[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.445 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
SnoopBok schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:17:
[...]

Ik heb momenteel een Note 4. Ik ben erg benieuwd wat jouw ervaringen zijn met de OP3T in vergelijking met de Note 4? Wat is er beter en wat is minder? Onder andere camera, scherm, batterijduur ...
Kom ook van een note 4 heb er nog geen spijt van gehad. Batterij is veel beter en oxygen os werkt veel soepeler als TouchWiz. Mijn note 4 was nog goed op de camera en batterij na maar dit is echt een verbetering. Lagere resolutie merk ik niets van. Kleuren zijn weer wel een stuk beter. Telefoon is ook handzamer en zit veel degelijker in elkaar. Het geluid is alleen iets minder voor mijn gevoel maar daar stoor ik me niet echt aan.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
timmie1 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:32:
Mijn telefoon geeft deze update naam / versie aan:
Zojuist binnengekregen, en ik controleer gemiddeld elke paar dagen wel of er iets is.
Wat stond er bij de changelog? Dat je hem overigens nu pas ontvangt, kan kloppen. Ik zie op het forum dat er mensen zijn die hem ook pas vandaag hebben ontvangen, of gister, terwijl de update vorige week woensdag is aangekondigd.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Weer iemand of de weer widget in the shelf automatisch is te refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29
Kappade schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:35:
Weer iemand of de weer widget in the shelf automatisch is te refreshen?
Lukt helaas niet. Mensen op t Oneplus forum vroegen er ook al naar.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
Zijn hier mensen die ING Mobiel Betalen hebben/gebruiken? Ik heb dit gisteren geprobeerd bij de AH maar hij pakte hem niet, gaf de melding pas niet herkend oid. Nu weet ik niet of dat aan de 3T lag, de instellingen of wellicht aan het apparaat..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Zo even Nova Launcher Prime gekocht, had nog 99 cent staan op m'n prepaid creditard :D
Nova Launcher prime is nu te koop voor 50 cent in de play store, en kan je dan wel gebruiken met TeslaUnread. De 50 cent is het wel waard :)

Ook de mail app veranderd naar BlueMail en wat een verschil is het zeg ten opzichte van Gmail.
Die lijkt mij veel sneller te syncen en is makkelijker in te stellen.

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
CDA441 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:07:
Zo even Nova Launcher Prime gekocht, had nog 99 cent staan op m'n prepaid creditard :D
Nova Launcher prime is nu te koop voor 50 cent in de play store, en kan je dan wel gebruiken met TeslaUnread. De 50 cent is het wel waard :)

Ook de mail app veranderd naar BlueMail en wat een verschil is het zeg ten opzichte van Gmail.
Die lijkt mij veel sneller te syncen en is makkelijker in te stellen.
Jaren nova launcher prime gebruikt. Nu voorlopig even stock. Bevalt mij prima.

Ik gebruik sinds het begin al Inbox van Google eigenlijk.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
OnePlus 3 / 3T bij "top phones" van 2016 bij Android Police:
http://www.androidpolice....-top-smartphones-of-2016/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
melantrix schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:44:
Zijn hier mensen die ING Mobiel Betalen hebben/gebruiken? Ik heb dit gisteren geprobeerd bij de AH maar hij pakte hem niet, gaf de melding pas niet herkend oid. Nu weet ik niet of dat aan de 3T lag, de instellingen of wellicht aan het apparaat..
Ik heb wel dat de vingerafdruk niet goed werkt in de ING app, die begon ineens raar te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
vinno86 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:43:
[...]

Ik heb wel dat de vingerafdruk niet goed werkt in de ING app, die begon ineens raar te doen.
Oh, die doet het dan wel weer goed bij mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
vinno86 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:43:
[...]

Ook 1 keer gehad. Moest ik opeens de instellingen weer aanpassen binnen de app.
Meer dan terecht ook! Waar ik vooral zo blij mee ben is batterijduur. Nu op 60% met een SoT van 3,5 uur! Dagje vrij dus ben al de hele ochtend lekker aan t rommelen met dat ding.

[ Voor 43% gewijzigd door Alekz87 op 21-12-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:20:
[...]

Wat stond er bij de changelog? Dat je hem overigens nu pas ontvangt, kan kloppen. Ik zie op het forum dat er mensen zijn die hem ook pas vandaag hebben ontvangen, of gister, terwijl de update vorige week woensdag is aangekondigd.
What's new:
Optimizations for US-TMO Network
Optimizations to Reduce Lag when Battery is below 5%
Optimized Bluetooth Connectivity
Optimized Battery Saving Mode: GPS and Orientation Preferences will be restored when Battery Saving Mode is closed.
Fixed Flashlight Usability Issue in WhatsApp
Increased System Stability
Implemented Various Bug Fixes

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:21:
What's new:
Optimizations for US-TMO Network
Optimizations to Reduce Lag when Battery is below 5%
Optimized Bluetooth Connectivity
Optimized Battery Saving Mode: GPS and Orientation Preferences will be restored when Battery Saving Mode is closed.
Fixed Flashlight Usability Issue in WhatsApp
Increased System Stability
Implemented Various Bug Fixes
Die veranderingen refereren naar 3.5.4. Dat is dus geen nieuwe update, want die update is vorige week woensdag al uitgerold. Het kan zijn dat sommigen nu pas de update ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:24:
[...]

Die veranderingen refereren naar 3.5.4. Dat is dus geen nieuwe update, want die update is vorige week woensdag al uitgerold. Het kan zijn dat sommigen nu pas de update ontvangen.
Kreeg hem ook inderdaad vandaag pas te zien in de notification bar, ik wist ook dat hij vorige week er al was maar checken gaf steeds dat ik current was en nu dus pas de melding? Vreemd.. Maar goed, via TWRP geflashed en gelijk SuperSU erachteraan want als je dat niet doet.. Encrypt hij alles weer en kan ik niet bij mijn userdata (Sdcard dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:34:
Kreeg hem ook inderdaad vandaag pas te zien in de notification bar, ik wist ook dat hij vorige week er al was maar checken gaf steeds dat ik current was en nu dus pas de melding? Vreemd..
Dat kan gebeuren. De update wordt per land uitgerold of per 'area'. Met een VPN die je gewoon in de Google Play Store kan downloaden, kun je dus de update eerder krijgen.

Overigens interessant voor de OnePlus 3T gebruikers! Oxygen 4.0 for OnePlus 3T

Lijkt erop dat binnen niet al te lange tijd Nougat zonder enige bèta naar de OnePlus 3T komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:20:
[...]

Dat kan gebeuren. De update wordt per land uitgerold of per 'area'. Met een VPN die je gewoon in de Google Play Store kan downloaden, kun je dus de update eerder krijgen.

Overigens interessant voor de OnePlus 3T gebruikers! Oxygen 4.0 for OnePlus 3T

Lijkt erop dat binnen niet al te lange tijd Nougat zonder enige bèta naar de OnePlus 3T komt.
Weet je het zeker....??
You can share whatever unofficial links somewhere else not here thanks. Links deleted and thread closed to prevent any issue a user may face due to this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Dat heb ik inderdaad ook zien staan. Het blijven geruchten natuurlijk. Maar misschien is het gewoon een afbeelding van closed bèta testers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anonymoussaurus schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:37:
[...]

Dat heb ik inderdaad ook zien staan. Het blijven geruchten natuurlijk. Maar misschien is het gewoon een afbeelding van closed bèta testers.
Nou het enige wat ik uit die forumpost opmaak is dat er een paar nare gasten vervelende links hebben gepost naar zogenaamde Oxygen updates en dat een moderator ingegrepen heeft, files verwijderd en topic gesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
[quote]Alekz87 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:18:
[...]

Ook 1 keer gehad. Moest ik opeens de instellingen weer aanpassen binnen de app.

[...]

Ja klopt, maar ik had ook nog dat hij de vingerafdruk niet pakte en in plaats daarvan naar het home screen ging als ik wou betalen met vingerafdruk via ideal.

Nu maar ff uitgezet voorlopig, later weer is proberen, denk dat komt omdat de sensor meerdere functies heeft dan alleen vingerafdruk lezen, misschien dat de app daar niet mee om kan gaan ofzo..

Of ik ben weer een apart geval kan ook :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GurbY{nl} schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:42:
Nou het enige wat ik uit die forumpost opmaak is dat er een paar nare gasten vervelende links hebben gepost naar zogenaamde Oxygen updates en dat een moderator ingegrepen heeft, files verwijderd en topic gesloten...
Wie zegt dat de links inderdaad kwaadaardig zijn? De links linken namelijk gewoon naar een OxygenOS versie. Maar ja, je kan natuurlijk gewoon zelf een bestand maken met die bestandsnaam.. Ik refereerde meer naar de afbeelding in dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwetzels
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
melantrix schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:44:
ik gebruik dat ook en zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:43
De stock launcher is prima, alleen jammer dat het geen icon packs ondersteunt. En dat als je de Google bar weghaalt dat je dan die ruimte niet kunt benutten.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:01
outlandos schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:11:
De stock launcher is prima, alleen jammer dat het geen icon packs ondersteunt. En dat als je de Google bar weghaalt dat je dan die ruimte niet kunt benutten.
Kwestie van Nova Launcher installeren, daarmee kan je het uiterlijk precies hetzelfde houden, zoals je het nu hebt. Maar kun je wel alles aanpassen, de pro versie is nu ook in de aanbieding voor 50 cent (ipv. 4,99)

• vinno86
rens-br schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:49:
[...]

Kwestie van Nova Launcher installeren, daarmee kan je het uiterlijk precies hetzelfde houden, zoals je het nu hebt. Maar kun je wel alles aanpassen, de pro versie is nu ook in de aanbieding voor 50 cent (ipv. 4,99)
Kan je daarbij ook het "omhoog swipen" voor naar het app menu gaan instellen? Dat het middelste icoontje met die stipjes weg is zeg maar.

Zoals het bij de Pixel launcher is..

• rens-br
vinno86 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:55:
Kan je daarbij ook het "omhoog swipen" voor naar het app menu gaan instellen? Dat het middelste icoontje met die stipjes weg is zeg maar.
Ja dat is inderdaad mogelijk. De optie zit bij:
'Nova instellingen' -> 'App & widget drawers' -> 'Vegen om te openen.'

Het icoon kan je vervolgens verwijderen door het op te pakken en te slepen naar het kruisje. (Op dezelfde manier hoe je normaal icoontjes verwijderd).

Over het algemeen is de vraag bij Nova Launcher niet: "Kan je er X mee?". Maar de vraag is meestal eerder "Wat kan je er niet mee?". Het is zo uitgebreid.

Maar zou zeggen probeer het eerst zelf een uit: Google Play: Nova Launcher. Voor de meeste opties is geen Prime nodig.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 22-12-2016 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CDA441
vinno86 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:55:
[...]

Zoals het bij de Pixel launcher is..
Dat kan zeker, alleen heb je daarvoor de prime versie nodig die die functie activeert.
Onder het tabblad gebaren en invoer vind je dan verschillende opties die dat toelaten.
Nu heb ik double tap to lock ingesteld en ik ben er erg blij mee :P

• rens-br
CDA441 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:14:
Onder het tabblad gebaren en invoer vind je dan verschillende opties die dat toelaten.
Dit is gewoon een standaard optie van het app dock. Die gestures die jij bedoeld zijn bedoeld voor het starten van applicaties e.d.

• CDA441
rens-br schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:16:
[...]

Dit is gewoon een standaard optie van het app dock. Die gestures die jij bedoeld zijn bedoeld voor het starten van applicaties e.d.
Die gestures kan je overal voor instellen, zowel voor apps openen als voor app drawers en andere dingen :)
Afbeeldingslocatie: https://i1146.photobucket.com/albums/o531/CDA441/Screenshot_20161222-101940_zps4locjjgy.png

Deze opties zijn standaard niet beschikbaar, althans niet voor de nova launcher die ik had.
In de instellingen van de OP3T staan de gebaren zeker niet :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
CDA441 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:27:
Deze opties zijn standaard niet beschikbaar, althans niet voor de nova launcher die ik had.
In de instellingen van de OP3T staan de gebaren zeker niet :/
Bedoelde dat het in Nova Launcher een standaard instelling is om de app drawer te openen met een Swype:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/z8977924mZbVrXqh40MV4cgk/medium.png

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 22-12-2016 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CDA441
rens-br schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:35:
[...]

Bedoelde dat het in Nova Launcher een standaard instelling is om de app drawer te openen met een Swype:
[afbeelding]
Ow deze had ik nog niet gezien, of ik heb erover gelezen :')
Mijn fout :')
Bedankt om het nog eens grafisch voor te stellen :) Helpt de andere lezers ook :)

• Alekz87

• outlandos
rens-br schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:49:
[...]

Maar dan kan ik helaas niet de shelf behouden he?

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:08
Iemand methode 2 al geprobeerd? :9

• outlandos
rens-br schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:16:
[...]

Ik zit nu op Nova Launcher, maar wil heel even terug naar de stock One Plus launcher. Maar hoe?? Ik zoek al zeker een uur :')

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:10:
[...]

Ik zit nu op Nova Launcher, maar wil heel even terug naar de stock One Plus launcher. Maar hoe?? Ik zoek al zeker een uur :')
In stock Android zit het in de menu optie "Startpagina".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

instellingen / apps / wieltje rechtsboven... "startscherm-app"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ik stel mijn vraag hier omdat ik niet zo goed weet waar het elders moet en wellicht ligt t aan de OP3T.

Mijn vriendin en ik delen 1 Spotify account. Wanneer zij in haar auto Spotify luistert krijg ik thuis op mijn telefoon de hele tijd in mijn notificatie scherm te zien wat ze luistert en kan ik deze pauzeren. Is dit uit te zetten? Andersom hebben we er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Alekz87 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:53:
Mijn vriendin en ik delen 1 Spotify account. Wanneer zij in haar auto Spotify luistert krijg ik thuis op mijn telefoon de hele tijd in mijn notificatie scherm te zien wat ze luistert en kan ik deze pauzeren. Is dit uit te zetten? Andersom hebben we er ook last van.
Volgens mij is dat juist het hele idee aan Spotify met één account. Maar je kan dit uitzetten in de Spotify app:
'Bibliotheek' -> 'Instellingen' -> 'Uitzendstatus apparaat'
B-Art schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:14:
[...]Iemand methode 2 al geprobeerd? :9
Kan niet zo heel veel mee fout gaan, zeker als je TWRP hebt, dan kan je van te voren een Nandroid backup maken. Maar persoonlijk ben ik nooit zo van de losse linkjes met ROM's erin.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 23-12-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Ga dan even vijf minuten googlen...

https://www.cnet.com/how-...-to-the-default-launcher/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
rens-br schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:59:
[...]

Volgens mij is dat juist het hele idee aan Spotify met één account. Maar je kan dit uitzetten in de Spotify app:
'Bibliotheek' -> 'Instellingen' -> 'Uitzendstatus apparaat'

[...]
Ja thuis of op een feestje wellicht handig. Maar ik hoef thuis niet te weten waar m'n vriendin naar zit te luisteren in haar auto opweg naar werk. Daarnaast is t gewoon opvulling van m'n notificaties welke mij stoort. Maar thnx voor de tip. Ik zal eens kijken in haar instellingen of ik deze uit kan vinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonfly4
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-08 14:26
Alekz87 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:08:
[...]

Ja thuis of op een feestje wellicht handig. Maar ik hoef thuis niet te weten waar m'n vriendin naar zit te luisteren in haar auto opweg naar werk. Daarnaast is t gewoon opvulling van m'n notificaties welke mij stoort. Maar thnx voor de tip. Ik zal eens kijken in haar instellingen of ik deze uit kan vinken.
Familie account nemen, heeft alleen maar voordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
dragonfly4 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:35:
[...]

Familie account nemen, heeft alleen maar voordelen :)
Familie account voor z'n 2tjes vind ik dan weer net te...Noem mij gierig, maar t kost al geld zat allemaal al die diensten 😋

[ Voor 13% gewijzigd door Alekz87 op 23-12-2016 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Vandaag het voordeel aan een dual sim aan levende lijve ondervonden :)
Heb nu speciaal voor Duitsland een prepaid kaartje gekocht voor 20€ en heb nu genoeg internet voor een week :D
Anders was het 20€, en 150mb minder, en is maar een maand geldig, terwijl de duitse kaart oneindig geldig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 02:42
Nou, hij is binnen!

Wat een beest van een telefoon zeg _/-\o_ enige waar ik wat minder over te spreken ben is de speaker, en dan met name de positie daarvan. Precies op de plek waar ik mijn pink onder de telefoon houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
CDA441 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:17:
Vandaag het voordeel aan een dual sim aan levende lijve ondervonden :)
Heb nu speciaal voor Duitsland een prepaid kaartje gekocht voor 20€ en heb nu genoeg internet voor een week :D
Anders was het 20€, en 150mb minder, en is maar een maand geldig, terwijl de duitse kaart oneindig geldig is :)
Kan je dan los aangeven welke simslot dat gebruikt?
doltishDuke schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 18:46:
Nou, hij is binnen!

Wat een beest van een telefoon zeg _/-\o_ enige waar ik wat minder over te spreken ben is de speaker, en dan met name de positie daarvan. Precies op de plek waar ik mijn pink onder de telefoon houd.
Ik zit ook altijd te rommelen met de positie. Ook tijdens streams kijken of gamen.

[ Voor 31% gewijzigd door Alekz87 op 24-12-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Nou, hij is binnen!

Dat is inderdaad wel een irritatie puntje ja die pink, en oude gewoontes als de telefoon tussen me benen klemmen (vraag niet hoe ;P) als ik YouTube filmpjes kijk en ontbijt eet/drink sochtends zit er ook niet meer in haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Alekz87 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:58:
[...]

Kan je dan los aangeven welke simslot dat gebruikt?
Jazeker, bij de sim-en netwerkinstellingen kan je bij de standaard sim-instellingen de standaard sim instellen voor de mobiele data. Die kan je jammer genoeg niet toggelen via het snelmenu, maar dat is niet zo'n groot probleem. Voor sms en oproepen zal die altijd vragen, tenzij je iets anders instelt :)

[ Voor 11% gewijzigd door CDA441 op 24-12-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
Hebben jullie al eens geprobeerd een concert oid op te nemen? Ik heb het gister ondervonden en vond het ronduit teleurstellend. Nu was ik bij een techno feestje waar het geluid flink hard stond met een hele diepe bass. Toen ik het filmpje terug keek was het geluid ronduit bagger. Het stoort en kraakt overal, terwijl mijn maat met zijn iPhone geen problemen had. Dit had ik hiervoor ook niet met mijn HTC. Tot nu toe is dit het grootste nadeel van deze telefoon, voor de rest is het alleen maar top, maar als fervent festival ganger is het erg jammer dat ik dus niks meer kan opnemen. (ter herinnering /snapchatje oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Same here. Heel slecht in het opnemen van luide muziek op een feestje. Ook fotos in de avonduurtjes zijn niet zo goed als gewend.

Nee de camera is niet super in de 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Bart-k schreef op zondag 25 december 2016 @ 00:25:
Hebben jullie al eens geprobeerd een concert oid op te nemen? Ik heb het gister ondervonden en vond het ronduit teleurstellend. Nu was ik bij een techno feestje waar het geluid flink hard stond met een hele diepe bass. Toen ik het filmpje terug keek was het geluid ronduit bagger. Het stoort en kraakt overal, terwijl mijn maat met zijn iPhone geen problemen had. Dit had ik hiervoor ook niet met mijn HTC. Tot nu toe is dit het grootste nadeel van deze telefoon, voor de rest is het alleen maar top, maar als fervent festival ganger is het erg jammer dat ik dus niks meer kan opnemen. (ter herinnering /snapchatje oid)
Ik herken dit ook van de Note 4 die ik had. Maar heb jaren geleden besloten niks meer te filmen op festivals of concerten. Ik kijk de officiële Aftermovie in 4k wel terug op YouTube. Zo mis ik ook niks op t feestje door alleen maar door m'n telefoonschermpje te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
Nou, hij is binnen!

Heerlijk toch, eindelijk een telefoon welke voor een linkshandige gemaakt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doltishDuke
Vrolijk kerstfeest heren :') o<:)

Nou, ik heb de eerste acculading leeg. Heb er wel zeven uur (!) hard voor moeten werken. Wat heerlijk, zo'n batterij. Alleen daarom al een geweldige aanschaf. Mijn oude HTC kon ik soms binnen het uur al leeg hebben.

Ik zit overigens ook met de plaatsing van de powerbutton, en de offscreen knoppen wil ik nog wel eens aantikken tijdens het gamen. Het zal wel wennen zijn.

Daarnaast heb ik in sommige games gemerkt dat de 3T wel eens moeite heeft met het registreren van twee vingers tegelijkertijd.

En nog een vraagje, ik kan het in het menu niet vinden dus het zal wel niet, maar bij proximity wake geeft het scherm alleen zwart-wit de tijd en notificaties weer. Is er een mogelijkheid die weergave te openen, maar dan onder double tap to wake?

[ Voor 3% gewijzigd door doltishDuke op 25-12-2016 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
doltishDuke schreef op zondag 25 december 2016 @ 16:35:
En nog een vraagje, ik kan het in het menu niet vinden dus het zal wel niet, maar bij proximity wake geeft het scherm alleen zwart-wit de tijd en notificaties weer. Is er een mogelijkheid die weergave te openen, maar dan onder double tap to wake?
De achtergrond van het lockscreen veranderen naar totaal zwart geeft dat effect, heb ik ook gedaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
doltishDuke schreef op zondag 25 december 2016 @ 16:35:

Daarnaast heb ik in sommige games gemerkt dat de 3T wel eens moeite heeft met het registreren van twee vingers tegelijkertijd.
Daar had ik ook last van totdat ik de gesture voor three finger screenshot had uitgezet. Wellicht staat dat bij jou aan? Ik kon wel zonder leven in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

Dames en heren,
Houden we het wel een beetje vriendelijk? Heb de off-topic en op de man reacties over het geluid verwijderd.

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
Vandaag of morgen ontvang ik dan eindelijk mijn Oneplus 3T.
Ik heb Nova launcher aangeschaft en dat zal de eerste app worden die ik erop zet en dan kan het grote klooien/instellen/spelen beginnen.
Het instellen is uiteraard heel persoonlijk, maar ik ben toch wel benieuwd. Wat zouden jullie aanraden om als eerste in te stellen bij de Oneplus?

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Bart-k schreef op zondag 25 december 2016 @ 00:25:
Tip: leg je vinger over de microfoon tijdens het filmen met harde muziek. Hierdoor wordt alles wat meer gedempt en klinkt het een stuk beter. Op die manier krijgt mijn vriendin met haar iPhone 6s, die een stuk betere microfoon heeft, bijna kraakhelder geluid en een goede basweergave. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
PeacockSR4 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:48:
Vandaag of morgen ontvang ik dan eindelijk mijn Oneplus 3T.
Ik heb Nova launcher aangeschaft en dat zal de eerste app worden die ik erop zet en dan kan het grote klooien/instellen/spelen beginnen.
Het instellen is uiteraard heel persoonlijk, maar ik ben toch wel benieuwd. Wat zouden jullie aanraden om als eerste in te stellen bij de Oneplus?
dat is inderdaad wel heel persoonlijk, maar heb deze maand mijn OP3 2 keer opnieuw moeten instellen door udpates van de beta N firmware, en wat ik het eerste doe is de knoppen aanpassen, double tap home > screen off, double tap recent > last app.
Verder donker thema (omdat ik dat mooier vind op een amoled scherm) en in developer options de animatie schalen op 0,5x ipv 1x (snellere overgangen in de GUI).
Verder natuurlijk wat dingen qua geluid, meldingen, trillen, profiel schuifje e.d. maar dat is echt heel persoonlijk hoe je dat wilt.

Strava

• evildeeds
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 16:26
Ok, ik weet dat dit al eerder gevraagd is maar geen goed antwoord op gelezen.

Hoe kan ik testen of ik wel daadwerkelijk de 3T heb en niet de 3? Iemand zei door een selfie te maken en kijken of deze foto 16MP is, alleen ik kan dat nergens in de info van de foto vinden?

Weet iemand anders nog een methode?

OnePlus A3003 heb ik. Google laat ook zien dat het een OnePlus 3 is in de telefoons gekoppeld.

EDIT: Hey ik heb een taartje! :D

[ Voor 4% gewijzigd door evildeeds op 29-12-2016 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
evildeeds schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:36:

Hoe kan ik testen of ik wel daadwerkelijk de 3T heb en niet de 3? Iemand zei door een selfie te maken en kijken of deze foto 16MP is, alleen ik kan dat nergens in de info van de foto vinden?

OnePlus A3003 heb ik. Google laat ook zien dat het een OnePlus 3 is in de telefoons gekoppeld.

gefeliciteerd :D
maar bij de OP3 zie je bij de details van de foto (vanuit de galerij app) de resolutie:
2448x3264 px = 7.990.272 px dus ~8 MP

de OP3T zal ongeveer 3500*4700 moeten hebben

Strava

• evildeeds
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-08 16:26
Prulleman schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:00:
[...]

gefeliciteerd :D
maar bij de OP3 zie je bij de details van de foto (vanuit de galerij app) de resolutie:
2448x3264 px = 7.990.272 px dus ~8 MP

de OP3T zal ongeveer 3500*4700 moeten hebben
Dankjewel :D

En ja ik zie bij resolutie 3456x4608 dus klopt, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 21:06
Woensdag de 3T mogen ontvangen komende van een nexus 5.

En man, wat een mooi ding! De N5 voelt plots verouderd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evildeeds schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:36:

de app AIDA64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinmowo
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
Gisteren mijn OnePlus 3T binnen gekregen. Vind het een zeer mooi toestel.
Ben heel lang iPhone gebruiker geweest. En afgelopen maand (tijdelijk) een HTC One in gebruik gehad.

Wat mij nu opvalt is dat ik (vooralsnog) twee dingen mis of niet kan vinden en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

1. Waar zit de vliegtuigmodus?
2. Op mijn HTC had ik getal notificaties bij de app iconen. Bijvoorbeeld bij Whatsapp als er iemand mij een bericht stuurde, stond er bij het app icon een klein rondje met een getal er in van de aantal berichten.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Edwinmowo schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:05:
Gisteren mijn OnePlus 3T binnen gekregen. Vind het een zeer mooi toestel.
Ben heel lang iPhone gebruiker geweest. En afgelopen maand (tijdelijk) een HTC One in gebruik gehad.

Wat mij nu opvalt is dat ik (vooralsnog) twee dingen mis of niet kan vinden en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

1. Waar zit de vliegtuigmodus?
2. Op mijn HTC had ik getal notificaties bij de app iconen. Bijvoorbeeld bij Whatsapp als er iemand mij een bericht stuurde, stond er bij het app icon een klein rondje met een getal er in van de aantal berichten.

Iemand een idee?
1) vliegtuig modus zit in de quick toggles, (notificatie 2 x naar beneden trekken). Als ie daar niet bij staat kan je em wellicht toevoegen door de tiles te editen (via het potloodje)
2) dit is een optie van de HTC launcher en zit niet de OP stock launcher, een alternatief is nova launcher icm TeslaUnread plugin/app

*ik heb een OP3 met beta N firmware, dus het kan mogelijk klopt mijn verhaal niet 100% voor jou

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinmowo
Prulleman schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:14:
[...]

1) vliegtuig modus zit in de quick toggles, (notificatie 2 x naar beneden trekken). Als ie daar niet bij staat kan je em wellicht toevoegen door de tiles te editen (via het potloodje)
2) dit is een optie van de HTC launcher en zit niet de OP stock launcher, een alternatief is nova launcher icm TeslaUnread plugin/app

*ik heb een OP3 met beta N firmware, dus het kan mogelijk klopt mijn verhaal niet 100% voor jou
Dank je voor je (snelle) reactie.

1 heb ik gevonden, thx.
2 klinkt mij wat "arabisch" in de oren. HTC launcher en ook de OP snap ik nog. Maar wat dat nova is, ga ik maar eens uitvogelen.

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Edwinmowo schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:20:
[...]

Dank je voor je (snelle) reactie.

1 heb ik gevonden, thx.
2 klinkt mij wat "arabisch" in de oren. HTC launcher en ook de OP snap ik nog. Maar wat dat nova is, ga ik maar eens uitvogelen.

Thx!
Google Play: Nova Launcher
Google Play: TeslaUnread for Nova Launcher

Ik zie trouwens dat je voor teslaunread wel nova prima nodig hebt (de betaalde versie):
Google Play: Nova Launcher Prime
maar die is zijn geld zeker waard, ik gebruik al jaren niks anders op al mijn android devices

[ Voor 21% gewijzigd door Prulleman op 30-12-2016 13:23 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinmowo
Thx. Ik zat al te zoeken en vond zoiets.
Kan ik dat er "zo maar" opzetten om te kijken of het wat is en bevalt en eventueel dan ook weer makkelijk verwijderen? Of gaat dit er gelijk hard op?

Sorry, ben daar niet zo technisch in namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
nee hoor, een launcher is niks meer dan een "speciaal" soort app die geactiveerd kan worden met je home button. Na de install zal je bij een druk op home de vraag krijgen of je de oneplus launcher of nova wilt gebruiken (1 malig of altijd). als je nova weer verwijderd zal de oneplus launcher automatisch weer geactiveerd worden.

(je zal dus niet meer de oneplus shelf hebben als linker pagina, want dat is een functie van de oneplus launcher, je krijg er wel een heleboel andere customize opties bij)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 23:06

Eraser127

Nijkerk

Heb ff m'n basis apps geïnstalleerd en alles loopt lekker snel en soepel (mag ook wel vanaf een Galaxy S4) Heeft er iemand al ervaring met een andere headset icm de 3T? Ik probeer net m'n Samsung Galaxy S Plus headset en die werkt wel, maar de control-knop doet volume harder ipv een gesprek aannemen of muziekspeler op play/pauze. Zou ik daar zo'n adapter voor nodig hebben? (of natuurlijk de eigen headset).
Afbeeldingslocatie: https://www.mytrendyphone.nl/images/Samsung-Headset-EHS44ASSBE-Stereo-Blister-11-2011-p.jpg
Ik heb nog een Galaxy S4 headset en die werkt wel. Probleem opgelost.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31yncTZsfAL.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Eraser127 op 31-12-2016 09:52 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:40

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik de alert slider het beste kan gebruiken.

De onderste stand heet "Beltoon". Die zal ik zelden gebruiken. Op kantoor is eigenlijk de ongeschreven regel om je telefoon op tril te hebben staan, anders worden we gek van elkaars notificaties.

De bovenste stand van de alert slider heet "Stil", maar dit is dus eigenlijk trilstand. Alle notificaties en oproepen komen binnen, maar zonder geluid. De meeste tijd zal de ik de telefoon op deze stand hebben.

Soms heb ik een moment dat ik absoluut niet gestoord wil worden. Tijdens een belangrijk gesprek, of bijvoorbeeld in de bios. Dan lijkt de middelste stand "Niet storen" een uitkomst te bieden. Dit is echter verraderlijk, want oproepen / berichten van favoriete contactpersonen komen met geluid binnen.

Dan lijkt "niet storen" eerder een nachtmodus. 's Nachts wil ik geen notificaties van mail of WhatsApp, tenzij er een oproep van mijn ouders of vriendin komt.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Waarom kan het geluid tijdens "niet storen" niet uit? En alleen trilstand aan?

--- update ---

Eigenlijk gek dat je de telefoon niet in trilstand kunt zetten door de volume-omlaag-knop in te houden. Dan had je op de laagste stand alleen tril, op de middelste stand alleen tril voor favorieten en op de bovenste stand kun je middels de instellingen voor de alert slider ook vibratie uitzetten.

Dit zegmaar: https://www.reddit.com/r/...ll_the_way_on_my/daopjyh/

Op mijn Galaxy S5 was ik ook erg blij met automatische "niet storen"-modus tussen 23.00 en 7.00. Jammer dat dit door een hardware slider niet meer kan.

[ Voor 20% gewijzigd door M-ThijZ op 31-12-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Laatst online: 12-09 23:06

Eraser127

Nijkerk

Ik heb bij dacht ik niet storen de mail/whatssapp meldingen ook uit gezet. Verder moet ik nog kijken hoe het met oproepen zit.

My Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 13:53
Voor de liefhebbers: OnePlus heeft de eerste OxygenOS Open Beta met Nougat (N) voor de OP3T uitgebracht.

Belangrijkste features:

Upgraded to Android 7.0 Nougat
New Notifications Design
New Settings Menu Design
Multi-Window View
Notification Direct Reply
Custom DPI Support
Added Status Bar Icon Options
Added Quick Launch For 3rd Party Applications
Improved Shelf Customization

Helaas geen stable release dit jaar, maar toch goed om te zien dat ze hard aan Nougat werken.

Meer info en downloaden: https://forums.oneplus.ne...-n-for-oneplus-3t.482846/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 11-09 09:14
Uit de tweet van Carl pei dacht ik wel op te maken dat het een stable was.

"2) Android N stable OTA for the OP3 and the OP3T. Gradual rollout will begin later tonight."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
M-ThijZ schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:02:
Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik de alert slider het beste kan gebruiken.

De onderste stand heet "Beltoon". Die zal ik zelden gebruiken. Op kantoor is eigenlijk de ongeschreven regel om je telefoon op tril te hebben staan, anders worden we gek van elkaars notificaties.

De bovenste stand van de alert slider heet "Stil", maar dit is dus eigenlijk trilstand. Alle notificaties en oproepen komen binnen, maar zonder geluid. De meeste tijd zal de ik de telefoon op deze stand hebben.

Soms heb ik een moment dat ik absoluut niet gestoord wil worden. Tijdens een belangrijk gesprek, of bijvoorbeeld in de bios. Dan lijkt de middelste stand "Niet storen" een uitkomst te bieden. Dit is echter verraderlijk, want oproepen / berichten van favoriete contactpersonen komen met geluid binnen.

Dan lijkt "niet storen" eerder een nachtmodus. 's Nachts wil ik geen notificaties van mail of WhatsApp, tenzij er een oproep van mijn ouders of vriendin komt.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Waarom kan het geluid tijdens "niet storen" niet uit? En alleen trilstand aan?

--- update ---

Eigenlijk gek dat je de telefoon niet in trilstand kunt zetten door de volume-omlaag-knop in te houden. Dan had je op de laagste stand alleen tril, op de middelste stand alleen tril voor favorieten en op de bovenste stand kun je middels de instellingen voor de alert slider ook vibratie uitzetten.

Dit zegmaar: https://www.reddit.com/r/...ll_the_way_on_my/daopjyh/

Op mijn Galaxy S5 was ik ook erg blij met automatische "niet storen"-modus tussen 23.00 en 7.00. Jammer dat dit door een hardware slider niet meer kan.
Ik heb het zo:

Onderste: media aan, beltoon aan, trillen aan
Middelste: media aan, beltoon uit, trillen aan
Bovenste: media uit, beltoon uit, trillen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
KoenCows schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:26:
Voor de liefhebbers: OnePlus heeft de eerste OxygenOS Open Beta met Nougat (N) voor de OP3T uitgebracht.

Belangrijkste features:

Upgraded to Android 7.0 Nougat
New Notifications Design
New Settings Menu Design
Multi-Window View
Notification Direct Reply
Custom DPI Support
Added Status Bar Icon Options
Added Quick Launch For 3rd Party Applications
Improved Shelf Customization

Helaas geen stable release dit jaar, maar toch goed om te zien dat ze hard aan Nougat werken.

Meer info en downloaden: https://forums.oneplus.ne...-n-for-oneplus-3t.482846/
Ik heb een dirty flash over OOS 3.5.3 gedaan (via TWRP). Alles ging goed, echter herkent hij m'n simkaart niet. Teruggeflasht naar 3.5.3 en de simkaart wordt weer herkend. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Gabliboeba schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 15:49:
[...]

Ik heb een dirty flash over OOS 3.5.3 gedaan (via TWRP). Alles ging goed, echter herkent hij m'n simkaart niet. Teruggeflasht naar 3.5.3 en de simkaart wordt weer herkend. :?
Je hebt SuperSu geflashed? Zo ja? Je moet 2.79SR1 hebben anders wordt je sim niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Bezig met de officiële versie te downloaden ...Nog net voor einde van het jaar Nougat... Yeah.....Wel via VPN en regio op Canada hahaha
Hij is 919Mb groot......30% and counting :) :) :)

[ Voor 16% gewijzigd door wari42 op 31-12-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Hier ook geupdate, van 3.5.4 met SuperSu en ElementalX door eerst weer 3.5.4 te flashen, dan 4.0 en dan SuperSu 2.79 en dan pas vanuit TWRP restarten (Dus Add more zips tot je drie hebt in totaal (3.54, 4.0 en SuperSu) Had issues met Naptime wat niet meer lukte, klaagde over geen Root terwijl andere Root apps het wel gewoon bleven doen, Recovery en dan nog een keer SuperSu 2.79 gevolgd door Dalvik Cache wipe via Advanced Wip en done :)

Kijken hoe dit allemaal draait, voorlopig soepel en even afwachten wanneer hier ook Custom Kernels voor uit komen van Elemental X of Franco, scheelt toch altijd wel weer iets in performance en batterij duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
wari42 schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 17:00:
Bezig met de officiële versie te downloaden ...Nog net voor einde van het jaar Nougat... Yeah.....Wel via VPN en regio op Canada hahaha
Hij is 919Mb groot......30% and counting :) :) :)
Welke VPN gebruik je daarvoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Opera free vpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Jaaa, Nougat :D

Ik heb 'm ook binnengehaald via een Canadese VPN-server. Zodra de telefoon doorheeft dat er een update is kun je de VPN-verbinding verbreken, het downloaden van de update zelf werkt ook zonder VPN.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Top, dat werkt inderdaad zonder problemen. Android 7.0 is nu een feit op mijn 3T. Het enige wat mij in negatieve zin opvalt is het toetsenbord-icoontje dat linksboven in de statusbalk staat wanneer het toetsenbord wordt gebruikt. Is dat nog weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
outlandos schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 22:59:
[...]

Top, dat werkt inderdaad zonder problemen. Android 7.0 is nu een feit op mijn 3T. Het enige wat mij in negatieve zin opvalt is het toetsenbord-icoontje dat linksboven in de statusbalk staat wanneer het toetsenbord wordt gebruikt. Is dat nog weg te krijgen?
Die heb ik ook, zonder update naar 7.0 dus daar ligt het niet aan.. denk dat het door Gboard (nieuwste versie toetsenbord van Google) komt die zal wel standaard bij de 7.0 inbegrepen zitten dan ofzo.

Zou even bij toetsenbord instellingen kijken dan.

Kan me er overigens niet echt aan storen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik gebruik SwiftKey en ik zie dat toetsenbordicoontje ook zodra ik het toetsenbord open. Dat was voor Nougat ook al zo.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
M-ThijZ schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 12:02:

Dat ligt niet aan de slider, maar het feit dat ze bij oneplus geen tijd/zin hadden dit te fixen. Je kunt zelfs bij de instellingen komen via een shortcut, maar het is niet werkend te krijgen. Met een app als Google Play: Nights Keeper (niet storen) werkt het wel.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
vinno86 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 00:33:
[...]

Die heb ik ook, zonder update naar 7.0 dus daar ligt het niet aan.. denk dat het door Gboard (nieuwste versie toetsenbord van Google) komt die zal wel standaard bij de 7.0 inbegrepen zitten dan ofzo.

Zou even bij toetsenbord instellingen kijken dan.

Kan me er overigens niet echt aan storen :/
Ik heb dat toetsenbord icoontje nooit gehad, dus vandaar m'n post. Ik erger me er ook niet echt aan, maar als ie weg kan dan zou dat mooi meegenomen zijn natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Als je alle alternatieve toetsenborden, ook spraak input, uitzet, dan valt er niks meer te switchen en krijg je het icoontje ook niet meer

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Sinds de update krijg ik whatsapp meldingen te zien die op poppen vanuit m'n notificatiebalk op m'n scherm. Voorheen was dit niet zo. Ook de instellingen zijn anders per app zo te zien. In whatsapp zelf heb ik pop-up meldingen uitstaan

[ Voor 6% gewijzigd door Alekz87 op 01-01-2017 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Het is mij nog niet gelukt om Android N te flashen.
Ik las op XDA: With TWRP Recovery(Make sure you are in F2Fs to avoid DM-verity Error)

Dat is de error die ik krijg, hoe fix ik F2Fs? Ik zie dat het een een partitie is ofzo, maar ik kan er verder weinig over vinden,

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 02:12
Toch een erg leuke stap zo van iOS naar Android, al is het nog even wennen. Nu ben ik echter benieuwd of het mogelijk is om de night mode van Android automatisch te laten inschakelen. Is dit mogelijk zonder andere apps? Ik ben zelf bekend met f.lux, welke deze instelling heeft echter moet ik dan de telefoon rooten. De standaard night mode optie is alleen een aan/uit functie in settings (met helaas wel een beetje een groene waas over het scherm).

Wat zijn de mogelijkheden in Oxygen OS? Ik heb ook "System UI Tuner" aan staan, maar ik zie niet zoveel opties als andere Android toestellen.

[ Voor 13% gewijzigd door SL65 op 01-01-2017 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SL65 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 12:27:
Toch een erg leuke stap zo van iOS naar Android, al is het nog even wennen. Nu ben ik echter benieuwd of het mogelijk is om de night mode van Android automatisch te laten inschakelen. Is dit mogelijk zonder andere apps? Ik ben zelf bekend met f.lux, welke deze instelling heeft echter moet ik dan de telefoon rooten. De standaard night mode optie is alleen een aan/uit functie in settings (met helaas wel een beetje een groene waas over het scherm).

Wat zijn de mogelijkheden in Oxygen OS? Ik heb ook "System UI Tuner" aan staan, maar ik zie niet zoveel opties als andere Android toestellen.
automatisch krijg ik het standaard niet voor elkaar. Maar je kan altijd Google Play: Twilight proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik krijg het maar niet voor mekaar.

De foutmelding in twrp:
code:
1
2
3
 I:Legacy property environment disabled.
Error installing zip file '/sdcard/A7 ota OnePlus3TOxygen_28_OTA_029-035_patch_1612310259_a8e4f.zip'
Updating partition details

Verder krijg ik weinig uit de log. Zowel de ota als de full geprobeerd. Ik kom van 3.5.3, die had ik fresh geïnstalleerd. Iemand die weet wat ik nog kan doen?

Edit:
deze volgorde ook geprobeerd (xda), geen resultaten.
boot to twrp>wipe dalvik cache and cache>install 4.0 full rom>install latest superSU>Reboot>voila!

[ Voor 17% gewijzigd door EWK op 01-01-2017 16:15 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SL65 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 12:27:

Welke functies denk je dan te missen? De beste wensen trouwens nog, en een succesvol 2017 gewenst aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 02:12
Anonymoussaurus schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:45:
[...]

Welke functies denk je dan te missen? De beste wensen trouwens nog, en een succesvol 2017 gewenst aan iedereen.
Ik mis de functie van een scheduled night mode. Nu is het alleen aan uit, maar goed daar zijn dan apps als Twilight voor.

Op Google vond ik wel dat bij sommige Android versies er wel een optie is om night mode te enablen op basis van locatie en tijd, zie onderstaand.
Afbeeldingslocatie: https://cdn2.pcadvisor.co.uk/cmsdata/features/3646042/how-to-enable-night-mode-4.png

Gelukkig nieuwjaar :)

[ Voor 28% gewijzigd door SL65 op 01-01-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Iemand een idee wat dit logo betekent? Het stond er voordat ik update naar Nougat had gedaan en nu nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vPTvJcgPKfQmTMl0FH0PTqzb/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radavl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
marteltor schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:55:
Iemand een idee wat dit logo betekent? Het stond er voordat ik update naar Nougat had gedaan en nu nog.

[afbeelding]
Is dit niet het logo van nfc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SL65 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:49:
Ik mis de functie van een scheduled night mode. Nu is het alleen aan uit, maar goed daar zijn dan apps als Twilight voor.

Op Google vond ik wel dat bij sommige Android versies er wel een optie is om night mode te enablen op basis van locatie en tijd, zie onderstaand.
[afbeelding]

Gelukkig nieuwjaar :)
Ah ja. Die optie zou ik inderdaad ook heel erg graag zien. Maar ja, bij mij werkt night mode al niet eens, dusja :'). Ik denk wel dat OnePlus daar mee gaat komen.
marteltor schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:55:

[afbeelding]
Jup, dat is het logo van NFC :). Is volgens mij ook te verbergen via de toggles of instellingen (weet ik niet zeker). Zie ook hier: https://www.google.nl/sea...RAhWHvBoKHS8cAWEQ_AUIBigB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Klopt, het NFC logo kan in Nougat worden verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
thanks. Heb het icoontje uit kunnen zetten via instellingen en dan statusbalk :)
Pagina: 1 ... 11 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem