XXXVI
Verwijderd
Hoeveel Nederlandse spelers staan er nu nog onder contract bij United?ephymerous schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:54:
De Nederlandse enclave in Manchester wordt groter, serieuze geruchten dat zowel Zirkzee als de Ligt naar Man U komen. Ik vind het altijd onverstandig dat coaches veel landgenoten halen.
Toch handig dat het NL elftal straks wekelijks samen speelt, dan moeten we iedere interland kunnen winnenephymerous schreef op zondag 7 juli 2024 @ 21:54:
De Nederlandse enclave in Manchester wordt groter, serieuze geruchten dat zowel Zirkzee als de Ligt naar Man U komen. Ik vind het altijd onverstandig dat coaches veel landgenoten halen.
Absoluutgaizka schreef op zondag 7 juli 2024 @ 22:39:
Centrum Martinez - de Ligt is wel top 👌
Malacia, Amrabat (alhoewel die misschien telt als Marokkaan?) van de Beek is nu weg of in ieder geval bij de uitgang, daarnaast heeft hij ook Hake en ten Rouwelaar aan de staf toegevoegd.Verwijderd schreef op maandag 8 juli 2024 @ 04:30:
[...]
Hoeveel Nederlandse spelers staan er nu nog onder contract bij United?
[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 08-07-2024 12:06 ]
XXXVI
Verwijderd
Amrabat was gehuurd en is per 1 juli terug naar Fiorentina.ephymerous schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:06:
Malacia, Amrabat (alhoewel die misschien telt als Marokkaan?) van de Beek is nu weg of in ieder geval bij de uitgang, daarnaast heeft hij ook Hake en ten Rouwelaar aan de staf toegevoegd.
Dan hou je Malacia + eventueel De Ligt en Zirkzee over.
Dat maakt drie spelers op een selectie van 25.
Dat vind je al teveel?
Hoeveel Spanjaarden werken er bij Arsenal en ManCity ?
Plus nu Hake en ten Rouwelaar in de staf. Plus wat ETH nog meer aan Nederlanders en vriendjes gaat halen. Ik vind het nooit zo'n goed idee. We gaan het wederom zienVerwijderd schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:46:
[...]
Amrabat was gehuurd en is per 1 juli terug naar Fiorentina.
Dan hou je Malacia + eventueel De Ligt en Zirkzee over.
Dat maakt drie spelers op een selectie van 25.
Dat vind je al teveel?
XXXVI
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Binnen het eerste elftal alleen Raya.Verwijderd schreef op maandag 8 juli 2024 @ 13:46:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik mis Santi, hopelijk komt dit ook eens terug bij ons als staff.
Zo goed is hij toch ook niet? Vrees een miskoop voor united
Tja ik vind het een goede speler of die daar slaagt is een ander verhaal maar buiten dat het is toch een mooie club voor die jongenHarribo schreef op maandag 15 juli 2024 @ 07:22:
Zirkzee naar manchester united
Zo goed is hij toch ook niet? Vrees een miskoop voor united
Slechter zal die er niet van worden sowieso financieel niet
Nee voor Zirkzee een prachtige dealbie100 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 08:06:
[...]
Tja ik vind het een goede speler of die daar slaagt is een ander verhaal maar buiten dat het is toch een mooie club voor die jongen
Slechter zal die er niet van worden sowieso financieel niet
Maar ik gun manchester united en ten Hag een beter seizoen.
Manchester United lijkt vooral voor de lange termijn te shoppen, qua potentie hebben ze behoorlijk wat in huis.Harribo schreef op maandag 15 juli 2024 @ 10:06:
[...]
Nee voor Zirkzee een prachtige deal
Het gaat in ieder geval weer een leuk seizoen worden om te volgen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Vind het toch een grote gok van hem. Niet de ideale stap. Vind hem een heel goede speler met veel potentie maar bij United gaat er enorm veel druk zijn.Harribo schreef op maandag 15 juli 2024 @ 10:06:
[...]
Nee voor Zirkzee een prachtige deal
Scoren doet die niet veel, maar laat de rest rond hem beter spelen. Zou veel beter bij Arsenal/City passen omdat er daar meer scorend vermogen is.
Enzo heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Maar goed, voor zover dat wat waard is. Argentinië en racisme zijn geen vreemden van elkaar. Ook Chelsea heeft een statement afgegeven.
Wel benieuwd wat dit in de kleedkamer van Chelsea gaat betekenen uiteindelijk.
Helaas niet zo. Enzo heeft een waarde van rond de 100 miljoen, en hij heeft een contract van 6 jaar getekend (zo uit het hoofd).JeroenNietDoen schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 12:31:
Dat filmpje van het Argentijns elftal is aardig viral gegaan. Fofana (Chelsea) had gisteren op social media gereageerd op deze video waarin zijn teamgenoot Enzo meezingt met zijn ploeggenoten. De Franse voetbalbond heeft ook contact gezocht met de voetbalautoriteiten hierover.
Enzo heeft inmiddels zijn excuses aangeboden. Maar goed, voor zover dat wat waard is. Argentinië en racisme zijn geen vreemden van elkaar. Ook Chelsea heeft een statement afgegeven.
Wel benieuwd wat dit in de kleedkamer van Chelsea gaat betekenen uiteindelijk.
Het enige is hopen dat het zakt, of dat een land voorbij komt met een heel goed aanbod.
Argentijnen zijn hele slechte verliezers. Maar dan vind ik van wel meer landen in die zonnige landen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er wordt een penalty genomen in de blessuretijd, keeper houdt hem tegen maar de speler schiet de rebound erin maar inmiddels heeft de scheidsrechter al afgefloten.
[ Voor 36% gewijzigd door Gynnad op 19-07-2024 13:44 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hetzelfde verhaal, maar dan bij SpanjeJeroenNietDoen schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 12:31:
Dat filmpje van het Argentijns elftal is aardig viral gegaan.
1 speler, naam even vergeten, speelt bij Man. City, gaat op het podium ineens politieke uitspraken zingen, dat Gibraltar eigenlijk bij Spanje hoort, terwijl het gewoon Brits is;
lekker provoceren zo.
Heb het gevoel dat er iemand te vroeg inloopt aangezien de scheids al meteen teken doet voor de penalty getrapt word. Als een aanvallende speler alleen te vroeg in de 16 komt is het een vrije trap en telt de penalty niet meer.Gynnad schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:43:
Hier zitten vast wel een aantal mensen die de spelregels goed kennen, waarom telt deze goal niet https://x.com/ESPNnl/status/1814250300448092570 ?
Er wordt een penalty genomen in de blessuretijd, keeper houdt hem tegen maar de speler schiet de rebound erin maar inmiddels heeft de scheidsrechter al afgefloten.
Maar moeilijk te zien op de beelden of dit effectief zo is
Onpopulaire mening is dat ze in die landen niet zo heel veel geven om gelijkheden, etc.JAN-B schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:07:
[...]
Hetzelfde verhaal, maar dan bij Spanje![]()
1 speler, naam even vergeten, speelt bij Man. City, gaat op het podium ineens politieke uitspraken zingen, dat Gibraltar eigenlijk bij Spanje hoort, terwijl het gewoon Brits is;
lekker provoceren zo.
Hier zijn we te ver doorgeslagen, maar daar is de balans helemaal weg.
Het is jammer dat we hier alleen kunnen kiezen tussen extreem rechts/links, en niets ertussenin. Waarom krijgen voetballers als die van ex-Roda niet meer aandacht?
@HollowGamer Zoals gebruikelijk heb ik je post diverse malen gelezen, en dan kom ik tot de conclusie dat ik je verhaal alweer niet begrijpHollowGamer schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:12:
Onpopulaire mening is dat ze in die landen niet zo heel veel geven om gelijkheden, etc.
Hier zijn we te ver doorgeslagen, maar daar is de balans helemaal weg.
Het is jammer dat we hier alleen kunnen kiezen tussen extreem rechts/links, en niets ertussenin. Waarom krijgen voetballers als die van ex-Roda niet meer aandacht?
Ik bedoel dat ze in landen als Spanje en Argentinië, niet zo heel veel hebben met onze waarden en normen.JAN-B schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:21:
[...]
@HollowGamer Zoals gebruikelijk heb ik je post diverse malen gelezen, en dan kom ik tot de conclusie dat ik je verhaal alweer niet begrijp
Verwijderd
De scheids had naar verluidt van te voren aangegeven dat hij slechts een 1e poging zou toestaan, omdat de blessuretijd eigenlijk al voorbij was.Gynnad schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 13:43:
Hier zitten vast wel een aantal mensen die de spelregels goed kennen, waarom telt deze goal niet https://x.com/ESPNnl/status/1814250300448092570 ?
Driel lijkt me overigens wel een leuke plaats om eens te bezoeken.
Rodri. Ook die moeten ze keihard schorsenJAN-B schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 14:07:
[...]
Hetzelfde verhaal, maar dan bij Spanje![]()
lekker provoceren zo.
Spelen die in het buitenland?HollowGamer schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 15:31:
Die Pasveer is goed met zijn voeten zeg.
Driel lijkt me overigens wel een leuke plaats om eens te bezoeken.
Al blijft het vreemd daar voetballen ik weet wel ze kunnen veel geld verdienen blablabla maar Van Dijk is vaak wel politiek correct of moeten we dat niet serieus nemen?
Ik hoop dat de fans hem een kans geven als oud speler van Everton.Gonadan schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:56:
Heitinga assistent van Slot, toch wel verrassend. Leuk voor die jongen, bij Ajax ging het toch niet helemaal zoals gepland, hopelijk geeft dit zijn carrière een extra boost.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Niet als er geld in het spel is dan vergeten ze datbie100 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:59:
Virgil van Dijk kan naar een Saoedische club via een Saoedische staatsinvesteringsfonds hij heeft nog een jaar in Liverpool zou mijn benieuwen of ze hem laten gaan
Al blijft het vreemd daar voetballen ik weet wel ze kunnen veel geld verdienen blablabla maar Van Dijk is vaak wel politiek correct of moeten we dat niet serieus nemen?
Zoals zijn maatje Gini
Hij word 34 binnen 2 weken dus lijkt me een goed moment om nog wat geld te cashen. Anderzijds kan die nog een jaartje met Slot werken en volgend jaar transfervrij de stap makenbie100 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:59:
Virgil van Dijk kan naar een Saoedische club via een Saoedische staatsinvesteringsfonds hij heeft nog een jaar in Liverpool zou mijn benieuwen of ze hem laten gaan
Die jongen heeft geld zat verdient dat vind ik het vreemde ervan als je van Top Oss komt en daar wil cashen dan begrijp ik het nogChelseamarre123 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 14:45:
[...]
Hij word 34 binnen 2 weken dus lijkt me een goed moment om nog wat geld te cashen. Anderzijds kan die nog een jaartje met Slot werken en volgend jaar transfervrij de stap maken
En ik vind het verder prima hoor dat die daar gaat ballen maar ook geen gezemel maar over mensenrechten enzo
Ja tuurlijk hebben ze geld zat. Maar ze kunnen op 2 jaar evenveel geld verdienen als ze nu in hun hele carriere verdiend hebben dus zeg daar maar eens nee tegen op die leeftijd.bie100 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:02:
[...]
Die jongen heeft geld zat verdient dat vind ik het vreemde ervan als je van Top Oss komt en daar wil cashen dan begrijp ik het nog
En ik vind het verder prima hoor dat die daar gaat ballen maar ook geen gezemel maar over mensenrechten enzo
Je zou zeggen dat die nog wel in de top mee kunnen maar het is natuurlijk wel makkelijk als het zonder moeite voor veel meer kan.
Maar die spelers van TOP Oss willen ze daar nietbie100 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 15:02:
[...]
Die jongen heeft geld zat verdient dat vind ik het vreemde ervan als je van Top Oss komt en daar wil cashen dan begrijp ik het nog
Nou je schijnt op amateur basis nog genoeg te kunnen verdienen daar toch nog 2700 euro per week in de derde divisietoolkist schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:47:
[...]
Maar die spelers van TOP Oss willen ze daar niet
Ik ben maar Jan Minima > Part time baanGunner schreef op zondag 21 juli 2024 @ 16:10:
Ik denk niet dat wij Jan Modalen dat ooit zullen begrijpen als je al genoeg hebt, meer dan wij kunnen voorstellen.
Kompany heeft al een paar spelers uit de PL gehaald, maar als hij keihard op zijn bek gaat zit je daar weer mee te kijken. Ik zit niet met een lekker gevoel naar Bayern te kijken.. Misschien gaan wij nu een Ajax’je doen
Ook daar zijn de spelers van TOP Oss niet goed genoeg voorbie100 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 17:03:
[...]
Nou je schijnt op amateur basis nog genoeg te kunnen verdienen daar toch nog 2700 euro per week in de derde divisie
Die andere heilige strijder Wijnaldum had ook al zo de mond vol van mensenrechten, waar speelt hij nu? Die gasten hebben een ruggengraat van niets.bie100 schreef op zondag 21 juli 2024 @ 11:59:
XXXVI
Wat ik dan nooit begrijp is dat mensen in de media, zo iemand destijds bij die actie met hem en de Jong, zo geweldig de hemel in deden prezen.ephymerous schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 20:26:
[...]
Die andere heilige strijder Wijnaldum had ook al zo de mond vol van mensenrechten, waar speelt hij nu? Die gasten hebben een ruggengraat van niets.
Voetballers zijn gewoon mensen, Ruud Gullit deed PR tijdens het WK, zelfs Wenger werkt voor de FIFA.
Ik vind dat er andere eens op TV moeten komen. Het is belachelijk dat er zoveel zijn die zeuren over gelijkheid, maar er inderdaad geen moeite mee hebben om geld in de zandbak op te halen.
Nou op dat niveau weltoolkist schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 15:00:
[...]
Ook daar zijn de spelers van TOP Oss niet goed genoeg voor
Nou goed na dat ze daar hun zakken hebben gevuld komt dat vuur wel weer terug maar nu ff nietephymerous schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 20:26:
[...]
Die andere heilige strijder Wijnaldum had ook al zo de mond vol van mensenrechten, waar speelt hij nu? Die gasten hebben een ruggengraat van niets.
Ook niet, zie Ronald de Boerbie100 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 20:39:
Nou goed na dat ze daar hun zakken hebben gevuld komt dat vuur wel weer terug maar nu ff niet
Deze club is in 2013 opgericht als kroegteam van Bruno's bar in Gibraltar. Bruno is Newcastle fan, dus vandaar dat de Bruno's Magpies in het zwart-wit spelen en naar de Magpies vernoemd zijn. De eerste Conference League voorronde hebben ze het Noord-Ierse Derry uitgeschakeld, maar nog een ronde verder komen wordt moeilijk.
Dit is toch een prachtig voetbal verhaal?
Totaal niet geïnteresseerd in OS.
Ik ook niet. Hetzelfde voor mij als vrouwen voetbalHollowGamer schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 20:46:
We schakelen maar eens in op Belgisch voetbal (ZS2).
Totaal niet geïnteresseerd in OS.
Oh, dat laatste mag je echt niet zeggen.Harribo schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 10:32:
[...]
Ik ook niet. Hetzelfde voor mij als vrouwen voetbal
Het komt door allemaal redenen dat vrouwen worden tegengehouden in hun sport.. /s
Haha pas op he, ik hoor al getrappel, ik vermoed dat de moraalridders alweer onderweg zijnHollowGamer schreef op zaterdag 27 juli 2024 @ 10:35:
[...]
Oh, dat laatste mag je echt niet zeggen.
Het komt door allemaal redenen dat vrouwen worden tegengehouden in hun sport.. /s
Maar inderdaad, ik wacht met smart totdat de competities weer starten.
XXXVI
Wilde pre-season gaan kijken, maar het is allemaal om 1.00u/2.00u.. ben daar te oud voor.ephymerous schreef op zondag 28 juli 2024 @ 12:39:
[...]
Haha pas op he, ik hoor al getrappel, ik vermoed dat de moraalridders alweer onderweg zijn![]()
Maar inderdaad, ik wacht met smart totdat de competities weer starten.
Jammer dat ze het gewoon niet houden in EU.
"Like a new signing" was jaren geleden al een running gag als een speler weer terugkwam na een lange blessure
Diaby 2.0Gunner schreef op zondag 28 juli 2024 @ 14:00:
Arsenal-coach ziet teruggekeerde Jurriën Timber stappen maken: ’Alsof we een nieuwe speler hebben’
"Like a new signing" was jaren geleden al een running gag als een speler weer terugkwam na een lange blessure
Hopelijk wel zonder langdurige blessures.
2 spelers uitgevallen vannacht tegen... Arsenal
Dat is nergens op gebaseerd.
Ik bedoelde dat hij ook terugkwam als een nieuwe signing steeds.
Gelukkig hebben we nu een betere medical staff.
Oei, dat riekt naar een staaltje binnendringen in de vijandelijke organisatie om die van binnenuit 'uit te hollen'...toolkist schreef op zondag 28 juli 2024 @ 16:32:
Ondertussen lijkt er bij Utd niks veranderd mbt geblesseerde verdedigers, ondanks dat ze een deel van de medische staf bij Arsenal weggehaald hebben?
2 spelers uitgevallen vannacht tegen... Arsenal
Nee, wat dat is met die gasten en blessures weet k niet, het was nu ook niet zo dat het aanslagen waren waardoor de spelers geblesseerd raakten. Mogelijk (toch) nog niet fit genoeg, te snel weer 'vol' aan de bak met deze gevolgen?
Niet alleen Mazraoui, maar ook DumfriesSlasher schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:21:
Ten Hag is ook weer in zijn eigen netwerk aan het struinen, Mazroui staat op de verlanglijst, is dat nou een toevoeging?
Het zou goed zijn voor ETH als hij stopt met het meenemen van zijn “vriendjes”. Mazraoui is in vorm echt een prima speler. De laatste seizoen weinig gespeeld en volgens mij ook nog wel eens geblesseerd.Slasher schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:21:
Ten Hag is ook weer in zijn eigen netwerk aan het struinen, Mazroui staat op de verlanglijst, is dat nou een toevoeging?
XXXVI
Volgens mij is het er super warm.. wel stom dat de tegenstander uitgebreid ging vieren. Je staat toch echt achter. Hopelijk doe je dat niet in een echte wedstrijd.
Je moet hem geen transfers/scouting laten doen, dat ging bij Ajax ook al fout.ephymerous schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:50:
[...]
Het zou goed zijn voor ETH als hij stopt met het meenemen van zijn “vriendjes”. Mazraoui is in vorm echt een prima speler. De laatste seizoen weinig gespeeld en volgens mij ook nog wel eens geblesseerd.
Gelukkig was daar destijds nog Overmars, anders had ETH nog meer slechte spelers doorgepushed.
Verwijderd
Van de negen vriendjes die door LvG naar Barcelona zijn gehaald werden er slechts drie op de transferlijst geplaatst, nl. Hesp, Bogarde en Litmanen.JeroenNietDoen schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 14:22:
Beetje net als met van Gaal destijds. Zodra ETH eruit ligt worden de vriendjes meestal ook opgeruimd.
Ronald de Boer die onder van Gaal al een rotatiespeler was vertrok eind augustus 2000 naar Rangers op zoek naar meer speeltijd.
En toen LvG twee seizoenen later terugkeerde stonden er nog gewoon vier onder contract, nl. Kluivert, F. de Boer, Reiziger en Cocu.
Verwijderd
De nieuw aangestelde mensen schijnen allemaal een veto recht te hebben ten aanzien van transfers. Waarom gebeurd dat dan niet?Slasher schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:21:
Excuus. Ik neem maar aan dat als we het over de trainer van Manchester United, Ten Hag, hebben, en ik de vergelijking maak met van Gaal dat het dan wel duidelijk was dat het over van Gaal als trainer van Manchester United ging.Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 15:33:
[...]
Van de negen vriendjes die door LvG naar Barcelona zijn gehaald werden er slechts drie op de transferlijst geplaatst, nl. Hesp, Bogarde en Litmanen.
Ronald de Boer die onder van Gaal al een rotatiespeler was vertrok eind augustus 2000 naar Rangers op zoek naar meer speeltijd.
En toen LvG twee seizoenen later terugkeerde stonden er nog gewoon vier onder contract, nl. Kluivert, F. de Boer, Reiziger en Cocu.
Toen was het ook al een puinzooi, paste ook totaal niet bij de club.JeroenNietDoen schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 15:56:
[...]
Excuus. Ik neem maar aan dat als we het over de trainer van Manchester United, Ten Hag, hebben, en ik de vergelijking maak met van Gaal dat het dan wel duidelijk was dat het over van Gaal als trainer van Manchester United ging.
De TD was ook niet echt iemand met dat profiel.
Hoorde dat Chelsea overigens 4/5 keepers heeft voor dit seizoen?
Voor 161 miljoen aan keepers gekocht in de afgelopen 6 jaar, klinkt als gedegen beleid.HollowGamer schreef op woensdag 31 juli 2024 @ 17:25:
[...]
Toen was het ook al een puinzooi, paste ook totaal niet bij de club.
De TD was ook niet echt iemand met dat profiel.
Hoorde dat Chelsea overigens 4/5 keepers heeft voor dit seizoen?
En er is er nog eentje op komstSlasher schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 13:16:
[...]
Voor 161 miljoen aan keepers gekocht in de afgelopen 6 jaar, klinkt als gedegen beleid.
Ik las vanmorgen dat Callagher is verteld dat als er geen transfer komt bij komend seizoen bij de jeugd speelt. Onbegrijpelijk dat die gedwongen wordt te vertrekken. Was imho 1 van de beste middenvelders afgelopen seizoen.
Hij heeft nog maar een jaar contract en wil zelf niet bijtekenen.JeroenNietDoen schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:07:
[...]
Ik las vanmorgen dat Callagher is verteld dat als er geen transfer komt bij komend seizoen bij de jeugd speelt. Onbegrijpelijk dat die gedwongen wordt te vertrekken. Was imho 1 van de beste middenvelders afgelopen seizoen.
Dit allemaal terwijl er weer een hele hoop nobodys en troep is ingekocht voor 112 miljoen( wel al verkocht voor 100 miljoen)
Ah, dat verklaart wel een boel. Dat wist ik niet.dutchgio schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:12:
[...]
Hij heeft nog maar een jaar contract en wil zelf niet bijtekenen.
Wat verwacht je van Chelsea dit seizoenChelseamarre123 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:24:
Ze zijn er echt een puinhoop van aan het maken. Chalobah mag ook vertrekken omdat die home grown is net als Gallagher.
Dit allemaal terwijl er weer een hele hoop nobodys en troep is ingekocht voor 112 miljoen( wel al verkocht voor 100 miljoen)
Echt geen idee, verwacht toch wel weer een wisselvallig seizoen. Hopelijk blijft iedereen eens fit. Nkunku en Lavia hebben vorig jaar niks gespeeld maar doen het nu al goed in de pre season.JeroenNietDoen schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:40:
[...]
Wat verwacht je van Chelsea dit seizoen
Voor de rest blijft de verdediging een probleem centraal achterin. Voorin maar hopen dat Oshimen nog rondkomt anders gaan we weer een seizoen in met Jackson.
De coach is ook nog maar een vraagteken, wil voetbal spelen zoals Pep. Maar heeft nog maar bizar weinig bewezen.
https://www.vi.nl/nieuws/...od-op-de-ligt-en-mazraouiephymerous schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:50:
[...]
Het zou goed zijn voor ETH als hij stopt met het meenemen van zijn “vriendjes”. Mazraoui is in vorm echt een prima speler. De laatste seizoen weinig gespeeld en volgens mij ook nog wel eens geblesseerd.
Lijkt toch echt te gaan gebeuren. Los van dat ik denk dat ze allebei zeker wel het vereiste niveau hebben (mits fit) ben ik het ook met je eens dat het op deze manier halen van oude bekenden gewoon niet slim is. Zeker bij spelers van het Ajax van 2019 zie je toch wel heel erg dat het vooral een enorm goed team was. De meeste spelers van dat team hebben het elders toch niet echt helemaal waargemaakt.
[ Voor 89% gewijzigd door HollowGamer op 05-08-2024 14:26 ]
@HollowGamer Zoals gewoonlijk begrijp ik je post weer nietHollowGamer schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:46:
Chaos of echt voetbal bij de Turkse-beker finale?
het was trouwens de Turkse Supercup, en Gala werd weggespeeld door Besiktas: 5 - 0.
Misschien een goed idee als ik het nieuws wat beter volg:
ik had geen idee dat v. Bronckhorst de trainer was van Besiktas;
ik had geen idee dat Immobile (ex Lazio) nu spits bij Besiktas is, wel knap, 2x scoren in je 1e wedstrijd
Maar Chalobah is toch ook niet van het vereiste niveau?Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 14:24:
Ze zijn er echt een puinhoop van aan het maken. Chalobah mag ook vertrekken omdat die home grown is net als Gallagher.
Nee hij is geen topper maar wel gewoon beter dan Fofana, Disasi en Badiashille die samen voor zo'n 160 miljoen gekomen zijn.toolkist schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 15:58:
[...]
Maar Chalobah is toch ook niet van het vereiste niveau?
En daarbij word er weer enorm veel troep gekocht waar je nu dus 2 homegrown spelers voor moet verkopen om je niet in de financiele problemen te werken.
Ook hoe beide behandeld worden is zo jammer voor 2 spelers die al van kinds af aan bij Chelsea spelen.
En toch 1-1, pingels (geen verlenging).
8 pingels ieder, de huizenhoog over van Evans de beslissende misser. City dus toch winnaar, Onana stopte de eerste pingel maar die van de weer in genade aangenomen Jadon Sancho werd gered door Ederson.
[ Voor 50% gewijzigd door gambieter op 10-08-2024 18:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood - Victoria Concordia Crescit
Hoe dan ook, het was geweldig om mee te maken. Onze plekken waren dicht op het veld en heel dicht bij de reservespelers en ook waar de spelers uiteindelijk langslopen voor het ophalen van de schaal. Erg mooi om iederen van dichtbij te zien, maar voor het volgen van de wedstrijd erg lastig. Diepte kun je bijna niet inschatten, dus ook niet hoe vrij iemand staat aan de andere kant van het veld. Bespaar je dus het geld en ga iets hoger zitten op de onderste verdieping.
/f/image/lBQR8xGW5xM86w68yiCSiNnC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zsJTon2BjYEURyBDEyE6KknM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Dingdong op 10-08-2024 20:29 ]
Volgend Fabrizio Romano is is het rond, net zoals de Ligt. Komop ETH dit is toch ook geen ManU materiaal? En scout eens niet vanuit je eigen netwerk.Slasher schreef op maandag 29 juli 2024 @ 09:21:
Die twee gaan het prima doen. en bijkomend voordeel dat Mazraoui ook op linksback kan spelen als Shaw weer eens geblesseerd isSlasher schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:59:
[...]
Volgend Fabrizio Romano is is het rond, net zoals de Ligt. Komop ETH dit is toch ook geen ManU materiaal? En scout eens niet vanuit je eigen netwerk.
Mwoah dit is toch ook wel heel gaaf zo dicht op het veld.Dingdong schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:27:
Bespaar je dus het geld en ga iets hoger zitten op de onderste verdieping.
Klopt, is het ook. Misschien had ik beter kunnen zeggen dat als je de wedstrijd per se goed wil volgen, dat je beter iets hoger kunt gaan zitten. Maar alle spelers van zo dichtbij zien is wel gaaf en onwerkelijk.toolkist schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:37:
[...]
Mwoah dit is toch ook wel heel gaaf zo dicht op het veld.
Ik heb de pot niet gezien maar op basis van de opstellingen zou je haast denken dat nog een oefenpotje was?London schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:43:
Nu weten we in ieder geval zeker dat City geen kampioen gaat worden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hij doelt op de Community Shield curse. De winnaar van de community shield wint de Premier League niet.Bossie schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 03:56:
[...]
Ik heb de pot niet gezien maar op basis van de opstellingen zou je haast denken dat nog een oefenpotje was?
Ik vraag me elke keer weer af waarom je dat zou doen als trainer. Dat je twee of maximaal drie spelers mee neemt snap ik. Maar dit worden er teveel, en dan schijnen ze ook nog Frenkie te willen halen. Je hebt een 100% garantie dat het eerste waarover gezeurd wordt bij mindere prestaties het aantal Nederlanders zal zijn.
Dus dit is een no-win scenario. Dat kan Ten Hag toch ook bedenken? Heeft hij niet opgelet toen van Gaal bij Barca zat?
Bovenstaande los van het feit dat ik denk dat de Ligt een goede aankoop is, want dat is naar mijn idee nog altijd een topverdediger. Mazraoui ben ik geen fan van, dus dat vind ik dan ook een domme aankoop. Voor de Ligt wordt het wel tijd om zijn potentie te gaan bewijzen. Hij is nog steeds jong, maar ook geen 18 meer. Begint tijd te worden dat zijn belofte wordt waargemaakt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Lees net dat Ajax Ramsdale wilde lenen, maar Arsenal alleen wil verkopen. Dat lijkt me ver uit hun league qua transfersom en salaris, en de vraag is waarom Ramsdale dat zou willen doen.
[ Voor 74% gewijzigd door Gunner op 14-08-2024 11:11 ]
Ze kunnen beter bij Chelsea eens horen. Die hebben nog een keeper of 8 te leen staanGunner schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:06:
Ten Hag heeft i.i.g geen excuses meer dit seizoen.
Lees net dat Ajax Ramsdale wilde lenen, maar Arsenal alleen wil verkopen. Dat lijkt me ver uit hun league qua transfersom en salaris, en de vraag is waarom Ramsdale dat zou willen doen.
1. Manchester City
Tjah, hier hoef je weinig woorden over vuil te maken. 115 aantijgingen enzo.
2. Arsenal
Arsenal heeft zich t.o.v. afgelopen seizoen niet gewijzigd. Het heeft een nieuwe LB aangetrokken, meer niet. Ik denk dat Arsenal's grote zwaktebod gaat zijn de positie van Partey. Hij wordt ouder en blijkt blessuregevoelig. Jorginho kan daar ook spelen, maar Jorginho speel je als spelmaker, niet als CDM dus niet tegen elke tegenstander kan je hem opstellen. Dan moet je Rice laten zakken en iemand anders naast Odegaard laten spelen.
3. Liverpool
Ik verwacht dat Liverpool niet heel veel last gaat hebben van de trainerswissel en het nek aan nek zal gaan met Arsenal.
4. tottenham
Ze hebben een aardige ploeg, maar gaven het afgelopen seizoen toch nog vaak klungelig weg. Ik verwacht dat ze dat dit seizoen wat beter zullen doen. Met Solanke hebben ze een goede spits aangetrokken die misschien wel eens het verschil kan gaan maken.
5. Manchester United
Met de transfers die gedaan zijn deze zomer, zowel inkomend als uitgaand, zijn de verwachtingen hoger. Dat gaat ook resulteren in alles of niets voor Ten Hag. Maakt ie het dit seizoen niet waar is het /exit denk ik.
6. Aston Villa
Aston Villa deed het geweldig vorig seizoen en over de zomer hebben ze goede transfers gedaan. Ik verwacht dat ze met tottenham en ManU strijden voor de 4de - 6de plaats.
7. Newcastle United
Als zij Isak en Bruno kunnen behouden, Tonali is terug, hebben ze een prima ploeg die misschien zelfs veel hoger kan eindigen dan ik ze hier neerzet.
8. Chelsea
Boehley blijft alles wat los en vast zit kopen. De ploeg heeft inmiddels 55 spelers. Het is een onbegrijpelijk hoe dit aankoopbeleid door kan blijven gaan onder FFP. Maar zodoende moet er ook wel wat te halen zijn. Ze hebben zich aan het einde van het seizoen redelijk herpakt. Ik verwacht dat ze dat vasthouden, maar wonderen verwacht ik dan weer niet. Dit is niet het oude Chelsea en ik zie ze dat de komende seizoenen niet terugpakken.
Ik ben benieuwd naar jullie voorspellingen.
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-08-2024 11:47 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hACdDfJHiJTX5DLXOmo3aZHn.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/dhi9RsTnH3nRwQ107f3rB3Cb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3dnFFMjq6mtEoxwUbmNqZesT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NuahTy3WqREYc6xp7fzcQR5b.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/e3EBQmTi1xzKMh9WrHPGqQaT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1iYOFvyawBGP1LZXFTdIgYkt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OgVIWPOIjiI2AQ3XX1ELdB3D.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rBLR8LTgQpphFzBLAST1bSKu.webp?f=fotoalbum_large)