[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 37 Laatste
Acties:
  • 68.475 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:40

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrUHyVivtl2kd92VS4EGQhpYSHA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/omiZ5sKS4VTCOKOnzZgTqM5x.jpg?f=fotoalbum_large
FC Barcelona werd voor de 27e keer landskampioen. Het was de eerste landstitel met Barcelona voor Frenkie de Jong.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-l1WZAWhfUPuwoUGhUD609PU8c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VQGjazFKxdY65KDgDLQr7EKG.jpg?f=fotoalbum_large
In de Engelse Premier League heeft Manchester City de landstitel geprolongeerd. Het is de negende titel en de vijfde titel van de afgelopen zes jaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GetaPBJloZ6yLKuRrHPtlgO4wVE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TgOmx4LR7sxR05IKyNMEfyCY.jpg?f=fotoalbum_large
Bayern Munchen heeft voor de elfde keer op rij de landstitel binnen gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlaDcUP5V2fEbHSj8O9f-Wfh9O0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yczBlowEh1Un5XVvqxDqedLE.jpg?f=fotoalbum_large
In Italië werd Napoli sinds lange tijd de landskampioen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9NBNi2UuSdCibcffNO4m5EuQOQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4JjeZDDZshgGPBrOoTF2KtNb.png?f=user_large
PSG heeft de titel geprolongeerd in de Ligue 1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pU-ttWuU03UY-g0UccVCDl_42gQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CJBdPZqctW6HgXCpn60z3BOt.jpg?f=fotoalbum_large
Manchester City won dit jaar de treble en dus ook de Champions League

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3DVWggqhAt2yMmaJH_ahQD9Y3g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZSR3n9dFswPOt1Mj7GzptkAR.jpg?f=fotoalbum_large
Sevilla heeft de Europa League gewonnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0pOJeAvRJkDGgx5kB0kUu7UKrw4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L2rM0ShOWMUqWzICQYQWnzY2.jpg?f=fotoalbum_large
West Ham United won de Conference League.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:25

Quad

Doof

Ik verwacht dit jaar een onrustige zomer tov vorig jaar. Genoeg teams die moeten en willen investeren, zoals in de Premier League, omdat anders City te makkelijk kampioen wordt.
Bij goede aankopen verwacht ik dat Arsenal en United lang mee gaan doen om het kampioenschap.

Bayern zal wel voor de 12e keer op rij de winst gaan pakken, afgelopen seizoen was het wisselvallig met name door onrust buiten het veld.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:22:
Ik verwacht dit jaar een onrustige zomer tov vorig jaar. Genoeg teams die moeten en willen investeren, zoals in de Premier League, omdat anders City te makkelijk kampioen wordt.
Bij goede aankopen verwacht ik dat Arsenal en United lang mee gaan doen om het kampioenschap.

Bayern zal wel voor de 12e keer op rij de winst gaan pakken, afgelopen seizoen was het wisselvallig met name door onrust buiten het veld.
De overname van clubs (ManU), de wanprestaties (Chelsea, Spurs) en financiele problemen (Everton, Wolves) gaan nog een hoop onrust geven in de PL.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:08
Nkunku eindelijk officieel van Chelsea. Had laatste 2 seizoenen goede cijfers in Leipzig. Hopelijk geen gevalletje Werner 2.0

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maurice Steijn kreeg vorige week na het tekenen van zijn contract te horen dat Timber alleen zou vertrekken als zich een echte topclub zou melden.
Ja we zijn weer een topclub *O*

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:07
gambieter schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:24:
[...]

De overname van clubs (ManU), de wanprestaties (Chelsea, Spurs) en financiele problemen (Everton, Wolves) gaan nog een hoop onrust geven in de PL.
Ik kijk er in ieder geval naar uit.

@Gunner Naar mijn inziens heeft Arsenal afgelopen seizoen gepiekt (en misschien ook wel city tot het niveau gepushed om de treble te halen) maar is het de vraag of dat zich kan herhalen (voor de competitie zou het top zijn) Normaal is het een van de clubs die meedoen met CL kwalificatie als maximaal resultaat. Daarnaast is het afwachten of ze hun selectie bijelkaar kunnen houden want de echt goede spelers zullen uiteindelijk wel getarget worden door clubs als City, Bayern, Real, PSG etc.

De genoemde clubs schaar ik in hetzelfde rijtje, maar dat zijn ook clubs die misschien niet altijd stabiel zijn in de competitie toch nog regelmatig een andere prijs meepakken.

Newcastle is een uitzondering, maar gaan elk jaar dmv goed beleid/gerichte versterkingen een stapje verder omhoog. Als ze daarmee verder kunnen gaan is dat ook alleen maar leuker voor de competitie aangezien de top alleen maar breder word :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:41:
Newcastle is een uitzondering, maar gaan elk jaar dmv goed beleid/gerichte versterkingen een stapje verder omhoog.
Dank voor je toelichting. Ik pak even dit eruit. Hoe is dit met Arsenal anders dan? Een solide basis met engels talent en ook deels uit de eigen opleiding. Kan je niet echt over Newcastle zeggen.

Verder kan je twisten of na een overname door een saudische partij je echt kan praten over een goed beleid. Dat is uiteindelijk ook een speelbal voor een steenrijke eigenaar of investeringsmaatschappij.

Kijk maar eens welke spelers nu gelinkt worden met een club uit die regio. Laten we eerlijk zijn, dat gaat natuurlijk niet vanwege sportieve aspiraties.

Nu er nog meer van dat soort overnames mogelijk komen wordt het voor mij in ieder geval niet leuker.

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 20-06-2023 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gunner schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:45:
[...]

Dank voor je toelichting. Ik pak even dit eruit. Hoe is dit met Arsenal anders dan? Een solide basis met engels talent en ook deels uit de eigen opleiding. Kan je niet echt over Newcastle zeggen.

Verder kan je twisten of na een overname door een saudische partij je echt kan praten over een goed beleid. Dat is uiteindelijk ook een speelbal voor een steenrijke eigenaar of investeringsmaatschappij.

Kijk maar eens welke spelers nu gelinkt worden met een club uit die regio. Laten we eerlijk zijn, dat gaat natuurlijk niet vanwege sportieve aspiraties.

Nu er nog meer van dat soort overnames mogelijk komen wordt het voor mij in ieder geval niet leuker.
Ik vind de overnames prima, dat zorgt alleen maar voor meer kapitaal waardoor de top van de competitie sterker/breder word. Daardoor heb je alleen maar meer (in potentie) leuke wedstrijden en dat topspelers meet verspreid raken over de clubs.

Mocht er eentje door het ijs zakken dan staan er voldoende vechtvoetbalclubs te wachten op een promotiekans.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:09:
Nkunku eindelijk officieel van Chelsea. Had laatste 2 seizoenen goede cijfers in Leipzig. Hopelijk geen gevalletje Werner 2.0
Dat sowieso niet, want Nkunku is geen spits maar een aanvallende middenvelder. Waar Chelsea er al 18 van heeft. En 0 spitsen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:45:
[...]

Achter Newcastle zit natuurlijk wel een veelvoud van wat Arsenal beschikbaar heeft/kan krijgen. Dus vanuit dat oogpunt snap ik hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02:32
toolkist schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 15:44:
[...]

Dat sowieso niet, want Nkunku is geen spits maar een aanvallende middenvelder. Waar Chelsea er al 18 van heeft. En 0 spitsen 8)7
Volgens mij vergelijkbaar met Havertz, als tweede spits in een vrije rol.
Wat dat betreft wel weer een typische aankoop van Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:24:
[...]

Volgens mij vergelijkbaar met Havertz, als tweede spits in een vrije rol.
Wat dat betreft wel weer een typische aankoop van Chelsea.
Misschien kunnen ze 4231 spelen met al die aanvallende middenvelders. Moeten ze alleen nog Lukaku weten te motiveren om te spelen tenzij ze dadelijk nog eens 150m voor een spits willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:23:
[...]

Misschien kunnen ze 4231 spelen met al die aanvallende middenvelders. Moeten ze alleen nog Lukaku weten te motiveren om te spelen tenzij ze dadelijk nog eens 150m voor een spits willen doen.
Of 1 keeper, 5 CV's. 1 middenvelder en 4 AM's ;)
Past beter bij de opbouw van de selectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 18:45:
[...]

Of 1 keeper, 5 CV's. 1 middenvelder en 4 AM's ;)
Past beter bij de opbouw van de selectie
Dat moeten ze eerst Guardiola binnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 08:12:
[...]

Gelukkig is er de Saudische opvangbak 8)7
Koulibally, Ziyech en Kante gaan al naar daar lijkt
Gaat inmiddels over wel meer spelers. Het begint wel een beetje verdacht te worden bijna :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 07:37:
[...]

Nee hoor, ik vind alleen ploegen als United, Chelsea, Liverpool, Newcastle nog steeds een betere keuze dan Arsenal.
Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:41:
[...]
Normaal is het een van de clubs die meedoen met CL kwalificatie als maximaal resultaat.

De genoemde clubs schaar ik in hetzelfde rijtje, maar dat zijn ook clubs die misschien niet altijd stabiel zijn in de competitie toch nog regelmatig een andere prijs meepakken.
Dus je schaart Arsenal in hetzelfde rijtje als United, Chelsea en Liverpool maar bent van mening dat het verschil is dat die 3 clubs regelmatig nog een andere prijs in de competitie meepakken.

De laatste 10 seizoenen:
Chelsea: 3 keer buiten top 4 geëindigd, 2 EPL, 1 FA cup, 1 League Cup
ManU: 5 keer buiten de top 4 geëindigd. 1 FA cup, 2 League Cups, 2 Community Shields
Liverpool: 3 keer buiten top 4 geëindigd, 1 EPL, 1 FA cup, 1 League Cup, 1 Community Shield
Arsenal: 6 keer buiten top 4 geëindigd, 4 FA cups, 4 Community Shields

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
JeroenNietDoen schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 07:21:
[...]

[...]

Dus je schaart Arsenal in hetzelfde rijtje als United, Chelsea en Liverpool maar bent van mening dat het verschil is dat die 3 clubs regelmatig nog een andere prijs in de competitie meepakken.

De laatste 10 seizoenen:
Chelsea: 3 keer buiten top 4 geëindigd, 2 EPL, 1 FA cup, 1 League Cup
ManU: 5 keer buiten de top 4 geëindigd. 1 FA cup, 2 League Cups, 2 Community Shields
Liverpool: 3 keer buiten top 4 geëindigd, 1 EPL, 1 FA cup, 1 League Cup, 1 Community Shield
Arsenal: 6 keer buiten top 4 geëindigd, 4 FA cups, 4 Community Shields
Voeg Europees ook even toe, daar zit het voornaamste verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bossie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 07:57:
[...]

Ja dat is een van de redenen dat ik met Twitter gestopt ben. Op elk arsenal nieuwsbericht een of andere (vooral afrikaanse vreemd genoeg) chelsea supporter /troll die "U assnl no ucl" roept. echt ook serieus zo.

Dat leeft nogal (als argument) blijkbaar om een bepaalde status aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 07:00:
[...]

Gaat inmiddels over wel meer spelers. Het begint wel een beetje verdacht te worden bijna :+
Er is toch een louche constructie lijkt me. Clearlake Capital is een investeringsmaatschapij(?) die ook ook banden heeft met de PIF van Saoedi Arabië en dus blijkbaar voor miljarden had gestoken in Boelhy's Clearlake Capital. Pif is een ivesteringsfonds en tevens eigenaar van oa Newcastle.

https://www.sportingnews..../npbfqj9f4kuw1gskjr6gutgl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gunner schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 08:15:
[...]

Ja dat is een van de redenen dat ik met Twitter gestopt ben. Op elk arsenal nieuwsbericht een of andere (vooral afrikaanse vreemd genoeg) chelsea supporter /troll die "U assnl no ucl" roept. echt ook serieus zo.

Dat leeft nogal (als argument) blijkbaar om een bepaalde status aan te geven.
En terecht toch? Met alle respect maar Europees stelt Arsenal al jaren niet veel voor toch? Het is al van 2010 geleden dat Arsenal verder kwam dan de 2de ronde in de CL. Ook al weer 7 jaar geleden dat jullie deelname.

Dat terwijl Chelsea bv in die periode hem 2x won en ook 2x de Europa League .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 08:51:
[...]

En terecht toch? Met alle respect maar Europees stelt Arsenal al jaren niet veel voor toch? Het is al van 2010 geleden dat Arsenal verder kwam dan de 2de ronde in de CL. Ook al weer 7 jaar geleden dat jullie deelname.

Dat terwijl Chelsea bv in die periode hem 2x won en ook 2x de Europa League .
Niet alleen Chelsea maar ook United, Liverpool pakken international toch vaak iets mee.
Ik denk dat daar een groot verschil in aantrekkingskracht zit omdat deze clubs toch qua mentaliteit iets extras hebben en daardoor een slechter seizoen sneller vergeven is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 07:57:
[...]

Dan is het in 10 jaar tijd voor Liverpool +2 en voor ManU +1.

Chelsea wel meer, maar die ontken ik dan ook niet.

Goed, als de doelposten verzet worden naar Europese prijzen to fit the narrative, dan is West Ham een topclub en Arsenal geen topclub.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-06-2023 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JeroenNietDoen schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:30:
[...]

Dan is het in 10 jaar tijd voor Liverpool +2 en voor ManU +1.

Chelsea wel meer, maar die ontken ik dan ook niet.

Goed, als de doelposten verzet worden naar Europese prijzen to fit the narrative, dan is West Ham een topclub en Arsenal geen topclub.
Niet zo druk maken over wat ik denk, de vraag was simpelweg om mijn gedachtengang te onderbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:46:
[...]
de vraag was simpelweg om mijn gedachtengang te onderbouwen.
Maar je komt in eerste instantie wel met Newcastle aanzeilen en vervolgens in je onderbouwing begin je over prijzen, om vervolgens te verwijzen naar Europese prijzen.

Snap je als ik zeg dat dat de doelpalen verschoven worden?

Newcastle heeft een goed seizoen dan is het goed beleid, Arsenal heeft na een rebuild een goed seizoen en het is een uitschieter.

Overigens begrijp mij goed, ik schaar Arsenal zeker niet onder de Europese topclubs, sinds de verhuizing naar The Emirates en daardoor financiële magere jaren tellen we echt niet meer mee. In dat opzicht gaat het enkel om Chelsea die echt mee gedaan heeft. City dat pas de laatste jaren echt de aansluiting heeft gevonden en ook wel aannemelijk is dat ze dat vast zullen houden. Liverpool is na een echt hele lange droogte terug op niveau zowel domestic als Europees, maar ook daar is het nu even afwachten of de magie van Klopp voorbij is. ManU kwakkelt sinds Ferguson, en ik vind dat die niet met kop en schouders boven Arsenal uitsteken. Die EUFA cup kan niet het verschil maken.

[ Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-06-2023 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-06 20:38

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:52:
Ik vind de overnames prima, dat zorgt alleen maar voor meer kapitaal waardoor de top van de competitie sterker/breder word. Daardoor heb je alleen maar meer (in potentie) leuke wedstrijden en dat topspelers meet verspreid raken over de clubs.

Mocht er eentje door het ijs zakken dan staan er voldoende vechtvoetbalclubs te wachten op een promotiekans.
Vanuit de gedachte dat het nu toch al verkloot is door het geld en de andere clubs beter kunnen aanhaken neem ik aan? Want verder kan ik echt geen enkel positief aspect bedenken bij die vorm van sportswashing die in de PL wel heel erg populair is geworden.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Havertz naar Arsenal lijkt rond, snap echt niet wat Arsenal met hem moet. Kan je 70 miljoen toch beter spenderen.

Drukke dagen bij Chelsea: Kovacic naar City, Kante/Mendy/Ziyech/Koulibally naar SA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Meningen zijn verdeeld. Al zijn er genoeg die in het kamp "Als Arteta en Edu er wat in zien, dan is dat goed genoeg voor ons" zitten.

Er zijn wel een aantal spelers te noemen die het bij Chelsea niet lieten zien maar elders wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Gunner op 21-06-2023 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:27:
Havertz naar Arsenal lijkt rond, snap echt niet wat Arsenal met hem moet. Kan je 70 miljoen toch beter spenderen.

Drukke dagen bij Chelsea: Kovacic naar City, Kante/Mendy/Ziyech/Koulibally naar SA
Flinke opruiming nodig met dat wanbeleid ;)

Ik heb vertrouwen in Arteta en Edu, maar Havertz zou ook zeker niet mijn eerste keus zijn geweest. Weet simpelweg niet op wat voor manier hij in het team past, dus ben benieuwd wat Arteta uit de hoge hoed gaat toveren.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
4 wedstrijden schorsing maar voor Mourinho, voor z'n misdragingen rond de EL finale. Die gast komt ook echt overal mee weg. Dit had minimaal 4 maanden moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 17:26
Kante/Mendy/Ziyech/Koulibally naar SA
Wat een "geluk" hebben ze daar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:24:
[...]

Wat een "geluk" hebben ze daar toch
Die spelers waren ze sowieso wel kwijt geraakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, eens. Die is bij Chelsea nooit goed uit de verf gekomen, wat een vertrouwen moet Arteta er dan in hebben dat ie daar wel wat kan maken. Was ook niet mijn keuze nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:29:
[...]

Die spelers waren ze sowieso wel kwijt geraakt.
Maar niet voor die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En dan ook nog zo vroeg in de transferperiode.
Elke andere club had een tijdje gewacht om te kijken hoe laag ze kunnen gaan, aangezien iedereen weet dat Chelsea moet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat hebben ze aan transfersommen ontvangen dan? Tot nu toe nergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:47:
[...]

Wat hebben ze aan transfersommen ontvangen dan? Tot nu toe nergens gelezen.
Goh nog niet echt iets definitiefs over bekend. Zag wel iets dat Koulibally 30 miljoen ging kosten dus minimaal verlies. Ziyech en Mendy weet ik niet.
Kovacic gaat 30 miljoen opbrengen en Havertz dus 65 ongeveer. Aubameyang is de volgende (logische) die genoemd word in SA.
Vooral qua loon zal dit interessant zijn om terug ruimte te kunnen maken voor versterkingen.

Zo'n Ruben Neves vertrekt ook gewoon voor 55miljoen naar Al Hilal in zijn prime. Begint nog gekker te worden daar dan China enkele jaren terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 21:07:
[...]

Goh nog niet echt iets definitiefs over bekend. Zag wel iets dat Koulibally 30 miljoen ging kosten dus minimaal verlies. Ziyech en Mendy weet ik niet.
Kovacic gaat 30 miljoen opbrengen en Havertz dus 65 ongeveer. Aubameyang is de volgende (logische) die genoemd word in SA.
Vooral qua loon zal dit interessant zijn om terug ruimte te kunnen maken voor versterkingen.

Zo'n Ruben Neves vertrekt ook gewoon voor 55miljoen naar Al Hilal in zijn prime. Begint nog gekker te worden daar dan China enkele jaren terug
Zal ook gewoon weer inzakken.
De clubs daar zijn gewoon speeltjes en de rest van de wereld gaat echt niet massaal de competitie daar volgen.

Die gasten gaan daar ook gewoon op hun gemak spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
City heeft inmiddels een bod op Rice gedaan. West Ham wil €110, Arsenal heeft wel 2 keer een bod uitgebracht maar moet dat met installments doen etc. Naar het schijnt heeft City gewoon de hele 100M op tafel gelegd.

Goed, doe je niks aan, je kunt financieel niet opboksen tegen state owned clubs.

Wel benieuwd hoe Rice de City bank gaat vinden, bedoel, Rodri blijft toch gewoon eerste keus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 07:16:
City heeft inmiddels een bod op Rice gedaan. West Ham wil €110, Arsenal heeft wel 2 keer een bod uitgebracht maar moet dat met installments doen etc. Naar het schijnt heeft City gewoon de hele 100M op tafel gelegd.

Goed, doe je niks aan, je kunt financieel niet opboksen tegen state owned clubs.

Wel benieuwd hoe Rice de City bank gaat vinden, bedoel, Rodri blijft toch gewoon eerste keus.
Langs de andere kant, als je dan 70 miljoen voor Havertz gaat neertellen zou ik liever hebben als fan dat je dan doordrukt voor Rice die je meer nodig hebt.

Denk dat Rice gewoon zal spelen hoor, Gundogan vertrekt en Pep rouleert sowieso veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 07:25:
[...]
Langs de andere kant, als je dan 70 miljoen voor Havertz gaat neertellen zou ik liever hebben als fan dat je dan doordrukt voor Rice die je meer nodig hebt.
Absoluut. Als Rice echt niet doorgaat gaat dat hard afgereageerd worden op Havertz. Eigenlijk geen enkele Arsenal fan heeft zoiets van wauw joepi! maar meer van waarom als er andere prioriteiten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja hoe moet je daar tegen concurreren :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gefeliciteerd @Gunner , ik lust wel een stukje rijstevlaai vandaag 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

London schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:36:
Gefeliciteerd @Gunner , ik lust wel een stukje rijstevlaai vandaag 8)
Good one :P

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 07:25:
[...]

Denk dat Rice gewoon zal spelen hoor, Gundogan vertrekt en Pep rouleert sowieso veel.
Voor Gundogan gaan ze Kovacic halen als vervanger.
Rice moet zich meer richten op de nummer 6 positie verwacht ik, en die is al best goed bezet met Rodri en Stones die daar steeds vaker speelt.
En dan hebben ze Kalvin Philips ook nog, over rouleren gesproken... Die heeft amper gespeeld bij City.

Voor speeltijd zou ik toch eerder voor Arsenal kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

dutchgio schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:49:
Voor speeltijd zou ik toch eerder voor Arsenal kiezen.
Ja dat zou ik ook doen, ik zou liever spelen bij Arsenal dan banken bij City.

Ik dacht dat hij graag in Londen wou blijven want het schijnt een familieman te zijn, maar goed het geld zal in Manchester beter zijn.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Rice zal toch echt wel voldoende spelen, is toch van een heel ander niveau dan Phillips.
Daarbij kan hij die nieuwe rol van Stones beter vervullen, kan namelijk ook achterin uitzakken in geval van nood.

Uiteindelijk is de kans op prijzen ook 10x groter bij City dan bij elke andere club in Engeland. Qua loon is het ook beter daar, dus vrij logische keuze imo als je City tov Arsenal moet afwegen.

Als hij niet aan spelen toekomt staan de andere Engelse topclubs wel klaar om hem te kopen binnen paar jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hoe afschuwelijk de constructies van City ook zijn, als een treble winning Europese powerhouse aan de deur klopt met een zak geld waar je U tegen zegt, lastig dat te weigeren.

Alleen de Premier League zelf kan hier wat tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:11:
Alleen de Premier League zelf kan hier wat tegen doen.
Hoe zat dat ook alweer met die 115 aanklachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slasher schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:14:
[...]

Hoe zat dat ook alweer met die 115 aanklachten?
Verwacht wordt dat dat nog paar jaar gaat duren eer er een uitspraak komt. En ik verwacht niet dat die er komt. Qatar gaat echt wel alles op alles zetten om het te beïnvloeden.

We kunnen enkel maar hopen dat er snel strengere FFP regels komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Timber naar Arsenal is een kwestie van tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:04
Zo, het nieuwe seizoen gaat vandaag officieel van start met de eerste Champions League wedstrijden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1uTs__BtukNKtt6HAjqwsfVaTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8DjBRA6EpyVQQgU7FqfUkHBZ.png?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gynnad schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:43:
Zo, het nieuwe seizoen gaat vandaag officieel van start met de eerste Champions League wedstrijden.

[Afbeelding]
Meteen al 2 krakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het is Sheriff Tiraspol gelukt om vanuit de allereerste ronde de groepsfase te halen, dus wie weet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zal naar verwachting wel het laatste bod zijn. Je moet je afvragen hoever je nog zou moeten willen gaan. Dit is al een record voor een Britse speler.

Maar het is zeker nog geen done deal.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 28-06-2023 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bizarre bedragen. Ik hoop dat Arsenal wegloopt mocht dit bod niet geaccepteerd worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alles of niets West Ham :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Slim gedaan van City. Nu is Arsenal en flinke bak knaken kwijt en West Ham lacht zich rot. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

@Gonadan We weten denk ik allebei dat City dat spelletje niet hoeft te spelen. Maar wel slim van West Ham om zo de prijs wat op te drijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
120 miljoen voor een speler met maar 1 jaar contract, slaat nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 15:05:
120 miljoen voor een speler met maar 1 jaar contract, slaat nergens op.
Met een optie op verlenging toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:08:
[...]

Met een optie op verlenging toch?
Eenzijdig dus niks waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gonadan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:38:
Slim gedaan van City. Nu is Arsenal en flinke bak knaken kwijt en West Ham lacht zich rot. :P
Valt wel mee, in januari was al bekend dat de prijs zo rond de 100M zou komen te liggen.

Sowieso met Timber erbij en Havertz gaat het wel hard richting de 200M. Maar ja, om te kunnen concurreren met een City heb je eigenlijk geen keus om er in mee te gaan. Al blijft het natuurlijk wel veel geld en hier speelt ook nog mee dat het om een binnenlandse transfer gaat en ook nog eens een Engelsman, dat zijn extra factoren die de prijs opdrijft.

1-jarig contract of niet blijkbaar is het wat de gek ervoor geeft.

[ Voor 43% gewijzigd door Gunner op 28-06-2023 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gunner schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:51:
[...]

Valt wel mee, in januari was al bekend dat de prijs zo rond de 100M zou komen te liggen.

Sowieso met Timber erbij en Havertz gaat het wel hard richting de 200M. Maar ja, om te kunnen concurreren met een City heb je eigenlijk geen keus om er in mee te gaan. Al blijft het natuurlijk wel veel geld en hier speelt ook nog mee dat het om een binnenlandse transfer gaat en ook nog eens een Engelsman, dat zijn extra factoren die de prijs opdrijft.

1-jarig contract of niet blijkbaar is het wat de gek ervoor geeft.
Nou ja, erin mee ga je niet winnen want het geld van de Saoedi's is eindeloos. Je moet slimmer zijn, maar dat is een stuk moeilijker dan gewoon met geld smijten. Maar ja, in ieder geval fijne aanwinst.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gonadan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:14:
[...]

Nou ja, erin mee ga je niet winnen want het geld van de Saoedi's is eindeloos. Je moet slimmer zijn, maar dat is een stuk moeilijker dan gewoon met geld smijten. Maar ja, in ieder geval fijne aanwinst.
Moet dan toch wel erkennen dat City er een redelijk fatsoenlijk aankoopbeleid op na houdt. Laten zich niet verleiden tot gekke bidding wars etc.

Desalniettemin weet je bij een Engelse speler dat je mag bukken qua fee. Mogen we United voor bedanken met Maguire :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gonadan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:14:
[...]

Qua geld ga je het niet winnen inderdaad, maar mag hopen dat de aantrekkingskracht van de PL toch altijd beter is dan voetballen in een zandbak, Ik ga echt niet naar een wedstrijd in die competitie kijken.

Maar goed als je ziet welke spelers er inmiddels heen zijn gegaan dan wint het geld vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je weet dat het geld van City daar vandaan komt en ik daar op doelde? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
London schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:36:
[...]

Moet dan toch wel erkennen dat City er een redelijk fatsoenlijk aankoopbeleid op na houdt. Laten zich niet verleiden tot gekke bidding wars etc.

Desalniettemin weet je bij een Engelse speler dat je mag bukken qua fee. Mogen we United voor bedanken met Maguire :+
Feit is wel dat City op dit moment hem niet nodig heeft. Een aantal jaar terug kochten ze elke back voor gigantische bedragen.

Ook gaan ze even 100 miljoen neertellen voor Gvardiol.

Transferbeleid bij Arsenal is toch ook niet verkeerd als ik het zo vanop een afstand volg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Gonadan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:42:
het geld van City komt toch uit de VAE?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Slasher schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:43:
[...]

het geld van City komt toch uit de VAE?
Haha je hebt gelijk uiteraard, even de verkeerde genoemd.
Al komt dat voort uit mijn beeld dat het allemaal één pot nat is en even erg.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:43:
[...]

Feit is wel dat City op dit moment hem niet nodig heeft. Een aantal jaar terug kochten ze elke back voor gigantische bedragen.

Ook gaan ze even 100 miljoen neertellen voor Gvardiol.

Transferbeleid bij Arsenal is toch ook niet verkeerd als ik het zo vanop een afstand volg?
Gvardiol is ook wel 1 v/d beste verdedigers ter wereld, zelfs op zijn jonge leeftijd. In het licht van de huidige markt snap ik die prijs wel. Ik keur het af - laat dat duidelijk zijn - maar ik snap het wel.

Beleid van Arsenal is prima de laatste jaren. Goede gerichte aankopen (Pepe who? 8) ) die het over het algemeen redelijk goed waarmaken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deal is rond. Wat een transfer :9 Zou wat zijn als we in 1 week Havertz, Rice & Timber binnen hengelen 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Juist wel toch? West Ham kan gewoon verlengen als ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:35:
[...]

Haha ja sorry, ik schreef het verkeerd. Ik dacht dat Rice ook moest instemmen wat dus niet zal gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:35:
[...]

Volgens mij hebben ze na de EL finale de toezegging gedaan dat hij mocht vertrekken dus wat zou dat WH opleveren behalve een ontevreden speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gonadan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:42:
Dat geld kom uit VAE, niet uit Saoedi Arabie ;)

Edit: verderop waren jullie er al uit ;)

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-06-2023 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben erg blij met Rice, Havertz moet ik nog zien.. maar wat een geld zeg. Timber ook voor 40-50 miljoen. :X

Voor mijn gevoel betalen we echt te veel en hoge bedragen. Er gaan ook spelers weg: Xhaka, Holding, Tierney, Elneny (mogelijk), Pepe (hopelijk), en nog wel wat andere spelers. Maar die moet je ook nog allemaal vervangen.

We hebben nog een LB nodig als Tierney gaat en eigenlijk ook een backup spits en CDM. Havertz is niet echt een spits, maar misschien ziet Arteta iets dat ik niet zie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:27:
Ik ben erg blij met Rice, Havertz moet ik nog zien.. maar wat een geld zeg. Timber ook voor 40-50 miljoen. :X

Voor mijn gevoel betalen we echt te veel en hoge bedragen. Er gaan ook spelers weg: Xhaka, Holding, Tierney, Elneny (mogelijk), Pepe (hopelijk), en nog wel wat andere spelers. Maar die moet je ook nog allemaal vervangen.

We hebben nog een LB nodig als Tierney gaat en eigenlijk ook een backup spits en CDM. Havertz is niet echt een spits, maar misschien ziet Arteta iets dat ik niet zie?
Arteta ziet in Havertz meer de vervanger voor Xhaka. Dus een CM die opkomt.

V.w.b. Tierney, Kiwior kan ook LB spelen maar ik verwacht dat ze er nog 1 halen voor de breedte. Wat Arteta zoekt is verdedigers die multi-inzetbaar zijn De verdediging ziet strakjes zo uit
RB: White, Timber, Tomiyasu
RCB: Saliba, Tomiyasu, White (Tomiyasu is oorspronkelijk een CB)
LCB: Gabriel, Kiwior
LB: Zinchenko, Kiwior

Over de bedragen, ja het is veel maar de prijzen zijn de afgelopen jaren zo hard gestegen. Verkopende clubs weten echt wel dat ze meer kunnen krijgen dan 35-40M wat je vroeger beetje als max zag m.u.v. echte topspelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:36

Tsja dat geld voorkom je toch niet, doen ze allemaal daar. Daarnaast is Rice ook nog eens een home grown speler, kan er zo weer een paar miljoen bij bovenop.

Hoop dat ze nog een échte rechtsback halen, maar wellicht ben ik één van de weinigen die Tomiyasu en White niet geweldig vind op de back, aanvallend gezien.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:40:
[...]

Blijf dat toch bijzonder vinden, de keren dat hij als 8 speelde was hij echt slecht bij Chelsea.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:16

Vos

AFCA

JoteW schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:46:
[...]

Tsja dat geld voorkom je toch niet, doen ze allemaal daar. Daarnaast is Rice ook nog eens een home grown speler, kan er zo weer een paar miljoen bij bovenop.

Hoop dat ze nog een échte rechtsback halen, maar wellicht ben ik één van de weinigen die Tomiyasu en White niet geweldig vind op de back, aanvallend gezien.
Helemaal mee eens qua back. White is geen back en Tomiyasu maakt te veel fouten imo en is niet stabiel/constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:16

Vos

AFCA

Balogun komt terug van huur naar mijn weten. Deed het erg goed in Frankrijk. En Nketiah natuurlijk. Denk dat een dure backup spits iets teveel van het goede is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:08:
[...]

Blijf dat toch bijzonder vinden, de keren dat hij als 8 speelde was hij echt slecht bij Chelsea.
Deze, en andere, reacties komen wel een tikkeltje zuur over. Je doet continu alsof ie er niets van kan. Een winnende goal scoren in een Champions League-finale kon ie wel ;)

Blijkbaar ziet Arteta iets wat jij (of chelsea trainers eruit konden halen) niet ziet

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 29-06-2023 11:32 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Havertz heeft z'n doggo's al van de juiste attire voorzien

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FzyqndxWIAMkEEE?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 29-06-2023 19:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mike Verweij meldt dat Ajax en Arsenal ook een akkoord hebben voor Timber voor 42 miljoen (kan oplopen tot 47 miljoen).

Allemachtig, dit ben ik echt niet gewend van Arsenal deze doortastendheid.

https://www.telegraaf.nl/...senal-over-jurrien-timber

[ Voor 19% gewijzigd door London op 29-06-2023 20:02 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:22:
[...]

Balogun komt terug van huur naar mijn weten. Deed het erg goed in Frankrijk. En Nketiah natuurlijk. Denk dat een dure backup spits iets teveel van het goede is.
Balogun wordt verkocht, hetzelfde kan nog met Nketiah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:01:
Mike Verweij meldt dat Ajax en Arsenal ook een akkoord hebben voor Timber voor 42 miljoen (kan oplopen tot 47 miljoen).

Zou het komen omdat ze er afgelopen seizoen zó dichtbij waren, dat ze nu denken: doorpakken en knallen dit seizoen? Laten we het hopen, in ieder geval blij dat Arsenal het zo aan pakt! _/-\o_

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:06
vraag me eigen af of die clubs ook nog winst maken als je die miljoenen voorbij ziet komen die ze uitgeven aan spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
London schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 20:01:

Wij zijn allemaal verbaast ;)

Het zijn allemaal voortekenen dat het weer een leuk seizoen gaat worden.

Persoonlijk ben ik vooral benieuwd naar wat Man-Utd en Chelsea nog gaan in hun pogingen weer aansluiting te vinden. Tottenham is ook interessant want als Kane gaat is het opeens middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-06 12:32

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:51:

Ik las net - weet niet of dat waar is - dat Arteta en Guardiola elkaar gebeld zouden hebben, zijn goede vrienden natuurlijk;
iets als: kun jij niet aan de clubleiding vragen of ze een bod willen uitbrengen op Rice, dan moet Arsenal wel met een hoger bod komen > soort biedingenoorlog dus;
klinkt raar, maar achteraf klopt dit verhaal wel natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:42
JeroenNietDoen schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:40:
[...]

V.w.b. Tierney, Kiwior kan ook LB spelen maar ik verwacht dat ze er nog 1 halen voor de breedte. Wat Arteta zoekt is verdedigers die multi-inzetbaar zijn De verdediging ziet strakjes zo uit
RB: White, Timber, Tomiyasu
RCB: Saliba, Tomiyasu, White (Tomiyasu is oorspronkelijk een CB)
LCB: Gabriel, Kiwior
LB: Zinchenko, Kiwior

Over de bedragen, ja het is veel maar de prijzen zijn de afgelopen jaren zo hard gestegen. Verkopende clubs weten echt wel dat ze meer kunnen krijgen dan 35-40M wat je vroeger beetje als max zag m.u.v. echte topspelers.
Dus Timber wordt gehaald als back-up rechtsback?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:06
Malfunctions schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:40:
[...]

tja hij zal zich moeten bewijzen is ook vrij normaal in een top competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Malfunctions schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:40:
[...]

Ik verwacht niet dat White zomaar uit de basis gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kanonnen, volgens Bild gaat Havertz bij Arsenal 20m per jaar verdienen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:16:
Kanonnen, volgens Bild gaat Havertz bij Arsenal 20m per jaar verdienen...
Dan zou die onze best betaalde speler worden. 2 keer zoveel als Saka's nieuwe contract.

Sounds like bullshit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Frimpong in de belangstelling van Arsenal, ik juich het zeker toe! Jong, snel, aanvallend sterk, enorme potentie en groeimogelijkheden! :D

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Done and dusted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:04
JoteW schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 03:50:
Frimpong in de belangstelling van Arsenal, ik juich het zeker toe! Jong, snel, aanvallend sterk, enorme potentie en groeimogelijkheden! :D
Kijken of Koeman hem dan magisch wel opeens gaat selecteren. Omdat hij dan in een back 4 speelt en niet zoals Koeman zei alleen in back 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-06 12:32

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Kane mogelijk naar Bayern Munchen;
ik lees net dat hij 1 prijs heeft behaald, de Audi cup 8) (een vriendschappelijk toernooi nog wel)
maar telt topscorer PL niet mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Zo bijzonder is Rice niet, en zeker niet voor die prijs, maargoed. Home grown player telt ook mee.

[ Voor 4% gewijzigd door JoteW op 05-07-2023 12:58 ]

Twente komt eraan!

Pagina: 1 2 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken