Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sport Feedback

Pagina: 1
Acties:

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Welkom in het Sport feedbacktopic

Wat je hier kwijt kunt:
  • Vragen of opmerkingen over het Sport Beleid
  • Je mening over de algemene manier van modereren in SPRT.
  • Vragen, opmerkingen en ideeën over SPRTin het algemeen
Individuele slotjes staan niet ter discussie. In plaats daarvan kun je met de slotzettende moderator contact opnemen zoals in Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! staat.

Señor Sjon wijzigde deze reactie 03-11-2016 14:21 (1%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01:16

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Laat ik starten met het eerst bedanken voor jullie input. Ik moet zeggen dat we een gezellige community hebben en dat we goed met elkaar nadenken over hoe het anders moet of beter kan. Dank daarvoor. Als er suggesties zijn voor punten die ik mis, stuur mij dan een DM :)

Ik heb hieronder een opsomming gemaakt van de meest voorkomende probleem die we ondervinden in SPRT. Het meeste staat natuurlijk al in de AB, maar hieronder nog even snel opgeschreven.

• Kleineren, flamen of trollen.
Het kleineren van andere clubs, teams, sporters e.d. is gewoon not-done. We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

• Naamverbasteringen.
Zoals overal op het forum zijn we streng op het verbasteren van namen. 
Ook binnen SPRT zullen we de algehele regels over naamverbasteringen aanhouden.

• Nicknames / bijnamen / geuzennamen.
Het uitdrukken van een nickname die een negatieve inslag heeft wordt niet toegestaan.
Bijnamen met een negatieve bedoeling is een spotnaam en daar doen wij niet aan. Een geuzennaam (Godenzoon, Blauwvingers, Superboeren) heeft niet een negatieve bijklank en kan prima worden toegestaan.

• Feedback.
Als je feedback hebt, laat het ons weten. Met onderbouwde feedback kunnen we leren. Fouten maken we immers allemaal. Feedback geven doen we in het SPRT feedback topic of individueel per DM naar de desbetreffende moderator.
Houd het constructief (maw geen wannabe-moderator uithangen), wees netjes naar elkaar en sluit zaken af als het klaar is.
Oude koeien uit de sloot halen, die kunnen er best in blijven liggen. Wanneer je er niet uitkomt met een moderator, dan kan je met de Admin van GC contact opneme..

• Reageren na ingrijpen op berichten.
Zie Feedback. Reageren op modgedrag in het topic wordt door het modteam beantwoord met een reactie die verplaatst wordt naar de prullenmamd en een eventuele DM/PM.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

Acties:
  • +12Henk 'm!
  • Pinned

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 01:16

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Laat het maar even voor wat het is @JanW :)

Zoals ik al eerder heb aangegeven zou ik deze week een terugkoppeling geven over jullie besproken feedback. De feedback is oa dat we de aanpassing hebben gedaan zonder input van users, bij donderslag bij heldere hemel hebben geintroduceerd en dat communicatie niet afdoende is geweest. Dat trek ik mij natuurlijk persoonlijk aan, want ik ben degene geweest die de opzet heeft bedacht en niet goed heeft uitgevoerd. Daarom wil ik niet afwachten tot aankomende vrijdag, want er staat vanavond een belangrijke match op het programma die je wel op de juiste plek wil bediscussiëren.

Daarom zal ik vanavond, voordat Apoel tegen Ajax start, de aanpassingen terugdraaien naar de oude situatie. Tevens zal het inhouden dat ik de wensen van @Kaap en van @Curva ga inwilligen, wat er voor zorgt dat:

a) We het gaan hebben over clubs ipv competities;
b) Naamswijzigingen van topics gaan uitvoeren (nav a);
c) Dat CL/EL besproken kan worden binnen de nationale clubs en buitenlandse clubs. Hierdoor zorg je dat de lotgenoten binnen hun topics kunnen blijven reageren.

Wat ik wel jammer vind is dat er een geen kruisbestuiving kan ontstaan tussen de twee groepen. Waar het buitenland topic vaak rustig is en uitgebreide reacties plaatsvinden, merk ik dat niet binnen de binnenland topic. Ik hoop dat daar ooit nog wat aan gedaan kan worden.

Vragen/opmerkingen: https://gathering.tweaker...send_privatemessage/47664

Outerspace wijzigde deze reactie 20-08-2019 12:34 (5%)

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

Acties:
  • +10Henk 'm!
  • Pinned

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:22

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Daar was inderdaad even iets te fanatiek ingegrepen. De streamable linkjes naar korte fragmentjes vallen onder de noemer citaat en zijn daarmee toegestaan, zoals ook eerder gecommuniceerd. De linkjes naar de samenvattingen betroffen het officiële ziggo kanaal op youtube, dus dat lijkt me ook geen illegale stream :P

Ik heb de post in ere hersteld :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +9Henk 'm!
  • Pinned

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:39

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

Na overleg met elkaar komt er een kleine wijziging.
In [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2019/2020 bespreken we vanaf nu alleen CL/ EL over de Nederlandse clubs die deelnemen en hun directe tegenstanders of poulegenoten.

In [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 mogen alle wedstrijden van CL/ EL gesproken worden.

Dit gebeurde al in grote lijnen tot zover en we hopen hier de laatste irritaties voor iedereen weg te nemen. De laatste tijd verloopt het prettig, zet dit voort d:)b
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True