Ik geniet af en toe wel.
Die Doué kan wel ballen.
Zou een fijne voor Ajax zijn, ik verwacht dat Kroes daar werk van maakt
Die Doué kan wel ballen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
leg uit?Harribo schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:22:
Ik geniet af en toe wel.
Die Doué kan wel ballen.
[ Voor 4% gewijzigd door Polycom op 31-05-2025 22:27 ]
heheh ja idd. als ajax nou eens wat meer aandacht aan de jeugd gaf dan bakken met geld uitgeven aan niemendallers uit verweggistan. dan kan er misschien ooit nog een 2e v basten, bergkamp og kluivert komenHarribo schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:25:
[...]
Gappie he
Ik wou eigenlijk dat we dat soort spelers in Nederland hadden
Die krijgen we sowieso niet meer. Kinderen spelen liever op hun tablet dan dat ze buiten hun talent ontwikkelen.Grindtegel schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:27:
[...]
heheh ja idd. als ajax nou eens wat meer aandacht aan de jeugd gaf dan bakken met geld uitgeven aan niemendallers uit verweggistan. dan kan er misschien ooit nog een 2e v basten, bergkamp og kluivert komen
Ѫа$тёя чѳця аят
En helemaal nadat hij al twijfeldeQuad schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:23:
Shirtje uit, blijft kneuzig.
Ik geef de ouders de schuldMosin schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:28:
Die krijgen we sowieso niet meer. Kinderen spelen liever op hun tablet dan dat ze buiten hun talent ontwikkelen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet mee eens, als ik in mijn omgeving, of gewoon naar mijn eigen kind, kijk, zie ik kinderen (leeftijd 5-10) die graag en vaak buiten spelen.Mosin schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:28:
[...]
Die krijgen we sowieso niet meer. Kinderen spelen liever op hun tablet dan dat ze buiten hun talent ontwikkelen.
⏩ PVOutput☀️
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die van Waardenberg vind ik leuker trouwensgambieter schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:31:
[...]
Ik geef de ouders de schuld
[YouTube: Jiskefet - Voetbalvader]
Milan Barcelona 4 0Harribo schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:33:
[...]
Die van Waardenberg vind ik leuker trouwens
Inter wordt geslacht en dat in een finale
⏩ PVOutput☀️
Die is mooi. Erge is dat je veel van die ouders hebt.gambieter schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:31:
[...]
Ik geef de ouders de schuld
[YouTube: Jiskefet - Voetbalvader]
Ѫа$тёя чѳця аят
Welke? Zegt me niets.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
YouTube: Martin van Waardenberg - 'Voetbalvader' HD
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 31-05-2025 22:40 ]
⏩ PVOutput☀️
Ѫа$тёя чѳця аят
⏩ PVOutput☀️
Als ex-scheids bij de jeugd: herkenbaar. Als de tokkies uit De Meern weer eens op bezoek kwamen...
Tja ze zijn ook gewoon beter. Thuram is ook geen topspits. In het systeem van inter blinkt die uit maar zou bij veel topclubs geen basisispeler zijn. (4! doelpunten deze campagne)Quad schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:39:
Voorhoede van PSG heeft ze wel 170mil gekost, schril contrast met de 2 van nog geen 10 miljoen van Inter.
Gast is echt traag in het drukzetten.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:44:
[...]
Tja ze zijn ook gewoon beter. Thuram is ook geen topspits. In het systeem van inter blinkt die uit maar zou bij veel topclubs geen basisispeler zijn. (4! doelpunten deze campagne)
Het is eerder de regel dan uitzondering dat je met dure aankopen succes boekt.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Uiteraard! Maar als je kijkt waar ze vandaan komen, lijken ze bewust aangekocht. Niet vanwege de naam van de speler, maar passend voor het team en plan. Dat vind ik wel gewoon goed gedaan.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:44:
[...]
Tja ze zijn ook gewoon beter. Thuram is ook geen topspits. In het systeem van inter blinkt die uit maar zou bij veel topclubs geen basisispeler zijn. (4! doelpunten deze campagne)
Het is eerder de regel dan uitzondering dat je met dure aankopen succes boekt.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ik wil graag foto's van het vuurwerk boven Parijs zienPolycom schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:48:
Ik wil de voorpagina van La Gazzetta dello Sport morgen wel zien
precies, en ook nog eens zonder smerig spel of huiliehuile toneelspel.mavaros schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:48:
Kijk, dit is netjes voetbal spelen. Niks geen genade maar gewoon lekker ballen. Daar hebben ze voetbal voor uitgevonden.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 31-05-2025 22:52 ]
Spannend niet, maar PSG heeft echt wel mooi voetbal laten zien. En zoals al opgemerkt werd, zonder irritant theatraal te doen.
⏩ PVOutput☀️
Dat gebeurt tegenwoordig overal toch?Sjah schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:50:
Wil niet graag op de Champs Elysees zijn nu, daar willen nog wel ns verwarde automobilisten gas geven.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Helaas de huidige realiteitSjah schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:50:
Wil niet graag op de Champs Elysees zijn nu, daar willen nog wel ns verwarde automobilisten gas geven.
Nu zullen het voornamelijk fatbikemannetjes zijn gok ik, net als in de grote steden hier in NLSjah schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:50:
Lautaro Martinez alleen kostte al 25 miljoen dus bij de ander kregen ze nog 15 miljoen toe?Quad schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:39:
Voorhoede van PSG heeft ze wel 170mil gekost, schril contrast met de 2 van nog geen 10 miljoen van Inter.
De halve finale was de finale.
Blijft apart dat dat nooit zakenmannen zijn in pak of consultants met een colbertje hè?Superkiwi schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:54:
[...]
Nu zullen het voornamelijk fatbikemannetjes zijn gok ik, net als in de grote steden hier in NL
Had niet goed gekeken. Thuram heeft ooit 9m gekost, dacht Martinez gratis. Maar ik lees idd 25 mil in de Sofascore app.apis29 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:55:
[...]
Lautaro Martinez alleen kostte al 25 miljoen dus bij de ander kregen ze nog 15 miljoen toe?
⏩ PVOutput☀️
Nee die naaien je op een hele andere manier.Typhone schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:56:
[...]
Blijft apart dat dat nooit zakenmannen zijn in pak of consultants met een colbertje hè?
Vaker zo, finales worden zelden mooi.
⏩ PVOutput☀️
Denk niet dat je in het verkeer in Parijs op een fatbike wilt rijdenSuperkiwi schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:54:
[...]
Nu zullen het voornamelijk fatbikemannetjes zijn gok ik, net als in de grote steden hier in NL
Daar hadden ze schuld van Vitesse mee kunnen afkopen...Typhone schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:59:
2,29 miljard aan transfers uitgegeven sinds de overname in 2011 lees ik net. Waanzin.
Dat PSG goed is weet iedereen wel, maar ik had toch graag wat tegengas gezien. Dan was dat theatrale ook wel gekomenQuad schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:52:
[...]
Spannend niet, maar PSG heeft echt wel mooi voetbal laten zien. En zoals al opgemerkt werd, zonder irritant theatraal te doen.
Ѫа$тёя чѳця аят
Bedragen vergelijken is sowieso nutteloos, PSG en ManCity moeten standaard al meer betalen dan wanneer dezelfde spelers naar andere clubs zouden vertrekken... (net als dat Eredivisie clubs de hoofdprijs vragen aan welke Premier League Club dan ook)Quad schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:56:
[...]
Had niet goed gekeken. Thuram heeft ooit 9m gekost, dacht Martinez gratis. Maar ik lees idd 25 mil in de Sofascore app.
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 31-05-2025 23:04 ]
Van Boekel zag ikSuperkiwi schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 23:03:
Zag ik nou onze eigen Higler voorbij komen?
Beide goed
Inter heeft daar nooit de kans voor gekregen. Ajax is ooit zwaar op de mond gegaan in de finale van de EL tegen Manchester United. Dat was ook na vijf minuten voetbal wel duidelijk.Mosin schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 23:02:
[...]
Dat PSG goed is weet iedereen wel, maar ik had toch graag wat tegengas gezien. Dan was dat theatrale ook wel gekomen
Dat was ook tegen Mourinho toch?mavaros schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 23:13:
Ajax is ooit zwaar op de mond gegaan in de finale van de EL tegen Manchester United. Dat was ook na vijf minuten voetbal wel duidelijk.
[ Voor 19% gewijzigd door Sjah op 31-05-2025 23:55 ]
Typhone schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:43:
Ik weet wel dat áls de sjeiks ooit komen ik hoop dat ze het eerste bij Ajax neerstrijken. Triest eigenlijk dat wij PSG en Manchester City “topclubs” noemen. City ooit een grauwe bottom-half club in de PL. PSG 12 jaar geleden nog degradatiekandidaat in Frankrijk. In beide gevallen kwamen de sjeiks en voila de CL werd bepaald.
2,2 miljard die terecht is gekomen bij andere clubs.Typhone schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:59:
2,29 miljard aan transfers uitgegeven sinds de overname in 2011 lees ik net. Waanzin.
Grappig ook dat ze denken dat dat PSG-supporters zijn. Als die banlieu’s ook maar ergens een feestje ruiken dan komt er serieus gajes naar de binnenstad van Parijs. Van een formaat en hoeveelheid dat kennen wij in NL helemaal niet haha.Exocet schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 23:12:
PSG-supporters rellen in Parijs, tientallen aanhoudingen - https://nos.nl/l/2569492
Ja de kop kan beter zijn “tuig grijpt CL aan winst PSG aan om te rellen”. Godzijdank kennen we dat hier niet neeTyphone schreef op zondag 1 juni 2025 @ 07:21:
[...]
Grappig ook dat ze denken dat dat PSG-supporters zijn. Als die banlieu’s ook maar ergens een feestje ruiken dan komt er serieus gajes naar de binnenstad van Parijs. Van een formaat en hoeveelheid dat kennen wij in NL helemaal niet haha.
XXXVI
[ Voor 109% gewijzigd door d-vine op 01-06-2025 08:43 ]
In 14 jaar... Alsof dat bij een Real zoveel anders is?Deruxian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 08:20:
Nou 2+ miljard verder en het is ze eindelijk gelukt; gefeliciteerd en stik erin zou ik zeggen
Je bedoelt omdat PSG en City dan gewoon weer even een dubieus hoog sponsorcontractje sluiten met een vriendje van de eigenaar, die op andere manieren wel weer gecompenseerd zal worden door diezelfde eigenaar?apis29 schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 23:03:
[...]
Bedragen vergelijken is sowieso nutteloos, PSG en ManCity moeten standaard al meer betalen dan wanneer dezelfde spelers naar andere clubs zouden vertrekken... (net als dat Eredivisie clubs de hoofdprijs vragen aan welke Premier League Club dan ook)
Het moment dat dat gebeurt is Ajax voor mij over.Typhone schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 22:43:
Ik weet wel dat áls de sjeiks ooit komen ik hoop dat ze het eerste bij Ajax neerstrijken.
Alsof dat zoveel anders is dan de staatssteun van de Spaanse clubs (iig in het verleden waardoor ze nu een enorme voorsprong hebben), natuurlijk is sportswashing echt wel een probleem, maar laten we niet doen alsof het anders allemaal wel eerlijk is... Het is gewoon een ziek wereldje...toolkist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 09:16:
[...]
Je bedoelt omdat PSG en City dan gewoon weer even een dubieus hoog sponsorcontractje sluiten met een vriendje van de eigenaar, die op andere manieren wel weer gecompenseerd zal worden door diezelfde eigenaar?
Leukste is, dat het zonder al die sterren is gelukt.Deruxian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 08:20:
Nou 2+ miljard verder en het is ze eindelijk gelukt; gefeliciteerd en stik erin zou ik zeggen
[ Voor 53% gewijzigd door Superkiwi op 01-06-2025 10:05 ]
Crazy... Maja ook hier is het tegenwoordig bij een kampioenschap al vrij normaal als een deel van de binnenstad gewoon vernield wordt. Geen idee wat je ertegen kan doen, maar dit soort shit mag echt wel eens aangepakt worden. Ik weet niet of harder straffen een goed plan is, maar dat lijkt wel de eenvoudigste oplossing voor de simpele mens.Superkiwi schreef op zondag 1 juni 2025 @ 10:03:
https://www.nu.nl/buitenl...dan-400-aanhoudingen.html
2 doden
200 gewonden
400 aanhoudingen
Het gaat wel lekker daar.
Dat kennen wij hier niet idd, omdat in ons systeem de politie adequaat optreed en dit soort relschoppers meteen van de straat naar de cel veegtephymerous schreef op zondag 1 juni 2025 @ 07:54:
[...]
Ja de kop kan beter zijn “tuig grijpt CL aan winst PSG aan om te rellen”. Godzijdank kennen we dat hier niet nee
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq