Toon posts:

[Voetbal] Randzaken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 17:47:
[...]

Gewoon Amerikaan dus, geen '' ofzo ;). En reken er maar op dat, als het daar geëscaleerd zou zijn, hij als publiek persoon een makkelijk target zou (kunnen) zijn.
Geboren in Almere, opgeleid door Almere City/Ajax, nooit in Amerika gewoond, ongetwijfeld gewoon een dubbel paspoort en onder de vlag van Ajax in Qatar. Buiten Pulisic om kent niemand spelers van het Amerikaanse elftal :+. Als ie al ergens bekend is is het als Ajax speler, maar uiteraard als je er echt angst voor hebt neem je liever het zekere voor het onzekere dan mogelijk gekidnapped worden in die regio.

+

Surinaams-Amerikaans Brooklyn dus daar gaat alweer de helft van af O-) . Het enige buitenlandse nieuws over 'de Amerikaan' Dest in Qatar is dat ie er wegging.

[Voor 30% gewijzigd door apis29 op 12-01-2020 02:07]

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:42
Ramzzz schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 14:05:
[...]

Ik vind dit soort achterafgelul - want dat is het - totaal onzinnig.

Ja, het is heel goed dat de scheidsrechtersorganisatie zelf onderzoekt hoe men te werk gaat en waar dingen mis gaan. Hulde daarvoor.

Nee, achteraf kun je daar geen enkele beslissing op herroepen of veranderen, of er enige vorm van genoegdoening uit peuten, anders dan ‘fout, sorry’.

Ter vergelijking, gaan we het WK overspelen waar Frankrijk zich ten koste van de Ieren voor kwalificeerde met/na/door een handsbal van Henry - een overduidelijk een kolossale arbitrale dwaling? Dan moeten die Ieren nog een wedstrijdpremie + rente krijgen. Toch?

Of is de strekking van deze vergelijkende gedachtengang niet duidelijk?

Gedane zaken nemen geen keer.
En deze?

WZAWZDB | "Zomaar iets roepen is te makkelijk." - een ervaringsdeskundige

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:26

gws24

Thinking is hard!

Vanuit een andere hoek zie je dat er bijna geen overhang is omdat er skyboxen onder zitten.

probleem van het dak waren juist bij de lange balken die een grote overhang moesten ondersteunen en dat is bij dit gedeelte niet het geval en is dus ook niet gesloopt.

[Voor 33% gewijzigd door gws24 op 06-02-2020 21:15]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Exocet schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:14:
Wat een verrassing

FBI: 'Toewijzing WK's voetbal in Rusland en Qatar door omkoping' - https://nos.nl/l/2329696

Het ongeloof druipt niet echt van mijn gezicht. :Y)

Dat gebeurt pas, als het Qatar het WK kwijtraakt, en er diverse grote gevolgen zijn voor alle betrokkenen. Zowel de 'omkopers' als de 'omgekochten'.

Man en paard.

Pek en veren.

[Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 07-04-2020 17:28]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:51

WoT stats

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• ElPaco
ph4ge schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 22:14:
[...]

Dat is te makkelijk. Is die trend heel anders als in de rest van het land? Het moet toch niet zo moeilijk zijn om uit te kunnen zoeken of de geïnvesteerde erbij waren?
Ik wilde hier toch nog even op terugkomen, maar had daar dit weekend de tijd niet voor. Het ging om dit plaatje:

Ik heb even de (openbare) gegevens van het RIVM gepakt en daar een draaitabel/grafiek op los gelaten. Ja bij alle steden in de buurt van Tilburg is groei te zien, maar nergens met zo'n enorme uitschieter als in Tilburg.

Komt dit door die ene wedstrijd van Willem II? Weet ik niet, maar het geeft wel te denken.

WoT stats

• ElPaco
toolkist schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:35:
[...]

Heb je ook grafieken van plaatsen die niet in de buurt liggen?
De kans dat er mensen uit Den Bosch, Eindhoven en Breda op dat feestje zijn geweest is nog best groot. Pak je Nijmegen of Utrecht ofzo...
Ik heb juist die steden gepakt omdat daar ook profclubs zitten en de kans dus groter is dat mensen uit die plaats voor hun 'lokale' club zijn ipv Willem II. Maar ik heb de data met alle steden, dus u roept wij draaien.
Nijmegen/Utrecht/Tilburg:

WoT stats

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Tja.

https://www.volkskrant.nl...ftijd-overleden~bad27ab4/

Het zat eraan te komen.

[Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 25-11-2020 18:43]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:47

ST10©DE

Dus.............

Martinusz schreef op donderdag 24 december 2020 @ 21:18:
[...]

:? Het zal wel aan mij liggen, maar waar haal je dat uit dit stukje :?

En wat klopt er niet aan mijn quote? Was gewoon ctrl+c en ctrl+v ?

[Voor 7% gewijzigd door ST10©DE op 24-12-2020 21:30]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• ST10©DE
  • Laatst online: 21:47

ST10©DE

Dus.............

Martinusz schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:09:
[...]

:? Rare redeneringen hou je erop aan.

Je quote incorrect ja, bron heb ik al genoemd. Je beantwoordt mijn vraag helemaal niet want ik vraag hoe je uit die zin leest dat hij zich slecht uitlaat over andere verenigingen, lijkt mij een normale vraag maar goed ;w
Ehmm nee, je hebt geen link gegeven naar de bron. Als ik zeg dat er op de Volkskrant iets staat en geen link naar het artikel staat, nou ga dan maar lekker zoeken.

Ik beantwoord je vraag :

volgens mij volkomen.

Wie houdt er nu vreemde redeneringen op na?
Martinusz schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:09:
[...]

:? Rare redeneringen hou je erop aan.

Je quote incorrect ja,
Ehhmmmm , op welke manier quote ik incorrect van de genoemde bron? (bron en quotewaren in één post)

[Voor 14% gewijzigd door ST10©DE op 24-12-2020 22:34]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Ankona schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:22:
Al dat "juichen" tegenwoordig is een zielige vertoning.
Juichen doe je door twee vuisten boven de schouders synchroon een aantal keer omhoog en omlaag te bewegen. Een kust die de huidige generatie voetballers niet meer machtig is en waarop blijkbaar ook niet veel meer wordt getraind.

:+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:33

Misschien moeten ze eens wat minder uitgeven, dan hebben ze de $450 miljoen ook niet nodig....

Dus dan blijven alleen Bayern en Ajax over die de badge of honour mogen dragen?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:41:
[...]
Het Amerikaanse systeem is gewoon heel anders. Daar is een strikte scheiding tussen profs en amateurs/jeugd. Altijd al geweest. Overigens is de top daar weer behoorlijk egalitair, system zoals de draft in de NBA.
Dat klopt, en dat egalitair valt reuze mee want het verschil tussen teams is alsnog enorm.

https://tweakers.net/i/kttpvoPvLlsWzYR_-7qb6CsBcjU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zBTkkR5lZ2qg3FYanmpRp7v3.png?f=fotoalbum_large

/off topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
https://www.skysports.com...league-plans-live-updates

Wel een aantal interessante updates:

en

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Helixes schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:02:
[...]

Ik denk dat er geen enkel scenario is waarin dit gaat gebeuren. Wanneer dan precies? Deze Super League wil natuurlijk op zaterdag/zondag spelen. 38 duels per jaar in de SL en 42 in de Premier League?
Nou daar zet de Superleague wel op in:

https://www.liverpoolfc.c...-super-league-competition

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 10:22
De UEFA gaat toch een beetje buigen/breken:

[Voor 27% gewijzigd door Qu3st op 19-04-2021 12:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
VDS91 schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:22:
Ben benieuwd naar het criterium voor 'elite' club. Is dat geld? Zijn dat sportieve prestaties uit het verleden? Elite club, alleen die naam af.
De elite clubs:
The wild cards will be reserved for clubs with the highest Uefa co-efficient - points used to rank clubs based on past European success - who have not qualified for the competition through their league position.
Nou als we even kijken (op basis van de stand nu, niet helemaal representatief, kan nog wel wat veranderen):

Wildcards zouden dan naar Liverpool en Arsenal gaan. Engelse ploegen hebben (again op de huidige ranking) voordeel omdat er veel in de top 15 van de coefficientenlijst staan. Maar goed dat betekend ook dat er plekken Europa League en Conference League door schuiven naar beneden. Wellicht voor Nederland intressant. Buiten Ajax en PSV, Feyenoord in goede jaren hebben andere clubs sowieso weinig te zoeken in een Champions League. Maar AZ/Vitesse/Utrecht etc zouden toch eens in de zoveel jaar een goed seizoen in de Europa League of Conference League een goed seizoen moeten kunnen draaien (lees overwinteren, rondje knock out overleven).

[Voor 22% gewijzigd door PolarBear op 19-04-2021 12:37]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
wErudite schreef op maandag 19 april 2021 @ 12:41:
[...]

Toch een finale & voor Spurs tenminste een mogelijke prijs. 13 jaar geleden voor die club..
Maar na zo'n serie en uitschakeling in de EL...

Acties:
  • +15Henk 'm!

• Qu3st
PolarBear schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:18:
https://nos.nl/artikel/23...iet-meer-op-ek-en-wk.html

Moet nog maar zien of de soep zo heet gegeten wordt maar eh een EK zonder:
  • De Ligt
  • Frenkie de Jong
  • Van de Beek
  • Wijnaldum
  • Van Dijk
  • Bergwijn
Is wel een aderlating
Ach met ze hadden we net zoveel kans als zonder ze :+

Real Betis heeft de website alvast aangepast _O-

[Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 19-04-2021 16:24]

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:51

Gynnad

* * *

Ondertussen bij de warming-up van Leeds vs Liverpool

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 18:51

MeNTaL_TO

The future is not set

GrooV schreef op maandag 19 april 2021 @ 23:55:
Nou is de UEFA natuurlijk wel genaaid door de voorzitter van Juventus die ook bestuurder is bij de UEFA en zich vrijdag nog achter de nieuwe CL regels schaarde.

Vind het vooral belachelijk dat de teams zelf een soort elite clubje zijn geworden waarvan de meeste al jaren geen kampioen of CL/EL winst hebben. Hoezo denken Chelsea, United of Tottenham ergens recht op te hebben? Arsenal en Tottenham staan gewoon onderaan linker rijtje.

Weet je wat echt leuk zo zijn, een toernooi waar alleen de kampioenen in zitten ipv de top 4 uit Engeland/Spanje

Maar clubs hebben zich zo ver in de schulden gestoken tegenwoordig dat ze wel meer geld moeten hebben. Las vandaag dat Atletico 1 miljard schuld heeft?!!! Het zijn bedrijven geworden, bestuurd door mensen die het als een speeltje en cashcow zien, kampioen worden hoeft niet eens meer voor ze, als ze maar CL spelen.
Schuld is niet een probleem als je waarde van je spelers maar hoger is (onderpand) en volgens mij via het bij Atletico nog wel mee, de Spurs hebben door het stadion een grotere schuld

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:46
Scoopje van Der Spiegel. De SL contracten liggen bij Bayern en BVB. Dus Perez verkoopt onzin (waren nog niet benaderd):

[Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 20-04-2021 08:46]

iMac 27" 2019 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 12 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 6 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:46
loekf2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:49:
Ik krijg er een beetje "International Champions Cup" gevoel van, die volkomen overbodige pre-season competitie waarbij teams als United, Juve etc. de wereld over vliegen om van hot naar her vriendschappelijke wedstrijden te spelen.

Volgende stap is natuurlijk wedstrijden overal en nergens te gaan spelen, bv. Juve - Barca in New York of in Qatar.

Voor de fans... ja sure.
Dat is iets wat helaas al gebeurd, de Italiaanse supercoppa wordt al op andere plaatsen afgewerkt, zoals Amerika en Saudi Arabië :X

Acties:
  • +6Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 23:34

T-MOB

Echte chocomel eerst!

loekf2 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 08:45:
Scoopje van Der Spiegel. De SL contracten liggen bij Bayern en BVB. Dus Perez verkoopt onzin (waren nog niet benaderd):

[Embed]

[Afbeelding]
Daar staat niet dat de clubs al uitgenodigd zijn. Alleen dat PSG, Bayern en Dortmund uitgenodigd gaan worden als de rest overeenkomst bereikt.

On a sidenote, we weten nu wel wat dit statement waard is :+

Mij zal het verder wat. Een Champions League zonder deze 12 wordt alleen maar leuker. En het zou mooi zijn als de UEFA het aangrijpt om wat aan de perverse prikkels in de opzet te doen. Het hele probleem is ontstaan door het belachelijke gat in geld tussen de CL en de EL. Dat nodigt uit om idiote risico's te nemen, met dramatische gevolgen als het een keer niet lukt. Trek deelnamepremies en prijzengelden naar elkaar toe (CL omlaag, EL omhoog) en het is een stuk minder dramatisch om geen CL te halen. Bijkomend voordeel voor competities als de onze is dat het wat spannender blijft. 3x meedoen met de CL en je hebt hier een miljoenenvoorsprong die nauwelijks meer dicht te lopen is.

Falling isn't flying \ Floating isn't infinite

Acties:
  • +12Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

Perfect

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online

Hier kan ik maar een ding op zeggen :+

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Tottenham en Arsenal zullen wel balen als de ESL op z'n gat ligt, gezien de stand in de PL. Die gaan volgend seizoen waarschijnlijk geen CL spelen.

...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online

Sneller dan verwacht!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

beetje humor:

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:05
Op Reddit heeft iemand even uitgezocht welke clubs direct in de CL zouden komen als de nieuwe regels al dit seizoen gebruikt waren.

We schieten uiteindelijk niet veel, op Ajax zou direct zijn geplaatst. Maar ook nog 2 Engelse clubs erbij. :F

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 05:25

Wokschotel

Op 6 wielen

Het is een ontzettende k*treclame van de Lidl, maar weet iemand in welk stadion(netje) deze reclame is opgenomen?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:43

InFamous

excommunicado

Is dat niet gewoon het stadion van Telstar? De rechterkant bij het MPM bord.

[Voor 64% gewijzigd door InFamous op 08-06-2021 21:24]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 05:25

Wokschotel

Op 6 wielen

@InFamous yes, dat moet hem zijn, weer een mysterie ontrafeld ;)

Over stadions gesproken, afgelopen week heb ik een motortochtje gedaan langs wat Vlaamse clubs uit de lagere regionen. Lommel SK, Dessel Sport, Thes Sport, Diest, Verbroedering Geel en Beringen. Hierbij een paar foto’s voor de liefhebber.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Meneer Ronaldo is wel wat hypocriet met het verwijderen van een flesje Coca Cola flesje tijdens een persconferentie

Meneer maakt reclame voor KFC, en nota bene zelfs voor Coca Cola zelf.

Hij beseft alleen niet dat deze grote bedrijven, wat je er persoonlijk ook van vind, wel nodig zijn om zo'n toernooi waar hij graag op wil spelen, mogelijk maakt.

En Pogba denkt ook leuk te zijn, door een flesje Heineken weg te doen, maar dat is een 0.0. Als je het doet, doe het dan goed :)

[Voor 9% gewijzigd door Slasher op 16-06-2021 16:00]

• Daggast
  • Registratie: Juli 2021
  • Niet online
Voor :

Na:

Nu al problemen: Feyenoord-fans bekladden Berlijnse Muur, eerste arrestaties verricht

Het gaat om twee Nederlanders die vastzitten wegens het bekladden van een stuk van de vroegere Berlijnse Muur. Daarop is met rode en witte verf over een oppervlak van 18 bij twee meter ‘Feyenoord’ gespoten.

[Voor 37% gewijzigd door Daggast op 03-11-2021 17:10]

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:22
'Feyenoord trekt stekker uit veelbesproken project nieuw stadion'
Feyenoord heeft besloten om te stoppen met Feyenoord City, het project waaronder de bouw van een nieuw stadion valt. Dat meldt de regionale omroep RTV Rijnmond.

Bouwconcern BAM heeft de betrokken partijen laten weten dat de voorwaarden om het stadion te bouwen extreem gewijzigd zijn. Feyenoord heeft daarom besloten dat het totaal niet realistisch is om door te gaan met de komst van een nieuw stadion.

Binnen Feyenoord, Stadion Feijenoord en de Stichting Gebiedsontwikkeling aan de Maas is sprake van verontwaardiging richting BAM. Vanaf de zomer van 2019 zijn er gesprekken gevoerd met het bouwconcern. Tijdens dat proces zou niet eerder zijn aangegeven dat de gewenste bouwprijs van Feyenoord onhaalbaar is, aldus Rijnmond.

Kostenraming
Afgelopen oktober bleek er enorme stijging van de kostenraming te zijn. De stijging is deels toe te schrijven aan de hogere grondstofprijzen op dit moment, maar ook door de koerswijziging van BAM.

Al meer dan tien jaar wordt er gesproken over een nieuw stadion of verbouw van de huidige Kuip. Verschillende plannen sneuvelden al voor de eindstreep.

Supporters Feyenoord protesteren tegen nieuw stadion ANP

De aanhang van Feyenoord is sterk verdeeld over de plannen voor het nieuwe stadioncomplex Feyenoord City. Voorstanders beschouwen de plannen als een noodzakelijke stap voor de Rotterdamse voetbalclub, maar tegenstanders zijn bang dat de club er juist op achteruitgaat.

Zij denken dat de club met het dure stadion een te grote broek aantrekt, dat het stadion nooit helemaal vol komt en dat de toegangsprijzen naar verhouding veel te duur worden.

Bedreigingen
Bij algemeen directeur Koevermans en architect Ard Buijsen, die voorstanders zijn van Feyenoord City, stonden al ontevreden supporters in de tuin. Bij Koevermans werd er zelfs een baksteen naar binnen gegooid en werd zijn huis beklad. Afgelopen week maakte hij bekend zijn functie per 1 december neer te leggen na een reeks van bedreigingen.
Volgens mij zijn ze bij Feyenoord nu flink

I'll see myself out.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-08 07:09
DeKever schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 13:54:
[...]

Ok, het eerste criterium de statistieken wint Leweandowski afgetekend.
Is dat zo?

• Qu3st

Even een oudje afgestoft! MARC 2026!!!

Filmpje is uitgelekt, nog niks officieel.

[Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 07-12-2021 19:43]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
bwerg schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:24:
Oke, dus hij stelt "Helaas realiseerde ik me niet goed dat ik hiermee grenzen heb overschreden". En dan stuur je gewoon foto's van je leuter. :')

Hebben dit soort figuren nooit de kleuterschool afgemaakt of zo?
De dickpics zijn gestuurd naar een vrouw met wie hij een affaire had. Wellicht stuurde hij ze met wederzijds goedkeuren tijdens de relatie.

Maar de relatie stopt en je 6 maanden dat soort dingen nog steeds stuurt, wordt het niet zo gewaardeerd. Blijkbaar was het lastig te begrijpen dat het eerst wel mocht en toen opeens niet meer.

Het vervelende is dat hij helaas niet uniek is.

Raar fenomeen. Mijn vrouw ik en zijn goed met elkaar. Ik ben nu op reis. Als ik haar nu een dickpic stuur zegt ze ook: WTF doe jij nou :p Maar goed, sommige zaken zijn niet te begrijpen.

Overigens op mijn kamer:

Het Nederlands elftal, met Marc, zat hier EK 2006 :p

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:34
Ik vind Dick pics wel een beetje vreemd, wat zou Overmars daar nou aan vinden? Maar hier hoef je toch niet voor ontslagen te worden?

SW-0040-8191-9064

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat.

PWM schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:49:
Surprise suprise

'Ook Ajax-assistent Bogarde werd beticht van grensoverschrijdend gedrag' - https://nos.nl/l/2418358

Het is wel iets anders, want van Bogarde verwacht je het wel. :p

Maar serieus: hoe had van de Sar bedacht dat dit niet naar buiten zou komen?

Hebben de wedkantoren al de odds op wie de volgende gaat zijn? :p

• alexbl69
  • Laatst online: 21:43
toolkist schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:10:
De FIFA laat zich ook weer kennen...

[...]

Was Infantino niet een grote vriend van Putin? Misschien ook zijn bezittingen maar bevriezen dan...
Tja...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:51

Gynnad

* * *

Inmiddels heeft ie maar vlug wat gepost..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ElPaco
Lighten up boys, zoals vaker gezegd, de een vind het te vroeg, de ander niet, je gaat nooit 100% consensus bereiken hier. Om het luchtig te houden hierbij mijn bijdrage in de discussie (uiteraard gejat van elders)

WoT stats

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:34
Sydney08 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:17:
[...]

Precies, het onderzoek loopt nog. Dus al die aannames die jij doet heeft niemand wat aan!
Ffs ik doe helemaal geen aanname. Dat jij de feiten niet wilt horen maakt nog niet dat het aannames zijn.
ph4ge schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:55:
We weten dat er pas 6 weken voorbij is, we weten dat het onderzoek nog niet eens is afgerond, we weten dat hij jarenlang ongevraagd en structureel zn piemel heeft rondgestuurd. We weten dat hij gisteren zelfs weigerde om te beloven dat het niet nog een keer zou gebeuren. We weten dat het te kort is om eens goed met een expert dit gedrag door te spreken en op te lossen.
Feiten - dat jij het geen probleem lijkt te vinden is een mening.

Dat zn presentatie tenenkrommend was omdat hij geen berouw toonde en weigerde te beloven dat het nog een keer zou gebeuren is een op feiten gebaseerde mening.
Superkiwi schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:25:
Ik snap niet zo goed waarom men publiekelijke excuses van Overmars verwacht. Als hij dat in de privésfeer afhandelt is dat prima toch?
Publiekelijke excuses snap ik sowieso nooit zo goed, met als ultieme voorbeeld voormalig president Clinton. Voelen we ons beter als personen van aanzien dat op tv doen?
De man heeft een publieke functie, een voorbeeld functie. Hij is een rolmodel. Weinig tot geen berouw tonen is geen goed voorbeeld. Dat heeft niks met beter voelen te maken.

Het is niet voor niets strafbaar, als samenleving vinden we kennelijk dat hier een boetedoening tegenover hoort te staan.
Ankona schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:15:
Als ik de vrouwen moet geloven doet half Nederland dat. (en de andere helft is vrouw...)
Dat gevoel krijg ik in dit topic ook. De enige acceptable Dick Pic wat mij betreft:

[Voor 100% gewijzigd door ph4ge op 22-03-2022 10:40]

SW-0040-8191-9064

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:23
418O2 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:45:
_O- Therapie? Man man man, wat hij heeft gedaan is niet oke, maar hij heeft niemand vermoord he. Ik vind het ook wat vroeg, maar zoals ik elders ook las, als hij of 6, 12 of 24 maanden aan het werk was gegaan, dan was er ook gezever om gekomen
kan wel gevaarlijk zijn hoor

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElPaco
Brand(je) in het PSV stadion! Gelukkig was het snel onder controle. Benieuwd waarom er ineens brand was.

WoT stats

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee