@chim0chim0 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:03:
Hoort dit allemaal niet in [Voetbal] Randzaken jongens?
Wat hoort er niet thuis in dit topic
en zou in Randzaken moeten?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
@chim0chim0 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:03:
Hoort dit allemaal niet in [Voetbal] Randzaken jongens?
XXXVI
Of tegen de Nr 2 uit de competitie of tegen de verliezend bekerfinalist. Weet niet wat het voor de PL isJeroenNietDoen schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:03:
City speelt dan de Community Shield tegen zichzelf
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Van wat ik twitter lees is het dus de 2de van de PL. City - Arsenal dus.gambieter schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 19:32:
[...]
Of tegen de Nr 2 uit de competitie of tegen de verliezend bekerfinalist. Weet niet wat het voor de PL is
Dus Arsenal of ManU. Ik verwacht ManU, is logischer, kampioenschap staat boven cupwinst.
Mooie kans op de eerste prijs van het seizoen (als je wint) of een compleet onbelanrijke oefenwedstrijd en geen echte prijs (als je verliest)JeroenNietDoen schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 20:17:
Van wat ik twitter lees is het dus de 2de van de PL. City - Arsenal dus.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Over die scheids.JAN-B schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 18:01:
[...]
@chim0
Wat hoort er niet thuis in dit topic![]()
en zou in Randzaken moeten?
Gaan we weer. Geld staat niet gelijk aan prestaties. Als dat zo was, hadden ze allang de CL moeten winnen en dat hebben ze niet gedaan dus die vlieger gaat helaas niet op. Waarom heeft PSG of Chelsea de CL nog niet gewonnen? Bovendien zijn er nog veel meer clubs met Amerikaanse/Chinese/Arabische dollars en die winnen de CL ook niet. Ajax een aantal jaar geleden speelde iedereen van de mat een budget soms 5 keer kleiner dan hun tegenstander. Hoe leg je dat uit?ephymerous schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 18:03:
Jammer dat City heeft gewonnen. Hoe mooi voetbal ze ook kunnen spelen, de wetenschap dat de oliedollars erachter zitten maakt dat ik ze weinig gun. Hup Inter
Godzijdank, anders zouden nog meer dubieuze figuren het in hun hoofd halen een voetbalclub te kopen.chim0 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:08:
[...]
Over die scheids.
[...]
Geld staat niet gelijk aan prestaties.
Voor mij is dat een zinnig argument. Clubs die voorheen een rol in de marge speelden en nu “topclubs” zijn door oliedollars genieten niet mijn voorkeur.chim0 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:08:
Prima dat je een club hekelt, maar kom wel met zinnige argumenten.
XXXVI
Maar vorig jaar 600 miljoen uitgegeven en nog niet gepakt.Sjah schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:40:
Chelsea heeft 2x de CL gepakt alweer.. PSG idd nog nooit.
Dat is vandaag de dag wel de trend, maar nog steeds niet gelijk aan prestaties.ephymerous schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:47:
[...]
Godzijdank, anders zouden nog meer dubieuze figuren het in hun hoofd halen een voetbalclub te kopen.
Nee, want je suggereert dat ze winnen door geld wat niet zo is. Laatste competitiewedstrijd Brentford uit werd verloren.[...]
Voor mij is dat een zinnig argument. Clubs die voorheen een rol in de marge speelden en nu “topclubs” zijn door oliedollars genieten niet mijn voorkeur.
Zonder het oliegeld hadden ze natuurlijk vergelijkbaar gepresteerd de laatste jarenchim0 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:59:
[...]
Maar vorig jaar 600 miljoen uitgegeven en nog niet gepakt.
[...]
Dat is vandaag de dag wel de trend, maar nog steeds niet gelijk aan prestaties.
[...]
Nee, want je suggereert dat ze winnen door geld wat niet zo is. Laatste competitiewedstrijd Brentford uit werd verloren.
[...]
XXXVI
City is een op elkaar ingespeeld elftal en dat is allemaal te danken aan Pep. Hij heeft overal waar ie gewerkt heeft zijn spel erin gekregen en dat zie je ook terug, maar je moet er wel de spelers voor hebben. Want er spelen wel grote spelers zoals De Bruyne, Haaland en Gundogan maar City als club heeft niet de naam en status zoals een PSG, Real, United, Barca of Juve. Er speelt geen Messi, Ronaldo, Mbappé of Neymar.ephymerous schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:20:
[...]
Zonder het oliegeld hadden ze natuurlijk vergelijkbaar gepresteerd de laatste jaren
Zeker spannend, 15 minuten geleden ingeschakeld. Union krijgt in de 88e minuut een goal tegen waardoor Genk kampioen lijkt te worden.bie100 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:43:
zijn er nog mensen die naar de ontknoping van de Belgische competitie kijken? wel spannend
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik las het ook:gambieter schreef op maandag 5 juni 2023 @ 00:05:
Zlatan Ibrahimovic met pensioen. Even ter herinnering:
[YouTube: Zlatan Ibrahimovic's famous 30-yard bicycle kick vs England]
[YouTube: ICONIC IBRAHIMOVIC Solo Goal | Ajax - NAC Breda (22-08-2004) | Goal]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Antwerp had over de scheidsrechter ook absoluut niet te klagen. Volgens mij had Genk 2 keer een penalty kunnen krijgen en had zeker die laatste claim op de stip gemoeten. Daar werd die buitenspeler van Genk gewoon tegen de voet aan getikt in de 16.Maarten_E schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:36:
Jammer voor Union die ik het gun, maar mooi voor Van Bommel, die in België toch een kleine Remontada beleeft.
Die tweede was wel apart dat de VAR niet ingreep inderdaad, speler werd duidelijk geraakt.JanW schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:39:
[...]
Antwerp had over de scheidsrechter ook absoluut niet te klagen. Volgens mij had Genk 2 keer een penalty kunnen krijgen en was zeker die laatste claim had op de stip gemoeten. Daar werd die buitenspeler van Genk gewoon tegen de voet aan getikt in de 16.
gambieter schreef op maandag 5 juni 2023 @ 00:05:
Zlatan Ibrahimovic met pensioen. Even ter herinnering:
[YouTube: Zlatan Ibrahimovic's famous 30-yard bicycle kick vs England]
[YouTube: ICONIC IBRAHIMOVIC Solo Goal | Ajax - NAC Breda (22-08-2004) | Goal]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Komt waarschijnlijk omdat ie er een overdreven buiteling van maakte.Gynnad schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:50:
[...]
Die tweede was wel apart dat de VAR niet ingreep inderdaad, speler werd duidelijk geraakt.
Was een buitenspelsituatie voor die fout waardoor ze daarop zijn teruggekomen.toolkist schreef op maandag 5 juni 2023 @ 13:43:
[...]
Komt waarschijnlijk omdat ie er een overdreven buiteling van maakte.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dat dachten ze vast ook een hele tijd van Man City. Zolang er geld is, is alles mogelijk. Dat alles niet geweldig loopt op dit moment wil niet zeggen dat het dat niet gaat doen. Uiteindelijk zullen ze er vast komen zolang dat geld er maar ingepompt wordt. Zo enorm ver weg van het ultieme succes (de CL-win) zijn ze nou ook weer niet. Zou wel helpen om een keer een goede coach en iemand met een idee in te huren.alexbl69 schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 19:32:
‘Paris Saint-Germain neemt na één jaar alweer afscheid van coach Christophe Galtier’
Wat een klucht blijft het daar toch. Dat hele PSG is niks en het zal ook nooit wat worden. Ja, een mooie plek voor voetbalmiljonairs om te proberen voetbalmiljardairs te worden.
Elect a clown, expect a circus.
Only fools are enslaved by time and space.
Dat lijkt me een acceptabele keuze.Slasher schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:34:
Messi gaat naar Inter Miami
Dacht even dat hij net zoals Benzema en Ronaldo naar de woestijn zou gaan, maar goed hier zal hij vast ook niet tegen het minimumloon gaan voetballen, ware het niet dat de MLS een salary cap heeft.
Niet voor designated players, waar elke club er 3 van mag hebben. Daar zal Messi ook onder vallen en zo een flink hoger salaris dan zijn teamgenoten krijgen.Slasher schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:34:
Dacht even dat hij net zoals Benzema en Ronaldo naar de woestijn zou gaan, maar goed hier zal hij vast ook niet tegen het minimumloon gaan voetballen, ware het niet dat de MLS een salary cap heeft.
400 miljoen per jaar las ik ergens.dutchgio schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 18:45:
[...]
Niet voor designated players, waar elke club er 3 van mag hebben. Daar zal Messi ook onder vallen en zo een flink hoger salaris dan zijn teamgenoten krijgen.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat gebeurt in mindere mate ook al binnen Europa, dus dat is niet zo gek. Blijkbaar is meer altijd beter voor de spelers en velen geven ze daar ook nog gelijk in. Het geeft wel een beetje het falliet van de maatschappij aan.Gunner schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:11:
400 miljoen? In de VS?
Sowieso een aparte ontwikkeling al die oudere spelers die naar C competities verhuizen voor een bizar salaris.
[ Voor 14% gewijzigd door mavaros op 07-06-2023 21:22 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kennelijk hebben alle MLS franchises meebetaalddutchgio schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:14:
Naar verluid springen zelfs Adidas en Apple als sponsoren van de MLS bij om het mogelijk te maken.
🚨😳 Included in Lionel Messi's deal with Inter Miami:
— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) 7 juni 2023
➡️ Percentage on subscriptions to the MLS Season Pass from APPLE TV, paid directly by APPLE
➡️ Percentage of Inter Miami shirt sales, paid directly by Adidas
➡️ Possibility of acquiring an MLS franchise at the end of his… pic.twitter.com/liWC0wgDt8
[ Voor 7% gewijzigd door Exocet op 07-06-2023 21:33 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het bewijs dat strafrechtelijk straffen werkt.br00ky schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:39:
Opvallend dat allerlei deskundigenna de gestaakte wedstrijden lof spraken over de Engelse situatie. Dat het daar helemaal niet meer voorkwam. Een illusie te denken dat de supporters zelf dus zijn veranderd...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat bedoel ik, "de illusie dat supporters zelf zijn veranderd". Tijd voor een Europese lijn, al zal dat met de non-EU Britten wel weer lastig zijn.Superkiwi schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:42:
Kleine nuance: volgens mij had men het erover dat het in Engelse stadions niet meer voorkwam.
[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 07-06-2023 21:49 ]
Affluiten en beker naar Fiorentina bedoel je?gambieter schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:36:
Nou, de West Ham supporters laten ook zien veel geleerd te hebben van de wedstrijd tegen AZ. Dronken tuig dat een aansteker gooit en allerlei bekers. Leegruimen dat vak.
Volgens mij gaat de hele MLS meebetalen, en Adidas, en Apple.Slasher schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:34:
Gewoon negeren en doorspelen.Superkiwi schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:35:
Allejezus. Ga gewoon naar binnen scheids.
Als je Engelsen loslaat op ons vaste land, gaan ze nog steeds los als de situatie er is.br00ky schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:39:
Opvallend dat allerlei deskundigen na de gestaakte wedstrijden lof spraken over de Engelse situatie. Dat het daar helemaal niet meer voorkwam. Een illusie te denken dat de supporters zelf dus zijn veranderd...
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-06-2023 22:23 ]
[ Voor 14% gewijzigd door mavaros op 07-06-2023 22:25 ]
Jij jinxt echt alles de andere kant op he?mavaros schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:23:
Die pingel gaat mis.
[ Voor 69% gewijzigd door mavaros op 07-06-2023 22:35 ]
Ik ben nu voor InterAls City wint, zou dat héél misschien wel een eind kunnen maken aan de jarenlange broedertwist tussen Liam en Noel Gallagher, die zoveel modder naar elkaar gooiden dat de band in 2009 uit elkaar viel.
Beetje schandalig, 50 miljoen maar. Ik hoop dat hij er zijn hypotheek van kan betalen.Harribo schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:27:
Mijn excuses, Messi verdient in Amerika 50 miljoen per jaar met extra constructies erbij
Pep zou toch stoppen bij city als de CL winnen? Meende ik ergens opgevangen te hebben.HollowGamer schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 16:05:
[...]
Beetje schandalig, 50 miljoen maar. Ik hoop dat hij er zijn hypotheek van kan betalen.
Geen zin in de CL finale. City zal wel weer winnen, en ik heb niets met City en hun fans.
Elect a clown, expect a circus.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
'Men' denkt dat ie dan einde contract stopt als clubcoach en een land wil gaan trainen.Slasher schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 16:17:
[...]
Pep zou toch stoppen bij city als de CL winnen? Meende ik ergens opgevangen te hebben.
⏩ PVOutput☀️
Aja, 300 feitjes over de aardige serveerster van het café op de hoek van de Hagia Sophia. Als ik zulke verhalen wil ga ik wel wielrennen kijken.Grindtegel schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:01:
bij ziggo zit sierd, dus als de wedstrijd niks wordt heb ik toch nog plezier, altijd fijn
Alles beter dan de ouwe garde. Geef jongeren en andere maar eens de kans.Quad schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:02:
Teun de Boer is wel fijn.
Maar bij de opkomst vind ik wel dat hij z'n mond had mogen houden.Zonde van de mooie pianomuziek.
hahaha ja maar dat vind ik nou net zo leuk van hem, beetje ouwehoeren als het kanMaarten_E schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:02:
[...]
Aja, 300 feitjes over de aardige serveerster van het café op de hoek van de Hagia Sophia. Als ik zulke verhalen wil ga ik wel wielrennen kijken.
Bij het wielrennen kan ik het wel hebben, waarschijnlijk omdat ik geen enkel idee heb wie moet winnen of hoe het spel werkt.Maarten_E schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:02:
[...]
Aja, 300 feitjes over de aardige serveerster van het café op de hoek van de Hagia Sophia. Als ik zulke verhalen wil ga ik wel wielrennen kijken.
Niet fit, zegt commentator net.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:06:
Voorbereiding gemist, waarom speelt Walker niet?
[ Voor 17% gewijzigd door d-vine op 10-06-2023 21:14 ]
City houdt het veld ook erg groot, normaal is alles juist heel compact.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:19:
Bizar begin, Inter zit er kort op. City niet in gewone doen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nog even aan je zou denken dat voetbal te commercieel is geworden en niet meer om de sport gaatGrindtegel schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:12:
over nikszeggende feitjes gesproken, bij inter spelen ze allemaal met verschillende schoenen, bij City zie ik alleen maar witte schoenen, toeval of dikke sponsordeal? wel gaaf iedereen met dezelfde kicks (maar ook saai)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq