[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.301 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
JeroenNietDoen schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:46:
Komend weekend de kickoff van het nieuwe Premier League seizoen. Leuk als iedereen zijn verwachtingen voor dit seizoen post?

1. Manchester City
Tjah, hier hoef je weinig woorden over vuil te maken. 115 aantijgingen enzo.
In dit kader: https://www.vi.nl/nieuws/...oven-water-het-wordt-tijd

Ik heb hoge / goede verwachtingen bij ManU. Ondanks dat ETH zijn Ajax-club/groepje eigenlijk opnieuw bij elkaar gebracht heeft, met andere NL'se aanvullingen, denk ik dat dit wel ervoor gaat zorgen dat de speelstijl van United meer herkenbaar gaat worden. Waarbij Fernandes en Eriksen meer in de Ziyech en Tadic rollen kunnen gaan kruipen, aangevuld met het Ajax-DNA (graag niet te letterlijk nemen, puur even ter illustratie) dat er nu rondloopt. Verder is Zirkzee echt een topaankoop in mijn ogen. Echt het type speler dat prima past binnen het spel dat ETH wil spelen. Vraag blijft natuurlijk hoe ze zich staande houden in het Premier League geweld, maar een Licha heeft al meer dan prima aangetoond dat ze dit kunnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:20
Malfunctions schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:04:
https://nos.nl/artikel/25...ui-naar-manchester-united
Ik vraag me elke keer weer af waarom je dat zou doen als trainer. Dat je twee of maximaal drie spelers mee neemt snap ik. Maar dit worden er teveel, en dan schijnen ze ook nog Frenkie te willen halen. Je hebt een 100% garantie dat het eerste waarover gezeurd wordt bij mindere prestaties het aantal Nederlanders zal zijn.

Dus dit is een no-win scenario. Dat kan Ten Hag toch ook bedenken? Heeft hij niet opgelet toen van Gaal bij Barca zat? |:(

Bovenstaande los van het feit dat ik denk dat de Ligt een goede aankoop is, want dat is naar mijn idee nog altijd een topverdediger. Mazraoui ben ik geen fan van, dus dat vind ik dan ook een domme aankoop. Voor de Ligt wordt het wel tijd om zijn potentie te gaan bewijzen. Hij is nog steeds jong, maar ook geen 18 meer. Begint tijd te worden dat zijn belofte wordt waargemaakt.
Het zou me niet verbazen als ie Klaiber en Labyad ook nog wil halen ;) :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12:48
SterqVerhael schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:42:
Verder is Zirkzee echt een topaankoop in mijn ogen. Echt het type speler dat prima past binnen het spel dat ETH wil spelen.
Ik hoop van harte dat hij mijn ongelijk bewijst, maar het zou me verbazen als Zirkzee mee kan in de top van de PL. In mijn ogen komt hij daarvoor tekort.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Laatst online: 09-09-2024
Malfunctions schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:40:
[...]

Ik hoop van harte dat hij mijn ongelijk bewijst, maar het zou me verbazen als Zirkzee mee kan in de top van de PL. In mijn ogen komt hij daarvoor tekort.
Wat komt hij tekort in jou ogen?

Hij heeft de fysiek, de techniek, heeft bij Bologna bewezen een afmaker en een meevoetballende spits te zijn. Zolang hij op de juiste manier gebruikt wordt, zijn dat in ieder geval ingrediënten voor succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ephymerous schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 12:57:
[...]

Het zou me niet verbazen als ie Klaiber en Labyad ook nog wil halen ;) :+
Mohamed Ihattaren anders?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is maar goed dat we onze vrienden van Viaplay hebben, en we alles kunnen zien, want anders zat je elk weekend verplicht naar het hoofd van Ten Hag te kijkem.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Mbappe in het maagdelijke wit is apart om te zien. Geen enorme fan van hem, maar wel mooi dat hij weg is uit Parijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:03

Quad

Doof

Ff check, Supercup is niet te zien op Ziggo Go (free), andere zender wel?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hondjeee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:42
Niet op Free. Wel op Ziggo Sport / Kanaal 14.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hondjeee schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 21:05:
Niet op Free. Wel op Ziggo Sport / Kanaal 14.
Duidelijk, dan gaan we wat anders doen vanavond.

PVOutput☀️

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

2. Arsenal
Arsenal heeft zich t.o.v. afgelopen seizoen niet gewijzigd. Het heeft een nieuwe LB aangetrokken, meer niet.
Wie is die nieuwe LB dan :? sorry, heb het even gemist, denk ik;

En ik vind het sowieso al een zomer met weinig transfernieuws, in heel Europa bedoel ik dan, alleen Mbappe en nu de Ligt zijn er die mij opvallen.
Ik ben benieuwd naar jullie voorspellingen.
Ik ben nog steeds aan het nadenken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

JAN-B schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 11:51:
[...]
Wie is die nieuwe LB dan :? sorry, heb het even gemist, denk ik;

En ik vind het sowieso al een zomer met weinig transfernieuws, in heel Europa bedoel ik dan, alleen Mbappe en nu de Ligt zijn er die mij opvallen.

[...]
Ik ben nog steeds aan het nadenken 8)
Riccardo Calafiori

Wikipedia: Riccardo Calafiori

[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 15-08-2024 12:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 11:40:
[...]

Ze kunnen beter bij Chelsea eens horen. Die hebben nog een keeper of 8 te leen staan
ho ff we willen wel graag een goede keeper ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Komend weekend de kickoff van het nieuwe Premier League seizoen. Leuk als iedereen zijn verwachtingen voor dit seizoen post?

1. Manchester City
Tjah, hier hoef je weinig woorden over vuil te maken. 115 aantijgingen enzo.

2. Arsenal
Arsenal heeft zich t.o.v. afgelopen seizoen niet gewijzigd. Het heeft een nieuwe LB aangetrokken, meer niet. Ik denk dat Arsenal's grote zwaktebod gaat zijn de positie van Partey. Hij wordt ouder en blijkt blessuregevoelig. Jorginho kan daar ook spelen, maar Jorginho speel je als spelmaker, niet als CDM dus niet tegen elke tegenstander kan je hem opstellen. Dan moet je Rice laten zakken en iemand anders naast Odegaard laten spelen.

3. Liverpool
Ik verwacht dat Liverpool niet heel veel last gaat hebben van de trainerswissel en het nek aan nek zal gaan met Arsenal.

4. tottenham
Ze hebben een aardige ploeg, maar gaven het afgelopen seizoen toch nog vaak klungelig weg. Ik verwacht dat ze dat dit seizoen wat beter zullen doen. Met Solanke hebben ze een goede spits aangetrokken die misschien wel eens het verschil kan gaan maken.

5. Manchester United
Met de transfers die gedaan zijn deze zomer, zowel inkomend als uitgaand, zijn de verwachtingen hoger. Dat gaat ook resulteren in alles of niets voor Ten Hag. Maakt ie het dit seizoen niet waar is het /exit denk ik.

6. Aston Villa
Aston Villa deed het geweldig vorig seizoen en over de zomer hebben ze goede transfers gedaan. Ik verwacht dat ze met tottenham en ManU strijden voor de 4de - 6de plaats.

7. Newcastle United
Als zij Isak en Bruno kunnen behouden, Tonali is terug, hebben ze een prima ploeg die misschien zelfs veel hoger kan eindigen dan ik ze hier neerzet.

8. Chelsea
Boehley blijft alles wat los en vast zit kopen. De ploeg heeft inmiddels 55 spelers. Het is een onbegrijpelijk hoe dit aankoopbeleid door kan blijven gaan onder FFP. Maar zodoende moet er ook wel wat te halen zijn. Ze hebben zich aan het einde van het seizoen redelijk herpakt. Ik verwacht dat ze dat vasthouden, maar wonderen verwacht ik dan weer niet. Dit is niet het oude Chelsea en ik zie ze dat de komende seizoenen niet terugpakken.

1 Arsenal: Op ruime afstand van nr 2. Vorige twee seizoenen al enorm sterk. Maar, haal eens een echte spits!
2 Man Utd: Verdediging versterkt, aanval versterkt, wat minder blessures dan afgelopen jaar, ik zie het wel gebeuren.
3 Liverpool: Tenzij ze heel snel nog wat versterkingen halen is dit het maximale. Het blijft krap op een aantal posities.
4 Spurs: Goeie spits gekocht, meer tijd om te wennen aan 'Ange-ball', moet kunnen dit.
5 Villa: Prima team, hele goede manager, maar te krappe selectie nu ze ook CL gaan spelen.
6 Newcastle: Doorbouwen op afgelopen seizoen
7 Chelsea: ze kopen wel veel maar geen kwaliteit die er direct staat
8 West Ham: veel leuke spelers gehaald, maar gaat tijd kosten om er een team van te maken. Anders had ik ze boven Chelsea gezet.

Geen City? Nope. Nu ze begin 2025 de uitslag van 'de 115' rond willen hebben eindigt City bij mij op plek 20. Ik reken op gedwongen degradatie als straf.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 14:05:

1 Arsenal: Op ruime afstand van nr 2. Vorige twee seizoenen al enorm sterk. Maar, haal eens een echte spits!
2 Man Utd: Verdediging versterkt, aanval versterkt, wat minder blessures dan afgelopen jaar, ik zie het wel gebeuren.
3 Liverpool: Tenzij ze heel snel nog wat versterkingen halen is dit het maximale. Het blijft krap op een aantal posities.
4 Spurs: Goeie spits gekocht, meer tijd om te wennen aan 'Ange-ball', moet kunnen dit.
5 Villa: Prima team, hele goede manager, maar te krappe selectie nu ze ook CL gaan spelen.
8 West Ham: veel leuke spelers gehaald, maar gaat tijd kosten om er een team van te maken. Anders had ik ze boven Chelsea gezet.

Geen City? Nope. Nu ze begin 2025 de uitslag van 'de 115' rond willen hebben eindigt City bij mij op plek 20. Ik reken op gedwongen degradatie als straf.
@toolkist En @JeroenNietDoen Geen Brighton :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]
Is dat een serieuze optie dan? Ik heb echt gewoon het idee dat het met een sisser af gaat lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 15-08-2024 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dingdong schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 21:02:
Mbappe in het maagdelijke wit is apart om te zien. Geen enorme fan van hem, maar wel mooi dat hij weg is uit Parijs.
Maagdelijk wit is toch meer vroeger toen er geen sponsor op het shirt stond?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De David Squires cartoon voor het nieuwe PL seizoen. Wat kan je er allemaal in vinden? :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UoQc38YJbrNWdhOFJEmSUtaqZgs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RpKmJBFI3C5jXcGsfC2xFvUG.png?f=user_large
https://www.theguardian.c...us-rolling-back-into-town

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
gambieter schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 18:00:
De David Squires cartoon voor het nieuwe PL seizoen. Wat kan je er allemaal in vinden? :p
[Afbeelding]
https://www.theguardian.c...us-rolling-back-into-town
Die eigenaar van wat vroeger de sky wielerploeg was.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

2. Arsenal
Arsenal heeft zich t.o.v. afgelopen seizoen niet gewijzigd. Het heeft een nieuwe LB aangetrokken, meer niet. Ik denk dat Arsenal's grote zwaktebod gaat zijn de positie van Partey. Hij wordt ouder en blijkt blessuregevoelig. Jorginho kan daar ook spelen, maar Jorginho speel je als spelmaker, niet als CDM dus niet tegen elke tegenstander kan je hem opstellen. Dan moet je Rice laten zakken en iemand anders naast Odegaard laten spelen.
Die Merino van Sociedad gaat toch nog komen? Of is dat een beetje doodgebloed. Die kan daar spelen.
Slasher schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 17:45:
[...]

Is dat een serieuze optie dan? Ik heb echt gewoon het idee dat het met een sisser af gaat lopen.
Andere clubs (Forest en Everton) zijn voor een enkele overtreding redelijk zwaar gestraft. Dus dan kan je eigenlijk niet anders om City ook zwaar te straffen, als ze lef hebben.

Maar goed, je wil een kampioenschap op het veld beslechten, niet vanwege de uitkomst van zo'n straf. net zoals het eventueel geven van voorgaande titels ook geen enkele glans zal hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door Gunner op 15-08-2024 18:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
De Zerbi is vertrokken bij Brighton en ik ben van mening dat hij een drijvende factor was achter het spel van Brighton. Ik zie ze dat dit seizoen nog niet nadoen.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 18:57:
[...]

De Zerbi is vertrokken bij Brighton en ik ben van mening dat hij een drijvende factor was achter het spel van Brighton. Ik zie ze dat dit seizoen nog niet nadoen.
Dat was toch wel de grootste verrassende transfer imo. De Zerbi naar Marseille terwijl er zoveel topclubs een trainer zochten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nope die worden 9e of 10e ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Dit is je beste post ooit (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Vanavond begint de PL :)

Beginnend met Manchester United - Fulham, en Ten Hag dekt zich alvast in
Man Utd 'not ready' for Fulham - Ten Hag
Manchester United manager Erik ten Hag is concerned his team are "not ready" for Friday's Premier League opener against Fulham (20:00 BST).

"The team is not ready but the league starts," said Ten Hag.
bron: bbc.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
United is te zien op het gratis Viaplay kanaal. Prima vermaak voor de vrijdag avond :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Slasher schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:47:

[...]

Kijken of het weer studio Ten Hag simp wordt, of switchen ze naar Slot dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 14:47:

[...]

Mijn hemel dat zou al reden genoeg voor ontslag moeten zijn. Driehonderd miljoen wegpissen op ex Ajacieden en andere vrinden en dan hiermee komen . Doet me denken aan een ex-arsenal speler die na een verlies in 2017 tegen palace zei “they wanted it more” Om je voor te schamen. Koekjes voor diegene die raadt wie dat zei.

Vanaf dag één moet je er gewoon staan. Punt.

Gelukkig slaat arteta andere taal uit.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 16-08-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
Harrie is op toneelschool geweest afgelopen zomer?

En Cillessen gebruikt de eerste kans bij las Palmas om zijn talenten te laten zien...

[ Voor 47% gewijzigd door Megupe op 16-08-2024 21:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 13:12:
[...]

Dit is je beste post ooit (y)
Ik denk dat ik na de nr 1 al had kunnen stoppen met typen en dat het dan nog steeds de beste post ooit was? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:49:
[...]

Mijn hemel dat zou al reden genoeg voor ontslag moeten zijn. Driehonderd miljoen wegpissen op ex Ajacieden en andere vrinden en dan hiermee komen . Doet me denken aan een ex-arsenal speler die na een verlies in 2017 tegen palace zei “they wanted it more” Om je voor te schamen. Koekjes voor diegene die raadt wie dat zei.

Vanaf dag één moet je er gewoon staan. Punt.

Gelukkig slaat arteta andere taal uit.
Dat zegt ie ook, dat ie er moet staan. Maar dat ie ook zegt dat z'n spelers zo ver nog niet zijn is toch gewoon logisch? Dat zie je bij zoveel teams die in grondige verbouwing zijn.
Als Arteta zoiets nu had geroepen zou het ook bullshit zijn, daar is zowat niks veranderd in de selectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:15
Als United-fan zul je toch wel gillend gek worden van Ten Hag, met 0-0 thuis tegen Palace in de 80ste minuut Evans en De Ligt brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Is ook gewoon 2x niks in de 2de helft, invalbeurt van Evans is inderdaad het toppunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
En dan scoort Zirkzee uit het niks, had nog helemaal niks laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:00
joostmakaay schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 22:41:
Als United-fan zul je toch wel gillend gek worden van Ten Hag, met 0-0 thuis tegen Palace in de 80ste minuut Evans en De Ligt brengen...
Palace? Fulham. En heerlijk debuut Zirkzee.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Wauw wat een misser

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Garnacho is als Brobby met pingels, zeg.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
LOL Garnacho. Wat een drama wedstrijd speelt hij.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Van Bassey of Garnacho :o :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Misser van het seizoen is dus nu al bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
Mooi dat Zirkzee de score opent en de uiteindelijke winnende. Ook mooi dat hij daarna wat meer ballen kreeg en enorm balvast was en mooi kaatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 22:26:
[...]
Dat zie je bij zoveel teams die in grondige verbouwing zijn.
Als Arteta zoiets nu had geroepen zou het ook bullshit zijn, daar is zowat niks veranderd in de selectie.
Zoveel is er nu ook weer niet veranderd dat je je daar achter kan verschuilen.

Die ene nieuwe LB stond in de basis maar de rest was gewoon de oude garde van vorig seizoen.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 16-08-2024 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Dingdong schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 22:54:
Mooi dat Zirkzee de score opent en de uiteindelijke winnende. Ook mooi dat hij daarna wat meer ballen kreeg en enorm balvast was en mooi kaatste.
Sorry, maar vond hem 3x niks. Ziet er ook beetje overweight uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 23:05:
[...]

Sorry, maar vond hem 3x niks. Ziet er ook beetje overweight uit :?
Hij werd in het begin niet in het spel betrokken. De spelers moeten natuurlijk ook aan hem wennen, dus dat is opzich wel begrijpelijk. Maar hij het doelpunt en elke balbehandeling daarna was erg sterk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Laatst online: 13-08 14:11
Voor de mensen die de Ligue 1 (Frankrijk) volgen. Ik zag via een opname dat TV5 reclame maakt. Vanavond zenden ze Monaco-St Etienne live uit.

Volgende week zaterdag 20.57 uur Saint-Étienne/Le Havre
En 31 augustus Toulouse-Marseille

Info https://europe.tv5monde.c...ald-s-Saison-2024-1218762

Uiteraard zal commentaar alleen Franstalig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een stelletje duikelaars (en schoppers) bij Ipswich zeg. Naar ze kijken en ze vallen al, en 2x een oranje kaart al wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:01:
Wat een stelletje duikelaars (en schoppers) bij Ipswich zeg. Naar ze kijken en ze vallen al, en 2x een oranje kaart al wat mij betreft.
Valt wel mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dat had de eerste rode kaart moeten zijn, 2e geel voor 100% bewust hands maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
vind ik dus niet. gesterkt been op Gravenberch, natrappen op de enkel bij Robinson, beide gewoon heel smerige overtredingen. En raak een Ipswich speler met je vinger en ze vallen om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:12:
[...]

vind ik dus niet. gesterkt been op Gravenberch, natrappen op de enkel bij Robinson, beide gewoon heel smerige overtredingen. En raak een Ipswich speler met je vinger en ze vallen om
Waren toch geen rode kaarten? Ze zetten veel druk met veel intensiteit, net mooi om te zien.
Enkel die handball van Burns was dom en 2de geel waard.
Liverpool lijkt nog in vakantiemodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dat lijkt me toch heel duidelijk een penalty te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:27:
[...]

Waren toch geen rode kaarten? Ze zetten veel druk met veel intensiteit, net mooi om te zien.
Enkel die handball van Burns was dom en 2de geel waard.
Liverpool lijkt nog in vakantiemodus
Daarom ook oranje. Als ie ze wel geeft snap ik hem prima. Zeker die overtreding op Gravenberch was op t randje, die tegenstander kwam echt met veel snelheid inglijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goede goal voor Liverpool, was nodig.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het gaspedaal is ingedrukt en dan heeft Ipswich niets meer in te brengen: 0-2 door Salah. Kortgeknipt koppie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 14:45:
En dat lijkt me toch heel duidelijk een penalty te zijn
't is maar goed dat jij geen scheidsrechter bent dan :9

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een onzin rode kaart bij Newcastle. Aanvaller zit te zieken, hoofden naar elkaar, valt spontaan om en Schar krijgt rood. Terwijl de aanvaller net zo fout zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 15:29:
[...]

't is maar goed dat jij geen scheidsrechter bent dan :9
Zal voor sommige ploegen best goed zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 16:31:
Wat een onzin rode kaart bij Newcastle. Aanvaller zit te zieken, hoofden naar elkaar, valt spontaan om en Schar krijgt rood. Terwijl de aanvaller net zo fout zat.
Zag hem net ook, verschrikkelijke rode kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Goed om te weten dat je dus iemand gewoon bij zijn strot mag pakken en tegen de grond mag drukken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:07:
[...]

Zag hem net ook, verschrikkelijke rode kaart.
Dat ie rood geeft prima, graag zelfs, maar geef dan de speler die na de eerdere fluit nog een overtreding maakt, daarna ruzie zoekt, spontaan als dood neervalt, en na de kaart voor z'n tegenstander meteen opstaat, minstens ook rood. En een 2x zo lange schorsing.
Dat matennaaien is echt nog 10x erger dan een doodschop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:14:
Goed om te weten dat je dus iemand gewoon bij zijn strot mag pakken en tegen de grond mag drukken :Y
En jullie hebben dus blijkbaar een scheids die weer totaal anders fluit dan die bij Newcastle. Heerlijk die consequentheid }:|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op naar de 115 punten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JeroenNietDoen schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 18:57:

Maar Brighton heeft wel Mats Wieffer (ex Fey) gekocht, en ik denk stiekum dat die het goed zal doen in de PL, is best lekker begonnen vanmiddag, de assist bij de 2 - 0 van Danny Welbeck :P
Brighton staat met 3-0 voor, is dus (voorlopig) de koploper van de PL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 17:14:
Paul Tierney als VAR hé, dat is toch een beetje alsof je Stevie Wonder aan de knoppen zet ;w

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ben geen fan van Newcastle, zeker niet nu, maar hier gun ik ze de overwinning, of beter gezegd ik gun Southampton de nederlaag. Die Brereton Diaz is een vies ventje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zie net de beelden van Diaz op Social media voorbij komen. Dit is toch nooit een rode kaart? Eerder z'n tweede gele kaart na die duw op de verdediger voor het vijnzen van een zware hoofdblessure.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Duitse supercup tussen Bayer Leverkusen en VFB Stuttgart is erg leuk. Twee snelle goals in de eerste helft (1-1), rode kaart voor Leverkuse, Xabi Alonso geel in de eerste helft. Stuttgart 1-2 voor nu, we zagen weer de oude Xhaka waar de stoom uit de oren komt en het tweede geel leek te gaan komen (maar toch niet), goede kansen aan beide kanten en alles op volle snelheid, hoezo voorzichtig beginnen? :p

Nog een kwartier + blessuretijd te gaan.

Laat ik het zo zeggen: de scheidsrechter is niet best, waarbij vooral Stuttgart profiteert van de slechte beslissingen.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 17-08-2024 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
Grappig dat we nu de complete strategiebespreking kunnen meeluisteren in Spanje. Letterlijk alles wat er wordt vertelt kun je meeluisteren. De tegenstander zal het nu dus ook wel direct weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, de Leverkusen 2-2 in de 88e minuut. Ze zijn zeker gelijkwaardig met een speler minder. Geen verlenging, gelijk pingels.

En Leverkusen wint de pingels.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 17-08-2024 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 20:49:
Doet me denken aan een ex-arsenal speler die na een verlies in 2017 tegen palace zei “they wanted it more” Om je voor te schamen.
@Gunner
OK, heb het even opgezocht, je bedoelt de wedstrijd Crystal Palace - Arsenal: 3 - 0 van 10 April 2017 ?
Ik gok Theo Walcott :?
Koekjes voor diegene die raadt wie dat zei.
Ik hoop wel chocolade koekjes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Haaland al met zen eerste, de slechte lijn van verdedigen bij Chelsea word doorgezet van de Pre season.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Cucurella is gewoon niet goed genoeg als verdediger.

Enzo Fernandez aanvoerder, zo net na zijn racistische video, ook geen slim plan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:11:
Enzo Fernandez aanvoerder, zo net na zijn racistische video, ook geen slim plan.
En hem dan ook nog een knie zien nemen voor de aftrap. Wees dan ook een vent en doe daar niet aan mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Jamie Vardy, wat een held. Maakt de gelijkmaker tegen Tottenham en laat de fans even weten dat Leicester een Premier League titel heeft en dat er spurs er 0 hebben :+

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Leuk als iedereen zijn verwachtingen voor dit seizoen post?

Sorry, een beetje laat, maar ik denk:
1- Arsenal >:)
2- Man. City
3/4- Liverpool / Man. United
5/6- Spurs / Aston Villa
7/8- Chelsea / Brighton
9- Newcastle

• Slasher
  • Niet online

Slasher

gambieter schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 18:11:
Cucurella is gewoon niet goed genoeg als verdediger.

Zijn ze bij Chelsea niet een beetje hun eigen graf aan het graven? Een transferstrategie die niemand snapt, selectie van 40 spelers, een dozijn wat mag vertrekken. Nee dat gaat een succes worden dit seizoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
Slasher schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:59:
[...]

Zijn ze bij Chelsea niet een beetje hun eigen graf aan het graven?
zou mooi zijn als dat lukt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Slasher schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 18:59:
[...]

Zijn ze bij Chelsea niet een beetje hun eigen graf aan het graven? Een transferstrategie die niemand snapt, selectie van 40 spelers, een dozijn wat mag vertrekken. Nee dat gaat een succes worden dit seizoen.
Ik hoop asap een transferban, dit slaagt echt nergens meer op.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:23

Oekol

waka waka hey hey

Ik met m'n goeie gedrag op vakantie naar SC Braga tegen Rapid Wien voor de playoff europa league. Schenken ze alcoholvrije bier in Portugal. Naahhh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jAq9Z672BsiPnPkiEF4x0oTINYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dcHLKCy9Lsx3I2mwbg2VCBqb.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:18:
[...]

Ik hoop asap een transferban, dit slaagt echt nergens meer op.
Zou goed zijn om Chelsea tegen zichzelf te beschermen ja.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Oekol schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:04:
Ik met m'n goeie gedrag op vakantie naar SC Braga tegen Rapid Wien voor de playoff europa league. Schenken ze alcoholvrije bier in Portugal. Naahhh

[Afbeelding]
Blijft een vet maar ook wel raar stadion he zo met die kanten achter het doel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:23

Oekol

waka waka hey hey

Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 21:29:
[...]

Blijft een vet maar ook wel raar stadion he zo met die kanten achter het doel?
Het is in een rots gebouwd. En vorig jaar rondleiding gehad en ook naar Braga tegen Sporting Portugal geweest.

Achter het doel aan ene kant heb je rots en andere kant kijk je in principe uit op een wijk 'dume'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v84gw6Qp1sclvL9Fp0PJ1WYj-ic=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lhe6sul0X90QGF9eWbH3fJue.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWCNe9vSUZytqQ6pbQWxFqZZh2w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zrvpsHpzF3Qinlx4qQ5FJ9Vp.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FDNG-tYWvlLVAW1NjoGbsUaPKuc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0rN26ULaXpYdcXKpVsXEFdL.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTw54iKm1KKWYk07ma9RIBZWD2g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zdFEgA5dP6A5680wawsriUOm.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XmKUpnNTVHENtn_tLV63ZteQtIY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzY0OmvREEtW2sEMHNgM5Nza.jpg?f=fotoalbum_tile

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:04
Leverkusen is weer aan het hacken :P Miste het moment, maar die kregen in de laatste minuut blijkbaar nog een pingel. Staat nu 2-3 voor Leverkusen, tevens ook de eindstand.

[ Voor 17% gewijzigd door Mosin op 23-08-2024 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:10

Typhone

Who Dares Wins

Mosin schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 22:34:
Leverkusen is weer aan het hacken :P Miste het moment, maar die kregen in de laatste minuut blijkbaar nog een pingel. Staat nu 2-3 voor Leverkusen, tevens ook de eindstand.
Haha ja maar ik denk niet dat ze dat structureel vol gaan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:04
Typhone schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 07:09:
[...]

Haha ja maar ik denk niet dat ze dat structureel vol gaan houden :)
Ze hebben dat trucje vorig seizoen ook al vaker uitgehaald, dus ik ben benieuwd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Aiii United..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Nu online
Haha, had als ie goedgekeurd was wel een bijzondere goal geweest van rashford

[ Voor 9% gewijzigd door Megupe op 24-08-2024 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Megupe schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 14:05:
Haha, had als ie goedgekeurd was wel een bijzondere goal geweest van wellback
Rashford bedoel je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:35
Dit is wel heel zuur buitenspel, daar komt Brighton goed weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Veel nieuwe gezichten trouwens. Is dat vanwege Ten Hag en Arne Slot of :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Poah Brighton verdient op voorsprong in de blessuretijd :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MENTALE KLAP volgens viaplay.

Maar goed, dat gesimp door de Nederlandse media Ten hag dit, Slot dat. Vooral Viaplay, je kan geen trailer zien zonder dat ze beiden in een zin genoemd worden. Als dat doort dit soort nederlagen snel ten einde komt dan zou ik dat niet erg vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 24-08-2024 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nu verwacht ik niet veel van Ipswich, maar na een 0-1 direct capituleren. Het zijn toch geen fransen of wel.
Laat de PL even opschieten met die 115 aanklachten :/

[ Voor 20% gewijzigd door Gunner op 24-08-2024 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Open goal en dan zowat recht op de opkrabbelende keeper af koppen. Kan een dure misser worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 19:54:
Open goal en dan zowat recht op de opkrabbelende keeper af koppen. Kan een dure misser worden
Vooral als Trossard de 1-0 binnen schiet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Winnen van villa is mooi maar de kers op de taart is een zuur kijkende Martinez.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

We hadden twijfels over Raya maar vandaag is hij top drawer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Niets beters dan een verliezende Martinez...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Nu online
Ik heb wel vertrouwen in Sahin bij Dortmund. Een aantal logische aankopen gedaan, ondanks dat het wellicht namen zijn die je niet verwacht. Maar het team lijkt aanvallend en op het middenveld wel meer in evenwicht te staan. Verdedigend is het af en toe nog niet echt je van het. Ryerson, Sule, nee daar mag wel wat bij.

Twente komt eraan!

Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken