[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 106 Laatste
Acties:
  • 197.902 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:13
Kampioen Eredivisie
Het heeft even geduurd, maar Feyenoord mag zich eindelijk weer eens kampioen van Nederland noemen. Vanaf dag één stond de club uit Rotterdam bovenaan en op de laatste speeldag werd er eenvoudig gewonnen van Heracles. Ajax en PSV maakten de top drie compleet.
Kampioen Jupiler League
In de Jupiler League wist VVV Venlo eenvoudig kampioen te worden. De club uit Limburg keert daarmee na vier jaar afwezigheid weer terug op het hoogste niveau. Verder promoveerde NAC Breda ook uit de Jupiler League, dit ging ten kostte van NEC.
KNVB Beker Winnaar
Vitesse heeft met de winst in de bekerfinale de eerste prijs in de clubhistorie binnen. Na een tergend slechte finale was het Vitesse dat aan de hand van Ricky van Wolfswinkel aan het langste eind trok.
Champions League Winnaar
Wederom mag Real Madrid zich kronen tot de beste van Europa. In de finale hadden ze geen kind aan Juventus en was Cristiano Ronaldo met twee treffers de gevierde man. In de afgelopen vier finales was Real Madrid drie keer van de partij en wisten ze alle drie de keren te winnen. Ze zijn ook de eerste club die de Champions League twee keer achter elkaar weet te winnen.
Europa League Winnaar
De finale in de Europa League was er één tussen de miljoenen van Manchester United en het jeugdelftal van Ajax. Dat werd op het veld vrij snel duidelijk. Ajax had weinig in te brengen tegen een sterk Manchester United. Een lucky goal van Pogba en een vroege goal in de tweede helft zorgden ervoor dat het nooit een wedstrijd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kon je de TS niet nog even eastereggen ofzo? :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:38
Gauw van die eerste pagina af, de kampioen bevalt mij niet :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gewoon op je telefoon kijken, dan past dat allemaal niet op je scherm ;)

Ben benieuwd of Vitesse vanavond 3 punten bij gaat schrijven of dat NL na vanavond klaar is in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-06 12:43
toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:26:
Gewoon op je telefoon kijken, dan past dat allemaal niet op je scherm ;)

Ben benieuwd of Vitesse vanavond 3 punten bij gaat schrijven of dat NL na vanavond klaar is in Europa
Volgens mij is Feyenoord nog niet klaar? ;) Spelen 2 duels waarbij overwintering in de EL nog mogelijk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:24:
ik weet het... dit bericht is eigenlijk bedoelt om bij te dragen aan het zo snel mogelijk vullen van pagina 1...

dus daarom even iets ontopic verzinnen:
Vanavond Vitesse - Zulte.... zin in O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JST94 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:32:
[...]

Volgens mij is Feyenoord nog niet klaar? ;) Spelen 2 duels waarbij overwintering in de EL nog mogelijk is.
Theoretisch is nog alles mogelijk ja, maar ik reken niet op wonderen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:32:
[...]

Fluister jij soms Gio in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:04
Ik vind het toch raar dat zo'n Amrabat in Nederland woont en voor Marrokko gaat spelen.. Kan er niet aan wennen, maar ik zeg er niet teveel over. Ben ik straks nog een racist :')

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-06 13:49

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Wat is eigenlijk de reden om een deel 2 aan te maken van een topic?

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@Mosin
Dat is in mijn optiek gewoon een kwestie van cultuur. Nederlanders zijn maar slappe darmen als het om chauvinisme gaat, meer zeiken dan trots zijn op je land. Veel andere landen zijn daar veel sterker in, dus kiezen spelers met beide culturen vaak voor de ander.
Tel daarbij op dat het er naar uit ziet dat we tot 2086 niet op een groot toernooi verschijnen en ik snap het wel. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:05
Martinusz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:24:
Vind het ook niet helemaal nodig om dat in een vervolgdeel nogmaals te tonen.. :+
Family Guy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:11:
Wat is eigenlijk de reden om een deel 2 aan te maken van een topic?
Bij het bereiken van 10.000 berichten dient er een nieuw (vervolg) topic te worden gemaakt..

[ Voor 35% gewijzigd door Gynnad op 02-11-2017 15:36 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:08
Beste TS in 18 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-06 13:49

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Geniet er nog maar even van, als de geschiedenis zich herhaalt weet je wat je de komende jaren te missen staat >:)

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Mosin schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:01:
Ik vind het toch raar dat zo'n Amrabat in Nederland woont en voor Marrokko gaat spelen.. Kan er niet aan wennen, maar ik zeg er niet teveel over. Ben ik straks nog een racist :')
Heel verstandig.

Ik vind het eerlijk gezegd ook dikke kul, maar zolang dit over en weer door velen in allerlei landen gebeurt, en door alle bonden wordt onderschreven, blijft het wat het is: jouw frustratie.

Aan de andere kant, nu weet je waar je staat. Op het tweede plan. :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Alsof Amrabat het Nederland elftal uit het slop haalt, aardige voetballer hoor, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Amrabat maakt tnt tegen tegenstanders van formaat elke wedstrijd minimaal 1 kapitale fout. Al 3 tegengoals op zijn conto. Ik denk niet dat we heel erg verdrietig moeten zijn dat ie nu voor marokko speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Martinusz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:00:
Alsof Amrabat het Nederland elftal uit het slop haalt, aardige voetballer hoor, maar niet meer dan dat.
Ook dat. De kwestie is mede daarom ook echt niet heel bijzonder.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Ramzzz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:07:
[...]

Ook dat. De kwestie is mede daarom ook echt niet heel bijzonder.
Ik vond Ziyech destijds erger, maar ook daar denk ik van, met een Ziyech is het Nederlands elftal nog steeds niet ineens gered. Er is iets meer nodig dan alleen een leuke voetballer erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
Maar met 5 spelers met de kwaliteiten van Ziyech erbij kan je je wel weer kwalificeren voor een toernooi. Nu was het vaak ondermaats wat er de wei in werd gestuurd. Daar kan zelfs een Robben in zijn eentje niks tegen doen. En helaas ziet het er niet goed uit voor de komende 10 jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Witte op 02-11-2017 16:56 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Martinusz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:00:
Ik vond hem gisteren dus ook duidelijk door de mand vallen. Leuke hardwerkende speler die op veel plekken inzetbaar is. Maar het is alles een beetje, echt ergens topniveau halen zit er bij lange na niet in.
Wel lekker voor op de bank, omdat hij op veel plekken ingezet kan worden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach ja, gewoon de komende jaren op het tandvlees bijten en hopen op betere tijden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik wil er niet een hele politieke discussie van maken, maar mijn 2cts:
Ik vind het heel raar dat een jongen die hier geboren is, hier zijn carriere heeft opgebouwd, ook nog een paar wedstrijden in een Nederlands vertegenwoordigend jeugdelftal heeft gespeeld dan "op gevoel" voor Marokko kiest. Van huis uit krijgt hij natuurlijk veel Marokkaanse dingen mee, maar hoe hij het ook wendt of keert, hij is een Nederlander die door een idiote wet in Marokko een dubbel paspoort heeft.
Juist Marokkanen, die door onze geblondeerde vriend zo in het verdomhoekje worden gezet, hebben samen met de Turken het stigma zich als een buitenstaander binnen Nederland te begeven en meer te geven om hun roots-land dan hun geboorteland. En zo'n keuze "op gevoel" (wat is dat eigenlijk?) versterkt alleen maar hoe Henk en Ingrid tegen het Marokkanen-probleem aankijken. En als het bij 1-Marokkaan zou blijven. Maar Ziyech, El Ahmadi, Amrabat's broer, Mahi doen het allemaal. Natuurlijk zijn deze voetballers niet verantwoordelijk voor hoe Henk en Ingrid over Marokkanen denken, maar het zou wel een duw in de goeie richting zijn als er eens eentje "op gevoel" voor Nederland kiest. (en dit is bekeken vanuit de blanke Nederlandse man... wellicht dat de jongens in kwestie zullen zeggen: ja, maar Henk en Ingrid bezorgen ons juist "dit gevoel".... ik snap, het komt van twee kanten.... maar toch :))

[ Voor 8% gewijzigd door P.O. Box op 02-11-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

P.O. Box schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:55:
Ik vind het heel raar dat een jongen die hier geboren is, hier zijn carriere heeft opgebouwd, ook nog een paar wedstrijden in een Nederlands vertegenwoordigend jeugdelftal heeft gespeeld dan "op gevoel" voor Marokko kiest. Van huis uit krijgt hij natuurlijk veel Marokkaanse dingen mee, maar hoe hij het ook wendt of keert, hij is een Nederlander die door een idiote wet in Marokko een dubbel paspoort heeft.
Juist Marokkanen, die door onze geblondeerde vriend zo in het verdomhoekje worden gezet, hebben samen met de Turken het stigma zich als een buitenstaander binnen Nederland te begeven en meer te geven om hun roots-land dan hun geboorteland. En zo'n keuze "op gevoel" (wat is dat eigenlijk?) versterkt alleen maar hoe Henk en Ingrid tegen het Marokkanen-probleem aankijken. En als het bij 1-Marokkaan zou blijven. Maar Ziyech, El Ahmadi, Amrabat's broer, Mahi doen het allemaal. Natuurlijk zijn deze voetballers niet verantwoordelijk voor hoe Henk en Ingrid over Marokkanen denken, maar het zou wel een duw in de goeie richting zijn als er eens eentje "op gevoel" voor Nederland kiest. (en dit is bekeken vanuit de blanke Nederlandse man... wellicht dat de jongens in kwestie zullen zeggen: ja, maar Henk en Ingrid bezorgen ons juist "dit gevoel".... ik snap, het komt van twee kanten.... maar toch :))
Ze zijn zich of te zeer, of te weinig - of beide - bewust van hun voorbeeldfunctie.

Als je jezelf vooral in gezelschap van je mattie's moet 'representen' - en geen kritiek uit die hoek kunt weerstaan - ga vooral je gang, maar daar ging het volgens mij niet om.

Ik snap het wel, maar begrijp het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Vergeet niet dat moment van kans krijgen ook mee speelt, als jij niet in beeld bent voor oranje, maar wel in aanmerking komt voor Marokko, is de keuze weer logisch. Amrabat (oude versie) en El Ahmadi hadden geen schijn van kans toen zij nog jong waren in Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:01:
Ik vind het toch raar dat zo'n Aquila in Nederland woont en fan is van Bayern.. Kan er niet aan wennen, maar ik zeg er niet teveel over. Ben ik straks nog een racist :')
Helemaal niet zo raar toch? ;-)
Leon Zwiers schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:03:
Amrabat maakt tnt tegen tegenstanders van formaat elke wedstrijd minimaal 1 kapitale fout. Al 3 tegengoals op zijn conto. Ik denk niet dat we heel erg verdrietig moeten zijn dat ie nu voor marokko speelt
Ach, we kennen allemaal nog de 'de boertjes' van Frank of het verantwoordelijkheidsgevoel van Seedorf tegen (ik meen) Turkije. En zelfs Japie Stam was niet foutloos. Hoort bij het leerproces, net als bij de Ligt.
Je hoopt alleen dat ze heeeeeeeel snel leren van die fouten want ze zijn wel rete irritant ;)

[ Voor 49% gewijzigd door toolkist op 02-11-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ik begrijp het wel. Rationeel kun je het moeilijk begrijpen, zeker een Amrabat die geen woord Marokkaans spreekt....

Maar, kijk naar de Marokkanen in Nederland. (waarom duiden wij die als Marokkanen, het zijn gewoon in Nederland geboren mensen.... daar heb je het eerste punt al te pakken) Cultuur zit ook heel diep in mensen. Misschien dat je daarom ook wel ziet dat ze elkaar op blijven zoeken, ook al zijn ze allemaal hier geboren en in veel opzichten meer Nederlands dan Marokkaans. Die cultuur en het elkaar op blijven zoeken geeft ze een eigen identiteit en trots, en tegelijkertijd worden ze door de "normale" Nederlanders uitgekotst.
In die subcultuur voelen ze zich misschien dus wel meer Marokkaan dan de Marokkanen in Marokko. Vergelijk het ook eens met de Nederlanders in Canada, Nieuw Zeeland, Australië etc.

Tel ik dan alles bij elkaar op en bedenk je er ook nog bij dat het Marokkaanse voetbal momenteel sportief meer te bieden heeft dan het Nederlandse, dan zou ik niet begrijpen waarom hij zich bij die kaaskoppen aan zou willen sluiten.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:10

Shabbaman

Got love?

De kans dat hij ooit met Oranje naar het WK gaat is toch gering, dus wat dat betreft lijkt het me een uitgemaakte zaak.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Amrabat is zo’n speler a la Emanuelson en Blind; op meerdere posities inzetbaar maar op geen van alle een topper. Wel erg handig om in je elftal te hebben, met name voor de nationale competitie, maar daar houdt het ook mee op. Je wordt pas een topper door jaren lang op de zelfde positie te spelen en daar in door te groeien.

En toch vind ik het te idioot voor woorden dat een jongen die geboren en getogen Nederlander is mag uitkomen voor een andere nationale ploeg enkel en alleen omdat zijn ouders ooit vanuit dat land naar Nederland zijn geëmigreerd. Hier geboren? Dan geen dubbele nationaliteit, nergens voor nodig. Wil je toch graag voetballen voor een ander land? Gewoon emigreren naar dat land en je oude paspoort achterlaten op de balie van Schiphol.

[ Voor 6% gewijzigd door Han op 02-11-2017 19:43 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gonadan schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:13:
@Mosin
Dat is in mijn optiek gewoon een kwestie van cultuur. Nederlanders zijn maar slappe darmen als het om chauvinisme gaat, meer zeiken dan trots zijn op je land. Veel andere landen zijn daar veel sterker in, dus kiezen spelers met beide culturen vaak voor de ander.
Tel daarbij op dat het er naar uit ziet dat we tot 2086 niet op een groot toernooi verschijnen en ik snap het wel. :P
Ik vind dat je zeker trots moet zijn op je land, helaas ben ik dat op het foute land :p (beetje zelfspot kan geen kwaad).
Ik begrijp het ook wel, maar stoor me eraan. Vooral omdat het zo gevoelig ligt. Hij heeft hier de mooie kansen gekregen en kiest dan voor Marrokko, wat voor nu begrijpelijk is, maar ik blijf er een dubbel gevoel aan overhouden.
Ramzzz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:54:
[...]

Heel verstandig.

Ik vind het eerlijk gezegd ook dikke kul, maar zolang dit over en weer door velen in allerlei landen gebeurt, en door alle bonden wordt onderschreven, blijft het wat het is: jouw frustratie.

Aan de andere kant, nu weet je waar je staat. Op het tweede plan. :P
Precies, dan kan ik er wel wat van vinden, maar daar heb ik mezelf vooral mee :')
Naja, Nederland heeft absoluut niet de voorkeur bij spelers die voor 2 landen kunnen kiezen.
Een heel raar voorbeeld is Roman Neustadter die voor Rusland uitkomt 8)7

Wat P.O. Box trouwens zegt, dat zorgt bij mij voor dat dubbele gevoel. Dit soort dingen liggen al gevoelig in de maatschappij en dan gebeurd zoiets. Alhoewel ik het ergens ook wel snap..

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:45
Memphis is lekker aan het ballen de afgelopen maanden. Assist en een goal vandaag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Fleximex schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:54:
Memphis is lekker aan het ballen de afgelopen maanden. Assist en een goal vandaag weer.
Ja, dat viel mij ook al op.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Na de wedstrijd van PSV ben ik eigenlijk niet verbaasd dat Vitesse zo snel met 0-1 achter staat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Vitesse gaat lekker....

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Elke wedstrijd die ik zie willen ze met verzorgd voetbal uitspelen.. Dat brengt niks, ik heb voor de verandering wel eens zin om naar een slagveld kijken met 5x geel, 3x rood, 2 geblesseerden en een 4-6 als eindstand :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik kijk voor 't eerst in mijn leven naar een wedstrijd van Zulte Waregem. Toch kras dat zo'n provincieploegje in de Europa League speelt. Nou ja, voor Vitesse geldt natuurlijk hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Mosin schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:19:
Elke wedstrijd die ik zie willen ze met verzorgd voetbal uitspelen.. Dat brengt niks, ik heb voor de verandering wel eens zin om naar een slagveld kijken met 5x geel, 3x rood, 2 geblesseerden en een 4-6 als eindstand :+
Zulte waregem - vitesse al goed op weg. Paar keer geel. Al rood :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Die scheids is op dreef, ik denk dat er nog wel meer af gaan.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

azz_kikr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:27:
[...]

Stomme rode kaart. Aan de andere kant had hij ook een strafschop kunnen fluiten voor Vitesse. Al was het contact minimaal en liet de Nederlander zich wel graag vallen met 2 seconden vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
YellowOnline schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:29:
[...]

Stomme rode kaart. Aan de andere kant had hij ook een strafschop kunnen fluiten voor Vitesse. Al was het contact minimaal en liet de Nederlander zich wel graag vallen met 2 seconden vertraging.
Over stomme rode kaarten gesproken... van vi.nl:
16 minuten geleden
Patrice Evra heeft vóór de wedstrijd rood gekregen na een vechtpartij met eigen supporters. Het duel tussen Vitoria Guimarães en Marseille is daardoor ook later begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

toolkist schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:37:
[...]

Over stomme rode kaarten gesproken... van vi.nl:

[...]
Ik moet aan de karatetrap van Eric Cantona denken in 1995.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
YellowOnline schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:42:
[...]

Ik moet aan de karatetrap van Eric Cantona denken in 1995.
Inderdaad, nu je het zegt...
Dit zou wel eens einde carrière van Evra kunnen betekenen. Als ie niet al uit zichzelf stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Voor een ploeg met een man meer is Vitesse niet echt overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Dat Vitesse kent best diepe dalen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
Dus, samenvattend, as it stands, de Nederlandse ploegen hebben 1 puntje bijelkaar gevoetbald na 7,5 wedstrijden. Wat zal dit met de coëfficienten doen?
In vrijwel elke competitie sta je met 1 punt uit 8 wedstrijden helemaal onderaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Witte op 02-11-2017 21:54 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Witte schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:52:
Dus, samenvattend, as it stands, de Nederlandse ploegen hebben 1 puntje bijelkaar gevoetbald na 7,5 wedstrijden. Wat zal dit met de coëfficienten doen?
Als het een troost is: de Belgische ploegen doen het even goed :( Als kleine landjes is het financieel gewoon niet mogelijk te concurreren met de grote competities.

[ Voor 12% gewijzigd door YellowOnline op 02-11-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 13:16
Witte schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:52:
In vrijwel elke competitie sta je met 1 punt uit 8 wedstrijden helemaal onderaan.
Dat het de komende jaren zo zal blijven dat de kampioen een vooronde moet spelen voor de CL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
azz_kikr schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:27:
[...]

Effe van zender switchen dan! :)
Soms is zo'n kreupele wedstrijd wel eens leuk.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hop, nu ook rood voor Vitesse. 10 tegen 10 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wie weet gaan die belgen nu weer voetballen

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Wat een triesteling is die Butner toch. Ook weer bizar slecht van Vitesse. Bija 40 minuten met een man meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wat zijn Nederlandse voetballers toch altijd weer dom en naïef

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Wat is dit dan ook voor scheids joh...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Als het daar niet snel kalmeert gaan er nog kaarten vallen aan de kant van Vitesse. Die mannen zijn hun cool aan het verliezen.

Afgekeurde goal voor Vitesse. Goh. In herhaling: terecht afgekeurd.

[ Voor 22% gewijzigd door YellowOnline op 02-11-2017 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ze spelen het nooit uit, omdat ze door dat trage gecombineer constant de tijd krijgen zich te hergroeperen. Gewoon als een blitzkrieg naar die goal en scoren. Dat mooie gekloot hoeft allemaal niet..

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:17:
Wat zijn Nederlandse voetballers toch altijd weer dom en naïef
Nou zo veel Nederlanders spelen er toch niet bij Vitesse?

En het enige pluspunt aan Buttner zijn de interviews na de wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Deadsy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:19:
[...]

En het enige pluspunt aan Buttner zijn de interviews na de wedstrijden.
Jij houdt van interviews met iemand zonder enige zelfkennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Buttner was tegen PSV ook al om zich heen aan het rammen. Maar ze naaien elkaar om helemaal niks. Als je tegen ze blaast vliegen ze 20m ver.

Bruns is ook je favoriete no10 :')

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 02-11-2017 22:24 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Fleximex schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:20:
[...]

Soort lachfilm. Alsof Trump ineens is gaan voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Fleximex schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:20:
[...]

Nja, ik bedoel dan de waarde in humor. Want ik kan er wel om lachen dat hij denkt dat hij goed bezig is.
Vraag me af of Trustfull wel door heeft dat hij waardeloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Best leuke wedstrijd. Herinnert mij aan de (Belgische) bekerwedstrijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
YellowOnline schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:22:
Best leuke wedstrijd. Herinnert mij aan de (Belgische) bekerwedstrijden.
Hoe bedoel je? Moet je daarvan dan ook lachen/huilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Deadsy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:23:
[...]

Dat het voetbal onwaardig is :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Deadsy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:23:
[...]

Gunner schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:25:
[...]

Dat het voetbal onwaardig is :+
Neen - dat het spannend en onderhoudend is. Ik ben niet zo negatief als jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
YellowOnline schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:26:
[...]

[...]

Dus je bent blij wanneer ze regelmatig de bal afspelen naar iemand met hetzelfde shirt aan?
Want het niveau vind ik vrij matig, vooral van Vitesse.

Continu maar de achterlijn zoeken terwijl er maar 1 mogelijkheid is om de bal af te spelen wanneer je bij de achterlijn bent. Denken ze echt dat Zulta niet Matavz zit te dekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

YellowOnline schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:26:
[...]

[...]

Het enige negatieve is de manier waarop Zulte voetbal speelt. Continu vallen en kaarten aannaaien. Alsof je naar La Liga zit te kijken. Nee, spannend en onderhoudend zou ik het niet willen noemen. :)

Vitesse lijkt niet te kunnen passen en zulte wil niet shotten.

Net nu ik dit typ maakt zukte 0-2 :P wel buitenspel

[ Voor 12% gewijzigd door Gunner op 02-11-2017 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Wtfuck staat Foor nou te slapen???
Man man man..

[ Voor 18% gewijzigd door Mosin op 02-11-2017 22:32 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hahaha 0-2 :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Video ref... zou best wel eens hands geweest kunnen zijn....

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Lekker je man in je rug laten lopen en dan nog even een paar meter de ruimte geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

0-2 :)B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Buitenspel en hands.
Die scheids is een ramp. Een soort Gozubuyuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:12

Quad

Doof

Leuk, Nederlands voetbal kijken. ;(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Leon Zwiers schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:33:
Buitenspel en hands.
Die scheids is een ramp. Een soort Gozubuyuk
't Zag er inderdaad offside uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:32:
Lekker je man in je rug laten lopen en dan nog even een paar meter de ruimte geven.
Schandalig wat Foor daar doet. Zo laks en hij kijkt niet eens uit zijn doppen. Hoe naai ik mijn team 3.0

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Overspelen!

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kijk we moeten niet denken dat Nederland het enige land is met waardeloze scheidsrechters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dit vind ik echt de slechtste scheids ooit.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 02-11-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Hahahahahaha. Uefa maffia.......Wat een schande dit. Vitesse mag geloof ik niet winnen van die scheids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:12

Quad

Doof

Wat was dat joh..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:55
Niet te filmen die man.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Dit zou Vitesse juist gewend moeten zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Gevalletje match fixing?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Witte
Eigenlijk zouden de spelers dit niet moeten pikken en het veld aflopen. Dan maar eruit worden gegooid door de uefa.
Hoe kan je als prof je werk doen als er een of andere koekenbakker met een fluit je resultaten door de shredder gooit.

[ Voor 34% gewijzigd door Witte op 02-11-2017 22:37 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06 16:42

Herman

FP ProMod
Arbitrage bij Vitesse is na vanavond financiëel onafhankelijk...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Waregem heeft deze wedstrijden 2 schoten op doel gehad. Dat moet Fraser toch stof tot nadenken geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Witte schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:35:
Eigenlijk zouden de spelers dit niet moeten pikken en het veld aflopen. Dan maar eruit worden gegooid door de uefa.
Idd. Niet het wedstrijd formulier ondertekenen en officieel protest indienen. Die wedstrijd moet overgespeeld worden, zonder twijfel.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Oekraïnse scheids...... Tja, dat je die lui nog laat fluiten zegt genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Scheids iets te diep in het glaasje gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ankona schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:36:
[...]

Idd. Niet het wedstrijd formulier ondertekenen en officieel protest indienen. Die wedstrijd moet overgespeeld worden, zonder twijfel.
Durven ze toch niet.
Krijgen ze weer sancties ofzo..

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 02-11-2017 22:38 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Kom nou. De arbitrage is inderdaad niet geweldig, maar als Vitesse verliest ligt het in de eerste plaats aan henzelf. Ze hebben verdorie 40 minuten met een man meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:00

Hupske

AFCA

Maar de eigenaar van Vitesse komt toch uit Oekraïne ?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
YellowOnline schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:38:
Kom nou. De arbitrage is inderdaad niet geweldig, maar als Vitesse verliest ligt het in de eerste plaats aan henzelf. Ze hebben verdorie 40 minuten met een man meer gespeeld.
Klopt, maar die man meer was Buttner. Hij staat op het wedstrijd formulier enzo maar je hebt er geen bal aan

@Hupske
Abramovich is toch een rus?

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 02-11-2017 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
YellowOnline schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:53:
[...]

Als het een troost is: de Belgische ploegen doen het even goed :( Als kleine landjes is het financieel gewoon niet mogelijk te concurreren met de grote competities.
Niet echt: zulte heeft nu 4 punten, 4 x zoveel als Feyenoord en Vitesse samen :)

Vitesse is ook wel echt heel erg slecht.

[ Voor 11% gewijzigd door Witte op 02-11-2017 22:43 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Effe wat anders. Leuk om Davie Selke bij Hertha BSC te zien! Een prima aanvallertje.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:00

Hupske

AFCA

@Deadsy officieel is hij niet de eigenaar :)

Maar Alexander Tsjigirinski is een Rus. Daaar zal t probleem wel zitten :9

[ Voor 45% gewijzigd door Hupske op 02-11-2017 22:45 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:44

Oekol

waka waka hey hey

Haha ik heb even het filmpje van de rode kaart van Evra terug gekeken. Wat een gast, gewoon high kick tegen die toeschouwer.

Waarom liepen die sowieso op het veld en dergelijke trouwens? En dit was nog voor de wedstrijd wat ik las dus kon niet aan 't spel liggen :+

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Twee namen om te onthouden vind ik toch. Marvin Baudry bij Zulte Waregem en Mason Mount bij Vitesse. Die hebben beiden goed gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:37
YellowOnline schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:38:
Zulte is wel enorm effectief. Vitesse moet zich wel schamen. Het spel ziet er ook voorspelbaar uit.
Pagina: 1 2 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.

Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!