Ik las ergens dat tijdens de wedstrijd bepaalde lieden de rondweg rond Parijs belegerden, om alles wat los en vast zat te jatten. Of het klopt weet ik niet, want het kwam vluchtig voorbij. Maar het gedrag komt ook voor in de metro in Parijs. Dan stapt een groepje mafketels ergens in de metro, beroven iedereen in die metro, om daarna bij een station weer uit te stappen en te verdwijnen in de anonimiteit. Ik ben bekend met hooligans van voetbalclubs, maar dat gedrag herken ik niet bij die hooligans. Daarom denk ik ook dat dit eigenlijk niks met de wedstrijd te maken had.Snowdog schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:12:
[...]
Crazy... Maja ook hier is het tegenwoordig bij een kampioenschap al vrij normaal als een deel van de binnenstad gewoon vernield wordt. Geen idee wat je ertegen kan doen, maar dit soort shit mag echt wel eens aangepakt worden. Ik weet niet of harder straffen een goed plan is, maar dat lijkt wel de eenvoudigste oplossing voor de simpele mens.
Vrijwel al het vandalisme en plunderingen in Parijs is gepleegd door parels die nog geen 3 spelers van de club kunnen noemen. Heeft echt geen fluit met voetbal supporters te maken.mavaros schreef op zondag 1 juni 2025 @ 12:43:
[...]
Ik las ergens dat tijdens de wedstrijd bepaalde lieden de rondweg rond Parijs belegerden, om alles wat los en vast zat te jatten. Of het klopt weet ik niet, want het kwam vluchtig voorbij. Maar het gedrag komt ook voor in de metro in Parijs. Dan stapt een groepje mafketels ergens in de metro, beroven iedereen in die metro, om daarna bij een station weer uit te stappen en te verdwijnen in de anonimiteit. Ik ben bekend met hooligans van voetbalclubs, maar dat gedrag herken ik niet bij die hooligans. Daarom denk ik ook dat dit eigenlijk niks met de wedstrijd te maken had.
Gezien hoe berucht de aanhang van PSG is geloof ik nooit dat dit alleen maar door andere figuren is gedaanLekkerboeie86 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 13:56:
[...]
Vrijwel al het vandalisme en plunderingen in Parijs is gepleegd door parels die nog geen 3 spelers van de club kunnen noemen. Heeft echt geen fluit met voetbal supporters te maken.
Kan dat niet in het Randzaken topic?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik bedoel dat de bedragen die ze neertellen niet per se de waarde/kwaliteit van de spelers die ze binnenhengelen weergeven omdat welke club dan ook bij hen de hoofdprijs vraagttoolkist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:16:
[...]
Je bedoelt omdat PSG en City dan gewoon weer even een dubieus hoog sponsorcontractje sluiten met een vriendje van de eigenaar, die op andere manieren wel weer gecompenseerd zal worden door diezelfde eigenaar?
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 01-06-2025 21:09 ]
Zo'n Thuram is ook meer een gokje. Was geen topper en nog steeds niet.apis29 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 20:56:
[...]
Ik bedoel dat de bedragen die ze neertellen niet per se de waarde/kwaliteit van de spelers die ze binnenhengelen weergeven omdat welke club dan ook bij hen de hoofdprijs vraagt. Nu gaat het over een voorhoede van '€170 miljoen' vs eentje van '€10 miljoen' (eigenlijk €34 25 miljoen, ik zie dat Thuram gewoon transfervrij was) maar als die spelers va Inter aan City of PSG waren verkocht hadden we het misschien over een voorhoede van '€50 miljoen' gehad. De marktwaarden volgens Transfermarkt liggen overigens véél dichter bij elkaar ...
Bij Gladbach in 134 wedstrijden maar 44 doelpunten gemaakt. Bij Inter loopt die ook 33 doelpunten in 94 wedstrijden.
Mooie pot vanavond Duitsland - Portugal op Ziggo en ZDF.
… verkeerde topic…
[ Voor 92% gewijzigd door sjufke op 04-06-2025 21:11 ]
PSN: bollsie
Lijkt iets mis te zijn inderdaad. Normaal heeft hij er niet zoveel last van (hoor hem vaak op Viaplay).sjufke schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:11:
Daffy Duck met het commentaar?
Wat krijgt de winnaar precies? Domme vraag misschien.
Het is toch mooi om Ronaldo nog steeds zo passievol bezig te zien. Effe naar binnen en een paar scharen doen.
Duitsland is echt dikke bout. Edit: Toch al een paar kansen gehad.
Duitsland is echt dikke bout. Edit: Toch al een paar kansen gehad.
Als ik het goed begreep door een flinke hagelbui.HollowGamer schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:03:
Waarom is er delay?
[ Voor 48% gewijzigd door Mosin op 04-06-2025 21:33 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Het einde van Angeball: Postecoglou sacked by Spurs after Europa League win
Zo win je de eerste prijs voor de club in 17 jaar, en zo ben je werkeloos. Dat zal hem leren tradities niet te respecteren
Zo win je de eerste prijs voor de club in 17 jaar, en zo ben je werkeloos. Dat zal hem leren tradities niet te respecteren
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 06-06-2025 18:17 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel begrijpelijk als je zo slecht presteert in de competitie.gambieter schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:17:
Het einde van Angeball: Postecoglou sacked by Spurs after Europa League win
Wat een club en wat een raar besluit. Het PL seizoen was slecht maar had ook zijn redenen, vanaf Januari al zo goed als alles op die Europa League gezet en uiteindelijk gewonnen. Verdiende zeker nog een kans
Dit is Spurs, ze staan gek van de rare besluiten.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:42:
Wat een club en wat een raar besluit. Het PL seizoen was slecht maar had ook zijn redenen, vanaf Januari al zo goed als alles op die Europa League gezet en uiteindelijk gewonnen. Verdiende zeker nog een kans
Iedereen had hem nog eens kans gegeven, minstens de seizoenstart.
Bij de Spurs smijten ze ook met geld alsof het niets is.
We hebben idd met Ten Hag bij Utd vorig seizoen gezien dat dat een fantastisch plan was.HollowGamer schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 21:07:
[...]
Dit is Spurs, ze staan gek van de rare besluiten.
Iedereen had hem nog eens kans gegeven, minstens de seizoenstart.
Bij de Spurs smijten ze ook met geld alsof het niets is.
En bij diezelfde club zien we dat het nog steeds stroef loopt na die trainerswissel.toolkist schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 07:00:
[...]
We hebben idd met Ten Hag bij Utd vorig seizoen gezien dat dat een fantastisch plan was.
Tottenham heeft ook gewoon een matige kern en dat in combinatie met die vele blessures.
Die wissel bij Utd was dan ook midden in het seizoen, met een tactiek waar de selectie helemaal niet bij past.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 09:44:
[...]
En bij diezelfde club zien we dat het nog steeds stroef loopt na die trainerswissel.
Tottenham heeft ook gewoon een matige kern en dat in combinatie met die vele blessures.
Dit soort bedragen...
'Wirtz voor 150 miljoen naar Liverpool' - https://nos.nl/l/2569765#UPDATE-container-86640821
'Wirtz voor 150 miljoen naar Liverpool' - https://nos.nl/l/2569765#UPDATE-container-86640821
[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2025/2026 en we gaan hier verder
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2024/2025
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken