Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 12
Acties:
  • 68.707 views

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 17:14
Ok, nieuw topic voor de laatste wedstrijden.... Psv wint zondag van Makkelie en is kampioen, Sparta doet zijn best voor Fraser is zet een goede stap om directe degradatie te voorkomen. Is er nog meer om dit topic verder mee te vullen?

alles kan off-topic

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:43
Champions League, Europa League. Aanloop richting het WK, vriendschappelijke interlands van Oranje. En Feyenoord-fans die nog één keer een kampioensfoto van Feyenoord zien in een nieuw topic ;)

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
En dus, spammen met die handel zodat we zsm op pagina 2 komen >:)

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 17:45
quote:
Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:14:
Ok, nieuw topic voor de laatste wedstrijden.... Psv wint zondag van Makkelie en is kampioen, Sparta doet zijn best voor Fraser is zet een goede stap om directe degradatie te voorkomen. Is er nog meer om dit topic verder mee te vullen?
#twexit

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• Ankona
Niet terecht, wel te verwachten. De waarheid over Blom mag niet gezegd worden.

Meest slappe is wel dat AZ het schikkingsvoorstel geaccepteerd heeft.

Ankona wijzigde deze reactie 11-04-2018 11:58 (31%)

alles kan off-topic

• Ankona
quote:
toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:20:
[...]

AZ kan er wel tegenin gaan maar is natuurlijk kansloos. Alsof er ook maar een kleine kans is dat de KNVB toe gaat geven dat Blom totaal ongeschikt is als scheids...
Ook al zal de bond niet toegeven, je maakt wel een statement. Ok, je loopt het risico dat de bond zich nog meer voor schut gaat zetten door de straf te verhogen. Maar, komop. Iedereen weet het, je hebt iemand die de ballen heeft dat ook te roepen. Sta dan ook gewoon achter je coach. (En ik zou willen dat de collega's bij andere clubs ook hun steun uit zouden spreken. )

alles kan off-topic

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik hoop op Liverpool al kijk ik niet meer naar de DramaLeague, de andere clubs mogen wat mij betreft vandaag nog allemaal omvallen.

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
De scheidsrechters van de KNVB zijn bijna allemaal eenheidsworsten en edel tuiten.
Karakter of intelligentie is er nauwelijks aanwezig.

Maar dit is niet helemaal hun eigen schuld.
De mensen die hun opleiden, straffen en belonen zijn de schuldigen.
Deze bestraffen hun zodra ze persoonlijkheid laten zien, belonen hun zolang ze matig fluiten zoals de KNVB het graag ziet.

Men moet met de breedste bezem door de afdeling scheidsrechterszaken.

Want wie gaat de belangrijkste wedstrijd fluiten? Een sterke scheidsrechter of een matige muts die de lieveling van de leiding is?

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-07 17:30
quote:
toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:19:
En dus, spammen met die handel zodat we zsm op pagina 2 komen >:)
Moet je natuurlijk wel door gaan zodat we de opening van 'Deel 4' krijgen te zien! :P

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 20:53
quote:
toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:48:
[...]

edit:
hoeraaaa, pagina 2!!
Held 8)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
quote:
je kan zelf het aantal berichten per pagina instellen op dit forum als het je echt zo irriteert.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen dat zo hoog zit maar goed

RodeStabilo wijzigde deze reactie 11-04-2018 15:54 (14%)

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
quote:
JanW schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:08:
Go Ahead mag nog een aantal minuten vol voetballen tegen Jong PSV. Duel is na iets meer dan 80 minuten gestaakt en kon gisteren niet worden uitgespeeld. Tussenstand, 6-0 :X Of je nog even 8 minuten vol wil maken. Waar gaat dit over KNVB? 8)7
Stel dat Go Ahead nu niet komt opdagen voor het uitspelen van die pot, zou het dan gezien worden als niet gespeeld, en omgezet worden in een reglementaire 3-0 nederlaag? :+

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
quote:
Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:34:
[...]

Zo heel erg is het ook weer niet. Je mag niet verwachten dat iedere scheidsrechter altijd foutloos is, het zijn en blijven mensen. Daarnaast, veel in de beoordeling is ook interpretatie van niet geheel objectieve supporters.
Blijft wel over dat je open moet staan voor technische hulpmiddelen (al moet je daar ook critisch naar kijken. Niemand zit te wachten op wedstrijden waarbij alles doorgelaten wordt om bij iedere uitbal het hele spel uitgebreid te evalueren of er ergens een overtreding is geweest die alsnog bestraft moet worden)

Punt is alleen dat er enkele personen hoog in de knvb pikkorde staan die structureel ondermaats zijn. Blom is er een, Gozubuyuk is de ander. Makkelie is een twijfelgeval, die doet het vaak prima soms heel slecht.
Verwacht ook niet dat ze foutloos zijn.
Maar verwacht wel dat er in de Nederlandse competitie minimaal 4 scheidsrechters zijn die vaker goede (goed betekend niet dat het foutloos is in mijn ogen) dan slechte wedstrijden fluiten en dat gebeurd nu niet.

Ik verwacht dat de meeste scheidsrechters consequent zijn betreffende hun fluiten en dat zijn de meesten niet.
Heb te vaak het gevoel dat bepaalde scheidsrechters bang zijn om te fluiten, omdat ze dan het publiek tegen zich krijgen.

Ik verwacht dat men door selecteert. Dat wanneer een scheids continu slecht fluit dat hij hoogstens in de JL mag fluiten tot er een vervanger is.

Dat ze zich niet laten intimideren door de spelers om zich heen die zitten te schreeuwen, en dan weg rennen en een gebaar maken en een strafschop geven.
Maar dat ze de spelers doorgeven weg te gaan, doen ze dit niet gewoon een kaart geven. Karakter laten zien, maar dit mag niet van de KNVB denk ik.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 19:43
quote:
Leon Zwiers schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:25:
[...]

Dat gebeurt de komende jaren niet meer :+
Er zit ook nog een foto van de Jupiler league winnaar tussen. :+ O+

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Ankona
Wanneer krijgt die Ronaldo eens geel voor al die schwalbes?

alles kan off-topic

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

quote:
albino71 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:31:
Commentator over CR: "Dat is de 3e keer dat hij als een receptioniste gaat liggen" ;w
Hij heeft toch gewoon gelijk...? Of mis ik wat...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Ankona
Zo makkelijk gaan de meeste receptionistes niet horizontaal. (tenminste, niet die je zou willen)

alles kan off-topic

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Ronaldo was vorige week briljant... vanavond weer ouderwets de huilende baby die bij het minste geringste theatraal gaat liggen, verbouwereerd kijkt en vraagt om kaarten.

Het is en blijft een klein kind. Als het naar z’n zin gaat heb je er geen last van maar als het tegenzit doet ie weer huilie huilie en een hoop theater.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Fiber
  • Nu online

Fiber

OK, voorspellen dan maar: Gaat Juventus het redden of niet...?

Ik hoop het wel, maar ik vrees dat Ronaldo in de laatste vijf minuten of zo toch nog de winnende goal gaat maken... O-)

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Ik hoop met je mee, alleen al voor Buffon (en tegen CR), dat Juve doorgaat...

Te koop....

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
quote:
albino71 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:35:
[...]

Dat je die maakt met vrienden onder elkaar terwijl je baldadig aan het gein maken bent, oke, maar op TV...
Er is 2x per week een voetbalpraatprogamma dat niet anders doet, schijnt nog redelijk bekeken te worden ook. ;)

Gifts for Tweakers | Groupstats

• Grindtegel
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19:33
Ik hoop dat Juve wint met penalties :D

• Fiber
  • Nu online

Fiber

quote:
Martinusz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:42:
[...]

Jaja de Real Madrid deskundige tegenwoordig ;(
Waar? Ik zie gewoon good old Wim Kieft bij Jack van Gelder hoor... O-)

• Martinusz
quote:
Betalen om dit te bekijken? Nee dank u ;)

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Van Gaal gisteravond: 'Morgen hoef je niet te kijken, dat wordt toch niet spannend...' :z

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Grappig hoe de meest corrupte club van Europa in 25 jaar, die Ajax met doping ook van CL winst hield in de finales, nu opeens de sympathieke winnaar zou zijn....

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Aangepast. Dat betekent alleen maar dat ze nog langer corrupt en fout zijn :+

• Fiber
  • Nu online

Fiber

En toch geloof ik het pas als Ronaldo huilend in de kleedkamer zit. Eerder ben ik er toch nog steeds niet gerust op... O-)

• Martinusz
quote:
PWM schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:11:
Grappig hoe de meest corrupte club van Europa in 25 jaar, die Ajax met doping ook van CL winst hield in de finales, nu opeens de sympathieke winnaar zou zijn....
Volgens mijn opa (Rotterdammer) zat het gehele Ajax team ook aan de doping :+

Real gaat nog wel scoren vrees ik.

• Grindtegel
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 19:33
Getver

• Ankona
dudelijk ... .madrid moet winnen

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online
Wat een domme overtreding...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Nu online
UEFA Mafia

• Ankona
Ook geen penalty. Gewoon duel om de bal, gewonnen door verdediger

alles kan off-topic

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16:45

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Hoe meer ik de herhaling zien hoe meer ik het er geen vind :I

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 19:45
Werd Real vorig jaar ook niet geholpen?

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 20:27
Wat een anticlimax weer.

• Ankona
ronaldo had al 5 keer geel moeten krijgen voor al die schwalbes

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online
Ik denk dat we straks 9 mannen in gele shirts achter een scheidsrechter aan rennen die zich uit de voeten maakt.

• toolkist
  • Niet online
quote:
PWM schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:41:
Weet wel weer waarom ik dus geen CL kijk.
Je houdt niet van spanning en sensatie?

• Ankona
Dit kan de uefa echt niet door laten. Vorig jaar was RMA ook al zo opzichtelijk geholpen.

alles kan off-topic

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18:50
Dat gejuich van Ronaldo ook weer, bah. Wat gun ik dit Real het toch absoluut niet

• Sempy
  • Registratie: april 2004
  • Nu online
quote:
je stream loopt achter :P

Gifts for Tweakers | Groupstats

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tja. Ik vind het een bestolen overwinning, ik kan het dan ook geen strafschop vinden.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Hoeveel geluk kun je hebben

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:16
quote:
Speelt PSV vanavond?? :+

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Michielgb
  • Laatst online: 18-11 20:53
Hoe kan je dit geen strafschop vinden? Echt die blinde haat tegen Real.

• readytoflow
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Had verlenging moeten worden. Maar je zag RMA wel steeds sterker worden. Denk dat uiteindelijk toch RMA wel gewonnen had.

Over reactie Ronaldo...zou iedereen toch doen? Maar hoort wel geel te zijn dat shirt uit.

