Ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik de alert slider het beste kan gebruiken.
De onderste stand heet "Beltoon". Die zal ik zelden gebruiken. Op kantoor is eigenlijk de ongeschreven regel om je telefoon op tril te hebben staan, anders worden we gek van elkaars notificaties.
De bovenste stand van de alert slider heet "Stil", maar dit is dus eigenlijk trilstand. Alle notificaties en oproepen komen binnen, maar zonder geluid. De meeste tijd zal de ik de telefoon op deze stand hebben.
Soms heb ik een moment dat ik absoluut niet gestoord wil worden. Tijdens een belangrijk gesprek, of bijvoorbeeld in de bios. Dan lijkt de middelste stand "Niet storen" een uitkomst te bieden. Dit is echter verraderlijk, want oproepen / berichten van favoriete contactpersonen komen met geluid binnen.
Dan lijkt "niet storen" eerder een nachtmodus. 's Nachts wil ik geen notificaties van mail of WhatsApp, tenzij er een oproep van mijn ouders of vriendin komt.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Waarom kan het geluid tijdens "niet storen" niet uit? En alleen trilstand aan?
--- update ---
Eigenlijk gek dat je de telefoon niet in trilstand kunt zetten door de volume-omlaag-knop in te houden. Dan had je op de laagste stand alleen tril, op de middelste stand alleen tril voor favorieten en op de bovenste stand kun je middels de instellingen voor de alert slider ook vibratie uitzetten.
Dit zegmaar:
https://www.reddit.com/r/...ll_the_way_on_my/daopjyh/
Op mijn Galaxy S5 was ik ook erg blij met automatische "niet storen"-modus tussen 23.00 en 7.00. Jammer dat dit door een hardware slider niet meer kan.
[
Voor 20% gewijzigd door
M-ThijZ op 31-12-2016 12:34
]