Komend weekend de kickoff van het nieuwe Premier League seizoen. Leuk als iedereen zijn verwachtingen voor dit seizoen post?
1. Manchester City
Tjah, hier hoef je weinig woorden over vuil te maken. 115 aantijgingen enzo.
2. Arsenal
Arsenal heeft zich t.o.v. afgelopen seizoen niet gewijzigd. Het heeft een nieuwe LB aangetrokken, meer niet. Ik denk dat Arsenal's grote zwaktebod gaat zijn de positie van Partey. Hij wordt ouder en blijkt blessuregevoelig. Jorginho kan daar ook spelen, maar Jorginho speel je als spelmaker, niet als CDM dus niet tegen elke tegenstander kan je hem opstellen. Dan moet je Rice laten zakken en iemand anders naast Odegaard laten spelen.
3. Liverpool
Ik verwacht dat Liverpool niet heel veel last gaat hebben van de trainerswissel en het nek aan nek zal gaan met Arsenal.
4. tottenham
Ze hebben een aardige ploeg, maar gaven het afgelopen seizoen toch nog vaak klungelig weg. Ik verwacht dat ze dat dit seizoen wat beter zullen doen. Met Solanke hebben ze een goede spits aangetrokken die misschien wel eens het verschil kan gaan maken.
5. Manchester United
Met de transfers die gedaan zijn deze zomer, zowel inkomend als uitgaand, zijn de verwachtingen hoger. Dat gaat ook resulteren in alles of niets voor Ten Hag. Maakt ie het dit seizoen niet waar is het /exit denk ik.
6. Aston Villa
Aston Villa deed het geweldig vorig seizoen en over de zomer hebben ze goede transfers gedaan. Ik verwacht dat ze met tottenham en ManU strijden voor de 4de - 6de plaats.
7. Newcastle United
Als zij Isak en Bruno kunnen behouden, Tonali is terug, hebben ze een prima ploeg die misschien zelfs veel hoger kan eindigen dan ik ze hier neerzet.
8. Chelsea
Boehley blijft alles wat los en vast zit kopen. De ploeg heeft inmiddels 55 spelers. Het is een onbegrijpelijk hoe dit aankoopbeleid door kan blijven gaan onder FFP. Maar zodoende moet er ook wel wat te halen zijn. Ze hebben zich aan het einde van het seizoen redelijk herpakt. Ik verwacht dat ze dat vasthouden, maar wonderen verwacht ik dan weer niet. Dit is niet het oude Chelsea en ik zie ze dat de komende seizoenen niet terugpakken.
Ik ben benieuwd naar jullie voorspellingen.
[
Voor 5% gewijzigd door
JeroenNietDoen op 14-08-2024 11:47
]