• Martinusz
quote:
Michielgb schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:45:
Hoe kan je dit geen strafschop vinden? Echt die blinde haat tegen Real.
Eens, ondanks mijn hekel aan Real :)

• JanW
Speler kan vrij inkoppen, tegenstander komt met twee handen in de rug ingevlogen en raakt nergens de bal. En dan durven hier nog mensen te beweren dat t geen penalty zou zijn :X

• Ankona
quote:
Han schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:50:
[...]

Onzin... scheidsrechter floot tot aan de rode kaart voor Buffon een goede wedstrijd. Trapte niet in het theater van Real.

En uiteraard weten we niet wat Buffon geroepen heeft wat eventueel aanleiding zou kunnen zijn voor rood.
Als je zo goed zicht hebt op die schwalbes maar er geen geel voor geeft. Dan kun je niet over een goed fluitende scheidsrechter spreken.

De spelers van Juve kregen wel heel makkelijk de kaarten.

alles kan off-topic

• Han
  • Niet online
quote:
Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:51:
Als je zo goed zicht hebt op die schwalbes maar er geen geel voor geeft. Dan kun je niet over een goed fluitende scheidsrechter spreken.
Tja, als je toch ergens tegen moet argeren dan is dat het enige. Maar wat je eerder postte was gewoon onzin.
quote:
De spelers van Juve kregen wel heel makkelijk de kaarten.
Ik heb geen een onterechte gele kaart voorbij zien komen ;)

Acties:
  • +13Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 08:11

knakworst

Get Dilberted!

quote:
Glorfindel76 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:46:
Naar mannetje die CR. Messi zal dat soort gedrag nooit vertonen

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
Han schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:50:
En uiteraard weten we niet wat Buffon geroepen heeft wat eventueel aanleiding zou kunnen zijn voor rood.
Vanuit het oogpunt van de scheidsrechter: Hij voelt eerst een duw in z'n rug en dan komt een volledig uit z'n plaat gaande Buffon in je gezicht staan schreeuwen. Vast niet heel erg complimenteus.
Zo op TV zou ik gewoon geel geven, maar door het contact en de afstand tot de scheids kan ik rood ook wel begrijpen.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 100-400 DG OS HSM Contemporary

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 19:53
quote:
Glorfindel76 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:46:
Naar mannetje die CR. Messi zal dat soort gedrag nooit vertonen
Die lachen we uit als hij zijn shirt uittrekt, dus die houd hem wijzelijk aan >:)

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Vincent Dave
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 20-11 17:41
Lekker Ronnie.

SUUUUUU!

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 08:11

knakworst

Get Dilberted!

quote:
OssieW schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:13:
Zelfs Benatia die de penalty veroorzaakt, zegt dat het een overtreding was: https://twitter.com/dr7n_/status/984187083593043968/photo/1

Niet dat dit nodig is, gezien het overduidelijk een zuivere penalty is.
Dat is een verkeerde vertaling.
https://www.foxsports.com...72834c581be13353d649bec05

Ik ben het wel mee eens dat het een (weliswaar makkelijk gegeven) penalty is gezien hij zeker duwt.

• Jorizzz
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19:47
quote:
Typhone schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:05:
Veel haat tegen Ronaldo. Als er iemand zo mag zijn is hij het wel. Factor 4 beter dan Messi en bewijst het ook keer op keer. Jammer dat de FFP regels in Spanje niet gelden.
Factor 4 beter dan Messi is natuurlijk gelul, het is maar net hoe je er naar kijkt. De discussie wie de beste speler van deze generatie is gaat met name over voorkeuren en minder over statistieken. En dan nog, welke statistieken ga je vergelijken? Het zijn helemaal niet dezelfde type spelers, dus hoe ga je die kwaliteit objectief vergelijken? En mocht je dat al kunnen, dan lijkt mij dat 'factor 4' toch zeker een factor 5 overdreven is ;)

De 'haat' tegen Ronaldo komt (bij mij dan toch in elk geval) niet door afgunst om zijn prestaties, of omdat hij geen briljante voetballer zou zijn, maar puur en alleen door het extreem kinderachtige gedrag dat hij tentoonstelt. Het kwam gisteren ook ergens in een (deze?) discussie voorbij, het is écht net een klein kind! Zolang het hem naar de zin is en alles loopt op rolletjes, dan wisselt hij de ene briljante actie met het andere schitterende doelpunt, is hij vrijwel altijd beslissend en lijkt hij best een aardige gozer. Maar als het tegenzit dan verandert hij in een jankende, zeikende, verontwaardigde kerel en gun ik hem helemaal niets meer.

Even de standaard 'ja maar bij Barça janken en mekkeren ze ook de hele tijd' reacties voor zijn. Ja, dat klopt en ook dat irriteert me mateloos. Maar als ik puur kijk naar Messi vs. Ronaldo, dan is het voor mij overduidelijk waarom er op de één een stuk meer 'gehaat' wordt dan op de ander.

Edit:
Deze posts doelde ik op
quote:
v8power67 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:30:
Pfff die ronaldo is echt zo een aparte speler. Maakt mega goals, en moment erna is het een klein kind dat ligt te rollen op de grond..
Heel irritant op moment, wil niet echt lukken voor hem en jahoor ligt weer op de grond als iemand hem aankijkt..
quote:
Han schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:36:
Ronaldo was vorige week briljant... vanavond weer ouderwets de huilende baby die bij het minste geringste theatraal gaat liggen, verbouwereerd kijkt en vraagt om kaarten.

Het is en blijft een klein kind. Als het naar z’n zin gaat heb je er geen last van maar als het tegenzit doet ie weer huilie huilie en een hoop theater.

Jorizzz wijzigde deze reactie 12-04-2018 09:00 (19%)

• Hoijong
Maar het was dan ook geen strafschop. Dus Buffon heeft gewoon gelijk....enkel respect voor die man.

• toolkist
  • Niet online
quote:
Hoijong schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:49:
Maar het was dan ook geen strafschop. Dus Buffon heeft gewoon gelijk....enkel respect voor die man.
Helaas, hij haalt er allerlei dingen bij die er totaal niet bij horen. "Jamaar we hadden er in de heenwedstrijd 1 moeten hebben, dus nu mag je em ook niet geven." "Jamaar het was dubieus en in de 93e minuut"..

En helemaal nergens hoor/lees je " Jamaar als Benatia nou gewoon niet staat te slapen en bij zn man blijft" of "Jamaar als Benatia nou niet met 2 handen vooruit het duel ingaat en de scheids zo alleen al de indruk geeft dat ie die gast in zn rug gaat duwen".

• Michielgb
  • Laatst online: 18-11 20:53
quote:
Hoijong schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:24:
Ik denk dat Buffon het prima verwoordt heeft. De discussie is hier niet of het een strafschop was, maar of je deze diende te geven.
Het was een twijfelgeval, echt niet overduidelijk dat hier een (grove) overtreding gemaakt wordt. De speler gaat voor de bal, heeft deze en raakt de stervende zwaan daarmee ook. Ik denk dat je voor een dergelijke overtreding even vaak wel als niet een strafschop zult zien.
Maar als een ploeg al continue op zoek is naar een strafschop, geen kaarten krijgt voor de schwalbes en het zuigen dan dien je als scheids in de laatste minuut van zo'n wedstrijd hier geen strafschop te geven.
Weer zonde voor het voetbal en alle sympathie die Ronaldo in de uitwedstrijd opwekt door geweldig presteren ben je weer volledig kwijt na zo'n zaadmatch gisteren met dat walgelijke gedrag van hem. Een fenomeen en topatleet, maar heeft totaal geen gunfactor.
Volgens mij had jij je mening al gevormd (geen pingel want Real=bah!) en ging je er toen nog wat feiten omheen verzamelen. Het principe is juist dat je eerst feiten verzamelt en er dan een mening op baseert. Van Buffon kan ik dat nog begrijpen overigens, dit was de laatste kans voor die man en zit natuurlijk vol emotie.

"De discussie is hier niet of het een strafschop was, maar of je deze diende te geven."

En vervolgens een heel betoog dat het geen strafschop was. :F Als het een strafschop is dan dien je deze te geven, klaar. Ook allerlei randzaken die er niet toe doen. Schwalbes, zuigen, op zoek zijn naar. Je hebt helemaal gelijk, en toen? Gewoon een terechte strafschop.

• JanW
quote:
Hoijong schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:50:
[...]

[verhaal]
Gewoon een onterechte strafschop.
Zo heel gewoon is dat dus schijnbaar niet, anders waren er niet al 50 posts aan gewijd. Ik vind het namelijk gewoon wel een strafschop, omdat Benatia een speler een kopkans ontneemt door onreglementair het duel in te gaan, twee armen vooruit in de rug van Vasquez en hij raakt nergens de bal. Dat is gewoon een overtreding volgens het grote spelregelboek en als dat in de 16 gebeurt is het een strafschop.

Het enige wat ik van jou tegen kom waarom het er geen zou zijn gaat in op emotie. Het team is al op zoek naar een strafschop en er waren schwalbes gemaakt zijn geen criteria voor het wel of niet geven van een penalty.

Linkje naar het hele incident: https://a.pomfe.co/ouxwy.mp4 Daar kan je ook duidelijk zien dat Benatia niet eens de bal raakt.

• Hoijong
quote:
JanW schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:00:
[...]

Zo heel gewoon is dat dus schijnbaar niet, anders waren er niet al 50 posts aan gewijd. Ik vind het namelijk gewoon wel een strafschop, omdat Benatia een speler een kopkans ontneemt door onreglementair het duel in te gaan, twee armen vooruit in de rug van Vasquez en hij raakt nergens de bal. Dat is gewoon een overtreding volgens het grote spelregelboek en als dat in de 16 gebeurt is het een strafschop.

Het enige wat ik van jou tegen kom waarom het er geen zou zijn gaat in op emotie. Het team is al op zoek naar een strafschop en er waren schwalbes gemaakt zijn geen criteria voor het wel of niet geven van een penalty.

Linkje naar het hele incident: https://a.pomfe.co/ouxwy.mp4 Daar kan je ook duidelijk zien dat Benatia niet eens de bal raakt.
Dat van die 50 posts bevestigt enkel wat ik al eerder zei.....
Bedankt voor het linkje, wat je vooral ziet is dat hij met zijn armen de speler niet raakt en deze een schwalbe maakt. Een kopkans vind ik helemaal straf, je ziet dat Vasquez niet eens probeert te koppen, hij is enkel bezig met theatraal neer te gaan. Met die bal had hij nooit meer mee kunnen doen, dat wist hij en daar handelde hij naar. Geel voor Vasquez zeg ik dan.

• Hoijong
quote:
Michielgb schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:32:
[...]

Hij ziet Benatia niet eens aankomen, hoe kan je daar dan al op anticiperen?

Het blijft bizar hoe verschillend we iets kunnen zien.
Lol je durft daadwerkelijk te beweren dat je een man in je rug niet ziet of voelt aankomen? Zeker als je getraind bent om neer te gaan? Geloof maar dat dit allemaal precies zo uitgepakt heeft voor Vasquez als hij wilde.
Ik vind het helemaal niet bizar, 90% van de discussies in dit topic gaan daarover.

• Han
  • Niet online
quote:
Martinusz schreef op donderdag 12 april 2018 @ 11:57:
Wellicht dat Ronaldo bij PSV weer meer zou renderen bijvoorbeeld.
Samen met Luuk de Jong... zou een mooi duo zijn :o

Meer vallen dan opstaan, zuur en huilerig kijken kunnen ze beiden ook prima :+

• Baseman77
  • Laatst online: 19-11 09:30

Baseman77

We move

Ik was gister voor Juve (vooral vanwege Buffon eigenlijk) en ik vond het ontzettend lullig voor ze, maar het was toch echt een duidelijke penalty. Benatia probeert de bal te spelen, maar mist deze en brengt Vázquez uit balans. En op het ontnemen van een scoringskans door middel van een overtreding in het 16 meter gebied staat een penalty, zo simpel is het.
Waarbij het verder opviel dat Benatia zijn (2e) gele kaart niet kreeg.

Benatia was heel even zijn man kwijt, dat bleek een cruciale fout na die geweldige kopbal van Ronaldo.
Ronaldo die inderdaad vooral opviel door zijn irritante (huilerige) gedrag en zijn veel te makkelijke vallen (pure schwalbes vond ik niet, aangezien er wel licht contact was), na zijn goal viel hij juist weer op door zijn 'silverback' act. Dat blijft altijd een beetje jammer, aangezien hij verder natuurlijk absolute wereldtop is. Zijn statistieken zijn fenomenaal en bijna ongeloofwaardig, helemaal in deze tijd. Ook nu weer schiet hij de beslissende bal erin. Weliswaar uit een penalty, maar onder enorme druk en hij schoot de bal geweldig in.

De rode kaart voor Buffon vond ik overdreven, het was niet handig van Buffon maar na zo'n belangrijke beslissing op zo'n kritisch moment moet de scheids meer accepteren. Doodzonde dat zo'n wereldkeeper geen CL achter zijn naam heeft staan, het was hem echt gegund.
quote:
Hoijong schreef op donderdag 12 april 2018 @ 12:37:
Zeker als je getraind bent om neer te gaan? Geloof maar dat dit allemaal precies zo uitgepakt heeft voor Vasquez als hij wilde.
_O-
Aanvallers zijn inderdaad meer getraind om neer te gaan dan om te scoren, helemaal op topniveau :F

• Leon Zwiers
Ik heb gisteren niet gekeken, principes enz enz.

Maar door de discussie ben ik wel nieuwsgierig geworden naar dat pingel moment. Even terugkijken uit heul veel hoeken.

Dat is toch gewoon een pingel? Snap niet zo goed hoe je een duidelijke overtreding in de 16 niet als pingel kan beschouwen omdat het een schijtclub zoals Madrid betreft.

Ik heb ook een hekel aan de Spaanse clubs, (maar Juve is ook zo corrupt als de klere) maar zelfs ik vind dit een pingel.

• toolkist
  • Niet online
quote:
Baseman77 schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:17:
De rode kaart voor Buffon vond ik overdreven, het was niet handig van Buffon maar na zo'n belangrijke beslissing op zo'n kritisch moment moet de scheids meer accepteren. Doodzonde dat zo'n wereldkeeper geen CL achter zijn naam heeft staan, het was hem echt gegund.
Ik heb nog steeds het idee dat ie rood kreeg doordat de scheids een duw in z'n rug kreeg, waar Buffon niet heel veel aan kon doen doordat z'n teamgenoten weer tegen hem aan liepen.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
toolkist schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:49:
Ik heb nog steeds het idee dat ie rood kreeg doordat de scheids een duw in z'n rug kreeg, waar Buffon niet heel veel aan kon doen doordat z'n teamgenoten weer tegen hem aan liepen.
Welja. Het is meer de hectiek en situatie er omheen waar Buffon nu de dupe van is. Niet zijn reactie op zich.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• JanW
quote:
repeP schreef op donderdag 12 april 2018 @ 19:12:
[...]

Wat supporters al niet allemaal doen om hun club te verdedigen! Fake twitterberichtjes... (zou dat ook het geval zijn met die van Trump?)

Scheidsrechter kan dat niet gezien hebben. Maar ach, gedane zaken nemen geen keer. Van mij had overigens Roma wel door mogen gaan, dat is wel zo. Real heeft al zoveel gewonnen.
Komt dat mooi uit, Roma is ook door ;)

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Dus ... als je zegt dat Barcelona er terecht uitligt dan ben je voor Real, als je het geen penalty vond voor Real dan ben je een hater en/of noem je Bayern's dominante positie in de Bundesliga kwalijker dan Celtic/Glasgow Rangers in Schotland in hun hoogtijdagen dan haal je oude koeien uit de sloot vanwege WWII etc etc.
Maar mag ik wel zeggen dat ik tegen de "CL-elite" ben in het algemeen? Al zijn het onterechte penalty's, handballen of meters-buitenspel goals... wat mij betreft is alles geoorloofd om deze opgehemelde clubs stuk voor stuk te dwarsbomen.

• vuurtjih
  • Laatst online: 17:45
quote:
Fleximex schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:36:
[...]

Nu wordt het toch leuk: 3-1.

Wat is dat deze weken met al die comebacks? Is het zo moeilijk om een voorsprong te verdedigen (of uit te bouwen)?
Nou, kan d'r nog een bij. Salzburg - Lazio 3-1 (5-5 overall) :+

EDIT: 4-1 _O-

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Eredivisie speelronde 31
13.04. 20:00 Heracles v AZ

14.04. 18:30 ADODen Haag v FC Twente
14.04. 19:45 Vitesse v Sparta
14.04. 19:45 VVV-Venlo v scHeerenveen
14.04. 20:45 PEC Zwolle v Excelsior

15.04. 12:30 NAC v Willem II
15.04. 14:30 Feyenoord v FCUtrecht
15.04. 14:30 FCGroningen v RodaJC
15.04. 16:45 PSV v Ajax

Niet veel bijzonders deze speelronde

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08-11 12:41
Niet veel bijzonders?

Strijd onderin:
NAC versus Willem II (Beide 30 punten)
FC Groningen versus Roda JC (30 punten versus 26 punten)

'Strijd' bovenin:
PSV versus Ajax

JST94 wijzigde deze reactie 13-04-2018 09:37 (52%)

@_JST94 | Feyenoord Rotterdam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Han
  • Niet online
Opvallend:
quote:
Vlaar vrijgesproken

www.az.nl
Gepubliceerd op 13 april 2018 , 09:42

AZ is donderdagavond succesvol in beroep gegaan tegen het schikkingsvoorstel van de KNVB om Ron Vlaar voor één wedstrijd te schorsen. Daardoor is de aanvoerder van de Alkmaarders vrijdag in de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo gewoon inzetbaar. Vlaar kreeg in de slotfase van de thuiswedstrijd tegen PSV van scheidsrechter Kevin Blom de rode kaart voor een vermeende overtreding op Hirving Lozano. De tuchtcommissie acht niet wettig en overtuigend bewezen dat Vlaar een overtreding op Lozano van PSV heeft begaan..
Die had ik niet verwacht... vind het wel terecht, maar had niet verwacht dat de KNVB tuchtcommissie deze uitspraak zou doen :)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• JST94
Krijgt Lozano nou een schorsing van 1 duel voor het aannaaien van een rode kaart? :+ :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ankona
Vlaar is onschuldig genaaid maar als je iets zegt over de scheids (die gewoon "vriend" genoemd wordt) dan mag je als coach een wedstrijd schorsing ontvangen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

quote:
Dit is heel opvallend en gaat volledig tegen eerdere beslissingen in mijns inziens.

In dit specifieke geval kon een tegenstander alleen doorlopen naar de keeper van de tegenstander, maar volgens de tuchtcommissie kan van degene die hem ten val brengt de schuld niet volledig aangetoond worden. Dus waar je normaal juist je keiharde onschuld moet aantonen geeft men nu ineens het voordeel van de twijfel, wtf :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 07:17
@Typhone Chelsea fan ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Han
  • Niet online
quote:
Baseman77 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 11:53:
Dit is heel opvallend en gaat volledig tegen eerdere beslissingen in mijns inziens.

In dit specifieke geval kon een tegenstander alleen doorlopen naar de keeper van de tegenstander, maar volgens de tuchtcommissie kan van degene die hem ten val brengt de schuld niet volledig aangetoond worden. Dus waar je normaal juist je keiharde onschuld moet aantonen geeft men nu ineens het voordeel van de twijfel, wtf :?
Ik denk eerder dat de tuchtcommissie de zelfde conclusie trekt als velen; geen opzet van Vlaar en een tegenstander die wel heel gretig naar de grond ging; lees: schwalbe. Maar zowel de vermeende overtreding als de vermeende schwalbe zijn niet onomstotelijk te bewijzen, dus vrijspraak. En die vrijspraak is ook terecht, alleen had ik nooit verwacht dat de tuchtcommissie het aan zou durven, helemaal omdat het 'slechts' om één wedstrijd schorsing ging.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 07:17
Real en Bayern tegen elkaar. Leuk: Liverpool of Roma in de finale d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
quote:
Fleximex schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:15:
Real en Bayern tegen elkaar. Leuk: Liverpool of Roma in de finale d:)b
Hup Bayern!

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Baseman77

Baseman77

We move

quote:
Han schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:45:
geen opzet van Vlaar en een tegenstander die wel heel gretig naar de grond ging; lees: schwalbe.
Sinds wanneer is dit de mening van velen?
Volgens mij is duidelijk te zien dat Vlaar Lozano vastpakt (van een schwalbe is dus totaal geen sprake) en heel kort achter hem loopt, daarbij bewust het risico nemende dat hij Lozano ten val brengt. Dat Lozano vervolgens wat makkelijk valt en dat Vlaar misschien geen opzet had (hoe verwacht je dit trouwens aan te tonen?) doet niets af aan de overtreding. En op het neerhalen van een doorgebroken speler staat rood, wat ook gegeven werd. Verder was Lozano Vlaar ook voorbij, waardoor doorlopen veel logischer zou zijn dan vallen. PSV stond maar 1 goal voor, dus de 2-4 maken had zeker voor de beslissing gezorgd.

Dus ik blijf me verbazen over deze beslissing van de tuchtcommissie, al is dit zeker niet de eerste opvallende beslissing en zal het ook niet de laatste zijn. Er is teveel sprake van willekeur.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ankona
Lozano viel uit eigenwil, niet omdat hij door Vlaar uit balans gebracht werd. Ongeacht of Vlaar met zijn handen Lozano geraakt heeft, dat was niet de oorzaak van het vallen.
Daarom is het een schwalbe en daarom verdient Lozano geel (en heel veel andere aanvallers ook heel vaak)

Dus iets kan m.i. best een schalbe en een overtreding tegelijk zijn. Voor een overtreding is het weer niet een vereiste dat het slachtoffer plat gaat.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 19:43
quote:
Ankona schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 14:46:
Lozano viel uit eigenwil, niet omdat hij door Vlaar uit balans gebracht werd. Ongeacht of Vlaar met zijn handen Lozano geraakt heeft, dat was niet de oorzaak van het vallen.
Daarom is het een schwalbe en daarom verdient Lozano geel (en heel veel andere aanvallers ook heel vaak)

Dus iets kan m.i. best een schalbe en een overtreding tegelijk zijn. Voor een overtreding is het weer niet een vereiste dat het slachtoffer plat gaat.
Even voor mijn eigen beeldvorming. Lozano is Vlaar voorbij, aanzienlijk sneller dan Vlaar en doorgaans erg goed 1 op 1 met een keeper. Het team staat 2-3 voor en hij kan de 2-4 binnenschieten. Met nog een paar minuten op de klok beslist hij vervolgens een schwalbe te maken om de tegenstander een rode kaart aan te naaien omdat? Het kan ook zijn dat Lozano een verkeerde stap zette of door de eerdere aanraking uit evenwicht is geraakt. Niet elke val van een aanvaller is een schwalbe, vooral op zo'n snelheid is een klein zetje of tikje al genoeg.

Teveel mensen denken over overtreding of schwalbe, maar hij kan net zo goed uit evenwicht zijn. Gezien de omstandigheden van de wedstrijd heeft Lozano niks te winnen met een schwalbe.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ankona
Jij gaat ervan uit dat die aanvallers een weloverwogen keuze maken. Ik vermoed dat ze zichzelf geprogrammeerd hebben om bij de aanwezigheid van een tegenstander bij het eerste het beste contact meteen te duiken. Die gasten zijn goed getraind en staan heel wat steviger op hun benen dan jij of ik, ook op snelheid. (En ik weet niet of je bij atletiek wel eens mensen op topsnelheid ziet vallen? Die gaan nooit meteen plat met hun benen in de lucht, die lopen eerst nog een flink aantal meter door waarbij ze steeds meer uit balans raken voor ze plat gaan. Voetballers gaan meteen met de beentjes omhoog, ook als er een hand op de schouder gelegd wordt.)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinusz
quote:
Gonadan schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 18:13:
@Martinusz ik lees nu in het Ajax krantje waarom de naamswijziging van het stadion ineens wel gebeurde. Blijkbaar was er meer aan de intentieverklaring gekoppeld, bijvoorbeeld een groter aandeelbelang in het stadion en een nieuwe bestuursstructuur. Pas toen ze dat los koppelden was de wijziging ineens zo gedaan. :F
Jep klopt, ze gebruikten de situatie om meer voor elkaar te krijgen, dat kun je proberen, maar als het dan zo lang duurt moet je eerder tot de conclusie komen dat je dat opzij zet en eerst de naam laat veranderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16:45

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ziyech zegt toe te zijn aan een volgende stap zegt ie op fcupdate :+ dat ie eerst maar tegen psv het verschil gaat maken :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Die gaan we nog missen als hij gaat. De haters zullen nog raar staan te kijken wat hij eigenlijk bracht.

• Baseman77

Baseman77

We move

quote:
Ankona schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 15:18:
Ik vermoed dat ze zichzelf geprogrammeerd hebben om bij de aanwezigheid van een tegenstander bij het eerste het beste contact meteen te duiken.
Tuurlijk _O-
Waarom de beslissende goal maken in een topwedstrijd als je ook gewoon een schwalbe kunt maken, de tegenstander een rode kaart aannaait, maar de tegenstander wel in de wedstrijd laat en het risico loopt de gelijkmaker tegen te krijgen...heel logisch verder.
quote:
Voetballers gaan meteen met de beentjes omhoog, ook als er een hand op de schouder gelegd wordt.
Je draait oorzaak en gevolg om.
Het loont voor een voetballer niet om ondanks een (lichte) overtreding door te gaan, je laten vallen werkt beter en heeft daardoor veel meer rendement. Dat is aan de ene kant de schuld van de spelers zelf (vrij worstelen is tegenwoordig de norm geworden) en aan de andere kant van de scheidsrechters (eerst voordeel geven, maar vervolgens niet terugkomen op die beslissing als er geen voordeel blijkt te zijn).

Een duidelijk voorbeeld hiervan is Luuk de Jong.
Je kunt van hem vinden wat je wilt, maar het zijn feiten dat hij enorm sterk is en daardoor veel persoonlijke duels wint en dat hij daarnaast ook ontzettend kopsterk is. Dat maakt hem erg gevaarlijk in de 16 van de tegenstander, waardoor verdedigers de neiging hebben om hem op andere manieren tegen te houden, aangezien ze het op de 'toegestane' manier niet kunnen winnen. Oftewel, bij bijna elke (kop)kans van Luuk hangt er wel een verdediger aan hem. Het vasthouden van een speler is niet toegestaan, maar desondanks kreeg Luuk slechts zelden een penalty. Hij had namelijk de neiging om gewoon door te gaan en te proberen de bal alsnog erin te koppen/schieten, wat dan natuurlijk veel lastiger is geworden. Dus wat je zie je dit seizoen, hij laat zich maar vallen zodra er weer een verdediger aan hem hangt. Met als resultaat dat hij veel vaker een penalty krijgt dan voorheen, en als bonus dat verdedigers voorzichtiger zijn geworden. Oftewel je makkelijk(er) laten vallen loont.

Dit is overigens ook de reden dat ik me kan storen aan de opmerkingen over Luuk zijn zogenaamde schwalbes/irritant gedrag/huilgezicht op dit forum. Iedere PSV'er stoort zich namelijk al jaren aan de regelmatig duidelijk zichtbare wijze waarop veel verdedigers aan Luuk hangen en het gebrek aan opvolging daarop door de scheidsrechters, dat Luuk zich dit seizoen soms makkelijk laat vallen is daar gewoon een logisch gevolg van.

Ander voorbeeld: Stel Lozano was doorgelopen ondanks dat hij uit balans werd gebracht door Vlaar en door zijn onbalans kon hij de bal niet dicht genoeg bij zich houden, waardoor Bizot redding kon brengen. Wat had dat doorlopen ondanks de overtreding van Vlaar dan opgeleverd? En had je dan verwacht dat de scheids alsnog zou fluiten voor de overtreding van Vlaar?

PS: Op deze foto is te zien dat Lozano sowieso uit balans wordt gebracht door Vlaar, Lozano zijn linkerkuit komt tegen de linkerknie van Vlaar aan. Het risico dat Vlaar neemt door zo kort achter Lozano te lopen. En dan is het moment van vasthouden/duwen al voorbij.
https://www.gettyimages.n...atch-picture-id943099286[

Baseman77 wijzigde deze reactie 14-04-2018 11:22 (6%)

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
quote:
Ankona schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 15:22:
[...]

Sparta heeft ook nog een pittig programma, die zie ik niet zomaar uitlopen. (tenzij ze net als vorig jaar weer punten cadeau krijgen van een stadsgenoot)
Die krijgen ze anders wel cadeau van Heracles de laatste wedstrijd. Hoop het ten zeerste zodat FC Twente degradeert. Ben wel zo klaar met die club ook al kan ik bijna op dat stadion kijken. Gelukkig dat er nog aardig wat bomen tussen staan :+

• nocalimero
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 20:29
quote:
Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:57:
Sparta ook al achter, die moeten wel even winnen eigenlijk. ADO moet die 2-1 snel even maken.
@Leon Zwiers
Volgens mij ben je drukker met ander clubs (Twente, Ajax, etc.) dan met je eigen kluppie (Feyenoord) ...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Leon Zwiers
quote:
nocalimero schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 20:05:
[...]

@Leon Zwiers
Volgens mij ben je drukker met ander clubs (Twente, Ajax, etc.) dan met je eigen kluppie (Feyenoord) ...
Ja, als je eigen club een enorm kutseizoen draait en eigenlijk al sinds oktober niet meer meedoet, ga je maar voor het best haalbare dit seizoen. En dat is twente in de JL.

Lol dat spandoek: # Twexit

Leon Zwiers wijzigde deze reactie 14-04-2018 20:08 (3%)

• Ankona
Voor Kramer kan de zomervakantie beginnen (of zou hij de laatste wedstrijd van de play-offs weer mee mogen doen? )

Wat een sukkel. Ben benieuwd of die volgend jaar nog een club heeft.

alles kan off-topic

• Martinusz
Was er laatst niet iemand die zei dat Kramer wel erg aandacht kreeg, hoe zou dat nou toch komen _O-

• Martinusz
quote:
Fleximex schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 21:43:
De typische ontslag nadat de trainer weg is wedstrijd. Ik had al zoiets verwacht. Let maar op. Volgende week is het weer helemaal niks met Vitesse.
Zat er nu ook een keer publiek door de trainers wissel? :+

• JST94
Wat een gestoorde gek is Kramer toch zeg. Die komt hopelijk niet meer terug op het veld de rest van dit seizoen. Jammer dat Blom vervolgens geel geeft aan Buttner, want die had in mijn ogen ook gewoon een rode kaart mogen hebben.

• Leon Zwiers
Dat Blom uberhaupt een potje mocht fluiten was al een schande.

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
JST94 schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:28:
Wat een gestoorde gek is Kramer toch zeg. Die komt hopelijk niet meer terug op het veld de rest van dit seizoen. Jammer dat Blom vervolgens geel geeft aan Buttner, want die had in mijn ogen ook gewoon een rode kaart mogen hebben.
Dat was ook wel mijn gedachte. Buttner kwam ook als een gek in.

Kramer zal toch wel een wedstrijd of 6 krijgen neem ik aan?

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

quote:
Leon Zwiers schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 22:51:
Dat Blom uberhaupt een potje mocht fluiten was al een schande.
Nijhuis had voor de "overtreding" van Kramer geeneens gefloten, mannelijk voetbal noemt men dat :+

[Oo[:::|:::]oO]

Pagina: 1 2 3 ... 12

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True