Chelsea, zal Arsenal in het begin nog wel een paar maal de deksel op de neus krijgen en naarmate het seizoen vordert zal steeds meer de hand van de nieuwe coach zichtbaar worden.

Ik hoop in ieder geval dat beide ploegen lang meedoen, want juist de erg brede (sub)top is wat het volgen van de premier league erg leuk maakt.

@alexbl69 Zie niet op tvgids.nl, ziggosport en ook niet fox sport, raar.

Bossie wijzigde deze reactie 12-08-2018 21:05 (4%)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19:21
quote:
Kaap schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 18:21:
Had Lichtsteiner dat bij Laporte gedaan dan had Arsenal wel rood gehad.

Besides that, dat kansloze negatieve gezeik van Sport 1 is ook weer terug hoor. Die Aad de Mos kan alleen maar negatief zijn :r
Het "anti Arsenal" gehuil van je is gelukkig ook weer terug van weg geweest. Ik begon het al bijna te missen (hint: daar meen ik helemaal niks van).

Ik begrijp best dat je t niet leuk vind als Arsenal hier afgekraakt wordt (dat wordt Man Utd overigens net zo goed, om maar een voorbeeld te geven) maar zeg nou zelf, verwacht jij wonderen van Lichtsteiner, Sokratis etc? Na vorig seizoen, en met zo weinig directe versterkingen, kan het toch niet anders dan dat het weer een drama seizoen wordt?
quote:
alexbl69 schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:01:
Is de Spaanse supercup (BAR-SEV, 22u) nog ergens te zien? Kan het niet vinden.
Fox 6

toolkist wijzigde deze reactie 12-08-2018 21:07 (11%)

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

quote:
Gonadan schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:39:
[...]

Ik denk wat lul jij nou, maar je hebt het natuurlijk over de premier League als commerciële competitie en niet gewoon als hoogste niveau van Engeland. :D
See What i Did there? :P

Om aan te geven hoe lang het geleden is dat Liverpool een landstitel pakte. Waarom zeuren commentatoren daar niet over?

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
Gunner schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:07:
[...]

See What i Did there? :P

Om aan te geven hoe lang het geleden is dat Liverpool een landstitel pakte. Waarom zeuren commentatoren daar niet over?
Omdat die clubs niet twintig jaar lang een zure slaapzak met Calimero-complex op de bank hadden zitten. ;)

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

quote:
Gonadan schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:10:
[...]

Omdat die clubs niet twintig jaar lang een zure slaapzak met Calimero-complex op de bank hadden zitten. ;)
Ja dat is ook het enige wat ik kan verzinnen. Maar op een gegeven moment weten we het wel.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:58

iRacing Profiel

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
Gunner schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:12:
Ja dat is ook het enige wat ik kan verzinnen. Maar op een gegeven moment weten we het wel.
Tja ik heb ook niet vaak het gevoel dat commentatoren en analisten betaald worden voor originele en inzichtvolle teksten. :/

• toolkist
quote:
Gunner schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:12:
[...]

Jullie zullen ongetwijfeld beter opgelet hebben dan ik tijdens de wedstrijd, maar ik heb het echt niet gehoord.
Vond Arsenal in de 2e helft op zich best een tijdje goed spelen. Alleen gaven ze dan achterin wel heel snel open huis. En Ozil heb ik geen fatsoenlijke bal zien geven

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

quote:
Bossie schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:02:
[...]

Zoals de "negatieve" De Mos ook al zei, Arsenal heeft gewoon erg veel net niet spelers, en zullen ook dit seizoen waarschijnlijk wel weer in de staart van de subtop eindigen.
De staart van de subtop? Daar zijn ze vorig jaar niet geeindigd hoor.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:51

Bossie

PSN = Patje_b_

quote:
Slasher schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:23:
[...]

Zesde toch, Eerste city, dan vervolgens op ruime afstand de subtop op ruime afstand en Arsenal zit daar dan weer achter.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Kaap
quote:
Slasher schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 21:23:
[...]

Ja, en dat was dan de eerste keer, maar het wordt geserveerd alsof het standaard is. Die 20+ jaar daarvoor dat ze CL kwalificeerde is men dan opeens vergeten he. Lekker makkelijk alleen de negatieve punten eruit vissen en dat uitvergroten alsof het standaard is.

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 17-05 14:34
quote:
Kaap schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 06:51:
[...]

Ja, en dat was dan de eerste keer, maar het wordt geserveerd alsof het standaard is. Die 20+ jaar daarvoor dat ze CL kwalificeerde is men dan opeens vergeten he. Lekker makkelijk alleen de negatieve punten eruit vissen en dat uitvergroten alsof het standaard is.
Dat heeft niks met negatieve punten uitvergroten te maken maar met de richting waar Arsenal al een aantal jaar naartoe het gaan is. Dat ze dit jaar pas voor het eerst geen CL hebben gehaald heeft meer te maken gehad dat andere clubs waanzinnig slechte seizoenen hebben gedraaid (Chelsea & United o.a.). Ik heb ondertussen echt het gevoel gekregen dat de eigenaren meer dan tevreden zijn als er weer Europees voetbal is gehaald en ze een leuke winst hebben gedraaid dan dat ze daadwerkelijk de PL/CL zouden willen winnen.
Als je dan weer gaat kijken naar de aankopen die ze gedaan hebben deze zomer wordt dat alleen maar bevestigd met middelmatige spelers als Liechtsteiner, Leno en Sokratis. En dat zie je ook terug bij de voorgaande seizoenen. Dat vind ik gewoon jammer bij een club van deze status.
Liverpool heeft jarenlang hetzelfde gedaan en je ziet nu dat sinds Klopp er zit gewoon goede aankopen worden gedaan waarbij ze niet (meer) bang zijn om veel geld uit te geven om de zwakke posities op te vullen (Van Dijk, Keita, Alisson).
Kijkende naar de aankopen denk ik dat Arsenal het zelfs nog wel eens moeilijk kan krijgen om Everton onder zich te gaan houden. En ja, dat is alleen kijkende naar namen en nog niet zozeer of ze weten te presteren (wat natuurlijk ook flink kan tegenvallen.

• Kaap
Maar dat ManU sinds het vertrek van Ferguson amper nog iets behaald heeft en 2 maal buiten die top 4 viel is alweer vergeten. Dan is het allemaal een transitiedip. Tegen Arsenal schoppen is makkelijk.

Ik blijf het zeggen, gelijke monnikken, gelijke kappen enzo.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:31
quote:
Gunner schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 20:15:
Niemand zegt toch dat het een goede wedstrijd was van hun kant? Op elke positie heeft City betere spelers.
Maar jij trekt gelijk de conclusie na een wedstrijd dat het wel weer niets zal worden met de nieuwe trainer.
Inderdaad die conclusie trek ik.
Omdat de selectie nog steeds slecht is.
De spelers die gehaald zijn voegen kwalitatief weinig toe.

Top 4 zie ik ze niet halen en dat zou wel het streven moeten zijn.

En nee het is niet alleen Arsenal. United is ook om te janken. Die zullen denk ik wel top4 halen puur omdat er wat spelers met individuele kwaliteiten rondlopen.
Maar het spel is om te janken, en dan heb je nog dat kleine kind dat zeurt dat hij nu een trainer is in plaats van een manager.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
"Zowel Eurosport, Ziggo Sport en FOX Sport hebben inmiddels bevestigd niet de Ligue 1 te gaan uitzenden. De wedstrijden zijn daardoor niet meer legaal te zien in Nederland. Alleen via gok-websites (bet365.com) en illegale streams kan nog worden gekeken." - https://derotsmedia.com/2...derland-belgie-en-het-vk/

• foxgamer2019
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online
quote:
apis29 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:24:
"Zowel Eurosport, Ziggo Sport en FOX Sport hebben inmiddels bevestigd niet de Ligue 1 te gaan uitzenden. De wedstrijden zijn daardoor niet meer legaal te zien in Nederland. Alleen via gok-websites (bet365.com) en illegale streams kan nog worden gekeken." - https://derotsmedia.com/2...derland-belgie-en-het-vk/
Klopt, het is sowieso allemaal erg krom.

Als 'Fransenaar' wonend in Nederland heb je dus geen enkele keus dan illegaal een abo. pakken.
Hetzelfde geld voor een Nederlander, die in het buitenland de Eredivisie wilt kijken. Sky heeft die rechten, maar zendt alleen top wedstrijden uit.

M.a.w. waarom kan je niet gewoon een abo. waar je wilt?
Maargoed dat scheelt natuurlijk inkomsten. ;)

foxgamer2019 wijzigde deze reactie 13-08-2018 16:30 (4%)

• garathane
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:39

garathane

l'enfer, c'est les Autres

https://www.fourfourtwo.c...ecovery-and-assist-500133

Engeland had dus tóch Rooney mee moeten nemen naar Rusland !!

• toolkist
quote:
Kaap schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:19:
Maar dat ManU sinds het vertrek van Ferguson amper nog iets behaald heeft en 2 maal buiten die top 4 viel is alweer vergeten. Dan is het allemaal een transitiedip. Tegen Arsenal schoppen is makkelijk.

Selectief lezend zeker? Man Utd wordt echt veel harder bekritiseerd dan Arsenal. Maar ja als je de positieve dingen over Arsenal, of de negatieve dingen over de andere teams, steeds negeert dan lijkt het inderdaad wel dat iedereen tegen Arsenal is. 7(8)7

• Kaap
quote:
toolkist schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:05:
[...]
als je de positieve dingen over Arsenal
_O- Ja, das goed terug te lezen.

• Noiz
quote:
Kaap schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:19:

Maar iedereen heeft toch ook kritiek zitten geven op United? En men heeft ook jarenlang kritiek geleverd op Liverpool? En ja, het zal na een trainerswisseling altijd even minder zijn, zeker als een trainer er 20+ jaar heeft gezeten. Maar de dip van Arsenal is jaren geleden al begonnen onder Wenger en die lak aan ambitie heeft er steeds voor gezorgd dat de topspelers vertrekken en daarvoor lijken alleen B-spelers of leuke talenten voor teruggehaald te worden. Daarmee spreek je in mijn ogen niet de ambitie uit dat je serieus om een kampioenschap wilt meedoen. En kijkende naar de aankopen van Emery zie ik daar weinig verschil in. Dan zie ik meer een situatie zoals bij Sevilla van een club die gewoon subtop is en nog wel eens wil verrassen in de Europa League/beker. De spelers die een Everton bijvoorbeeld heeft aangetrokken vind ik meer van ambitie getuigen bijvoorbeeld en het gros daarvan had zeker niet misstaan bij dit Arsenal.

• Aquila
  • Laatst online: 21:11
Offtopic:
Kovac stelt een smartphone verbod in bij Bayern. Ik ben benieuwd hoeveel swagger boys het vol gaan houden :')

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• barko2019
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 11-02 11:39

barko2019

You can do it :-)

Zo Real was niet best gisteren. Misschien toch nog even een extra speler binnenhalen. Maar wie waardig om Ronaldo te vervangen is nog beschikbaar ? Ze hadden gewoon Hazard moeten kopen ;D

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
https://m.fcupdate.nl/voe...gespeeld-worden-in-de-vs/

Fuck de lokale fans, lang leve de commercie. :/

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Formerly known as naitsoezn

quote:
Och, de lokale fans hebben ook baat bij een sterker en globaler merk. Zo lang het de spuigaten niet uitloopt zie ik niet zo'n probleem hiermee vanuit lokale-fan-oogpunt. Natuurlijk moeten ze niet nét de wedstrijd van het jaar op vreemde bodem spelen, maar volgens mij zijn er genoeg wedstrijden te vinden die kandidaat zijn.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 19-05 09:26
quote:
AGee schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

Och, de lokale fans hebben ook baat bij een sterker en globaler merk. Zo lang het de spuigaten niet uitloopt zie ik niet zo'n probleem hiermee vanuit lokale-fan-oogpunt. Natuurlijk moeten ze niet nét de wedstrijd van het jaar op vreemde bodem spelen, maar volgens mij zijn er genoeg wedstrijden te vinden die kandidaat zijn.
Is dit een serieus?
Het is toch ronduit belachelijk! Stel je voor, je koopt een seizoenskaart voor Barcelona en natuurlijk kijk je uit naar El Classico, maar helaas wordt deze wedstrijd in Canada gespeeld 8)7
Hetzelfde geldt voor kleinere clubs, Levante of een van de gepromoveerde clubs, die 'kijken uit' naar de wedstrijd in het Camp Nou. Maar helaas wordt de wedstrijd in Amerika gespeeld.... Deze clubs zullen inkomsten missen aangezien een uitvak bij een grote club voller zal zitten dan bij een kleinere club. Voller uitvak betekent meer inkomsten.
Ik zie alleen maar nadelen. Het enige voordeel dat er is, is een financieel voordeel voor de Spaanse bond en misschien de topclubs aangezien ze wat merchandise extra verkopen.

PSN: Curvaa_

• Noiz
quote:
AGee schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

Enige wedstrijden wat echt interessant zijn voor dergelijke constructie zijn de wedstrijden tussen Real/Atletico/Barca. Die Amerikanen gaan echt geen miljoenen betalen zodat ze naderhand Huesca tegen Rayo Vallecano in de VS kunnen hosten. Voor wedstrijden van een lager niveau hebben ze natuurlijk ook hun eigenlijk competitie (de MLS).

Dergelijke constructies zijn leuk voor sporten die niet zo groot zijn op het andere continent, zoals de wedstrijden uit de NFL en NBA die ze in Europa houden.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Formerly known as naitsoezn

Tja, ik zie het zo somber niet in :P . Als er inkomstenderving is dan is het sowieso geen geschikt plan: Iedereen, vooral de clubs die overzees hun wedstrijd afwerken, zal er financieel beter van moeten worden. Verder is het natuurlijk logisch dat het een wedstrijd van Real of Barca is, maar het hoeft geen wedstrijd tussen deze twee clubs te zijn. Ik denk dat ze ook makkelijk een Amerikaans stadion kunnen vullen met, pak-em-beet, Real Madrid - Valencia / Sevilla of Barcelona - Villareal / Sociedad, om maar een paar willekeurige voorbeelden te noemen.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• toolkist
quote:
Ik zie het nog prima gebeuren dat Real en Barca dit gaan weigeren. Dan is de bond even boos, dreigt even met uit de competitie halen, en vervolgens bindt de bond in en is alles weer normaal.
Barca en Real gaan dit echt nooit willen met het al overvolle programma. "Ja Barca, zaterdag moet je in Amerika spelen en dinsdag in Rusland voor de CL. Jetlag? Dat zoek je zelf maar uit". Dat gaat dus echt niet gebeuren.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:12
Ik denk dat Barca en Real juist voor zijn, die krijgen al een naar rate oneerlijk percentage van de competitiegelden, en dat wordt hiermee alleen maar meer.

Ook zet je zo je club internationaal op de kaart (pun intended).
Ze gaan ook al niet voor niets in de voorbereiding al wereldwijd vriendschappelijke toernooien spelen.

Je moet alleen om de CL heen zien te werken. Zul je zien dat je ineens op woensdag speelt in plaats van zaterdag.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
AGee schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 14:34:
Iedereen, vooral de clubs die overzees hun wedstrijd afwerken, zal er financieel beter van moeten worden.
Precies mijn punt, men denk echt alleen maar aan geld.

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 16:52
Gus Poyet, manager van Bordeaux, is ontslagen nadat ie compleet door het lint ging tijdens een persconferentie. Video van de persconferentie https://www.reddit.com/r/...ious_in_yesterdays_press/

Terwijl ik daar op reddit de thread doorlas, zag ik dat hij niet vies is van een bijzonder ontslag. Als manager van Brighton and Hove Albion kwam ie er ooit achter dat hij ontslagen was terwijl hij klaar zat voor Match of the Day op BBC :D https://www.bbc.com/sport/football/23024271

Als ik de reacties van een enkele Bordeaux supporter mag geloven daar op reddit is de club wel een beetje een chaos. Voorzitter die spelers verkoopt voordat er vervangers zijn. Drukker bezig met het ontvangen van transfergeld, dan het investeren in de club. Toch jammer, Bordeaux hoorde lange tijd bij de top/subtop van Frankrijk. Als 't echt zo is. Ik vind het ook mooi om te zien eigenlijk, hoe zonde het ook is voor Poyet, hoe hij de pers-chef van Bordeaux even terecht wijst en gewoon doorgaat met zijn tirade. Trappatoni pinkt een traantje weg als hij dit ziet.

• Deadsy
quote:
JanW schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:49:
Gus Poyet, manager van Bordeaux, is ontslagen nadat ie compleet door het lint ging tijdens een persconferentie. Video van de persconferentie https://www.reddit.com/r/...ious_in_yesterdays_press/

Terwijl ik daar op reddit de thread doorlas, zag ik dat hij niet vies is van een bijzonder ontslag. Als manager van Brighton and Hove Albion kwam ie er ooit achter dat hij ontslagen was terwijl hij klaar zat voor Match of the Day op BBC :D https://www.bbc.com/sport/football/23024271

Als ik de reacties van een enkele Bordeaux supporter mag geloven daar op reddit is de club wel een beetje een chaos. Voorzitter die spelers verkoopt voordat er vervangers zijn. Drukker bezig met het ontvangen van transfergeld, dan het investeren in de club. Toch jammer, Bordeaux hoorde lange tijd bij de top/subtop van Frankrijk. Als 't echt zo is. Ik vind het ook mooi om te zien eigenlijk, hoe zonde het ook is voor Poyet, hoe hij de pers-chef van Bordeaux even terecht wijst en gewoon doorgaat met zijn tirade. Trappatoni pinkt een traantje weg als hij dit ziet.
Lekker toch, zo een Hands-on voorzitter met de ballen verstand.
Mja, neem aan dat wanneer je als trainer ergens begint dat je je dan verdiept in de club enzo.
Dan zou je er toch wel moeten achter komen dat de voorzitter zo werkt.
Maar uiteindelijk zal het salaris wel belangrijker zijn.

• toolkist
Kanonnen wat een blinde scheids bij Cardiff-Newcastle. Kenedy trapt recht voor de scheids, misschien op 2 meter, enorm duidelijk na. En de scheids? Niks gezien, doorspelen.
Ben benieuwd of ie achteraf nog geschorst kan worden, dan krijgt ie er minimaal 3 en waarschijnlijk 5.
Overigens ook onbegrijpelijk dat ze in de PL geen VAR hebben, wat volgens mij alleen komt door de crappy test die ze vorig jaar hadden. Sinds het WK zijn een hoop criticasters uit Engeland al om.

• Capacitor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 19-05 10:16
quote:
toolkist schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:07:
Kanonnen wat een blinde scheids bij Cardiff-Newcastle. Kenedy trapt recht voor de scheids, misschien op 2 meter, enorm duidelijk na. En de scheids? Niks gezien, doorspelen.
Ben benieuwd of ie achteraf nog geschorst kan worden, dan krijgt ie er minimaal 3 en waarschijnlijk 5.
Overigens ook onbegrijpelijk dat ze in de PL geen VAR hebben, wat volgens mij alleen komt door de crappy test die ze vorig jaar hadden. Sinds het WK zijn een hoop criticasters uit Engeland al om.
Echt een belachelijke trap na inderdaad. Zag er ook vrij hard uit.. Hoop toch op minimaal een wedstrijd of 6, zoiets hoort absoluut niet thuis op de velden. Triest figuur

• toolkist
Ik betwijfel of het wel zo verstandig is van Benitez om met 2 van die, ehm, minder snuggere spelers met een veel te kort lontje te spelen. Met Kenedy en Shelvey weet je zeker dat je enkele wedstrijden niet met 11 gaat eindigen.

Ah met Hayden hadden ze er nog 1. Nog zo'n snuggere die al een paar keer geen geel krijgt een nu vol door gaat van achteren. Scheids zal in de rust zn misser mbt Kenedy doorkregen hebben en stuurt Hayden er nu gelukkig wel af.

En nu had Cardiff ook met 10 moeten staan, die scheids is echt bizar slecht.

Oh zoooo heerlijk. Terechte penalty Newcastle, laten ze em door Kenedy nemen die echt helemaal niks goed gedaan heeft (volgens mij 0% pass completion in 1e helft). Resultaat penalty hoef ik denk ik niet eens meer te melden.

toolkist wijzigde deze reactie 18-08-2018 15:27 (58%)

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:19
Pfftt... Arsenal weer alarmfase 1. En door de PL regels mag je pas in Januari weer de knip trekken.

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:30

Rivanov

Apple freak

Nice om debuut van Ronaldo te zien bij Juve! Helaas nog geen doelpunt van hem. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• chengbondkwok
  • Laatst online: 23:23

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
loekf2 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:52:
Pfftt... Arsenal weer alarmfase 1. En door de PL regels mag je pas in Januari weer de knip trekken.
#emeryout ;w :+

Mkhitaryan :)

chengbondkwok wijzigde deze reactie 18-08-2018 19:13 (4%)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

2-2 inmiddels :)

2 goals in 4 minuten

Slasher wijzigde deze reactie 18-08-2018 19:13 (42%)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Chelsea v Arsenal is een mooie match

Hackus wijzigde deze reactie 18-08-2018 19:14 (95%)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Aquila
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:54:
Nice om debuut van Ronaldo te zien bij Juve! Helaas nog geen doelpunt van hem. ;)
Wat speelt Juve bout. Het is geen Real wat om Ronaldo heen staat, man man man wat een keuzes af en toe..

• toolkist
quote:
Slasher schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:12:
2-2 inmiddels :)

2 goals in 4 minuten
Dat ze die wedstrijd eens lekker niet tegelijk met Ajax doen >:)

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik weet het trouwens niet, maar hier werd soms terecht gegrapt over Wenger zijn dugout outfit, maar die Sarri kan er ook wat van, wat een armoedig gezicht.

Slasher wijzigde deze reactie 18-08-2018 19:16 (9%)

• chengbondkwok
  • Laatst online: 23:23

chengbondkwok

Business Intelligence
Ronaldo moet nu wel gaan shinen.... Juventus staat achter

• Slasher
  • Niet online

Slasher

van bbc sport een comment van een kijker
quote:
Chelsea paid how much for this goalkeeper? Did someone get the decimal point wrong?

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22:41
wat een bizarre wedstrijd, ik voel een 5-3 of een 3-5 aankomen :)

flickr heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• toolkist
quote:
Slasher schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:16:
Ik weet het trouwens niet, maar hier werd soms terecht gegrapt over Wenger zijn dugout outfit, maar die Sarri kan er ook wat van, wat een armoedig gezicht.
Ik meende gelezen te hebben dat Chelsea wilde dat hij in pak zou gaan, maar blijkbaar toch niet.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22:30

Rivanov

Apple freak

Pfff Juve komt gelukkig goed weg!

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• loekf2
Wat een gezellig stadion is dat Olympisch stadion in Rome toch, met atletiek baan en aan een kant half lege tribunes.

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Slasher
  • Niet online

Slasher

quote:
loekf2 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:39:
Wat een gezellig stadion is dat Olympisch stadion in Rome toch, met atletiek baan en aan een kant half lege tribunes.
Ja ik kan me voorstellen dat Kluivert dat over de streep getrokken heeft.
of waren dat de euro's :P

• loekf2
quote:
Slasher schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:44:
[...]

Ja ik kan me voorstellen dat Kluivert dat over de streep getrokken heeft.
of waren dat de euro's :P
Ik zie op Wikipedia dat Roma en Lazio gemiddeld op 30K per wedstrijd zitten, wat een ambiance. Kunnen er 70K in.

Morgen Kluivert met AS Roma tegen Torino, maar zou me verbazen als ie speelt. Helaas alleen op het betaalde Ziggo kanaal denk ik.

• Aquila
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:56:
Pfff Juve komt gelukkig goed weg!
Dat kun je wel zeggen inderdaad. Maar eerlijk, Juve moet echt gaan zorgen dat ze beter gaan voetballen naar verloop van het seizoen. Dat die spelers ook snel uit de Ronaldo hype komen, want dat was gisteren wel merkbaar.

• JanW
Machester United :') 2-0 achter in een paar minuten tijd tegen Brighton and Hove Albion :D

• loekf2
quote:
JanW schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:28:
Machester United :') 2-0 achter in een paar minuten tijd tegen Brighton and Hove Albion :D
Maar de Luke Cage van United schopt 2-1 erin.

Toch niet te geloven dat die Iraanse ex-AZer gewoon op de bank zit (kan de naam nooit spellen, Janbaks ofzo).

PS: voor de fans van Kluivert, zit gewoon op de bank bij Torino - AS Roma. Strootman speelt wel. Karsdorp kan ook gewoon zijn Sodoku boekje afmaken.

EDIT: toppertje die Bailly hoor, geeft ook nog even penalty weg. United is ff de bus kwijt.

loekf2 wijzigde deze reactie 19-08-2018 17:47 (25%)

• toolkist
quote:
JanW schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 17:28:
3-1 met rust zelfs _/-\o_

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18:48
quote:
loekf2 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:53:
[...]

Morgen Kluivert met AS Roma tegen Torino, maar zou me verbazen als ie speelt. Helaas alleen op het betaalde Ziggo kanaal denk ik.
Is op kanaal 14 van Ziggo te zien.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• loekf2
quote:
Qu3st schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:03:
[...]

Is op kanaal 14 van Ziggo te zien.
Ja maar Google en FIFA app roepen dat ie om 18.00 begint :?

• Qu3st
quote:
loekf2 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:10:
[...]

Ja maar Google en FIFA app roepen dat ie om 18.00 begint :?
Je hebt gelijk, het is al bezig. Geen idee wat ze dan vanaf 19.00 uur gaan uitzenden. Misschien de 2e helft?

Pogba speelt echt een belabberde wedstrijd!

Qu3st wijzigde deze reactie 19-08-2018 18:24 (7%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Poeh wat speelt Pogba slecht zeg, geen pass zien aankomen

• dutchgio
quote:
Qu3st schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 18:12:
[...]

Je hebt gelijk, het is al bezig. Geen idee wat ze dan vanaf 19.00 uur gaan uitzenden. Misschien de 2e helft?

Pogba speelt echt een belabberde wedstrijd!
Vanaf 19:00 zenden ze inderdaad wel Roma uit.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 19:27
Kluivert op de bank of tribune?

• loekf2
quote:
Bank zo te zien met 11 andere wissels.

United moet nu toch echt de chosen one eruit gooien. Met Chelsea 2.0 ga je echt niet de Premier League winnen.

• Qu3st
En daar is Justin!

• loekf2
quote:
Ik begon me al af te vragen waarom je in hemelsnaam in Italie gaat ballen, en daar is de verloren godenzoon.

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 19:27
2 goede acties van Justin. Had een assist moeten zijn, maar slecht afgemaakt door Pastore.

• JanW
Kluivert valt heel goed in. Gretig, goede dribbels en had een assist moeten hebben.

• Qu3st
Assist voor Justin! Wel lekker ingeschoten hoor. Goede actie van Kluivert.

Qu3st wijzigde deze reactie 19-08-2018 19:56 (59%)

• JanW
Beste actie van Kluivert ja. En heel lekker afgerond door Dzeko.

• loekf2
quote:
Qu3st schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:55:
Assist voor Justin! Wel lekker ingeschoten hoor. Goede actie van Kluivert.
Zette toch 2 spelers op het verkeerde been, of die voorzet nou bekeken was ... :?

Valt wel op dat het een klein mannetje is, hopelijk blijft ie trouw z’n Brinta eten ‘ochtends nu ie alleen “op kamers” woont daar.

loekf2 wijzigde deze reactie 19-08-2018 20:00 (22%)

• toolkist
Heb Man Utd een half uur gezien, daarna ben ik in slaap gevallen. Allemachtig wat een wereldprestatie van Mourinho om zo'n dure ploeg zo enorm slecht te laten spelen. Gelukkig lag m'n bank erg lekker :Z

• Aquila
Iemand Dortmund aan ‘t kijken? Is alleen te zien op de ARD.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
loekf2 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 19:59:
Zette toch 2 spelers op het verkeerde been, of die voorzet nou bekeken was ... :?
Daar twijfelde ik ook over. Kan net zo goed het idee zijn van: shit de achterlijn, voor slingeren dat lel. :P

• toolkist
Wauw, die scheids die bij Kenedy van Newcastle afgelopen weekend geen rood gaf wegens enorm duidelijk natrappen, geeft nu aan dat ie de situatie toen beoordeeld heeft en rood niet nodig vond...

Ben benieuwd hoe ie erover denkt als ze hem dan maar degraderen naar de League 2 ofzo, zo'n scheids heeft dus blijkbaar niks te zoeken in de Premier League.

• Deadsy
quote:
toolkist schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 12:02:
Wauw, die scheids die bij Kenedy van Newcastle afgelopen weekend geen rood gaf wegens enorm duidelijk natrappen, geeft nu aan dat ie de situatie toen beoordeeld heeft en rood niet nodig vond...

Ben benieuwd hoe ie erover denkt als ze hem dan maar degraderen naar de League 2 ofzo, zo'n scheids heeft dus blijkbaar niks te zoeken in de Premier League.
Had er al over gelezen en heb hem net gezien.
De scheids is of incompetent en moet ontslagen worden of is te arrogant om zijn eigen fout toe te geven.
Bij het laatste is hij ongeschikt voor het moderne voetbal, want ik betwijfel dat hij gebruik kan maken van de VAR wanneer deze iets anders gezien heeft dan hem.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Net Wolverhampton Wanderers 1 - 1 Manchester City gekeken, maar goed dat daar geen VAR was :D

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• toolkist
Hoe lang zou het nog duren voordat Cocu ontslagen wordt? Weer verloren voor de competitie... Hij lijkt zo wel echt Frank de Boer te gaan kopiëren. Allebei assistent oranje, dan je club een paar keer kampioen maken met een dodelijk saaie speelstijl, dan naar een verkeerde nieuwe club en niet presteren

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22:15

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Zou Weghorst het ooit een keer leren als hij wat minder agresief op andere spelers/scheidsrechters af gaat lopen? Te vaak - en dan spreek ik op basis van de eredivisie - gedraagt hij zich als een olifant in een porseleinkast, vol agressie en een blik om iemand iets aan te doen.

Bizarre reactie op een duw in zijn rug, zonder maar een halve seconde na te denken richting de dader stormen en enkel door het ongecontroleerde gedrag komt hij in de situatie dat hij rood krijgt.

Bizar dat zijn rode kaart is teruggedraaid

• toolkist
Rood vind ik te zwaar bestraft, zoveel was er niet aan de hand. Ben wel blij dat we die kwal niet meer in de eredivisie rond hebben lopen.

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 22:15

Napo

quote:
toolkist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:59:
Rood vind ik te zwaar bestraft, zoveel was er niet aan de hand.
Hij moet dit gedrag gewoonweg niet op het veld vertonen, het doet afbreuk aan het spel en helpt hem op geen enkele manier. Dat het onstuimige gedrag geen rood is kan ik na herhaling nog wel bij inkomen maar waarom moet hij uberhaupt op zo'n manier op een andere speler afstormen. De scheidsrechter gaat heus geen andere beslissing nemen na zo'n actie en de enige die hij met zo'n reactie heeft is zichzelf.

Al heb ik geen vertrouwen dat dit uit de persoon Weghost zal gaan
quote:
toolkist schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:59:
Ben wel blij dat we die kwal niet meer in de eredivisie rond hebben lopen.
Je bent wel consistent in het negatief benamen van personen, zou je sieren om daar mee te stoppen. Zou je reacties sterker maken

• Aquila
Ach, ze zouden allemaal maar hetzelfde zijn. Wat een dooie boel zou de sport dan worden..

• toolkist
quote:
Napo schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 13:31:
Je bent wel consistent in het negatief benamen van personen, zou je sieren om daar mee te stoppen. Zou je reacties sterker maken
Noted... Al gaat me dat bij Weghorst echt niet lukken ;)

Die scheids bij Newcastle - Chelsea |:(
Nederlandse scheidsrechters lijken ineens heel goed te zijn, zelfs Blom.

toolkist wijzigde deze reactie 26-08-2018 18:41 (16%)

• Aquila
Witsel loopt al 2 op 2. Scoort bij zijn beker en competitie debut. Zal ‘m goed doen.

• Deadsy
quote:
Napo schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:17:
Zou Weghorst het ooit een keer leren als hij wat minder agresief op andere spelers/scheidsrechters af gaat lopen? Te vaak - en dan spreek ik op basis van de eredivisie - gedraagt hij zich als een olifant in een porseleinkast, vol agressie en een blik om iemand iets aan te doen.

[video]
Bizarre reactie op een duw in zijn rug, zonder maar een halve seconde na te denken richting de dader stormen en enkel door het ongecontroleerde gedrag komt hij in de situatie dat hij rood krijgt.

Bizar dat zijn rode kaart is teruggedraaid
En dan probeert hij denk ik ook nog zo te doen alsof het een ongeluk is.

• toolkist
quote:
Deadsy schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 18:56:
[...]

En dan probeert hij denk ik ook nog zo te doen alsof het een ongeluk is.
Vlak ervoor kreeg een tegenstander rood na een duel met hem, dus kan me voorstellen dat ie het idee had dat ie gezocht werd daarna.

• perryvdbosch
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 00:10
Michiel Kramer blijft toch wel een vreemde vogel he...

https://www.ad.nl/buitenl...r-maccabi-haifa~a8c29a40/

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Ik zie nu pas die Weghorst. Waarom word die kaart teruggedraaid :? Zo iemand moet toch gewoon direct douchen? Dat je van zoiets al kortsluiting kan krijgen 8)7
quote:
Rutten zegt dat hij niet kan liplezen. Nee, FUCK YOU, is erg lastig te zien voor een leek :+

PWM wijzigde deze reactie 27-08-2018 20:52 (54%)

• loekf2
Meltdown in Manchester..

ManU -Spurs 0-3

Het is echt 3x niets.

• apis29
  • Niet online
quote:
PWM schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:49:
Ik zie nu pas die Weghorst. Waarom word die kaart teruggedraaid :? Zo iemand moet toch gewoon direct douchen? Dat je van zoiets al kortsluiting kan krijgen 8)7

[...]

Rutten zegt dat hij niet kan liplezen. Nee, FUCK YOU, is erg lastig te zien voor een leek :+
Ik zag het toevallig een stuk uitgebreider en beter/groter in beeld op Sportschau bij de samenvatting en leek me toen terecht teruggedraaid. Het was niet dat hij tegen die ander aanliep maar die ander duwde Weghorst nog af met z'n onderarm ... (Weghorst was nog half struikelend aan het overeind komen). Wel zwaar overgereageerd natuurlijk maar dat zijn we toch al gewend van hem inmiddels? 8)7

edit: ik zie dat hierboven een video gepost was met dezelfde beelden (itt die korte stukjes bij Studio Voetbal en Veronica Inside). Ziet er nu toch weer net iets anders uit vanuit de gewone camerhoek en de tweede lage camera en had idd niet per se teruggedraaid hoeven worden ...

apis29 wijzigde deze reactie 27-08-2018 23:05 (26%)

• dutchgio
Mourinho gaat dit niet overleven, als je zelfs met slecht voetbal ook al geen resultaat meer haalt. Die haalt de kerst niet.

Snel een TD en een trainer die wel wil voetballen aanstellen.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
dutchgio schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:55:
Mourinho gaat dit niet overleven, als je zelfs met slecht voetbal ook al geen resultaat meer haalt. Die haalt de kerst niet.

Het is heel moeilijk om geen schadenfreude te hebben hier. Zou Arsene beschikbaar zijn om hem op te volgen? :p

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
quote:
gambieter schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 02:09:
[...]

Het is heel moeilijk om geen schadenfreude te hebben hier. Zou Arsene beschikbaar zijn om hem op te volgen? :p
#WengerIn! :+

Ik denk (hoop) niet dat Mourinho de kerst gaat halen. En hopelijk neemt ie dan een lange sabbatical. Onsympathieke man die spelers niet beter maakt, clubs afgrijselijk betonvoetbal laat spelen, en niets opbouwt.

• JanW
"He will be sacked in the morning!"

Ik hoop dat 't niet lang meer duurt voordat die mafklapper weg is bij United. Het voetbal lijkt echt helemaal nergens naar. Bij Ziggo zeiden ze dat United nog goed begon aan beide helften, maar dat viel ook reuze mee. Ze kregen een kansje door onoplettendheid bij de Spurs en door een fout van Rose, verder weinig echt uitgespeelde kansen. En dan staan ze 0-2 achter en komt Fellaini erin :') Als dat je tactiek is. Hopen op een doelpuntje en achterin de zooi dicht houden, als dat niet werkt komt plan B, Fellaini. Dan ben je toch echt een slechte coach en ook diep gezonken als topclub.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
JanW schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:13:
"He will be sacked in the morning!"

Ik hoop dat 't niet lang meer duurt voordat die mafklapper weg is bij United. Het voetbal lijkt echt helemaal nergens naar. Bij Ziggo zeiden ze dat United nog goed begon aan beide helften, maar dat viel ook reuze mee. Ze kregen een kansje door onoplettendheid bij de Spurs en door een fout van Rose, verder weinig echt uitgespeelde kansen. En dan staan ze 0-2 achter en komt Fellaini erin :') Als dat je tactiek is. Hopen op een doelpuntje en achterin de zooi dicht houden, als dat niet werkt komt plan B, Fellaini. Dan ben je toch echt een slechte coach en ook diep gezonken als topclub.
Sinds hij niets mocht kopen is hij er klaar mee en wil weg. Dus gewoon genoeg verprutsen tot je ontslagen wordt, dat levert tenminste nog wat op. ;)

• JanW
Vorig jaar ging het ook al op deze manier, alleen toen ging het nog wel regelmatig goed. Nu gaan ze twee keer op de bek, waarvan éen keer tegen Brighton zelfs.

• Deadsy
quote:
dutchgio schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:55:

Die haalt de kerst niet is wel heel eenvoudig.

Ben dan realistisch en zeg: Die haalt het einde van deze maand niet meer, of nog 1 wedstrijd verliezen en hij mag weg etc.

• perryvdbosch
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 00:10
quote:
Deadsy schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

Die haalt de kerst niet is wel heel eenvoudig.

Ben dan realistisch en zeg: Die haalt het einde van deze maand niet meer, of nog 1 wedstrijd verliezen en hij mag weg etc.
Gister heeft United nog benadrukt dat ze vertrouwen hebben in Mourinho.

Dan weet je al hoe laat het is ;)
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True