Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2018/2019 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 17:03
quote:
perryvdbosch schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:36:
[...]

Gister heeft United nog benadrukt dat ze vertrouwen hebben in Mourinho.

Dan weet je al hoe laat het is ;)
Yup, de kus des doods.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Moyes terug :Y)

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-05 19:19
quote:
Ze hadden van Gaal gewoon nooit moeten lozen. Die had heus wel Rooney ook verkocht en de kleedkamer onrust de kop in gedrukt. Hoewel een aantal spelers die hij kocht (of Woodward) ook brandhout zijn, bv. Rojos.

Aankoopbeleid is echt vreselijk bij ManU. Waarom in hemelsnaam Sanchez gehaald met een salaris van 500K/week (dus 20+ miljoen bruto). Brengt helemaal niets.

Pogba zakt geregeld door de ondergrens. Mag niet voor speler met zijn prijskaartje.

Theatre of Dreams .. ja m'n neus, meer Theatre of Disillusions.

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• perryvdbosch
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 00:10
quote:
loekf2 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:15:
[...]

Ze hadden van Gaal gewoon nooit moeten lozen. Die had heus wel Rooney ook verkocht en de kleedkamer onrust de kop in gedrukt. Hoewel een aantal spelers die hij kocht (of Woodward) ook brandhout zijn, bv. Rojos.

Aankoopbeleid is echt vreselijk bij ManU. Waarom in hemelsnaam Sanchez gehaald met een salaris van 500K/week (dus 20+ miljoen bruto). Brengt helemaal niets.

Pogba zakt geregeld door de ondergrens. Mag niet voor speler met zijn prijskaartje.

En ik vind die ellende best grappig, want ze hadden vroeger een grote mond man man man

• Deadsy
quote:
loekf2 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:15:
[...]

Sanchez was bij Arsenal al zwaar wisselvallig, dat ze hem gehaald hebben heb ik nooit begrepen al helemaal niet voor dat salaris.
En met zijn huidige salaris zul je hem ook nooit kunnen verkopen.

Pogba heb ik ook nooit begrepen, deed het, met alle respect, leuk in de Serie A. In de CL was hij in de zware wedstrijden regelmatig onzichtbaar.

United had vol voor Klopp moeten gaan.

• perryvdbosch
quote:
Deadsy schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

Pogba heb ik ook nooit begrepen, deed het, met alle respect, leuk in de Serie A. In de CL was hij in de zware wedstrijden regelmatig onzichtbaar.

United had vol voor Klopp moeten gaan.
Rare is dat Pogba bij Frankrijk toch een stuk beter presteert. Het zit er dus wel in. Verder klopt het wel, bij Juventus speelde hij de ene wedstrijd geweldig en de andere wedstrijd zag je hem niet. Maar bij United is het alleen maar om te huilen

• Deadsy
quote:
perryvdbosch schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:17:
[...]

Rare is dat Pogba bij Frankrijk toch een stuk beter presteert. Het zit er dus wel in. Verder klopt het wel, bij Juventus speelde hij de ene wedstrijd geweldig en de andere wedstrijd zag je hem niet. Maar bij United is het alleen maar om te huilen
Bij Frankrijk heeft hij ook top spelers naast zich die min of meer in dienst spelen en van het middenveld van Frankrijk vind ik Pogba geeneens de beste.

• perryvdbosch
quote:
Deadsy schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:21:
[...]

Bij Frankrijk heeft hij ook top spelers naast zich die min of meer in dienst spelen en van het middenveld van Frankrijk vind ik Pogba geeneens de beste.
Zeker waar! Maar bij Juventus kon de beste man wel doelpunten maken <3

• Deadsy
quote:
perryvdbosch schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:26:
[...]

Zeker waar! Maar bij Juventus kon de beste man wel doelpunten maken <3
Daar speelden ook mensen in dienst van hem zodat hij vrijer was. Nu moet hij meer smerige klusjes zelf opknappen.
Wil je hebben dat Pogba goed speelt dan moet je minimaal 1 speler voor hem opofferen. En de vraag is of hij daar goed genoeg voor is op dit niveau.

Beetje het probleem wat je met Strootman ook hebt.

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 16:36
quote:
Deadsy schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:31:
[...]

Daar speelden ook mensen in dienst van hem zodat hij vrijer was. Nu moet hij meer smerige klusjes zelf opknappen.
Wil je hebben dat Pogba goed speelt dan moet je minimaal 1 speler voor hem opofferen. En de vraag is of hij daar goed genoeg voor is op dit niveau.

Beetje het probleem wat je met Strootman ook hebt.
Pogba is absoluut wel goed genoeg, denk dat je hem nooit hebt zien spelen in de Serie A. Mourinho heeft gewoon geen idee, of weigert, om hem op z'n sterke punten te gebruiken. Aanvallende middenvelder dus, niet een speler die in 1e instantie vooral z'n eigen tegenstander onschadelijk moet maken en dan pas mag denken aan een bal naar voren.

• Deadsy
quote:
toolkist schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:26:
[...]

Pogba is absoluut wel goed genoeg, denk dat je hem nooit hebt zien spelen in de Serie A. Mourinho heeft gewoon geen idee, of weigert, om hem op z'n sterke punten te gebruiken. Aanvallende middenvelder dus, niet een speler die in 1e instantie vooral z'n eigen tegenstander onschadelijk moet maken en dan pas mag denken aan een bal naar voren.
Dan heb je denk ik niet gelezen wat ik schreef. Want je schrijft min of meer hetzelfde.
Pogba komt het beste tot zijn recht wanneer iemand in dienst van hem speelt en hij niet het vuile werk hoeft op te knappen, oftewel verdedigen. En zich alleen hoeft te focussen op aanvallen.

• toolkist
quote:
Deadsy schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:54:
[...]

Dan heb je denk ik niet gelezen wat ik schreef. Want je schrijft min of meer hetzelfde.
Pogba komt het beste tot zijn recht wanneer iemand in dienst van hem speelt en hij niet het vuile werk hoeft op te knappen, oftewel verdedigen. En zich alleen hoeft te focussen op aanvallen.
Dat zeg ik niet. Zijn voornaamste taak moet aanvallend zijn, dat wil niet zeggen dat ie niet mee hoeft te verdedigen. Het maakt alleen nogal uit of je op 10 of op 6 staat mbt welke tegenstander je krijgt. Dus of die tegenstander verdedigend of aanvallend is ingesteld en jij dus achter jouw man aan loopt of andersom.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Liverpool is echt wel beter met Allison. Zelfde effect als Ederson bij Man City: een top keeper geeft zoveel rust achterin. Leicester is helemaal niet slecht, heeft kansen maar Liverpool staat 0-2 voor zonder zich overmatig in te spannen.

Edit: alsof Allison het gelezen heeft. Gaat hij klungelen in zijn strafschopgebied, verliest de bal en 1-2 _o-

gambieter wijzigde deze reactie 01-09-2018 14:54 (20%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• toolkist
Dit was ook wel het toppunt van dom, daar betaal je dan 80m voor. Je zou toch denken dat zo'n speler dan kan bedenken dat ie op die plek de bal gewoon naar voren moet rossen ipv iemand uit te willen spelen.

• perryvdbosch
quote:
toolkist schreef op zaterdag 1 september 2018 @ 17:00:
Dit was ook wel het toppunt van dom, daar betaal je dan 80m voor. Je zou toch denken dat zo'n speler dan kan bedenken dat ie op die plek de bal gewoon naar voren moet rossen ipv iemand uit te willen spelen.
Allison zei ook na de wedstrijd dat het een leermoment is geweest.

Denk dat die het nu niet zo snel meer doet :F

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12:22

PSN: Curvaa_

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:24
quote:
De stadions van Barcelona en Girona liggen een goede 100km van elkaar. Inderdaad volkomen logisch om dan naar een ander werelddeel te vliegen 8)7.

iRacing Profiel

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Left part of the Evil twins

quote:
Ondanks dat ik het geen goede ontwikkeling vind is het natuurlijk niets nieuws; de NFL en NBA spelen ook al wedstrijden in Europa.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

alexbl69 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:08:
[...]

De stadions van Barcelona en Girona liggen een goede 100km van elkaar. Inderdaad volkomen logisch om dan naar een ander werelddeel te vliegen 8)7.
Hoef je natuurlijk niet te vertellen dat het om het geld gaat ;)

• Aquila
  • Laatst online: 09:59
Ik vind het een beetje wanhopig aan het worden met allemaal die ontwikkelingen..

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Deadsy
Gunner schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 14:09:
[...]

Ondanks dat ik het geen goede ontwikkeling vind is het natuurlijk niets nieuws; de NFL en NBA spelen ook al wedstrijden in Europa.
Kans is groot dat de spelers gaan staken.
Want de organisatoren van de competitie hebben deze deal gesloten zonder eerst even te overleggen met de Spaanse bond of de spelers vakbond. En die zien dit plan helemaal niet zitten.

Zit je denk ik als speler of club ook niet echt op te wachten dat je even naar de andere kant van de wereld moet om effe 1 wedstrijd te spelen.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14:29
Deadsy schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:42:
[...]

Kans is groot dat de spelers gaan staken.
Want de organisatoren van de competitie hebben deze deal gesloten zonder eerst even te overleggen met de Spaanse bond of de spelers vakbond. En die zien dit plan helemaal niet zitten.

Zit je denk ik als speler of club ook niet echt op te wachten dat je even naar de andere kant van de wereld moet om effe 1 wedstrijd te spelen.
En als supporter ook niet, man man man. Heb je een seizoenskaart van Girona, mis je ff Barcelona thuis 8)7

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:32
Wijnaldum uitdoelpunt *O*

• Aquila
Prachtig om te zien hoe Robben tekeer blijft gaan.. Gewoon effe 2 man uitpingelen. Ook weer gescoord.
Je ziet gewoon hoe bizar goed die kerel is en dat eigenlijk niemand kan tippen aan hem.

Aquila wijzigde deze reactie 15-09-2018 17:10 (18%)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Suarez scoort voor Barca. rommelige wedstrijd RSO - BAR.
ED van RSO wordt toegerekend aan Dembelle

Hackus wijzigde deze reactie 15-09-2018 17:41 (37%)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Deadsy
Geprobeerd om 10 min naar Watford - United te kijken.
Misschien heb ik gewoon naar de verkeerde 10min gekeken maar het lijkt echt nergens op bij United.

Enige idee wat ik zie is dat ze met veel mensen voor de goal moeten hangen. Middenveld zag ik niet echt.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Maar opeens van 0-0 naar 0-2...

• perryvdbosch
Joster schreef op woensdag 12 september 2018 @ 08:10:
[...]

En als supporter ook niet, man man man. Heb je een seizoenskaart van Girona, mis je ff Barcelona thuis 8)7
Misschien wel de meest walgelijke beslissing in het voetbal van de afgelopen 20 jaar. :/

• toolkist
Je spuugt iemand in z'n gezicht en geeft diezelfde speler een elleboog en kopstoot en krijgt voor straf 4 wedstrijden.... Dat kan echt alleen maar in de Serie A en als speler van Juve (Douglas Costa in dit geval) |:(

• toolkist
Barcelona-preses Josep Maria Bartomeu heeft zich voor het eerst duidelijk uitgesproken over het voornemen van La Liga om het competitieduel tussen Girona en Barcelona eind januari in Miami af te laten werken.

'We zijn een groot voorstander van dit idee', zegt Bartomeu in gesprek met Onda Cero. 'Dit is de juiste manier om La Liga en het Spaanse voetbal te promoten. We krijgen op deze manier veel meer exposure. Wij denken dat dit de toekomst is.'
Zo lang het zeker maar om uitwedstrijden van Barca gaat... :r

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Vervang exposure door het woord geld en je hebt het juiste verhaal :)

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Zal Cocu morgen nog trainer zijn bij Fenerbahce ? ze staan al met 2-0 achter in de EL 1e helft

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Barcelona in 1 minuut van 0-1 naar 2-1 achter na 2x geblunder in de defensie, Vermaelen hebben ze ook weer eens van stal gehaald

• Typhone
  • Laatst online: 19-05 21:02
Wat denken we van Bayern? Ik vind ze voor het eerst in jaren niet zo dominant als normaal.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Laatste wedstrijd van “The Special One”?

op dit moment 3-1 achter tegen West Ham

• loekf2
Slasher schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:16:
Laatste wedstrijd van “The Special One”?

op dit moment 3-1 achter tegen West Ham
Pogba gewisseld en Sanchez (500K per week) op de tribune. Je zou er toch fan van zijn.

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 10.5" 256GB LTE | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

En verdiend voor West Ham, zaten mooie goals tussen.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

loekf2 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 15:20:
[...]

Pogba gewisseld en Sanchez (500K per week) op de tribune. Je zou er toch fan van zijn.
Ja geweldige aankoop die Sanchez..... daar dus helemaal uit de gratie?

• Deadsy
Typhone schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:08:
Wat denken we van Bayern? Ik vind ze voor het eerst in jaren niet zo dominant als normaal.
Zullen wel weer kampioen worden aangezien er nog genoeg klasse is daarvoor, maar het zal minder dominant zijn.
Maar in de CL zullen ze er gewoon uitvliegen tegen de eerste goede tegenstander.

Ze teren nog teveel op de oude garde (Robben, Ribery) en de jonge vervangers die gehaald zijn zijn gewoon een stuk minder.

Als Bayern weer wil domineren dan moeten ze of net de juiste talenten halen of grof geld neerleggen.

@Slasher
Ik had Sanchez nooit gehaald. Vond het bij Arsenal een leuke speler maar absoluut geen wereld top.
De reden dat er zoveel clubs interesse hadden was omdat hij bijna transfer vrij was.
En dan is United zo dom om er teveel geld voor te betalen met een idioot hoog salaris.

Met dat salaris wat hij krijgt zal United hem nooit kwijt raken totdat zijn contract afloopt.
Iedere club zal willen dat United een groot deel van zijn salaris overneemt.

• toolkist
Sanchez is echt wel een prima speler, alleen weet Mourinho het voor elkaar te krijgen om elke creatieve speler bij Man Utd volledig te slopen met z'n behoudende speelstijl.

• Fleximex
Lekkere goal van Sturridge net. Nu Madrileense derby.

Wat is die geluidskwaliteit van Sierd slecht zeg. Zoiets test je toch van tevoren :F

• Deadsy
toolkist schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 16:56:
Sanchez is echt wel een prima speler, alleen weet Mourinho het voor elkaar te krijgen om elke creatieve speler bij Man Utd volledig te slopen met z'n behoudende speelstijl.
Maar is hij zo goed dat je, wat was het? Een speler ruilt om een contract van 6 maanden af te kopen en dan nog 500k p/w salaris?

• Deadsy
Geruchten over Mourinho komen de laatste dagen zeer vaak voorbij.

Dus ik denk dat hij de komende dagen definitief eruit gezet word.

• toolkist
Wat kan die Dean een partij slecht fluiten zeg, das gewoon een prestatie op zich.

• Fleximex
Bayern en Man United beide heel snel thuis met 0-2 achter.

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:37
Aha, kijk hier moet ik dus zijn.

• loekf2
repeP schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:02:
Aha, kijk hier moet ik dus zijn.
Ja ik zat ook in het verkeerde topic 8)7

Vond het fluitconcert in Old Trafford nog meevallen.

Goed dat wordt werk voor de lokale aannemer morgenochtend. Paar deuren, gipswandjes, tegels fixen etc.

• loekf2
toolkist schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:37:
Wat kan die Dean een partij slecht fluiten zeg, das gewoon een prestatie op zich.
Dat was 2x hands. Maar ja geen VAR in de duurste competitie ter wereld, welkom in 2017.

• Deadsy
Hoop dat United een zware beslissing maakt die ons allemaal blij zal maken. En Mourinho niet ontslaat, maar hem gewoon in dienst houd en in een kantoor zet zonder takenpakket.

Dan zal geen club hem aan kunnen nemen.

• loekf2
Deadsy schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:32:
Hoop dat United een zware beslissing maakt die ons allemaal blij zal maken. En Mourinho niet ontslaat, maar hem gewoon in dienst houd en in een kantoor zet zonder takenpakket.

Dan zal geen club hem aan kunnen nemen.
Tja, hopelijk wel en gaat ie golfen met Louis in Portugal.

Leuke beuk van Faallani (of hoe ie heten mag). Maar ja.. scheids is drama.

• Deadsy
loekf2 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:55:
[...]

Tja, hopelijk wel en gaat ie golfen met Louis in Portugal.

Leuke beuk van Faallani (of hoe ie heten mag). Maar ja.. scheids is drama.
Zolang hij zich aan zijn werktijden houd.

Het spel lijkt ook nergens op

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17:14
Dit is echt een armoedig potje voetbal op Ziggo Sport (Totaal) vandaag. :-(

Twee saaie/slechte premier league matches achter elkaar. Real kan er niks van. Juventus vind twee doelpunten genoeg in hun wedstrijd.

Lijkt allemaal maar niet echt mee te zitten?

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• Deadsy
Net 0-3 geworden, ik zie Bayern dit in de 3min die ze nog hebben ofzo niet meer rechtzetten.

Bayern geen kampioen? wtf.

• toolkist
loekf2 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:21:
[...]

Dat was 2x hands. Maar ja geen VAR in de duurste competitie ter wereld, welkom in 2017.
En rood wat geen rood was (wel onnodig lomp, maar gewoon geel), en inconsequent omgaan met spelers in de rug lopen, en ga zo maar door ;)

[edit]Hoera, en 3-2 dus die prutser mag nog wat langer blijven zitten _/-\o_

toolkist wijzigde deze reactie 06-10-2018 20:20 (10%)

• loekf2
toolkist schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:19:
[...]

En rood wat geen rood was (wel onnodig lomp, maar gewoon geel), en inconsequent omgaan met spelers in de rug lopen, en ga zo maar door ;)

~~~[edit]Hoera, en 3-2 dus die prutser mag nog wat langer blijven zitten _/-\o_
Zie je nou wel hij is de chosen one met een golden dinges O-)

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 15:37
loekf2 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:28:
[...]

Zie je nou wel hij is de chosen one met een golden dinges O-)
Alle geluk van de wereld dus. Zag meerdere spelmomenten waarbij ik me echt verbaasde dat er geen overtreding werd gezien (hands van beide kanten in de 16 bijvoorbeeld).

Benieuwd hoe lang het nog voort kan blijven gaan die negatieve berichtgevingen in de media inzake Mourinho en Man. United.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ben je nou een ManU fan als je ze een langer verblijf van Mourinho toewenst? :p

• Deadsy
Cocu pakt thuis een punt. Vraag me af of hij de kerst gaat halen. Het is natuurlijk niet zijn schuld dat er spelers verkocht zijn maar ze zullen denk ik toch meer verwacht hebben

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 18-05 14:54
El Sierd net over de vriendin van Valencia verdediger Garay :-)..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

heppe01 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:43:
El Sierd net over de vriendin van Valencia verdediger Garay :-)..
Praat ons even bij wat je nu precies wilt zeggen. Voor diegene die niet kijkt die heeft hier niets aan.

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 18-05 14:54
Gunner schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:53:
[...]

Praat ons even bij wat je nu precies wilt zeggen. Voor diegene die niet kijkt die heeft hier niets aan.
Sierd geilt op de vrouw van Garay

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:21
@Gunner @Slasher @iPodKiller @Angeloonie @Terryb47
Weten jullie nog, al die kritiek in Augustus? Ik kon wel 10 posts quoten met termen als “memory lane” en “trekken de lijn door”. Nu is het nog redelijk vroeg in het seizoen, maar als Emery 9 wedstrijden winst achter zijn naam heeft staan en 2 punten achter nr. 1 staat, dan hoor je niemand meer. You only hear them when it’s negative.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Dat is toch altijd zo? :?
Nu lees ik met name gezeur over ManU.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:48:
@Gunner @Slasher @iPodKiller @Angeloonie @Terryb47
Weten jullie nog, al die kritiek in Augustus? Ik kon wel 10 posts quoten met termen als “memory lane” en “trekken de lijn door”. Nu is het nog redelijk vroeg in het seizoen, maar als Emery 9 wedstrijden winst achter zijn naam heeft staan en 2 punten achter nr. 1 staat, dan hoor je niemand meer. You only hear them when it’s negative.
Ik ben erg blij voor Arsenal dat het zo goed gaat, team oogt stabiel en Emery haalt veel uit het huidige elftal. Ik hoop dat Emery een prijs kan winnen dit jaar.

Echter vind ik het nog te vroeg om meteen te oordelen. De winterdagen gaan vooral zwaar worden.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Sommige personen waren wel erg snel om direct Emery af te serveren vanwege de eerste twee wedstrijden tegen gelijk de twee beste teams van de PL. Dat is gewoon overdreven negatief en zeer voorbarig. Niemand verwacht dat Arsenal kampioen gaat worden maar met 9 gewonnen wedstrijden verdient de man zeker wel wat waardering. Hij krijgt spelers aan het voetballen waar Wenger dat niet lukte en lijkt een beter tacticus te zijn.

Sure, verdedigend kan het nog beter, maar nogmaals, de kritiek was wel overdreven snel en zwaar. Ik snap de kritiek best op de vaak zure en starre Wenger maar die is nu weg. Dus laten we het op z'n eigen merits beoordelen. Dat is best redelijk toch?

Gunner wijzigde deze reactie 08-10-2018 09:50 (9%)

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Gunner schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:49:
Sommige personen waren wel erg snel om direct Emery af te serveren vanwege de eerste twee wedstrijden tegen gelijk de twee beste teams van de PL. Dat is gewoon overdreven negatief en zeer voorbarig. Niemand verwacht dat Arsenal kampioen gaat worden maar met 9 gewonnen wedstrijden verdient de man zeker wel wat waardering. Hij krijgt spelers aan het voetballen waar Wenger dat niet lukte en lijkt een beter tacticus te zijn.

Sure, verdedigend kan het nog beter, maar nogmaals, de kritiek was wel overdreven snel en zwaar. Ik snap de kritiek best op de vaak zure en starre Wenger maar die is nu weg. Dus laten we het op z'n eigen merits beoordelen. Dat is best redelijk toch?
Lijkt mij niet meer dan redelijk, maar ik heb dat niet zo meegekregen en überhaupt niet zo serieus genomen.
Ik ben namelijk niet anders gewend dan dat voetbalfans onderling alleen negatieve dingen van de andere club benadrukken of steken met een knipoog geven als zaken wat tegen blijken te vallen. Als ik mij daar erg druk om zou moeten maken dan was de lol in voetbal snel weg.

Nu heb ik het even opgezocht, maar het begon met één opmerking van één Tweaker. Daar vallen meteen een aantal Arsenal-fans volledig overheen, waarna nog een criticaster komt.
Als ik dat zo vanaf de zijlijn moet analyseren dan lijkt het nog het meest op een troll die behoorlijk succes gehad heeft. Het feit dat het nu zonder trigger wéér komt opzetten voedt dergelijke users alleen maar om het vaker te gaan doen.
Negeer het gewoon en blijf op de inhoud, de resultaten spreken vooralsnog voor zich. Net als jullie vind ik die eeuwige metadiscussie ook vervelend, met name omdat hij gewoon inhoudelijk niet klopt (van beide kanten).

Nu Wenger weg is ben ik wel erg benieuwd waar het heen gaat. Het seizoen goed beginnen doet Arsenal volgens mij wel vaker, maar ben benieuwd hoe het plaatje er in de winter voor staat. Vooralsnog is de hele top prima bezig en klinkt de kritiek nu (terecht) met name over ManU.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• perryvdbosch
Gonadan schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:26:
[...]
Vooralsnog is de hele top prima bezig en klinkt de kritiek nu (terecht) met name over ManU.
Ik kan als Liverpool supporter echt genieten van de ellende van United, na jaren van afzeiken van hun kant :P

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-05 22:59
heppe01 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:05:
[...]

Sierd geilt op de vrouw van Garay
En voor deze onnozele dingen kijk ik Ziggo Sport altijd lekker met de originele audiospoor in plaats van het Nederlandse audiospoor, zowel bij de Engelse als Spaanse competitie dan Engels commentaar. Durf niet te zeggen hoe het zit bij andere competities

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
perryvdbosch schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:48:
Ik kan als Liverpool supporter echt genieten van de ellende van United, na jaren van afzeiken van hun kant :P
Pijn van een ander vermindert toch altijd weer je eigen pijn hè? Ik wacht nog altijd tot Liverpool eindelijk weer eens kampioen wordt. :P

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Gonadan schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:12:
[...]

Pijn van een ander vermindert toch altijd weer je eigen pijn hè? Ik wacht nog altijd tot Liverpool eindelijk weer eens kampioen wordt. :P
Mag na 28 jaar ook wel een keer he? :+ :D

* Gunner rent

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Gunner schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:13:
Mag na 28 jaar ook wel een keer he? :+ :D

* Gunner rent
Zeker, ik zou het wel leuk vinden als de clubs die ik sympathieker vind het weer eens halen. Liverpool gun ik het wel, maar ook Arsenal zou wel weer eens leuk zijn. Of Tottenham om de boel eens te doorbreken. :P

• perryvdbosch
Gonadan schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:12:
[...]

Nou de pijn van Steven Gerrard zien uitglijden en daardoor het kampioenschap verliezen is niet zomaar te verzachten ;w

• Jebus4life
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 17-05 04:17
Wat is er trouwens aan de hand met onze vrienden in Spanje? Na 8 wedstrijden zijn zowel Barca als Real behoorlijk (voor hun doen natuurlijk) op de sukkel, en staat zowaar Sevilla op kop...

Ik klaag overigens niet, als er iets is aan het hedendaagse voetbal is het ontiegelijk saai zijn van de Duitse, Spaanse en Franse competitie..

• Deadsy

• Lyca
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 08:09
Het is een serieus probleem, er zit een grootschalige fraude achter. Beide de trainer en nog iemand mogen een nachtje in de cel blijven.

Laat ons hopen dat de hele nest wordt opgekuist en dat die grootschalige mensenhandel van die speler makelaars eens bloot gelegd wordt.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:29

Bossie

PSN = Patje_b_

perryvdbosch schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:18:
[...]

Nou de pijn van Steven Gerrard zien uitglijden en daardoor het kampioenschap verliezen is niet zomaar te verzachten ;w
Ik dacht dat die pijn inmiddels was verdrongen door de laatste champions league finale.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Bossie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 00:15:
Ik dacht dat die pijn inmiddels was verdrongen door de laatste champions league finale.
Was het niet Sergio Ramos die Gerrard een duw gaf? :+

• Terryb47
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 13:18
Voor engelse clubs telt maar 1 ding: de premier league winnen, dat gaat boven alles. Alleen wij op het continent zitten te geilen op de CL ;) maar eigenlijk is het al jarenlang geen bal aan meer..

flickr heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

De geruchtenmolen rond Neymar heeft een nieuwe slinger gekregen. Volgens Mundo Deportivo is Paris Saint-Germain bereid mee te werken aan de wens van de Braziliaan terug te keren bij Barcelona. Neymar zou moeite hebben om in de schaduw te staan van Kylian Mbappé in Parc des Princes en denkt beter op zijn plaats te zijn in Camp Nou.
Blijft bijzonder, lijkt wel af en toe dat Neymar DE ster in het elftal wil zijn. Zowel in de eerste periode van Barcelona wilde hij niet in de schaduw staan van Messi en nu niet in de schade van Mbappé. Niet geheel onbegrijpbaar maar wel raar dat je dan weer terug wil naar Barcelona. Een club waar je waarschijnlijk toch weer in de schaduw komt de staan van Messi.

Zou dat onzekerheid zijn?

[Oo[:::|:::]oO]

• michelwuyts
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 16:52
Napo schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:10:
[...]

Blijft bijzonder, lijkt wel af en toe dat Neymar DE ster in het elftal wil zijn. Zowel in de eerste periode van Barcelona wilde hij niet in de schaduw staan van Messi en nu niet in de schade van Mbappé. Niet geheel onbegrijpbaar maar wel raar dat je dan weer terug wil naar Barcelona. Een club waar je waarschijnlijk toch weer in de schaduw komt de staan van Messi.

Zou dat onzekerheid zijn?
Maakt de media dit er niet gewoon van? Zijn prestaties zijn toch gewoon prima en hij leek juist altijd goed te kunnen opschieten met Messi en nu met Mbappe.

• apis29
  • Niet online
Als ie iets al niet goed deed bij Barca dan was het juist teveel in dienst willen spelen van Messi, zeker in het begin. En het zal meer met z'n marktwaarde (en zaakwaarnemers die hun zakken ermee vullen) te maken hebben dan z'n ego. Als ie ergens blijft zitten verdienen ze er niet zoveel aan O-)

• Deadsy
Gisteren gaf Bayern aan dat ze vandaag iets bekend wilden maken.

Iedereen ging er vanuit dat ze de trainer gingen ontslaan, maar nee. Ze wilden even aangeven dat de pers veel te negatief is geweest over de spelers van Bayern na het 3-0 verlies van Duitsland.

• Aquila
@Deadsy
Het eerste wat in mij opkwam na de woorden van Rummenigge was: Hoeness - Özil en waarna hij een paar minuten later Bernat door de stront ramt.. Daar heeft ‘ie zich toch mooi voor lul gezet.

Ik begrijp hun reactie, maar ik zie het meer als de enigzins idiote maatschappij. Deze onzin hoort erbij in het voetbal en normaal is het niet nee. Denk dat ze het beeld va de club hier nog eens een stukje mee omlaag halen. Denk dat ze hier beter hun verantwoordelijkheid hadden kunnen nemen.

Aquila wijzigde deze reactie 20-10-2018 07:30 (16%)

• Wokschotel
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17:13

Wokschotel

Op 6 wielen

Ik had nooit gedacht dit nog uit mijn mond te krijgen, maar Gijp zei gisteren in VI een aantal zinnige dingen over die Bayern-show.....

• Aquila
Wokschotel schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 08:52:
Ik had nooit gedacht dit nog uit mijn mond te krijgen, maar Gijp zei gisteren in VI een aantal zinnige dingen over die Bayern-show.....
Wat is er dan gezegd door Gijp? Heb het niet gekeken namelijk.

• Kaap
Deadsy schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:21:
Ze wilden even aangeven dat de pers veel te negatief is geweest over de spelers van Bayern na het 3-0 verlies van Duitsland.
Wat een hypocrieten, diezelfde figuren stonden vooraan om Ozil af te branden. Maar ja, das geen Bayern speler hé.

• Deadsy
De hoge heren bij Bayern denken dat hun scheten niet stinken en dat is altijd al zo geweest.
Ze vinden zich beter dan anderen en dit is gewoon weer het zoveelste voorbeeld ervan.

Bij VI hadden ze inderdaad gewoon gelijk. Iedere speler krijgt kritiek wanneer hij slecht speelt, ook Messi of Ronaldo.
Is niet alsof ze zeggen dat Muller en co altijd al slecht geweest zijn.

En Bayern had inderdaad even moeten kijken over wat ze gingen zeggen want het is inderdaad nogal hypocriet zoals ze bezig zijn.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Het Streisand effect kennen de seniele bobo's bij Bayern duidelijk nog niet.

• Deadsy
gambieter schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 17:22:
Het Streisand effect kennen de seniele bobo's bij Bayern duidelijk nog niet.
te druk bezig met vreemdgaan en belastingontduiking.

edit:
Robben met 2x geel van het veld bij Bayern.
1 domme schwalbe en een domme overtreding.
https://www.vi.nl/nieuws/...d-robben-en-goal-weghorst

Deadsy wijzigde deze reactie 20-10-2018 17:34 (26%)

• Deadsy
Messi is tijdens de wedstrijd van vandaag verkeerd gevallen en heeft een breuk in zin arm.

Hij zal pakweg 3 weken uitgeschakeld zijn.

• Bossie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17:29

Bossie

PSN = Patje_b_

Deadsy schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:59:
Messi is tijdens de wedstrijd van vandaag verkeerd gevallen en heeft een breuk in zin arm.

Hij zal pakweg 3 weken uitgeschakeld zijn.
Classico zonder Messi en Ronaldo volgende week, de onvoorspelbaarheid/momenten van deze twee waren altijd juist de reden om deze wedstrijd te gaan kijken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Deadsy
Ik hoop dat dit klopt. Dan is United er van af.

Dat het bij Real niet loopt vind ik vrij logisch.
De leider en doelpunten machine van het team vertrekt en je haalt er niets voor terug.
Hadden ze soms gedacht dat Benzema het opeens op zijn heupen zou krijgen en er 40 maakt?
Of dat Bale even 1 op 1 gaat draaien?

Er is niemand die hun over de moeilijke momenten heen helpt, geen druk in het team etc.

Maar ik hoop zo zeer dat Mourinho terugkeert.

• Kaap
En waarom hoop je dat zo zeer? Afkeer tegen Real?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Of affectie voor United. Ik vind het persoonlijk zonde dat United zo'n coach met zo'n speelstijl heeft zitten.

• Kaap
In dat geval zou het hem niet moeten uitmaken waar die heen gaat zolang die maar gaat.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Wellicht is dat ook zo. In ieder geval is nu een uitweg zichtbaar dus snap ik als die toegejuicht wordt.

Overigens kan het best een goede voor Real zijn. Met spelers als Bale en dan op links kan je perfect counteren. :P

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Özil. Wow fenomenale wedstrijd.

En Wenger zag op zijn verjaardag dat het goed was.

• Vos
  • Registratie: juni 2000

Vos

AFCA

Smullen hoor!

• Aquila
@Gunner
Dat zag er inderdaad even schoftig goed uit zeg.. Özil doet dat even fantastisch. Petje af :o

Aquila wijzigde deze reactie 22-10-2018 22:25 (5%)

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True