Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sport Feedback

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:06

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Wat het extra lastig maakt is dat het niet simpel af te kaderen is wat voor soort posts nu precies de sfeer verpest en wat wel en niet is toegestaan. Daarbij lijkt het al snel op modden op inhoud als je posts van doemdenkers gaat trashen (en evt. de betreffende users een ban verkoopt).

Fingers crossed dat Max de komende races gewoon uit de malaise blijft, dat lost het probleem op en is voor Max ook wel zo prettig :P

Maar mocht het overloze, overdreven en slecht onderbouwde speculeren en doemdenken over zijn toekomst in de F1 weer de kop op steken, dan zie ik er persoonlijk wel wat in om daar gewoon wat sneller bans voor uit te delen om zo de rotte appels er uit te halen. Alle hulp in de vorm van TRs is daarbij uiteraard van harte welkom :)

Met het risico dat we ongetwijfeld wat "Censuur!!!111~~~" klachten krijgen, maar dat lijkt me dan een typisch gevalletje:

Orion84 wijzigde deze reactie 29-05-2018 15:17 (11%)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +7Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Voor de zoveelste keer haalt Ramzzz een bericht weg zonder enige fatsoenlijke onderbouwing, krijg achteraf enkel een reactie omdat ik het in het desbetreffende topic vraag.
Omdat het niet de eerste keer is maak ik screenshots van al mijn posts (ook dit bericht) om te laten zien dat er helemaal niets aan de hand is.
Ik reageerde op de volgende berichten;
mefjoew schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:34:
Waar blijven de blije psv'ers? Bruma lijkt me toch echt een prima aankoop die potentieel zowel Lozano als Bergwijn kan vervangen qua te verwachten rendement. Goede transfer die ook de veranderende tendens in c.q. het aanzien van de Eredivisie weer onderstreept.
Deadsy schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:38:
[...]Verwachten rendement? Gehoopte rendement.
Hij staat niet echt erom bekend dat hij veel goals maakt. Mja het is maar de Eredivisie, dus hopen op het beste.

Maar misschien hopen ze op een de Jong effect.
Mislukt in 2 buitenlandse competities en nu in de Eredivisie er 25+ maken.
mefjoew schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:44:
Bij Galatasaray prima rendement voor een buitenspeler. Bij Leipzig inderdaad minder, maar denk dat de Turkse competitie een betere graadmeter is voor onze Eredivisie. Los daarvan; gehoopte rendement is inderdaad een beter statement.
Met;
Dus dan weet je ook waar de 'blije' psv'ers zijn; tussen hoop en vrees. :+

Vervolgens is het bericht weg en krijg ik nadat ik erom vraag pas een reactie;

Is het spreekwoord tussen hoop en vrees zweven/dobberen echt zo erg?
hopen dat het goed gaat, maar tegelijkertijd vrezen dat het mis gaat
Bron: https://www.woorden.org/s...oop%20en%20vrees%20zweven

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-12 11:03
Napo schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:04:
[...]

Waarom moet bij dit soort berichten de club aangehaald worden? Het vragen naar reacties van personen met een bepaalde clubvoorkeur lijkt me redelijk overbodig.
Kan je je niet aan de regels houden vanwege emotionele reacties hoor je op dat moment wellicht niets te posten.
Die clubs aanhalen weet ik zo ook niet wat het belang daarvan is maar heel erg storend (bij positieve berichten) vind ik het niet. Ik vind transfers van PSV, Feyenoord en Ajax altijd wel wat interessanter dan die van Fortuna Sittard though ;).

Punt twee de emoties -> heel sec gezien zijn dit soort zaken posts die niet in overeenstemming zijn met het beleid:

Nu is er een verschil tussen emoties tijdens een wedstrijd en emoties buiten een wedstrijd om maar emotie is emotie. Het grote verschil is dat als een gebruiker (of meerdere) daar de hele tijd aanstoot aan gaan nemen dat je dan het vreemde modgedrag krijgt (wel/niet ingrijpen). Volgens mij is er ook altijd wel een grote (vastere) groep gebruikers online tijdens de wedstrijden buiten het vakantieseizoen om. Daarvan zal niemand aanstoot nemen (ook jij niet) aan dit soort berichten maar zodra het erbuiten gebeurt is het opeens altijd kommer en kwel hier de laatste tijd - lijkt het wel - .

Ik ken de wat scherpere uitspraken van bijv. @OPSLAGHOND ook wel maar ik vind niet dat het reageren op een bepaald bericht opeens trollend van aard is terwijl het initieel geplaatste bericht net zo behandeld zou kunnen worden. Nu sla je de postbezorger neer maar de briefschrijver blijft buiten schot. Een blauwe ingreep met iets van: *knip, onnodig* zou daar ook netjes en op zijn plaats zijn geweest niet zozeer het gehele trashen van een post en juist dát stukje laten staan. Aan de andere kant neem ik er ook weer niet zoveel aanstoot aan dat ik persoonlijk vind dat het weggehaald moet worden. Elkaar wat meer lucht gunnen zou zo verkeerd nog niet zijn.

Afgelopen jaar was het Europees bij PSV en Ajax gezellig in de topics. Behalve die ene keer dat er even wat rancuneuze types langskwamen die zogenaamd Real Madrid fan waren na de 1-2 in Amsterdam. Die zijn daarna niet meer langsgekomen. Verder was het prima toeven tussen mensen van allerlei clubs, en ja soms moet je even op je tong bijten maar ik blijf erbij dat een Feyenoorder of een PSV'er Ajax niet altijd het beste HOEFT te gunnen, ook Europees niet. Daar kun je een leuke discussie op los laten maar soms moet je accepteren dat het zo is en dan gaat het leven door. Zo iemand is in mijn ogen ook zeer zeker niet direct een troll.

Typhone wijzigde deze reactie 27-06-2019 12:01 (12%)

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 19:27

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:10

ST10©DE

Dus.............

Ramzzz schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:18:
[...]

Wanneer @Ankona die naam bezigt, heeft niemand daar last van. Ik citeer hem.
Hmm dus dit wordt onder 'citeren van Ankona' verstaan?

http://www.doding.nl/img/loekie.jpg

Wat @Ankona aangeeft, hij vindt zelf dat de bijnaam in het grijze gebied ligt. Dan zouden moderators, die juist de wetenschap hebben over de gevoeligheid in dit topic, en duidelijke kaders zouden moeten communiceren, een dergelijke bijnaam niet moeten gebruiken. Ook ten einde discussie in de toekomst over andere bijnamen te voorkomen. En ik zal 'm even citeren: "praat niet goed wat fout is".

En wat @Typhone aangeeft. Hij weet dat bepaalde termen gevoelig liggen in dit topic en gebruikt ze derhalve niet. Een dergelijke wijsheid zou je ook van moderators verwachten.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Typhone
corset schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:01:
[...]

Maar alsnog een opmerking die meer kansloos is dan echt grappig, of diepgaand of whatever je er mee wil bereiken.

Nee, dit is gewoon uitvluchten zoeken om dingen goed te praten. Maar ja.. als ik de voetbal praat programma's van TV zo zie waar het doodnormaal is om alles en iedereen af te zeiken in de naam van "omg dit is zo grappig en amusant", het zou me moeten verbazen.. helaas niet meer
Dat heeft nul komma nul met uitvlucht te maken. Maar dit zal ook wel een hoop verklaren:

@ST10©DE Dat was ik :*)

Er wordt daarmee helemaal niemand afgezeken, dat is jaren terug een keer gezegd op TV en onder de voetbalsupporters welbekend dus eerder een referentie dan een scheldwoord.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ik maak me intussen erg zorgen om de aankomende winter. Als al het zout nu al op slakken wordt gelegd, dan is er straks niets meer over voor de gladde wegen.

Het is al heel ver voorbij dit bekende plaatje:

Misschien tijd om eens constructief hierover te beginnen, ipv te zeuren over de grenzen en elk akkefietje als een gotspe te behandelen. Dit is erger dan de schwalbes en pirouettes van Neymar en het zeuren over de VAR.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Typhone
gambieter schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 18:30:

Het is al heel ver voorbij dit bekende plaatje:
[Afbeelding]
Ik denk dat dat plaatje er niks mee te maken heeft. Dit plaatje vertelt het verhaal een stuk beter:

• Typhone
Gonadan schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:30:
't Is gewoon flauw, ik zou zeggen: doe een beetje je best om dingen gewoon te beschrijven zoals het bedoeld is. :)
Daarbij is het natuurlijk niet zo relevant of iemand de spellingsregels wel of niet wil hanteren. De meest recente spelling is de juiste spelling en de rest is gewoon fout. Het wordt wel een gebed zonder einde hier...

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Topicstarter
snmght schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 10:51:
[...]

Ja, daar heb je volkomen gelijk in. Ik zal me daar in het verleden ongetwijfeld ook schuldig aan hebben gemaakt. Als we nou met zijn allen afspreken om het stevig op een vreten te zetten met de feestdagen zodat we 2020 met die dikkere huid in kunnen gaan. Gepaard met het accepteren van gepaste en nodige ingrepen.

LET LOVE RULE. O+

:+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True