Ik heb mij nooit zo erg verdiept in die website moet ik eerlijk zeggen. Maar als ik Rens mag geloven is Oppomart niet zo betrouwbaar.
rens-br in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"
Het lijkt me stug dat 499 dollar klopt, want Evan Blass en andere bronnen zeggen 479 euro/dollar. Iets over een batterij staat er wel. Namelijk 3080.
Volgens mij hoef je niet bij elke 100 mAh je batterij groter te maken. Tenzij het een 7" tablet wordt natuurlijk, dan maken ze hem heus wel dikker om er een grotere batterij in te stoppen.
Kees_frl schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:41:
Yes dat weet ik, alleen vraagteken erachter omdat het nog niet bevestigd is. Maar ik ben nieuwsgieriger wat de 3T doet met toekomstige prijsstelling van de OP.
Ze gaan dus voorbij de 400, dat heeft ook gevolgen voor de OP4, maar ok eerst de 3T maar eens.

Dat is inderdaad een goeie. Ik hoop wel dat OnePlus goedkoop blijft, want de prijzen die andere fabrikanten hanteren is volslagen gekkewerk

.
Wat bedoel je precies? Ik zie gewoon Snapdragon 821 staan op de website van Oppomart.
Trouwens. Die 80 euro is best wel 'eerlijk' eigenlijk die je extra betaalt. Als de geruchten kloppen en het wordt inderdaad een 1440p scherm, dan moeten we bedenken dat een display het duurste component is van een telefoon. Als je dan ook nog een nieuwe camera krijgt en meer opslag, dan is dat niet duurder vind ik (plus dat 821 nog natuurlijk).