[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2024/2025 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste
Acties:
  • 52.305 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 17:34:
Veltman had ook geel moeten krijgen. Die lokt het natuurlijk allemaal uit.
Dat is niet in de regels te vangen, want dat is interpretatie. Wat Rice doet wel, hij gooit zichzelf ervoor. Dat soort oliedom gedtag kan niet hard genoeg gestraft worden.

Veltman doet hier niets fout imo. Hij hoeft niet in te houden, want Rice is degene die fout zit.

Rice heeft zijn club vandaag punten gekost. Misschien leert hij ervan.

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 31-08-2024 17:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Goed dat er nu beelden vrijkomen van de situatie van vanmiddag. Veltman schopt tijdens het opstaan de bal onbewust vooruit, tegen Rice, die wegloopt van de situatie, zijn hak aan, Rice geeft hem nog een zetje en Veltman haalt dan keihard uit. De bal heeft dus niet eens stil gelegen. Van een genomen vrije trap dus geen sprake alsmede dat de aanwezigheid van de weglopende Rice obstructie zou zijn.

https://x.com/GoonerJohnAFC/status/1829912116431896800

[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2024 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Oh, en hier die consistentie waar niet meer over gezeken mag worden:
https://x.com/ctt_carys/status/1829902733488636322

:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Everton - Bournemouth stond in de 87e minuut nog 2-0 voor Everton. Einde van de wedstrijd was het 2-3 Bournemouth. Geweldige comeback met Kluivert o.a. in het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2024 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:47
haaland ramt die 2-0 er wel hard in zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dingdong schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 18:28:
Everton - Bournemouth stond in de 87e minuut nog 2-0 voor Everton. Einde van de wedstrijd was het 2-3 Bournemouth. Geweldige comeback met Kluivert o.a. in het team.
Everton zal er dit seizoen toch wel uitgaan? Je kunt niet keer-op-keer de dans ontspringen, het is wel genoeg geweest.

Het is jammer, maar voor mij als Arsenal-support wel een fijne gedachte dat die geen eigenaar van ons is geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
Leverkusen - Leipzig is een leuke pot. Tweede helft net gestart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

West Ham doet intussen leuk mee, Kudus had de 2-2 echt moeten maken (paal).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Haaland weer een hattrick.

En Leverkusen 2-3 verslagen. Ze komen 1 wedstrijd te kort om het record van HSV te evenaren volgens de commentaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ligue 1 was vandaag te zien op TV5 Monde, Toulouse tegen Olympique Marseille. Is ook niet de eerst keer dat de tv rechten nog niet verkocht zijn voordat het seizoen begonnen is. Volgens mij belandde het zo ook ooit in eerste instantie op Eurosport ... Klinkt toch altijd een stuk beter met Frans commentaar erbij dan dat van iemand in een hok ergens in Amsterdam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/69CRai2ryWEi-C-gN4P2X4A13r8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Iw3KZVTSBxbqdxNYOsqM64QM.jpg?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 01-09-2024 03:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
https://x.com/PLCPolice/status/1830153488111710689

Nog zo'n "ophouden met zeiken" momentje van de wedstrijd van Everton - Bournemouth.

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-09-2024 10:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het was gewoon een belachelijke rode kaart. Als Kavanagh zo van de letter is dan had ie op z'n minst naar de VAR kunnen gaan en kunnen zien dat die vrije trap niet eens genomen had mogen worden, want die bal lag niet stil.

Dat veltman niets fout doet ben ik het dus niet mee eens Het grenst aan iemand een rode kaart aannaaien. Dit was 100% bewust.

Het grotere probleem is dat het zo inconsequent is. Pedro krijgt geen kaart voor het wegtrappen van de bal bijvoorbeeld bij een inworp voor zijn tegenstander.

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 01-09-2024 12:26 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Lukaku is lekker begonnen bij Napoli;
paar dagen geleden gekocht, gisteravond in de 62e minuut ingevallen, Napoli - Parma, en in de 92e minuut al gescoord, 1 -1, en zelfs nog 2 -1 in de 96e minuut;
assist van Neres (ex ajax) die na deze wedstrijd nog is overvallen!, ruit van auto werd ingeslagen en zijn vriendin werd met 1 pistool bedreigd: horloge afgeven aub.
Gewoon maffia toestanden daar :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:15:
Het was gewoon een belachelijke rode kaart.
Het was een tweede geel, met geel mag VAR zich niet bemoeien. Het gezeur over "hullie deden het ook" is een beetje de "ga boeven vangen" als je een snelheidsovertreding maakt. Zelfs als Veltman een kaart had gehad, dan nog is het heel simpel: Rice schopte de bal weg, dat is geel en dus tweede geel. Compleet eigen schuld en gewoon oliedom, en alleen zijn eigen schuld, niemand anders. Gewoon niet doen en zorgen dat je uit de weg gaat. Jammer dat fanboy selectieve blindheid weer de boventoon voert.

Ik zou eerder boos zijn op Rice dat hij zijn club twee punten heeft gekost met zijn domheid. Daar zou je je op moeten richten, niet de slachtofferhouding.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 01-09-2024 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:45:
Jammer dat fanboy selectieve blindheid weer de boventoon voert.
Je stelt nooit teleur, daar ben jij dan wel consequent in. :> Op het moment dat ik op versturen klikte wist ik voor 100 procent zeker dat jij er op zou reageren.

Maar support eens een club en kom daar voor uit, dan weet je hoe het voelt. Het is me te makkelijk dan anderen dat soort verwijten te maken terwijl je er zelf heel bewust voor kiest om nooit clubkleur te bekennen. En dat is op zich niet erg maar snap dan op z'n minst dat iemand die dat wel doet niet geheel objectief is.
Ik zou eerder boos zijn op Rice dat hij zijn club twee punten heeft gekost met zijn domheid.
Daar ben ik het op zich wel mee eens , hij had de situatie kunnen vermijden of voorkomen. Maar veltman gaat hier echt niet vrijuit, dat was heel erg bewust van hem.

[ Voor 21% gewijzigd door Gunner op 01-09-2024 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
[...]

Het was een tweede geel, met geel mag VAR zich niet bemoeien. Het gezeur over "hullie deden het ook" is een beetje de "ga boeven vangen" als je een snelheidsovertreding maakt. Zelfs als Veltman een kaart had gehad, dan nog is het heel simpel: Rice schopte de bal weg, dat is geel en dus tweede geel. Compleet eigen schuld en gewoon oliedom, en alleen zijn eigen schuld, niemand anders. Gewoon niet doen en zorgen dat je uit de weg gaat. Jammer dat fanboy selectieve blindheid weer de boventoon voert.

Ik zou eerder boos zijn op Rice dat hij zijn club twee punten heeft gekost met zijn domheid. Daar zou je je op moeten richten, niet de slachtofferhouding.
Dat maak jij ervan, net iedereen vind de 2de gele kaart belachelijk. En ook mensen zonder Arsenal bril.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:50:
[...]
Het is me te makkelijk dan anderen dat soort verwijten te maken terwijl je er zelf heel bewust voor kiest om nooit clubkleur te bekennen. En dat is op zich niet erg maar snap dan op z'n minst dat iemand die dat wel doet niet geheel objectief is.
Omdat de mantel van neutraliteit helpt verdoezelen dat iemand ergens eigenlijk vooral tegen is. Het tegenovergestelde van fanboy zeg maar, de anti ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:50:
En dat is op zich niet erg maar snap dan op z'n minst dat iemand die dat wel doet niet geheel objectief is.
Maar snap dan ook eens dat het gewoon heel vervelend en saai is als objectiviteit telkens overboord wordt gegooid en alles opgeblazen wordt als zijnde calimero-niveau "oneerlijk".

Het was niet belachelijk, het was gewoon volgens de regels. En aan het einde van het seizoen heb je de inconsequentie soms mee, soms tegen. De Arteta-aanpak van altijd maar klagen werkt gewoon niet. Andere managers gaan daar intussen veel beter mee om, en hebben vaak betere redenen om te klagen.
Daar ben ik het op zich wel mee eens , hij had de situatie kunnen vermijden of voorkomen.
Kijk, dat is alles wat gezegd diende te worden :) . Kan Arteta wat van leren, en dan achter de schermen Rice alle hoeken van de kleedkamer laten zien ;)
JeroenNietDoen schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:57:
Omdat de mantel van neutraliteit helpt verdoezelen dat iemand ergens eigenlijk vooral tegen is. Het tegenovergestelde van fanboy zeg maar, de anti ;)
En daar is de Calimero weer :z

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 01-09-2024 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:00:
Het was niet belachelijk, het was gewoon volgens de regels.
Op zich ja, maar zoals ik en anderen ook aangeven. De bal lag niet stil dus die 'vrije trap' had niet genomen mogen worden. Dus dan was die tweede gele kaart was dan nooit gegeven. Dat zou ook volgens de regels geweest zijn. Objectief gezien. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:12:
[...]

Op zich ja, maar zoals ik en anderen ook aangeven. De bal lag niet stil dus die 'vrije trap' had niet genomen mogen worden. Dus dan was die tweede gele kaart was dan nooit gegeven. Dat zou ook volgens de regels geweest zijn. Objectief gezien. Toch?
Objectief alleen alst binnen je straatje past ;) Net zoals de PGMOL, roepen dat we de regels tot de letters volgen maar in de praktijk is dat net zo flexibel als water.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:12:
Nee. Het is de actie van de bal wegtrappen en het spel vertragen die de kaart oplevert. Het is aan de scheidsrechter om te oordelen of de bal stil ligt, maar dat staat los van wat Rice deed. En wees eerlijk, de intentie van Rice was overduidelijk. Een professional die al geel heeft moet gewoon verstandiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:19:
En wees eerlijk, de intentie van Rice was overduidelijk.
Je zeg hem wel even omkijken wat er gebeurde ja.

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 01-09-2024 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:19:
[...]

Nee. Het is de actie van de bal wegtrappen en het spel vertragen die de kaart oplevert. Het is aan de scheidsrechter om te oordelen of de bal stil ligt, maar dat staat los van wat Rice deed. En wees eerlijk, de intentie van Rice was overduidelijk. Een professional die al geel heeft moet gewoon verstandiger zijn.
Je moet echt is effe goed kijken. De fout word gemaakt, Veltman trapt die bal verder dan waar de fout is en bewust tegen Rice aan
Dan wil die "snel" de vrije trap nemen die niet stilligt. Hij wou hem volgens mij ook gewoon tegen Rice trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Former PL ref Mark Halsey on Declan Rice red card incident:

"The ball was rolling when Brighton’s Joel Veltman took the free-kick, so the restart would not have taken place as it would have been wrong in Law.

Therefore, the delaying a restart does not apply."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:23:
[...]
Veltman trapt die bal verder dan waar de fout is en bewust tegen Rice aan
Volgens mij trapt Veltman de bal niet eens, bij het opstaan tikt ie de bal meer per ongeluk vooruit zo lijkt het, en die rolt dan inderdaad tegen Rice zijn hak aan, die op dat moment amper een meter verder van de situatie wegloopt. Ja, dat Rice hem dan nog een tikkie nageeft, dat klopt, maar er was hier totaal geen sprake van dat de vrije trap genomen werd.

https://x.com/flackoslol/status/1829885568286933035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:23:
[...]

Je moet echt is effe goed kijken. De fout word gemaakt, Veltman trapt die bal verder dan waar de fout is en bewust tegen Rice aan
Dan wil die "snel" de vrije trap nemen die niet stilligt. Hij wou hem volgens mij ook gewoon tegen Rice trappen.

[Embed]
Je blijft negeren dat Rice gewoon omkijkt en bewust die bal wegtikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 1 september 2024 @ 13:41:
[...]

Je blijft negeren dat Rice gewoon omkijkt en bewust die bal wegtikt?
Nee hij tikt te bal zeker maar voor mij gewoon niet geel waardig, zeker geen 2de. Zeker ook hoe die kaart word uitgelokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mjah, Chris Kavanagh is ook een beetje speciaal. Lange lijst van vreemde beslissingen.

Deze bijvoorbeeld, vond Chrisje niks:
https://x.com/MKTIRB/status/1829886590979883162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Ligt en Zirkzee in de basis bij ManU. Toch verwacht ik dat Liverpool dit gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Fernandes en Zirkzee onderling nog wat ongelukkig in de beginfase.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 01-09-2024 17:11 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 09:47

Agent47

I always close my contracts.

Slotball!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Casemiro is de 12e man voor Liverpool vandaag. Twee fouten, twee goals van Diaz, twee Salah assists. Liverpool is zoveel beter. Gravenbergh is erg goed.

En wat is Lisandro Martinez toch een gefrustreerd micropenisje.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 01-09-2024 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Slot gaat de PL slopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:01
Het is gewoon een schande wat TH presteert na investeren van al die miljoenen.
En Slot is gewoon een topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Battle of the Temu Peps :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wokkelz schreef op zondag 1 september 2024 @ 17:50:
Das een ding wat zeker is. Dit seizoen is het voor Ten Hag dan ook alles of niets. Ik denk dat die misschien met kerst al thuiszit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:51
JeroenNietDoen schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:09:
[...]

Das een ding wat zeker is. Dit seizoen is het voor Ten Hag dan ook alles of niets. Ik denk dat die misschien met kerst al thuiszit.
De snelste kan hij dit jaar al niet meer worden (alle competities), Schmidt zit nu al thuis :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenNietDoen schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 18:30:
Nah, nog te vroeg. Maar als dit zo doorzet viert ie kerst wel thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

wokkelz schreef op zondag 1 september 2024 @ 17:50:
En Slot is gewoon een topper :)
Ik dacht even dat je die andere club uit Noord Londen bedoelde maar vond het al een beetje gek aangezien die er sowieso niet toe doen :+

United is wel echt slecht zeg, allemachtig.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:35
Liverpool speelt United helemaal weg nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
En 3. Bijna 4. Flink niveauverschil wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe sneller er een van de Nederlandse trainers wordt ontslagen hoe beter. Dat gesimp is irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:25:
Hoe sneller er een van de Nederlandse trainers wordt ontslagen hoe beter. Dat gesimp is irritant.
Wees blij dat Viaplay bestaat. Bij Ziggo zou je alleen nog maar de wedstrijden van Liverpool en United zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JeroenNietDoen schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:26:
[...]

Wees blij dat Viaplay bestaat. Bij Ziggo zou je alleen nog maar de wedstrijden van Liverpool en United zien.
Dat is waar.

All hail Viaplay.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 01-09-2024 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
United is echt totaal onmachtig tegen dit Liverpool. 2e nederlaag op rij voor Ten Hag. Zal mij benieuwen of ie het nog enigzins op de rit kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ga het je vertellen, Slot gaat ook nog wel eens verliezen. Liverpool begint altijd goed en valt daarna terug.

[ Voor 11% gewijzigd door Slasher op 01-09-2024 18:37 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
En dan te bedenken dat Koeman tijdens het EK de voorkeur gaf aan over the hill Wijnaldum en no-no Veerman :o

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ephymerous schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:37:
En dan te bedenken dat Koeman tijdens het EK de voorkeur gaf aan over the hill Wijnaldum en no-no Veerman :o
Hij doet veel werk, betrouwbaar en goede passes. What's not to like.

Wijnaldum zou intussen een gebiedsverbod voor Oranje moeten hebben, niet in een straal van 50 km of zo.

Zirkzee doet me aan een puber net na een groeispurt denken. Continu met zijn benen in de knoop.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 01-09-2024 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ten Hag neem je rommel mee (naar Amsterdam )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
Gunner schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:47:
Ten Hag neem je rommel mee (naar Amsterdam )
Nee alsjeblieft niet, lekker naar Twente. We zijn in Amsterdam voorzien van een veelbelovende trainer :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:44:
Zirkzee doet me aan een puber net na een groeispurt denken. Continu met zijn benen in de knoop.
Verhouding torso / benen klopt ook niet bij hem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:48:
[...]

Nee alsjeblieft niet, lekker naar Twente. We zijn in Amsterdam voorzien van een veelbelovende trainer :)
Dat zal best, maar als hij Onana, Mazraoui, De Ligt, Martinez en Maino meeneemt dan is het heel jammer voor Farioli :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:44

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En dan ETH doorschuiven naar Jong bedoel je?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:46
toolkist schreef op zondag 1 september 2024 @ 18:59:
[...]

Dat zal best, maar als hij Onana, Mazraoui, De Ligt, Martinez en Maino meeneemt dan is het heel jammer voor Farioli :p
Waarom zou je Mazraoui terug willen hebben? Die heeft welgeteld 1 goede wedstrijd gespeeld bij Ajax. Hij is het schoolvoorbeeld van een alibiverdediger. :X

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Geen enkele club die interesse heeft in Depay, zo lijkt het? Die zal ook wel naar Saudi-Arabië gaan dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:47
SterqVerhael schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:33:
Geen enkele club die interesse heeft in Depay, zo lijkt het? Die zal ook wel naar Saudi-Arabië gaan dan.
Ik begreep in de AD voetbalpodcast vanmorgen dat Sevilla een mogelijke bestemming is.
Transfervrij, dus hij kan overal naartoe.
Wat mij betreft gaat ie lekker BergWijnaldum achterna en de zandbak in. Of de muziekindustrie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
Megupe schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:35:
[...]

Ik begreep in de AD voetbalpodcast vanmorgen dat Sevilla een mogelijke bestemming is.
Transfervrij, dus hij kan overal naartoe.
Wat mij betreft gaat ie lekker BergWijnaldum achterna en de zandbak in. Of de muziekindustrie.
In alle eerlijkheid, als je naar Sevilla kan zou ik dat altijd doen. Gewoon puur voor de stad, maar ik ben bevooroordeeld in dat opzicht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SterqVerhael schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:33:
En dat was de Nederlands spits op het EK. Zegt wel wat over hoe het gesteld is met Nederlands talent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SterqVerhael
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 10:57:
[...]

En dat was de Nederlands spits op het EK. Zegt wel wat over hoe het gesteld is met Nederlands talent.
Ligt meer aan de bondscoach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:07
Ook maar zeker ook aan talent Depay blijft toch een spits dus hij kon niet anders of hij had 4 4 2 moeten spelen zonder Depay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Nu online
bie100 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:08:
[...]

Ook maar zeker ook aan talent Depay blijft toch een spits dus hij kon niet anders of hij had 4 4 2 moeten spelen zonder Depay
Depay is ook geen echte spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:07
Klopt maar Depay vind van wel dus Koeman ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Malfunctions schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 09:33:
[...]

Waarom zou je Mazraoui terug willen hebben? Die heeft welgeteld 1 goede wedstrijd gespeeld bij Ajax. Hij is het schoolvoorbeeld van een alibiverdediger. :X
Kijk eens wat er nu rondloopt. Mazraoui is 10x beter en bv ook prima gestart bij Utd dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Alleen eergisteren dan even niet :X

[ Voor 4% gewijzigd door ElPaco op 03-09-2024 12:33 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:33:
Alleen eergisteren dan even niet :X
Heb je wel gekeken? Hij was de beste speler van Utd en had geen enkele schuld aan de 3 tegengoals, sterker nog, scheelde niet veel of hij scoorde zelf.

van een willekeurige fansite:
There are lots of negatives to take away from Manchester United’s defeat to Liverpool. Noussair Mazraoui is not one of them.

[ Voor 0% gewijzigd door toolkist op 03-09-2024 12:50 . Reden: zelfde reden als waarom jij moest editten, Elpaco ;) ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOHzYXIh-5N33g7kiXogSfkBNaU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vAYyLoGBUN0wtSJcGKG6Arxi.webp?f=user_large

Harry Kane stiekem een Arsenal-fan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gaius schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:49:
[Afbeelding]

Harry Kane stiekem een Arsenal-fan? :+
Haha ja die is wel viral gegaan onder de Arsenal fans ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Harry Kane komt bij Arsenal vandaan dus ja het misstaat hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 12:46:
[...]

Heb je wel gekeken? Hij was de beste speler van Utd en had geen enkele schuld aan de 3 tegengoals, sterker nog, scheelde niet veel of hij scoorde zelf.

van een willekeurige fansite:

[...]
Niet gekeken nee, op de laatste paar minuten na. Daarin loste hij een schot op goal en veroorzaakte hij bijna een pingel (die volgens mij alleen niet gegeven werd vanwege voordeel). Maar de eerste 80 mins kan ik niks van zeggen. Was ook meer een plaagstoot dan wat anders.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Slasher schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:07:
Harry Kane komt bij Arsenal vandaan dus ja het misstaat hem niet :)
Over 3 jaar is hij uitgebrand genoeg,wil hij terug naar Londen en gaan Chelsea en Arsenal om hem vechten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 13:55:
[...]

Over 3 jaar is hij uitgebrand genoeg,wil hij terug naar Londen en gaan Chelsea en Arsenal om hem vechten :+
Ik denk persoonlijk dat Bayern hem sneller vervangt. Maar oftie naar Arsenal gaat weet ik niet. Ik zou het wel willen, al wast alleen maar om elke spurs fan over de zeik te helpen >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bijna vergeten... Ik wilde Arsenal via jullie hier graag nog bedanken voor het weigeren van het bod op Trossard, waardoor wij uiteindelijk Bergwijn hebben verkocht. _/-\o_ *O* <3
Ik had Arsenal al op 1 gepoold hier, maar nu gun ik het ze al helemaal

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 06-09-2024 22:00 ]

• Dingdong
Liverpool wel erg matig vandaag zeg. Bijna geen kans gehad in eigen huis en het spel was ook gewoon ondermaats.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Everton uit bij Villa van 0-2 voor naar 3-2 achter. Wedstrijd met veel gemiste kansen, Calvert-Lewin mist zoveel.

De 3-2 van Jhon Duran is een plaatje, een verwoestend afstandsschot..

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
gambieter schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:15:
Everton uit bij Villa van 0-2 voor naar 3-2 achter. Wedstrijd met veel gemiste kansen, Calvert-Lewin mist zoveel.

Alweer, tegen Bournemouth ook al in extremis van 2-0 voor en toch verloren. Dan wordt het wel heel moeilijk.

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:15:

Die speelde vorig jaar tegen Ajax, leek toen al echt een beest van een spits te zijn. Maar ja Watkins voor zich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Dingdong schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 17:51:
Liverpool wel erg matig vandaag zeg. Bijna geen kans gehad in eigen huis en het spel was ook gewoon ondermaats.
Staan de Slot fanboys hier ook met beide beentjes op de grond ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dingdong
Slasher schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:18:
[...]

Haha, ja dat nam soms wel rare vormen aan. Maar vind het zelf wel jammer dat Liverpool verloor en ook slecht speelde.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Antony Taylor die op dit moment al 13 gele kaarten trok voor veldspelers en ook 2 man op de bank geel gaf als ik me niet vergis. In een wedstrijd waar echt niks smerigs gebeurd. De helft van die kaarten waren echt belachelijk.
Die man zou echt naar de Championship moeten gestuurd worden

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

14 ;) . Meerdere voor praten, dat is nu de regel, alleen de aanvoerder mag nog reclameren. Meerdere spelers maakten kaartgebaren, als je dat nu nog doet, tja. Cole Palmer begint ook vervelende trekjes te krijgen, na elke overtreding gelijk klagend naar de scheidsrechter kijken.

Dat gezegd hebbende, Taylor overdreef inderdaad. Hij gaf er een paar aan het begin en dan moet je consequent zijn, maar hij durfde Cucurella niet eraf te sturen (en die verdiende het).

Frommelgoaltje van Chelsea en penaltysave van Sanchez, dat was het wel, 0-1. Maar wat deed die Nkunku na zijn goal met dat ballonetje? Kreeg bijna het idee dat hij een lachgas referentie maakte?

• Chelseamarre123
  • Nu online
Was gewoon belachelijk gefloten van hem zoals zo vaak. Ook elk duel gaf die geel terwijl het heel licht was.
Zeer slechte wedstrijd van Chelsea, Sancho wel goed ingevallen zeg.

Nkunku net aan het volgen @gambieter ? Dit doet die al enkele jaren bij zijn doelpunten. (Niet dat ik het cool vind ofzo)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, niet eerder gezien. Weer wat geleerd ;)

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 22:56:
Meerdere voor praten, dat is nu de regel, alleen de aanvoerder mag nog reclameren.
Nu nog consistentie, want dit zie je nog te vaak gebeuren. Maar ja, Premier League scheidsrechters en consistentie :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 21:18:
[...]

Die 0 die hier posten? Wat is dat toch hier, steeds weer afgeven op anderen alsof jullie Arsenal supporters hier de enige echte zijn. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op zondag 15 september 2024 @ 07:37:
[...]

Die 0 die hier posten? Wat is dat toch hier, steeds weer afgeven op anderen alsof jullie Arsenal supporters hier de enige echte zijn. :N
Ik ga niet de PoHi van users hier hier opsommen maar het zijn er wel mee dan 0. (zoek maar eens op Slot in dit topic)

En dat laatste heb ik nooit gezegd, dat maak jij er van, maar sinds dat Slot trainer van Liverpool is en 3 wedstrijden op rij won opeens meteen de hemel ingeprezen wordt gaat mij te ver, en daar vind ik dan wat van :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Iedereen mag hier posten, maar als de hype in de media bijvoorbeeld op Viaplay wat minder wordt dan vind ik dat niet zo erg.

Gaat een lastige wedstrijd worden vanmiddag, zonder Rice en Odegaard. Ben benieuwd wat Arteta uit de hoed tovert, misschien de 17-jarige Nwaneri? If you're good enough you're old enough? (Was Ferguson toch die dat zei?)
toolkist schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:59:
Bijna vergeten... Ik wilde Arsenal via jullie hier graag nog bedanken voor het weigeren van het bod op Trossard, waardoor wij uiteindelijk Bergwijn hebben verkocht. _/-\o_ *O* <3
Ik had Arsenal al op 1 gepoold hier, maar nu gun ik het ze al helemaal
Ik snap niet wat zo'n club denkt dat ze een paar dagen voor het sluiten van de transferwindow wel zo'n speler denken binnen te halen als de andere club geen kans meer maakt om een vervanger te halen. Blijkbaar had Ajax daar wat minder moeite mee maar dat zal gedeeltelijk ook door het gebrek aan prestaties van Bergwijn komen.

Maar bedankt! :P

[ Voor 97% gewijzigd door Gunner op 15-09-2024 09:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 15 september 2024 @ 08:59:
[...]

Ik ga niet de PoHi van users hier hier opsommen maar het zijn er wel mee dan 0. (zoek maar eens op Slot in dit topic)

En dat laatste heb ik nooit gezegd, dat maak jij er van, maar sinds dat Slot trainer van Liverpool is en 3 wedstrijden op rij won opeens meteen de hemel ingeprezen wordt gaat mij te ver, en daar vind ik dan wat van :)
Ok 2 hele posts dan, jij je zin, goh wat een enorme hoop Slot fanboys hier zeg :X
Iemand die dankzij Slot Liverpool volgt is meteen een fanboy, iemand die door ten Hag Man Utd wat volgt is een fanboy, etc etc. Niet alleen door jou, wel door een flink deel van de vaste kliek Arsenal fans hier. Dat valt gewoon op en dat is jammer. Alsof een Arsenal fan het nodig heeft om zich tegen andere clubs/supporters af te zetten.

Dat je problemen hebt met het ophemelen van Slot na 3 overwinningen sure, maar dat is hier in dit topic helemaal niet gebeurd dus ook daar zie ik het probleem niet. Ga lekker in de BBC HYS reageren als dat zo problematisch is als ze daar Slot ophemelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Och ik vind het wel leuk dat de ViaPlay studio beetje deksel op de neus krijgt. Die hebben nog net niet een circle jerk in de studio over Slot en Ten Hag :+

Maar effe, hoe de f^ck verlies je thuis van Forrest :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

@toolkist ik hoor wat je zegt maar ik denk dat het ook goed is om niet alles onder een vergrootglas te leggen wat “wij” als Arsenal supporters zeggen om daar vervolgens lekker op los te gaan.

Ik snap wel dat het nu leuk is om op de Liverpool bandwagon te springen, maar goed blijf dan ook als het wat minder gaat. Dat zie je wel vaker gaat het goed met een club zie je opeens de “successupporters” en als de resultaten minder zijn zie je ze in geen velden of wegen.

[ Voor 51% gewijzigd door Slasher op 15-09-2024 11:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 15 september 2024 @ 11:06:
@toolkist ik hoor wat je zegt maar ik denk dat het ook goed is om niet alles onder een vergrootglas te leggen wat “wij” als Arsenal supporters zeggen om daar vervolgens lekker op los te gaan.

Ik snap wel dat het nu leuk is om op de Liverpool bandwagon te springen, maar goed blijf dan ook als het wat minder gaat. Dat zie je wel vaker gaat het goed met een club zie je opeens de “successupporters” en als de resultaten minder zijn zie je ze in geen velden of wegen.
Er springt helemaal niemand hier op de Liverpool bandwagon, dat is het em juist. Je zet je hier af tegen wat spoken die alleen jij ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 17:37

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op zondag 15 september 2024 @ 10:40:

wel door een flink deel van de vaste kliek Arsenal fans hier.
OH, ik wist niet dat ik (wij) zo genoemd werden :?
toch wel positief bedoelt, hoop ik ;)

Maar ik wist niet dat Odegaard niet meespeelt; geblesseerd :?

En ik wist ook niet dat v. Persie niet erg populair is bij de Arsenal fans > zal te maken hebben met de Man. United overstap en een paar pittige uitspraken over Arteta > die wordt nooit kampioen met Arsenal :(
maar die werd massaal uitgelachen na de 9 - 1 ! nederlaag gisteravond 8)

Vanmiddag een derby, las ik ergens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Na de F1 nu de Spurs-Arsenal derby. Beide teams lijken er zin in te hebben :)

Saliba heeft duidelijk niet geleerd van het Rice incident. Wat een domme gele kaart, al helemaal voor een centrale verdediger op het middenveld. Die moet nu 75+ minuten op zijn tenen lopen.

[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 15-09-2024 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

7x geel in de eerste helft, die ligt op koers om het record van gisteren te evenaren :p

Geen klachten over de kaarten, allemaal terecht en hij is consequent. Enige misser is dat hij Timber gelijk zijn tweede geel had moeten geven bij dat opstootje,1x geel voor de vieze overtreding en 1x geel voor het vastpakken bij de kraag van Vicario. Als je daar geel geeft aan Vicario, dan ook aan Timber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:53:
7x geel in de eerste helft, die ligt op koers om het record van gisteren te evenaren :p

Gern klachten over de kaarten, allemaal terecht en hij is consequent. Enige misser is dat hij Timber gelijk zijn tweede geel had moeten geven bij dat opstootje,1x geel voor de vieze overtreding en 1x geel voor het vastpakken bij de kraag van Vicario. Als je daar geel geeft aan Vicario, dan ook aan Timber.
Mwoah Timber daar geel zou onzin zijn, het is die keeper die aan komt rennen niet andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zondag 15 september 2024 @ 15:57:
Mwoah Timber daar geel zou onzin zijn, het is die keeper die aan komt rennen niet andersom.
Het beetpakken van de tegenstander op die manier is altijd geel. En bij opstootjes is de regel: beiden geel.

Timber had ook rood voor de overtreding kunnen krijgen, ze zijn ervoor gegeven. Ik vermoed dat hij de tweede helft niet terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zo vies was die overtreding toch niet? Hij heeft de voet op de bal in eerste instantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Als dat rood zou moeten opleveren dan kunnen we beter stoppen met de PL. Het kaarten trekken is al tot een erbarmelijk niveau verheven, zoals ook gister bij Chelsea pijnlijk duidelijk werd. Allemaal trigger happy refs die zich Oprah wanen.. ''You get a card! You get a card!''

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken