opvallend inderdaadGrindtegel schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:12:
over nikszeggende feitjes gesproken, bij inter spelen ze allemaal met verschillende schoenen, bij City zie ik alleen maar witte schoenen, toeval of dikke sponsordeal? wel gaaf iedereen met dezelfde kicks (maar ook saai)
DiMarco overtreding is toch gewoon donkergeel ipv doorspelen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
City begint wat slapjes. Het zou leuk zijn als Inter als eerste de goal weet te vinden, liefst meer dan één keer zodat City haar klasse wel móet tonen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wedstrijden met Italiaanse teams worden vaker leuker als de Italianen achter komen te staan.Superkiwi schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:25:
City begint wat slapjes. Het zou leuk zijn als Inter als eerste de goal weet te vinden, liefst meer dan één keer zodat City haar klasse wel móet tonen
CL final Milan - Liverpool daar gelaten
Of net niet. Als Inter gaat scoren ga je een Italiaanse muur zien.Superkiwi schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:25:
Behoorlijk gelijkopgaand momenteel
Slordige eerste half uur van beide kanten
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik heb niets met City, maar vind die de Bruine wel een sympathieke speler. Hopelijk kan die door.
Ja dat is echt kut voor DeBruyne, die gun ik het het meest van allemaal, wat een pech
Vooralsnog is deze finale van een bedroevend niveau. Hopelijk wordt de tweede helft beter.
Jammer voor De Bruyne als persoon, goed voor het voetbal.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Balen zeg, 2 Cl finales en 2keer geblesseerd eruit. Vorige keer kapot gebeukt door Rudiger met een Ko tot gevolg
Ibrahimovic, altijd druk om een soort Chuck Norris -achtige meme rond zijn eigen persoon te creeeren gaat dus met pensioen waarbij hij in zijn carrière met zo vaak relevant is geweest in Europese en Internationale finales als een Nathan Rutjes of André Bahia
En sneu voor de Bruyne. Maar ik hoop dat Inter dit pakt. Een PSG en dit City zijn toch wel clubs zonder uitstraling behalve die inderdaad gave witte kicksen
En sneu voor de Bruyne. Maar ik hoop dat Inter dit pakt. Een PSG en dit City zijn toch wel clubs zonder uitstraling behalve die inderdaad gave witte kicksen
[ Voor 25% gewijzigd door Deruxian op 10-06-2023 21:40 ]
Het is weer een typische voetbal finale met slecht voetbal
angst om te verliezen is groter dan de honger om te winnend-vine schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:40:
Het is weer een typische voetbal finale met slecht voetbal
Wat een rukwedstrijd is dit.
Er is werkelijk helemaal niks aan.
Er is werkelijk helemaal niks aan.
Zitten we al bijna op de helft, nog niet veel gezien, maar dacht dat we pas 30min. bezig waren.
Misschien omdat er zo weinig gebeurt.
"Inter, tot nu toe het cadeautje dat zich slecht laat uitpakken."
Hoezo vooringenomenheid van de commentator.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Guardiola speelt gewoon Fifa met City, twee helft gewoon een andere formatie/tactiek met 2-3 wissels.HollowGamer schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:44:
Zitten we al bijna op de helft, nog niet veel gezien, maar dacht dat we pas 30min. bezig waren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja, hij zit vast met zijn Inter T-shirt de wedstrijd te kijken.Maarten_E schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:45:
"Inter, tot nu toe het cadeautje dat zich slecht laat uitpakken."
Inderdaad,Grindtegel schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:42:
[...]
angst om te verliezen is groter dan de honger om te winnen
En teams die elkaar tot in de puntjes hebben geanalyseerd, tactiek erop hebben aangepast.
Daar heeft Inter meer baat bij. Dus als City niet snel scoort in de 2e helft gaan die steeds gefrustreerder raken.Grindtegel schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:42:
[...]
angst om te verliezen is groter dan de honger om te winnen
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Ondanks dat City zwaar ondermaats speelt hebben ze wel twee goede kansen gecreëerd. In het begin die bal die net voorbij de kruising ging en natuurlijk Haaland die werd tegengehouden door Onana.
Als City iets meer in zijn spel komt na wat wijzigingen in de rust dan zie ik ze alsnog winnen.
Als Inter iets wil dan hadden ze er wel eentje in mogen prikken in de eerste helft.
Als City iets meer in zijn spel komt na wat wijzigingen in de rust dan zie ik ze alsnog winnen.
Als Inter iets wil dan hadden ze er wel eentje in mogen prikken in de eerste helft.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2023 22:02 ]
Tja, voor zo'n beuk mag je voor mij wel een gele kaart geven. Kleine overtredingen, maar kunnen hard aankomen.. oh, en bloed irritant.
Wat een niveau zeg....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Cocu heeft z'n haar zwart geverfd zie ik.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Italianen... Ze kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen
Godzijdank, als de tegenstander Man City is.d-vine schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:15:
Italianen... Ze kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen
Jammer dat Dzeko zich niet in orde voelt. Wel een kans voor Lukaku!
de Beer komt erin. Echt een ijzersterke spits.
Wow, Akanji en Ederson, dat was dom. Komen ze goed mee weg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vind niemand tot nu toe irritant. Heb eigenlijk bewondering voor de spelers, zo goed zijn ze.
Mooie pot dit
Mooie pot dit
Dat heb je met winnaars, alles voor de zege …HollowGamer schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:19:
Die Barella.. wat een irritante gozer.
Helaas wel ja. Dat Abu Dhabi zichzelf in de zee zinkt om meer geld te verschepen naar Manchester City.gambieter schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:19:
Wow, Akanji en Ederson, dat was dom. Komen ze goed mee weg.
Wat een schot
Hoppaaa!!! Strak ingeschoten hoor
*zelfcensuur*
Dat was het dan, nu afwachten hoeveel er bij gaan komen als inter nu naar voren moet spelen.
Eindelijk, deze wedstrijd had echt een goal nodig
Lekker dit.
Zeker voor de wedstrijd nu moeten die Italianen komen
Zeker voor de wedstrijd nu moeten die Italianen komen
Niet te snel de 1-1 hoor dan zijn we weer terug bij af
Lukaku als verdediger 
Was mogelijk afgekeurd voor buitenspel van Lukaku.
Was mogelijk afgekeurd voor buitenspel van Lukaku.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Dit kunnen nog een leuke 20 minuten worden.
Voorspel een offensief Inter, maar daardoor maakt City de 2e en is het gedaan.
city is het wel even helemaal kwijt nu ze die cup half in handen hebben. verdedigen? doorvoetballen? zijn de niet gewend dit zenuwe gevoel.
Oi Lukaku 
Dat had 'm kunnen zijn.
Dat had 'm kunnen zijn.
Je hebt altijd een beetje geluk nodig en het geluk is dit keer aan city zijn zeide.
Hoe kop je die mis
Wat een misser van Lukaku, die moet gewoon binnen.
Wat een broddelaar die Lukaku.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die had zelfs Brobbey nog gemaakt
Ik krijg België-Kroatië flashbacks als ik Lukaku doe zie missen.
Wat een matige scheids vanavond ook.
Brobbey is dan ook een wereldspits. Heeft alleen de pech dat ie bij een Nederlandse subtopper speeltAgent47 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:51:
Die had zelfs Brobbey nog gemaakt
Kan me niet voorstellen dat Onana ooit een topkeeper wordt, heeft toch altijd weer z'n "momentjes".
Verwijderd
Je bent in de war. Feyenoord neemt nog weleens een afdankertje van Ajax over, maar in het geval van Brobbey is dat (nog) niet het geval.Superkiwi schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:52:
[...]
Brobbey is dan ook een wereldspits. Heeft alleen de pech dat ie bij een Nederlandse subtopper speelt
Feyenoord in Pot 1. Bedankt city
Die lijkt voor City te spelen zo slecht dat ie afwerkt. Hoe bedenk je het om richting de keeper te koppen als de andere hoek totaal open ligt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:49:
Wat een misser van Lukaku, die moet gewoon binnen.
Mooi voor City 
Voor de kijker jammer dat we vanavond niks van het City hebben gezien wat ze hier heeft gebracht, al is dat voor Inter misschien maar beter.
Ook mis ik een goal van Haaland maar zijn kans om te scoren in een CL finale komt nog wel een keer.
Voor de kijker jammer dat we vanavond niks van het City hebben gezien wat ze hier heeft gebracht, al is dat voor Inter misschien maar beter.
Ook mis ik een goal van Haaland maar zijn kans om te scoren in een CL finale komt nog wel een keer.
Gefeliciteerd, Abu Dhabi United Group.
Dit. Eerste CL finale die ik kijk in 12 jaar. Nou ja, met een half oog, meer aandacht voor Le Mans.
Dit keer aangezet voor mijn zoontje. Die was voor City, ik weet niet waarom, maar hij is nu dolblij, dus dat is fijn.
De UEFA doet onderzoek naar corruptie?toolkist schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 22:58:
[...]
Er loopt nog een onderzoek van de UEFA dus hij kan nog afgepakt worden, in theorie

Wat een slechte finale. Had gehoopt dat City ging domineren zoals tegen Real maar kwamen niet in hun spel vanavond. Uiteindelijk wel verdiende winnaar deze editie
Nou los van het geld, het moest vanavond voor City gewoon zo zijn. Inter bracht nu ook niet zo heel veel en die paar grote kansen die dan er niet in willen helpen niet mee.
City had er wel moeite mee en zo is het verschil maar 1 doelpunt. Ik heb er vrede mee.
City had er wel moeite mee en zo is het verschil maar 1 doelpunt. Ik heb er vrede mee.
City wint 'm terecht van Inter, geen vervelende finale gelukkig, wel een saaie finale.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ederson wint het voor ze.
Ik ben benieuwd of Salt Bae in de buurt is, aangezien het in Turkije afspeelt. Moet haast wel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gefeliciteerd City fans. Al gok ik dat ze ook vaker een shirt dragen van PSG, RM of Barça.
Achja, het is weer typisch dat een Italiaanse trainer kiest om behouden te spelen en dan de deksel op de neus te krijgen. Waarom leren ze het niet af? Ook het vallen en opstaan, uiteindelijk kost het je kostbare minuten. Speel gewoon aanvallend voetbal.
Geen van beide waren goed, er was geen sfeer en ik mis beleving. Heb spijt dat ik niet naar het racen aan het kijken ben.
Achja, het is weer typisch dat een Italiaanse trainer kiest om behouden te spelen en dan de deksel op de neus te krijgen. Waarom leren ze het niet af? Ook het vallen en opstaan, uiteindelijk kost het je kostbare minuten. Speel gewoon aanvallend voetbal.
Geen van beide waren goed, er was geen sfeer en ik mis beleving. Heb spijt dat ik niet naar het racen aan het kijken ben.
Als je opschiet kun je misschien nog net de laatste 17 uur kijken.HollowGamer schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:20:
Heb spijt dat ik niet naar het racen aan het kijken ben.
Oh nee ik ben in de war, de FA doet nog onderzoek dus ze kunnen volgens mij oa kampioenschap nog kwijt raken. De UEFA wilde eerdee wel maar CAS floot ze terug wegens 'verjaard'. Bij het FA onderzoek speelt dat 'verjaard zijn' niet.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:02:
[...]
De UEFA doet onderzoek naar corruptie?
De FA gaat toch ook niks doen om een Engelse club met internationaal aanzien aan de schandpaal te nagelen. De belangen zijn allemaal zo verweven met elkaar dat je dergelijke problemen helemaal niet meer intern kan oplossen.toolkist schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:28:
[...]
Oh nee ik ben in de war, de FA doet nog onderzoek dus ze kunnen volgens mij oa kampioenschap nog kwijt raken. De UEFA wilde eerdee wel maar CAS floot ze terug wegens 'verjaard'. Bij het FA onderzoek speelt dat 'verjaard zijn' niet.
toolkist schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:28:
[...]
Oh nee ik ben in de war, de FA doet nog onderzoek dus ze kunnen volgens mij oa kampioenschap nog kwijt raken. De UEFA wilde eerdee wel maar CAS floot ze terug wegens 'verjaard'. Bij het FA onderzoek speelt dat 'verjaard zijn' niet.
De FA voert dat onderzoek niet. Het is de EPL zelf die het onderzoek reeds gedaan heeft en daaruit voort met 115 aantijgingen kwam. Die breaches moeten nu beoordeeld worden door een comité gevormd door vertegenwoordigers van de EPL zelf. De FA en EPL zijn verschillende dingen. Zie de EPL meer als een gentleman's club waarin de leden, de clubs dus, ook het bestuur vormen.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:31:
[...]
De FA gaat toch ook niks doen om een Engelse club met internationaal aanzien aan de schandpaal te nagelen. De belangen zijn allemaal zo verweven met elkaar dat je dergelijke problemen helemaal niet meer intern kan oplossen.
Het oordeel en eventuele straffen gaan dan ook alleen over de EPL. Niet over FA Cups en Community Shields, die vallen niet onder de EPL.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-06-2023 23:50 ]
La Liga doet dat wel met Barcelona (en terecht, alleen veel te laat). Italianen ook met Juventus.Dr. Strangelove schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:31:
De FA gaat toch ook niks doen om een Engelse club met internationaal aanzien aan de schandpaal te nagelen. De belangen zijn allemaal zo verweven met elkaar dat je dergelijke problemen helemaal niet meer intern kan oplossen.
Manchester City transfer spending since 2017:
— The Spectator Index (@spectatorindex) 10 juni 2023
$1.33 billion pic.twitter.com/syDgrwaLi4

Chelsea heeft meer dan de helft van dat bedrag afgelopen seizoen uitgegeven voor een 12e plek 
En Amerikanen:
“David Beckham learned to speak English for us”
En Amerikanen:
Fox's Brian Kilmeade on Lionel Messi coming to MLS' Inter Miami: "The only thing I worry about, he doesn't speak English, and I want to see him sit down and talk." pic.twitter.com/n1olQWgam4
— The Recount (@therecount) 9 juni 2023
“David Beckham learned to speak English for us”

Je hebt helemaal gelijk. En wat ik begreep kunnen die leden besluiten om City naar de league two te sturen bijvoorbeeld. Of puntemaftrek, kampioenschappen inleveren, etc.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:47:
[...]
[...]
De FA voert dat onderzoek niet. Het is de EPL zelf die het onderzoek reeds gedaan heeft en daaruit voort met 115 aantijgingen kwam. Die breaches moeten nu beoordeeld worden door een comité gevormd door vertegenwoordigers van de EPL zelf. De FA en EPL zijn verschillende dingen. Zie de EPL meer als een gentleman's club waarin de leden, de clubs dus, ook het bestuur vormen.
Het oordeel en eventuele straffen gaan dan ook alleen over de EPL. Niet over FA Cups en Community Shields, die vallen niet onder de EPL.
En dat heeft ook heel veel veranderd.gambieter schreef op zondag 11 juni 2023 @ 01:14:
[...]
La Liga doet dat wel met Barcelona (en terecht, alleen veel te laat). Italianen ook met Juventus.
Zolang je toestaat dat een enkele club de begroting van een klein land uitgeeft aan spelers is het voetbal fundamenteel gebroken.
Was Aguero er ook om alsnog zijn CL te vieren.Quad schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 23:09:
Ik ben benieuwd of Salt Bae in de buurt is, aangezien het in Turkije afspeelt. Moet haast wel.
City heeft het in zijn algemeenheid wel verdient. Ik gunde het Inter, maar helaas.
Ik zag gisteren nog een City fan met zo'n oud shirtje aan, die gasten moeten toch wel dol gelukkig zijn. De fans van voordat de sjeik er zat.
Gaat om dit, mooie shirt:

Ik vraag me af wat er met Lukaku moet gebeuren. Die gaat nu terug naar Chelsea? Die willen ze daar niet hebben lijkt me en hij heeft bewezen niet met druk om te kunnen gaan.
Ik zag gisteren nog een City fan met zo'n oud shirtje aan, die gasten moeten toch wel dol gelukkig zijn. De fans van voordat de sjeik er zat.
Gaat om dit, mooie shirt:

Ik vraag me af wat er met Lukaku moet gebeuren. Die gaat nu terug naar Chelsea? Die willen ze daar niet hebben lijkt me en hij heeft bewezen niet met druk om te kunnen gaan.
Ruilen voor Brobbey?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@Harribo Lijkt mij iets voor het Randzaken topic > oud bestuurders en/of trainers die zijn overleden.
(Trouwens, was hij niet voormalig premier van Italie

Geen idee, heeft die fan voor of tegen Brexit gestemd?Mosin schreef op zondag 11 juni 2023 @ 18:24:
City heeft het in zijn algemeenheid wel verdient. Ik gunde het Inter, maar helaas.
/f/image/WoPX2ZfDtuwtsaFJeWLCx6dx.png?f=fotoalbum_large)
Hij was zo te lezen ook beste vriend van Putin.JAN-B schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:04:
[...]
@Harribo Lijkt mij iets voor het Randzaken topic > oud bestuurders en/of trainers die zijn overleden.
(Trouwens, was hij niet voormalig premier van Italie)
Ik begrijp niet wat je bedoelt. Voor de City fan die het vanuit huis is, vind ik het mooi. Dat er dan weinig Engels meer aan over is... Tja. We moeten er toch aan geloven ben ik bang.Dr. Strangelove schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:14:
[...]
Geen idee, heeft die fan voor of tegen Brexit gestemd?
[Afbeelding]
Dat vraag ik me dus af, of die oudere generatie dit mooi vindt. Alles onder de 25, ongetwijfeld. Maar als je je leven lang fan bent geweest van een Engelse club die nu van buiten uit gewoon geco-opt is als een vehikel voor rijke mensen? Dunno.
Misschien denk ik te puristisch hoor, en vinden al die mensen het allang fantastisch dat ze eindelijk wat te winnen hebben.
Misschien denk ik te puristisch hoor, en vinden al die mensen het allang fantastisch dat ze eindelijk wat te winnen hebben.
Ik denk zomaar dat de meningen daarover net zo verdeeld zijn als bij beetje andere voetbalonderwerpen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoho PSV en Feyenoord zoeken een nieuwe spits
Alhoewel, hoe ie zaterdag in de laatste minuten speelde was ie een prima centrale verdediger voor City en die kunnen we prima gebruiken.
Als het bij Ajax gebeurt (makkelijk praten, kan niet) dan stopt mijn fan-zijn van Ajax onmiddellijk.Dr. Strangelove schreef op maandag 12 juni 2023 @ 20:24:
Dat vraag ik me dus af, of die oudere generatie dit mooi vindt. Alles onder de 25, ongetwijfeld. Maar als je je leven lang fan bent geweest van een Engelse club die nu van buiten uit gewoon geco-opt is als een vehikel voor rijke mensen? Dunno.
Waarbij er overigens wel verschil is, bv een situatie als de vrienden van Feyenoord die financieel helpen in moeilijke tijden, dat moet kunnen. Maar zodra er een of andere miljardair/olie land aan komt zetten is het over.
Wen er maar aan dat elke club potentieel in buitenlandse handen zal komen.
In Belgische competitie is dit al enige tijd aan de gang. En in de Premier League zo goed als allemaal.
In Belgische competitie is dit al enige tijd aan de gang. En in de Premier League zo goed als allemaal.
Zou de voorzitter van Chelsea al spijt hebben van die 500m aan uitgaven, nu Mbappé op de markt komt? Die heeft schijnbaar zelf toegegeven volgend jaar niet te willen verlengen, dus die zal deze zomer wel op de markt komen...
Ik weet niet of die ergens spijt van heeft. Volgens mij heeft hij geld genoeg, en erg onder de indruk van zijn verliezen lijkt hij niet.toolkist schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:35:
Zou de voorzitter van Chelsea al spijt hebben van die 500m aan uitgaven, nu Mbappé op de markt komt? Die heeft schijnbaar zelf toegegeven volgend jaar niet te willen verlengen, dus die zal deze zomer wel op de markt komen...
Zal wel naar Real gaan denk ik?toolkist schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:35:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ook hij loopt tzt tegen FFP aan.HollowGamer schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:36:
[...]
Ik weet niet of die ergens spijt van heeft. Volgens mij heeft hij geld genoeg, en erg onder de indruk van zijn verliezen lijkt hij niet.
Spurs zal inderdaad wel blij zijn met dit bericht, spontaan geen interesse meer vanuit Spanje voor Kane
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken