[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1 ... 58 59 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:47:
[...]

Los. Ziggo, KPN en alle andere tv-aanbieders betalen voor alle klanten een bedrag X per maand aan ESPN. Welke kanalen ze doorgeven en wat ze dat voor vragen dat mogen ze zelf weten.
Ook de ESPN abonnementen mogen ze zelf bepalen en blijft in eigen zak?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 09:08:
Zo hebben ze wel een mooi sport aanbod bij Ziggo, ze moeten natuurlijk iets met de klanten die weglopen.

Link naar het Ziggo artikel: https://www.vodafoneziggo...nt-voetbal-kijk-je-samen/
Dit is vooral goed nieuws voor ESPN/Disney. Ze kunnen het prima allemaal zelf aanbieden (zoals Viaplay/Prime), maar deze deal (koppelverkoop) levert meer op en is een veel betere stabiele financiële basis.

Ik vind persoonlijk dat het niet mag. Je kunt niet ESPN los krijgen, en het is veel te duur voor de kwaliteit van de Eredivisie.

Verwijderd

Gonadan schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:55:
[...]

Ook de ESPN abonnementen mogen ze zelf bepalen en blijft in eigen zak?
Ja, vandaar de prijsverschillen voor ESPN bij de verschillende tv-aanbieders. Maar dit is al 10 jaar zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2026 11:23 ]


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:47
Slimme actie wel van Ziggo.

Nu kan ik geloof ik bij KPN al wel ESPN erbij krijgen als extraatje, maar denk dat je er zeker Odido-klanten mee weg kan trekken.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik ken al een aantal mensen die bij Ziggo weg zijn gegaan en nu weer twijfelen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dit hebben ze gewoon gedaan omdat ik niet van plan was om komend seizoen weer ESPN te nemen

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pas wanneer Ajax en Feyenoord weer goed draaien wordt het weer rendabel om er dik geld voor te vragen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

en ja hoor ... :r

https://nos.nl/artikel/2613751-eigen-harde-kern-voorkomt-kampioenschap-van-slavia-praag-met-bizarre-veldbestorming

Gelijk mininaal 1 divisie terugzetten en minimaal 5 jaar geen europees voetbal .... :X

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • Strawberry_1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-06 09:54
Ik ben benieuwd wat er voor daadwerkelijke straf wordt gegeven.

  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Strawberry_1985 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 09:15:
[...]

Ik ben benieuwd wat er voor daadwerkelijke straf wordt gegeven.
Ik hoop dat ze minimaal 20 punten in mindering krijgen en het kampioenschap 'mislopen' , belonen is bullshit voor dit soort dingen. Daarnaast minimaal 1 seizoen geen Europees voetbal.

Nu NAC weer. Gestaakt. Vuurwerk. Gedegradeerd. Nu weet ik dat die randdebielen met een negatief IQ incapabel zijn om te leren, maar gewoon een promotieban van minimaal 3 seizoenen in de eerste divisie zou een start zijn.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

GADVerdamme,... nac - heerenveen gaat uitgspeeld worden zonder phbliek. GADVERDAMME gewoon mininaal drie seizoenen zonder promotie als minimum. :/

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 10 mei 2026 @ 22:01:
GADVerdamme,... nac - heerenveen gaat uitgspeeld worden zonder phbliek. GADVERDAMME gewoon mininaal drie seizoenen zonder promotie als minimum. :/
Ze mogen 4 uur in de bus zitten voor een minuutje of 10 voetbal. Ze hadden die vuurwerkafstekers moeten verplichten om mee te gaan ;)

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
https://www.vi.nl/nieuws/...eglementaire-nederlaag-op

Hier kunnen Ajax en de KNVB nog een voorbeeld aan nemen...

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Met name de KNVB, Slavia heeft zelf zo te zien nog minder gedaan dan Ajax. :P

Maar wel terechte beslissing dit, een stuk steviger signaal dan die ene wedstrijd die Ajax kreeg.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:09:
Met name de KNVB, Slavia heeft zelf zo te zien nog minder gedaan dan Ajax. :P

Maar wel terechte beslissing dit, een stuk steviger signaal dan die ene wedstrijd die Ajax kreeg.
Ze hebben het wel vantevoren al geaccepteerd, wat de straf ook was. Bij Ajax vond ik het allemaal maar halve bak, ook de 'communicatie' vanuit de directie.
Hier gaat de directeur gewoon direct met de billen bloot.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:21:
[...]

Ze hebben het wel vantevoren al geaccepteerd, wat de straf ook was. Bij Ajax vond ik het allemaal maar halve bak, ook de 'communicatie' vanuit de directie.
Hier gaat de directeur gewoon direct met de billen bloot.
Ja qua communicatie ben ik het wel met je eens, de CFO naar voren schuiven vond ik nou niet echt de meest sterke uitstraling hebben.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Las het op nu.nl idd. die noemden het een forse straf. Nu worden ze alsnog kampioen. had ze ook eens een flinke puntenaftrek erbij gegeven.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:22
De NOS mogen ze wat mij betreft ook echt schorsen; finale met Jeroen gruter. Dat wordt schakelen naar de Belg.

Als ik überhaupt al ga kijken, maar dat hangt meer met het tijdstip en de 2 landen samen.

  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

https://www.nu.nl/voetbal/6396169/fans-fc-nantes-bestormen-veld-en-gooien-fakkels-coach-halilhodzic-in-tranen.html :r :r :r

NEE website dat zijn GEEN supporters maar minimaal TUIG. *knip*

Nu is de club gedegradeerd naar de franse 1ste divisie. wmb mogen ze minimaal 5 jaar een promotieban hebben :X

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 18-05-2026 08:56 . Reden: Rustig, die gaat weer te ver. ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:33
Doordeweeks vechten ze samen voor "het volk en voor Nederland" en in het weekend vechten ze tegen elkaar. Bijzonder maatschappelijk fenomeen.

https://www.ad.nl/binnenl...en-confrontatie~a8e55780/
Een auto is zondagmiddag uitgebrand bij een tankstation langs de A28 in Putten. Het voertuig is compleet verwoest. Het zou gaan om brandstichting tijdens een confrontatie tussen fans van Ajax en Feyenoord.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?


  • Alargule2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06 18:50
https://www.gld.nl/sport/8475744/complete-chaos-bij-vitesse-buitenlandse-eigenaren-ontslaan-directie-en-rvc

Ik zit weleens van die films te kijken waar tegen het eind de bad guy is verslagen/dood is/lijkt en de helden, hun wonden bekijkend, al opgelucht over de goede afloop elkaar in de armen vallen, waarna je op de achtergrond dan nog vaag die bad guy weer tot leven ziet komen.

Zo'n scenarist moeten ze ook bij Vitesse hebben ingehuurd.

  • Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-06 15:21

Player1S

Probably out in the dark

Het was ook al weer eventjes verdacht stil rondom Vitesse.

Benieuwd of het ooit rustig wordt rondom die club. KNVB mag licentie niet intrekken want dan wordt rechrer boos maar met al dat ge-eikel krijgen ze ook geen goedkeuring voor overname.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!


  • Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:33
Player1S schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:48:
Het was ook al weer eventjes verdacht stil rondom Vitesse.

Benieuwd of het ooit rustig wordt rondom die club. KNVB mag licentie niet intrekken want dan wordt rechrer boos maar met al dat ge-eikel krijgen ze ook geen goedkeuring voor overname.
KNVB mag de licentie intrekken, maar alleen als ze het proces daarvoor zorgvuldig hebben doorlopen. En daar heeft de KNVB de vorige keer steken laten vallen.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 13:19
Wat een soap. Heel benieuwd hoe dit een vervolg krijgt. Het buitelt in ieder geval allemaal weer over elkaar in Arnhem. Daar waar Schaay zo'n jaar geleden als absolute held werd gezien, is er nu melding gemaakt van bedreigingen aan zijn adres:

https://www.gelderlander....a-nieuwe-onrust~ad170b04/
[...]
Zij vermoeden dat hij samen met aandeelhouder Timo Braasch invloed probeert uit te oefenen op de machtsverhoudingen binnen de club. Schaay en Braasch werkten afgelopen zomer nauw samen tijdens een eerdere crisisperiode bij Vitesse.

  • Alargule2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06 18:50
Daar fungeert hetzelfde mannetje als aanjager voor dat een paar weken geleden nog heel stoer onder een pseudoniem een "interview" gaf aan De Gelderlander nadat-ie wat pro-Palestijnse spandoeken van een plaatselijke brug had getrokken. Met zulke "fans" heb je geen vijanden nodig.

Maar ik denk dat dit allemaal wel zal loslopen. Het komt op mij eerder over als de laatste stuiptrekkingen van een oud regime dan als een geslaagde coup, althans. Dat ook de LC zich (kortaf) uitlaat met de stelling dat het overnameproces in een vergevorderd stadium zit, geeft de burger moed.

Maar dat clickt natuurlijk een stuk minder goed dan "bom onder Vitesse".

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

De laatste aflevering Studio Voetbal is geweest. Het had iets treurigs. Iemand leek ook weer eens kacheltje lam aan tafel te zitten..

Door de jaren heen best vaak gekeken maar iets dat dat me bij is gebleven?

De ruzie tussen van Marwijk en Hugo Borst misschien? Vermeldt de NOS zelf ook maar al te graag.

en de reuring van duistere dealtjes kenner had ook wel wat.

Ooit stond er eens een aflevering in waarin Egbers een moderne “kink in de kabel” aankaartte of althans.. poging tot. Maar dit lijkt van het internet verdwenen.

VdV maakte nog een geintje over een nachtkaars die uitging in een helder/nuchter moment. Was grappig maar ergens geen grap natuurlijk..

[ Voor 11% gewijzigd door Deruxian op 19-05-2026 21:15 ]


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Deruxian schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 21:13:
De laatste aflevering Studio Voetbal is geweest. Het had iets treurigs. Iemand leek ook weer eens kacheltje lam aan tafel te zitten..

Door de jaren heen best vaak gekeken maar iets dat dat me bij is gebleven?

De ruzie tussen van Marwijk en Hugo Borst misschien? Vermeldt de NOS zelf ook maar al te graag.

en de reuring van duistere dealtjes kenner had ook wel wat.

Ooit stond er eens een aflevering in waarin Egbers een moderne “kink in de kabel” aankaartte of althans.. poging tot. Maar dit lijkt van het internet verdwenen.

VdV maakte nog een geintje over een nachtkaars die uitging in een helder/nuchter moment. Was grappig maar ergens geen grap natuurlijk..
Compleet zot dat ze uitgerekend dat programma de nek omdraaien.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Arno Vermeulen zoekt maar een eigen manier om zijn onzin de wereld in te orakelen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Alargule2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06 18:50
De KNVB is het dan - eindelijk - eens met de overname van de aandelen "Vitès" door de "Sterkhouders":

https://www.gelderlander.nl/vitesse/goed-nieuws-voor-vitesse-na-lang-wachten-knvb-keurt-overname-club-goed-wel-met-een-voorwaarde~acd33567/

Enige voorwaarde: die aandelenoverdracht moet vóór 15 juni aanstaande afgerond zijn.

Er kan nu niks meer misgaan, toch?

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 13:19
Misschien niet qua aandelenoverdracht. Als de overeenkomst die eronder ligt goed is dan gaat dit door.

Vitesse heeft nog wel genoeg hoofdbrekens, zoals het (structureel) sluitend krijgen van de begroting, zonder dat het tekort jaarlijks wordt bijgepast door geldschieters/schuldeisers. De jeugdopleiding moet vrijwel van niets opgebouwd worden. Nog genoeg risico's voor de club.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Lokale nieuwszender AT5 heeft onderzoek gedaan naar de macht binnen Ajax van de F-Side, de harde kern van Ajax. Daaruit zijn schokkende resultaten naar voren gekomen. Zo blijkt dat vuurwerk ondanks controle toch de Johan Cruijff ArenA inkomt, waarbij stewards zeggen uit angst voor de F-Side minder in te grijpen. Ook bestuurders zouden worden bedreigd.
Vinden ze dit daadwerkelijk schokkend? Alsof ze verbaasd zijn?

https://ajax.supporters.n...rliest-grip-op-harde-kern

Die titel ook... Nee, Ajax is de gip op de harde kern al heel, heel erg lang kwijt.
Het bericht van AT5 zelf: https://www.at5.nl/artike...is-de-harde-kern-van-ajax

  • Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-06 11:36

Stimulate14

⭐⭐⭐

De vraag is, welke club heeft wel grip op zijn harde kern (...)

  • Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-06 14:01
toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 23:15:
[...]

Vinden ze dit daadwerkelijk schokkend? Alsof ze verbaasd zijn?

https://ajax.supporters.n...rliest-grip-op-harde-kern

Die titel ook... Nee, Ajax is de gip op de harde kern al heel, heel erg lang kwijt.
Het bericht van AT5 zelf: https://www.at5.nl/artike...is-de-harde-kern-van-ajax
In other news, van in de regen lopen word je nat!

Inderdaad nogal een open deur, maar natuurlijk nog steeds wel goed om het te bevestigen en aan te kaarten. Iedereen die slim genoeg is om zn veters te strikken snapt natuurlijk dat je dergelijke hoeveelheden vuurwerk niet alleen maar binnenkrijgt door het te verstoppen waar de zon niet schijnt. Dat moet met mensen intern in de Arena gebeurd zijn en de meeste mensen zullen ook snappen op welke manier dat gedaan wordt.

  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

https://www.nu.nl/wk-voet...ang-geweigerd-tot-vs.html

"spelers iran mogen niet in VS slapen"
"lopen naar stadion is te gevaarlijk"
knip

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2026 09:45 . Reden: Dit soort opmerkingen voegen niks toe ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 13:19
Het *lopen naar het stadion is te gevaarlijk* vind ik niet in het lijstje met problemen passen. Dat is nu eenmaal hoe de infrastructuur in de VS is georganiseerd: auto eerst.

  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:49:
Het *lopen naar het stadion is te gevaarlijk* vind ik niet in het lijstje met problemen passen. Dat is nu eenmaal hoe de infrastructuur in de VS is georganiseerd: auto eerst.
lees : dan "raden" we de overpriced bussen en treinen beter aan.

nieuwe in het WK: Tickets van supporters Iran ingetrokken (nos). Verwacht 110% niets van de fifa/vs hierin als reactie.

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2026 09:45 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 13:19
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 11:10:
[...]

lees : dan "raden" we de overpriced bussen en treinen beter aan.
Eeuh nee. De infrastructuur in de VS is echt ingericht op de auto (m.u.v. in ieder geval New York City), waardoor lopen naar stadions doorgaans geen onderdeel is van de infrastructuur. Het advies om dus niet lopend te komen is valid. Dat de ov-bedrijven hier op inspelen door de ritprijzen sky-high te maken is wel weer typisch kapitalisme van de VS.

  • Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-06 15:21

Player1S

Probably out in the dark

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 11:10:
[...]

lees : dan "raden" we de overpriced bussen en treinen beter aan.

nieuwe in het WK: Tickets van supporters Iran ingetrokken (nos). Verwacht 110% niets van de fifa/vs hierin als reactie.
Visa's van Schotse supports ook plots ingetrokken. Goh, wie zaten ook al weer op de golfbaan van hem te poepen uit protest?

Scheidsrechter uit Somalie toegang geweigerd. Schijnt de beste van Afrika te zijn overigens.

Dit WK wordt een gigantische shitshow.

[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2026 09:45 . Reden: Quote aangepast ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!


  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

disclaimer : ik kots hard op het WK (WK) maar dan ook echt hard [....... ]

https://nos.nl/artikel/26...-duidelijk-discriminerend

ik vraag me af wat er nou moet gebeuren* voordat er iets gedaan word hieraan door de fifa en of andere landen. 10000+ doden bij een aanslag op de wk finale , het liefst door een wit persoon? . Natuurlijk niet, de goede mens zal vooral moeten kunnen genieten van het wk, voor het eerst je land aanmoedigen is priceless. Met de carnaval in de zaal lopen na de 1-4 bij real madrid ... priceless (met vlag).
(los van de onbetaalbaarheid, 'dan kijk je toch in de tuin', en reclames hiervoor)

de fifa gaat hier niks aan doen, de volkswoede die nodig is gaat alleen in amerika al om 100+ miljoen mensen. Landen die boycotten? ook niet gezien in qatar en nu dus ook niet. dode arbeiders is tenslotte een ver van mijn bed show.

Ik heb mij ZELDEN zo geschaamd als nu.
Ik boycot en hoop op drie verliespartijen , kunnen ze gelijk naar huis uit dat schijtland.

*op het daadwerkelijke eerlijke antwoord is zelfs EA jaloers met hun 'pride en acumplishment'

[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2026 09:46 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • Alargule2
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-06 18:50
Voor de niet-geïnitieerden onder ons: wie/wat is 'krashnov'?

Ik denk dat ik dit WK trouwens ook maar even oversla, net als het vorige, trouwens. Voetbal op dit niveau is een speelbal voor dictators geworden. Geen zin om ze daarin tegemoet te komen.

  • gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:24

gws24

Thinking is hard!

Alargule2 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 17:42:
Voor de niet-geïnitieerden onder ons: wie/wat is 'krashnov'?
Moest het ook googlen maar volgens mij refereert het hier naar:
Populaire cultuur en complottheorieën
Agent Krasnov: Een online complottheorie die in 2025 de ronde deed. Het gerucht beweerde (zonder bewijs) dat zakenman en voormalig Amerikaans president Donald Trump in de jaren 80 door de KGB zou zijn gerekruteerd onder de codenaam "Agent Krasnov".
Kan niet zeggen dat er geen kern van waarheid in zit. Trump heeft in de jaren 90 in ieder geval geld gekregen uit Rusland uit laten we zeggen dubieuze bron (mafia) en gezien zijn Rusland vriendelijkheid zit hij er nog steeds dik in.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.


  • HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:33

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Krashnov word als bijnaam gebruikt voor Trump omdat veel mensen hem zien als een 'slaafje van Putin'. benaming nu wel vaak genoeg gebruikt (door mij).

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!


  • alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:04
ik vraag me af wat er nou moet gebeuren* voordat er iets gedaan word hieraan door de fifa
Simpel. Zodra het ze geld gaat kosten.

Dan en alleen dan.

De rest interesseert ze werkelijk helemaal niets. Zelfs 400 tot 500 doden bij de bouw van de stadions in Qatar is door Infantino verzwegen totdat het echt niet meer kon. Als ze al over 500 lijken gaan, denk je dat een paar geweigerde spelers, officials, laat staan fans ze dan ook maar iets interesseert?

Ze hoeven ook niet bang te zijn. Elke keer is er weer de roep om boycots, maar het gebeurt nooit. De Nederlandse politiek zou zich roeren in Qatar. Wat gebeurde er? Een 'statement' gedragen onder andere kleding, zodat het niet te zien was. Fifa is machtiger dan God.

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”


  • Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-06 15:21

Player1S

Probably out in the dark

alexbl69 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 22:13:
[...]

Simpel. Zodra het ze geld gaat kosten.

Dan en alleen dan.

De rest interesseert ze werkelijk helemaal niets. Zelfs 400 tot 500 doden bij de bouw van de stadions in Qatar is door Infantino verzwegen totdat het echt niet meer kon. Als ze al over 500 lijken gaan, denk je dat een paar geweigerde spelers, officials, laat staan fans ze dan ook maar iets interesseert?

Ze hoeven ook niet bang te zijn. Elke keer is er weer de roep om boycots, maar het gebeurt nooit. De Nederlandse politiek zou zich roeren in Qatar. Wat gebeurde er? Een 'statement' gedragen onder andere kleding, zodat het niet te zien was. Fifa is machtiger dan God.
Ik heb wel het idee dat het momenteel veel minder leeft dit WK. Doe daarbij de, voor ons, ongunstigere tijden bij en we hebben misschien eindelijk een klein boycotje te pakken

Maar de FIFA grijpt natuurlijk pas echt in als de sponsoren beginnen te mopperen.
Zo lang die stil blijven maakt het ze niet uit of de helft minder kijkt op tv en de stadions nagenoeg leeg zijn. Dan durft infantino nog steeds te zeggen dat het het beste WK ooit is terwijl hij cheeto dust van zn mond veegt en trump de intergalactische vredes prijs geeft.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!


  • Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:02

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 20:40:
Krashnov word als bijnaam gebruikt voor Trump omdat veel mensen hem zien als een 'slaafje van Putin'. benaming nu wel vaak genoeg gebruikt (door mij).
Maar ook dat mag je hier verder achterwege laten. Het veelvuldig ranten op Trump of op het "krashnovWK" voegt niks toe.

Wauw, een sig!


  • Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Ultra 5 250KF / B860M AORUS ELITE / Intel B580 12GB OC


  • chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 04:06
Hoofdsponsorschap Ziggo eindigt na seizoen 2026/2027

Ziggo heeft besloten het per 1 juli 2027 aflopende contract met Ajax niet te verlengen. Het huidige hoofdsponsorschap begon op 1 januari 2015 en loopt door tot en met het seizoen 2026/2027. Daarmee ronden Ziggo en Ajax een bijzondere samenwerking af die dan 12,5 jaar heeft geduurd. Door deze beslissing nu te nemen en kenbaar te maken, krijgt Ajax de tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdsponsor vanaf het seizoen 2027/2028.

Einde van een tijdperk! Zou het met de huidige situatie te maken hebben? Kan haast niet anders. Benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor wordt.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 06:55:

Einde van een tijdperk! Zou het met de huidige situatie te maken hebben? Kan haast niet anders. Benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor wordt.
Natuurlijk heeft het daar niks mee te maken. Ziggo zijn niet een paar supporters die opportunistische beslissingen nemen he.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ziggo geeft duidelijk aan wat de reden is toch? Ze willen breder kijken dan voetbal. Op zich wel slim aangezien de reputatie van voetbal nu niet echt in de lift zit. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-06 13:19
toolkist schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:55:
[...]

Natuurlijk heeft het daar niks mee te maken. Ziggo zijn niet een paar supporters die opportunistische beslissingen nemen he.
Ligt er denk ik ook een beetje aan welke situatie bedoeld wordt. Die van Ajax of van Ziggo. Ik interpreteerde dat laatste. Zinkend schip als je het mij vraagt.

  • chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 04:06
Gonadan schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:11:
Ziggo geeft duidelijk aan wat de reden is toch? Ze willen breder kijken dan voetbal. Op zich wel slim aangezien de reputatie van voetbal nu niet echt in de lift zit. :P
Dat zeggen ze waarschijnlijk voor de bühne, maar wie weet wat erachter zit. Zou me niks verbazen als het gewoon met de huidige situatie van Ajax te maken heeft. Ze hebben er denk ik geen vertrouwen meer in. Geef ze geen ongelijk. Wel sneu altijd wanneer langdurige relaties kapot gaan. Hopelijk vinden ze snel een nieuwe sponsor.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:24:
[...]

Dat zeggen ze waarschijnlijk voor de bühne, maar wie weet wat erachter zit. Zou me niks verbazen als het gewoon met de huidige situatie van Ajax te maken heeft. Ze hebben er denk ik geen vertrouwen meer in. Geef ze geen ongelijk. Wel sneu altijd wanneer langdurige relaties kapot gaan. Hopelijk vinden ze snel een nieuwe sponsor.
Kapot nogwel. Tis gewoon een contract wat einde looptijd is en niet verlengd wordt. Na 5 jaar zal Ziggo wel bereikt hebben (of het niet meer zien gebeuren) wat ze beoogd hebben.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Tja, je kunt overal wel iets achter zoeken. Het is 12,5 jaar geweest, dat is niet niks. Daarin zijn ups en downs geweest en het is niet vreemd als het ook een keer eindigt.

Waar ik meer benieuwd naar ben is wie ze als opvolger regelen en of dat ook een lucratief contract zal zijn. Daar kan de huidige malaise een nadeel maar dan nog is het merk Ajax beresterk.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 04:06
@Gonadan Niets is mij vreemd dezer dagen! Einde contract is een mooi moment om de dans te ontspringen. Net zoals de Primark in Dordt. Daar liep ook het huurcontract af en die zagen dat als een perfect moment om het filiaal te sluiten met als argument "we willen één grote centrale winkel in een grote stad (Rotterdam bijv.) Ik bedoel voetbal was er ook 12,5 jaar geleden toch? Maar goed genoeg complottheorieën. We zullen wel zien waar het schip strandt. Het is wel typisch (en misschien ook logisch) dat een grote club/organisatie een lange tijd dezelfde sponsor heeft.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mwoah, Feyenoord heeft er 5 sinds 2013, PSV 3.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het is altijd een mooi moment en misschien speelt het mee, wie zal het zeggen. Maar als je ziet hoe zich de afgelopen jaren gewoon achter Ajax bleef staan kan ik niet anders dan ze als zeer loyaal beschouwen.

Weet jij eigenlijk waarom TDK, ABN Amro en Aegon eerder gestopt zijn?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 04:06
Gonadan schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:54:


Weet jij eigenlijk waarom TDK, ABN Amro en Aegon eerder gestopt zijn?
Haha nee toen waren we net in Nederland en volgde ik voetbal niet echt. ;) Heb nog wel het mooie zwarte uitshirt met ABN AMRO erop gehad, maar nu te klein dus wegegeven.
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste