Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 4 5
Acties:

Onderwerpen

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:25
Bilbao stond ook verschrikkelijk compact en met passie te spelen waardoor ze er ook heel moeilijk door konden komen. Maar dat moet Barca gewoon kunnen bespelen, wat verder van de 16 spelen en je hebt iets meer ruimte. Ook werden Frenkie en Rakitic slecht gebruikt. De Jomg speelde de bal elke keer in voor een kaats maar de vedetten en wannabee-vedetten van Barca gingen daarna met de bal aan de haal. Iemand als De Jong kan z’n stempel nog lang niet drukken maar het was wel beschamend om te zien dat het spel individualistisch was, geen team. Uitvallen van Suarez was ook domper want Griezmann liep daarna met z’n ziel onder de armen rond. Roep om Neymar gaat groot zijn daar

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Holkers schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 09:50:
Bilbao stond ook verschrikkelijk compact en met passie te spelen waardoor ze er ook heel moeilijk door konden komen. Maar dat moet Barca gewoon kunnen bespelen, wat verder van de 16 spelen en je hebt iets meer ruimte. Ook werden Frenkie en Rakitic slecht gebruikt. De Jomg speelde de bal elke keer in voor een kaats maar de vedetten en wannabee-vedetten van Barca gingen daarna met de bal aan de haal. Iemand als De Jong kan z’n stempel nog lang niet drukken maar het was wel beschamend om te zien dat het spel individualistisch was, geen team. Uitvallen van Suarez was ook domper want Griezmann liep daarna met z’n ziel onder de armen rond. Roep om Neymar gaat groot zijn daar
Frenkie was zelf gewoon ook niet goed. Had continu mandekking op zich maar deed er naar mijn mening veel te weinig aan om toch vrij te komen. Het hielp overigens ook niet dat ie op de plek van Busquets stond en daardoor lang niet zoveel mee naar voren mocht als ie bij Ajax wel deed. Ietsje over de middenlijn en dan was het al snel inleveren bij een teamgenoot en weer terug de positie in.

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Deed ie bij Ajax ook niet hoor. Lekker veilig tot de middenlijn balletje links rechts. Busquets zelfde verhaal. Wat dat betreft zijn het een beetje dezelfde type spelers. Degenen die meters maken zijn toch echt de Klaassens en Van de Beeks.

Wat me wel begint te irriteren aan hem, is dat constant uitdagen en wachten en steeds achterom kijken zo van kom maar kom maar en dan beetje links en rechts dollen en pas afgeven als iemand tegen hem opbeukt. Daardoor had ie een paar keer balverlies. Maar er komt een keer dat er een gek hem een doodschop geeft daarvoor. Komt bij mij heel erg arrogant over zo van kijk mij eens de grote De Jong zijn. Hij was ook steeds aan het wijzen naar iedereen wat ie moest doen. Onze nuchtere, blonde jochie uit Arkel begint een beetje praatjes te krijgen. Van Alba kreeg ie geen één bal. Blijf het een geweldige speler vinden, hoor, daar niet van, maar hij moet zichzelf nu niet gaan overschatten.

Verder heb ik 70 minuten van die wedstrijd gezien en ben toen in slaap gevallen. Was weinig spektakel en dit Barcelona gaat geen potten breken dit seizoen als je gisteren zat te kijekn. Jammer dat ik de goal gemist heb, maar als Madrid fan ben ik uiteraard blij dat Barca verloren heeft. :+

Vanavond een mooie pot City - Tottenham! :9~
Vorig jaar ook vaak in slaap gevallen tijdens Ajax zeker? ;) Want dat was echt *niet* hoe hij bij ons speelde, nog niet bijna.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:04:
De inhoudelijke argumenten raken op? :P

@toolkist toch snap ik wel wat @chim0 bedoelt. Frenkie kwam de middellijn wel over maar meestal werd hij toch ruim voor de zestien al afgegeven.

Wat mij meer zorgen baart is dat hij zo te lezen nog steeds moeite heeft om de bal gewoon zakelijk en snel rond te laten gaan. Hij wachtte altijd al lang en liep vaak nog een paar stappen extra, blijkbaar krijgt hij dat er toch niet zo gemakkelijk uit.
De middenlijn niet oversteken of de 16 niet in komen is wel een wereld van verschil. Hoe vaak zag je Xavi de 16 in lopen bij Barca? Zelfde soort speler (alleen dan nog wat niveautjes beter), wordt alleen maar nog drukker randje 16 als ook hij zich daar gaat opstellen.
De bal zakelijk rond laten gaan is precies hetgene wat ie gisteren deed. Ik weet zeker dat dat niet hetgene is waarop Barca hem gescout heeft, dat is juist die loop actie en daarna de pass vooruit.
chim0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:24:
[...]

Ik hoef geen argumenten te hebben want zijn spel is gewoon zo.
Frenkie's Heatmap van vorig seizoen says no.

Bron

[Voor 22% gewijzigd door toolkist op 17-08-2019 11:50]

• Supreme
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:43
chim0 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 10:25:
[...]

Wat me wel begint te irriteren aan hem, is dat constant uitdagen en wachten en steeds achterom kijken zo van kom maar kom maar en dan beetje links en rechts dollen en pas afgeven als iemand tegen hem opbeukt. Daardoor had ie een paar keer balverlies. Maar er komt een keer dat er een gek hem een doodschop geeft daarvoor. Komt bij mij heel erg arrogant over zo van kijk mij eens de grote De Jong zijn. Hij was ook steeds aan het wijzen naar iedereen wat ie moest doen. Onze nuchtere, blonde jochie uit Arkel begint een beetje praatjes te krijgen. Van Alba kreeg ie geen één bal. Blijf het een geweldige speler vinden, hoor, daar niet van, maar hij moet zichzelf nu niet gaan overschatten.
8)7 Dat kun je gewoon niet van hem zeggen. Dat is juist alles wat hij niet is.

Al die publiciteit en hype wilt hij liever niet, hij overschat zichzelf niet, hij wordt overschat. Laat hem nou maar eerst eens lekker in z'n vorm komen en z'n plekje krijgen in het elftal. Dan gaat hij mooie dingen laten zien. En ik heb de wedstrijd aandachtig bekeken ook al was het super saai, maar niet een keer balverlies zoals jij beschrijft.

Hij is verre van arrogant. In elk interview zegt hij ook: Dat ga ik niet over mijzelf zeggen, als iemand hem iets vraagt over wat zijn kwaliteiten zijn of wat hij goed kan in het elftal. Enorm bescheiden jongen die nog ver gaat komen als hij vaker mag spelen.

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:57:
[...]

Kan je wel blij gaan lopen doen, maar zijn spel is gewoon zoals die van types als Busquets en Xavi en Pierlo enzo. Lekker een beetje op eigen helft balletjes ophalen en links en rechts geven. Daar is niks mis mee, maar je moet niet zeggen dat het een speler is die vaak in de zestien komt want dat is niet zo. Lopers en meters maken zijn toch echt types als Iniesta, Messi, Klaassen en Van de Beek. De Jong zal ongetwijfeld een keer in de zestien zijn geweest en hij heeft ook geweldige verdedigingsacties gemaakt, maar over het algemeen is zijn spel gewoon een beetje tussen de verdediging en middenveld balletjes heen en weer passen, dus laat je blije heat action maps alsjeblieft achterwege.

[...]

Ga jij nou ook blij lopen doen? Ik praat toch geen Russisch? Het is een FEIT dat zijn spel zo is, niet mijn MENING en dat wordt ook keer op keer benadrukt in allerlei praatprogramma's.

Handsbal bij City overigens volledig onterecht. Als dat opzettelijk hands is, kunnen we beter stoppen met voetbal.
Jezus waar heb je last van man?
Volgens mij ben je zo boos ofzo dat je niet eens met leest wat er nou eigenlijk gezegd wordt. En waarom???

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

chim0 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 16:57:
[...]
Handsbal bij City overigens volledig onterecht. Als dat opzettelijk hands is, kunnen we beter stoppen met voetbal.
Ware het niet dat opzettelijkheid niet een criterium is.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Qu3st schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 13:39:
[...]

Volgens Tuttosport is dit weer onzin:

[...]

Zaterdag weten we het pas echt :P
En wat dan nog? Alsof het iets is om je voor te schamen als je in je eerste officiële wedstrijd bij een club als Juventus niet direct een onvoorwaardelijke basisplaats hebt.
Zolang hij z'n kans maar krijgt en zich in de basis knokt, uiteindelijk moet hij gewoon Bonucci vervangen. Ik kan mij best voorstellen dat het even anders is dan bij Ajax.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art ~ 100-400 Contemporary

• gws24
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:01

gws24

Thinking is hard!

Holkers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 15:22:
Holkers zei ook

[...]

Dus dar zei hij ook al. Maar een penalty krijg je alleen maar als de verdedigende partij de bal met de hand aanraakt, daar is de twijfel over en volgen niet alle National bonden de regel van de wet
offtopic, praat je nu over jezelf in de 3e persoon :o

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:01:
[...]Ik kan mij best voorstellen dat het even anders is dan bij Ajax.
Aan doping moet je lichaam ook wennen.
#remember1996 :'(

Many that live deserve death. And some that die deserve life.

• Typhone
  • Laatst online: 16:26
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:10:
[...]

Aan doping moet je lichaam ook wennen.
#remember1996 :'(
Hahaha. Ja 1996 grrrr. Met die grijze wolf van Juventus.

Ach De Ligt komt er wel. Is hem bij Ajax niet anders vergaan ;).

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 00:21
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:01:
[...]

En wat dan nog? Alsof het iets is om je voor te schamen als je in je eerste officiële wedstrijd bij een club als Juventus niet direct een onvoorwaardelijke basisplaats hebt.
Zolang hij z'n kans maar krijgt en zich in de basis knokt, uiteindelijk moet hij gewoon Bonucci vervangen. Ik kan mij best voorstellen dat het even anders is dan bij Ajax.
Oh nee natuurlijk zou het niet gelijk een schande zijn, maar ja @Leon Zwiers deed gelijk alsof het het begin van einde was :p
En echt, zaterdag weten we het, en ik gun hem wel die basisplek.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Qu3st schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:37:
Oh nee natuurlijk zou het niet gelijk een schande zijn, maar ja @Leon Zwiers deed gelijk alsof het het begin van einde was :p
En echt, zaterdag weten we het, en ik gun hem wel die basisplek.
Je weet toch dat Leon over het algemeen geen nuance gebruikt in zijn beschrijvingen? :P

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Qu3st
Gonadan schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:47:
[...]

Je weet toch dat Leon over het algemeen geen nuance gebruikt in zijn beschrijvingen? :P
I know, maar die breng ik dan wel aan voor hem. Anders blijft ie los gaan :p

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:53
Viel wel mee toch? Meldde enkel dat ie volgens VI op de bank lijkt te belanden. ;)

• Qu3st
Leon Zwiers schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 16:55:
Viel wel mee toch? Meldde enkel dat ie volgens VI op de bank lijkt te belanden. ;)
Nee nee, die bron plaatste ik! Je post geen bron, alleen maar dat ie op de bank zou belanden zaterdag. Volgende keer de bron plaatsen :p

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ajax, Celtic en Kopenhagen zijn bezig met een plan voor een andere opzet voor de Europese competities.
Waar de UEFA graag de Champions League wil omturnen tot zogeheten Super League, werken Ajax, FC Kopenhagen en Celtic achter de schermen aan een ander plan. Zij willen dat historie en prestaties uit het (recente) verleden meespelen in Europese plaatsing voor het volgende seizoen, zo heeft het Deense Ekstrabladet onderzocht. 

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 19:53
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:54:
Ajax, Celtic en Kopenhagen zijn bezig met een plan voor een andere opzet voor de Europese competities.

[...]
Op zich prima. Maar dan zit je alsnog met al die ploegen uit de 3 grote competities. Zeker als ze deelname baseren op recente prestaties. Die clubs hebben zich recent non stop geplaatst voor de EL en CL door die scheve UEFA regels.

Hoe dammen ze dat probleem in?

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:18
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 18:54:

[...]
Ah juist de clubs waar de UEFA niet naar gaat luisteren.
Zolang je niet op zijn minst de top clubs uit 2 van de 4 grote competities aan je kant hebt zal de UEFA gewoon door blijven gaan met zakken vullen en de clubs uit de kleine landen blijven naaien.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Max. 2 clubs per land per competitie, tegen die tijd max. 6 Europese tickets per land. Het gaat om de clubs en niet het land.
Opdonderen met de clubs die niet eens Champions zijn (of tweede zijn geworden) in de Champions League!

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 19:04:
Max. 2 clubs per land per competitie, tegen die tijd max. 6 Europese tickets per land. Het gaat om de clubs en niet het land.
Opdonderen met de clubs die niet eens Champions zijn (of tweede zijn geworden) in de Champions League!
Geef je volledig gelijk, maar we weten beide dat dit nooit zal gebeuren.
De grote competities zullen nooit toestemmen om te stoppen met hun cash-cow en de UEFA heeft geen ballen om zoiets te doen.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

^^ Dat hebben we toch een poosje gehad? Dat je in de voorrondes een Inter, Sevilla of Arsenal oid kon treffen als die een iets minder seizoen hadden gehad... Dan waren je kansen extreem afhankelijk van de loting en was de kans inderdaad groot dat je er in de voorrondes al uit lag....

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Anoniem: 337891

@OPSLAGHOND Pogba verdiende een penalty en miste hem. Pracht goal van Neves,met een VAR check voor buitenspel dat op het randje leek, zat daarvoor.

Fijn dat je iets geleerd hebt.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:04

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Vanavond is het voor Ajax zo ver. Ik hoop dat Veltman RB blijft en dat Blind zakt en Martinez naar het middenveld gaat. Of Ten Hag wil graag de constructie willen vasthouden tot eind van het seizoen. Martinez doet het niet slecht op LCB.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ik kan de wekelijkse voetbalcartoon van David Squires erg aanraden: David Squires on … handball and the Premier League

Deze week met heerlijke Godfather links :p

[Voor 12% gewijzigd door gambieter op 20-08-2019 18:08]

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Heb 5 minuten Real M. opstaan. Dan krijgt iemand geel vanwege op de voet staan bij Isco. Maar als onze vriend oogkleppen aka Ramos eentje tegen z’n knie veegt is het normaal? Zit er geen VAR in bij hun in de competitie?

\\ VoetbalShirtjes Topic //

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 24-05 18:46

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Kortom, hij doet dus niet anders dan de rest van de managers. Move along, nothong to see.

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Niet online
Hij bemoeit zich nu wel meer met het spel. Alleen heb je dan weer die Rafinha die de bal gewoon van hem afpakt terwijl ie met de bal naar voren opstoomt zoals ie bij Ajax vaak deed.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19:50

Dit klinkt echt alsof een FM of Fifa transfer die gedaan wordt door de mindere AI, want wie had dit nou kunnen verzinnen/zien aankomen?!? Maar Man U is wel echt aan een schoonmaakbeurt bezig de laatste paar dagen terwijl ze zelf niks meer kunnen halen.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
gws24 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:01:
[Twitter]Naar om zo een basisplek te krijgen maar het is gunstig voor De Ligt.
Goede kans voor De Ligt, Juventus mazzel dat ze hem al gehaald hebben. Wel erg zuur voor Chiellini, die gaat zich normaal gesproken nooit meer terug in de basis knokken.

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

loekf2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:38:
Cursusje kaarten naaien bij Osasuna - Barcelona.

Zie nou twee keer een tackle van Barcelona, waarbij een Osasuna speler vakkundig een enkel blessure speelt.
Die kaart van Frenkie ja haha. Wat mij betreft mag de var zoiets ook aanpakken. Gewoon kaart aan die toneelspeler geven.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

JAN-B schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 18:08:
Morgen 17.30 een leuke derby :9
Arsenal - Spurs. _/-\o_
ik lees net dat 2 spelers per direct vertrekken: Monreal en Elneny; Monreal was zelfs 3 x basisspeler;
Goede beslissing volgens de kenners alhier :?
- Feit is dat hij geen 1ste keus meer is met de komst van Tierney welke nu terugkomt van een blessure. Speelde afgelopen weken mee met de U23, ook al 90 minuten vol.
- Monreal begint nu aan de nadagen van zijn carriere.
- Monreal was de afgelopen 2 seizoenen lang niet meer zo effectief als daarvoor.
- Arsenal moet nog steeds de wage bill wat verlichten.

Elneny, tja, die was al kansloos toen die gehaald werd, nooit iets laten zien.

"Oooh Jeroen!"

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

En weer bewijst Xhaka zijn waarde...

• JAN-B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Aquila schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:16:
Ik ken Conte alleen niet goed genoeg als trainer,
Conte is de Trainer van Inter Milaan, de trainer van Juve is die van Chelsea van vorig seizoen, ben even zijn naam vergeten. (die ziek thuis zit)

Gaia : She is going to die, unless..... ( song by Valensia )

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Aquila schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:16:
Als ik je goed begrijp dan is het misschien wel slim, alleen bekeek ik het van een andere kant. Als Boateng namelijk goed zou gaan spelen, wil je die er niet uit halen natuurlijk. Ik ken Conte alleen niet goed genoeg als trainer, maar zou hij wel de keuze maken om hem gewoon erin te gooien ondanks een goed spelende speler op die positie?
Sarri is de trainer van Juventus en die heeft De Ligt voor de toekomst. Een Boateng is al 30 en staat er nu gewoon voor de ervaring in mijn ogen. Daarnaast heeft Juventus een best druk programma dus speeltijd is er sowieso.
Voor een club als Juventus is de gok ook te groot, want wat als De Ligt door de mand valt of één van de twee geblesseerd raakt? Dan heb je ineens een CV te weinig.

• toolkist
  • Niet online

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

ik denk dat het over Hudson Odoi gaat :Y

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:44:
[...]

Mkhitaryan naar Roma op leenbasis

Is Sanchez verkocht? ik dacht uitgeleend.
@Gunner: Excuses , je hebt gelijk _/-\o_
hij is verhuurd.
(Zo, je bent wel meteen scherp na 6 weken afwezigheid hier :9 )

• toolkist
  • Niet online
Ik weet niet of Inter er wel zo op vooruit gegaan is. Denk dat ze redelijk vergelijkbaar zijn tov vorig seizoen.
Icardi was, ondanks dat gezeik, verreweg hun beste aanvaller. Begrijpelijk dat ze hem laten gaan, maar ik vind Lukaku zeker niet beter.
Dan Perisic vervangen door Alexis Sanchez, wat denk ik gelijkwaardig is. Verder zijn het wat talenten en andere degelijke spelers maar geen toppers, die ze gehaald hebben (Godin wellicht, maar centraal achterin stond het al goed).

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Kaap schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:51:

- Arsenal moet nog steeds de wage bill wat verlichten.
En hoe zit het eigenlijk met grootverdiener Ozil :?
nog geen minuut gespeeld in de PL?

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12:29
ephymerous schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:04:
Hoe speelde de Ligt? Iemand ‘m zien spelen?
Volgens het wedstrijdverslag wat ik las niet al te best, ook een gele kaart gepakt vanwege aan de handrem trekken bij een speler van Fiorentina.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Nog steeds wel onzeker met wat foutjes. Die moet echt even wennen.
Janpeter100 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:15:
Zelf ben ik benieuwd hoe de buitenlandse clubs zich gaan weren tegen de Nederlandse clubs in Europa dit seizoen
Gewoon knap voetballen en nu niet onderschatten? Vorig jaar was een uitschieter, zo bijzonder zijn de Nederlandse clubs helaas niet.

Edit:
Wtf is Norwich aan het doen. :|

[Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 14-09-2019 20:13]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Leuk voor de compo en in ieder geval kan City niet meer meedingen voor ongeslagen.

"Oooh Jeroen!"

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 20:17
Zo, assist en goal voor de Jong binnen zes minuten

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zit ik Leicester - Spurs te kijken.... komen de Spurs op 0-2 schakel ik weg omdat ik dacht dat het wel klaar was. Zie ik net dat Leicester met 2-1 gewonnen heeft omdat die 0-2 is afgekeurd :o :+ _/-\o_

waarom schakel ik dan ook weg?

city maakt ook gehakt van Watford :o
4-0 na een kwartier.

[Voor 37% gewijzigd door tweakduke op 22-09-2019 21:41. Reden: Sp*rs > Spurs]

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Morgen middag: Arsenal - Aston Villa; als we die winnen, stijgen we een paar plaatsen en zijn we Spurs weer gepasseerd >:)
Trouwens, niet slecht gespeeld in de EL, uit bij Eintracht Frankfurt 0 -3 gewonnen :*)
Groepswinnaar worden moet toch lukken :Y

• Pompi
Apart om te zien dat nu de Ligt rust krijgt en Demiral er in komt Bonucci opeens wel naar LCV schuift, ook nog om dat Demiral vorig jaar al in de Seria A gespeeld heeft en dus al beetje weet hoe het daar gaat. De enigste reden die ik kan bedenken is dat Demiral minder goed is met zijn "chocoladebeen" dan de Ligt en daarom voor deze oplossing gekozen wordt.

• loekf2
  • Laatst online: 12:42
Pompi schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:07:
Apart om te zien dat nu de Ligt rust krijgt en Demiral er in komt Bonucci opeens wel naar LCV schuift, ook nog om dat Demiral vorig jaar al in de Seria A gespeeld heeft en dus al beetje weet hoe het daar gaat. De enigste reden die ik kan bedenken is dat Demiral minder goed is met zijn "chocoladebeen" dan de Ligt en daarom voor deze oplossing gekozen wordt.
Het verhaal op Ziggo is dat Matthijs zere lies had.

Ik vind het nog steeds foute keuze, dat Juve.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:26
Dolberg pakt zijn doelpuntje ook mee dit weekend.
Hij is het nog niet helemaal verleerd dus.

https://streamable.com/2cam7

• Pompi
loekf2 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:10:
[...]

Het verhaal op Ziggo is dat Matthijs zere lies had.

Ik vind het nog steeds foute keuze, dat Juve.
Ik keek met Engels commentaar op Ziggo en las op internationale sites dat het gewoon rust/rotatie was, net zoals Higuain en Szczesny want die zaten ook op de bank.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Hier is die rode kaart nog een keer.

[Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-09-2019 07:13]

"Oooh Jeroen!"

• DoeEensGek
Wat een blamage.

tipje, url tussen [embed ] [/ embed] tags zonder spatie wordt hij hier geplaatst.

• apis29
  • Niet online
London schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:05:
[...]

Tip: Haal je shirt op Aliexpress. Heb 3 shirts (Thuis/uit van Arsenal en thuis van Real) besteld daar en binnen 2 weken geleverd. Hele goeie kwaliteit met Adidas labels eraan voor nog geen 70 euro (samen dus).
"Tip" ... nog steeds nep ('met Adidas labels eraan')

[Voor 3% gewijzigd door apis29 op 23-09-2019 21:21]

• Pompi
London schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:05:
[...]
Next up: United uit. Hopelijk kunnen we daar huishouden aangezien die ook aardig op hun rug liggen de laatste paar potjes :9

Als je de liplezers van dit filmpje mag geloven zal OGS dan al weg zijn, Phil Jones is namelijk CEO geworden :P

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Kan iemand mij uitleggen waarom al die spelers van Real alsnog in het elftal van het jaar komen na zo'n slecht jaar?

Wat een wanvertoning is de ceremonie zeg, het is dat vrouwlief hem nota bene aan heeft gezet dat ik er überhaupt wat van zie. :')

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 12:29
Even heel eerlijk zijn hè.
Wat heeft Messi dit jaar voor hoogstandjes laten zien? Op het WK onzichtbaar in de kwartfinales uitgeschakeld, gelijkgespeeld met Argentinië tegen bloody IJsland, met Barcelona uitgeschakeld tegen het Liverpool van de andere genomineerde, die de aanval van Barca volledig onschadelijk maakte...

Zum kotzen.

• DoeEensGek
Tja als ik dit lijstje zie... moet ik dit dan serieus nemen?
World XI: Alisson; Ramos, De Ligt, Van Dijk, Marcelo; De Jong, Hazard, Modric; Ronaldo, Messi, Mbappé.
Met spelers van Real?

[Voor 12% gewijzigd door DoeEensGek op 23-09-2019 22:04]

• Aquila
  • Nu online
Schande dit. Van Dijk heeft hem dik en dik en dik verdient, krijg je dit.. :r
Wat had die jongen nog meer moeten doen voor deze prijs, van een flat springen en weg vliegen?

\\ VoetbalShirtjes Topic //

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Mwoah, ik kan veel spelers noemen die hem zouden kunnen winnen, dat hoeft niet per se Van Dijk te zijn. Maar ik vind niet dat die tuinlaaf enig recht op die prijs heeft. Met wat hij eerdere jaren heeft laten zien vond ik hem afgelopen jaar gewoon onder z'n niveau. ;)

• P.O. Box
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:09:
Mwoah, ik kan veel spelers noemen die hem zouden kunnen winnen, dat hoeft niet per se Van Dijk te zijn. Maar ik vind niet dat die tuinlaaf enig recht op die prijs heeft. Met wat hij eerdere jaren heeft laten zien vond ik hem afgelopen jaar gewoon onder z'n niveau. ;)
sterker nog, ik schijn de enige in de wereld te zijn, maar ik vind die Van Dijk toch een potje overschat van heb ik jou daar. Rafael van de Vaart gaf gisteren wat voorbeelden over wat hij slecht vond aan Baumgartl. Van Dijk doet precies hetzelfde als die Baumgartl. Beetje meelopen en wijzen, vooral veel wijzen. Ik vind hem geen slechte voetballer, maar al die ophemeling die de afgelopen 12 maanden over ons heen gestort wordt van alle kanten is m.i. enorm onterecht.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

P.O. Box schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:36:
[...]

sterker nog, ik schijn de enige in de wereld te zijn, maar ik vind die Van Dijk toch een potje overschat van heb ik jou daar. Rafael van de Vaart gaf gisteren wat voorbeelden over wat hij slecht vond aan Baumgartl. Van Dijk doet precies hetzelfde als die Baumgartl. Beetje meelopen en wijzen, vooral veel wijzen. Ik vind hem geen slechte voetballer, maar al die ophemeling die de afgelopen 12 maanden over ons heen gestort wordt van alle kanten is m.i. enorm onterecht.
Exact. Ik heb overigens hetzelfde met de verheerlijking van De Ligt. De op een na best betaalde speler in de Serie A (op 19 jaar?) en iedereen lijkt het prima te vinden als ie een foutje maakt. De foutjes die Van Dijk ook maakt hoor.

[Voor 10% gewijzigd door Gunner op 24-09-2019 08:25]

• Pompi
Exocet schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:06:
Messi weer in de basis bij Barcelona, de Jong op de bank.
De Ligt ook weer in de basis, maar Bonucci is weer naar RCV geschoven. Blijf het apart vinden dat voor Demiral er wel een aanpassing gemaakt wordt en voor de Ligt niet ook al is hij waarschijnlijk beter, zeker omdat beide spelers nog aan het wennen zijn.

• Typhone
  • Laatst online: 16:26
Hoeness is gek geworden.

Wat gedraagt Bayern zich toch altijd kinderachtig als het om spelers van Bayern zelf gaat. Daar begrijp ik weinig van.

• Deadsy
mavaros schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:55:
[...]

Zat die knakker niet de laatste jaren weggeborgen in een een Duitse EBI? Iets van maffiapraktijken en dat soort gedoe?
yup, flinke belasting ontduiking over een periode van misschien wel 40 jaar.

Vanwege zijn connecties was het een tik op de vingers. Mocht voor een groot deel gewoon overdag gaan werken enzo.
En de enige reden dat hij het zelf gemeld heeft was omdat een journalist de zaak op het spoor gekomen was en gemeld had dat ze binnenkort een verhaal naar buiten zouden brengen over flink belastingontduiking.

Tijdens het onderzoek is ergens een belletje gaan rinkelen en heeft men Hoeness getipt dat het om hem ging.
Hij heeft toen direct advocaten enzo erbij gehaald en ik dacht nog voor dat het artikel naar buiten kwam zich gemeld bij justitie.

Die eikel had gewoon 20 jaar de bak in gemogen

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Deadsy schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:37:

Ik kijk de wedstrijden niet, dus of hij echt alles geeft geen idee.
@Deadsy: Zo, die Neymar scoorde gisteren weer de 0 - 1 voor PSG _/-\o_
je moet toch toegeven, dat hij wel effectief is.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Wow daar ging de grens even fiks de fout in zeg! De var keurt de 1-1 terecht goed.

• mavaros
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 24-05 17:29
Bossie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:49:
[...]

Dennis Bergkamp werd toch niet gehaald op basis van een goed seizoen?
Dennis Bergkamp was gewoon een oprapertje voor Arsenal. Althans, dat denk ik.

Bergkamp mislukte samen met Wim Jonk bij Inter Milan. Ze pastten niet bij de club, want ex-Ajaxspelers passen gewoonweg niet bij een stel houthakkers met een bus als buffer.

Gelukkig dook voor Bergkamp Arsenal op. Wim Jonk verdween ergens in de verte. Nooit meer echt groots, zoals bij Ajax of Volendam.

Later, toen Bergkamp een grote meneer was bij Arsenal, kwam er een verbannen Rotterdams jongetje bij die club. Bergkamp heeft hem op sleeptouw genomen, waarna en misschien wel daardoor dat recalcitrante Rotterdamse jongetje een van de beste voetballers uit de recente historie werd. Dat maakt Bergkamp een groot voetballer.

Je kan ook opgezadeld zitten met een type als Maradonna of een George Best. Geniale voetballers, maar zo gek als een deur.

Bergkamp is een hele grote jongen in het Engelse voetbal. Wie had er ooit van Arsenal gehoord in die periode. Volgens mij waren ze toen ook nog verbannen uit de Europese competities, maar dat weet ik zo effe niet. Ik kan het mis hebben hoor.

mavaros schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:58:
[...]

Bergkamp is een hele grote jongen in het Engelse voetbal. Wie had er ooit van Arsenal gehoord in die periode. Volgens mij waren ze toen ook nog verbannen uit de Europese competities, maar dat weet ik zo effe niet. Ik kan het mis hebben hoor.
European football ban voor Engelse clubs naar aanleiding van het Heysel drama. In 1990 mochten Engelse clubs weer mee doen.

Bergkamp ging in 1995 naar Arsenal. Mogelijk verwar je de Europese ban met de regels rondom buitenlandse spelers opstellen in Europees verband dat door het Bosman arrest eindigde. Dat was goed nieuws voor Britse clubs die veel Ieren en Schotten opstelden destijds. Volgens mij zou Arsenal daarin 1995 nog 1 seizoen last van hebben. Hoewel het overgrote deel van het team Engels was.

Wie er van Arsenal gehoord had? Arsenal is een van de echt grote clubs in Engeland. Voor Nederlanders begon de premier league toen wel interessanter te worden doordat Bergkamp en Gullit hun intrede deden. Maar mensen hadden echt wel van een club met deze prijzenkast gehoord hoor. Zeker omdat ze de beker voor bekerwinnaar gepakt hebben het jaar voordat Bergkamp kwam. :)

Sorry voor the wall of text maar ik kan het nooit laten om te praten over de jaren negentig in Engels voetbal.

Overigens voor Arsenal fans is Fever Pitch van Nick Hornby een aanrader als je van goed geschreven boeken over jouw club houdt. Het gaat wel over de periode voor Bergkamp.

• Slasher
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

exactor it schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:04:
[...]

European football ban voor Engelse clubs naar aanleiding van het Heysel drama. In 1990 mochten Engelse clubs weer mee doen.

Bergkamp ging in 1995 naar Arsenal. Mogelijk verwar je de Europese ban met de regels rondom buitenlandse spelers opstellen in Europees verband dat door het Bosman arrest eindigde. Dat was goed nieuws voor Britse clubs die veel Ieren en Schotten opstelden destijds. Volgens mij zou Arsenal daarin 1995 nog 1 seizoen last van hebben. Hoewel het overgrote deel van het team Engels was.

Wie er van Arsenal gehoord had? Arsenal is een van de echt grote clubs in Engeland. Voor Nederlanders begon de premier league toen wel interessanter te worden doordat Bergkamp en Gullit hun intrede deden. Maar mensen hadden echt wel van een club met deze prijzenkast gehoord hoor. Zeker omdat ze de beker voor bekerwinnaar gepakt hebben het jaar voordat Bergkamp kwam. :)

Sorry voor the wall of text maar ik kan het nooit laten om te praten over de jaren negentig in Engels voetbal.

Overigens voor Arsenal fans is Fever Pitch van Nick Hornby een aanrader als je van goed geschreven boeken over jouw club houdt. Het gaat wel over de periode voor Bergkamp.
Ik ging Arsenal volgen toen Glenn Helder van Vitesse naar Arsenal ging. Go figure :D

Slasher schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:53:
[...]

Ik ging Arsenal volgen toen Glenn Helder van Vitesse naar Arsenal ging. Go figure :D
Zijn naam zag ik in het linkje van de selectie. Ik was hem helemaal vergeten. Hij was toen best groot nieuws. Kan me nog een glamour shot herinneren in de Shoot (soort Hitkrant meets VI). Ondanks de magere jaren van de laatste tijd heb je in ieder geval geen Glenn Helder in de basis. :)

@Gunner gaat hij daar in op zijn gevecht tegen alcoholisme of is het vooral sportief? Als het dat eerste is, lijkt het me interessant! Mooie speler die Adams. Edit: opgezocht en besteld. (y)

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 02-10-2019 19:16]

• Qu3st

Hier had Gerrard iets langer over moeten nadenken _O-

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:11
JAN-B schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:52:
Weet iemand waarom Lukaku gisteravond niet meespeelde, Barca - Inter :?
hij zat ook niet bij de invallers;
trouwens, Inter had bij rust al met 3 - 0 moeten voorstaan, wat een kansen, nu verlies je nog door Suarez :(
geblesseerd

Bossie schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 20:28:
[...]

Bizar dat ze dat sowieso toestaan op Europees niveau.
Dit United bedoel je?

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Qu3st schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 08:10:
[Twitter]

Hier had Gerrard iets langer over moeten nadenken _O-
Blijft een katholieke achtergrond toch? ;)

• mavaros
Maarten_E schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:21:
De Duitse competitie wordt leuker en leuker!
Bayern verliest met 1-2 thuis tegen Hoffenheim, de top 4 hebben op dit moment hetzelfde punten aantal maar Mönchengladbach, Schalke en Wolfsburg (!) kunnen de koppositie overnemen.
Het tijdperk van de oude garde aan clubs in Europa is voorbij. Dat zie je in de competities en dat zie je heel duidelijk in Europese wedstrijden.

Dat is een natuurlijk proces, dus er is niet veel schokkends aan de hand. Het meest verbijsterende van de laatste jaren vond ik wel de overwinning van Feijenoord tegen Porto. Dat lag totaal niet in de lijn der verwachtingen.

Voor het algemene voetbal is dit alleen maar goed. Eindelijk eens echt voetbal op leven en dood, in plaats van een soort breipartijm waardoor je automatisch in slaap valt. ;)

• mavaros
Maarten_E schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:53:
[...]

We zijn ook nog maar in oktober, verwacht dat een Wolfsburg of Leverkusen ook weer terugvalt naar P6/7 over het seizoen.
Maar wel verrassend dat door heel Europa de traditionele clubs het zwaar hebben, vind ik niet erg, hoe kleiner de underdog, hoe leuker! Leicester staat ook weer derde in de PL.
Ik denk dat de Fifa/Uefa heeft ingegrepen. Die organisaties denken alleen in poen.

Kijk naar zo'n Real Madrid zonder Ronaldo. Over een half jaar komt er geen Aziaat meer op vakantie om naar Real te kijken. Dus minder shirtverkoop, etc. Datzelfde geldt in mindere mate voor de andere half dode topclubs die lopen te spartelen.

Nee, dan de nieuwe prooien. Vlug, tactisch vaardiger en amusant om naar te gluren. Ook voor de verstokte Bayernfan. Daar valt nu veel meer te halen, als het om toekomstige inversteringen gaat.

Ik ben het er wel helemaal mee eens, dat het dit seizoen nog iets te vroeg is, om echt alle topclubs af te schrijven. Juventus en Atletico zijn altijd gevaarlijk. De rest is erg kwetsbaar, maar niet verloren. Het blijft voetbal.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Woeps... gaat city daar 0-2 de boot in tegen WOlves..... :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
JAN-B schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:47:
Vanavond de Topper in Italie: Inter - Juventus; zou mooi wezen als Inter wint, 7 x op rij :*)
alleen heb ik geen idee of Lukaku speelt :?
ik kan nergens vinden of hij nou geblesseerd is ??
Ik zie hem in de 'mogelijke opstelling', maar dat zegt vast niet veel.
Persoonlijk hoop ik dat Juventus wint, maar dat is met omdat ik graag heb dat De Ligt zich positief blijft ontwikkelen. Dan heeft oranje een mooi blok.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gonadan schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:20:

Ik zie hem in de 'mogelijke opstelling', maar dat zegt vast niet veel.
Persoonlijk hoop ik dat Juventus wint, maar dat is met omdat ik graag heb dat De Ligt zich positief blijft ontwikkelen. Dan heeft oranje een mooi blok.
Persoonlijk hoop ik dat Inter wint :9
maar het wordt wel een duel Stefan de Vrij - de Ligt; volgens mij wordt de Ligt overschat en de Vrij Onderschat, als je elke week in de basis van Inter staat d:)b

Arsenal - Bournemouth: 1 - 0 met zomaar een assist van Pepe ;) en 1e goal van Luiz :*)

[Voor 7% gewijzigd door JAN-B op 06-10-2019 18:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
JAN-B schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:48:
Persoonlijk hoop ik dat Inter wint :9
maar het wordt wel een duel Stefan de Vrij - de Ligt; volgens mij wordt de Ligt overschat en de Vrij Onderschat, als je elke week in de basis van Inter staat d:)b
Dat eerste weet ik nog zo net niet, maar dat tweede ben ik wel met je eens. Ook al is het niet meer het Inter van vroeger, als je daar vaste man bent doe je het goed.

Edit:
@JAN-B Lukaku speelt.

Edit 2:
En al 0-1.

[Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 06-10-2019 20:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:30:
Lekker doelpuntje van Suarez!
Zekers

Ondertussen al 3-0

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gunner schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:54:
Woeps... gaat city daar 0-2 de boot in tegen WOlves..... :X
Mooi weekend voor ons. 3de met 1 puntje achter city.

"Oooh Jeroen!"

gambieter schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 21:57:
[...]

En de droevenis bij ManU gaat door, bijna geen kans gecreerd tegen Newcastle United, terwijl die meerdere keren de lat raakten en verdiend gewonnen hebben. Ik denk niet dat Solksjaer de kerst haalt, het is nog veel droever dan bij Van Gaal en Mourinho.
Het middenveld was echt tenenkrommebd slecht. Fred heeft iets zestig miljoen pond gekost. Dan zou hij iets moeten kunnen denk je. Wat dat dan is, is nog niet boven tafel. Het ging zo traag en houterig. Daniel James (18 jaar) lijkt de enige die iets van een idee heeft hoe je moet aanvallen.

Of OGS eruit, verbetering oplevert, weet ik niet. Het probleem zit vooral in een gebrek aan visie vanuit de club en daarmee het spelersmateriaal en minder in wat de trainer allemaal doet. Het meest idiote is dat deze club twee jaar geleden tweede is geworden (met anti-voetbal dat niet bij de club past) en daar totaal niet opgebouwd heeft. Dat is natuurlijk ook moeilijk omdat er geen richting is om heen te bouwen.

@Gunner Ik ben halverwege Addicted. Goed boek!

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 07-10-2019 12:56]

• Noiz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 19-05 11:24
exactor it schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:53:
[...]

Het middenveld was echt tenenkrommebd slecht. Fred heeft iets zestig miljoen pond gekost. Dan zou hij iets moeten kunnen denk je. Wat dat dan is, is nog niet boven tafel. Het ging zo traag en houterig. Daniel James (18 jaar) lijkt de enige die iets van een idee heeft hoe je moet aanvallen.

Of OGS eruit, verbetering oplevert, weet ik niet. Het probleem zit vooral in een gebrek aan visie vanuit de club en daarmee het spelersmateriaal en minder in wat de trainer allemaal doet. Het meest idiote is dat deze club twee jaar geleden tweede is geworden (met anti-voetbal dat niet bij de club past) en daar totaal niet opgebouwd heeft. Dat is natuurlijk ook moeilijk omdat er geen richting is om heen te bouwen.
Een gedeelte is ook gewoon aan OGS aan te rekenen al weet ik niet of OGS vervangen ook maar enige invloed gaat hebben op de sportieve (wan)prestaties. Waarom vast blijven houden aan Fred (wat was deze man weer slecht, volgens mij geen enkele pass naar voren) en Mata (veel te traag voor het voetbal dat OGS wil spelen)? Waarom Rashford in de spits blijven opstellen terwijl meer dan duidelijk is dat hij daar niet op zijn plek staat? Dan maar spelen met Greenwood, Gomes en Garner (speelt al lange tijd zeer sterk in de U23). Ja, ze zijn erg jong en het kan funest zijn voor hun ontwikkeling, maar het kan ook goed uitpakken en veel slechter dan nu kan het al niet worden.

Daarnaast is er nu wel een bepaalde visie wat betreft de tactiek (4-2-3-1) en het type spelers wat gehaald wordt, maar is er op transfergebied slecht gehandeld. De aankopen die zijn gedaan zijn meer dan prima, maar de vertrokken spelers zijn niet opgevangen. Geen nieuwe middenvelder terwijl Fellaini en Herrera vertrokken zijn en geen extra aanvallers terwijl je Sanchez en Lukaku last minute laat gaan.
De hoeveelheid blessures van key spelers blijft mij verbazen. Nu Pogba, Martial en Wan-Bissaka weer. En het is al 2-3 seizoenen gaande dat key spelers constant geblesseerd zijn. Bij de andere topclubs lijkt dit nauwelijks voor te komen. Dus wellicht dat ze ook eens aanpassingen moeten aanbrengen bij het medische team.

Uiteindelijk is er 1 hoofdverdachte aan te wijzen voor de sportieve malaise waarin United verkeerd en dat is Ed Woodward. Hopelijk gaan de Glazers ook inzien dat als hij er een potje van blijft maken dat het financieel ook gevolgen gaat hebben, want die leuke contracten die zijn afgesloten hebben vaak als voorwaarde dat er wel CL gespeeld wordt. Daarnaast lijkt hij alles in eigen hand te willen houden en de reden dat er nog steeds geen technisch directeur is aangesteld voor het transferbeleid.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

exactor it schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:53:
Of OGS eruit, verbetering oplevert, weet ik niet.
Humor on Twitter:

;)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Aquila schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 21:34:
Hier en daar. Zal wel ‘n limburgs dingetje te zijn :+
Overal en nergens, synoniemen zat maar ben geen Limbo. :P

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 24-05 15:37
Om het bij de plaatjes te houden, check de salaris groei van manchaster united, ondanks hun dramatische resultaten. (linker kant is in miljoenen)

en ook hoeveel geld Barcalona heeft uitgegeven de laatste 4 jaar, Barcca heeft ook veel matige transfers gedaan.

Volgende keer graag meteen in het juiste topic.

[Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 14-10-2019 15:48]

• Nieuwevolger
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 24-05 15:37
Manchaster united heeft zoveel miskopen gedaan sinds ferguson weg is en betaald zulke hoge lonen aan matige spelers, dan het momenteel de grootste club van de wereld kapot heeft gemaakt. Hoofd sponser Chevrolet gaat z'n contract ook niet meer verlengen na de dramatische resultaten.

Barcalona heeft na het weggaan van Neymar ook maar matige aankopen gedaan, Dembele kan zich totaal niet laten onderscheiden, Coutinho heeft het matig gedaan (terwijl die bij bayern munchen weer opleeft) en Griezman lijkt niet in de tactiek te passen (komt het best uit z'n voeten in een 2 spitsen systeem), Frenkie de Jong lijkt wel de perfecte Barca speler en wordt ook goed ontvangen, maar voor hem is het hopen dat Barcalona in z'n geheel beter gaat spelen. Momenteel zijn het Suarez en Messi die met individuele acties wedstrijden beslist.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Zo, 4 minuten voor tijd de 1 - 1 bij Spurs - Watford :(
je zal maar verliezen van de nr laatst in de PL......

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eentje uit de oude doos;

Als iemand me vraagt waarom ik nog steeds van Arsenal hou;

deze video laat je zien waarom;

De soundtrack van Radiohead eronder... je moet weten dat ik deze aflevering van MOTD ergens op videoband heb...... kippenvel.... tranen in m'n ogen.... wat een tijden.... _/-\o_ O+

Bergkamp O+
Overmars O+ (die goal tegen united uit.... een van de beste ooit)
Petit O+
Anelka O+
Wenger O+
Adams O+
Seaman O+
Manninger O+ (goede cup run tijdens blessure)

* Gunner is in een emotionele bui

[Voor 22% gewijzigd door Gunner op 19-10-2019 18:16]

• Miki
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:28
Aquila schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 16:20:
Gisteren toch wel van Frenkie de Jong kunnen genieten bij Barca. Hij oogt altijd zo rustig. Aantal goede passes gegeven.
De Ligt droomt ondertussen van een carriere als handballer volgens mij :') :+
Ja hij was gisteren goed, hij speelde enorm relaxed als of hij iedere steeds 5 seconden extra bedenktijd had aan de bal. Verder was de pot niet heel boeiend al bood Eibar flink weerstand en moest Barcelona vaak terug.

De Ligt tja, ik hoop dat hij in Italië de tijd krijgt om zich aan te passen en te wennen aan alles. Het is sneu om te zien dat zo'n talentvolle jongen vooral met zichzelf worstelt en af en toe ook met de bal terwijl iedereen weet dat hij echt zoveel beter kan. Ik denk dat hij bij Barcelona en de Spaanse competitie beter uit de voeten had gekund. Ik vraag me ook echt af of de keuze voor Raiola wel zo verstandig is geweest.

| 14x315W Eurener MEPV Turbo Mono black | 7x APSystems YC500 | ZW 41° | Array tilt 10° | PVOutput || MBP i5 500Gb 2017 | MBA i5 128Gb 2017 I iPad 2018 | iPhone 7 |

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:54:
[...]

Moet het nog zien. Jan van Halst geeft nu zelfs een compliment aan "top" aankoop Fred. Moet niet gekker worden.
Tja hij heeft 3x naar iemand met het juiste shirtje gespeeld.

Brrrr Jan van Halst :X
Dan maar Engels commentaar.

Duidelijke overtreding op Origi, maar ja zo gebruiken ze de VAR niet in Engeland. Daar kijken ze alleen of er echt dingen gemist zijn.

[Voor 25% gewijzigd door toolkist op 20-10-2019 18:09]

• Qu3st
Jantje die het wel begrijpt dat ze hem afkeuren omdat er iets van voordeel aan zit. Beste Jan, als aanvallende partij is hands sowieso hands!!!! Leer nou eens de regels.

@toolkist niet aan Engels commentaar gedacht, ik switch ook!

[Voor 16% gewijzigd door Qu3st op 20-10-2019 18:16]

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Kom op Liverpool, nu even echt het gas erop. Niet nu al punten laten liggen want ik vind city veel te eng.

• loekf2
  • Laatst online: 12:42
Oh help, ik voel enige sympathie voor Luuk de Jong. Scoorde eindelijk voor Sevilla de 1-0 in de 86e minuut tegen Levante.

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 19:46

Angeloonie

Cheeseburger Addict

JAN-B schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:48:
[...]
Nou, nou, na gisteravond nog steeds :?
Van Arsenal denk ik wel, maar Emery denk ik niet, toch @Gunner ? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
De Braziliaanse Ronaldo, da's de echte. :9

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Angeloonie schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:52:
[...]

Van Arsenal denk ik wel, maar Emery denk ik niet, toch @Gunner ? :P
@JAN-B Op een facebook-pagina zei ik "Van wenger vroegen we ons af waarom hij geen plan B heeft, van Emery vraag ik me af of hij wel een Plan A heeft" .

Tsjah, vooraf weet je dat (met 25 jaar Arsenal kijk-ervaring) dat je tegen zo'n club gewoon een klote wedstrijd gaat spelen. Het is lang geleden dat je zo'n championship club uit een staalstadje gewoon op 0-3 voor rust gaat zetten. Nee, je geeft ze teveel ruimte en verdedigd slecht waardoor je al op 1-0 tegen komt.

Ja, en die fans... je sterspeler krijgt een vliegende tackle tegen en ze gaan gelijk (heel origineel hoor) "Same ol Arsenal always cheating" zingen... hypocriete lui. :z Ze zingen wel voor hun spelers die shirtje trekken, veel overtredingen maken..... en Arsenal speelt vals? 7(8)7

Nu wil ik zeker niet de schuld bij de scheidsrechter leggen maar erg consequent is hij niet. Een dive van hun speler geen geel, en Saka wel. Shirtje trekken in penalty gebied was gewoon een overduidelijke penalty. Maar ja Sokratis heeft dan denk ik zijn reputatie niet mee. Een var werd vreemd genoeg ook niet eens geconsulteerd.

Tweede helft was iets beter. Maar niet goed genoeg. Alleen Guendouzi zou een voldoende krijgen. Die ging er de hele wedstrijd voor.

[Voor 8% gewijzigd door Gunner op 22-10-2019 15:42]

• Qu3st
Allemaal de schuld van De Ligt dat Juve nu achter staat :+

• Deadsy
Qu3st schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:35:
[...]

En Bayern ook. Bizarre tussenstanden eigenlijk.
Als dat de eindstanden waren dan zou je flink kunnen scoren in de toto
Pagina: 1 2 3 4 5

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True