Toon posts:

[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 118 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:31
Heb 5 minuten Real M. opstaan. Dan krijgt iemand geel vanwege op de voet staan bij Isco. Maar als onze vriend oogkleppen aka Ramos eentje tegen z’n knie veegt is het normaal? Zit er geen VAR in bij hun in de competitie?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Kaap schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:21:
Al met goede wedstrijd van Arsenal tot dusver.
Met David Luiz heb je ook zijn brain freezes gekregen. Dom.

Je had op blank hout moeten afkloppen ;)

Die pingel van Salah was wel heel strak en onhoudbaar.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 22:25
Kaap schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:21:
3 basis verdedigers geblesseerd, weinig echte kansen weggegeven en de goal min of meer dankzij Ceballos of Sokratis die Van Dijk vasthoudt maar daardoor Guendouzi omlaag drukt waardoor die niet omhoog kan komen om de bal weg te koppen.

En daarnaast paar mooie uitbraken met kansen gehad. Die 1 op 1 van Pepe had natuurlijk moeten zitten.

Al met goede wedstrijd van Arsenal tot dusver.
Nu schakel ik pas vanaf de 25e minuut in, maar ehm... ;)

Wat een prachtige goal van Salah!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:26

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Inmiddels gecapituleerd. Tja, blijft lastig als je 3 basis verdedigers geblesseerd zijn.

"Oooh Jeroen!"

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Muhaha, Unai Emery vond het eigenlijk geen pingel _o- . Ik neem aan dat het shirt moet scheuren voor hem :+

Zijn interviews zijn intussen wel eens beschamender dan Wenger in zijn laatste seizoen...

[Voor 3% gewijzigd door gambieter op 24-08-2019 23:55]

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Kortom, hij doet dus niet anders dan de rest van de managers. Move along, nothong to see.

"Oooh Jeroen!"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wat een scheids bij Bournemouth-Man City :N
Walker maakt binnen tien minuten twee 100% gele overtredingen dus had er gewoon af gemoeten, nu trapt Ederson iemand bij de zijlijn zowat doormidden en krijgt ie geel 7(8)7

Ze horen dus met 9 te staan na 15 min maar staan met 11 en nu ook 1-0 voor..

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bijzondere uitkomst van de VAR bij Tottenham - Newcastle United. Waar ik een strafschop zou verwachten blijkt obstructie van Kane opeens niets te zijn...

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22
Napo schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:07:
Bijzondere uitkomst van de VAR bij Tottenham - Newcastle United. Waar ik een strafschop zou verwachten blijkt obstructie van Kane opeens niets te zijn...
Terechte uitslag dat wel. Tottenham vond ik heel matig, erg slap. Kijken of "Poch" de kerst haalt. Eriksen blijft vaag, weer geen basis.

Over naar Spanje. Barca weer breiend.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• toolkist
  • Niet online
Frenkie weer te 'dienstbaar' en geen ballen opeisend. Te vaak in de dekking, te weinig moeite doen om vrij te komen. En staat ie een keer vrij weet Rafinha hem structureel te negeren.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:20
Poeh lekker doelpunt Griezmann net, drukt hem mooi in de verre hoek.

En daar is de 3-1, prima goal ook.

Frenkie komt erg weinig in het spel voor. Lijkt moeite te hebben positie te kiezen op het veld. Lijkt wat zoekend rond te lopen.

• toolkist
  • Niet online
Hij bemoeit zich nu wel meer met het spel. Alleen heb je dan weer die Rafinha die de bal gewoon van hem afpakt terwijl ie met de bal naar voren opstoomt zoals ie bij Ajax vaak deed.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:34

Rivanov

Apple freak

Aardig doelpuntenfestijn.

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 21:35:
[...]

Terechte uitslag dat wel. Tottenham vond ik heel matig, erg slap. Kijken of "Poch" de kerst haalt. Eriksen blijft vaag, weer geen basis.
Dat sowieso, vrijwel geen kansen creeeren. Een verlies voor Tottenham is ook gewoon de terechte uitslag. Veel clubs lijken moeilijk uit de startblokken te komen dit jaar. In Nederland, Spanje, Duitsland en Engeland gaat het op zijn zachtst gezegd niet zo gemakkelijk als je zou mogen verwachten van de topclubs.

• loekf2
Defensie van Barcelona is drama. In de spaanse competitie met Griezman, Messi, Suarez en daarachter De Jong (als ie wat meer een vent wordt) zullen ze wel over iedereen heen walsen, maar moet het nog zien Europees tegen bv. City, Bayern of Liverpool.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19:01
gambieter schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 23:54:
Muhaha, Unai Emery vond het eigenlijk geen pingel _o- . Ik neem aan dat het shirt moet scheuren voor hem :+

Zijn interviews zijn intussen wel eens beschamender dan Wenger in zijn laatste seizoen...
Die Emery is echt helemaal gek geworden. Hoe kan je je middenveld zo centraal laten spelen als je tegen een ploeg met de 2 beste backs ter wereld speelt? Bij Match of the Day verbaasden ze zich ook al, echt een bizarre tactische blunder imo. Ik denk dat Emery voor de kerst verdwenen is, zeker nu er flink geinvesteerd is zal er bij Arsenal meer verwacht worden.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:14
toolkist schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 22:19:
Hij bemoeit zich nu wel meer met het spel. Alleen heb je dan weer die Rafinha die de bal gewoon van hem afpakt terwijl ie met de bal naar voren opstoomt zoals ie bij Ajax vaak deed.
Hij heeft ook 'last' van Busquets, die eigenlijk op zijn positie speelt en ook de rol van verbindingsspeler invult.
Nu staat hij te ver naar voren, daar waar hij niet tot zijn recht komt. Scoren doet hij doorgaans ook niet.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-06 14:15
United helaas verloren. (Weer) veel balbezit, maar ze lijken niet te weten wat te doen als ze rond de 16 van de tegenstander komen. Het is allemaal iets te statisch en men durft geen actie te maken. Hoop eigenlijk dat ze Gomes daar toch eens een kans gaan geven i.p.v. vasthouden aan Lingard op die positie.
Normaal wil ik verder de scheids nergens de schuld van geven, maar de beste man die deze wedstrijd floot was ronduit belabberd. Duidelijke rode kaart (Cahill op Martial) wordt bestraft met geel, duidelijke penalty (op Martial) niet bestraft, geel voor Dan James (voor simulatie) terwijl hij duidelijk werd geraakt. Zeker de rode kaart had veel invloed kunnen hebben op deze wedstrijd aangezien dit aan het einde van de 1e helft was. Desalniettemin had United voorin beter moeten omgaan met het balbezit/kansen.

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:57

JAN-B

525 Wp op mijn dak

PSV-EHV schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:53:
Ik denk dat Emery voor de kerst verdwenen is, zeker nu er flink geinvesteerd is zal er bij Arsenal meer verwacht worden.
@PSV-EHV: ik denk dat je wat overdrijft; gaat het zo slecht dan :?
"we" staan 3e, hebben verloren van de koploper, ook nog eens de CL winnaar, dus volgens mij valt het wel mee.
en Emery weg na 1 1/2 jaar :N
zoals je weet is Arsenal niet zo,n club die trainers maar ontslaat, als het even tegenzit; de vorige trainer zat er geloof ik 21 jaar _O-

• PSV-EHV
JAN-B schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:32:
[...]
@PSV-EHV: ik denk dat je wat overdrijft; gaat het zo slecht dan :?
"we" staan 3e, hebben verloren van de koploper, ook nog eens de CL winnaar, dus volgens mij valt het wel mee.
en Emery weg na 1 1/2 jaar :N
zoals je weet is Arsenal niet zo,n club die trainers maar ontslaat, als het even tegenzit; de vorige trainer zat er geloof ik 21 jaar _O-
Ik weet niet of je de wedstrijden gezien hebt maar Newcastle uit gingen ze met hakken over de sloot met 3 punten weg, thuis tegen Burnley ook en uit bij Liverpool maakt meneer Emery een enorme tactische blunder die ze de wedstrijd kost.

Opzich heb je wel gelijk dat Arsenal met de vorige manager, ondanks matige prestaties, behoorlijk veel geduld had, maar daarbij moet je niet vergeten dat Wenger jarenlang een relatief summier budget meekreeg. Dit jaar is er flink geïnvesteerd in de selectie en zoals bij elke club brengt dat ook de zware last van de geschepte verwachtingen met zich mee. Als Emery niet presteert met dit materiaal, dan zal er ongetwijfeld sneller een kop gaan rollen dan destijds met Wenger, die zich altijd kon beroepen op het argument dat er nauwelijks geïnvesteerd werd in de selectie.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Er zijn maar weinig clubs die van Burnley makkelijk winnen. 10 man achter de bal en hoofball van Dyche. Een elftal vol modale spelers waarvan over 5 jaar niemand meer weet wie er eigenlijk in dat elftal speelde.

Newcastle is de eerste van 't seizoen, dan is nog lang niet iedereen ingespeeld op elkaar. Je merkt 't bij veel topteams. Atletico Madrid moest ook ff inkomen nu Griezmann weg is. In Nederland moeten Ajax, Feyenoord en PSV ook nog inkomen. Ik moet 't nog maar zien, maar denk niet dat Emery zo weg is. Daar is Arsenal de club ook niet naar.

• PSV-EHV
JanW schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:22:
Er zijn maar weinig clubs die van Burnley makkelijk winnen. 10 man achter de bal en hoofball van Dyche. Een elftal vol modale spelers waarvan over 5 jaar niemand meer weet wie er eigenlijk in dat elftal speelde.

Newcastle is de eerste van 't seizoen, dan is nog lang niet iedereen ingespeeld op elkaar. Je merkt 't bij veel topteams. Atletico Madrid moest ook ff inkomen nu Griezmann weg is. In Nederland moeten Ajax, Feyenoord en PSV ook nog inkomen. Ik moet 't nog maar zien, maar denk niet dat Emery zo weg is. Daar is Arsenal de club ook niet naar.
Manchester United was ook een club die heel lang dezelfde manager het vertrouwen heeft gegeven, en sinds Ferguson ermee gekapt is zijn Moyes, van Gaal en Mourinho de laan uit gestuurd nadat ze te weinig presteerden en wel veel geld uitgaven. Zoals Manchester United ook de club er niet naar was om zomaar trainers te ontslaan, is dat ineens wel zo.

Dit kan bij Arsenal ook gebeuren, zeker als je ziet dat het al rommelt binnen de club en dat men ook zeer ontevreden is over de prestaties van vorig seizoen (met name die schandalige Europa League finale). Ondanks dat heeft Emery dit seizoen nog steeds zijn positie en is er zelf flink geinvesteerd, maar de druk om te presteren blijft onverminderd hoog.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
En waaruit blijkt dan dat het al rommelt binnen de club? Ze zijn nu welgeteld drie wedstrijden onderweg.

• Noiz
PSV-EHV schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:31:
[...]
Manchester United was ook een club die heel lang dezelfde manager het vertrouwen heeft gegeven, en sinds Ferguson ermee gekapt is zijn Moyes, van Gaal en Mourinho de laan uit gestuurd nadat ze te weinig presteerden en wel veel geld uitgaven. Zoals Manchester United ook de club er niet naar was om zomaar trainers te ontslaan, is dat ineens wel zo.

Dit kan bij Arsenal ook gebeuren, zeker als je ziet dat het al rommelt binnen de club en dat men ook zeer ontevreden is over de prestaties van vorig seizoen (met name die schandalige Europa League finale). Ondanks dat heeft Emery dit seizoen nog steeds zijn positie en is er zelf flink geinvesteerd, maar de druk om te presteren blijft onverminderd hoog.
Met het verschil dat er bij Arsenal een duidelijke identiteit/visie lijkt te zijn wat betreft het type voetbal dat ze willen spelen. Bij United was dit helaas niet het geval nadat Ferguson is gestopt wat ook terug is te zien in de type trainers die er zijn geweest. Zie Emery niet snel ontslagen worden zolang er een bepaalde (stijgende) lijn te zien is in het spel. Het 1e seizoen van Klopp en Guardiola was bijvoorbeeld ook niet al te best en kijk waar die ploegen nu staan. United mag een voorbeeld nemen aan deze clubs.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:35
Ik heb ooit met Arkan in dit stadion zij aan zij gezeten. Best wel raar, nu ik zo wat uit mijn ooghoek loop te kijken.

Arkan kan je opzoeken op internet, maar het was een maffiafiguur dat de Balkanoorlog misbruikte om het mannetje te zijn en stinkend rijk te worden.

Soms kruist de geschiedenis het hedendaagse pad. Creepy.

edit: Arkan was een oorlogscrimineel die voor het tribunaal had moeten komen. Helaas is hij gewoon doodgeschoten wegens zijn crimminele inborst. -O-

Het is niet Rode Ster, maar Partizan, maar dat maakt eigenlijk niks uit.

Hier een link om even de tijdsgeest te schetsen:

https://www.vice.com/nl/a...e-champions-league-leidde

Ik ben geen fan van vice, maar vooruit. Soms doen ze wel zaken goed. Dit is er een.

[Voor 44% gewijzigd door mavaros op 27-08-2019 22:20. Reden: Aanvullingen.]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
mavaros schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:14:
Ik heb ooit met Arkan in dit stadion zij aan zij gezeten. Best wel raar, nu ik zo wat uit mijn ooghoek loop te kijken.

Arkan kan je opzoeken op internet, maar het was een maffiafiguur dat de Balkanoorlog misbruikte om het mannetje te zijn en stinkend rijk te worden.

Soms kruist de geschiedenis het hedendaagse pad. Creepy.

edit: Arkan was een oorlogscrimineel die voor het tribunaal had moeten komen. Helaas is hij gewoon doodgeschoten wegens zijn crimminele inborst. -O-

Het is niet Rode Ster, maar Partizan, maar dat maakt eigenlijk niks uit.
Al vaker gehoord over hem en zijn ultras.
Was in de oorlog het grootste schorem.

Denk overigens niet dat ze deze pot gaan winnen als al 3 van de 4 verdedigers geel hebben en het spel verre van goed is.

Anoniem: 337891

Noiz schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:07:
United helaas verloren. (Weer) veel balbezit, maar ze lijken niet te weten wat te doen als ze rond de 16 van de tegenstander komen. Het is allemaal iets te statisch en men durft geen actie te maken. Hoop eigenlijk dat ze Gomes daar toch eens een kans gaan geven i.p.v. vasthouden aan Lingard op die positie.
Normaal wil ik verder de scheids nergens de schuld van geven, maar de beste man die deze wedstrijd floot was ronduit belabberd. Duidelijke rode kaart (Cahill op Martial) wordt bestraft met geel, duidelijke penalty (op Martial) niet bestraft, geel voor Dan James (voor simulatie) terwijl hij duidelijk werd geraakt. Zeker de rode kaart had veel invloed kunnen hebben op deze wedstrijd aangezien dit aan het einde van de 1e helft was. Desalniettemin had United voorin beter moeten omgaan met het balbezit/kansen.
Gomes is in mijn ogen nog lang niet klaar voor het eerste. Ik zie Mason Greenwood een Veel serieuzere kans maken om een doorbraak jaar te hebben. Als het loopt met hem in de spits en Martial en Rashford van de flanken heb je goud in handen.

Maar eerst eens fatsoenlijk opbouwen voor de 16 inderdaad. Dat gaat nog niet goed. Wel vind ik de snelheid in de rest van het veld veel fijner dan afgelopen jaar en zeker dan de jaren daarvoor. Ik kijk ondanks een matige start met veel meer plezier dan vorig jaar. Vooral omdat er een lijn ingezet lijkt te zijn.

Wan Bisakka doet het opvallend goed al was hij niet in positie bij beide tegendoelpunten tegen Palace. Hopelijk een kwestie van het team leren kennen.

• Noiz
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:51:
[...]

Gomes is in mijn ogen nog lang niet klaar voor het eerste. Ik zie Mason Greenwood een Veel serieuzere kans maken om een doorbraak jaar te hebben. Als het loopt met hem in de spits en Martial en Rashford van de flanken heb je goud in handen.

Maar eerst eens fatsoenlijk opbouwen voor de 16 inderdaad. Dat gaat nog niet goed. Wel vind ik de snelheid in de rest van het veld veel fijner dan afgelopen jaar en zeker dan de jaren daarvoor. Ik kijk ondanks een matige start met veel meer plezier dan vorig jaar. Vooral omdat er een lijn ingezet lijkt te zijn.

Wan Bisakka doet het opvallend goed al was hij niet in positie bij beide tegendoelpunten tegen Palace. Hopelijk een kwestie van het team leren kennen.
Waarom vindt jij dat Gomes nog lang niet klaar is dan? In de voorbereiding heeft ie namelijk laten zien dat ie zich prima staande houdt (ook fysiek) en voor de nodige creativiteit zorgt. Wellicht dat Pogba eens op de 10 gezet kan worden met Mctominay en Fred/Matic/Garner er achter.

Noiz schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:57:
[...]

Waarom vindt jij dat Gomes nog lang niet klaar is dan? In de voorbereiding heeft ie namelijk laten zien dat ie zich prima staande houdt (ook fysiek) en voor de nodige creativiteit zorgt. Wellicht dat Pogba eens op de 10 gezet kan worden met Mctominay en Fred/Matic/Garner er achter.
Te naïef en licht in mijn ogen. Als je ziet dat Greenwood erin komt en de bal vol in de goal knalt en rust en overzicht heeft, vind ik dat Gomes te veel toont dat hij niet weet wat hij moet doen. Anderzijds werd hij constant overgeslagen in de minuten die hij maakte. Dus misschien heb ik het gewoon nog niet gezien. Ik hoop overigens dat jij gelijk hebt over Gomes. :)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-06 23:59

Dit klinkt echt alsof een FM of Fifa transfer die gedaan wordt door de mindere AI, want wie had dit nou kunnen verzinnen/zien aankomen?!? Maar Man U is wel echt aan een schoonmaakbeurt bezig de laatste paar dagen terwijl ze zelf niks meer kunnen halen.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

PSV-EHV schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:54:

Ik weet niet of je de wedstrijden gezien hebt maar Newcastle uit gingen ze met hakken over de sloot met 3 punten weg, thuis tegen Burnley ook en uit bij Liverpool maakt meneer Emery een enorme tactische blunder die ze de wedstrijd kost.
Nee, eerlijk gezegd kijk ik alleen maar samenvattingen en als ik jouw reacties hier lees, heb je er zeker meer verstand van dan ik ;)
Opzich heb je wel gelijk
Wel sportief van je om mij gelijk te geven >:)
maar je hebt wel een punt, als de resultaten uitblijven, moet Emery inderdaad oppassen.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:11

gws24

Thinking is hard!

Naar om zo een basisplek te krijgen maar het is gunstig voor De Ligt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Deadsy
Pompi schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:28:
[Twitter]
Dit klinkt echt alsof een FM of Fifa transfer die gedaan wordt door de mindere AI, want wie had dit nou kunnen verzinnen/zien aankomen?!? Maar Man U is wel echt aan een schoonmaakbeurt bezig de laatste paar dagen terwijl ze zelf niks meer kunnen halen.
Denk dat de schoonmaak de grootste prioteit heeft. Dat ze zoals je al zegt niets kunnen terughalen zien ze als bijzaak.
Sinds Ferguson weg is hebben ze daar zoveel geld weg zitten gooien met idiote transfers.

Denk dat ze gewoon jeugd gaan doorschuiven en dat ze dan in de winter en zomer gerichte aankopen gaan doen.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Pompi schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 12:28:
[Twitter]
Omdat ze een wisselspeler uitlenen die zelf graag minuten wil maken ivm EK?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:21

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
gws24 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:01:
[Twitter]Naar om zo een basisplek te krijgen maar het is gunstig voor De Ligt.
Goede kans voor De Ligt, Juventus mazzel dat ze hem al gehaald hebben. Wel erg zuur voor Chiellini, die gaat zich normaal gesproken nooit meer terug in de basis knokken.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-06 23:59
Bossie schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:15:
[...]

Omdat ze een wisselspeler uitlenen die zelf graag minuten wil maken ivm EK?
Nee dat AS Roma deze speler haalt, wordt nou niet echt als een goede verdediger beschouwd maar meer als een noodmiddel omdat Man U al jaren niet beter had. Net zoals Jones die op precies dezelfde manier wordt bekeken in Engeland.

• Bossie
  • Nu online
Pompi schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 23:25:
[...]

Nee dat AS Roma deze speler haalt, wordt nou niet echt als een goede verdediger beschouwd maar meer als een noodmiddel omdat Man U al jaren niet beter had. Net zoals Jones die op precies dezelfde manier wordt bekeken in Engeland.
Goedkope manier om de positie van Manolas in te vullen, Smalling speelt wel voor het engels team toch?
Bij Roma zijn ze inderdaad al 2 jaar de weg kwijt qua transfers.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:55:
[...]

Goedkope manier om de positie van Manolas in te vullen, Smalling speelt wel voor het engels team toch?
Bij Roma zijn ze inderdaad al 2 jaar de weg kwijt qua transfers.
Speelde. Op zich maakt hij wel kans op de plek naast Maguire als hij minuten maakt. Slechter dan Jones, Rojo en Bailly is ie in elk geval niet. Dat United hem uitleent snap ik niet goed.

Dat ze gelijk spelen tegen Southampton snap ik helaas maar al te goed. Wel weer fijn om te zien dat ze iets van een tactiek hebben en vooruit spelen. Daniel James is wel productief. (mooie goal van hem).

• loekf2
Cursusje kaarten naaien bij Osasuna - Barcelona.

Zie nou twee keer een tackle van Barcelona, waarbij een Osasuna speler vakkundig een enkel blessure speelt.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

loekf2 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:38:
Cursusje kaarten naaien bij Osasuna - Barcelona.

Zie nou twee keer een tackle van Barcelona, waarbij een Osasuna speler vakkundig een enkel blessure speelt.
Die kaart van Frenkie ja haha. Wat mij betreft mag de var zoiets ook aanpakken. Gewoon kaart aan die toneelspeler geven.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Morgen 17.30 een leuke derby :9
Arsenal - Spurs. _/-\o_
ik lees net dat 2 spelers per direct vertrekken: Monreal en Elneny; Monreal was zelfs 3 x basisspeler;
Goede beslissing volgens de kenners alhier :?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

JAN-B schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 18:08:
Morgen 17.30 een leuke derby :9
Arsenal - Spurs. _/-\o_
ik lees net dat 2 spelers per direct vertrekken: Monreal en Elneny; Monreal was zelfs 3 x basisspeler;
Goede beslissing volgens de kenners alhier :?
- Feit is dat hij geen 1ste keus meer is met de komst van Tierney welke nu terugkomt van een blessure. Speelde afgelopen weken mee met de U23, ook al 90 minuten vol.
- Monreal begint nu aan de nadagen van zijn carriere.
- Monreal was de afgelopen 2 seizoenen lang niet meer zo effectief als daarvoor.
- Arsenal moet nog steeds de wage bill wat verlichten.

Elneny, tja, die was al kansloos toen die gehaald werd, nooit iets laten zien.

"Oooh Jeroen!"

• Gonadan

Gonadan

De Ligt zoals verwacht in de basis. Nu hopen dat hij een feilloze wedstrijd speelt zodat hij wat vertrouwen kan kweken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Juventus geeft even een 3-0 weg en staat nu 3-2 (2de van Napoli was van Lozano). De Ligt niet heel erg vrij bij de 3-2

Edit: 3-3 zelfs. De Ligt weer bij betrokken maar of het z’n schuld is vind ik wat te ver gaan. Commentatoren bij Ziggo waaien ook met de wind mee, slecht

[Voor 40% gewijzigd door Holk op 31-08-2019 22:30]

• loekf2
Holkers schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:16:
Juventus geeft even een 3-0 weg en staat nu 3-2 (2de van Napoli was van Lozano). De Ligt niet heel erg vrij bij de 3-2
en 3-3, met De Ligt kramp in de benen

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Holy fuck wat een apotheose. Eigen doelpunt (een hele knappe zelfs) van Napoli in de laatste minuut...

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wel interessant dat de Ligt in de 75e minuut al kramp krijgt. Was toch altijd wel een fitte jongen, maar hier moet ie toch meer aan de bak. Bij 2 goals negatief betrokken, de 4-3 zal een hoop kritiek doen wegebben

• Gonadan

Gonadan

Wellicht ook één van de redenen dat hij in principe nog niet in de basis stond? Als zo'n oude rot het wel 90 minuten vol houdt mag je eerst nog wel even in training.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• loekf2
Gonadan schreef op zondag 1 september 2019 @ 08:22:
Wellicht ook één van de redenen dat hij in principe nog niet in de basis stond? Als zo'n oude rot het wel 90 minuten vol houdt mag je eerst nog wel even in training.
Plaatst wel dat Telegraaf interview van gisteren in perspectief, over fitheid etc.

Valt me beetje tegen van De Ligt, had altijd de indruk bij Ajax dat ie onverwoestbaar was.

• Gonadan

Gonadan

Bij Ajax speelde hij in de Eredivisie vaak wedstrijden op halve kracht, dat kon je ook wel zien aan de fouten af en toe. Alleen wordt het daar zelden afgestraft, zeker omdat Ajax zelf toch wel een aantal keer scoorde.
Bij Juventus is het nog geen gemakkelijk programma geweest en is de competitie ook gewoon sterker. Ze geven bij Juventus ook aan dat hij nog erg aan het spel moet wennen en ze gehoopt hadden dat hij nog even had kunnen bijleren voordat hij in de basis zou moeten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:34

Rivanov

Apple freak

Hij speelde een hele goede eerste helft. Tweede helft helaas stuk minder. Ach, geef die jongen de tijd. Dat was ook de bedoeling van Juve, maar blessure Chielini bracht daar natuurlijk verandering in.

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Gonadan

Gonadan

Volgens de coach speelde hij gewoon een uur prima. Als dan het hele team gas terug neemt omdat je al 3-0 voor staat wordt het natuurlijk sowieso lastiger voor de verdediging.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
Begreep dat Jerome Boateng onderweg naar Juve. Die acht ik in staat zich sneller aan te passen dan De Ligt en dat zou misschien wel eens een probleem kunnen worden voor hem.
De Ligt kan in principe de betere verdediger worden, maar dit is wel zuur, mocht deze transfer doorgaan.

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:58:
Begreep dat Jerome Boateng onderweg naar Juve. Die acht ik in staat zich sneller aan te passen dan De Ligt en dat zou misschien wel eens een probleem kunnen worden voor hem.
De Ligt kan in principe de betere verdediger worden, maar dit is wel zuur, mocht deze transfer doorgaan.
Het idee was toch dat hij de tijd kreeg en rustig kon opbouwen? Door Boateng te halen krijgt hij die kans alsnog. Ook weer zuur als hij nu in de basis moet blijven en hij nog een handvol van deze potten speelt, dan is het publiek er al klaar mee. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:23:
[...]

Plaatst wel dat Telegraaf interview van gisteren in perspectief, over fitheid etc.

Valt me beetje tegen van De Ligt, had altijd de indruk bij Ajax dat ie onverwoestbaar was.
Volle bak spanning in z'n lijf gok ik zo, dat verkrampt ook wel. 1e helft grotendeels gezien, daar viel op dat ie duidelijk z'n plek nog moet vinden (of het team is nog niet zo ver, ligt eraan wat Sarri wil). Doorverdedigen tot over de middenlijn terwijl de rest blijft staan, in 'duel' met Bonucci om de bal. Ik vond hem er nog niet heel zelfverzekerd staan, echt zoekende.
Is geen ramp, we weten allemaal dat de Serie A wel een stap omhoog is t.o.v. de Eredivisie. Moet geen maanden gaan duren dat aanpassen, maar ik geloof ook niet dat ie erg lang nodig gaat hebben.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:14
Mosin schreef op zondag 1 september 2019 @ 16:58:
Op zich niet heel gek, Chiellini ligt er minimaal een halfjaar uit en het is maar de vraag of hij op leeftijd daar nog van terug komt.
Dan houd je 3 centrale verdedigers over, met een Bonucci die ook niet de jongste meer is en Demiral die zich ook nog niet bewezen heeft wordt dat wel wat krap. Dan moet je snel handelen en iemand halen die beschikbaar is.

[Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 01-09-2019 17:15]

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Aiai Leno toch!

Sokratis stond ook wel flink verkeerd.

[Voor 58% gewijzigd door Vos op 01-09-2019 17:45]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Pfff, dat was ech een kadootje van Leno.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

En weer bewijst Xhaka zijn waarde...

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Jammer dat we een domme pingel weggaven. Anderzijds had die brainfart van Lloris afgestraft moeten worden. Guendouzi speelde briljant vandaag maar was Xhaka dramatisch. Op die 20-25 minuten na in de 1ste helft vond ik spurs slecht spelen. Wij waren gretiger, beter spel. Zonde dat we 2 punten hebben laten liggen.

"Oooh Jeroen!"

• Deadsy
Real madrid 2-2 uit tegen Villareal.

Beide goals van Bale.
Toch wel bizar hoe Zidane contine zit te zeggen dat hij weg moet etc en hij de laatste weken gewoon een van de belangrijkste spelers is.

Dus ''hij'' kan zich wel professioneel gedragen.

O en in een paar minuten tijd pakte hij 2x geel

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Real Madrid is geen schim meer van het sterrenteam. Heb het laatste half uur gekeken en het is echt bagger. Je ziet ook dat de spelers zwaar gefrustreerd zijn. Bale 2x geel na de 90e minuut...

• Bossie
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 1 september 2019 @ 23:11:
Real Madrid is geen schim meer van het sterrenteam. Heb het laatste half uur gekeken en het is echt bagger. Je ziet ook dat de spelers zwaar gefrustreerd zijn. Bale 2x geel na de 90e minuut...
Idd, hoewel ik niet snap waarom er een gele kaart kwam voor die laatste actie.
Wel bizar om RM zo te zien spelen, misschien hadden ze Ceballos toch in Madrid moeten houden.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op zondag 1 september 2019 @ 20:23:
Jammer dat we een domme pingel weggaven. Anderzijds had die brainfart van Lloris afgestraft moeten worden. Guendouzi speelde briljant vandaag maar was Xhaka dramatisch. Op die 20-25 minuten na in de 1ste helft vond ik spurs slecht spelen. Wij waren gretiger, beter spel. Zonde dat we 2 punten hebben laten liggen.
Kudo's voor de scheids dat ie niet in de verschrikkelijke schwalbe van Kane trapte. Is niet de eerste keer dat hij dat probeerde in z'n carrière.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Mosin
Gonadan schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:03:
[...]

Het idee was toch dat hij de tijd kreeg en rustig kon opbouwen? Door Boateng te halen krijgt hij die kans alsnog. Ook weer zuur als hij nu in de basis moet blijven en hij nog een handvol van deze potten speelt, dan is het publiek er al klaar mee. ;)
Als ik je goed begrijp dan is het misschien wel slim, alleen bekeek ik het van een andere kant. Als Boateng namelijk goed zou gaan spelen, wil je die er niet uit halen natuurlijk. Ik ken Conte alleen niet goed genoeg als trainer, maar zou hij wel de keuze maken om hem gewoon erin te gooien ondanks een goed spelende speler op die positie?

EDIT: Sarri inderdaad O-)

• PSV-EHV
Mosin schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:16:
[...]

Als ik je goed begrijp dan is het misschien wel slim, alleen bekeek ik het van een andere kant. Als Boateng namelijk goed zou gaan spelen, wil je die er niet uit halen natuurlijk. Ik ken Conte alleen niet goed genoeg als trainer, maar zou hij wel de keuze maken om hem gewoon erin te gooien ondanks een goed spelende speler op die positie?
Voor wat ik gezien heb van Conte Sarri, geloof ik dat hij alleen de beste spelers erin zet die hij tot zijn beschikking heeft. Als Boateng ook maar iets beter speelt dan de Ligt, terwijl de Ligt veel jonger is en zich kan ontwikkelen, dan zet Conte Sarri nog steeds Boateng erin.

De Ligt was bij Ajax een goede speler, maar bij de topclubs in Europa hebben geen tijd/geduld om te wachten totdat een speler zich ontwikkeld heeft. Ik had zelf al het vermoeden dat een tussenstap beter had gepast (zeker gezien de leeftijd). Dat betekent overigens niet dat hij al afgeschreven is, maar hij zal de komende tijd echt moeten gaan knokken voor zijn plekje. Aangezien Bonucci en Chiellini in de pikorde er al boven zitten, zal de komst van Boateng bepaald geen fijn vooruitzicht zijn voor de Ligt.

EDIT: was zelf ook ff in de war met Italiaanse trainers van Chelsea, mijn verhaal ging wel over Sarri overigens

[Voor 5% gewijzigd door PSV-EHV op 02-09-2019 10:59]

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik snap niet zo goed wat Conte er mee te maken heeft?

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ik ken Conte alleen niet goed genoeg als trainer,
Conte is de Trainer van Inter Milaan, de trainer van Juve is die van Chelsea van vorig seizoen, ben even zijn naam vergeten. (die ziek thuis zit)

• Gonadan

Gonadan

Sarri is de trainer van Juventus en die heeft De Ligt voor de toekomst. Een Boateng is al 30 en staat er nu gewoon voor de ervaring in mijn ogen. Daarnaast heeft Juventus een best druk programma dus speeltijd is er sowieso.
Voor een club als Juventus is de gok ook te groot, want wat als De Ligt door de mand valt of één van de twee geblesseerd raakt? Dan heb je ineens een CV te weinig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
Het is inderdaad Sarri, haalde even alles door elkaar :9

@Gonadan
Een extra CV is wel handig inderdaad, maar dan staat hij straks misschien van die waardeloze potjes te spelen en niet de grote wedstrijden. Dat zou toch wel heel jammer zijn!
Als Juve zekerheid wilt, hadden ze beter andere verdedigers kunnen kopen. Bij zo'n talent zit altijd een risico.
We zullen het zien.

• Gonadan

Gonadan

Mosin schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:02:
Het is inderdaad Sarri, haalde even alles door elkaar :9

@Gonadan
Een extra CV is wel handig inderdaad, maar dan staat hij straks misschien van die waardeloze potjes te spelen en niet de grote wedstrijden. Dat zou toch wel heel jammer zijn!
Als Juve zekerheid wilt, hadden ze beter andere verdedigers kunnen kopen. Bij zo'n talent zit altijd een risico.
We zullen het zien.
Dat was met een fitte Chiellini niet anders geweest. De Ligt zal sowieso aan de bank moeten want het moet echt wel beter, maar ik zie het als voordeel dat ze een oudere Boateng halen in plaats van een 25 jarige topper met talent.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
PSV-EHV schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:26:
EDIT: was zelf ook ff in de war met Italiaanse trainers van Chelsea, mijn verhaal ging wel over Sarri overigens
Raar verhaal dan, want Sarri doet dat wel terwijl Conte dat juist niet doet.

• PSV-EHV
toolkist schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:27:
[...]

Raar verhaal dan, want Sarri doet dat wel terwijl Conte dat juist niet doet.
Ik weet niet precies waar jij op doelt, ik heb het over inzet van jeugd boven ervaring. Zowel Sarri als Conte maakte vrijwel geen gebruik van de jeugd bij Chelsea. Vorig seizoen maakte het niet uit hoe slecht routiniers Willian, of Pedro speelde, Hudson-Odoi bleef op de bank zitten, terwijl die jongen barst van het talent.

• Mosin
Gonadan schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:05:
[...]

Dat was met een fitte Chiellini niet anders geweest. De Ligt zal sowieso aan de bank moeten want het moet echt wel beter, maar ik zie het als voordeel dat ze een oudere Boateng halen in plaats van een 25 jarige topper met talent.
Dat is zeker waar, alleen weet je het nooit met clubs tegenwoordig. Hopelijk weet hij zijn draai snel te vinden.

• toolkist
  • Niet online
Die jongen was begin vorig seizoen 16, allicht dat ie dan nog niet veel speeltijd krijgt in wellicht de zwaarste competitie van de wereld en dat dat rustig opgebouwd wordt.
Qua speelminuten heeft ie vorig seizoen zo'n beetje 15 volledige wedstrijden gespeeld, wat er zeker meer zouden geweest als ie niet zwaar geblesseerd geraakt zou zijn.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Alexis Sanchez is verkocht aan Inter Milaan, volgens mij is Inter nu zeker met Juve en Napoli titelkandidaat in Italie;
(wel jammer, Stefan de Vrij geblesseerd, heeft de 1e 2 wedstrijden al gemist)
en de soap met Icardi is ook voorbij: hij wordt verhuurd aan PSG.

• Gonadan

Gonadan

@toolkist over wie heb jij het? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JAN-B schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:40:
Alexis Sanchez is verkocht aan Inter Milaan, volgens mij is Inter nu zeker met Juve en Napoli titelkandidaat in Italie;
(wel jammer, Stefan de Vrij geblesseerd, heeft de 1e 2 wedstrijden al gemist)
en de soap met Icardi is ook voorbij: hij wordt verhuurd aan PSG.
Mkhitaryan naar Roma op leenbasis

Is Sanchez verkocht? ik dacht uitgeleend.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

ik denk dat het over Hudson Odoi gaat :Y

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Gunner schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:44:
[...]

Mkhitaryan naar Roma op leenbasis

Is Sanchez verkocht? ik dacht uitgeleend.
@Gunner: Excuses , je hebt gelijk _/-\o_
hij is verhuurd.
(Zo, je bent wel meteen scherp na 6 weken afwezigheid hier :9 )

• toolkist
  • Niet online
Ik weet niet of Inter er wel zo op vooruit gegaan is. Denk dat ze redelijk vergelijkbaar zijn tov vorig seizoen.
Icardi was, ondanks dat gezeik, verreweg hun beste aanvaller. Begrijpelijk dat ze hem laten gaan, maar ik vind Lukaku zeker niet beter.
Dan Perisic vervangen door Alexis Sanchez, wat denk ik gelijkwaardig is. Verder zijn het wat talenten en andere degelijke spelers maar geen toppers, die ze gehaald hebben (Godin wellicht, maar centraal achterin stond het al goed).

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Kaap schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:51:

- Arsenal moet nog steeds de wage bill wat verlichten.
En hoe zit het eigenlijk met grootverdiener Ozil :?
nog geen minuut gespeeld in de PL?

• Deadsy
Neymar zit dus nog steeds bij PSG. Aan de ene kant blij dat hij niet naar Barca is en aan de andere kant blij dat hij nu waarschijnlijk met een lang gezicht bij PSG zit.

Vraag me af of hij in staat is gewoon alles te geven bij PSG of dat het een lachwekkend drama word de komende maanden.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:23
Keijzer weer op straat.

https://m.fcupdate.nl/voe...n-ontslagen-bij-sporting/

Zijn reactie is wel weer des keijzers:
Op het clubkanaal van Sporting geeft Keizer een korte reactie. "Ik wens de club veel succes en ik wil iedereen bedanken die met me heeft samengewerkt. Het was een mooie tijd. Nu is het tijd voor iemand anders."

• Gonadan

Gonadan

Oh dat valt best mee, het is een vorm van respect. :F

https://www.nu.nl/voetbal...acisme-jegens-lukaku.html

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Janpeter100
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-09-2019
Zelf ben ik benieuwd hoe de buitenlandse clubs zich gaan weren tegen de Nederlandse clubs in Europa dit seizoen

• Deadsy
Er is in Duitsland een onderzoek gaande naar Christoph Metzelder betreffende de distributie van kinder porno.
Voor wie hem niet kent, het is een Duitse verdediger die bij Dortmund, Real Madrid en Schalke actief is geweest.

Paar dagen geleden zou een vrouw zich gemeld hebben bij de politie met fotos van zijn smartphone, dit zou zijn huidige vriendin zijn,
Hierna heeft de Duitse politie zijn huis doorzocht en hierbij zou belastend materiaal gevonden zijn.

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

DarkUnreal

Postmaster General

Holy shit! Wat een goal van Willems! Liverpool [ 0 - 1 ] New Castle

13:37

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Maar uiteindelijk wel 3 - 1 voor Liverpool.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:15
Hoe speelde de Ligt? Iemand ‘m zien spelen?

XXXVI

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
ephymerous schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:04:
Hoe speelde de Ligt? Iemand ‘m zien spelen?
Volgens het wedstrijdverslag wat ik las niet al te best, ook een gele kaart gepakt vanwege aan de handrem trekken bij een speler van Fiorentina.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Gonadan

Gonadan

Nog steeds wel onzeker met wat foutjes. Die moet echt even wennen.
Janpeter100 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:15:
Zelf ben ik benieuwd hoe de buitenlandse clubs zich gaan weren tegen de Nederlandse clubs in Europa dit seizoen
Gewoon knap voetballen en nu niet onderschatten? Vorig jaar was een uitschieter, zo bijzonder zijn de Nederlandse clubs helaas niet.

Edit:
Wtf is Norwich aan het doen. :|

[Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 14-09-2019 20:13]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Maarten_E
  • Nu online
Norwich tegen City 3-1, ik klaag niet! _/-\o_ *O*

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Leuk voor de compo en in ieder geval kan City niet meer meedingen voor ongeslagen.

"Oooh Jeroen!"

• Maarten_E
  • Nu online
Come on you Reds!
(Nog steeds bizar dat Liverpool 5(!) Europese hoofdprijzen heeft gewonnen sinds ze de laatste landtitel hebben gepakt..)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Wow _/-\o_ *O* oOo . Ik heb door de eerste helft heengeslapen (te moe, niet vanwege het voetbal!), maar wat een wedstrijd. Pompen of verzuipen, maar ook blijven voetballen.

Krul een paar goede reddingen. Maar Canaries FTW :)

En mag ook wel gezegd worden: Guardiola toonde zich een sportief verliezer door alle Norwich spelers persoonlijk op het veld te feliciteren.

[Voor 36% gewijzigd door gambieter op 14-09-2019 20:54]

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:41
Zo, assist en goal voor de Jong binnen zes minuten

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Mystikal
  • Laatst online: 17:51

Mystikal

It never hurts to help

En King of the Match!

Basement Bios ---- Exo-S

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Kaap schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 19:51:
[...]

- Monreal begint nu aan de nadagen van zijn carriere.
- Monreal was de afgelopen 2 seizoenen lang niet meer zo effectief als daarvoor.
@Kaap: Gisteren Sociedad - Atletico : 2 - 0. 2e doelpunt Monreal > toch dezelfde Monreal die 5 seizoenen bij " ons " speelde :?
Pagina: 1 2 3 ... 118 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee