Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit is vooral goed nieuws voor ESPN/Disney. Ze kunnen het prima allemaal zelf aanbieden (zoals Viaplay/Prime), maar deze deal (koppelverkoop) levert meer op en is een veel betere stabiele financiële basis.Gynnad schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 09:08:
Zo hebben ze wel een mooi sport aanbod bij Ziggo, ze moeten natuurlijk iets met de klanten die weglopen.
Link naar het Ziggo artikel: https://www.vodafoneziggo...nt-voetbal-kijk-je-samen/
Ik vind persoonlijk dat het niet mag. Je kunt niet ESPN los krijgen, en het is veel te duur voor de kwaliteit van de Eredivisie.
Verwijderd
Ja, vandaar de prijsverschillen voor ESPN bij de verschillende tv-aanbieders. Maar dit is al 10 jaar zo.Gonadan schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 10:55:
[...]
Ook de ESPN abonnementen mogen ze zelf bepalen en blijft in eigen zak?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2026 11:23 ]
Nu kan ik geloof ik bij KPN al wel ESPN erbij krijgen als extraatje, maar denk dat je er zeker Odido-klanten mee weg kan trekken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://nos.nl/artikel/2613751-eigen-harde-kern-voorkomt-kampioenschap-van-slavia-praag-met-bizarre-veldbestorming
Gelijk mininaal 1 divisie terugzetten en minimaal 5 jaar geen europees voetbal ....
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik ben benieuwd wat er voor daadwerkelijke straf wordt gegeven.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 10 mei 2026 @ 00:10:
en ja hoor ...![]()
https://nos.nl/artikel/2613751-eigen-harde-kern-voorkomt-kampioenschap-van-slavia-praag-met-bizarre-veldbestorming
Gelijk mininaal 1 divisie terugzetten en minimaal 5 jaar geen europees voetbal ....
Ik hoop dat ze minimaal 20 punten in mindering krijgen en het kampioenschap 'mislopen' , belonen is bullshit voor dit soort dingen. Daarnaast minimaal 1 seizoen geen Europees voetbal.Strawberry_1985 schreef op zondag 10 mei 2026 @ 09:15:
[...]
Ik ben benieuwd wat er voor daadwerkelijke straf wordt gegeven.
Nu NAC weer. Gestaakt. Vuurwerk. Gedegradeerd. Nu weet ik dat die randdebielen met een negatief IQ incapabel zijn om te leren, maar gewoon een promotieban van minimaal 3 seizoenen in de eerste divisie zou een start zijn.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ze mogen 4 uur in de bus zitten voor een minuutje of 10 voetbal. Ze hadden die vuurwerkafstekers moeten verplichten om mee te gaanHanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 10 mei 2026 @ 22:01:
GADVerdamme,... nac - heerenveen gaat uitgspeeld worden zonder phbliek. GADVERDAMME gewoon mininaal drie seizoenen zonder promotie als minimum.
Hier kunnen Ajax en de KNVB nog een voorbeeld aan nemen...
Maar wel terechte beslissing dit, een stuk steviger signaal dan die ene wedstrijd die Ajax kreeg.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze hebben het wel vantevoren al geaccepteerd, wat de straf ook was. Bij Ajax vond ik het allemaal maar halve bak, ook de 'communicatie' vanuit de directie.Gonadan schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:09:
Met name de KNVB, Slavia heeft zelf zo te zien nog minder gedaan dan Ajax.![]()
Maar wel terechte beslissing dit, een stuk steviger signaal dan die ene wedstrijd die Ajax kreeg.
Hier gaat de directeur gewoon direct met de billen bloot.
Ja qua communicatie ben ik het wel met je eens, de CFO naar voren schuiven vond ik nou niet echt de meest sterke uitstraling hebben.toolkist schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 15:21:
[...]
Ze hebben het wel vantevoren al geaccepteerd, wat de straf ook was. Bij Ajax vond ik het allemaal maar halve bak, ook de 'communicatie' vanuit de directie.
Hier gaat de directeur gewoon direct met de billen bloot.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Las het op nu.nl idd. die noemden het een forse straf. Nu worden ze alsnog kampioen. had ze ook eens een flinke puntenaftrek erbij gegeven.toolkist schreef op dinsdag 12 mei 2026 @ 14:41:
https://www.vi.nl/nieuws/...eglementaire-nederlaag-op
Hier kunnen Ajax en de KNVB nog een voorbeeld aan nemen...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als ik überhaupt al ga kijken, maar dat hangt meer met het tijdstip en de 2 landen samen.
NEE website dat zijn GEEN supporters maar minimaal TUIG. *knip*
Nu is de club gedegradeerd naar de franse 1ste divisie. wmb mogen ze minimaal 5 jaar een promotieban hebben
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 18-05-2026 08:56 . Reden: Rustig, die gaat weer te ver. ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
https://www.ad.nl/binnenl...en-confrontatie~a8e55780/
Een auto is zondagmiddag uitgebrand bij een tankstation langs de A28 in Putten. Het voertuig is compleet verwoest. Het zou gaan om brandstichting tijdens een confrontatie tussen fans van Ajax en Feyenoord.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik zit weleens van die films te kijken waar tegen het eind de bad guy is verslagen/dood is/lijkt en de helden, hun wonden bekijkend, al opgelucht over de goede afloop elkaar in de armen vallen, waarna je op de achtergrond dan nog vaag die bad guy weer tot leven ziet komen.
Zo'n scenarist moeten ze ook bij Vitesse hebben ingehuurd.
Benieuwd of het ooit rustig wordt rondom die club. KNVB mag licentie niet intrekken want dan wordt rechrer boos maar met al dat ge-eikel krijgen ze ook geen goedkeuring voor overname.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
KNVB mag de licentie intrekken, maar alleen als ze het proces daarvoor zorgvuldig hebben doorlopen. En daar heeft de KNVB de vorige keer steken laten vallen.Player1S schreef op maandag 18 mei 2026 @ 15:48:
Het was ook al weer eventjes verdacht stil rondom Vitesse.
Benieuwd of het ooit rustig wordt rondom die club. KNVB mag licentie niet intrekken want dan wordt rechrer boos maar met al dat ge-eikel krijgen ze ook geen goedkeuring voor overname.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
https://www.gelderlander....a-nieuwe-onrust~ad170b04/
[...]
Zij vermoeden dat hij samen met aandeelhouder Timo Braasch invloed probeert uit te oefenen op de machtsverhoudingen binnen de club. Schaay en Braasch werkten afgelopen zomer nauw samen tijdens een eerdere crisisperiode bij Vitesse.
Maar ik denk dat dit allemaal wel zal loslopen. Het komt op mij eerder over als de laatste stuiptrekkingen van een oud regime dan als een geslaagde coup, althans. Dat ook de LC zich (kortaf) uitlaat met de stelling dat het overnameproces in een vergevorderd stadium zit, geeft de burger moed.
Maar dat clickt natuurlijk een stuk minder goed dan "bom onder Vitesse".
Door de jaren heen best vaak gekeken maar iets dat dat me bij is gebleven?
De ruzie tussen van Marwijk en Hugo Borst misschien? Vermeldt de NOS zelf ook maar al te graag.
en de reuring van duistere dealtjes kenner had ook wel wat.
Ooit stond er eens een aflevering in waarin Egbers een moderne “kink in de kabel” aankaartte of althans.. poging tot. Maar dit lijkt van het internet verdwenen.
VdV maakte nog een geintje over een nachtkaars die uitging in een helder/nuchter moment. Was grappig maar ergens geen grap natuurlijk..
[ Voor 11% gewijzigd door Deruxian op 19-05-2026 21:15 ]
Compleet zot dat ze uitgerekend dat programma de nek omdraaien.Deruxian schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 21:13:
De laatste aflevering Studio Voetbal is geweest. Het had iets treurigs. Iemand leek ook weer eens kacheltje lam aan tafel te zitten..
Door de jaren heen best vaak gekeken maar iets dat dat me bij is gebleven?
De ruzie tussen van Marwijk en Hugo Borst misschien? Vermeldt de NOS zelf ook maar al te graag.
en de reuring van duistere dealtjes kenner had ook wel wat.
Ooit stond er eens een aflevering in waarin Egbers een moderne “kink in de kabel” aankaartte of althans.. poging tot. Maar dit lijkt van het internet verdwenen.
VdV maakte nog een geintje over een nachtkaars die uitging in een helder/nuchter moment. Was grappig maar ergens geen grap natuurlijk..
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.gelderlander.nl/vitesse/goed-nieuws-voor-vitesse-na-lang-wachten-knvb-keurt-overname-club-goed-wel-met-een-voorwaarde~acd33567/
Enige voorwaarde: die aandelenoverdracht moet vóór 15 juni aanstaande afgerond zijn.
Er kan nu niks meer misgaan, toch?
Vitesse heeft nog wel genoeg hoofdbrekens, zoals het (structureel) sluitend krijgen van de begroting, zonder dat het tekort jaarlijks wordt bijgepast door geldschieters/schuldeisers. De jeugdopleiding moet vrijwel van niets opgebouwd worden. Nog genoeg risico's voor de club.
Vinden ze dit daadwerkelijk schokkend? Alsof ze verbaasd zijn?Lokale nieuwszender AT5 heeft onderzoek gedaan naar de macht binnen Ajax van de F-Side, de harde kern van Ajax. Daaruit zijn schokkende resultaten naar voren gekomen. Zo blijkt dat vuurwerk ondanks controle toch de Johan Cruijff ArenA inkomt, waarbij stewards zeggen uit angst voor de F-Side minder in te grijpen. Ook bestuurders zouden worden bedreigd.
https://ajax.supporters.n...rliest-grip-op-harde-kern
Die titel ook... Nee, Ajax is de gip op de harde kern al heel, heel erg lang kwijt.
Het bericht van AT5 zelf: https://www.at5.nl/artike...is-de-harde-kern-van-ajax
In other news, van in de regen lopen word je nat!toolkist schreef op zaterdag 30 mei 2026 @ 23:15:
[...]
Vinden ze dit daadwerkelijk schokkend? Alsof ze verbaasd zijn?
https://ajax.supporters.n...rliest-grip-op-harde-kern
Die titel ook... Nee, Ajax is de gip op de harde kern al heel, heel erg lang kwijt.
Het bericht van AT5 zelf: https://www.at5.nl/artike...is-de-harde-kern-van-ajax
Inderdaad nogal een open deur, maar natuurlijk nog steeds wel goed om het te bevestigen en aan te kaarten. Iedereen die slim genoeg is om zn veters te strikken snapt natuurlijk dat je dergelijke hoeveelheden vuurwerk niet alleen maar binnenkrijgt door het te verstoppen waar de zon niet schijnt. Dat moet met mensen intern in de Arena gebeurd zijn en de meeste mensen zullen ook snappen op welke manier dat gedaan wordt.
"spelers iran mogen niet in VS slapen"
"lopen naar stadion is te gevaarlijk"
knip
[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2026 09:45 . Reden: Dit soort opmerkingen voegen niks toe ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
lees : dan "raden" we de overpriced bussen en treinen beter aan.bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:49:
Het *lopen naar het stadion is te gevaarlijk* vind ik niet in het lijstje met problemen passen. Dat is nu eenmaal hoe de infrastructuur in de VS is georganiseerd: auto eerst.
nieuwe in het WK: Tickets van supporters Iran ingetrokken (nos). Verwacht 110% niets van de fifa/vs hierin als reactie.
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2026 09:45 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Eeuh nee. De infrastructuur in de VS is echt ingericht op de auto (m.u.v. in ieder geval New York City), waardoor lopen naar stadions doorgaans geen onderdeel is van de infrastructuur. Het advies om dus niet lopend te komen is valid. Dat de ov-bedrijven hier op inspelen door de ritprijzen sky-high te maken is wel weer typisch kapitalisme van de VS.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 11:10:
[...]
lees : dan "raden" we de overpriced bussen en treinen beter aan.
Visa's van Schotse supports ook plots ingetrokken. Goh, wie zaten ook al weer op de golfbaan van hem te poepen uit protest?HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 11:10:
[...]
lees : dan "raden" we de overpriced bussen en treinen beter aan.
nieuwe in het WK: Tickets van supporters Iran ingetrokken (nos). Verwacht 110% niets van de fifa/vs hierin als reactie.
Scheidsrechter uit Somalie toegang geweigerd. Schijnt de beste van Afrika te zijn overigens.
Dit WK wordt een gigantische shitshow.
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2026 09:45 . Reden: Quote aangepast ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
https://nos.nl/artikel/26...-duidelijk-discriminerend
ik vraag me af wat er nou moet gebeuren* voordat er iets gedaan word hieraan door de fifa en of andere landen. 10000+ doden bij een aanslag op de wk finale , het liefst door een wit persoon? . Natuurlijk niet, de goede mens zal vooral moeten kunnen genieten van het wk, voor het eerst je land aanmoedigen is priceless. Met de carnaval in de zaal lopen na de 1-4 bij real madrid ... priceless (met vlag).
(los van de onbetaalbaarheid, 'dan kijk je toch in de tuin', en reclames hiervoor)
de fifa gaat hier niks aan doen, de volkswoede die nodig is gaat alleen in amerika al om 100+ miljoen mensen. Landen die boycotten? ook niet gezien in qatar en nu dus ook niet. dode arbeiders is tenslotte een ver van mijn bed show.
Ik heb mij ZELDEN zo geschaamd als nu.
Ik boycot en hoop op drie verliespartijen , kunnen ze gelijk naar huis uit dat schijtland.
*op het daadwerkelijke eerlijke antwoord is zelfs EA jaloers met hun 'pride en acumplishment'
[ Voor 0% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2026 09:46 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik denk dat ik dit WK trouwens ook maar even oversla, net als het vorige, trouwens. Voetbal op dit niveau is een speelbal voor dictators geworden. Geen zin om ze daarin tegemoet te komen.
Moest het ook googlen maar volgens mij refereert het hier naar:Alargule2 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 17:42:
Voor de niet-geïnitieerden onder ons: wie/wat is 'krashnov'?
Kan niet zeggen dat er geen kern van waarheid in zit. Trump heeft in de jaren 90 in ieder geval geld gekregen uit Rusland uit laten we zeggen dubieuze bron (mafia) en gezien zijn Rusland vriendelijkheid zit hij er nog steeds dik in.Populaire cultuur en complottheorieën
Agent Krasnov: Een online complottheorie die in 2025 de ronde deed. Het gerucht beweerde (zonder bewijs) dat zakenman en voormalig Amerikaans president Donald Trump in de jaren 80 door de KGB zou zijn gerekruteerd onder de codenaam "Agent Krasnov".
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Simpel. Zodra het ze geld gaat kosten.ik vraag me af wat er nou moet gebeuren* voordat er iets gedaan word hieraan door de fifa
Dan en alleen dan.
De rest interesseert ze werkelijk helemaal niets. Zelfs 400 tot 500 doden bij de bouw van de stadions in Qatar is door Infantino verzwegen totdat het echt niet meer kon. Als ze al over 500 lijken gaan, denk je dat een paar geweigerde spelers, officials, laat staan fans ze dan ook maar iets interesseert?
Ze hoeven ook niet bang te zijn. Elke keer is er weer de roep om boycots, maar het gebeurt nooit. De Nederlandse politiek zou zich roeren in Qatar. Wat gebeurde er? Een 'statement' gedragen onder andere kleding, zodat het niet te zien was. Fifa is machtiger dan God.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Ik heb wel het idee dat het momenteel veel minder leeft dit WK. Doe daarbij de, voor ons, ongunstigere tijden bij en we hebben misschien eindelijk een klein boycotje te pakkenalexbl69 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 22:13:
[...]
Simpel. Zodra het ze geld gaat kosten.
Dan en alleen dan.
De rest interesseert ze werkelijk helemaal niets. Zelfs 400 tot 500 doden bij de bouw van de stadions in Qatar is door Infantino verzwegen totdat het echt niet meer kon. Als ze al over 500 lijken gaan, denk je dat een paar geweigerde spelers, officials, laat staan fans ze dan ook maar iets interesseert?
Ze hoeven ook niet bang te zijn. Elke keer is er weer de roep om boycots, maar het gebeurt nooit. De Nederlandse politiek zou zich roeren in Qatar. Wat gebeurde er? Een 'statement' gedragen onder andere kleding, zodat het niet te zien was. Fifa is machtiger dan God.
Maar de FIFA grijpt natuurlijk pas echt in als de sponsoren beginnen te mopperen.
Zo lang die stil blijven maakt het ze niet uit of de helft minder kijkt op tv en de stadions nagenoeg leeg zijn. Dan durft infantino nog steeds te zeggen dat het het beste WK ooit is terwijl hij cheeto dust van zn mond veegt en trump de intergalactische vredes prijs geeft.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar ook dat mag je hier verder achterwege laten. Het veelvuldig ranten op Trump of op het "krashnovWK" voegt niks toe.HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 20:40:
Krashnov word als bijnaam gebruikt voor Trump omdat veel mensen hem zien als een 'slaafje van Putin'. benaming nu wel vaak genoeg gebruikt (door mij).
Wauw, een sig!
https://www.ad.nl/rotterdam/historisch-besluit-feyenoord-en-de-kuip-zijn-nu-officieel-een~ab2502817/
Ultra 5 250KF / B860M AORUS ELITE / Intel B580 12GB OC
Ziggo heeft besloten het per 1 juli 2027 aflopende contract met Ajax niet te verlengen. Het huidige hoofdsponsorschap begon op 1 januari 2015 en loopt door tot en met het seizoen 2026/2027. Daarmee ronden Ziggo en Ajax een bijzondere samenwerking af die dan 12,5 jaar heeft geduurd. Door deze beslissing nu te nemen en kenbaar te maken, krijgt Ajax de tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdsponsor vanaf het seizoen 2027/2028.
Einde van een tijdperk! Zou het met de huidige situatie te maken hebben? Kan haast niet anders. Benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor wordt.
Natuurlijk heeft het daar niks mee te maken. Ziggo zijn niet een paar supporters die opportunistische beslissingen nemen he.chim0 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 06:55:
Einde van een tijdperk! Zou het met de huidige situatie te maken hebben? Kan haast niet anders. Benieuwd wie de nieuwe hoofdsponsor wordt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ligt er denk ik ook een beetje aan welke situatie bedoeld wordt. Die van Ajax of van Ziggo. Ik interpreteerde dat laatste. Zinkend schip als je het mij vraagt.toolkist schreef op zondag 21 juni 2026 @ 12:55:
[...]
Natuurlijk heeft het daar niks mee te maken. Ziggo zijn niet een paar supporters die opportunistische beslissingen nemen he.
Dat zeggen ze waarschijnlijk voor de bühne, maar wie weet wat erachter zit. Zou me niks verbazen als het gewoon met de huidige situatie van Ajax te maken heeft. Ze hebben er denk ik geen vertrouwen meer in. Geef ze geen ongelijk. Wel sneu altijd wanneer langdurige relaties kapot gaan. Hopelijk vinden ze snel een nieuwe sponsor.Gonadan schreef op zondag 21 juni 2026 @ 13:11:
Ziggo geeft duidelijk aan wat de reden is toch? Ze willen breder kijken dan voetbal. Op zich wel slim aangezien de reputatie van voetbal nu niet echt in de lift zit.
Kapot nogwel. Tis gewoon een contract wat einde looptijd is en niet verlengd wordt. Na 5 jaar zal Ziggo wel bereikt hebben (of het niet meer zien gebeuren) wat ze beoogd hebben.chim0 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:24:
[...]
Dat zeggen ze waarschijnlijk voor de bühne, maar wie weet wat erachter zit. Zou me niks verbazen als het gewoon met de huidige situatie van Ajax te maken heeft. Ze hebben er denk ik geen vertrouwen meer in. Geef ze geen ongelijk. Wel sneu altijd wanneer langdurige relaties kapot gaan. Hopelijk vinden ze snel een nieuwe sponsor.
Waar ik meer benieuwd naar ben is wie ze als opvolger regelen en of dat ook een lucratief contract zal zijn. Daar kan de huidige malaise een nadeel maar dan nog is het merk Ajax beresterk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weet jij eigenlijk waarom TDK, ABN Amro en Aegon eerder gestopt zijn?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha nee toen waren we net in Nederland en volgde ik voetbal niet echt.Gonadan schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:54:
Weet jij eigenlijk waarom TDK, ABN Amro en Aegon eerder gestopt zijn?