Suarez zou mooi zijn als hij nog een jaartje terug wil komen, maar niet als eerste spits. Laatste jaar bij Atletico heeft hij lang niet alles gespeeld, dus of hij nog een beetje niveau heeft is maar de vraag. Brobbey als eerste spits zie ik ook niet zitten, om redenen die al vaker genoemd zijn. Fitheid, kwaliteit en prijskaartje.
Maar er zijn wel meer posities waarbij ik me afvraag wat er mee gaat gebeuren. Doelman? Gaan we nog een jaar door met Pasveer als eerste doelman? Ik lees dat Stekelenburg er ook nog een jaar aan vast plakt. Maar wat mij betreft gaan we Gorter in de voorbereiding het vertrouwen geven, kijken hoe hij het daar doet.
Achterin hopen dat we 't bij elkaar kunnen houden, maar er is interesse voor Martinez, Mazraoui is weg en van Rensch ben ik nog steeds niet overtuigd. Timber lijkt gelukkig wel een jaar te blijven. Blind... Dat wordt weer een jaar lang bibberen. Bij nader inzien is 't toch tijd om goed te investeren in de achterhoede
Middenveld idem, Gravenberch weg. Alvarez blijft hopelijk nog, die is heel belangrijk als breker op 't middenveld en is voetballend ook gegroeid. Klaassen is een nuttige speler, maar je mist gewoon wat voetballend vernuft daar. Iemand die met een goede pass een medespeler weg kan sturen. Klaassen maakt vooral meters zonder bal en Alvarez heeft die kwaliteiten ook niet. Taylor schuift natuurlijk door naar de plek van Gravenberch, daar lijkt 't tenminste nu op. Die heeft wel wat meer voetballende kwaliteiten.
Voorin is 't nog wel karig. Tadic hebben we nog, Haller zal wel naar Dortmund gaan en Antony lijkt achter EtH aan te gaan. Daar blijft niet veel over op het moment. Kortom, tijd om door te pakken voor Hamstra en Huntelaar.