Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Toen ik jong was, speelden ze voetbal met ballen, waar de huidige generatie niks mee zou kunnen. Die breken hun been als ze zo'n bal schieten of trappen e bal totaal verkeerd.Tk55 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:48:
[...]
Dat zie je misschien wanneer de bal de voet al heeft verlaten, maar voordat iemand de bal schiet? Echt niet.
Het gebeurt veel vaker. Ik weet niet precies wanneer het is veranderd, maar een aantal jaar geleden was dit nog niet zo.
Ik heb geen magische krachten ofzo, maar zie redelijk vaak wel of een bal een goal gaat worden. De enige dwarsliggert is dan de keeper. Maar ik kan echt heel veel situaties verzamelen van vooruitziende doelpunten. Trouwens ook van heel veel stomme missers of onmogelijke goals. Het heft elkaar wel op.
p.s. Bij hele goede aanvallen zie je het zelfs al in de aanval gebeuren. Bij Ajax weet je na 5 minuten al of het vanavond iets gaat worden. Hetzelfde zie je bij minder goede clubs gebeuren, zoals VVV of noem maar een club.
Vanavond heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat Roma een lange neus gaat trekken. Ik hoop het niet.
[ Voor 16% gewijzigd door mavaros op 31-05-2023 22:14 ]
Oscars?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Schrik er gewoon wakker van
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Roma ligt nog niet op de rug.gambieter schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:19:
Mooi en terecht. Na de 1-0 wilde Roma niet meer voetballen, alleen nog maar duiken en zeuren. Dat het een eigen goal is maakt het alleen maar leuker
Hopen op een eeuwig gelijkspel
Zou daarom top zijn als ie naar PSG gaat, maakt PSG nog irritanter.Gunner schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:43:
Mourinho maakt alle teams die hij coacht wel aardig unlikeable idd.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 33% gewijzigd door FreakNL op 31-05-2023 22:42 ]
Verder weinig goed voetbal deze wedstrijd.
Ik ook, maar als het hardop wordt uitgesproken, zit je meestal mis.Vlassie1980 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:32:
Mag hopen dat Sevilla vlak voor tijd even de 2-1 maakt, lekker man
Hup Sevilla
In Engeland houden ze er niet van als je veel meer van de situatie probeert te maken en daar fluit de scheids naar. Valt ie gewoon dan heeft ie nog een kans, nu gooit ie zelf z'n been opzij en laat het veel meer lijken dan het is.FreakNL schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:41:
Volgens mij kun je hier prima een pingel voor geven. Hij schampt de bal maar schoffelt de tegenstander.
Eigenlijk is dat het meest irritante aan deze wedstrijd,die man.PWM schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:42:
Geen pingel, terecht. Maar Mourinho die dan om een kaart gaat vragen... Die man is 1 van de slechtste dingen die voetbal de afgelopen 70 jaar is overkomen.
Denk je hem weg,dan wordt het al leuker om naar te kijken.
Bounou goed gekeept.
Twee teams die aan elkaar gewaagd zijn
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 31-05-2023 22:47 ]
edit: En weer loopt dat sujet buiten zijn stippelhok en niemand die ingrijpt. Waar is nu de vierde man in dit soort gevallen. Trainers van andere clubs worden terecht in hun hok teruggezet, maar Mourinho is een soort speciaal geval.
En nee, ik heb geen hekel aan Mourinho. Hij levert wat je vraagt, en dat is in de voetbalwereld genoeg. Ik heb wel mijn bedenkingen dat er kennelijk andere regels gelden voor die Portugese voetbalfreak.
[ Voor 82% gewijzigd door mavaros op 31-05-2023 23:00 ]
Niet per ongeluk, gewoon als fuck you. Het is gewoon een slecht mens en niemand durft wat door zijn status.
edit: Ik ga mijn geld op Sevilla zetten. Ze laten de koppies niet hangen. Dat scheelt denk ik.
Het worstelt en komt boven, maar dan reken ik Mourinho niet mee in het verhaal.
edit: Bij ons worden wedstrijden gestaakt al er bier op het veld wordt geworpen. In deze wedstrijdnegeren ze dit compleet en gaan ze gewoon door.
[ Voor 105% gewijzigd door mavaros op 31-05-2023 23:22 ]
Dus Roma zal wel winnen.
Mourinho geniet ik intens van trouwens. Al die haat voor hem, heerlijk. Wat een figuur. Zoals ik ook van Van Gaal kan genieten als hij zijn act doet. Geeft kleur.
[ Voor 43% gewijzigd door FreakNL op 31-05-2023 23:40 ]
Dit gaat weer nergens over.
Dit kan gewoon niet, wanneer je fair play en dat soort holle woorden loopt te prediken als UEFA.
In Zuid Amerika zie je dit soort onzin niet gebeuren. Ja, je hebt te maken met 10 gele kaarten en regelmatig worden er ook meerdere rode kaarten getrokken, maar de trainer zal nooit mogen acteren als twaalfde speler.
Dat gebeurt nu wel. En het mag gewoon. Ook dat mag kennelijk binnen het voetbal.
@ tweakdude: Sevilla weigert om te capituleren. Dat maakt het extra halfuur juist interessant.
Feyenoord ging in dit geweld tenonder en Ajax overkwam eerder hetzelfde.
Qua voetbal is het een retespannende wedstrijd. Qua schoonheid kan het niet tippen aan mijn derde vriendinnetje.
Hup Sevilla.
[ Voor 24% gewijzigd door mavaros op 31-05-2023 23:48 ]
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je zal ook zien dat ze richting de Roma fans de pingels mogen gaan nemen, dat is echt wel een voordeel.mavaros schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 23:52:
Zal je zien dat Roma via pingels gaat winnen.
edit: En daar gaat Roma met Mourinho door het afvoerputje. Er bestaat gelukkig gerechtigheid.
Daar had Feyenoord kunnen staan.
[ Voor 40% gewijzigd door mavaros op 01-06-2023 00:04 ]
Uh oh fans op het veld
Gewoon door hun benen te gebruiken.dglavimans schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:03:
Lol hoe kunnen al die fans het veld op
De minder onsympathieke club/coach heeft gewonnen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
[ Voor 19% gewijzigd door Ruzor op 01-06-2023 00:19 ]
Iets voor Feyenoord ofzo.Vlassie1980 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:13:
Toch triest dat je Wijnaldum zo ziet, paar jaar terug draaide hij nagenoeg zelf Barcelona nog de nek om. Jullie weten wel, die wedstrijd waarbij ze 4-0 wonnen op Anfield.
Het is opzich een goede speler en daar in Rotterdam wens ik ze in Europa alle geluk en wijsheid toe.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ja doei, dan hadden we om half 3 nog aan het kijken geweestgws24 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:18:
Oef, van de 146 minuten dus maar 66 minuten daadwerkelijk gevoetbald, oftewel 80 minuten lag het stil. Aub zo snel mogelijk naar zuivere speeltijd toe.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Deze keer niet zie ik net
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat is ook niet gek aangezien de Europa League in principe de opvolger is van de UEFA Cup (Europa CUP III).mavaros schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:24:
Die beker is gewoon dezelfde beker als ooit in de Europacup 3.
Hij heeft zich ook verbaal misdragen tegen de arbitrage in de parkeergarage.Ruzor schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 00:17:
Ik vind dat Mourinho nu wel een Europa league-sleutelhanger verdient heeft
Ik zie het liefst dat die man gewoon verdwijnt als coach maar dat zal helaas wel niet gebeuren
Wat is het toch een nare vent, vloekend en tierend in de parkeergarage nog even nawoord doen bij de scheids.
Je hebt verloren Mourinho, accepteren
[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 01-06-2023 10:06 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vlassie1980 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:05:
https://www.vi.nl/nieuws/...H5kyFO1Rct8IDwstTII2SoVt4
Wat is het toch een nare vent, vloekend en tierend in de parkeergarage nog even nawoord doen bij de scheids.
Je hebt verloren Mourinho, accepteren
:strip_exif()/f/image/GADcCy55IT0cbLHQk76Tk8eW.jpg?f=fotoalbum_large)
Sorry kon deze niet laten ;-)
Ja, zie het nu ook net. Jammer dat Taylor geen sleutelhanger bij had. Leek me een uitstekend moment om die te overhandigen.Harribo schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:27:
[...]
Hij heeft zich ook verbaal misdragen tegen de arbitrage in de parkeergarage.
Ik zie het liefst dat die man gewoon verdwijnt als coach maar dat zal helaas wel niet gebeuren
[ Voor 93% gewijzigd door Maarten_E op 01-06-2023 12:05 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Intussen is de scheidsrechter met zijn gezin ook belaagd op het vliegveld door AS Roma tuig. Hoog tijd dat Roma geen toegang meer krijgt tot Europees voetbal en Mourinho een heel lange schorsing krijgt.
100% mee eens, hoe bizar is dit. Mourinho moet toch ook doorhebben dat hij door zijn gedrag dit tuig beïnvloedt.gambieter schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:25:
https://nos.nl/artikel/24...ans-bekogeld-op-vliegveld
Intussen is de scheidsrechter met zijn gezin ook belaagd op het vliegveld door AS Roma tuig. Hoog tijd dat Roma geen toegang meer krijgt tot Europees voetbal en Mourinho een heel lange schorsing krijgt.
Slimme scheids.Uefa is investigating claims the referee due to officiate the Champions League final next week was a keynote speaker at an event organised by a far-right politician. Szymon Marciniak, who also refereed the World Cup final, spoke at an event in Poland on Monday which was organised by Sławomir Mentzen.
Mentzen, the leader of the Confederation party, is known for launching the political slogan “We stand against Jews, gays, abortion, taxation and the European Union”.
Buiten het stadion gebeurd dus UEFA heeft er niks mee te maken.gambieter schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:25:

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wow wtf, dit moet echt keihard aangepakt worden!gambieter schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:25:
De vraag is of de club Roma in deze kwestie veel/iets te verwijten valt. Waarbij je wel kunt stellen dat Mourinho de 'toon heeft gezet' door zich weer als een slechte opgefokte verliezer te gedragen. Als je het hebt over de 'voorbeeldfunctie' van spelers en trainers.Player1S schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 08:40:
[...]
Buiten het stadion gebeurd dus UEFA heeft er niks mee te maken.![]()
spoiler:Dat is waar ze zich achter zullen verschuilen ipv club hard straffen
Natuurlijk kan Roma daar wel wat aan doen. Gelijk keihard Mourinho verbaal neerknuppelen en heel erg duidelijk spelers en coach aan hun verantwoordelijkheden herinneren, en hard straffen binnen de staf en spelersgroep.SterqVerhael schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 09:28:
De vraag is of de club Roma in deze kwestie veel/iets te verwijten valt. Waarbij je wel kunt stellen dat Mourinho de 'toon heeft gezet' door zich weer als een slechte opgefokte verliezer te gedragen. Als je het hebt over de 'voorbeeldfunctie' van spelers en trainers.
Voorbeeldfunctie is het correcte woord. En clubs mogen daar wmb heel hard en heel vaak aan herinnerd worden met puntenaftrek, wedstrijden zonder publiek etc.
Lijkt me niet heel fair.
Jawel. Het is een consequentie van het wangedrag van coach en spelers. En het is niet de eerste keer.SterqVerhael schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:12:
Helemaal eens, maar een voetbalclub kan ook niet supporters tot op een vliegveld volgen om te kijken wat ze daar allemaal in hun eigen tijd aan het doen zijn. Dat ze op dat moment een Roma shirt dragen, maakt nog niet dat Roma daar als club opeens op die plek ook de volle verantwoordelijkheid voor draagt.
Lijkt me niet heel fair.
Dit huilerige "wij kunnen er ook niets aan doen" van clubs moet maar eens afgelopen zijn. Nu doen ze niets.
Zelfde voor een Klopp en Liverpool bij de 4-3 winst tegen Spurs. Daar had Liverpool keihard moeten ingrijpen en niet moeten wachten op de FA.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 02-06-2023 14:16 ]
Ik zeg nergens dat ze er niets aan kunnen doen, maar dat is heel iets anders dan de verantwoordelijkheid dragen voor al je supporters op een vliegveld. Je kunt het doen en laten van je supporters niet overal tot op de voet gaan volgen als club.gambieter schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 14:15:
[...]
Jawel. Het is een consequentie van het wangedrag van coach en spelers. En het is niet de eerste keer.
Dit huilerige "wij kunnen er ook niets aan doen" van clubs moet maar eens afgelopen zijn. Nu doen ze niets.
Zelfde voor een Klopp en Liverpool bij de 4-3 winst tegen Spurs. Daar had Liverpool keihard moeten ingrijpen en niet moeten wachten op de FA.
mijn 1e reactie > lijkt me niks;
of misschien toch wel?
The fuck joh.. Gaat lekker zogambieter schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:25:

Offtopic:
Las vandaag ook nog een nieuwsbericht over een jong gozertje (15) die dood is geslagen op een jeugd toernooi in Duitsland..
Talentvol maar de maniertjes mag ie in Eindhoven laten.JAN-B schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:49:
Arsenal heeft belangstelling voor Xavi Simons![]()
of misschien toch wel?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Vanmiddag FA Cup finale City - United! * chim0 is ready

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Eds7rolFEoVbjy7qOa5iQoz2.jpg?f=user_large)
BBC One gaat hem ook uitzenden lees ik net vanaf 14:50 uur.
[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 03-06-2023 11:11 ]
Eitje voor City denk ikchim0 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:03:
Hoort dit allemaal niet in [Voetbal] Randzaken jongens?
Vanmiddag FA Cup finale City - United! * chim0 is ready![]()
[Afbeelding]
BBC One gaat hem ook uitzenden lees ik net vanaf 14:50 uur.
Ziggo zendt het ook uit
Veel plezier alvast!
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 03-06-2023 11:22 ]
It ain't over till..Harribo schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 11:22:
[...]
Eitje voor City denk ik
Ziggo zendt het ook uit
Veel plezier alvast!
Klopt, ik ga bij m'n pa kijken, die heeft Ziggo.
Thnx man! Pep en consorten moeten dit jaar gewoon de triple pakken. Moet gewoon. Kan niet anders met al dat geld en al die spelers. Als het dit jaar niet lukt, weet ik het ook niet meer. Al heb ik een hard hoofd in de CL finale. Inter gaat echt vervelend zijn en kan zomaar roet in het eten gooien.
Ik zie alleen niet goed in op welke positie.JAN-B schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 17:49:
Arsenal heeft belangstelling voor Xavi Simons![]()
of misschien toch wel?
In de frontlinie hebben we: Martinelli, Trossard, Jesus, Saka, Nketiah en Nelson.
Er gaan geruchten dat Nketiah verkocht wordt omdat ie meer speeltijd wil en er nog wel gekeken wordt naar een meer goalgetter spits, maar Simons is niet dat profiel.
Dan is er met het vertrek van Xhaka wel een plek op het middenveld. Beetje LM/CM rol. Das dan de enige plek waarvan ik zie dat ze hem gaan halen. Maar goed, wij hebben ook nog ESR die eigenlijk exact hetzelfde spelersprofiel is dan Simons, Engels en eigen jeugd. Waarom zou je die niet willen behouden.
Volgens mij heeft Arsenal inderdaad helemaal geen plek voor Xavi Simons. En als ze em nou voor 30m ofzo konden kopen was dat voor Arsenal nog niet zo'n probleem, maar om voor het dubbele een backup te kopen?JeroenNietDoen schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 13:16:
[...]
Ik zie alleen niet goed in op welke positie.
In de frontlinie hebben we: Martinelli, Trossard, Jesus, Saka, Nketiah en Nelson.
Er gaan geruchten dat Nketiah verkocht wordt omdat ie meer speeltijd wil en er nog wel gekeken wordt naar een meer goalgetter spits, maar Simons is niet dat profiel.
Dan is er met het vertrek van Xhaka wel een plek op het middenveld. Beetje LM/CM rol. Das dan de enige plek waarvan ik zie dat ze hem gaan halen. Maar goed, wij hebben ook nog ESR die eigenlijk exact hetzelfde spelersprofiel is dan Simons, Engels en eigen jeugd. Waarom zou je die niet willen behouden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zo snel dat Wytze het al eerder zag, geluid lijkt voor te lopen op het beeld.
Wytze heeft die voorspellende gavesdutchgio schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:03:
Hele snelle goal.
Zo snel dat Wytze het al eerder zag, geluid lijkt voor te lopen op het beeld.
Het is hands en de bal wordt van richting veranderd, tsja.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:32:
Pff dit is toch geen penalty.
Volgens de regels uiteindelijk wel...Chelseamarre123 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:32:
Pff dit is toch geen penalty.
Verstandig. Stel je voor dat er een goal wordt gescoorddutchgio schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 16:34:
Wel bijzonder om het spel stil te leggen voor een VAR check terwijl het gewoon bezig was.
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken