[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.303 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:23:
Niets beters dan een verliezende Martinez...
Echt heerlijk die zure Argentijnse kop (y)

Verder niets tegen Villa, maar die gast is echt mega irritant. Heerlijk om daar te winnen, wetende dat we vorige jaar 0 punten hebben gepakt. Thanks Watkins en Raya :*)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
JoteW schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:29:
Ik heb wel vertrouwen in Sahin bij Dortmund.
Nuri Sahin? Die voetbalde vroeger ook bij Dortmund volgens mij. Was wel goede speler. Wist niet dat die manager is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:32:
[...]

Nuri Sahin? Die voetbalde vroeger ook bij Dortmund volgens mij. Was wel goede speler. Wist niet dat die manager is geworden.
En een seizoen bij Feyenoord.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:46
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 20:32:
[...]

Heeft maar 274 wedstrijden voor BVB gespeeld ;)

Jep, heeft afgelopen zomer het roer overgenomen.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@toolkist Denk je dat nog steeds :?
Ja, nog maar 2 wedstrijden gespeeld, en staan netjes (gedeeld) 1e;
en als Welbeck zo doorgaat > elke wedstrijd 1 doelpunt, staat die straks op 38 doelpunten ;)

@Gunner @Slasher @London Waarom doen jullie niet mee met een top 8/9 :?
Ben benieuwd naar jullie deskundige voorspelling :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JAN-B schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 12:37:
[...]

en als Welbeck zo doorgaat > elke wedstrijd 1 doelpunt, staat die straks op 38 doelpunten ;)

@Gunner @Slasher @London Waarom doen jullie niet mee met een top 8/9 :?
Ben benieuwd naar jullie deskundige voorspelling :*)
  1. Man City
  2. Arsenal
  3. Liverpool
  4. Spurs
  5. Aston Villa
  6. Man U
  7. Chelsea
  8. Newcastle
Zolang Pep er zit zie ik City helaas weer kampioen worden. Hoop uiteraard ongelijk te krijgen, maar word echt moe van dat team :O Zie Brighton trouwens ook nog wel hoge ogen gooien dus die kunnen wmb ook 5-8e worden. Even afwachten of Chelsea en Newcastle nog iets van een vorm gaan vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door London op 25-08-2024 13:31 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JAN-B schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 12:37:
[...]

Ik zou niet weten waarom niet. Winnen van dit Everton is niet bepaald speciaal en tegen Utd komen ze heel goed weg met die afgekeurde goal tegen en hele late goal mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vorige week was Newcastle het slachtoffer van een belabberde scheids/VAR, deze week is de karma al meer dan gebalanceerd.

Bij en tegen Bournemouth was het 1-1, en werd de 2-1 afgekeurd door VAR wegens hands, maar dat was incorrect, en snel daarna wil doelman Neto van Bournemouth de bal snel in het spel brengen, wordt in een wurggreep genomen door Joelinton en op de grond gesmeten, en de lul in zwart (Coote) geeft geel, en de incompetente VAR grijpt niet in. Wel wordt een hulptrainer van Bournemouth met rood weggestuurd vanwege zijn reactie op het blunderen van de arbitrage.

Helaas bleef het 1-1.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:57
Bijzonder, keeper Girona maakt bewust hands buiten de 16.
Maar slechts geel, ik dacht dat zoiets rood hoort te zijn. Kan iemand mij verhelderen?

Wel lekker dat Griezmann vervolgens de vrije trap binnen hengst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Megupe schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 22:12:
Bijzonder, keeper Girona maakt bewust hands buiten de 16.
Maar slechts geel, ik dacht dat zoiets rood hoort te zijn. Kan iemand mij verhelderen?

Wel lekker dat Griezmann vervolgens de vrije trap binnen hengst.
"Buiten het strafschopgebied zijn keepers gelijk aan veldspelers, dus een keeper moet met een rode kaart van het veld als die de tegenstander een scoringskans ontneemt door de bal bewust met de handen aanraakt buiten het strafschopgebied. Als het geen serieuze kans is, trekt de voetbalscheidsrechter meestal geel."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Chelseamarre123 schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 22:25:
[...]

"Buiten het strafschopgebied zijn keepers gelijk aan veldspelers, dus een keeper moet met een rode kaart van het veld als die de tegenstander een scoringskans ontneemt door de bal bewust met de handen aanraakt buiten het strafschopgebied. Als het geen serieuze kans is, trekt de voetbalscheidsrechter meestal geel."
Later had de commentator het erover dat Blind nog meeliep met de spits, dus dat het geen doorgebroken speler was en daarom geen rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

London schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 13:28:

Zie Brighton trouwens ook nog wel hoge ogen gooien dus die kunnen wmb ook 5-8e worden.
Dat denk ik ook, ben wel benieuwd wat ze Zaterdag gaan doen, uit tegen Arsenal >:)
Even afwachten of Chelsea en Newcastle nog iets van een vorm gaan vinden.
Nou, Chelsea had gistermiddag wel de vorm te pakken; Cole Palmer, 1 doelpunt en 3x een assist, en 3 doelpunten van die ex PSV er.

en is Joao Felix nou weer terug bij Chelsea :?
dacht dat die bij Atletico of Barca zat ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Megupe schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 09:13:
[...]

Later had de commentator het erover dat Blind nog meeliep met de spits, dus dat het geen doorgebroken speler was en daarom geen rood.
Ja klopt, fase net gezien. Echt heel moeilijk te oordelen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 10:49:
[...]
Dat denk ik ook, ben wel benieuwd wat ze Zaterdag gaan doen, uit tegen Arsenal >:)

[...]
Nou, Chelsea had gistermiddag wel de vorm te pakken; Cole Palmer, 1 doelpunt en 3x een assist, en 3 doelpunten van die ex PSV er.
Tegen Wolverhampton wat half leeggekocht is en geen capabele vervangers heeft kunnen halen.
en is Joao Felix nou weer terug bij Chelsea :?
dacht dat die bij Atletico of Barca zat ??
Van Atletico naar Chelsea gegaan zodat Atletico Gallagher kon betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:14:
[...]

[...]

Van Atletico naar Chelsea gegaan zodat Atletico Gallagher kon betalen
Eerder omgekeerd gezien de koopwoede van Chelsea :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Chelseamarre123 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:24:

Eerder omgekeerd gezien de koopwoede van Chelsea :9
Toch wel tevreden na de 2 - 6 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sven-Göran Eriksson overleden. Dat was toch wel een grote naam in het Engelse voetbal.

https://www.theguardian.c...seas-manager-dies-aged-76

Ze hadden in maart dit jaar nog een droom van hem waargemaakt: coach van Liverpool zijn voor een wedstrijd: https://www.theguardian.c...mory-in-life-at-liverpool

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 26-08-2024 13:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
JAN-B schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:26:
[...]

Toch wel tevreden na de 2 - 6 :?
Zeker wel, helaas niet kunnen kijken. Maar leuk dat de ballen er nu wel eens invliegen. Was vorige jaren wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:33:
Sven-Göran Eriksson overleden. Dat was toch wel een grote naam in het Engelse voetbal.

https://www.theguardian.c...seas-manager-dies-aged-76

Ze hadden in maart dit jaar nog een droom van hem waargemaakt: coach van Liverpool zijn voor een wedstrijd: https://www.theguardian.c...mory-in-life-at-liverpool
Net even zijn wiki gelezen, inderdaad wel een gigantisch lijstje aan clubs en landen al is het na Engeland bergaf gegaan met zijn manager carrierë.

Had toen de gouden generatie van Engeland onder zijn hoede met Rooney, Lampard, Gerrard,Beckham...
Was toen veel kritiek op dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:28:
Net even zijn wiki gelezen, inderdaad wel een gigantisch lijstje aan clubs en landen al is het na Engeland bergaf gegaan met zijn manager carrierë.

Had toen de gouden generatie van Engeland onder zijn hoede met Rooney, Lampard, Gerrard,Beckham...
Was toen veel kritiek op dacht ik.
Ja, er kwam een buitenlander Engeland coachen. Het land waar voetbal is uitgevonden en zo. De Britse pers is zo xenofoob en smerig als maar kan zijn, het werken was erg moeilijk zo.

Daarom wilden andere buitenlandse coaches vaak ook niet, zoals Scolari, en Capello was ook blij er weer weg te zijn.

De reden dat Southgate het zo lang heeft volgehouden is omdat hij een dikke huid had, Engels is en wat mazzel had, en geen gekke dingen deed. Hij was er zeker niet voor zijn taktisch inzicht of geniaal coachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:05:
[...]

Ja, er kwam een buitenlander Engeland coachen. Het land waar voetbal is uitgevonden en zo. De Britse pers is zo xenofoob en smerig als maar kan zijn, het werken was erg moeilijk zo.

Daarom wilden andere buitenlandse coaches vaak ook niet, zoals Scolari, en Capello was ook blij er weer weg te zijn.

De reden dat Southgate het zo lang heeft volgehouden is omdat hij een dikke huid had, Engels is en wat mazzel had, en geen gekke dingen deed. Hij was er zeker niet voornzijn taktisch inzicht of geniaal coachen.
Was een tiener toen, maar wat ik er nog van herinner was er toch veel kritiek op hem. Beetje zoals Southgate nu, al heeft die op toernooien wel meer bereikt.
Maar in ieder geval RIP, heel snel gegaan met die aggressieve kanker. Half jaar geleden nog in Liverpool tijdens een benefiet.

Gisteren ook Christoph Daum gestorven, had nog een jaar in België gewerkt bij Club Brugge. Vooral in Duitsland heel wat (top)clubs gehad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Dit past prima in het Chelsea aankoopbeleid: https://www.voetbalzone.n...-huis/bltb96643a7bf17b0d1

- 7e keeper
- Had 1-jarig contract
- Contract tot 2032
- Ervaring op 2e niveau Belgie
- 20 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Vos schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:57:
Dit past prima in het Chelsea aankoopbeleid: https://www.voetbalzone.n...-huis/bltb96643a7bf17b0d1

- 7e keeper
- Had 1-jarig contract
- Contract tot 2032
- 20 miljoen!
Blijf die club zo bizar vinden.
En dan hebben ze nog een 8e en 9e keeper onder contract, die op huurbasis elders spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

@Vos Noem je dat beleid? ;)

Maar zien die spelers dat zelf niet of zien ze alleen maar het vette contract? Dat kan haast niet anders.

[ Voor 65% gewijzigd door Slasher op 27-08-2024 14:03 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:04
Voor die spelers is het ook makkelijk tekenen natuurlijk, veel geld en een lang contract (want FFP omzeilen). Speeltijd zie je dan wel weer, Chelsea zal ook een keer van die spelers af moeten en dan kom je wel weer ergens terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:12:
en een lang contract (want FFP omzeilen)
Dat is inmiddels al aangepast voor zover ik weet. Max 5 jaar mag je de aankoopsom over uitsmeren, indien een contract langer dan 5 jaar is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afbeeldingslocatie: https://arseblog.news/wp-content/uploads/2024/08/2.png
Arsenal heeft de transfer van Mikel Merino afgerond. Waarom dat plaatje dan vraag je jezelf af. Nou vanwege een comment op een arsenal newssite;
Looks like they’ve merged Edu and Arteta together
_O-

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Vos schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:57:

- 7e keeper
- Had 1-jarig contract
- Contract tot 2032
- 20 miljoen!
Om moedeloos van te worden :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tis ook gewoon onbegrijpelijk. 20M voor een speler uit Belgische 2de divisie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:34:
[...]

Hij is nu deel van Genk in eerste klasse. Heeft er 2x gespeeld dit seizoen van de 4 wedstrijden.
Lijkt op zich wel een goede keeper te zijn maar is weer te belachelijk dat je hem weer wilt gaan halen voor zo'n bedrag als je er al 7 hebt.

Nu zijn ze ook bezig met Sancho en Sterling naar United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:37
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:34:
[...]

De marktwaarde van alle spelers in de Belgische Tweede Divisie is 95 miljoen.
Dat zijn er 397.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17:48
Gala tegen Young Boys is prima pot om te kijken en scheids heeft het redelijk onder controle

Totdat 2 gewisselde spelers van YB het publiek gingen uitdagen toen ze terug wandelden..

Stukje Turkse chaos aan de zijkant, beetje duwen en trekken, gele kaarten, bekertjes water (bier doen we niet hè)

Heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
En 0-1 voor YB uit een counter. Nog even rood voor de keeper want die schopte na

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:19

Typhone

Who Dares Wins

Hahaha wat een verschrikkelijk club is dat Galatasaray niet te geloven. Maar dat kun je vrijwel over al die Turkse clubs zeggen. iets in die mentaliteit zit daar scheef. Mooi dat die eruit liggen in elk geval want het was weer een wanorde van heb ik jou daar.

Als ik overigens zie wat daar allemaal voor bekende namen rondlopen, hebben die zoveel geld te makken daaro?

[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 28-08-2024 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Typhone schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:34:
Hahaha wat een verschrikkelijk club is dat Galatasaray niet te geloven. Maar dat kun je vrijwel over al die Turkse clubs zeggen. iets in die mentaliteit zit daar scheef. Mooi dat die eruit liggen in elk geval want het was weer een wanorde van heb ik jou daar.

Als ik overigens zie wat daar allemaal voor bekende namen rondlopen, hebben die zoveel geld te makken daaro?
Turkse voetbal is al jaren een vergaarbak van spelers die nog even gaan cashen aan het einde van hun carriere. Die teams zitten vaak vol oude vedetten die samen op het veld staan maar niet samen een team vormen en dat zag je gisteren ook weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 20:19

Typhone

Who Dares Wins

Holk schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:07:
[...]

Turkse voetbal is al jaren een vergaarbak van spelers die nog even gaan cashen aan het einde van hun carriere. Die teams zitten vaak vol oude vedetten die samen op het veld staan maar niet samen een team vormen en dat zag je gisteren ook weer
Tijd dat Ajax daar eens wat rond gaat kijken dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Typhone schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:17:
[...]

Tijd dat Ajax daar eens wat rond gaat kijken dus ;)
Loopt wel een speler bij Gala rond die Ajax goed kan gebruiken ;)

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 17:59

Jebus4life

BE User

Iemand die mee is met het nieuwe champions league format? Want in begrijp blijkbaar iets niet.

Hebben de "potten" eigenlijk nog wel nut? Zoals ik het nu lees speelt elk team 2 wedstrijden tegen teams uit elke pot.

Dus of je nu Real Madrid (hoogst geplaatst in pot 1) of Brest (laagst geplaatst in pot 4) bent, je speelt sowieso tegen 2 ploegen uit pot 1, 2 uit pot 2, 2 uit pot 3 en 2 uit pot 4?

Welk "nut" heeft de UEFA club ranking dan feitelijk nog? Want iedereen komt toch tegen iedereen uit?
(misschien nog wel het enige lichtpunt aan dit nieuwe format)

Of mis ik iets?

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je voorkomt dat je je na de loting afvraagt waarom je tegen de acht sterkste clubs van Europa heb geloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Jebus4life schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 01:14:
Iemand die mee is met het nieuwe champions league format? Want in begrijp blijkbaar iets niet.

Hebben de "potten" eigenlijk nog wel nut? Zoals ik het nu lees speelt elk team 2 wedstrijden tegen teams uit elke pot.

Dus of je nu Real Madrid (hoogst geplaatst in pot 1) of Brest (laagst geplaatst in pot 4) bent, je speelt sowieso tegen 2 ploegen uit pot 1, 2 uit pot 2, 2 uit pot 3 en 2 uit pot 4?

Welk "nut" heeft de UEFA club ranking dan feitelijk nog? Want iedereen komt toch tegen iedereen uit?

Of mis ik iets?
Je zit met 36 teams in 1 grote competitie, maar speelt dus maar tegen 8 teams. met die pot indeling proberen ze dus te voorkomen dat iemand een hele moeilijke of juist makkelijke loting krijgt

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kan je Chelsea echt helemaal niet kijken via Ziggo? Wie heeft er nu interesses in een herhaling van golf?

Misschien via de UEFA app zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Raheem Sterling op huurbasis naar Arsenal. Die zagen weinig aankomen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 06:27:
Onbegrijpelijk. Willian vibes hierbij. Gast zat op 325K per week, dat ga je toch niet doen voor bankspeler....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Jebus4life schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 01:14:

Of mis ik iets?
Heb sowieso het idee dat die computertrekking in het begin aardig gemanipuleerd kan worden. Of denk ik verkeerd..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 07:09:
[...]

Onbegrijpelijk. Willian vibes hierbij. Gast zat op 325K per week, dat ga je toch niet doen voor bankspeler....
Arsenal hoeft niet alles ervan te betalen lees ik. Verder toch wel wat meer positieve reacties en op z'n dag (even afgezien van z'n voorliefde voor de schwalbe) best een goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 07:27:
[...]

Arsenal hoeft niet alles ervan te betalen lees ik. Verder toch wel wat meer positieve reacties en op z'n dag (even afgezien van z'n voorliefde voor de schwalbe) best een goede speler.
Alleen heeft ie die dagen bijster weinig. Ik snap deze huur echt niet. Voor Arsenal absoluut geen versterking en je helpt Chelsea een hele hoop intern gezeik voorkomen, want 100% dat dat zou gebeuren als ie daar had moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 08:00:
[...]

Alleen heeft ie die dagen bijster weinig. Ik snap deze huur echt niet. Voor Arsenal absoluut geen versterking en je helpt Chelsea een hele hoop intern gezeik voorkomen, want 100% dat dat zou gebeuren als ie daar had moeten blijven.
Ik volg je maar ik vertrouw op het inzicht van Arteta/Edu. Ze hebben eerder aangetoond om iets in spelers te zien die elders niet rendeerden. Kijk, het is geen optie geboren uit paniek ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 08:00:
[...]

Vanuit financieel oogpunt een hele goeie deal. Arsenal betaalt geen loan fee blijkbaar en hij is akkoord is met een 50% wage cut. Dan heb je nu dus in principe Nelson ingeruild voor Sterling. Dan heb ik toch liever die laatste voor in de breedte (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De reacties die ik lees zijn overwegend positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Bijzonder rare transfer, zag ik niet aankomen dat Arsenal hem wou. Chelsea betaalt nog 50% loon van zijn 300k per week..
Goeie speler als die zijn dag heeft maar die heeft hij niet vaak. Ook ontzettend egoïstisch en mist veel kansen. Maar Arteta zal hem nog kennen van bij City?

Chelsea haalt dan weer Sancho. Goede winger maar onnodig al kost die vrij weinig. Helaas Osihmen niet kunnen kopen, die was wel gewoon nodig en zeker als je 250 miljoen uitgeeft deze window is het onbegrijpelijk dat je geen normale spits koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 06:27:
Chelsea afdankertjes is niet echt een goede markt voor een titelkandidaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Afdankertje door wanbeleid. Als je het persé zo negatief wil bekijken. Havertz werd ook zo gezien en dat ging uiteindelijk ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:38:
[...]

Iets met 60M down the drain ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:38:
[...]

Gelukkig heeft Chelsea daar zelf geen last van..

We huren hem voor één jaar, en schijnbaar ook tegen een heel gunstig salaris. :)

[ Voor 14% gewijzigd door HollowGamer op 31-08-2024 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:44:
Afdankertje door wanbeleid. Als je het persé zo negatief wil bekijken. Havertz werd ook zo gezien en dat ging uiteindelijk ook prima.
Nee, Sterling heeft zichzelf onmogelijk gemaakt. Slechte prestaties, penalties opeisen en missen, en eisen dat hij bij de selectie moest zitten via ziijn agent.

Bij Havertz was er potentieel, bij Sterling zie ik dat niet meer, een has-been met de verkeerde houding. Ik zie meer een Bogarde op een belachelijk salaris die niet wilde inleveren voor een nieuwe kans.

Maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:52:
[...]

Nee, Sterling heeft zichzelf onmogelijk gemaakt. Slechte prestaties, penalties opeisen en missen, en eisen dat hij bij de selectie moest zitten via ziijn agent.

Bij Havertz was er potentieel, bij Sterling zie ik dat niet meer, een has-been met de verkeerde houding. Ik zie meer een Bogarde op een belachelijk salaris die niet wilde inleveren voor een nieuwe kans.

Maar we zullen het zien.
Voordeel is dat wij hem huren, loopt hij de kantjes ervan af, dan is hij in januari weer weg. :)

Overigens, hadden niet drie andere in de Chelsea selectie daar ook geen last van?

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 31-08-2024 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:48:
[...]
We huren hem voor één jaar, en schijnbaar ook tegen een heel gunstig salaris. :)
Wij betalen 150K / week voor een bankzitter. Sorry, ik zie het niet...

Deze hele transferwindow wat mij betreft net voldoende, maar niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:52:
[...]

Maar we zullen het zien.
Ja en nee.
Die slechte prestaties, penaltys, ego,.. helemaal eens.
Maar hoe ze hem weg wouden is pure wanbeleid. Hij deed alles mee in de pre season en ineens op de competitie opener werd die uit de selectie gehouden en gezegd dat die weg moest. Dat die dan moeilijk te slijten is is normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:55:
[...]

Wij betalen 150K / week voor een bankzitter. Sorry, ik zie het niet...

Deze hele transferwindow wat mij betreft net voldoende, maar niet goed genoeg.
Opzich, dat is 600K per maand. Seizoen duurt nog een maand of 9? Dus iets van 5miljoen. Is opzich peanuts.
Van dat geld koop je geen PL wisselspeler met ervaring.

Om de een of andere reden zie ik het nog wel werken met hem bij Arsenal. Systeem ligt hem, en als supersub kan die belangrijk zijn. Bij Chelsea moest veel van hem komen en dat ligt hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:52:
Overigens, hadden niet drie andere in de Chelsea selectie daar ook geen last van?
Ja, Chelsea heeft onder Boehly niets geleerd van de Bogarde ervaring en verpest de spelersmarkt.
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:57:
Ja en nee.
Die slechte prestaties, penaltys, ego,.. helemaal eens.
Maar hoe ze hem weg wouden is pure wanbeleid. Hij deed alles mee in de pre season en ineens op de competitie opener werd die uit de selectie gehouden en gezegd dat die weg moest. Dat die dan moeilijk te slijten is is normaal.
Wanbeleid is een synoniem voor Chelsea. Maar met dat salaris vs prestaties en zijn houding helpen niet.

Ook leuk voor Arsenal: opeens een speler die het salarishuis verstoort. En voor elke Havertz zijn er zat Pepe's en Aubemayang v2's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:21:
[...]

Ja, Chelsea heeft onder Boehly niets geleerd van de Bogarde ervaring en verpest de spelersmarkt.

[...]

Wanbeleid is een synoniem voor Chelsea. Maar met dat salaris vs prestaties en zijn houding helpen niet.

Ook leuk voor Arsenal: opeens een speler die het salarishuis verstoort. En voor elke Havertz zijn er zat Pepe's en Aubemayang v2's.
Verstoort hun salarishuis helemaal niet hoor. Arsenal betaalt ook gemiddeld iets meer salaris als Chelsea.
Sterling komt op plek 10 ongeveer met zijn 150K
https://www.capology.com/club/arsenal/salaries/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je haalt een speler binnen die meteen z'n zaakwaarnemers laat klagen als ie 1 wedstrijd niet bij de selectie zit...
Dan kun je maar 150k per week betalen, z'n instelling is verrot en daarmee riskeer je alleen maar onrust binnen je selectie.
Denk je echt dat hij even 10 wedstrijden op de bank gaat zitten zonder gemor?

Wat anders, Birmingham, League One, betaalt ff 10m!!! voor een spits. In de League one! Ruim een verdubbeling van het record hoogste transfersom in die league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:26:
Verstoort hun salarishuis helemaal niet hoor. Arsenal betaalt ook gemiddeld iets meer salaris als Chelsea.
Dat is wat Arsenal betaalt, Sterling krijgt de rest van Chelsea. Oftewel: hij krijgt gewoon dubbel.

Ik had hem gezegd: je wilt spelen? Inleveren. Laat maar zien dat je hongerig bent.

Maar goed, ikben nooit esn fan van Sterling geweest. Niet bij Liverpool, niet bij City, niet bij Chelsea en ga het ook niet worden bij Arsenal ;)

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 31-08-2024 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:30:
Je haalt een speler binnen die meteen z'n zaakwaarnemers laat klagen als ie 1 wedstrijd niet bij de selectie zit...
Dan kun je maar 150k per week betalen, z'n instelling is verrot en daarmee riskeer je alleen maar onrust binnen je selectie.
Denk je echt dat hij even 10 wedstrijden op de bank gaat zitten zonder gemor?

Wat anders, Birmingham, League One, betaalt ff 10m!!! voor een spits. In de League one! Ruim een verdubbeling van het record hoogste transfersom in die league.
Er zullen wel afspraken gemaakt worden welke rol hij heeft. En het was dit of in de b kern zitten bij Chelsea. Dus ben wel zeker dat die blij zal zijn met een invallersrol bij Arsenal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:26:
[...]

Ook alleen omdat Chelsea 100 spelers heeft met een laag salaris, naast de 25 met een normaal salaris ;)

Kijk naar de top 20 en ze zijn evenveel kwijt (170m) en dat is alleen doordat Chelsea Lukaku wel verkocht maar Oshimen uiteindelijk niet door ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 13:01:
[...]

Ook alleen omdat Chelsea 100 spelers heeft met een laag salaris, naast de 25 met een normaal salaris ;)

Kijk naar de top 20 en ze zijn evenveel kwijt (170m) en dat is alleen doordat Chelsea Lukaku wel verkocht maar Oshimen uiteindelijk niet door ging.
Onder Boelhy liggen de salarissen helemaal niet hoog. Al die grootverdieners zijn contracten van voor zijn tijd.
Dat is ook de rede dat Osihmen niet kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nou, hopen dat de scheids net zo consistent is bij elke andere keer als de bal wordt getrapt zo graag als dat ie Rice er vanaf wilde sturen. Schandalige overtreding van Veltman, smerig mannetje :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ook niet handig gedaan van Rice. Blijf van die bal.

Naar geen problemen, naar in de problemen. Weg organisatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 31-08-2024 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vos schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:48:
Ook niet handig gedaan van Rice. Blijf van die bal.

Naar geen problemen, naar in de problemen. Weg organisatie.
Niet slim nee, maar Veltman is ook een volslagen idioot. En de willekeur van de PGMOL wordt helaas ook in dit prille seizoen alweer duidelijk. Pedro trapt in de 1e helft een bal weg = niets, Rice tikt een bal weg = 2e geel. Jammerlijk.

En nu 1-1. En geen Rice bij de NLD. Zucht.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:47:
Nou, hopen dat de scheids net zo consistent is bij elke andere keer als de bal wordt getrapt zo graag als dat ie Rice er vanaf wilde sturen. Schandalige overtreding van Veltman, smerig mannetje :r
Gewoon olie olie olie dom van Rice. Ipv hem te verwijten dat ie dit uberhaupt doet, nu net de FA gezegd heeft hier harder tegen op te treden..
Loopt ie gewoon weg maar net voor de bal gebeurt er helemaal niks en staat ie nu nog in het veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:50:
[...]

Gewoon olie olie olie dom van Rice. Ipv hem te verwijten dat ie dit uberhaupt doet, nu net de FA gezegd heeft hier harder tegen op te treden..
Waar was de gele kaart dan voor Pedro in de 1ste helft toen die de bal wegtrapte?

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2024 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:52:
[...]

Waar was de gele kaart dan voor Pedro in de 1ste helft?
tikte die em ook weg terwijl de Arsenal speler al bezig was met het nemen van de vrije trap? geloof er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit was gewoon godsgruwelijk dom van Rice en compleet terecht, en hij moet snel bijleren. Vorige week kreeg hij volgensmmij ook al geel voor zo'n onnodig late tackle, en als je dan geel hebt, wees dan zo slim om niet te proberen een vrije trap te blokkeren.

Dit soort dingen kan Arsenal de wedstrijd kosten, het is nu al 1-1 en Brighton heeft nu de overhand.

Saka moet ook gaan oppassen, die is duidelijk gefrustreerd en ontliep net ook geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:52:
[...]

tikte die em ook weg terwijl de Arsenal speler al bezig was met het nemen van de vrije trap? geloof er niks van
Dat maakt niet uit. Het gaat om het wegtrappen en vertragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En zelfs al geeft de scheids dan geen geel, dan nog blijft het de schuld van Rice dat ie het nu zelf wel krijgt, niet van Veltman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:55:
[...]

Dat maakt niet uit. Het gaat om het wegtrappen en vertragen.
dat maakt wel degelijk uit. want ga bij elke vrije trap die Arsenal tegen krijgt maar kijken, dan staan er ook spelers van Arsenal in de weg/dichtbij/niet op 9m15

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Veltman haalt wat mij betreft onnodig hard uit nadat hij notabene heeft moeten zien dat ie de bal eerst tegen Rice zijn hak aanrolt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dan nog. Rice tikt BEWUST de bal weg.
ik zal het herhalen voor je.

bewust

dan ben je als speler gewoon dom bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Veltman is nu wel in zijn element :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:56:
[...]

dat maakt wel degelijk uit. want ga bij elke vrije trap die Arsenal tegen krijgt maar kijken, dan staan er ook spelers van Arsenal in de weg/dichtbij/niet op 9m15
Maakt niet uit. Gaat erom dat elke wedstrijd spelers bewust de bal wegtrappen om te vertragen.
toolkist schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:58:
Dan nog. Rice tikt BEWUST de bal weg.
ik zal het herhalen voor je.

bewust

dan ben je als speler gewoon dom bezig
Blij dat je bevestigd wat ik hierboven zei en jij je dus afvraagt waarom er eerder geen geel gegeven werd. Zelden dat daar tegenop getreden wordt, maar hij kon nu in het nieuws komen door rood te geven en hij pakt het. Teveel PL scheidsrechters zijn zo geil om wedstrijden te beinvloeden.

[ Voor 23% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2024 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:59:
Veltman is nu wel in zijn element :+
Mjah hopen dat iemand nog zijn gram haalt bij Veltman. Zero fucks dat het een Nederlander is :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:59:
Maakt niet uit. Gaat erom dat elke wedstrijd spelers bewust de bal wegtrappen om te vertragen. Zelden dat daar tegenop getreden wordt, maar hij kon nu in het nieuws komen door rood te geven en hij pakt het. Teveel PL scheidsrechters zijn zo geil om wedstrijden te beinvloeden.
Nu ga je wel erg calimero. Is het echt zo moeilijk om toe te geven dat het terecht was en dat Rice zich als een dom rund gedroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:01:
[...]

Nu ga je wel erg calimero. Is het echt zo moeilijk om toe te geven dat het terecht was en dat Rice zich als een dom rund gedroeg?
Nee, ik stel de vraag waarom er niet consistent wordt gefloten en in de eerste helft ook geel gegeven wordt voor wegtrappen van de bal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:01:
Mjah hopen dat iemand nog zijn gram haalt bij Veltman. Zero fucks dat het een Nederlander is :+
De Brighton coach is slimmer dan Arteta en haalt hem naar de kant :p . Had Arteta beter kunnen doen met Rice in de rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ah jammer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:02:
Nee, ik stel de vraag waarom er niet consistent wordt gefloten en in de eerste helft ook geel gegeven wordt voor wegtrappen van de bal.
Nee, je geeft de scheidsrechter de schuld van de stommiteit van Rice ("Teveel PL scheidsrechters zijn zo geil om wedstrijden te beinvloeden"). Gewoon stoppen met zeiken, Rice gaf zichzelf rood. Niemand anders, de enige die strafregels en billenkoek verdient is Rice.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 31-08-2024 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nee, ik blijf inconsistentie benoemen.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2024 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik was even fietsen.. hoe spelen we? Ik probeer de stream op te starten, maar schijnbaar zijn er problemen bij VP. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HollowGamer schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:06:
Ik was even fietsen.. hoe spelen we? Ik probeer de stream op te starten, maar schijnbaar zijn er problemen bij VP. :/
Ja, stream werkt niet meer. Das op zich wel fijn, hoef je niet meer naar die kop van Chris Kavanagh te kijken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:07:
[...]

Ja, stream werkt niet meer. Das op zich wel fijn, hoef je niet meer naar die kop van Chris Kavanagh te kijken :Y
Zag wel 1-1, heb nog niet gezien wie. En ook Trossard wissel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HollowGamer schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:06:
Open wedstrijd sinds de rode kaart en 1-1. Beide ploegen hebben goede kansen en slechte afmakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:08:
[...]

Open wedstrijd sinds de rode kaart en 1-1. Beide ploegen hebben goede kansen en slechte afmakers.
Ik heb het net even teruggekeken.. goede scheidsrechter weer. /s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Uit bij Brighton met zo lang 10 man, dan is gelijkspel wel prima. Voor de kaart zeker de betere.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:27:
Uit bij Brighton met zo lang 10 man, dan is gelijkspel wel prima. Voor de kaart zeker de betere.
Uit? Thuis toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Euh ja haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

“Slim” van Veltman dom van Rice.
Ook veel technische problemen bij terugkijken maar goed twee punten verloren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:59:
[...]

Maakt niet uit. Gaat erom dat elke wedstrijd spelers bewust de bal wegtrappen om te vertragen.
Niet als de tegenstander al bezig is met het nemen van de vrije trap. Dat lijk je steeds weer te negeren omdat dat niet goed uitkomt in het "oh he wat wordt Arsenal weer enorm genaaid" en "alles en iedereen is tegen ons en Arsenal" gezeur.
Blij dat je bevestigd wat ik hierboven zei en jij je dus afvraagt waarom er eerder geen geel gegeven werd. Zelden dat daar tegenop getreden wordt, maar hij kon nu in het nieuws komen door rood te geven en hij pakt het. Teveel PL scheidsrechters zijn zo geil om wedstrijden te beinvloeden.
Nee dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
Vind dit toch een heel strenge rode kaart voor Rice.. weinig aan de hand. Had je prima kunnen laten passeren.
Zie vaak veel erger passeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:26:
Vind dit toch een heel strenge rode kaart voor Rice.. weinig aan de hand. Had je prima kunnen laten passeren.
Zie vaak veel erger passeren
Van mij mogen ze er nog harder tegen op treden. Elke poging tot vertraging bestraffen, je zorgt maar dat je niet in de weg zit. Het is gewoon een "professionele overtreding", net als tijdrekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:29:
[...]

Van mij mogen ze er nog harder tegen op treden. Elke poging tot vertraging bestraffen, je zorgt maar dat je niet in de weg zit. Het is gewoon een "professionele overtreding", net als tijdrekken.
Veltman had ook geel moeten krijgen. Die lokt het natuurlijk allemaal uit.
Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken