Toon posts:

[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Je kan hele discussies voeren wanneer iemand een club/cultheld is of niet.
Maar in mijn optiek hoort Bram van Polen daar wel bij.

Zit sinds zijn 20e bij PEC Zwolle en heeft verlengd met een 17e contractjaar.
Aanvoerder Bram van Polen tekent bij voor zeventiende jaar

PEC Zwolle en aanvoerder Bram van Polen, ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en dat zal ook komend seizoen weer zo zijn. De 37-jarige verdediger heeft zijn aflopende verbintenis bij de Blauwvingers met één jaar verlengd. Van Polen gaat daarmee voor zijn zeventiende achtereenvolgende seizoen bij de koploper van de Keuken Kampioen Divisie.
Maar het mooiste komt nog:
Tot slot: zoals velen weten, probeer ik ieder jaar iets ludieks in mijn contract te laten zetten. Dit jaar wil ik de supporters van PEC Zwolle bedanken voor hun onvoorwaardelijke steun die ik altijd gevoeld heb. In goede, maar ook in mindere tijden. Met een speciale munt, die iedere seizoenkaarthouder, sponsor en vrijwilliger ontvangt wil ik vrijdag een rondje geven aan het hele stadion.
Ik vind dit geniaal! d:)b

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:20

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
toolkist schreef op woensdag 12 april 2023 @ 06:56:
Daarom noem ik het ook een heropbouw. Timber, Kudus en Alvarez zullen wel gaan, dan ben je een groot deel van je as kwijt. Bergwijn Berghuis Klaassen Tadic, minimaal 1 van die drie moet je denk ik willen vervangen gezien leeftijden/presteren dit seizoen. dan rechtsback nog een een opbouwend sterke middenvelder.
De term tussenjaar kwam van iemand anders waar ik op reageerde. Ik vind dat we het tussenjaar nu wel gehad hebben, komend jaar moet er gewoon naar kunnen van de selectie gepresteerd worden want het mislopen van prijzen kan je echt niet puur daaraan ophangen, integendeel.
Daarnaast moet de selectie ook gewoon vernieuwd worden zoals je zegt. Rensch moet je ook gewoon verkopen en wat voor terughalen of jeugd doorstromen, daarmee ga je er niet op achteruit.

Wanneer de selectie op tijd klopt en de trainer/coach genoeg tijd heeft voor de voorbereiding dan hoeft het echt geen tussenjaar te zijn. Ja dan wordt er wel opgebouwd, maar dat doet een gezond Ajax eigenlijk elk jaar en hoeft de prijzen niet in de weg te staan. Dat het nu mis loopt is juist omdat er bijna geen bruikbare versterkingen zijn geweest en er organisatorisch een potje van gemaakt is.
Dat valt dit seizoen toch alles mee?
Nee ik ook dit seizoen heb ik vaker langs zien komen dat spelers juist wel of niet bij de selectie zaten en dat doet echt wat met de prestaties van Jong.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Even naar randzaken:
thunder8 schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:07:
[...]

Higler is gewoon totaal ongeschikt om een wedstrijd te fluiten. Zelfs voor amateurs is hij nog te slecht. Inderdaad had de wedstrijd 2x stilgelegd moeten worden, vanwege een voorwerp op het veld gooien. Dit is ernstiger spelbederf dan een half bekertje bier op het veld gooien bij het scoren van je team. En daar wordt ook voor gestaakt volgens de KNVB. Daarnaast inderdaad in de weg lopen en het gedrag erna, hoewel ik wel van mening ben, dat alleen de betroffen speler en de captain naar de scheids kunnen en mogen, rest moet gewoon wegblijven. En alle 3 goals buitenspel, daar was ook nog wel wat op aan te merken, maar dat is dan aan de VAR. Minimaal 1 goal lijkt het lijnenspel pas getekend te worden, nadat de bal al is vertrokken, maar die beelden kwamen ook pas "eeuwen" later. Het gemiereneuk met buitenspel ben ik intussen ook helemaal zat, schaf die regel maar gewoon af. Het gaat nu bijna altijd over centimeters ipv meters en dat komt het spel niet ten goede. Je moet als supporter nu na een goal ook nog eerst minuten wachten of er misschien niet een VAR de goal afkeurt, voordat je kan juichen. Hele sfeer gaat op deze wijze naar de kloten.... :-(
Heb je de reactie van de KNVB ook meegekregen?
Verschil
Volgens Schippers zit er een duidelijk verschil tussen een voetbal en een aansteker of een beker bier. "Het gaat om voorwerpen waarmee spelers verwond kunnen worden", legt de KNVB-woordvoerder uit. "Dingen waar niet mee wordt gevoetbald."
Dit slaat toch nergens op? Nu komt het wéér op een interpretatie van een scheidsrechter aan.

En de KVNB zelf heeft het helemaal niet over verschil aan voorwerpen gehad. Juist in het statement leek een lijn getrokken te worden, dat wordt door één wedstrijd, één scheidsrechter, weer teniet gedaan.

Wat is er nu mis met toegeven, sorry, hij had de wedstrijd inderdaad moeten staken, we gaan in overleg en zorgen dat dit niet weer gebeurd..?

Ik bedoel, fouten maken kan, maar wees daar eerlijk over en ga nu niet weer die, toch al dunne, lijntjes wegvagen.

Bas Nijhuis gaf vorige week ook aan bij VI, je ziet niet of het een glas of plastic beker is, vol of leeg, die dingen worden met zeik en al weggegooid het veld op, dat wil je gewoon niet meer.

[Voor 3% gewijzigd door Quad op 17-04-2023 13:05]

PVOutput☀️
Darts🎯

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 14:47

thunder8

Het gedonder begint weer.

Quad schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:03:
Even naar randzaken:

[...]

[...]

Dit slaat toch nergens op? Nu komt het wéér op een interpretatie van een scheidsrechter aan.

En de KVNB zelf heeft het helemaal niet over verschil aan voorwerpen gehad. Juist in het statement leek een lijn getrokken te worden, dat wordt door één wedstrijd, één scheidsrechter, weer teniet gedaan.

Wat is er nu mis met toegeven, sorry, hij had de wedstrijd inderdaad moeten staken, we gaan in overleg en zorgen dat dit niet weer gebeurd..?

Ik bedoel, fouten maken kan, maar wees daar eerlijk over en ga nu niet weer die, toch al dunne, lijntjes wegvagen.

Bas Nijhuis gaf vorige week ook aan bij VI, je ziet niet of het een glas of plastic beker is, vol of leeg, die dingen worden met zeik en al weggegooid het veld op, dat wil je gewoon niet meer.
Nee, had de uitleg van de KNVB niet meegekregen, maar die uitleg slaat ook nergens op. De stelling was: Als er objecten op het veld worden gegooid, gaat er een pauze ingelast worden en bij een 2de keer gaan we staken. Een bal is ook een object en in dit geval zal het geen speler verwonden, maar het is wel ernstig spelbederf. De uitleg is dan ook schandalig. En dit gaat met deze uitleg ook vaker plaatsvinden, want je mag blijkbaar wel rechtmatig gewoon het veld bombarderen met ballen.... 8)7 8)7 8)7 8)7 En nu mag je dus wel weer lege bekers op het veld gooien of papierproppen, want die verwonden ook geen speler. Hoe dom wil je deze regel hebben! |:( |:( |:( |:(

Het is niet de eerste keer dat Twente genaaid wordt door de beslissingen van deze scheids. Vaak stel ik dan wel dat we beter hadden moeten spelen, maar als je op deze wijze 2x een belovende aanval weet te saboteren als supporters, dan moet er actie ondernomen worden, hoe dan ook. Ik weet dat het niets gaat veranderen aan de uitslag gisteren, maar ik weet wel wat er gaat gebeuren als deze zelfde scheids weer eens in de Veste gaat fluiten. Dan verwacht ik een barrage van voetballen vanaf de trubune... (En dan zal je zien dat er ineens wel gestaakt gaat worden.... )

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Quad
  • Nu online
Het aanbod van ESPN om de Eredivisie vanaf 2025 heeft concurrentie gekregen, en ik denk dat dit hele goede concurrentie is voor de TV kijker.

Helaas geen bedragen bekend gemaakt, maar als het ver onder de 1,7 miljard van ESPN ligt, zullen de TV aanbieders het toch wel niet doen.

Eigenlijk zetten ze hiermee ESPN een beetje buitenspel, waarschijnlijk zijn ze het er ook niet mee eens met de kosten per abonnee voor het openstellen van ESPN1, plus de moeizame onderhandelingen elke keer voor het aanbieden van ESPN 1-4 zal ook vast een reden om maar zelf met een plan te komen.

Het bedrag per abonnee lag bij FOX Sports destijd op zo'n 2 euro/ maand voor KPN om FOX Sports 1 open te zetten. (met 2,3 miljoen abonnees is dat zo'n 55 miljoen kosten per jaar. )
Nederlandse TV-aanbieders maken zich sterk voor het Nederlandse voetbal
17 april 2023

Vier Nederlandse TV-aanbieders -DELTA, KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo- willen zich de komende jaren samen sterk maken voor het Nederlandse voetbal en voor het kijkplezier van alle voetballiefhebbers. Daarom hebben zij gezamenlijk de Eredivisie CV (ECV) benaderd met een voorstel om voetbal via TV breder beschikbaar te maken. De TV-aanbieders willen op basis hiervan in gesprek met ECV over de televisierechten van de Eredivisie vanaf 2025.

De voetbalrechten worden nu geëxploiteerd door de Eredivisie CV en een buitenlandse partij. Om de exploitatie van de rechten volledig terug naar Nederland te halen, ligt daartoe nu een uitgewerkt inhoudelijk voorstel op tafel. De Nederlandse TV-aanbieders hebben samen het bereik om eredivisievoetbal in alle Nederlandse huishoudens beschikbaar te maken. Zo blijft het betaalde Nederlandse voetbal toegankelijk voor iedereen. Dankzij het voorstel ontstaat er een win-win-win voor voetbalfans, clubs en Nederlandse TV-aanbieders.

Het voorstel is vandaag naar het bestuur van de ECV gestuurd, zodat ze zich hier, samen met de 18 eredivisieclubs, de komende tijd over kunnen buigen. Een belangrijk onderdeel van het voorstel is dat de TV-aanbieders geen exclusiviteit op het gebied van uitzending zullen vragen. Verdere details en de hoogte van de bedragen worden niet naar buiten gebracht. De telecompartijen handelen in overeenstemming met de toepasselijke mededingingsregels. De ACM is bij aanvang van het initiatief op de hoogte gebracht en zal waar nodig worden betrokken.
Bron: VodafoneZiggo

PVOutput☀️
Darts🎯

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:38
Ze weten het leuk te brengen onder het mom van "kijkplezier voor alle Nederlanders". Wat ze volgens mij willen is de winst van abonnees zélf in de zak steken ipv deze over te moeten dragen aan ESPN. Ik geloof er niks van dat Ziggo, mochten ze de (gedeelde) rechten krijgen, de Eredivisie aan haar klanten gaat aanbieden voor een lager bedrag dan wat een ESPN abonnement nu kost.

*bovenstaande is enkel en alleen gebaseerd op wantrouwen jegens op winstbeluste bedrijven.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Quad
  • Nu online
Superkiwi schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:56:
Ze weten het leuk te brengen onder het mom van "kijkplezier voor alle Nederlanders". Wat ze volgens mij willen is de winst van abonnees zélf in de zak steken ipv deze over te moeten dragen aan ESPN. Ik geloof er niks van dat Ziggo, mochten ze de (gedeelde) rechten krijgen, de Eredivisie aan haar klanten gaat aanbieden voor een lager bedrag dan wat een ESPN abonnement nu kost.

*bovenstaande is enkel en alleen gebaseerd op wantrouwen jegens op winstbeluste bedrijven.
Uiteraard, maar dat geld kunnen ze weer steken in de Nederlandse markt ipv dat het naar een buitenlandse partij gaat.
En het bereik van sponsoren wordt vergroot, daar gaan ze ook een deel van het geld vandaan halen.

Ik denk dat dit voor het Nederlandse voetbal en ons/jou als TV kijker een goede zet is.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Superkiwi
Ik laat me verrassen; benieuwd waar ze uiteindelijk mee gaan komen mocht het ze lukken.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:53

Player1S

Formerly known as L1nt

Quad schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:03:
Even naar randzaken:

[...]

[...]

En ze maken ook onderscheid tussen voorwerp wat je kan verwonden en voorwerp wat dat niet kan.

Nu heb ik in m'n leven menig plastic bekertje tegen me aan gehad zonder dat het pijn deed. Echter als je verkeerd op een bal stapt kun je lelijk onderuit gaan. En in de situatie van gisteren had dat zomaar kunnen gebeuren tijdens sprintje terwijl de speler achterom kijkt naar de normale bal.

Player1s Twitch

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 17:06
Volgens Schippers kan, op het moment dat een bal vanaf het veld de tribune in gaat, niet gewacht worden met de hervatting van het spel tot die bal weer terug is.
Tjsa, dan is er maar een oplossing natuurlijk:

:+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Player1S schreef op maandag 17 april 2023 @ 15:23:
[...]

En ze maken ook onderscheid tussen voorwerp wat je kan verwonden en voorwerp wat dat niet kan.

Nu heb ik in m'n leven menig plastic bekertje tegen me aan gehad zonder dat het pijn deed. Echter als je verkeerd op een bal stapt kun je lelijk onderuit gaan. En in de situatie van gisteren had dat zomaar kunnen gebeuren tijdens sprintje terwijl de speler achterom kijkt naar de normale bal.
Dit zou zo maar opgevat kunnen worden door "supporters" die achter het doel van de tegenstander zitten om bij gevaarlijke situaties voor het eigen doel om maar gewoon een extra bal in het veld te gooien.
De KNVB vindt dit namelijk helemaal niet erg, en doet er niets mee ...

8)7

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:53

Player1S

Formerly known as L1nt

En KNVB kennende, straks gooit supporter op normale, nette manier een bal terug tijdens doodspel moment en wordt de boel direct naar binnen gedirigeerd 8)7

Player1s Twitch

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 13 april 2023 @ 10:22:

Nee ik ook dit seizoen heb ik vaker langs zien komen dat spelers juist wel of niet bij de selectie zaten en dat doet echt wat met de prestaties van Jong.
Als ik dit zie lijkt het toch alles mee te vallen:
https://www.transfermarkt...eistungsdaten/verein/8817
Conceicao en Lucca een paar keer erbij gehad, maar verder gewoon een steady selectie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:56:

Ik betaal nu niks extra's voor ziggo sport totaal, dus laat maar komen ;)

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op maandag 17 april 2023 @ 14:40:
Uiteraard, maar dat geld kunnen ze weer steken in de Nederlandse markt ipv dat het naar een buitenlandse partij gaat.
En het bereik van sponsoren wordt vergroot, daar gaan ze ook een deel van het geld vandaan halen.

Ik denk dat dit voor het Nederlandse voetbal en ons/jou als TV kijker een goede zet is.
Eerst zien, dan geloven. Sowieso zijn T-Mobile en Vodafone/Ziggo amper Nederlands te noemen en moet je maar zien of het geld ook binnen Nederland blijft. De genoemde partijen hebben er wel een handje zich op dusdanige wijze te gedragen dat je aan kartelvorming gaat denken, dus ik moet nog zien of het daadwerkelijk gunstig wordt voor de consument en de clubs wanneer die macht ook nog eens bij hen komt te liggen. Laten we hopen op het positieve.

Ben dan wel benieuwd of ze wel één studio gaan hanteren of dat het puur om de rechten op beelden gaat en dat er nog meer praatprogramma's komen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:08:
[...]

Als ik dit zie lijkt het toch alles mee te vallen:
https://www.transfermarkt...eistungsdaten/verein/8817
Conceicao en Lucca een paar keer erbij gehad, maar verder gewoon een steady selectie
Ik bedoelde dat meer andersom. Dat talenten als Hato, Baas, Regeer, etc. ineens een week niet bij Jong zitten terwijl ze daar normaal wel van belang zijn. Als je opzoekt (handige site trouwens) wanneer die spelers in de selectie van Jong zaten zie je dat het best wel wisselvallig is.
En als dat daadwerkelijk de betere talenten zijn dan is dat voor de tegenstanders in de KK natuurlijk niet zo tof als het per week kan verschillen wat er op het veld staat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

https://www.vi.nl/pro/ove...ol-voor-ajax-en-feyenoord

Dus als ik het goed begrijp heeft de UEFA gewoon de zeer openlijke handelswijze welke er op neer komt dat degene die ze het meest betaalt ook het meest mag opstrijken. Ofwel, doe niet te moeilijk met onderhandelen want dat gaat je clubs geld kosten. :|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad
  • Nu online
@Gonadan heb je ook een artikel zonder paywall?

PVOutput☀️
Darts🎯

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 16:59:
@Gonadan heb je ook een artikel zonder paywall?
https://www.ajaxshowtime....is-voor-ajax-en-feyenoord

Ik kwam er zelf ook niet in maar dacht scheep jullie niet op met een Ajax site, anders krijg je dat weer. :+

[Voor 10% gewijzigd door Gonadan op 18-04-2023 17:03]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:17

gws24

Thinking is hard!

Voetbal International ziet Zweden als de verrassing in het overzicht. De commerciële zender TV4 Media betaalt de hoofdprijs voor de rechten, want Malmö FF kreeg voor zijn deelname in het vorige seizoen liefst 16,5 miljoen euro aan market-pool-geld. Dat is acht keer zoveel als Ajax.
hmmm, de knvb/eredivisie cv of wie de tv rechten voor CL onderhandeld moet beter leren onderhandelen. Volgens mij wilde Ajax zelf die rechten gaan verkopen en als je dit leest dan is dat niet zo raar.

edit: bedenk mij net dat in NL volgens de mediawet de europese wedstrijden op een open kanaal uitgezonden moeten worden. Dat beperkt natuurlijk wel het bedrag wat je kan krijgen van tv zenders en dus je onderhandelingspostie.
Nu VodafoneZiggo de exclusieve uitzendrechten van de drie genoemde Europese voetbalcompetities heeft gekocht, moet het een manier zoeken om te voldoen aan de mediawet. Daarin is namelijk een evenementenlijst opgenomen. Hierin staat dat wedstrijden van alle Nederlandse clubs in Europese voetbalcompetities op een zogenaamd ‘open net kanaal’ moeten worden uitgezonden. Een tv-zender wordt als ‘open net kanaal’ aangemerkt als het in minimaal 75 procent van de Nederlandse huishoudens met een basis tv-abonnement te zien is.
https://www.totaaltv.nl/n...t-wel-en-wat-is-mogelijk/

[Voor 47% gewijzigd door gws24 op 18-04-2023 18:29]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Daggast
  • Registratie: Juli 2021
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 17:03:
https://www.ajaxshowtime....is-voor-ajax-en-feyenoord

Ik kwam er zelf ook niet in maar dacht scheep jullie niet op met een Ajax site, anders krijg je dat weer. :+
De formule in de CL is al jaren hetzelfde. Een evenredige taartverdeling.

will be distributed in accordance with the proportional value of each TV market represented by clubs taking part in the UCL (group stage onwards).

Als 1% van de tv-gelden uit NL komen, dan krijgen de NL clubs 1% van de media-pot. De realiteit is dat dit minder dan 1% is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daggast
  • Niet online
gws24 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 18:22:
hmmm, de knvb/eredivisie cv of wie de tv rechten voor CL onderhandeld moet beter leren onderhandelen. Volgens mij wilde Ajax zelf die rechten gaan verkopen en als je dit leest dan is dat niet zo raar.
Ajax wilde zelf/anders onderhandelen over de buitenlandse TV-rechten van de Eredivisie.

In Zweden zitten de CL achter betaaltelevisie. Daar wordt 90 miljoen per jaar voor betaald.

In NL wordt er ongeveer 12 miljoen betaald voor de CL. Dat is meer dan in Portugal en Belgie.

• Gonadan

Gonadan

Daggast schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 18:33:
[...]

De formule in de CL is al jaren hetzelfde. Een evenredige taartverdeling.

will be distributed in accordance with the proportional value of each TV market represented by clubs taking part in the UCL (group stage onwards).

Als 1% van de tv-gelden uit NL komen, dan krijgen de NL clubs 1% van de media-pot. De realiteit is dat dit minder dan 1% is.
Waarbij 'value' dus niet meer is dan wat men betaald heeft. Zal best dat het al jaren zo is, ik blijf me verbazen over het aantal constructies wat men verzint om de grote landen te bevoordelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Daggast
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 19:29:
Waarbij 'value' dus niet meer is dan wat men betaald heeft. Zal best dat het al jaren zo is, ik blijf me verbazen over het aantal constructies wat men verzint om de grote landen te bevoordelen.
De media-pot is nog maar 15% van de prijzenpot. Dit was ooit 55%. Voor de CL verkochten de clubs zelf hun eigen tv-rechten.

Bij de grote vijf landen is het totaal bedrag aan prijzengeld grofweg gelijk aan wat er elk jaar betaald wordt voor de tv-rechten. Ajax en PSV kregen vorig seizoen samen 70,677 miljoen euro uit de CL. Dus wie profiteert er nu eigenlijk meer van de CL ?

• Gonadan

Gonadan

De grote landen. Het gaat niet om relatieve getallen, het gaat om absolute inkomsten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wel leuk, een door ChatGPT gekozen ‘beste elftal aller tijden’.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ramzzz schreef op woensdag 19 april 2023 @ 22:05:
Wel leuk, een door ChatGPT gekozen ‘beste elftal aller tijden’.

[Afbeelding]
Dat was zeker de Braziliaanse ChatGPT, de Italiaanse heeft een andere "mening":

[This is what you get when you mess with us]

• Quad
  • Nu online
Ik ben nu benieuwd naar de Noord Koreaanse ChatGPT.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 19 april 2023 @ 22:24:
Ik ben nu benieuwd naar de Noord Koreaanse ChatGPT.
Allemaal Kim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.voetbalzone.n...-fluiten-in-laliga/418119

Dit is toch wel erg jammer, zo'n goede scheidsrechter. :/

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:49
Een jaar te laat...

• Quad
  • Nu online
Quad schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:40:
Het aanbod van ESPN om de Eredivisie vanaf 2025 heeft concurrentie gekregen, en ik denk dat dit hele goede concurrentie is voor de TV kijker.

Helaas geen bedragen bekend gemaakt, maar als het ver onder de 1,7 miljard van ESPN ligt, zullen de TV aanbieders het toch wel niet doen.

Eigenlijk zetten ze hiermee ESPN een beetje buitenspel, waarschijnlijk zijn ze het er ook niet mee eens met de kosten per abonnee voor het openstellen van ESPN1, plus de moeizame onderhandelingen elke keer voor het aanbieden van ESPN 1-4 zal ook vast een reden om maar zelf met een plan te komen.

Het bedrag per abonnee lag bij FOX Sports destijd op zo'n 2 euro/ maand voor KPN om FOX Sports 1 open te zetten. (met 2,3 miljoen abonnees is dat zo'n 55 miljoen kosten per jaar. )
Nederlandse TV-aanbieders maken zich sterk voor het Nederlandse voetbal
[...]

Bron: VodafoneZiggo
'Televisie-aanbieders overbieden ESPN in strijd om rechten eredivisie' - https://nos.nl/l/2472876

2 miljard voor de rechten tot en met 2035, 50 miljoen éxtra per jaar voor de clubs om te verdelen ten opzichte van het bod van ESPN.

Koekkoek, einde ESPN in Nederland?

PVOutput☀️
Darts🎯

• OMX2000
  • Laatst online: 08:48

OMX2000

By any means necessary...

Dus we zijn dan blij dat het Studio Sport apparaat er weer mee aan de haal gaat?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:14
OMX2000 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:35:
Dus we zijn dan blij dat het Studio Sport apparaat er weer mee aan de haal gaat?
die houden de samenvattingen gewoon op een open kanaal niks mis mee

• OMX2000
  • Laatst online: 08:48

OMX2000

By any means necessary...

bie100 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:41:
[...]

die houden de samenvattingen gewoon op een open kanaal niks mis mee
Dat is nu ook toch? Althans, de samenvattingen zijn via NPO studio sport te bekijken.

Ik ben helemaal niet ontevreden over ESPN. Ja, je kunt het oneens zijn met analisten. En ze mogen best wel wat innoveren qua analyses, maar niet enorm storen slecht.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Daggast
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 26 april 2023 @ 07:29:
Koekkoek, einde ESPN in Nederland?
Bij de Telegraaf is er in een maand tijd een half miljard van het ESPN bod afgegaan. Dat was 1,7 miljard euro + de kwijtschelding van de lening van 350 miljoen euro.

VI heeft het nu over 180 miljoen gegarandeerd en ik begrijp helemaal niks van deze alinea

Het grootste verschil is dat Delta, KPN, T-Mobile en Vodafone/Ziggo ervoor willen zorgen dat de live-beelden via elke aanbieder te zien zullen zijn. Als zij erin slagen de rechten in handen te krijgen, ligt het daarna volledig open wie de Eredivisie-wedstrijden zal uitzenden.

• Superkiwi
OMX2000 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:49:
[...]
Ik ben helemaal niet ontevreden over ESPN.
Als ik naar de programmatie kijk is er een verschil met toen het nog Eredivisie Live was:
Nu worden er naast de Eredivisie ook regelmatig andere Amerikaanse sporten uitgezonden op het moment dat er in Nederland geen voetbal is, waar ik voorheen nog regelmatig integraal een wedstrijd of een uitgebreide samenvatting kreeg voorgeschoteld.
Dat het nu niet meer in Amerikaanse handen komt te liggen en de focus weer volledig op het Nederlandse voetbal komt te liggen zie ik wel als een plus.

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Dat is nu ook toch? Althans, de samenvattingen zijn via NPO studio sport te bekijken.

Ik ben helemaal niet ontevreden over ESPN. Ja, je kunt het oneens zijn met analisten. En ze mogen best wel wat innoveren qua analyses, maar niet enorm storen slecht.
ESPN is echt wel te duur voor het geen dat ze aanbieden.

Nu straks Ziggo ook de Europese rechten allemaal heeft, zie ik niet veel meerwaarde voor ESPN. De Eredivisie is niet zo goed en buiten dat hebben ze dan geen enkele andere voetbal competities in hun bezit. Voorheen hadden ze nog Duits voetbal, maar ook dat is naar ViaPlay.

De Amerikaanse sporten kunnen ook op andere zenders of streamingdiensten worden aangeboden.

[Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 26-04-2023 09:21]

• bie100
[...]

dat heeft ook niks met ESPN te maken maar het is volgens mij ook wettelijk vast gelegd dat de samenvattingen op een open net te bekijken zijn er zijn ook mensen die graag voetbal kijken maar het niet willen of kunnen betalen

• Quad
  • Nu online
OMX2000 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:35:
Studio Sport staat hier volledig los van.
[...]

ESPN is natuurlijk prima, de app is wel heel vervelend, de streams via FOX Sports waren terug te spoelen en hadden de hoogtepunten op de tijdlijn staan, dat was zeer prettig.
Daggast schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:54:
[...]

Bij de Telegraaf is er in een maand tijd een half miljard van het ESPN bod afgegaan. Dat was 1,7 miljard euro + de kwijtschelding van de lening van 350 miljoen euro.

VI heeft het nu over 180 miljoen gegarandeerd en ik begrijp helemaal niks van deze alinea

Het grootste verschil is dat Delta, KPN, T-Mobile en Vodafone/Ziggo ervoor willen zorgen dat de live-beelden via elke aanbieder te zien zullen zijn. Als zij erin slagen de rechten in handen te krijgen, ligt het daarna volledig open wie de Eredivisie-wedstrijden zal uitzenden.
Wat bedoel je precies met dat er een half miljard van het bod afgehaald is? Dat ESPN van 1,7 naar 1,2 miljard is gegaan als bod voor de tv uitzendingen? Dan is dan maar 200 miljoen hoger dan het huidige termijn, en dat zou wel heel laag zijn met al die inflatie en stijgende kosten.
HollowGamer schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:20:
[...]

ESPN is echt wel te duur voor het geen dat ze aanbieden.
Ik betaal nu 7,50 /maand voor 3 kanalen, dat valt wel mee al zeg ik het zelf.
Nu straks Ziggo ook de Europese rechten allemaal heeft, zie ik niet veel meerwaarde voor ESPN. De Eredivisie is niet zo goed en buiten dat hebben ze dan geen enkele andere voetbal competities in hun bezit. Voorheen hadden ze nog Duits voetbal, maar ook dat is naar ViaPlay.

De Amerikaanse sporten kunnen ook op andere zenders of streamingdiensten worden aangeboden.
Als je geen club in de Eredivisie volgt en de competitie niet veel aan vindt, snap ik dat je voorkeur niet naar ESPN uitgaat. d:)b

PVOutput☀️
Darts🎯

• toolkist
  • Niet online
Daggast schreef op woensdag 26 april 2023 @ 08:54:
[...]

Wat dit bod, zeker voor de top 3, nog interessanter maakt:
De clubs krijgen ook meer vrijheid. Alle rechten buiten de live-rechten komen in de handen van de clubs.

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:47:
[...]

Ik betaal nu 7,50 /maand voor 3 kanalen, dat valt wel mee al zeg ik het zelf.
Hoe doe je dit? De laatste keer dat ik checkte was het min. 15 euro p.m.
Tevens moet je een Tv-abonnement hebben.

• Quad
  • Nu online
HollowGamer schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:54:
[...]

Hoe doe je dit? De laatste keer dat ik checkte was het min. 15 euro p.m.
Tevens moet je een Tv-abonnement hebben.
Eigenlijk 0 euro, maar dat is vanwege klantvoordeel.
5 jaar oud T-Mobile Thuis abonnement, maar dat is verder hier niet van toepassing. ;)

PVOutput☀️
Darts🎯

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:24
Punt is alleen wel, als er door een andere partij flink meer wordt geboden dan ESPN, dan moet dat geld op de een of andere manier wel worden terugverdiend. En aangezien het hierbij gaat om een samenwerking van zo'n beetje alle grote providers betekent dat dat de internet/tv-kosten uiteindelijk voor iedereen zullen toenemen. Of je daar nu blij mee moet zijn weet ik ook niet.

Overigens vind ik ESPN prima voor wat ze doen; alleen die app is sinds de overgang van Foxsports naar ESPN compleet ruk met aanzienlijk minder functionaliteiten.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Superkiwi schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:15:
[...]

Als ik naar de programmatie kijk is er een verschil met toen het nog Eredivisie Live was:
Nu worden er naast de Eredivisie ook regelmatig andere Amerikaanse sporten uitgezonden op het moment dat er in Nederland geen voetbal is, waar ik voorheen nog regelmatig integraal een wedstrijd of een uitgebreide samenvatting kreeg voorgeschoteld.
Dat het nu niet meer in Amerikaanse handen komt te liggen en de focus weer volledig op het Nederlandse voetbal komt te liggen zie ik wel als een plus.
Amerikaanse sporten zijn vrijwel altijd op tijden dat er niet of nauwelijks Nederlands voetbal te zien is, dus dat is met 4 kanalen niet echt een probleem? Ik kijk zelf bijvoorbeeld erg graag naar de NFL, dat zou ik wel serieus gaan missen als ESPN verdwijnt. Dat laatste hoeft natuurlijk niet per se te gebeuren, maar de kans is wel groot dat als het Nederlands voetbal wegvalt, ESPN de stekker eruit trekt.

• Daggast
  • Niet online
Wat bedoel je precies met dat er een half miljard van het bod afgehaald is? Dat ESPN van 1,7 naar 1,2 miljard is gegaan als bod voor de tv uitzendingen? Dan is dan maar 200 miljoen hoger dan het huidige termijn, en dat zou wel heel laag zijn met al die inflatie en stijgende kosten.
1,7 miljard plus die 350 miljoen is onder de streep ook 2 miljard

De Telegraaf heeft het nu over slechts 1,5 miljard.

• Daggast
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:53:
Wat dit bod, zeker voor de top 3, nog interessanter maakt:
Het gaat mij om de live uitzendingen.

Uit de Telegraaf

Waarbij de vier partijen (KPN, VodafoneZiggo, T-Mobile en DELTA) onderling verplicht zullen worden op prijs met elkaar te concurreren zodat de kijker niet wordt geconfronteerd met prijsopdrijving.

Waar kan ik straks live Heerenveen - Ajax kijken? Op een vaste zender? Of bij één van de vier partijen?

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50

T-MOB

Echte chocomel eerst!

[...]

ESPN is natuurlijk prima, de app is wel heel vervelend, de streams via FOX Sports waren terug te spoelen en hadden de hoogtepunten op de tijdlijn staan, dat was zeer prettig.
Niet alleen waren ze terug te spoelen, ook complete wedstrijden waren online terug te kijken. Dat vind ik eigenlijk het grootste gemis bij ESPN.

Maar best kans dat ESPN de uitzendingen bijft verzorgen. Volgens mij zijn de TV-aanbieders helemaal niet van plan om zelf uitzendingen te maken. Als ze zelf de rechten hebben kunnen ze voorwaarden stellen aan een andere partij. Dat het voetbal niet op een streamingsdienst komt bijvoorbeeld.

Falling isn't flying \ Floating isn't infinite

• bie100
Daggast schreef op woensdag 26 april 2023 @ 11:09:
[...]

Waar kan ik straks live Heerenveen - Ajax kijken? Op een vaste zender? Of bij één van de vier partijen?
gewoon in het stadion

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Infantino is weer eens de weg kwijt: https://www.ad.nl/buitenl...n-in-het-geding~a11d162d/
Wereldvoetbalbond FIFA verhoogt de druk op tv-zenders in Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje en Italië om hun biedingen op de tv-rechten voor het WK vrouwenvoetbal van deze zomer in Australië en Nieuw-Zeeland te verhogen. Voorzitter Gianni Infantino dreigt er nu zelfs mee om het WK in de vijf landen helemaal niet uit te zenden.
Dat de mannen nog altijd veel meer verdienen zou vooral komen door de houding van de omroepen. Die hebben volgens Infantino ‘de plicht hebben om vrouwensport te promoten en erin te investeren’. ,,Vrouwen verdienen het, zo simpel is het!”
Euh volgens mij moet de FIFA dat doen?

[Voor 71% gewijzigd door Slasher op 02-05-2023 13:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:00:
Infantino is weer eens de weg kwijt: https://www.ad.nl/buitenl...n-in-het-geding~a11d162d/

[...]

[...]

Het voordeel als er meer betaald wordt voor vrouwenvoetbal, dat de UEFA ook meer inkomsten krijgen en dus meer hun zakken vullen.

'Grappige' is dat ze naar landen gaan waar vrouwenrechten op een laag pitje staan, dus dat gelijktrekken met de mannen, vind ik erg humoristisch en treurig tegelijkertijd.

Edit: was vergeten.. zitten er vrouwen in het bestuur bij de UEFA/FIFA?

[Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 02-05-2023 13:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vergeet niet dat dat WK in Australie/Nieuw Zeeland is he. Dat houdt dus in dat de wedstrijden in de nacht zijn. Dat maakt dat er tijdens de nachtelijke uren nog minder interesse is in vrouwenvoetbal. Ik snap wel dat die landen niet happig zijn om verplicht meer te moeten betalen.

Laat die Infantino lekker het zuur krijgen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ah, maffiapraktijken. Is er iemand verbaasd?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:49

[...]

[...]

Precies, je kan moeilijk gaan vragen aan bedrijven om verlies te gaan lijden om vrouwenvoetbal te gaan promoten. Dat is inderdaad iets wat de FIFA zou moeten doen. Ook al is hun streven compleet onhaalbaar. Vrouwenvoetbal zal nooit even veel ophalen als de mannen, dus dan moet je het wel als voetbalbond gaan subsidiëren

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Nieuw sponsor op de shirt van Feyenoord, verkeerde club, beter sponsoren ze Ajax. :P

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Gunner schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:16:
Vergeet niet dat dat WK in Australie/Nieuw Zeeland is he. Dat houdt dus in dat de wedstrijden in de nacht zijn. Dat maakt dat er tijdens de nachtelijke uren nog minder interesse is in vrouwenvoetbal. Ik snap wel dat die landen niet happig zijn om verplicht meer te moeten betalen.

Laat die Infantino lekker het zuur krijgen.
Nou inderdaad, zenden ze maar mooi de uitgebreide samenvattingen om half 8 in de ochtend maar uit.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:53:
[Afbeelding]

Nieuw sponsor op de shirt van Feyenoord, verkeerde club, beter sponsoren ze Ajax. :P
Of deze sponsor weet meer over volgend seizoen

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Superkiwi
Quad schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:53:
[Afbeelding]

Klootzak Vlegel! _O-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online

[...]

[...]

Betaal mij meer, anders zijn jullie niet inclusief genoeg 8)7.

Bijna op hetzelfde niveau als zijn uitspraak dat eenieder die kritiek had op Qatar een racist was.

Volgens dit artikel heeft hij ook gezegd dat het vrouwenvoetbal 50 tot 60% van het aantal kijkers naar mannenvoetbal trekt. Lijkt me eerlijk gezegd een beetje ongeloofwaardig.

Ook kwalijk dat hij zegt dat het met name de taak van de publieke omroepen is om de vrouwensport te promoten, maar dan wel dreigen het niet uit te zenden als zijn organisatie dus niet uit publieke middelen voldoende geld krijgt :?.

Die vent is volledig van het padje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Zeg eh, denk om je taalgebruik. :P

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Superkiwi
Quad schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:28:
[...]

Zeg eh, denk om je taalgebruik. :P
Excuus. Aangepast ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:59
Stimulate14 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:43:
Huwelijk Ihattaren alweer voorbij.

:D :o .
Toch niet, hij is nu daadwerkelijk getrouwd :p

Het is wel komkommertijd, dat ik me zowat zit te verheugen om wat nieuws rond die jongen. Ach ja, ik wens hem alle geluk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06 16:02

Stimulate14

⭐⭐⭐

ParaDroid2 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:53:
[...]

Toch niet, hij is nu daadwerkelijk getrouwd :p

Het is wel komkommertijd, dat ik me zowat zit te verheugen om wat nieuws rond die jongen. Ach ja, ik wens hem alle geluk.
:+ .

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-06 09:55
Volgens het AD heeft Ajax de optie-Bosz vrijwel zeker terzijde gelegd. De kans is daarmee (volgens die krant) groot dat Ajax voor een buitenlandse trainer gaat, aangezien ook Heitinga's kandidatuur niet heel serieus meer wordt genomen en er eigenlijk geen andere Nederlandse opties lijken te zijn.

Even los van wat we daar van vinden, en hoe serieus we het AD nemen; stel dat Ajax gaat voor een buitenlandse kandidaat, wie is dan een goede (en realistische) optie? Zou zelf Nagelsmann bijvoorbeeld enorm interessant vinden, maar die lijkt me niet haalbaar. Eerder werd Hjulmand geopperd, maar die ken ik onvoldoende om daar iets van te zeggen. Benieuwd naar de meningen hier!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
mefjoew schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:13:
Volgens het AD heeft Ajax de optie-Bosz vrijwel zeker terzijde gelegd. De kans is daarmee (volgens die krant) groot dat Ajax voor een buitenlandse trainer gaat, aangezien ook Heitinga's kandidatuur niet heel serieus meer wordt genomen en er eigenlijk geen andere Nederlandse opties lijken te zijn.

Even los van wat we daar van vinden, en hoe serieus we het AD nemen; stel dat Ajax gaat voor een buitenlandse kandidaat, wie is dan een goede (en realistische) optie? Zou zelf Nagelsmann bijvoorbeeld enorm interessant vinden, maar die lijkt me niet haalbaar. Eerder werd Hjulmand geopperd, maar die ken ik onvoldoende om daar iets van te zeggen. Benieuwd naar de meningen hier!
Ik heb hem even naar randzaken verplaatst :)

Een buitenlandse coach kan zeker wel een optie zijn, maar moet het wel de juiste kandidaat zijn :+ Maar even wachten met welke naam ze komen, ik heb zo ook geen idee met welke coachen Mislintat contact heeft of in zijn kring heeft zitten.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
tweakduke schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:18:
[...]

Ik heb hem even naar randzaken verplaatst :)

Een buitenlandse coach kan zeker wel een optie zijn, maar moet het wel de juiste kandidaat zijn :+ Maar even wachten met welke naam ze komen, ik heb zo ook geen idee met welke coachen Mislintat contact heeft of in zijn kring heeft zitten.
Die is toch zeker geen randzaak? Of moeten we als transfer geruchten voorstaan ook maar hier gaan bespreken?

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:38:
[...]

Die is toch zeker geen randzaak? Of moeten we als transfer geruchten voorstaan ook maar hier gaan bespreken?
Het lijkt me ook geen gerucht, want volgens mij zijn er al eerder signalen geweest dat de Ajax-top, geen fan is van hem en zoekt naar een ander profiel.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Het zal langzaamaan wel meer verwateren in het algemene topic, maar laten we het voor nu nog even hier houden. Het is toch een en al geruchtenstroom rondom Ajax op het moment dan domineert dat niet het algemene topic.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

tweakduke schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:57:
Het zal langzaamaan wel meer verwateren in het algemene topic, maar laten we het voor nu nog even hier houden. Het is toch een en al geruchtenstroom rondom Ajax op het moment dan domineert dat niet het algemene topic.
Misschien wordt het dan toch hoog tijd voor een Ajax-topic? :+

offtopic:
Of heb ik onder een steen geleefd en bestaat dat al? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Ramzzz schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:23:
[...]

Misschien wordt het dan toch hoog tijd voor een Ajax-topic? :+

offtopic:
Of heb ik onder een steen geleefd en bestaat dat al? :+
Ik denk het, het topic bestaat al een tijdje.

PVOutput☀️
Darts🎯

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.voetbalzone.n...p-met-crowdfunding/418505
De supportersvereniging wil het ingezamelde geld dus gebruiken voor sfeeracties in De Kuip, maar ook voor acties in het centrum van Rotterdam.
Daar zal de stad Rotterdam blij mee zijn. Tevens zie ik weer heel veel vuurwerk voor in het stadion, erg blij mee..

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Quad schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:52:
[...]

Ik denk het, het topic bestaat al een tijdje.
offtopic:
Dus... waarom niet daar dan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:26
HollowGamer schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:20:
https://www.voetbalzone.n...p-met-crowdfunding/418505

[...]

Daar zal de stad Rotterdam blij mee zijn. Tevens zie ik weer heel veel vuurwerk voor in het stadion, erg blij mee..
De supportersvereniging FSV doet deze acties in samenwerking met Feyenoord zelf. Zij steken ook niet vuurwerk af in de Kuip.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rendiertje schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 13:48:
[...]

De supportersvereniging FSV doet deze acties in samenwerking met Feyenoord zelf. Zij steken ook niet vuurwerk af in de Kuip.
Ik hoop het, ben nu erg sceptisch geworden over 'sfeeracties', die heb ik genoeg gezien de afgelopen tijd.
Niet specifiek alleen van FEY. Ook dik vuurwerk bij AJA-PSV, waardoor de wedstrijd weer later begon.

Andere noemen het sfeer, ik noem het gek dat ze dit in het stadion krijgen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Daar waar in NL enkele aanvoerders de band "alleen niet wilden", heeft Zakaria Aboukhla, oud speler van AZ, een nieuw dieptepunt bereikt (naar mijn mening) door als 1 van een paar Toulouse spelers te weigeren te spelen vanwege een door de Ligue 1 georganiseerde actie tegen homophobie..

https://www.bbc.com/sport/football/65592785

Acties:
  • +6Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 10:09
Je hebt als voetballer een contract met je club om te voetballen, niet om een uithangbord te zijn voor iets wat niet met voetbal te maken heeft. Iedereen mag zijn wie hij wil, maar niet als hij/zij er voor betaald wordt blijkbaar (en dat is in zekere zin te billijken). Dan mag een mening je opgedrongen worden blijkbaar. Kijk, dat je een Shirt wel/niet Ok vind, maar hier gaat het nog een stapje verder.... je Spelersnummer. JOUW spelersnummer.

Als iedere speler in de Eredivisie met reclame voor de SGP zou moeten spelen, zouden ze (de spelers) dat verplicht OK moeten vinden?

One (way) Love.

[Voor 13% gewijzigd door The_BoKmeester op 15-05-2023 00:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 15 mei 2023 @ 00:00:
Daar waar in NL enkele aanvoerders de band "alleen niet wilden", heeft Zakaria Aboukhla, oud speler van AZ, een nieuw dieptepunt bereikt (naar mijn mening) door als 1 van een paar Toulouse spelers te weigeren te spelen vanwege een door de Ligue 1 georganiseerde actie tegen homophobie..

https://www.bbc.com/sport/football/65592785
Had begrepen dat dat een opdracht van de bond was; eenieder die niet met de band wilde spelen mocht ook niet spelen. Zolang voetballers contractueel niet verplicht kunnen worden om allerhande uitingen uit te dragen is dit dus geen werkweigering.

Verder eens met @The_BoKmeester; houd dit soort ongein lekker weg van de velden. Nu is het misschien een boodschap waar jij toevallig achter staat, maar dat kan morgen natuurlijk wat anders zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
The_BoKmeester schreef op maandag 15 mei 2023 @ 00:10:
.

Als iedere speler in de Eredivisie met reclame voor de SGP zou moeten spelen, zouden ze (de spelers) dat verplicht OK moeten vinden?

One (way) Love.
Totaal het verkeerde voorbeeld. One love heeft *niks* met het accepteren van religie te maken.

In jouw voorbeeld zouden alle spelers er ok mee moeten zijn dat Folkert Velten een 'aanhanger' van de SGP was, of dat deze speler van Toulouse de Islam belijdt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
alexbl69 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 08:00:
Nu is het misschien een boodschap waar jij toevallig achter staat, maar dat kan morgen natuurlijk wat anders zijn.
Toevallig? Ze doen dit alleen met zaken die te logisch voor woorden zijn maar blijkbaar toch voor velen heel moeilijk zijn. Iedereen = gelijk.

Ze gaan hier niet massaal uitdragen dat de SGP geweldig is, dat iedereen Islamiet moet worden, of vegetarier, enzovoort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 15 mei 2023 @ 08:08:
[...]
Toevallig? Ze doen dit alleen met zaken die te logisch voor woorden zijn maar blijkbaar toch voor velen heel moeilijk zijn. Iedereen = gelijk.
Je moet je dan wel afvragen wie je ermee wil bereiken, en wat je ermee bereikt nu er gebeurt wat je eigenlijk al had kunnen voorspellen.

Ergo; denk je dat bevolkingsgroepen die negatief tegenover 'one love' staan hun mening gaan veranderen nu hun rolmodellen weigeren met die banden te spelen?

Nu versterkt het enkel de polarisatie.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:08
Wat vinden jullie nou eigenlijk de beste Nederlandse bron van voetbalnieuws? Kijk veel op voetbalzone maar die site is hard achteruit gegaan met veel clickbait helaas dus zoek wat anders

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Las dat Berghuis had gezegd, nadat die gister had gemept (en wat tot zijn malheur op video stond), dat hij een voorbeeldfunctie heeft. Toen moest ik glimlachen....stel dat iemand een oud vrouwtje naar de intensive care mept, en dan zegt dat die zich bewust is van zijn voorbeeldfunctie... man man.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

dglavimans schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:06:
Wat vinden jullie nou eigenlijk de beste Nederlandse bron van voetbalnieuws? Kijk veel op voetbalzone maar die site is hard achteruit gegaan met veel clickbait helaas dus zoek wat anders
Om eerlijk te zijn vind ik alle sites hard achteruit gegaan. Het eerste is nog dat ik veel van die verbale diarree op tv niet kijk en dan gaat ze citaten van die halfies als nieuws op de sites brengen, ik trek dat slecht. Mocht iemand dus nog wel een echt goede site kennen houd ik mij ook aanbevolen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:37
Ik zoek natuurlijk vooral naar PSV nieuws als PSV supporter en gebruik daarvoor de twitter feed van Rik Elfrink. Is vaak redelijk snel met nieuws en heeft het altijd (bijna tenminste) bij het rechte eind.

Voor andere clubs zou ik denk ik ook eerst kijken naar de clubwatchers.

WoT stats

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Superkiwi
Wat vinden jullie nou eigenlijk de beste Nederlandse bron van voetbalnieuws?
Teletekst 801, dat is namelijk de enige bron met voetbalnieuws die ik lees ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10:30
Telesport

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:47
alexbl69 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 08:21:
[...]

Je moet je dan wel afvragen wie je ermee wil bereiken, en wat je ermee bereikt nu er gebeurt wat je eigenlijk al had kunnen voorspellen.

Ergo; denk je dat bevolkingsgroepen die negatief tegenover 'one love' staan hun mening gaan veranderen nu hun rolmodellen weigeren met die banden te spelen?

Nu versterkt het enkel de polarisatie.
Het kan zeker wel veranderen, het kan een reden zijn om het gesprek wel aan te gaan binnen die bevolkingsgroepen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:48:
[...]

Om eerlijk te zijn vind ik alle sites hard achteruit gegaan. Het eerste is nog dat ik veel van die verbale diarree op tv niet kijk en dan gaat ze citaten van die halfies als nieuws op de sites brengen, ik trek dat slecht. Mocht iemand dus nog wel een echt goede site kennen houd ik mij ook aanbevolen.
Vooral dit. Sites als de VI waren vroeger wel redelijk tot goed maar daar is niet heel veel meer van over. Buiten het constant pluggen van hun eigen interviews en de nogal grote feedbackloop die in hun berichtgeving zit is het bijzonder veel ruis dan wel dubbel.

Sites als Voetbalprimeur & Voetbalzone lijken voornamelijk te zoeken naar clicks en dat komt ook terug in de titels. Sites van specifieke clubs/supporters zijn redelijk (understatement) gekleurd dan wel verzanden te vaak in te positief (spelers die potentieel gehaald worden zijn geweldig) dan wel te negatief (spelers in het eigen elftal kunnen er helemaal niets van) of hebben moeite met het uitspreken van clubnamen van rivalen :')

Televisieprogrammas zijn ook niet echt geweldig. Voetbal Inside - of hoe het nu heet - is amper een voetbalprogramma te noemen. NOS Studio Voetbal is zo-zo, soms redelijk maar vaak ook van een twijfelachtig niveau, Rondo onvoldoende een mening over kunnen vormen. Het zou prettig zijn als er wat meer werd gekeken naar trends dan naar de waan van de dag.

Uiteindelijk dus voornamelijk zoals @ElPaco ook aangeeft clubwatchers. Ook niet altijd objectief edoch raak je daarmee wel de willekeur aan berichten kwijt, zit er meestal toch nog wat niveau in de berichten, en is het redelijk snel.

Dat houdt overigens niet in dat het volgen van clubs via nieuwssites voor mij significant minder gebeurt dan zeg 5 jaar (willekeurig nummer) geleden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Twee sites die ik vanochtend even bekeken heb en hun resultaten op de voorpagina.

FCupdate:
Het uitgelichte 'nieuws':
• twee artikelen over een citaat uit een TV-programma
• eentje over iemand die wat zegt op social media
• eentje die gaat over een podcast
• een artikel wat daadwerkelijk inhoudelijk is.

Het laatste 'nieuws':
• een artikel over wat een ander nieuwsblad schrijft.
• TV: 14 artikelen
• Filosoferen om nieuws te maken: 1 artikel
• Iets van de socials: 4 artikelen.
• Iets van podcast: 2 artikelen.
• Daadwerkelijk inhoud: 27 artikelen.

Waarbij ik nog erg toegeeflijk ben wat ik inhoud noem, want veel is gewoon jatwerk van andere sites, citaten uit een interview of gemaakt nieuws door analyseren van statistieken of uitslagen.
Het spreekt dus voor zich dat ik tegenwoordig daadwerkelijk minder lees en vaker alleen maar koppen scan of ik écht iets van nieuws kan vinden.

Daarom zit ik vaker op Ajax Showtime, die hebben de artikelen namelijk gecategoriseerd en kan je bij opinie of bijzaken even gauw scannen en het hoofdnieuws is ook daadwerkelijk nieuws. Dat maakt het heel veel makkelijker, helaas heb ik nog geen algemene site gevonden die dat doet want alleen maar Ajax lezen vind ik ook wel erg eenzijdig. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 20:56
Napo schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 07:47:
[...]

Sites als Voetbalprimeur & Voetbalzone lijken voornamelijk te zoeken naar clicks en dat komt ook terug in de titels. Sites van specifieke clubs/supporters zijn redelijk (understatement) gekleurd dan wel verzanden te vaak in te positief (spelers die potentieel gehaald worden zijn geweldig) dan wel te negatief (spelers in het eigen elftal kunnen er helemaal niets van) of hebben moeite met het uitspreken van clubnamen van rivalen :')
Voor mijn gevoel zijn dit ook meer sites die nieuws verzamelen, dit dat een beetje herschrijven en soms dan ook vergeten te vermelden wat de echte bron is. Ze staan mij bij daarom echt helemaal onderaan de lijst kwa betrouwbaarheid.

Nou Promes zien we nu al helemaal nooit meer terug in Nederland of bij Interpol aangesloten landen.
Quincy Promes vervolgd wegens cocaïnesmokkel
De oud-speler van Ajax werd al geruime tijd verdacht van betrokkenheid bij cocaïnesmokkel. Inmiddels heeft het Openbaar Ministerie besloten hem te vervolgen voor betrokkenheid bij de invoer van twee partijen cocaïne. Het zou gaan om een partij van ongeveer 650 blokken cocaïne en een partij van bijna 720 kilo coke. De drugs werden in januari 2020 in de haven van Antwerpen onderschept.
Bron
720 kilo Coke is niet niks. Dat je zo dom bent dat je een prima verdiende voetbalcarriere op het spel zet voor zo'n "investering", dan had hij beter net als Babel in pandjes kunnen gaan zitten. Huisjesmelker is ook geen reputatie om te hebben maar beter dan drugshandelaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:55
Pompi schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 17:09:
[...]

Voor mijn gevoel zijn dit ook meer sites die nieuws verzamelen, dit dat een beetje herschrijven en soms dan ook vergeten te vermelden wat de echte bron is. Ze staan mij bij daarom echt helemaal onderaan de lijst kwa betrouwbaarheid.

Nou Promes zien we nu al helemaal nooit meer terug in Nederland of bij Interpol aangesloten landen.

[...]

Bron
720 kilo Coke is niet niks. Dat je zo dom bent dat je een prima verdiende voetbalcarriere op het spel zet voor zo'n "investering", dan had hij beter net als Babel in pandjes kunnen gaan zitten. Huisjesmelker is ook geen reputatie om te hebben maar beter dan drugshandelaar.
1300 kilo dus he (700 is ook al veel denk ik)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Superkiwi
Napo schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 07:47:
[...]
Televisieprogrammas zijn ook niet echt geweldig. Voetbal Inside - of hoe het nu heet - is amper een voetbalprogramma te noemen.
Er zijn er twee hè ;)
-Veronica Offside op Veronica, maandag om 20.30u (met Wilfred Genee, Sneijder en van der Meyde) = voetbalprogramma;
-Vandaag Inside op SBS, dagelijks om 21.30u (met Genee, Derksen, Gijp + gast) = actualiteitenprogramma.

Soms, net als vandaag, schuift Valentijn aan bij Vandaag Inside en wordt er ook wat over voetbal gebabbeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pompi
Megupe schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 20:38:
[...]

1300 kilo dus he (700 is ook al veel denk ik)
Nog erger ja, ik was even verward doordat ze bij de ene het hadden over kilo en de andere blokken in het stukje dat ik had gequoted

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 29 mei 2023 @ 23:22:
[...]

Ik zoek natuurlijk vooral naar PSV nieuws als PSV supporter en gebruik daarvoor de twitter feed van Rik Elfrink. Is vaak redelijk snel met nieuws en heeft het altijd (bijna tenminste) bij het rechte eind.

Voor andere clubs zou ik denk ik ook eerst kijken naar de clubwatchers.
Behalve and het over RvN gaat 😉

• toolkist
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 17:09:
Bron
Hij zou, theoretisch gezien, natuurlijk ook alleen familie kunnen hebben geholpen met het oplossen van hun problemen die voor hen die Belg te betalen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:24
Moeten we het nog over de TV deal met ESPN hebben ? Jan de Jonge heeft zicht echt onmogelijk gemaakt. Wat is zijn relatie met Disney toch ?

Bron: Telegraaf via https://ajax.supporters.n...er-bod-ESPN-uitgesteld%27
De Telegraaf meldt dat de stemming van maandag over de televisierechten niet door zal gaan. De clubs uit de Eredivisie zouden gaan stemmen of ze akkoord zouden gaan met het bod van ESPN, maar op advies van de mediaklankbordgroep van de Eredivisie CV gaat dat niet door. Donderdag sprak ECV-directeur Jan de Jong samen met Menno Geelen en Robert Eenhoorn met de Eredivisie Media & Marketing over het bod van ESPN.

De Jong pleit al lange tijd bij de clubs om het bod te accepteren. Hij heeft constant aangegeven dat ESPN/Walt Disney Company garant stond voor 1,7 miljard en er alleen gepraat kon worden over een deal van 10 jaar. De Amerikanen weigeren echter garant te staan en waren bovendien ook bereid om te praten over een deal van 5 jaar.

Het consortium van kabelmaatschappijen wil wel garant staan en heeft 1,8 miljard over voor 10 jaar. De clubs in de Eredivisie willen daarom langer de tijd hebben voor een nieuwe tv-deal wordt aangegaan vanwege de onduidelijkheden over het bod van ESPN. Daarnaast is het bod van de kabelmaatschappijen niet uitonderhandeld omdat ECV-directeur De Jong weigert in serieus gesprek te gaan. Het consortium wil daarom naar de Autoriteit Consumenten Markt stappen. Vanwege afspraken mag de Eredivisie CV tot 1 juli 2024 alleen exclusief met ESPN/Disney onderhandelen over een nieuwe deal.

Maandag wordt er wel gestemd over een voorstel van de traditionele top drie om vanaf medio 2025 een lager percentage van de Europese inkomsten af te staan. Momenteel staan de clubs 5% af, maar het voorstel is dat dit dan naar 3,75% gaat omdat de Europese inkomsten vanaf dan exceptioneel zullen groeien. Als tegenprestatie zijn de clubs dan vanaf de zomer van 2025 verplicht om op natuurgras te spelen in de Eredivisie, krijgen Europees spelende clubs een vrijstelling voor de eerste bekerronde en worden competitiewedstrijden verplaatst als de clubs die actief zijn in Europa dit verzoeken.
Kijkend naar het buitenland is 3 jaar lang zat. Logisch dat de bazen in de US, gezien de reorganisatie bij Disney, zich niet willen verplichten tot lange commitments.

Wel erg jammer voor van Gangelen natuurlijk.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pompi
loekf2 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:00:
Moeten we het nog over de TV deal met ESPN hebben ? Jan de Jonge heeft zicht echt onmogelijk gemaakt. Wat is zijn relatie met Disney toch ?

Bron: Telegraaf via https://ajax.supporters.n...er-bod-ESPN-uitgesteld%27

[...]

Kijkend naar het buitenland is 3 jaar lang zat. Logisch dat de bazen in de US, gezien de reorganisatie bij Disney, zich niet willen verplichten tot lange commitments.

Wel erg jammer voor van Gangelen natuurlijk.
Het bod van de providers is om alle mensen en backend over te nemen van ESPN als hun bod zou winnen, dus JJvG heeft hoe dan ook nog wel een baan.
Maar als je ziet hoe de prijsontwikkeling in het buitenland de laatste tijd is en hoe lang daar de contracten zijn, was de Jonge echt van de pot gerukt om voor 10 jaar te willen gaan. Als ik het goed onthouden heb ligt de huidige inkomsten onder die van Belgie omdat ze daar wel voor een korter contract zijn gegaan, dus je zou waarschijnlijk het huidige negatieve verschil in kwadraat krijgen als je nu weer voor 10 jaar gaat.
Daarnaast ook gek dat er nooit een open tender is gedaan, maar dat hij al meteen besloten had om de deal van ESPN te kiezen. RTL, de providers, Viaplay, Amazon, Apple en andere mogelijke bieders hebben nooit een bid boek ontvangen. Het is bijna zo apart verlopen dat je je gaat afvragen hoeveel hij direct van Disney/ESPN had gekregen om het zo te doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:24
Pompi schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:39:
[...]

Het bod van de providers is om alle mensen en backend over te nemen van ESPN als hun bod zou winnen, dus JJvG heeft hoe dan ook nog wel een baan.
Maar als je ziet hoe de prijsontwikkeling in het buitenland de laatste tijd is en hoe lang daar de contracten zijn, was de Jonge echt van de pot gerukt om voor 10 jaar te willen gaan. Als ik het goed onthouden heb ligt de huidige inkomsten onder die van Belgie omdat ze daar wel voor een korter contract zijn gegaan, dus je zou waarschijnlijk het huidige negatieve verschil in kwadraat krijgen als je nu weer voor 10 jaar gaat.
Daarnaast ook gek dat er nooit een open tender is gedaan, maar dat hij al meteen besloten had om de deal van ESPN te kiezen. RTL, de providers, Viaplay, Amazon, Apple en andere mogelijke bieders hebben nooit een bid boek ontvangen. Het is bijna zo apart verlopen dat je je gaat afvragen hoeveel hij direct van Disney/ESPN had gekregen om het zo te doen.
Was het niet zo dat de rechten bij het Eredivisie Live lagen eerst omdat er geen enkele zender voor live wedstrijden bood en 12 jaar geleden Fox Sports erin stapte ?

Blij dat de clubs het bestuur hebben terug gefloten.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pompi
loekf2 schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:56:
[...]

Was het niet zo dat de rechten bij het Eredivisie Live lagen eerst omdat er geen enkele zender voor live wedstrijden bood en 12 jaar geleden Fox Sports erin stapte ?

Blij dat de clubs het bestuur hebben terug gefloten.
Zoiets staat mij ook nog bij. Dus kan wel begrijpen dat je op dat moment daarvoor kiest, maar sindsdien is de Eredivisie zowel op de Europese ranking als in de competitie zelf wel weer stuk sterker gekozen. En als je dat combineert met de constatering dat je nu ruim ruim onderbetaald wordt en dat eigenlijk al zo was een paar jaar in het contract, is het echt onbegrijpelijk dat je weer voor 10 jaar zou kiezen. Zoals je zegt is 3 jaar of 5 jaar dan veel logischer, eventueel geef je degene die dat contract krijgt dan net zoals ESPN nu had right of first refusal zodat die ook op wat langere termijn kunnen denken maar dan heb je als nog veel meer bewegingsruimte om er meer uit te halen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daggast
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 16:39:
Als ik het goed onthouden heb ligt de huidige inkomsten onder die van Belgie
Betalen de Belgische Tv-providers voor doorgifte van Eleven sports of krijgen ze daar geld voor?
Pagina: 1 ... 32 33 34 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee