Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Brobbey is dan ook een wereldspits. Heeft alleen de pech dat ie bij een Nederlandse subtopper speeltAgent47 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:51:
Die had zelfs Brobbey nog gemaakt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Anoniem: 1835258
Je bent in de war. Feyenoord neemt nog weleens een afdankertje van Ajax over, maar in het geval van Brobbey is dat (nog) niet het geval.Superkiwi schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:52:
[...]
Brobbey is dan ook een wereldspits. Heeft alleen de pech dat ie bij een Nederlandse subtopper speelt
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die lijkt voor City te spelen zo slecht dat ie afwerkt. Hoe bedenk je het om richting de keeper te koppen als de andere hoek totaal open ligt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:49:
Wat een misser van Lukaku, die moet gewoon binnen.
Voor de kijker jammer dat we vanavond niks van het City hebben gezien wat ze hier heeft gebracht, al is dat voor Inter misschien maar beter.
Ook mis ik een goal van Haaland maar zijn kans om te scoren in een CL finale komt nog wel een keer.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit. Eerste CL finale die ik kijk in 12 jaar. Nou ja, met een half oog, meer aandacht voor Le Mans.
Dit keer aangezet voor mijn zoontje. Die was voor City, ik weet niet waarom, maar hij is nu dolblij, dus dat is fijn.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De UEFA doet onderzoek naar corruptie?toolkist schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:58:
[...]
Er loopt nog een onderzoek van de UEFA dus hij kan nog afgepakt worden, in theorie

City had er wel moeite mee en zo is het verschil maar 1 doelpunt. Ik heb er vrede mee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Achja, het is weer typisch dat een Italiaanse trainer kiest om behouden te spelen en dan de deksel op de neus te krijgen. Waarom leren ze het niet af? Ook het vallen en opstaan, uiteindelijk kost het je kostbare minuten. Speel gewoon aanvallend voetbal.
Geen van beide waren goed, er was geen sfeer en ik mis beleving. Heb spijt dat ik niet naar het racen aan het kijken ben.
Als je opschiet kun je misschien nog net de laatste 17 uur kijken.HollowGamer schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:20:
Heb spijt dat ik niet naar het racen aan het kijken ben.
Oh nee ik ben in de war, de FA doet nog onderzoek dus ze kunnen volgens mij oa kampioenschap nog kwijt raken. De UEFA wilde eerdee wel maar CAS floot ze terug wegens 'verjaard'. Bij het FA onderzoek speelt dat 'verjaard zijn' niet.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:02:
[...]
De UEFA doet onderzoek naar corruptie?
De FA gaat toch ook niks doen om een Engelse club met internationaal aanzien aan de schandpaal te nagelen. De belangen zijn allemaal zo verweven met elkaar dat je dergelijke problemen helemaal niet meer intern kan oplossen.toolkist schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:28:
[...]
Oh nee ik ben in de war, de FA doet nog onderzoek dus ze kunnen volgens mij oa kampioenschap nog kwijt raken. De UEFA wilde eerdee wel maar CAS floot ze terug wegens 'verjaard'. Bij het FA onderzoek speelt dat 'verjaard zijn' niet.
toolkist schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:28:
[...]
Oh nee ik ben in de war, de FA doet nog onderzoek dus ze kunnen volgens mij oa kampioenschap nog kwijt raken. De UEFA wilde eerdee wel maar CAS floot ze terug wegens 'verjaard'. Bij het FA onderzoek speelt dat 'verjaard zijn' niet.
De FA voert dat onderzoek niet. Het is de EPL zelf die het onderzoek reeds gedaan heeft en daaruit voort met 115 aantijgingen kwam. Die breaches moeten nu beoordeeld worden door een comité gevormd door vertegenwoordigers van de EPL zelf. De FA en EPL zijn verschillende dingen. Zie de EPL meer als een gentleman's club waarin de leden, de clubs dus, ook het bestuur vormen.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:31:
[...]
De FA gaat toch ook niks doen om een Engelse club met internationaal aanzien aan de schandpaal te nagelen. De belangen zijn allemaal zo verweven met elkaar dat je dergelijke problemen helemaal niet meer intern kan oplossen.
Het oordeel en eventuele straffen gaan dan ook alleen over de EPL. Niet over FA Cups en Community Shields, die vallen niet onder de EPL.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-06-2023 23:50 ]
La Liga doet dat wel met Barcelona (en terecht, alleen veel te laat). Italianen ook met Juventus.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:31:
De FA gaat toch ook niks doen om een Engelse club met internationaal aanzien aan de schandpaal te nagelen. De belangen zijn allemaal zo verweven met elkaar dat je dergelijke problemen helemaal niet meer intern kan oplossen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Manchester City transfer spending since 2017:
— The Spectator Index (@spectatorindex) 10 juni 2023
$1.33 billion pic.twitter.com/syDgrwaLi4

En Amerikanen:
Fox's Brian Kilmeade on Lionel Messi coming to MLS' Inter Miami: "The only thing I worry about, he doesn't speak English, and I want to see him sit down and talk." pic.twitter.com/n1olQWgam4
— The Recount (@therecount) 9 juni 2023
“David Beckham learned to speak English for us”

Je hebt helemaal gelijk. En wat ik begreep kunnen die leden besluiten om City naar de league two te sturen bijvoorbeeld. Of puntemaftrek, kampioenschappen inleveren, etc.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:47:
[...]
[...]
De FA voert dat onderzoek niet. Het is de EPL zelf die het onderzoek reeds gedaan heeft en daaruit voort met 115 aantijgingen kwam. Die breaches moeten nu beoordeeld worden door een comité gevormd door vertegenwoordigers van de EPL zelf. De FA en EPL zijn verschillende dingen. Zie de EPL meer als een gentleman's club waarin de leden, de clubs dus, ook het bestuur vormen.
Het oordeel en eventuele straffen gaan dan ook alleen over de EPL. Niet over FA Cups en Community Shields, die vallen niet onder de EPL.
En dat heeft ook heel veel veranderd.gambieter schreef op zondag 11 juni 2023 @ 01:14:
[...]
La Liga doet dat wel met Barcelona (en terecht, alleen veel te laat). Italianen ook met Juventus.
Zolang je toestaat dat een enkele club de begroting van een klein land uitgeeft aan spelers is het voetbal fundamenteel gebroken.
Was Aguero er ook om alsnog zijn CL te vieren.Quad schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:09:
Ik ben benieuwd of Salt Bae in de buurt is, aangezien het in Turkije afspeelt. Moet haast wel.
Ik zag gisteren nog een City fan met zo'n oud shirtje aan, die gasten moeten toch wel dol gelukkig zijn. De fans van voordat de sjeik er zat.
Gaat om dit, mooie shirt:

Ik vraag me af wat er met Lukaku moet gebeuren. Die gaat nu terug naar Chelsea? Die willen ze daar niet hebben lijkt me en hij heeft bewezen niet met druk om te kunnen gaan.
Ѫа$тёя чѳця аят
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@Harribo Lijkt mij iets voor het Randzaken topic > oud bestuurders en/of trainers die zijn overleden.
(Trouwens, was hij niet voormalig premier van Italie

Geen idee, heeft die fan voor of tegen Brexit gestemd?Mosin schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:24:
City heeft het in zijn algemeenheid wel verdient. Ik gunde het Inter, maar helaas.
Ik zag gisteren nog een City fan met zo'n oud shirtje aan, die gasten moeten toch wel dol gelukkig zijn. De fans van voordat de sjeik er zat.
/f/image/WoPX2ZfDtuwtsaFJeWLCx6dx.png?f=fotoalbum_large)
Hij was zo te lezen ook beste vriend van Putin.JAN-B schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:04:
[...]
@Harribo Lijkt mij iets voor het Randzaken topic > oud bestuurders en/of trainers die zijn overleden.
(Trouwens, was hij niet voormalig premier van Italie)
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Voor de City fan die het vanuit huis is, vind ik het mooi. Dat er dan weinig Engels meer aan over is... Tja. We moeten er toch aan geloven ben ik bang.Dr. Strangelove schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:14:
[...]
Geen idee, heeft die fan voor of tegen Brexit gestemd?
[Afbeelding]
Ѫа$тёя чѳця аят
Misschien denk ik te puristisch hoor, en vinden al die mensen het allang fantastisch dat ze eindelijk wat te winnen hebben.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoho PSV en Feyenoord zoeken een nieuwe spits
Alhoewel, hoe ie zaterdag in de laatste minuten speelde was ie een prima centrale verdediger voor City en die kunnen we prima gebruiken.
Als het bij Ajax gebeurt (makkelijk praten, kan niet) dan stopt mijn fan-zijn van Ajax onmiddellijk.Dr. Strangelove schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:24:
Dat vraag ik me dus af, of die oudere generatie dit mooi vindt. Alles onder de 25, ongetwijfeld. Maar als je je leven lang fan bent geweest van een Engelse club die nu van buiten uit gewoon geco-opt is als een vehikel voor rijke mensen? Dunno.
Misschien denk ik te puristisch hoor, en vinden al die mensen het allang fantastisch dat ze eindelijk wat te winnen hebben.
Waarbij er overigens wel verschil is, bv een situatie als de vrienden van Feyenoord die financieel helpen in moeilijke tijden, dat moet kunnen. Maar zodra er een of andere miljardair/olie land aan komt zetten is het over.
In Belgische competitie is dit al enige tijd aan de gang. En in de Premier League zo goed als allemaal.
Ik weet niet of die ergens spijt van heeft. Volgens mij heeft hij geld genoeg, en erg onder de indruk van zijn verliezen lijkt hij niet.toolkist schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:35:
Zou de voorzitter van Chelsea al spijt hebben van die 500m aan uitgaven, nu Mbappé op de markt komt? Die heeft schijnbaar zelf toegegeven volgend jaar niet te willen verlengen, dus die zal deze zomer wel op de markt komen...
Zal wel naar Real gaan denk ik?toolkist schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:35:
Zou de voorzitter van Chelsea al spijt hebben van die 500m aan uitgaven, nu Mbappé op de markt komt? Die heeft schijnbaar zelf toegegeven volgend jaar niet te willen verlengen, dus die zal deze zomer wel op de markt komen...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ook hij loopt tzt tegen FFP aan.HollowGamer schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:36:
[...]
Ik weet niet of die ergens spijt van heeft. Volgens mij heeft hij geld genoeg, en erg onder de indruk van zijn verliezen lijkt hij niet.
Spurs zal inderdaad wel blij zijn met dit bericht, spontaan geen interesse meer vanuit Spanje voor Kane
Dat is een regelrechte FIFA voorhoede voor de pace abusersChelseamarre123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:47:
Vinicius-Kane-Mbappe is anders ook geen slechte voorlinie.
Tesla M3LR '21
Chelsea heeft geen geld. Ze gaan Havertz ook mogelijk verkopen aan Arsenal las ik op arseblog NewsJAN-B schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:25:
[...]
@HollowGamer Lees net dat Bayern heeft afgezegd![]()
Dus wellicht toch naar Arsenal
of Chelsea
Waar haal je dat Chelsea geen geld heeft?Gunner schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:29:
[...]
Chelsea heeft geen geld. Ze gaan Havertz ook mogelijk verkopen aan Arsenal las ik op arseblog News
Vorige week waren ze nog in de running voor een middenvelder van Sporting voor 60miljoen, er zijn geruchten dat ze vol voor Onana en nu ook Lavia gaan voor 50 miljoen.
Dat ze spelers als Havertz moeten verkopen is om ruimte vrij te maken aangezien we al 50 spelers hebben ofzo

Is dat echt de naam? Wat een double entendreGunner schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:29:
arseblog News
De kans ik groot, alleen is het altijd afwachten. 'Wij' Gunners hebben geleerd pas te wachten totdat het op Arsenal.com staat of dat die van Goal het brengt.JAN-B schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:25:
[...]
@HollowGamer Lees net dat Bayern heeft afgezegd![]()
Dus wellicht toch naar Arsenal
of Chelsea
Het zou wel echt top zijn, denk dat het pas volgende week losbarst, want dan is er meer rust.
Schijnbaar hebben we 300 miljoen aan budget (excl. verkoop).
Schijnt dat we Nelson 100k(!) per week hebben aangeboden. Echt bizar, zoveel voor een wisselspeler, laat staan dat hij gaat spelen. En je komt er ook weer moeilijk vanaf, al is hij gelukkig Engels en nog jong.
Pepe, Tierney, Holing, Xhaka, Lokonga, Niles, etc. - ben benieuwd of wij ze kunnen verkopen.
Omdat Chelsea allemaal lelijke dingen doet om over FFP te gaan. Ze zouden geen geld moeten hebben, net zoals City (al hebben die schijnt wel een positieve cashflow gehad).Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:33:
[...]
Waar haal je dat Chelsea geen geld heeft?
Vorige week waren ze nog in de running voor een middenvelder van Sporting voor 60miljoen, er zijn geruchten dat ze vol voor Onana en nu ook Lavia gaan voor 50 miljoen.
Dat ze spelers als Havertz moeten verkopen is om ruimte vrij te maken aangezien we al 50 spelers hebben ofzo
Nou ja naar het schijnt wil ie zijn contract ook niet verlengen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:33:
[...]
Rice naar Arsenal schijnt steeds aannemelijker te worden.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 13-06-2023 18:38 ]
Maar hoe dan ook niet echt om heel warm van te worden.
@Chelseamarre123Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:33:
er zijn geruchten dat ze vol voor Onana gaan
Je bedoelt Onana, de keeper van Inter
dat lijkt me sterk, heeft het prima naar zijn zin, is nu vaste 1e keeper en heeft pas nog een CL finale gekeept
voor een paar centen meer op de bank heeft die het daar ook naar zijn zinJAN-B schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:42:
[...]
@Chelseamarre123
Je bedoelt Onana, de keeper van Inter![]()
dat lijkt me sterk, heeft het prima naar zijn zin, is nu vaste 1e keeper en heeft pas nog een CL finale gekeept
Wil je Vinicius dan ineens naar rechts zetten terwijl die op links een echte topper is? Zou echt dom zijn van Real als ze dat doen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:47:
Vinicius-Kane-Mbappe is anders ook geen slechte voorlinie.
Nee links, en Mbappe vanaf rechtstoolkist schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 08:09:
[...]
Wil je Vinicius dan ineens naar rechts zetten terwijl die op links een echte topper is? Zou echt dom zijn van Real als ze dat doen.
Volgens mij was 't zo dat Inter spelers zou moeten verkopen. Geen idee of dat na het halen van de CL finale nog steeds zo is. Onana was één van de spelers die genoemd werd.JAN-B schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:42:
[...]
@Chelseamarre123
Je bedoelt Onana, de keeper van Inter![]()
Das nog erger. Dan betaal je 150m voor een speler en zet je hem niet op z'n beste plek.
Ik zou Kane gewoon lekker laten lopen en met Rodrygo op rechts en Vinicius op links gaan spelen. Dan is je aanval nog een stukje sneller dan met Kane centraal en speelt iedereen op z'n sterkste positie.
Als Onana zou ik sowieso niet naar Chelsea gaan maar goed. Dan weet je dat je over een paar jaar weer uitgekotst wordt zoals met de laatste paar keepers is gebeurd.JanW schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 08:39:
[...]
Volgens mij was 't zo dat Inter spelers zou moeten verkopen. Geen idee of dat na het halen van de CL finale nog steeds zo is. Onana was één van de spelers die genoemd werd.
Man utd zoekt ook een keeper volgens mij, maar geen idee of Ten Hag nog problemen heeft richting Onana gezien z'n instelling het laatste jaar bij Ajax.
Wat moeten wij met Kai Havertz? Het wordt door meerdere media gerapporteerd.
Vind hem echt geen goede speler, erg slappe instelling en zo geweldig als spits is hij ook niet.
Zijn negatieve uitstraling werkt, denk ik ook niet voor het team.
Heeft vaak genoeg als tweede spits gespeeld naast Lukaku of Werner.toolkist schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 19:58:
Ik vind hem ook helemaal geen spits, meer een schaduwspits die vanaf het middenveld komt. Maar bij Chelsea is hij veel misbruikt omdat ze gewoon geen fatsoenlijk alternatief hadden.
Gewoon mislukt, snap ook niet dat er zoveel interesse is in hem

Je kan het vragen natuurlijk.
Arteta ziet iets in hem wat wij niet zien denk ik, en daar vertrouwen we op. #trusttheprocess maar idealitair zou je chelsea niet zoveel geld moeten willen geven.
Wat @toolkist zegt klopt wel aardig volgens mij, dat lees ik wel vaker over hem.
[ Voor 74% gewijzigd door Gunner op 17-06-2023 12:52 ]
Naast ja, precies. Dat is niet zn sterke kant. Hij moet verder van de goal af staan. Later de 16 in, zeg maar net als vd Beek.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:12:
[...]
Heeft vaak genoeg als tweede spits gespeeld naast Lukaku of Werner.
Gewoon mislukt, snap ook niet dat er zoveel interesse is in hem
Naast, rond, zwervend. Dat is zijn positie en daar heeft hij genoeg gespeeld. Heb hem 3 jaar zien klungelen bij Chelsea, zie hem graag vertrekken.toolkist schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 14:38:
[...]
Naast ja, precies. Dat is niet zn sterke kant. Hij moet verder van de goal af staan. Later de 16 in, zeg maar net als vd Beek.
Je kan erom lachen omdat we in de middenmoot geëindigd zijn, maar zijn natuurlijk geen matige spelers momenteel bij Chelsea.Gunner schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:33:
Misschien dat ie wat beter speelt met betere spelers om zich heen
Daarbij werd die 4de en 3de in de PL, 2 bekerfinales verloren en won hij de CL nog
Ja ik lach erom omdat jij ook een beetje laagdunkend doet over hem. Feit is dat chelsea de selectie moet trimmen. Dan kan je 70M vragen maar dat gaat hem niet worden, ook gezien z'n contract.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:40:
[...]
Je kan erom lachen omdat we in de middenmoot geëindigd zijn, maar zijn natuurlijk geen matige spelers momenteel bij Chelsea.
Daarbij werd die 4de en 3de in de PL, 2 bekerfinales verloren en won hij de CL nog
Ik ben ook niet onder de indruk van de interesse, denk dat we hoger moeten schieten dan dat. Maar eerst maar eens de Rice-deal over de streep trekken en aan het einde van de transfermarkt bindt Boehly wel in.
Daarbij loopt zijn contract nog tot 2025 dus heeft Chelsea geen nood om hem te verkopen.
Hoe tevreden ben jij met hem? Van wat ik zo gezien heb, kijkt hij altijd ontevreden en inspiratieloos. Doet mij aan iemand denken, .. Ozil. Goede voetballer, potentieel, maar mentaliteit van niets.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:49:
Zo werken onderhandelingen toch. Chelsea gaat toch zo hoog mogelijk mikken. Blijkbaar is er veel interesse in hem: Arsenal, Real, Bayern.. Wie weet wil Chelsea/Poch hem helemaal niet kwijt dus kunnen ze vragen wat ze willen.
Daarbij loopt zijn contract nog tot 2025 dus heeft Chelsea geen nood om hem te verkopen.
Schijnbaar gaan we 200k wages aan hem betalen. Voor Jesus begreep ik het nog, voor Rice (als die nog komt ook), maar voor iemand als hem totaal niet.
Dan kan je beter die speler van Monaco een kans geven, of inzetten op iemand anders.
Verder snap ik ook niet waarom we Nelson zo graag willen behouden. Was heel belangrijk met die gelijkmaker, maar ik schat hem op het niveau van AMN, iemand die we gelukkig nu ook kwijt zijn.
Ik mis nieuws over spelers die (hopelijk) gaan vertrekken. Een breede selectie is zeker belangrijk, maar niet met spelers als Pepe die toch ongemotiveerd zijn en wij liever kwijt zijn (wat een dure miskoop zeg).
Chelsea heeft, voor zover ik las, toch echt wel een uitdaging om voor 30 juni nog wat geld binnen te harken ivm FFP.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:49:
Zo werken onderhandelingen toch. Chelsea gaat toch zo hoog mogelijk mikken. Blijkbaar is er veel interesse in hem: Arsenal, Real, Bayern.. Wie weet wil Chelsea/Poch hem helemaal niet kwijt dus kunnen ze vragen wat ze willen.
Xhaka gaat pas weg zodra Rice komttoolkist schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 21:05:
Wat is Arsenal eigenlijk van plan met zoveel middenvelders?
Rice, Havertz, schijnbaar ook nog steeds interesse in Caicedo.. Alleen Xhaka is toch weggegaan?
@HollowGamer mag van mij gaan, nog jong maar geloof niet dat hij nog ontploft. Zoals je zegt die houding van hem is echt heel irritant. Ozil was nog wel beter toen die van Real naar jullie kwam.
Je kunt hem beetje vergelijken met types als Griezmann, Lautauro, Muller. Allemaal zo wat zwervende spitsen rond een andere 9
[ Voor 3% gewijzigd door Chelseamarre123 op 17-06-2023 23:21 ]
Zo neem je over van Scott Parker na een 9-0 oorwassing en een coach die zegt dat de spelers niet goed genoeg zijn. Je weet het fantastisch te doen, zonder grote aankopen, houd een klein clubje als Bournemouth in de PL, ruim voor de laatste ronde veilig en je bent een terechte kandidaat voor Coach of the Season (want Pep zou gedegradeerd zijn met dat materiaal).Bournemouth have sacked Gary O'Neil despite the head coach keeping the club in the Premier League last season. O'Neill took over as interim head coach following the sacking of Scott Parker in August and was given an 18-month deal in November. O'Neill picked up 36 points during his time in charge and guided the club to a 15th-placed finish in the Premier League.
Niet genoeg volgens de club

Football isn’t about sentiment, if the owners are going to invest and grow the club, Gary was not the manager moving forward, this isn’t a surprise. What will be interesting is who they see as the name to bring players into the club and build a foundation with.
Blij dat dit soort zaken wat meer onder de aandacht komen, het is gewoon een arrogante eersteklas eikel. Zelf altijd maar respect eisen, maar continu alles en iedereen respectloos behandelen.Courtois legt toekomst Rode Duivels in waagschaal wegens ‘gebrek aan respect’
Thibaut Courtois zette zichzelf maandag buiten de ploeg van de Rode Duivels door niet op te dagen voor de afreis naar Estland. De doelman van Real Madrid vindt dat hij in België ‘te weinig respect’ geniet. Zijn toekomst bij de nationale ploeg ligt in de weegschaal.
Het oefencentrum van de Rode Duivels, zaterdagavond. Na het 1-1-gelijkspel tegen Oostenrijk keren de spelers terug naar hun hotel in Tubeke. Bondscoach Domenico Tedesco en technisch directeur Frank Vercauteren kunnen niet meteen naar bed. Tot 4 uur ’s morgens praten ze in op Thibaut Courtois, die net is komen zeggen dat hij het niet ziet zitten om maandag met de ploeg naar Estland te vliegen.
De reden, zo blijkt, is dat de nationale nummer één vindt dat hij ‘te weinig respect’ geniet bij de nationale ploeg. Na het afscheid van Eden Hazard werd hij samen met Kevin De Bruyne en Romelu Lukaku uitgeroepen tot ‘kapitein’ van de nationale ploeg. Drie kapiteins dus, maar slechts een van hen kan de band dragen. Domenico Tedesco stelde voor dat De Bruyne die kreeg. Lukaku en Courtois werden de facto ‘vicekapitein’.
Door de blessure van De Bruyne in de Champions League-finale stelde zich de vraag wie de band zou dragen tegen Oostenrijk en in Estland, de twee kwalificatieopdrachten die in juni stonden geprogrammeerd. De wedstrijd tegen Oostenrijk zou een galawedstrijd worden voor eigen publiek, in een uitverkocht Koning Boudewijnstadion. De uitmatch in Estland voelde vooral aan als een verplicht nummertje. De laatste wedstrijd van een seizoen dat extra lang duurde door de vreemde timing van het WK. Heel wat spelers keken met lange tanden uit naar de trip naar Tallinn.
Hart onder Lukaku’s riem
Tedesco riep vrijdagavond Courtois en Lukaku bij zich en deed een in zijn ogen schappelijk voorstel: beide vicekapiteins zouden elk één wedstrijd leiden. Lukaku kreeg de eerste wedstrijd tegen Oostenrijk. Tedesco wilde zijn spits een hart onder de riem steken na de kritiek die er op de verloren Champions League-finale was gevolgd. Volgens aanwezigen zou Courtois met het voorstel van Tedesco akkoord zijn gegaan.
Dat veranderde radicaal na een broeierige zaterdagavond. Courtois werd voor de aftrap nog gehuldigd wegens zijn honderdste match, maar was na het 1-1-gelijkspel in de kleedkamer enorm scherp en had harde woorden over voor enkele ploegmaats. In het oefencentrum in Tubeke gingen de discussies met Tedesco en Vercauteren verder. De doelman is na een wedstrijd wel vaker hard en emotioneel, maar toen hij na een vrije dag op zondag niet opdaagde, was duidelijk dat het Courtois menens is.
De doelman van Real Madrid vindt dat hij op basis van zijn verdiensten en zijn titels niet het nodige respect verdient bij de voetbalbond. Het is een houding die Tedesco niet begrijpt, maar die teruggaat tot de periode voor zijn komst.
Geen leugentje om bestwil
Door het leiderschap van Tedesco en de voetbalbond uit te dagen, legt Courtois zijn toekomst bij de nationale ploeg in de waagschaal. Volgens een bron dicht bij het dossier zou Courtois hebben voorgesteld om de buitenwereld te laten geloven dat hij moest afhaken met een kleine blessure. Een zogenaamd ‘leugentje om bestwil’ was vaste prik onder Tedesco’s voorganger Roberto Martínez. Maar Tedesco voelde er niet veel voor te liegen tegenover de pers en de fans. Hij vond dat Courtois zelf maar moest uitleggen waarom hij zijn team in de steek liet en zich allesbehalve als een (vice-)kapitein gedroeg.
De voetbalbond wilde maandag niet communiceren over het incident, dat snel werd opgepikt door internationale media. Tedesco legt maandagavond een verklaring af in Tallinn, waar in een persconferentie wordt vooruitgeblikt op de interland in Estland. België moet winnen om op kwalificatiekoers voor het EK voetbal van volgend jaar in Duitsland te blijven. Bij afwezigheid van Courtois wordt Straatsburg-doelman Matz Sels (31) in doel verwacht. De voormalige nummer twee Simon Mignolet is immers gestopt bij de nationale ploeg en Koen Casteels, de voormalige nummer drie, is geblesseerd.
Nuja, er zijn al langer geruchten dat de vader van Courtois peperdure cadeaus/etentjes uitdeelt aan "positieve" journalisten, en dat Courtois verplichtingen weigert als de media/journalisten hem niet aanstaan. Maar gezien zijn vader mogelijk nóg erger is, moet het niet verbazen dat de zoon van hetzelfde laken een broek is
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Waren ze liever op zijn Southampton's gedegradeerd?Chelseamarre123 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:49:
Als ik wat lees op internet merk ik dat veel Bournemouth fans het wel begrijpen. Blijkbaar werd er echt resultaat voetbal gespeeld en was het soms niet om aan te zien.
Uiteindelijk zijn ze er nipt in gebleven (wat zijn doel was).gambieter schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:07:
[...]
Waren ze liever op zijn Southampton's gedegradeerd?
Hij was ook al coach van eind Augustus dus zo extreem goed heeft hij het ook niet gedaan. Als ik de resultaten bekijk heeft hij vooral na zijn aanstelling in het begin veel punten gepakt en rechtgetrokken maar er zijn toch enorm veel slechte reeksen bij als ik het zo zie. Laatste 10 wedstrijden 6 verloren en 4 gewonnen waarvan tegen alle degradanten en Tottenham. Dus ik kan de beslissing wel begrijpen, fans zijn er ook niet rouwig onder.
https://www.fcupdate.nl/v...mouth/programma-uitslagen
Denk dat je het een beetje moet vergelijken met Brighton voor Potter, 2x ook erin gebleven maar dan toch de coach ontslagen omdat het voetbal niet goed was en onder Potter leuk voetbal met een visie beginnen brengen.
Tja, ik denk dat zowel Rice als Havertz te goed zijn voor Arsenal hoewel het voor beide spelers een prima tussenstop kan zijn.Gunner schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:43:
[...]
Ja ik lach erom omdat jij ook een beetje laagdunkend doet over hem. Feit is dat chelsea de selectie moet trimmen. Dan kan je 70M vragen maar dat gaat hem niet worden, ook gezien z'n contract.
Ik ben ook niet onder de indruk van de interesse, denk dat we hoger moeten schieten dan dat. Maar eerst maar eens de Rice-deal over de streep trekken en aan het einde van de transfermarkt bindt Boehly wel in.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als hij dan zo goed is, waarom is er dan geen belangstelling van Real / Barca / Man. City enz..Bossie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:58:
Havertz te goed voor Arsenal
Alsof dat een must-have is om een hele goede speler te zijn...JAN-B schreef op maandag 19 juni 2023 @ 23:37:
[...]
Als hij dan zo goed is, waarom is er dan geen belangstelling van Real / Barca / Man. City enz..
Ik lees juist veel posts van fans die het totaal niet begrijpen en het respectloos vinden richting hun trainer.Chelseamarre123 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:49:
Als ik wat lees op internet merk ik dat veel Bournemouth fans het wel begrijpen. Blijkbaar werd er echt resultaat voetbal gespeeld en was het soms niet om aan te zien.
[...]
Yup, samen met Everton wat mij betreft degradatie favorieten 1 en 2.gambieter schreef op maandag 19 juni 2023 @ 13:52:
Bournemouth sack Gary O'Neil after 37 games despite Premier League survival
[...]
Zo neem je over van Scott Parker na een 9-0 oorwassing en een coach die zegt dat de spelers niet goed genoeg zijn. Je weet het fantastisch te doen, zonder grote aankopen, houd een klein clubje als Bournemouth in de PL, ruim voor de laatste ronde veilig en je bent een terechte kandidaat voor Coach of the Season (want Pep zou gedegradeerd zijn met dat materiaal).
Niet genoeg volgens de club. Ik zal geen traan laten als ze volgend seizoen degraderen.
Als het waar is wat jij zegt dan kunnen ze dus alleen naar City of naar het buitenland. Maar goed, denk eerder dat dit meer een troll isBossie schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:58:
[...]
Tja, ik denk dat zowel Rice als Havertz te goed zijn voor Arsenal
FFP is zeker nog wel een ding als het gaat om inkomsten/uitgaven en salaris. Je mag niet boven een bepaald plafond komen. Dat is gezien de omvang van Chelsea's selectie natuurlijk wel een dingetje. Maar buitenom dat willen jullie natuurlijk die selectie uitdunnen. Ik las dat er bij de oefenpotjes gerouleerd moet worden en dat sommige spelers op de gang moeten omkleden. 32 spelers in het eerste.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:21:
@toolkist Geloof jij nog steeds in de FFP? Chelsea wil verkopen omdat ze gewoon veel te veel spelers hebben. Daarbij is Havertz helemaal geen middenvelder.
@HollowGamer mag van mij gaan, nog jong maar geloof niet dat hij nog ontploft. Zoals je zegt die houding van hem is echt heel irritant. Ozil was nog wel beter toen die van Real naar jullie kwam.
Je kunt hem beetje vergelijken met types als Griezmann, Lautauro, Muller. Allemaal zo wat zwervende spitsen rond een andere 9
Ik verwacht ergens dan ook wel dat er eerst een aantal spelers gaan vertrekken alvorens er een nieuwe aangekocht wordt. Overigens zou ik eens goed overwegen of je wel iets moet aanschaffen. Er is zoveel aangetrokken de afgelopen 3 transferwindow, voor elke manager zijn persoonlijke wensen, en die van Boehley. Wat je zegt, het was een ruk seizoen en echt niet zomaar alles is slecht. Misschien zijn ze echt wel bruikbaar onder een betere manager. Zal ook tijd kosten.
Havertz is een aanvaller. Xhaka mag weg als Rice er is en mocht Caicedo gehaald worden mag Partey vertrekken. Voor die laatste is vanuit Saudi Arabie nogal interesse, als je dan nog leuk bedrag ervoor kunt krijgen.toolkist schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 21:05:
Wat is Arsenal eigenlijk van plan met zoveel middenvelders?
Rice, Havertz, schijnbaar ook nog steeds interesse in Caicedo.. Alleen Xhaka is toch weggegaan?
Tja, ik ben ook niet echt fan van Havertz. Het is er in die 3 jaar niet uitgekomen, niet alleen het afgelopen dramatische seizoen. Om dan 60-70M te betalen vind ik een groot risico.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 15:24:
[...]
Naast, rond, zwervend. Dat is zijn positie en daar heeft hij genoeg gespeeld. Heb hem 3 jaar zien klungelen bij Chelsea, zie hem graag vertrekken.
Volgens mij wat Arsenal nodig heeft is juist een beuker in de spits als plan B. We hebben juiste een hele bewegelijke en agile aanval. Denk dat je meer gaat hebben aan een rouwdouwende goalgetter die van de bank kan komen.
Echt nog nooit van gehoord. Sowieso ben ik niet kapot van transferonderhandelingen tussen Arsenal en Ajax.
Weghorst?JeroenNietDoen schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 06:24:
Volgens mij wat Arsenal nodig heeft is juist een beuker in de spits als plan B. We hebben juiste een hele bewegelijke en agile aanval. Denk dat je meer gaat hebben aan een rouwdouwende goalgetter die van de bank kan komen.
Elect a clown, expect a circus.
Nee hoor, ik vind alleen ploegen als United, Chelsea, Liverpool, Newcastle nog steeds een betere keuze dan Arsenal.JeroenNietDoen schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 06:10:
[...]
Als het waar is wat jij zegt dan kunnen ze dus alleen naar City of naar het buitenland. Maar goed, denk eerder dat dit meer een troll is
Als je daarmee gaat vergelijken dan word het aantal opties in Engeland/Europa opeens veel groter. Je moet elk wel heel graag in Engeland willen blijven als je bijvoorbeeld Arsenal over Bayern verkiest (Rice) hoewel bij Arsenal de kans op speeltijd veel groter is dan de concurrentie aangaan met Kimmich/Goretzka.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gelukkig is er de Saudische opvangbakJeroenNietDoen schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 06:17:
[...]
FFP is zeker nog wel een ding als het gaat om inkomsten/uitgaven en salaris. Je mag niet boven een bepaald plafond komen. Dat is gezien de omvang van Chelsea's selectie natuurlijk wel een dingetje. Maar buitenom dat willen jullie natuurlijk die selectie uitdunnen. Ik las dat er bij de oefenpotjes gerouleerd moet worden en dat sommige spelers op de gang moeten omkleden. 32 spelers in het eerste.
Ik verwacht ergens dan ook wel dat er eerst een aantal spelers gaan vertrekken alvorens er een nieuwe aangekocht wordt. Overigens zou ik eens goed overwegen of je wel iets moet aanschaffen. Er is zoveel aangetrokken de afgelopen 3 transferwindow, voor elke manager zijn persoonlijke wensen, en die van Boehley. Wat je zegt, het was een ruk seizoen en echt niet zomaar alles is slecht. Misschien zijn ze echt wel bruikbaar onder een betere manager. Zal ook tijd kosten.

Koulibally, Ziyech en Kante gaan al naar daar lijkt. Kovacic lijkt naar City te gaan.
Liverpool ok.. Chelsea en Man Utd, kun je over twisten.. Maar Newcastle?Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 07:37:
[...]
Nee hoor, ik vind alleen ploegen als United, Chelsea, Liverpool, Newcastle nog steeds een betere keuze dan Arsenal.
Als je daarmee gaat vergelijken dan word het aantal opties in Engeland/Europa opeens veel groter. Je moet elk wel heel graag in Engeland willen blijven als je bijvoorbeeld Arsenal over Bayern verkiest (Rice) hoewel bij Arsenal de kans op speeltijd veel groter is dan de concurrentie aangaan met Kimmich/Goretzka.
En bij Bayern is er niet veel concurrentie voor Rice, want Tuchel gaat echt wel met alle 3 die middenvelders die je noemt spelen.
Zeg dan ook eens waarom? Zonder dat te doen komt het wel degelijk trollerig over.Bossie schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 07:37:
[...]
Nee hoor, ik vind alleen ploegen als United, Chelsea, Liverpool, Newcastle nog steeds een betere keuze dan Arsenal.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken