[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:23:
Ik koop een Oneplus 3T als die maar 128GB opslag heeft.
64GB + SD kaart ook voldoende?
Dat is het enige wat me weerhoudt om er 1 te kopen.
Een snapdragon 820 of 821 maakt me niet veel uit...een wat betere camera zou mooi meegenomen zijn.
Afwachten tot de 15 de, en dan wellicht bestellen 😊
Ik heb hetzelfde hoor. Momenteel de OnePlus One en loop telkens tegen meldingen aan dat mijn opslaggeheugen vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• double_pack
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 20:59
Een SD kaart optie en ondersteuning voor adaptive storage.

Ben wel benieuwd naar de upgrade aangezien mijn Oneplus 3 naar mij onderweg is, gelukkig kan ik hem terugsturen als het nodig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
Jack O10 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:01:
Wellicht een Oneplus X-achtige telefoon naast de 3T?
OnePlus zou geen OnePlus X-achtige telefoon meer uitbrengen hebben ze al gezegd. Maar goed, ze hebben ook gezegd de focus op slechts 1 toestel te houden dit jaar.. ;)
ferronf schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:22:
Een SD kaart optie en ondersteuning voor adaptive storage.
Dan ga je een snelle SD kaart nodig hebben wil je geen vertragingen merken door het snelle UFS 2.0 opslaggeheugen van de OnePlus 3. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:37:
[...]

64GB + SD kaart ook voldoende?

[...]
Dat is uiteraard ook prima 👍 heb gewoon een grote muziek collectie das alles 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:10:
Bijzondere 'leaks'. Al die websites spreken altijd over geruchten, maar bronnen hebben ze niet voor deze geruchten.

Die laatste is inderdaad wel heel vreemd. Maar goed, als ik me niet vergis kan iedereen Geekbench draaien en is veel van de informatie gewoon te manipuleren. Voor hetzelfde geldt is het iemand die een Pixel rom op zijn OP3 heeft staan.
Dat vind ik inderdaad ook behoorlijk irritant. Gizmochina mag dan wel van alles schrijven, maar vaak hebben ze een bron naar een onbetrouwbare website, of ze hebben helemaal geen bron 8)7.

Dat is inderdaad een goede. Ik ben erg benieuwd wat OnePlus nou allemaal aan het uitspoken is. Carl Pei z'n status op Twitter klopt wel: "Planning something naughty".
Danny.G schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:39:
Dan ga je een snelle SD kaart nodig hebben wil je geen vertragingen merken door het snelle UFS 2.0 opslaggeheugen van de OnePlus 3. :)
Waarom? Adaptive storage staat los van snel geheugen op een SD kaart hoor. Het enige wat je inderdaad zal merken is dat het wat trager is, omdat het inderdaad UFS 2.0 niet kan bijbenen. Dan heb je iets tragere opslag. Maakt niet zoveel uit voor foto's en video's maken en applicaties openen. Alleen als je MTP wilt gebruiken.

Trouwens. Kijk wat Carl Pei zojuist heeft gepost. Dat zegt ook genoeg..

https://twitter.com/getpeid/status/796969695899480065

Hij snapt het! https://twitter.com/Vasyl_Baran/status/797040661539225600

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-11-2016 16:05 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:02:
[...]
Waarom? Adaptive storage staat los van snel geheugen op een SD kaart hoor. Het enige wat je inderdaad zal merken is dat het wat trager is, omdat het inderdaad UFS 2.0 niet kan bijbenen. Dan heb je iets tragere opslag. Maakt niet zoveel uit voor foto's en video's maken en applicaties openen. Alleen als je MTP wilt gebruiken.
Mijn vriendin heeft het zelf mogen ervaren. ;) Je moet eigenlijk zorgen dat je een high speed kaart hebt met relatief hoge lees+schrijfsnelheid omdat bepaalde apps anders gaan haperen of traag zijn. En ik bedoelde meer dat je een snelle SD kaart moet hebben als je geen verschil wil merken vergeleken met UFS 2.0. De standaard kaartjes die men koopt zijn vaak niet bepaald snel en adaptive storage gebruik je natuurlijk niet voor alleen foto's en video's maken, dus dan is snelheid wel gewenst. :P

Afijn, dat was dat. Ik snap niet helemaal wat Carl Pei daarmee bedoelt. Zal wel part of the hype train zijn..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
Moet zeggen met 64GB opslag is het nut van adaptive storage ook een beetje weg. Je kan dan mooi je apps op het interne geheugen kwijt en de muziek / foto's kan dan mooi op de SD kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Exact Rens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:32:
Mijn vriendin heeft het zelf mogen ervaren. ;) Je moet eigenlijk zorgen dat je een high speed kaart hebt met relatief hoge lees+schrijfsnelheid omdat bepaalde apps anders gaan haperen of traag zijn. En ik bedoelde meer dat je een snelle SD kaart moet hebben als je geen verschil wil merken vergeleken met UFS 2.0. De standaard kaartjes die men koopt zijn vaak niet bepaald snel en adaptive storage gebruik je natuurlijk niet voor alleen foto's en video's maken, dus dan is snelheid wel gewenst. :P

Afijn, dat was dat. Ik snap niet helemaal wat Carl Pei daarmee bedoelt. Zal wel part of the hype train zijn..
Tsja. Maar die trage die zo traag zijn als dikke stront door een nauwe trechter, daar moet je echt op filteren denk ik. Als je een SD kaartje koopt bij de Action of Lidl of whatever, zal hij niet zooo traag zijn dat applicaties openen zo lang duurt. Maar goed. Ik mis eigenlijk geen SD slot, terwijl ik wel dacht dat ik het zou missen. Misschien alleen handig voor WhatsApp back-ups! :D Want via Google Drive vind ik het nogal ruk. Dan vind ik wel dat het 128GB interne opslag moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Dat zou inderdaad een tease kunnen zijn naar een versie met 256 GB, dan klinkt die 80 euro extra wel erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog een vernieuwde camera dan verkocht 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik wil graag een SD slot, maar als dat ding 128GB of 256GB heeft, dan is dat niet meer nodig. Al is het nog wel makkelijk als je snel gegevens van de ene telefoon of computer naar de andere wil krijgen. Maar voor die ene use case voldoet een USB kabeltje ook nog wel. Nog een mooie resolutie voor de VR, want wellicht heb ik daar interesse in, en ik ben eigenlijk al bijna verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-09 14:45
Denken jullie trouwens dat de vorm/grootte hetzelfde blijft bij de OP 3T? Ondanks bijvoorbeeld de batterij upgrade wat er verwacht wordt. Ik heb al hoesjes gekocht voor de OP 3, dus zou het jammer vinden als het niet zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04:31
Dat is afwachten, hetzelfde als met de overige specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Prodigy.NL schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 20:50:
Dat zou inderdaad een tease kunnen zijn naar een versie met 256 GB, dan klinkt die 80 euro extra wel erg interessant.
Klopt, maar dat is enkel een poll natuurlijk. 64 of 128GB lijkt mij het meest voor de hand liggend.

Hier de uitslag: https://twitter.com/getpeid/status/796969695899480065

Wellicht is het een poll voor de OnePlus 4, en niet als tease voor de OnePlus 3T.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 22:26:
Dan nog een vernieuwde camera dan verkocht 😀
Die komt er ;). Zie ook de specificaties in onze topic-start. En de volgende links:

http://www.gizmochina.com...nsor-snapdragon-821-chip/

http://www.androidauthori...ce-specs-features-726005/ (alle geruchten op een rijtje)
Phentaq schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:06:
Denken jullie trouwens dat de vorm/grootte hetzelfde blijft bij de OP 3T? Ondanks bijvoorbeeld de batterij upgrade wat er verwacht wordt. Ik heb al hoesjes gekocht voor de OP 3, dus zou het jammer vinden als het niet zou passen.
Persoonlijk denk ik dat het toestel er exact hetzelfde uitziet, alleen andere hardware :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Phentaq schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:06:
Ik heb gehoord dat het een driekhoek wordt. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wellicht off-topic, maar
offtopic:
een paar uur geleden heb ik de topic-start bijgewerkt met de nieuwste geruchten. Zie de changelog wat er is verandert :). Degene die informatieve linkjes hebben geplaatst in dit topic: bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nieuwe teaser van OnePlus zelf:

https://mobile.twitter.com/oneplus/status/797499371189313536

Edit: oeps, vergeten dat de vorige post van mezelf was. Sorry!

[ Voor 25% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-11-2016 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon nog 3 dagen...wachten 😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
More power = grotere accu? Of more power =meer kracht = snellere processor?

De afbeelding zegt me in ieder geval helemaal niks.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 12-11-2016 22:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Of juist doelend op de Snapdragon 821? :P Ben wel benieuwd wat men uit gaat brengen. Ik vind de (normale) 3 al een tof toestel, maar ben wel benieuwd wat men met een eventueel nieuwe versie gaat doen. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mambo No5 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:46:
Of juist doelend op de Snapdragon 821? :P Ben wel benieuwd wat men uit gaat brengen. Ik vind de (normale) 3 al een tof toestel, maar ben wel benieuwd wat men met een eventueel nieuwe versie gaat doen. :)
@oneplus count down.
They will reveal it on NOV 15th.
T-3= nog 3 dagen.
T van Tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:10:
[...]

@oneplus count down.
They will reveal it on NOV 15th.
T-3= nog 3 dagen.
T van Tablet
T staat voor time en het is al genoeg aangetoond dat het over een smartphone gaat. Een tablet met 3000mah batterij zou niet lang meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drommels we zullen zien 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57
Ben wel benieuwd wat de prijsstelling gaat betekenen voor de op4.

Op3 400,-
Op3t 479?

Verwacht de Op4 dan niet weer op 400,-

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:44:
More power = grotere accu? Of more power =meer kracht = snellere processor?

De afbeelding zegt me in ieder geval helemaal niks.
Ik ga sowieso uit van een grotere accu als het inderdaad een 1440p scherm bevat. Snellere processor wordt het sowieso, want dat hebben zowel OnePlus als Qualcomm bevestigt.
Kees_frl schreef op zondag 13 november 2016 @ 00:30:
Ben wel benieuwd wat de prijsstelling gaat betekenen voor de op4.

Op3 400,-
Op3t 479?

Verwacht de Op4 dan niet weer op 400,-
De OnePlus 3T gaat inderdaad 479 euro kosten. Dit is bevestigt door Evan Blass. Hij is goed te vertrouwen als het aankomt op smartphonegeruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
http://www.oppomart.com/oneplus-3t.html

Oppomart plaatste deze specs voor 499 dollar. Niks over een batterij, maar verder in lijn met de geruchten. Zou ook gewoon bij elkaar geraapt kunnen zijn van het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef hem mezelf cadeau voor Sinterklaas 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:43
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 november 2016 @ 00:41:
[...]

Ik ga sowieso uit van een grotere accu als het inderdaad een 1440p scherm bevat. Snellere processor wordt het sowieso, want dat hebben zowel OnePlus als Qualcomm bevestigt.

[...]

De OnePlus 3T gaat inderdaad 479 euro kosten. Dit is bevestigt door Evan Blass. Hij is goed te vertrouwen als het aankomt op smartphonegeruchten.
Ik heb vraag mij af hoe ze die grotere batterij er in gaan plaatsen? Ik dacht dat de geruchten zeiden dat het uiterlijk en dus ook de dikte gelijk zullen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 november 2016 @ 00:41:
[...]

[...]

Yes dat weet ik, alleen vraagteken erachter omdat het nog niet bevestigd is. Maar ik ben nieuwsgieriger wat de 3T doet met toekomstige prijsstelling van de OP.

Ze gaan dus voorbij de 400, dat heeft ook gevolgen voor de OP4, maar ok eerst de 3T maar eens. :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 09:21
Lekker geshopt allemaal "snapdragon 820" in de tekst etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 07:01
Gisteren na vier weken eindelijk mijn OP3 kunnen ontvangen... 8)7

Als ik de geruchten zo lees denk ik dat ik hem in de verpakking laat en retourneer voor de 3T. In ieder geval dinsdag maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Jack O10 schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:59:
http://www.oppomart.com/oneplus-3t.html

Oppomart plaatste deze specs voor 499 dollar. Niks over een batterij, maar verder in lijn met de geruchten. Zou ook gewoon bij elkaar geraapt kunnen zijn van het internet.
Ik heb mij nooit zo erg verdiept in die website moet ik eerlijk zeggen. Maar als ik Rens mag geloven is Oppomart niet zo betrouwbaar.

rens-br in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"

Het lijkt me stug dat 499 dollar klopt, want Evan Blass en andere bronnen zeggen 479 euro/dollar. Iets over een batterij staat er wel. Namelijk 3080.
whistleblazer schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:36:
Ik heb vraag mij af hoe ze die grotere batterij er in gaan plaatsen? Ik dacht dat de geruchten zeiden dat het uiterlijk en dus ook de dikte gelijk zullen blijven.
Volgens mij hoef je niet bij elke 100 mAh je batterij groter te maken. Tenzij het een 7" tablet wordt natuurlijk, dan maken ze hem heus wel dikker om er een grotere batterij in te stoppen.
Kees_frl schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:41:
Yes dat weet ik, alleen vraagteken erachter omdat het nog niet bevestigd is. Maar ik ben nieuwsgieriger wat de 3T doet met toekomstige prijsstelling van de OP.

Ze gaan dus voorbij de 400, dat heeft ook gevolgen voor de OP4, maar ok eerst de 3T maar eens. :)
Dat is inderdaad een goeie. Ik hoop wel dat OnePlus goedkoop blijft, want de prijzen die andere fabrikanten hanteren is volslagen gekkewerk 8)7.
aesch schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:42:
Lekker geshopt allemaal "snapdragon 820" in de tekst etc.
Wat bedoel je precies? Ik zie gewoon Snapdragon 821 staan op de website van Oppomart.

Trouwens. Die 80 euro is best wel 'eerlijk' eigenlijk die je extra betaalt. Als de geruchten kloppen en het wordt inderdaad een 1440p scherm, dan moeten we bedenken dat een display het duurste component is van een telefoon. Als je dan ook nog een nieuwe camera krijgt en meer opslag, dan is dat niet duurder vind ik (plus dat 821 nog natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de €80 al gerechtvaardig voor een 821 + 128GB + Sony Sensor (Camera)
Maar hoop op een een 1440P scherm.
Nog 2 dagen geduld iemand een idee of er een livestream of iets dergelijks komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aesch
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 09:21
Quote van oppomart:
"
DASH QUICK CHARGE TECHNOLOGY

Shipping with the energy efficient Qualcomm Snapdragon 820 chipset, the Oneplus 3T battery fits perfectly into the sleek body.
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:34:
Ik vind de €80 al gerechtvaardig voor een 821 + 128GB + Sony Sensor (Camera)
Maar hoop op een een 1440P scherm.
Nog 2 dagen geduld iemand een idee of er een livestream of iets dergelijks komt?
Ik ga er niet vanuit dat het zo 'groots' wordt aangepakt zoals ze dat deden met de OnePlus 3 (aankondiging via VR headset kijken).

Zie ook de beschrijving hier: [OnePlus Loop VR headset] Ervaringen & Discussie en hier mijn review voor meer info: productreview: OnePlus Loop VR Headset review door Anonymoussaurus

Ik verwacht gewoon een aankondiging via het forum van OnePlus.
aesch schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:05:
Quote van oppomart:
"
DASH QUICK CHARGE TECHNOLOGY

Shipping with the energy efficient Qualcomm Snapdragon 820 chipset, the Oneplus 3T battery fits perfectly into the sleek body.
"
Ah. Ik zie het nu ook inderdaad. Kan natuurlijk ook een typfout zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Lekker geheimzinnig doen! Wat het betekent? Geen idee..

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/sh5RF/11282b7202.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:02:
Lekker geheimzinnig doen! Wat het betekent? Geen idee..

[afbeelding]
Ik denk dat dat wel duidelijk is ;). T = Time - 2 = nog 2 dagen te gaan tot de aankondiging. Tenminste, dat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:14:
[...]

Ik denk dat dat wel duidelijk is ;). T = Time - 2 = nog 2 dagen te gaan tot de aankondiging. Tenminste, dat denk ik.
Staat nog iets boven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:14:
[...]

Hij heeft het op "More precision".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Ik verwacht dat ze met "More precision" doelen op een vernieuwde camera icm met die snapdragon 821?
Maar goed, dinsdag weten we het pas zeker. Hoop dat er ook meteen reviews te lezen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Het zou alles kunnen zijn. Betere sensoren voor daydream VR of een scherper scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-08 11:16
Inmiddels zijn al 10 paginas gevuld, waarvan de helft door telkens dezelfde twee users zonder ook maar iets nieuws te melden. Kan een mod hier wat aan doen?

Geen idee waar je het precies over hebt. Maar maak even een post aan in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile of maak een TR aan. Hier is het in ieder geval offtopic.

[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 14-11-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Gines schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:33:
Hij heeft het op "More precision".
Die was ik inderdaad even vergeten. 8)7
Zal wel met de camera te maken hebben inderdaad, zoals KraveN al aangeeft. Maar ja, bij OnePlus kan het van alles zijn ;).
*knip* Offtopic.

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 14-11-2016 10:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
*knip*. Offtopic.

[ Voor 67% gewijzigd door rens-br op 14-11-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:38

Tijntje

Hello?!

Is er eigenlijk bekend rond welk tijdstip ze de introductie gaan doen?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack O10
Tijntje schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:03:
Elke dag om exact 19:00 uur plaatsen ze die foto steeds, dus lijkt me ook om die tijd op dinsdag. Vind het wel prima dat ze geen evenement doen, anders gaat het alsnog een uur duren voordat je alles weet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Tijntje schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:03:
Jack O10 schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:11:
Elke dag om exact 19:00 uur plaatsen ze die foto steeds, dus lijkt me ook om die tijd op dinsdag. Vind het wel prima dat ze geen evenement doen, anders gaat het alsnog een uur duren voordat je alles weet.
Nee, dat klopt niet. Zie dit filmpje voor de tijd: https://twitter.com/onepl...96049807609622528?lang=nl ;)

1 PM EST.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

GmR

Anonymoussaurus schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:23:
[...]

[...]

Nee, dat klopt niet. Zie dit filmpje voor de tijd: https://twitter.com/onepl...96049807609622528?lang=nl ;)

1 PM EST.
Google suggereert dat dat dan inderdaad 19:00 onze lokale tijd is :).
http://www.worldtimebuddy.com/est-to-cet-converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

*knip*. Offtopic.
Ik ben hyped! Dit wordt de vervanger van mijn HTC one M8.

[ Voor 34% gewijzigd door rens-br op 14-11-2016 10:25 ]

FCG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie tijd 19.00 morgenavond ben zeer benieuwd.
Hopelijk stelt dit me NIET teleur en wordt dit mijn nieuwe smartphone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Als tie echt 128GB krijg upgrade ik mischien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Modbreak:Ik heb even wat offtopic reacties geknipt. Discussie over het feit of reacties wel of niet nuttig zijn hoort hier niet thuis, maar kan in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile of een TR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
  • Laatst online: 10-09 23:18
Een aantal nieuwe gelekte plaatjes blijken de belangrijkste vermoedens te bevestigen:
- Snapdragon 821 SoC
- 3.300mAh batterij
- Sony IMX398 sensor
Bron: http://www.gsmarena.com/o...econfirmed-news-21609.php
Ook ben ik er van overtuigd dat het een zelfde scherm wordt als de OP3: een 1080p amoled scherm.

Daarnaast nog geruchten over 8GB RAM en 128GB opslag. Die laatste twee zaken zal ik moeten zien om te geloven. Vooral de stap van 6GB naar 8GB lijkt me niet eens heel veel toegevoegde waarde hebben.

Ook de prijs van € 480 blijft overal terugkomen, is op zich een schappelijke verhoging ten opzichte van de OP3 van € 400.

Ik heb trouwens zelf geen ervaring met de launch en aanschaf van een OnePlus toestel. Wat kan men verwachten gebasseerd op eerdere launches? Hoe lang na de aankondiging morgen zal het toestel daadwerkelijk aan te schaffen zijn en hoe lang zou de levering kunnen duren? (Snap dat hier niks met zekerheid over te zeggen valt maar misschien hebben andere mensen ervaring met de vorige toestellen van OnePlus)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Spiff1 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:45:
Een aantal nieuwe gelekte plaatjes blijken de belangrijkste vermoedens te bevestigen:
- Snapdragon 821 SoC
- 3.300mAh batterij
- Sony IMX398 sensor
Ook ben ik er van overtuigd dat het een zelfde scherm wordt als de OP3: een 1080p amoled scherm.

Daarnaast nog geruchten over 8GB RAM en 128GB opslag. Die laatste twee zaken zal ik moeten zien om te geloven. Vooral de stap van 6GB naar 8GB lijkt me niet eens heel veel toegevoegde waarde hebben.

Ook de prijs van € 480 blijft overal terugkomen, is op zich een schappelijke verhoging ten opzichte van de OP3 van € 400.

Ik heb trouwens zelf geen ervaring met de launch en aanschaf van een OnePlus toestel. Wat kan men verwachten gebasseerd op eerdere launches? Hoe lang na de aankondiging morgen zal het toestel daadwerkelijk aan te schaffen zijn en hoe lang zou de levering kunnen duren? (Snap dat hier niks met zekerheid over te zeggen valt maar misschien hebben andere mensen ervaring met de vorige toestellen van OnePlus)
Bij de launch van de OP3 kon je de smartphone direct aanschaffen, verwacht dat dit nu weer het geval is. Ik zelf vind de €80 ook best schappelijk, ook al vind ik wel vreemd dat eerst wordt aangekondigd dat de OP3 de enige smartphone van het jaar is en ze nu dan met de OP3T komen, ook al heeft het meer weg van een update. Vind 1080p voldoende en fijn voor de accuduur, zeker als de accu ook vergroot wordt. 128GB is nooit vervelend en een betere camera sensor is voor mij ook zeker een plus. 8GB RAM lijkt mij niet echt nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
Bij de OnePlus 3 was het toestel enkele uren exclusief te bestellen door mensen met een VR headset, daarna was het toestel gewoon aan te schaffen via de website. De levertijd toen bedroeg ongeveer één a twee weken. Ik verwacht dus dat het met de OP3T niet veel anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

- Snapdragon 821 SoC
- 3.300mAh batterij
- Sony IMX398 sensor
In het linkje van x-boxer staat SD830 zelfs.

Wist niet eens dat tie al uit was :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
InflatableMouse schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:47:
[...]

In het linkje van x-boxer staat SD830 zelfs.

Wist niet eens dat tie al uit was :D.
Volgens mij haal je nu wat dingen door elkaar. Als ik het goed begrepen heb slaan die geruchten voor de SD830 op de rumoured specs van de OnePlus 4.

Zie: https://www.techtastic.nl...-oneplus-3t-en-oneplus-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Spiff1 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:50:
[...]

Volgens mij haal je nu wat dingen door elkaar. Als ik het goed begrepen heb slaan die geruchten voor de SD830 op de rumoured specs van de OnePlus 4.

Zie: https://www.techtastic.nl...-oneplus-3t-en-oneplus-4/
Nee hoor, in de link van xboxer:
The latest rumor about the upcoming device we have been talking about a lot of late, the OnePlus 3T, has got one final cool leak to its name, it seems. One that is from a very trusted source, and confirms the specsheet that comprises of mainly three changes from that of OnePlus 3.

First up, as was widely expected, the processor on board get an upgrade to Snapdragon 830 chipset, something OnePlus 3 let reveal with its teaser too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 15:32
Momus schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:52:
[...]

[...]
Maar dat is best gek, want.... dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
Momus schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:52:
[...]

[...]
Een van de weinige dingen die echt met zekerheid te zeggen is, is dat de OnePlus 3T met een SD821 is uitgerust. Zie de beste bron hiervoor, OnePlus zelf: https://twitter.com/onepl...96049807609622528?lang=nl

Dus je kunt zelf bronnen opzoeken die anders zeggen om je eigen opvatting te bevestigen maar het is gewoon onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Spiff1 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:56:
[...]

Een van de weinige dingen die echt met zekerheid te zeggen is, is dat de OnePlus 3T met een SD821 is uitgerust. Zie de beste bron hiervoor, OnePlus zelf: https://twitter.com/onepl...96049807609622528?lang=nl

Dus je kunt zelf bronnen opzoeken die anders zeggen om je eigen opvatting te bevestigen maar het is gewoon onjuist.
Dat denk ik ook hoor. 830 is een compleet nieuwe generatie lijkt me niet dat die in de 3T komt dus die site haalt het inderdaad door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Spiff1 schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:56:
[...]

Het is niet mijn eigen opvatting, het is slechts een quote uit een geplaatst stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Die foto's zien er exact hetzelfde uit als de OnePlus 3, zoals ik al eerder had gedacht. Toch bedankt. Ik ga hem alleen niet toevoegen aan de topic-start want het is dezelfde foto.
GmR schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:26:
Google suggereert dat dat dan inderdaad 19:00 onze lokale tijd is :).
http://www.worldtimebuddy.com/est-to-cet-converter
offtopic:
Bedankt voor je locatie >:)

Dankje voor het omrekenen! Had ik nog niet gedaan. Zal het aanpassen in de topic-start vanavond. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
Een LCD scherm in plaats van AMOLED wordt veel genoemd, maar met deze tweet van Carl Pei lijkt mij dat de One Plus 3T bij het bestaande AMOLED scherm blijft of heel misschien voor een hogere resolutie AMOLED gaat. Verder is het afwachten tot morgen 19:00.
https://twitter.com/getpeid/status/786463995112808448

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
De enige reden dat er überhaupt een 3T zou komen is het scherm. De OLED schermen zijn heel erg lastig aan te komen en daarom worden de OP3's zo slecht uitgeleverd. Want het verschil tussen de SD820 en 821 is zo klein dat je het echt niet gaat merken met dagelijks gebruik. Dus dat zou een onzin upgrade zijn. Tevens meer opslag of een andere camera chip. Dat zijn dusdanig kleine updates dat het onzin zou zijn om zo snel al met een "Turbo" versie te komen. Het gaat voor wat ik vermoed puur om een update met een ander scherm omdat het niet te leveren is op deze manier. En als ze dan toch een ander scherm gebruiken waarom dan geen kleine "upgrades". En een grotere batterij is nodig voor een LCD om niet echt een slechter batterijduur te hebben... Mark my words!

[ Voor 6% gewijzigd door MartijnRGS op 14-11-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
MartijnRGS schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:33:
De enige reden dat er überhaupt een 3T zou komen is het scherm. De OLED schermen zijn heel erg lastig aan te komen en daarom worden de OP3's zo slecht uitgeleverd. Want het verschil tussen de SD820 en 821 is zo klein dat je het echt niet gaat merken met dagelijks gebruik. Dus dat zou een onzin upgrade zijn. Tevens meer opslag of een andere camera chip. Dat zijn dusdanig kleine updates dat het onzin zou zijn om zo snel al met een "Turbo" versie te komen. Het gaat voor wat ik vermoed puur om een update met een ander scherm omdat het niet te leveren is op deze manier. En als ze dan toch een ander scherm gebruiken waarom dan geen kleine "upgrades". En een grotere batterij is nodig voor een LCD om niet echt een slechter batterijduur te hebben... Mark my words!
ik vermoed ook dat de levering van het scherm van de OP3 de reden is voor de OP3T, maar Carl Pei was redelijk duidelijk dat ze niet af gingen stappen van de AMOLED, ik vermoed dat ze gewoon een ander (wellicht QHD) AMOLED scherm gaan gebruiken in de OP3T,

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Prulleman schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:41:
[...]

ik vermoed ook dat de levering van het scherm van de OP3 de reden is voor de OP3T, maar Carl Pei was redelijk duidelijk dat ze niet af gingen stappen van de AMOLED, ik vermoed dat ze gewoon een ander (wellicht QHD) AMOLED scherm gaan gebruiken in de OP3T,
De Snapdragon 821 is de Daydream ready cpu lijn http://www.trustedreviews...google-daydream-processor

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:41:
[...]

Zou ind kunnen zo halen ze de druk af van de OP3.

Door 2 soorten amoled schermen te gebruiken, fullHD en QHD kan je de vraag naar OP3 telefoons verdelen over de OP3 en OP3T.
Waardoor een tekort aan FHD amoled schermen kan worden opgevangen door QHD amoled schermen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen zien morgen nog 25 uur te gaan 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De topic-start is zojuist weer bijgewerkt zoals beloofd. Zie de changelog voor wijzigingen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En wat kunnen de experts hier, hiervan afleiden?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CxPc149UAAA8zA5.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Momus
wian schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:03:

[afbeelding]
Dat het nog 1 dag duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005

shinchan03

Niels

1 inch turbo telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikea zwart nep lak tafeltje van €5,- haha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
wian schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:03:

[afbeelding]
Met als bijschrift: "More never settle". Dat doet me dan weer denken aan een extra device naast de OP3. Tablet geloof ik niet, misschien een kleinere variant of een phablet? Ach morgen horen we het. Misschien is het een grote hoax!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Ik sta op het punt een 3 te kopen, maar wacht dit gespannen af. Als ze de achterkant tot de camera opvullen en de styling iets minder conventioneel maken, is mijn keuze gemaakt. Anders ga ik gewoon voor de 3.

[ Voor 8% gewijzigd door PjotrStroganov op 14-11-2016 20:44 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
Info over de prijs op GSMArena
Schijnbaar $499,-
We wachten af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Koen87 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:20:
Info over de prijs op GSMArena
Schijnbaar $499,-
We wachten af.
Klopt. En al die bronnen van die artikelen verwijzen uiteindelijk naar Oppomart. Wat geen betrouwbare bron is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15085535_951665868272552_4789579128410538986_n.jpg?oh=c266e804c6ebf7e6568c61e7a174cf6e&oe=58C39FC5
Nog 12 uur (-1,5), waar de afbeelding voor staat, geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:25

OzzieMann

PSN: OzzieMann

De binnenkant van de male USB-C connector tbv dashcharge?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OzzieMann schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 08:33:
De binnenkant van de male USB-C connector tbv dashcharge?
Goed gezien 👍
Ik vroeg met net in mezelf even af hoeveel posts hier bij zullen komen tussen pakweg 19.15 - 00:00 haha en wie er allemaal indien het al kan gaat bestellen.

Ik zelf heb me voorgenomen er één te kopen als die het OLED scherm behoudt + nieuwe sony camera sensor en zeker 128GB opslag heeft.
Aftellen 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:40:
Goed gezien 👍
Ik vroeg met net in mezelf even af hoeveel posts hier bij zullen komen tussen pakweg 19.15 - 00:00 haha en wie er allemaal indien het al kan gaat bestellen.

Ik zelf heb me voorgenomen er één te kopen als die het OLED scherm behoudt + nieuwe sony camera sensor en zeker 128GB opslag heeft.
Aftellen 😆
En ik moet even wat extra tabbladen openen en dit topic heel erg goed in de gaten houden (vragen beantwoorden + topic-start volledig op de schop nemen). Ook zal er een artikel komen van de aankondiging waar ik actief zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predator0235
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 14:12
Zouden jullie je OP3 nog terugsturen (heb nog 3 dagen de tijd) indien deze 80-100€ straks gerechtvaardigd is?
Ik heb gelezen dat retourneren naar hen niet echt een pretje is?

Voel me een beetje bekocht (ja, technologie verandert continu) omdat ik eerst 5 weken heb gewacht om dan een weekje later een nieuwe OP3T te zien :)
Bij niet ingrijpende veranderingen blijf ik natuurlijk bij mijn OP3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:25

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:40:
[...]

Goed gezien 👍

Aftellen 😆
Ik hoop op dat alles maar toch ook zeker wel op een QHD amoled scherm. Ach we zullen het vanavond allemaal gaan horen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronnie_D
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-08 07:12
Inmiddels geen estimated delivery time meer voor op3. En deze pagina is duidelijk in ontwikkeling😀 https://oneplus.net/nl/oneplus-3t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EeePC
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 13:46
Zou het niet zo kunnen zijn de ze de 3 gewoonweg vervangen voor de 3T dan? Sluit ook beter aan bij het feit dat ze zich maar op 1 telefoon per jaar zouden richten. Dus dat het gewoonweg een soort mid cycle update wordt. Hoewel de beoogde prijstoename dan minder logisch is. Maargoed, over een uur of 9 weten we het.
Mijn OnePlus One functioneert nog steeds prima, maar na 2,5 jaar is het opzich wel weer eens tijd voor een upgrade. Zeker een (veel) betere camera zou ik wel kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

Jongens... One plus 3T... Time... Dus een smartwatch nog erbij? Sorry gewoon wat gedachten omdat iedereen het over Time heeft de hele tijd. One Plus was bezig met een smartwatch niet waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Phntm schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:25:
Jongens... One plus 3T... Time... Dus een smartwatch nog erbij? Sorry gewoon wat gedachten omdat iedereen het over Time heeft de hele tijd. One Plus was bezig met een smartwatch niet waar?
Een smartwatch met een Snapdragon 821 lijkt mij wat onwaarschijnlijk, Qualcomm heeft zelf aangegeven deze te leveren voor OnePlus. De T van tablet zou nog te verklaren zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Tags NL op 15-11-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Er waren inderdaad geruchten dat OnePlus bezig was met een smartwatch, maar ze zijn daar op gegeven moment mee gestopt om de focus te leggen op de OnePlus 3.

Dat 'time' gedeelte komt van een tweet af van Evan Blass, die je ook in de OP ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Een smartwatch met een snapdragon 821 8)7.

Ik heb mijn Oneplus 3 op 29 oktober besteld. Maar hij is nog niet verzonden, dus ik wacht ook gespannen af.

Twoto123

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:38:
[...]

Een smartwatch met een Snapdragon 821 lijkt mij wat onwaarschijnlijk, Qualcomm heeft zelf aangegeven deze te leveren voor OnePlus. De T van tablet zou nog te verklaren zijn
Als je het opnieuw leest zeg ik niet dat de smartwatch met een Snapdragon 821 komt :? Ik zeg dat er een smartwatch erbij komt. Gewoon een leuke bundel. Maar wie weet. Ik verwacht niet dat het een tablet is maar meer Turbo of 3-Two? :+
Twoto123 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:40:
[...]

Een smartwatch met een snapdragon 821 8)7.

Ik heb mijn Oneplus 3 op 29 oktober besteld. Maar hij is nog niet verzonden, dus ik wacht ook gespannen af.
De One Plus 3 heeft geen estimated delivery time meer. En bovendien zei ik een smartwatch erbij. One Plus is altijd bang for buck geweest. Dus wie weet krijg je een smartwatch erbij. O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Phntm op 15-11-2016 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Heb liever 80 euro lagere prijs dan een smartwatch. Dat is echt een artikel waar ik niet op zit te wachten.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Señor Sjon schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:57:
Heb liever 80 euro lagere prijs dan een smartwatch. Dat is echt een artikel waar ik niet op zit te wachten.
Heb zelf al een Huawei Smartwatch, maar bijvoorbeeld een T van tablet als een shell waar je de OnePlus aan kan koppelen voor scherm en toetsenbord.. Dat lijkt mij wel weer ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Engineer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-08 16:29
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:01:
[...]

Heb zelf al een Huawei Smartwatch, maar bijvoorbeeld een T van tablet als een shell waar je de OnePlus aan kan koppelen voor scherm en toetsenbord.. Dat lijkt mij wel weer ok :)
Bedoel je zoiets als de Asus Padphone dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.techjailbreak.com/wp-content/uploads/2012/10/ASUS-Padphone-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

The_Engineer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:11:
[...]

Bedoel je zoiets als de Asus Padphone dan?
Zoiets inderdaad, hoeft niet gek duur te zijn en past er wel in.. Maar denk nog steeds dat de 3T een high spec versie zal zijn van de normale 3 met een keus voor de gebruiker van goedkoop of iets duurder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
Ik moet zeggen dat ik blij ben als de lancering straks heeft plaatsgevonden omdat er dan een eind komt aan alle wilde speculaties.
predator0235 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:46:
Zouden jullie je OP3 nog terugsturen (heb nog 3 dagen de tijd) indien deze 80-100€ straks gerechtvaardigd is?
Ik heb gelezen dat retourneren naar hen niet echt een pretje is?

Voel me een beetje bekocht (ja, technologie verandert continu) omdat ik eerst 5 weken heb gewacht om dan een weekje later een nieuwe OP3T te zien :)
Bij niet ingrijpende veranderingen blijf ik natuurlijk bij mijn OP3...
Ik kan me het gevoel heel goed voorstellen dat je je lichtelijk genaaid voelt. Aan de andere kant, met max 100 euro verschil heb je het wel over een andere categorie en zou ik het dus ook los zien van de keus die je, op dat moment, met die kennis gemaakt, hebt. Dat gezegd hebbende is dit misschien niet de beste keus geweest van OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Spiff1 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:19:
Ik moet zeggen dat ik blij ben als de lancering straks heeft plaatsgevonden omdat er dan een eind komt aan alle wilde speculaties.
Haha. Dat ben ik met je eens!
Dat gezegd hebbende is dit misschien niet de beste keus geweest van OnePlus.
Vind het inderdaad ook een hele vreemde keus van OnePlus. Eerst 'beweren' dat de focus komt te liggen op één top model en nog geen half jaar later met een vervolg toestel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Spiff1 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 11:19:
met max 100 euro verschil heb je het wel over een andere categorie
Inderdaad, 80-100 euro is wel 20-25% bovenop de prijs van de 3, dat is best veel! Ook zijn er voor 500 euro weer andere interessante telefoons te vinden.
Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem