[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.446 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 16:35
Is de versie die je via VPN download 100% dezelfde als de versie die hier beschikbaar wordt? M.a.w. zijn er geen regionale verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
RutgerFR schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:07:
Is de versie die je via VPN download 100% dezelfde als de versie die hier beschikbaar wordt? M.a.w. zijn er geen regionale verschillen?
Natuurlijk niet, je krijgt gewoon eerder toegaan tot één en dezelfde link. Dus 100 procent identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 02:42
RutgerFR schreef op zondag 1 januari 2017 @ 20:07:
Dat weet natuurlijk nog niemand zolang de OTA niet in Europa aankomt. Er rommelt wat over wakelock bugs, dus wellicht dat OP nog wat gaat sleutelen. Ik heb er zelf geen last van overigens, maar de kans bestaat natuurlijk dat ze hem te snel hebben gepusht vanwege hun zelfgestelde deadline van 2016.

Maar goed, hij loopt hier perfect, geen verbindings issues, en de gegeven link werkt ook nog na het verbreken van de VPN verbinding, dus hij lijkt me hetzelfde.

Wel lekker hoor, ik had Nougat al op mijn vorige telefoon (One M7), en Marsmallow was dan wel een stap terug. Zeker het notificatiegebeuren, dat is véél beter in Nougat d:)b

En katten vangen natuurlijk *O*

[ Voor 4% gewijzigd door doltishDuke op 01-01-2017 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

EWK schreef op zondag 1 januari 2017 @ 16:13:
Ik krijg het maar niet voor mekaar.

De foutmelding in twrp:
code:
1
2
3
 I:Legacy property environment disabled.
Error installing zip file '/sdcard/A7 ota OnePlus3TOxygen_28_OTA_029-035_patch_1612310259_a8e4f.zip'
Updating partition details

Verder krijg ik weinig uit de log. Zowel de ota als de full geprobeerd. Ik kom van 3.5.3, die had ik fresh geïnstalleerd. Iemand die weet wat ik nog kan doen?

Edit:
deze volgorde ook geprobeerd (xda), geen resultaten.

[...]
Update, het is gelukt.
Ik had de verkeerde versie van supersu.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:12
Ik zit te denken om een 3T te kopen als opvolger van mijn OnePlus One

Ik lees wisselende verhalen over de batterij. In de review van Tweakers is het niet geweldig, maar ook niet slecht. in andere reviews die ik online vind spreekt men van prestaties vergelijkbaar met de S7 Edge.. Zou dit komen door andere software, verschillen per exemplaar of iets dergelijks? Op papier zou de 3T met 3400mAh, nieuwe 821 chip en 1080p niet veel onder moeten doen voor een S7 Edge met 3600 mah en QHD.

Ik maak vaak lange dagen, dus batterijduur is wel redelijk belangrijk. Wat zijn jullie bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
mrhp schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:49:
Wat zijn jullie bevindingen?
Ik heb hem nog maar pas, dus nog geen echte werkdag mee gedaan maar voor mij is het een serieuze verbetering ten opzichte van de OPX. Daar had ik het moeilijk mee om het 24u vol te houden zonder bij te laden, dat is met de 3T geen probleem meer.

Ik heb geen ervaring met de one of de S7 dus ik kan ze niet direct vergelijken, maar voor mij is de batterijduur absoluut niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• md10
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-09 12:55
Ik heb sinds 30 december de Oneplus 3T. Eerst 3.5.4. OTA ontvangen en gisteravond Nougat 7 OTA, zonder Opera VPN.... Installatie verliep vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20

Ik maak vaak lange dagen, dus batterijduur is wel redelijk belangrijk. Wat zijn jullie bevindingen?
Komende vanaf een Nexus 5 is de OP3T een verademing. Ik haal het makkelijk een hele dag op een acculading.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Alex) schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:07:
[...]

Komende vanaf een Nexus 5 is de OP3T een verademing. Ik haal het makkelijk een hele dag op een acculading.
Zelfde hier, zeker bij intensief gebruik vind ik de accu geweldig vergeleken met een Nexus 5.
Normaal na wat langer video's kijken of spel doen kon ie meteen aan de oplader, nu geen last meer van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doltishDuke
Ik zit te denken om een 3T te kopen als opvolger van mijn OnePlus One

Ik lees wisselende verhalen over de batterij. In de review van Tweakers is het niet geweldig, maar ook niet slecht. in andere reviews die ik online vind spreekt men van prestaties vergelijkbaar met de S7 Edge.. Zou dit komen door andere software, verschillen per exemplaar of iets dergelijks? Op papier zou de 3T met 3400mAh, nieuwe 821 chip en 1080p niet veel onder moeten doen voor een S7 Edge met 3600 mah en QHD.

Voor mij is batterij ook misschien wel het meest belangrijk. Ik heb nog nooit een telefoon gehad die het gewoon de hele dag volhield. Dat wil zeggen, bij voorgaande telefoons betekende de hele dag!' zoiets als 'als je geen muziek luistert, alleen een handvol appjes en twee mailtjes stuurt, misschien een kwartiertje browsed en hooguit een enkele foto neemt ben je na je werk net op tijd thuis bij een oplader'. Bij de 3T kan ik gewoon de hele dag doen wat ik wil, en het laagste wat ik hem 's avonds (01:30, dus niet 18:30) heb gehad was 28%. Dan is het scherm zo'n 5 a 6 uur aan geweest en spreekt het batterijscherm nog over '4 hours remaining'. Hij zal vergelijkbaar zijn met de S7. Ik heb de 3T gekozen boven die voornamelijk vanwege het in mijn ogen dramatische TouchWiz maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Ik kan er echt niet over klagen. De batterij van dit ding is werkelijk briljant.

Edit: iemand die NL-Alert gehad? De mijne is ingesteld om hem te ontvangen, maar ik heb niks gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door doltishDuke op 02-01-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
SL65 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 17:49:
[...]

Ik mis de functie van een scheduled night mode. Nu is het alleen aan uit, maar goed daar zijn dan apps als Twilight voor.

Op Google vond ik wel dat bij sommige Android versies er wel een optie is om night mode te enablen op basis van locatie en tijd, zie onderstaand.
[afbeelding]

Gelukkig nieuwjaar :)
Lijkt erop dat Google dit niet in Nougat heeft geimplementeerd.
Zo zou je het wel werkend moeten kunnen krijgen:
http://www.howtogeek.com/...roid-to-reduce-eyestrain/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
doltishDuke schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:40:
[...]
Edit: iemand die NL-Alert gehad? De mijne is ingesteld om hem te ontvangen, maar ik heb niks gehad.
Er was vandaag toch helemaal geen test voor NLAlert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Alex) schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:13:
[...]

Er was vandaag toch helemaal geen test voor NLAlert?
Ik was in de veronderstelling dat dat elke maand was, maar ik lees nu inderdaad alleen juni en november.

Niks gezegd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Alekz87 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 12:00:
Sinds de update krijg ik whatsapp meldingen te zien die op poppen vanuit m'n notificatiebalk op m'n scherm. Voorheen was dit niet zo. Ook de instellingen zijn anders per app zo te zien. In whatsapp zelf heb ik pop-up meldingen uitstaan
De oplossing https://www.google.nl/amp...ons_on/?client=ms-unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 23:43
Is het jullie al gelukt 2 schermpjes tegelijkertijd naast elkaar op je beeldscherm te hebben?

De methode hier beschreven werkt in elk geval niet bij mij:

https://www.androidpit.com/android-nougat-tips-and-tricks

(Ik zit op 7.0)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doltishDuke
outlandos schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:52:
Is het jullie al gelukt 2 schermpjes tegelijkertijd naast elkaar op je beeldscherm te hebben?

(Ik zit op 7.0)
Op de multitask button drukken, long press op een van de vensters, en die in het oplichtende vlak bovenaan slepen? Werkt hier prima.

Probeer het anders eens met andere apps, het werkt niet met allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02:12
outlandos schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:52:

(Ik zit op 7.0)
Het werkt niet met de vaste buttons (hardware buttons), maar wel met de onscreen buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 18:08
Exocet schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:35:
[...]

Zelfde hier, zeker bij intensief gebruik vind ik de accu geweldig vergeleken met een Nexus 5.
Normaal na wat langer video's kijken of spel doen kon ie meteen aan de oplader, nu geen last meer van.
Hier de 3T nu ook bijna een maand. Dik tevreden over de accu, kan nog wel beter. Continu Android besturing en Android besturingssysteem bovenaan in de lijst. Op 1 acculading doen deze 14% en 14%. Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
SL65 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:26:
[...]

Het werkt niet met de vaste buttons (hardware buttons), maar wel met de onscreen buttons.
Ook met de hardware buttons werkt het hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
doltishDuke schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:54:
[...]

Ook met de hardware buttons werkt het hier prima.
Als je het instelt in het menu "knoppen" wel ja..
Daar kan je gewoon kiezen voor "split screen" bij "recente knop lang vasthouden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
vinno86 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:14:
[...]

Als je het instelt in het menu "knoppen" wel ja..
Daar kan je gewoon kiezen voor "split screen" bij "recente knop lang vasthouden"
Nee. Gewoon multitask, vasthouden en slepen. Het werkt op exact dezelfde manier als bij de onscreen buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
doltishDuke schreef op maandag 2 januari 2017 @ 15:37:
[...]

Nee. Gewoon multitask, vasthouden en slepen. Het werkt op exact dezelfde manier als bij de onscreen buttons.
Dan doe je het dus niet met een long press, maar gewoon 1 keer en dan de window naar keuze slepen.

De andere manier ( die ik, outlandos en SL65 bedoelen ) is de recent knop LANG ingedrukt houden en dan krijg je automatisch de split screen, maar die moet je eerst toewijzen bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
Zo 4.0 werkt weer een stuk soepeler. Echt super tot zover custom dpi is ook fijn. Snap eigenlijk niet dat er dat al niet langer in zat. Ik had dat op mijn custom Rom 3 jaar geleden al.

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Sinds 7.0 krijg ik enkel de laatste (meest recente) notificatie te zien van Whatsapp. Dus stel mijn vriendin stuurt me 5 berichten achter elkaar, dan kan ik enkel de laatste lezen als ik het notificatiescherm naar beneden sleep. Hebben jullie dat nu ook? Ik vond het altijd super handig dat ik makkelijk de notificatie naar beneden kon slepen om daarmee alle 5 de berichten te zien, zonder daadwerkelijk Whatsapp zelf te hoeven starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creckers
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-07 16:36
Iedereen, ik heb een vraag over de on-guard insurance. ik zou deze er graag bij hebben, alleen als ik deze bij de checkout selecteer komt dit bedrag niet bij de uiteindelijke prijs. dus nu weet ik niet of dat dat die insurance er nu bij zit?
heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
KaptKeefmenneke schreef op maandag 2 januari 2017 @ 19:31:
Zo 4.0 werkt weer een stuk soepeler. Echt super tot zover custom dpi is ook fijn. Snap eigenlijk niet dat er dat al niet langer in zat. Ik had dat op mijn custom Rom 3 jaar geleden al.
Dat custom DPI is inderdaad echt een verademing, stukken beter dan dat mijns inziens "ingezoomde" beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:29

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
Alekz87 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:45:
[...]

Dank is groot! Hoe omslachtig is dit!!
Ik mis alleen dat menu item in de UI tweakers, dus ik kan hier niet bij. Vreselijk irritant wel. Vooral omdat hij het ook voor groepen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
doltishDuke schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:55:
[...]

Ik mis alleen dat menu item in de UI tweakers, dus ik kan hier niet bij. Vreselijk irritant wel. Vooral omdat hij het ook voor groepen doet.
Dit is wat simpeler uitgelegd misschien, hoop dat het helpt. d:)b

In het TweakUI heet het "Beheeropties voor meldingen met betrekking tot stroomverbruik" als je dat opent zie je allemaal niveaus staan 0 t/m 5, deze zet je aan.

Vervolgens kan je bij instellingen naar "meldingen" gaan en de app zoeken waar je het meldings "belang" van wil aanpassen (niveau 0 t/m 5 in streepjes)

3 streepjes blijkt standaard te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 21:29
vinno86 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 06:40:
[...]

Dit is wat simpeler uitgelegd misschien, hoop dat het helpt. d:)b

In het TweakUI heet het "Beheeropties voor meldingen met betrekking tot stroomverbruik" als je dat opent zie je allemaal niveaus staan 0 t/m 5, deze zet je aan.

Vervolgens kan je bij instellingen naar "meldingen" gaan en de app zoeken waar je het meldings "belang" van wil aanpassen (niveau 0 t/m 5 in streepjes)

3 streepjes blijkt standaard te zijn.
Ze hebben t wel heel erg onduidelijk gemaakt vind ik. Niveau 3 is idd alleen een notificatie icoontje zonder wit dropdown melding

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
outlandos schreef op maandag 2 januari 2017 @ 20:18:
Sinds 7.0 krijg ik enkel de laatste (meest recente) notificatie te zien van Whatsapp. Dus stel mijn vriendin stuurt me 5 berichten achter elkaar, dan kan ik enkel de laatste lezen als ik het notificatiescherm naar beneden sleep. Hebben jullie dat nu ook? Ik vond het altijd super handig dat ik makkelijk de notificatie naar beneden kon slepen om daarmee alle 5 de berichten te zien, zonder daadwerkelijk Whatsapp zelf te hoeven starten.
Hier loop ik ook tegenaan... irritant. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
cypher21 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:24:
[...]

Hier loop ik ook tegenaan... irritant. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden?
Het schijnt een beperking aan de kant van Whatsapp te zijn. Er wordt een update van Whatsapp verwacht waarin ze dit fixen.

Even iets anders: ik vind die witte notificatie blokken op het lockscreen er echt niet uit zien. Zeker daar mijn lockscreen 100% zwart is. Kun je nog iets aan dit witte veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 09:59

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb de full OTA gedownload (want op twrp met root) en die via twrp geflashed. Direct daar achteraan de laatste supersu en ik moet zeggen: dit ging bijzonder rap en vlekkeloos! Na booten bleek alles nog keurig geroot, Novalauncher deed zijn werk weer en phone zag er weer uit zoals ik wil, en dan inclusief Nougat. Had N al een tijdje op de 3 draaien (en CM14.1 op de OPO..); nu eens kijken wat het voor de 3T doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 15:25
Mijn vriendin heeft nu in 3 jaar tijd de volgende (goedkope) smartphones gehad;
Acer Liquid E2
Lumia/Nokia 735
General Mobile 4G

Al deze toestellen hebben helaas een zeer matige camera of andere grote nadelen waardoor ik haar nu zover heb dat ze iets meer budget wil vrijmaken voor een degelijke smartphone. Ik heb een paar weken geleden van een collega de Oneplus 3 in handen gehad en was onder de indruk!

Nu vraag ik me dan ook af, hoe bevalt de camera van de 3T? Ik wil namelijk dat de nieuwe telefoon van m'n vriendin een goede camera heeft om leuke plaatjes te kunnen schieten van onze 2 jonge kids (bijkomend voordeel, geen gezeur over de slechte foto kwaliteit en andere nadelen van de budget telefoons die in het lijstje staan). Budget was eigenlijk 400€ maar voor de Oneplus 3T wil ik evt. een uitzondering maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Lord_Dain schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:19:
Mijn vriendin heeft nu in 3 jaar tijd de volgende (goedkope) smartphones gehad;
Acer Liquid E2
Lumia/Nokia 735
General Mobile 4G

Al deze toestellen hebben helaas een zeer matige camera of andere grote nadelen waardoor ik haar nu zover heb dat ze iets meer budget wil vrijmaken voor een degelijke smartphone. Ik heb een paar weken geleden van een collega de Oneplus 3 in handen gehad en was onder de indruk!

Nu vraag ik me dan ook af, hoe bevalt de camera van de 3T? Ik wil namelijk dat de nieuwe telefoon van m'n vriendin een goede camera heeft om leuke plaatjes te kunnen schieten van onze 2 jonge kids (bijkomend voordeel, geen gezeur over de slechte foto kwaliteit en andere nadelen van de budget telefoons die in het lijstje staan). Budget was eigenlijk 400€ maar voor de Oneplus 3T wil ik evt. een uitzondering maken.
Binnen de prijsklasse van de OP3T denk ik niet dat je een telefoon met een betere camera kunt vinden.

Ben zelf best tevreden over de camera, enig minpuntje zijn foto's in het donker/schemer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 02:12
Gebruiken jullie een screen protector? Ik weet dat er geen goeie glazen zijn te krijgen (helaas). Ik had zelf de standaard plastic variant erop, maar helaas werd die door de Diztronic case omhoog geduwd. Nu een anti glare variant van Nillikin, maar dat is ook niet geweldig. Misschien toch maar alles eraf het is ten slotte Gorilla glas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doltishDuke
SL65 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 17:33:
Gebruiken jullie een screen protector? Ik weet dat er geen goeie glazen zijn te krijgen (helaas). Ik had zelf de standaard plastic variant erop, maar helaas werd die door de Diztronic case omhoog geduwd. Nu een anti glare variant van Nillikin, maar dat is ook niet geweldig. Misschien toch maar alles eraf het is ten slotte Gorilla glas.
Dat Gorilla Glass valt vies tegen. Ik heb het er ook met dat idee af getrokken en inmiddels zitten er al drie serieuze krassen op. En dat terwijl mijn vorige telefoon (HTC One M7) na bijna vier jaar slechts één klein krasje had opgelopen, slechts in een enkele hoek te zien.

Het scherm van de 3T is naar mijn ervaring zeer slecht bestand tegen krassen. Dat valt me serieus tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Heeft nog iemand problemen met pocket mode? Ik heb deze optie uitgeschakeld, maar als de proximity sensor bedekt is werk double tap to wake niet. Het lijkt alsof pocket mode toch nog actief is (ik krijg wel niet de melding dat het actief is als ik de sensor bedek en de powerknop gebruik).

Ik gebruik regelmatig een sportarmband die de sensor "bedekt", waardoor ik dus de powerknop moet gebruiken om te unlocken, en die zit in zo'n armband nu niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
vinno86 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 21:19:
[...]

Dat custom DPI is inderdaad echt een verademing, stukken beter dan dat mijns inziens "ingezoomde" beeld.
Is dit de ontwikkelaars instelling 'kleinste breedte'?
Welke DPI instelling gebruik je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinno86
Exocet schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:38:
[...]

Is dit de ontwikkelaars instelling 'kleinste breedte'?
Welke DPI instelling gebruik je?
Zit in het normale instellingen menu bij 7.0.

Instellingen > weergave > weergavegrootte

En dan heb ik em op "Klein"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
vinno86 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:44:
[...]

Wauw, wat een verbetering. Ook gelijk een kolom extra ruimte op het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
vinno86 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:44:
[...]

Ik heb um nu ook op Klein staan. Eerste indruk is dat ik nog even moet wennen. Het is wel fijn gelijk een stuk meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik gebruik een Orzly pro-fit 2.5D
Deze bedekt de gehele voorzijde van de telefoon.
Bevalt erg goed.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Oxellaar schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 23:35:
[...]

Ik gebruik een Orzly pro-fit 2.5D
Deze bedekt de gehele voorzijde van de telefoon.
Bevalt erg goed.
Lees hier ook wel negatieve dingen over:
https://forums.oneplus.ne...lass-on-op3.452825/page-4
niet goed plakken en kan breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik krijg op de een of andere manier dat gedoe met meldingen en popups niet echt helder, c.q. aan de praat.
Om te beginnen: ondanks dat ik bij Whatsapp "geen popup" heb geselecteerd, krijg ik gewoon ALTIJD een popup. Wat wel werkt is "bij scherm uit" of "bij scherm aan" maar ik wil gewoon niets. Dat lukt niet.

Als ik dan bij System UI Tuner de beheeropties voor meldingen aanzet, krijg ik een overzicht van wat de verschillende niveau's allemaal wel en niet doen.
Ga ik dan echter naar Meldingen, en kies een app (b.v. agenda app) dan staat daar een grote groene "A" bij "Belang" met een soort schuifregelaartje. Ik kan echter op geen enkele manier dat aanpassen. Onder de "A" staat "De app bepaalt het belang van elke melding".
Snap ik het nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 07:54:
[...]

Lees hier ook wel negatieve dingen over:
https://forums.oneplus.ne...lass-on-op3.452825/page-4
niet goed plakken en kan breken.
Klopt, maar daar en in mijn bericht lees je weer positieve dingen. Dus ja, wat is nu de waarheid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
GurbY{nl} schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 07:57:
Ik krijg op de een of andere manier dat gedoe met meldingen en popups niet echt helder, c.q. aan de praat.
Om te beginnen: ondanks dat ik bij Whatsapp "geen popup" heb geselecteerd, krijg ik gewoon ALTIJD een popup. Wat wel werkt is "bij scherm uit" of "bij scherm aan" maar ik wil gewoon niets. Dat lukt niet.

Als ik dan bij System UI Tuner de beheeropties voor meldingen aanzet, krijg ik een overzicht van wat de verschillende niveau's allemaal wel en niet doen.
Ga ik dan echter naar Meldingen, en kies een app (b.v. agenda app) dan staat daar een grote groene "A" bij "Belang" met een soort schuifregelaartje. Ik kan echter op geen enkele manier dat aanpassen. Onder de "A" staat "De app bepaalt het belang van elke melding".
Snap ik het nog?
Je bent er bijna! Je moet even op de A klikken en dan kan je het schuifje zelf regelen, overigens staat het, wanneer je op de A klikt, automatisch op stand 3. Dat is de goede stand als je geen popup/peak notificaties wilt hebben van de betreffende app :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salamanderr
  • Laatst online: 27-08 11:32
Na vele tempered glass screenprotectors te hebben gebruikt (JustInCase, Nillkin, Tudia) ben ik toch gegaan voor de screenprotector van Orzly.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
in dit topic staat meer over screenprotectors:
[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic

Hier ook de orzly prima ding, liever dat die breekt dan m'n scherm ;)

Ik moet bij Nougat trouwens echt wennen aan die notificaties, zijn groot en wit. dat terwijl ik nagenoeg alles donker heb staan. Hopelijk is dat snel aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
cypher21 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:29:
in dit topic staat meer over screenprotectors:
[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic

Hier ook de orzly prima ding, liever dat die breekt dan m'n scherm ;)

Ik moet bij Nougat trouwens echt wennen aan die notificaties, zijn groot en wit. dat terwijl ik nagenoeg alles donker heb staan. Hopelijk is dat snel aan te passen.
Halen jullie dan eerst de al aanwezige screenprotector weg? ( ik neem aan van wel) vraag is vooral of dat makkelijk te doen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
melantrix schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Halen jullie dan eerst de al aanwezige screenprotector weg? ( ik neem aan van wel) vraag is vooral of dat makkelijk te doen is?
Ja zeker haal je de oude eraf.

En makkelijk.... Ja als je van uitdaging houdt is het makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
melantrix schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:40:
[...]

Is er zo af te halen, dat standaard plastic ding is echt afschuwelijk. Liefst heb ik er helemaal niets op zitten maar dat heeft me al twee keer een nieuw scherm gekost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Dank, ik zal er eens naar kijken. Heb nog nooit echt behoefte gehad aan zo'n protector, maar een kras kan er zo opzitten inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

melantrix schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 08:48:
[...]

Je bent er bijna! Je moet even op de A klikken en dan kan je het schuifje zelf regelen, overigens staat het, wanneer je op de A klikt, automatisch op stand 3. Dat is de goede stand als je geen popup/peak notificaties wilt hebben van de betreffende app :)
I

AM

SO

STUPID

.... tnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
melantrix schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 09:49:
Dank, ik zal er eens naar kijken. Heb nog nooit echt behoefte gehad aan zo'n protector, maar een kras kan er zo opzitten inderdaad..
Heb ondertussen al een aantal krasjes op de screenprotector zitten, geen idee hoe dat nou gekomen is. Dus maar vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhp
  • Laatst online: 13-09 02:12
lordfragger schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:42:
[...]

Ik heb hem nog maar pas, dus nog geen echte werkdag mee gedaan maar voor mij is het een serieuze verbetering ten opzichte van de OPX. Daar had ik het moeilijk mee om het 24u vol te houden zonder bij te laden, dat is met de 3T geen probleem meer.

Ik heb geen ervaring met de one of de S7 dus ik kan ze niet direct vergelijken, maar voor mij is de batterijduur absoluut niet slecht.
Ik kan nu een nieuwe S7 Edge krijgen voor de zelfde prijs als de 3T (450)... De batterij, camera scherm op de S7E is beter maar gebruik al jaren stock Android..

Twijfel twijfel hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Iemand een idee wanneer de reguliere gebruiker Nougat update krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
crimedevil schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:42:
Dat was toch al bekend. Namelijk NU... wordt uitgerold in fases

Dus rustig wachten op de OTA of sideloaden als je ongeduldig bent. (of VPN gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
crimedevil schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:42:
Waarschijnlijk wel binnen enkele dagen. Als je niet kunt wachten:
Google Play: Opera Free VPN - Unlimited VPN
zet de VPN op Canada bijvoorbeeld en controleer op updates.
Zodra de update te zien is, kun je de VPN weer uitzetten (en eventueel de app weer verwijderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Een aanpassing waar ik niet zo blij mee ben sinds Nougat:
Klikken op de toggle voor data schakelt deze niet meer automatisch aan of uit, maar gaat dan naar mobiele gegevens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Exocet schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:53:
Een aanpassing waar ik niet zo blij mee ben sinds Nougat:
Klikken op de toggle voor data schakelt deze niet meer automatisch aan of uit, maar gaat dan naar mobiele gegevens..
Gelijk ff gekeken, ik vind het juist wel handig, kan je snel zien hoeveel mb's je nog hebt. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
vinno86 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 13:00:
[...]

Gelijk ff gekeken, ik vind het juist wel handig, kan je snel zien hoeveel mb's je nog hebt. oOo
idem!
Tikte voorheen die toggle nog wel eens aan en snapte niet waarom m'n internet niet werkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
Zit ook op Nougat inmiddels, werkt prima. Zag bij Settings - Developer options - Running services dat ik bijvoorbeeld instagram niet kan uitschakelen. Wanneer ik hem uitschakel is die binnen een seconde weer terug, hebben jullie dit ook? Keek nog even bij de app zelf bij Notifications wat ik hier aan heb staan maar dan loopt de app per direct vast..
Overigens zijn Facebook en Messenger ook hardnekkig zeg, moet eigenlijk serieus eens kappen met de Facebook app.

[ Voor 13% gewijzigd door Bart-k op 04-01-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 15:05
Iemand van jullie volgend probleem met Android 7 tegengekomen:
Bij het bellen dat de overlay (Waar je speaker kunt activeren, ophangen, ...) weg is.
In de notificaties staat ook niet het gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Bart-k schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:21:
Zit ook op Nougat inmiddels, werkt prima. Zag bij Settings - Developer options - Running services dat ik bijvoorbeeld instagram niet kan uitschakelen. Wanneer ik hem uitschakel is die binnen een seconde weer terug, hebben jullie dit ook? Keek nog even bij de app zelf bij Notifications wat ik hier aan heb staan maar dan loopt de app per direct vast..
Overigens zijn Facebook en Messenger ook hardnekkig zeg, moet eigenlijk serieus eens kappen met de Facebook app.
Facebook is zo'n beetje de grootste troep die je op je telefoon kan installeren..

Je bent beter af met een 3rd party app of gewoon de mobiele site, maarja die keuze mag iedereen gelukkig zelf maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
vinno86 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Facebook is zo'n beetje de grootste troep die je op je telefoon kan installeren..

Je bent beter af met een 3rd party app of gewoon de mobiele site, maarja die keuze mag iedereen gelukkig zelf maken. :)
Noem eens een alternatieve 3rd party app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadeddy
  • Laatst online: 20-04 17:02
We kan mij vertellen of de 3T ook in Duitsland goed bereik heeft. Of beter gevraagd hoe wordt ik wijs uit de frequenties en waar deze in Europe gebruikt worden door in mijn geval T-Mobile. Dit omdat deze 3T me wel heel erg aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
crimedevil schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:54:
[...]

Noem eens een alternatieve 3rd party app?
Swipe en Metal bijvoorbeeld, en er zijn er nog veel meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Kadeddy schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:29:
We kan mij vertellen of de 3T ook in Duitsland goed bereik heeft. Of beter gevraagd hoe wordt ik wijs uit de frequenties en waar deze in Europe gebruikt worden door in mijn geval T-Mobile. Dit omdat deze 3T me wel heel erg aanspreekt.
op3t:
800MHz, 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz , 2600MHz
duitsland:
800, 1800, 2600
dus ja, en de volgende x ook even op zijn minst een poging doen om het zelf te zoeken via google

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
vinno86 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:40:
[...]

Swipe en Metal bijvoorbeeld, en er zijn er nog veel meer :P
Thanks, ik ga Swipe proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Laatst online: 04-02 22:21
crimedevil schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:50:
[...]

Thanks, ik ga Swipe proberen.
Inderdaad goeie tip, wist ook niet van het bestaan af. Heb het geinstalleerd en werkt in het eerste opzicht prima! Alleen als je bijvoorbeeld een profiel/foto wilt bekijken van iemand is deze vrij klein. Heb facebook en die **** messenger verwijderd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Ik ben aant twijfelen een oneplus 3T te kopen omdat de gsm nogal aan de grootte kant is. (Vind ik persoonlijk).

Wie heeft hier ook over getwijfeld, en toch de stap gezet? En hoe valt het jullie mee zo een grote gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 17:47
Twijfel tussen een OP3T (OnePlus 3T) en een SS7 (Samsung S7 non edge).

Las op XDA paar opmerkingen over het GPS ontvangst van de OP3T. Kan iemand die dit toestel heeft even wat feedback geven. Ik hecht nogal belang aan een goed GPS ontvangst, niet als GPS in de Auto vervanger, maar in het buitenland op reis (waar ik geen dataverbinding heb dus geen aGPS) of ergens tevoet, met de fiets ben. Mijn Nexus 4 heeft het daar heel moeilijk mee en dat is best wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
benep schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:57:
Ik ben aant twijfelen een oneplus 3T te kopen omdat de gsm nogal aan de grootte kant is. (Vind ik persoonlijk).

Wie heeft hier ook over getwijfeld, en toch de stap gezet? En hoe valt het jullie mee zo een grote gsm?
Dat is echt persoonlijk, misschien kan je beter even naar een telefoonwinkel gaan en een 5,5 inch telefoon van ongeveer dezelfde maat beetpakken en bekijken.

Ik vind deze maat juist perfect en vond mijn Nexus 5X wat aan de kleine kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat is een kwestie van gewenning. Een paar jaar terug had ik een HTC Desire (3,7 inch), die werd opgevolgd door een Sony Xperia P (4") en later een LG Nexus 5 (4,95"). De OP3T is dan weer iets groter, maar het went.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

whoei na jaren iPhone (3, 4, 5) en een beetje teleurgesteld te zijn in de 6 en 7 heb ik net een oneplus 3t besteld. Komt 12 januari binnen dus de levertijden beginnen een beetje terug te lopen. Ik heb er zin in!

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 12:46
Het enige wat me eigenlijk ook tegenhoudt is de grootte van de telefoon. Voor de rest lijkt het me een geweldige telefoon eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Pinocan1980 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:21:
Het enige wat me eigenlijk ook tegenhoudt is de grootte van de telefoon. Voor de rest lijkt het me een geweldige telefoon eigenlijk.
Zo denk ik er ook over.. moeilijke beslissing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnRGS
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik kwam van een 4S voordat ik naar 5X en daarna OP3 ging. Huiverde enorm en vond mezelf altijd geen type voor zo'n groot "onding". Kom er helemaal van terug en vind het heerlijk. Past makkelijk in mijn broekzak (draag altijd slim fit) en lekker makkelijk typen. Ik zie mezelf niet snel terug gaan naar iets kleiners en blijf nog een tijd bij mijn OP3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Pinocan1980 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:21:
benep schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:31:
[...]

Zo denk ik er ook over.. moeilijke beslissing
Loop naar een plaatselijke Media Markt en pak een iPhone 7+ of een Galaxy S7 Edge vast, daar kun je de OnePlus 3(T) mee vergelijken qua afmetingen en schermdiagonaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
Alex) schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 22:41:
[...]

[...]

Loop naar een plaatselijke Media Markt en pak een iPhone 7+ of een Galaxy S7 Edge vast, daar kun je de OnePlus 3(T) mee vergelijken qua afmetingen en schermdiagonaal.
Ik heb de S7 edge al gehad :) In het begin vond ik de grootte niet zo erg, maar na een tijdje begon ik met toch te irriteren aan de grootte en Touchwiz. De IPhone 7+ is nog eens een stuk groter dan de OP3.

Toch bedankt voor je advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 09:53
Ik kon de OP3T niet met 1 hand bedienen, ook de achterkan was veels te glad waardoor uit je hand viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinocan1980
Samplex schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:16:
Ik kon de OP3T niet met 1 hand bedienen, ook de achterkan was veels te glad waardoor uit je hand viel.
Een D-brand skin of ander merk skin is ideaal voor meer grip. Ik heb ook een skin gebruikt op mijn htc 10 en het werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
.

[ Voor 99% gewijzigd door crimedevil op 05-01-2017 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Pinocan1980 schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 23:08:
[...]

Ik heb de S7 edge heb ik al gehad :) In het begin vond ik de grootte niet zo erg, maar na een tijdje begon ik met toch te irriteren aan de grootte en Touchwiz. De IPhone 7+ is nog eens een stuk groter dan de OP3.

Toch bedankt voor je advies
Over TouchWiz-achtige taferelen hoef je je geen zorgen te maken, OxygenOS voelt erg 'stock Android' aan. OnePlus heeft her en der wel wat getweakt of aangepast, maar dat zijn eerder nuttige toevoegingen (zoals een "sluit alles"-knopje) en niet echt reskins zoals Samsung dat doet.

Ik maak dan nog wel gebruik van de Google Now Launcher, en niet van de standaard meegeleverde shelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadeddy
  • Laatst online: 20-04 17:02
Prulleman schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 15:50:
[...]

op3t:
800MHz, 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz , 2600MHz
duitsland:
800, 1800, 2600
dus ja, en de volgende x ook even op zijn minst een poging doen om het zelf te zoeken via google
Nu ik weet dat ik dat "LTE networks" de gebruikte manier is zal ik dat zeker doen.

Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Ik heb zelf sinds kort een OnePlus 3T. Gisteren geupdate naar 7.0 in de hoop dat het probleem hiermee opgelost is.
Bij mijn Renault auto probeer ik via bluetooth mijn smartphone te verbinden. Bij Renault noemt dit systeem R-Link.
Nu kan de gsm (moeizaam) verbinden hiermee en perfect de audio afspelen.
Maar het probleem zit in het verbinden met de telefonie. De GSM wordt hier na 2 seconden al buitengesmeten. Iemand die ongeveer hetzelfde kent? Renault garage zei dat hun hetzelfde probleem ook hebben gehad bij Samsung S7 en dat dit maanden heeft geduurd..

Voor de rest, prachtgsm^^ misschien gewoon een andere auto leasen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 15:36
Kan mij iemand iets vertellen over de camera?
Op de website van de fabrikant staat dat je de sluitertijd kan aanpassen.
Is dat zo dat als je de sluitertijd wijzigt, de diafragma en ISO waarde meteen (automatisch) zich aanpassen aan je nieuwe sluitertijd instelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Wenzel schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:41:
Kan mij iemand iets vertellen over de camera?
Op de website van de fabrikant staat dat je de sluitertijd kan aanpassen.
Is dat zo dat als je de sluitertijd wijzigt, de diafragma en ISO waarde meteen (automatisch) zich aanpassen aan je nieuwe sluitertijd instelling?
Dat hangt er maar even van af. Als jij in het menu waarin je handmatig alles kunt instellen, ISO en diafragma op "auto" laat staan, dan ja, dan past zich dat aan. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacockSR4
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2021
bottom line schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 10:40:
Ik heb zelf sinds kort een OnePlus 3T. Gisteren geupdate naar 7.0 in de hoop dat het probleem hiermee opgelost is.
Bij mijn Renault auto probeer ik via bluetooth mijn smartphone te verbinden. Bij Renault noemt dit systeem R-Link.
Nu kan de gsm (moeizaam) verbinden hiermee en perfect de audio afspelen.
Maar het probleem zit in het verbinden met de telefonie. De GSM wordt hier na 2 seconden al buitengesmeten. Iemand die ongeveer hetzelfde kent? Renault garage zei dat hun hetzelfde probleem ook hebben gehad bij Samsung S7 en dat dit maanden heeft geduurd..

Voor de rest, prachtgsm^^ misschien gewoon een andere auto leasen dan
Ik heb het met mijn renault en Sony Xperia Z2 ook gehad dat die snel de verbinding verbrak. Als ik vervolgens nog een keer verbond dan pakte hij em veilloos, werkt opnieuw verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

EWK schreef op zondag 1 januari 2017 @ 21:19:
[...]

Update, het is gelukt.
Ik had de verkeerde versie van supersu.
En bij booten ben je nu ook die DM-Verity error message kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
PeacockSR4 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 14:48:
[...]

Ik heb het met mijn renault en Sony Xperia Z2 ook gehad dat die snel de verbinding verbrak. Als ik vervolgens nog een keer verbond dan pakte hij em veilloos, werkt opnieuw verbinden?
Opnieuw verbinden is geen oplossing. Hij blijft trouwens continu verbonden om muziek te streamen, maar voor telefonie lukt de verbinding maken nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

GurbY{nl} schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 15:06:
[...]

En bij booten ben je nu ook die DM-Verity error message kwijt?
Nee, DM-Verify error vindt mij lief <3

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Laatst online: 07-05 13:54
verkeerde topic.

[ Voor 92% gewijzigd door Fantasio7 op 06-01-2017 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reistier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 22:01
Ben ik de enige die nog geen update naar android 7.0 aangeboden heb gekregen? Mijn 3T draaid nog steeds op android 6.0.1 en er zijn ook nog geen updates beschikbaar volgens het menu systeemupdates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertvw1
  • Laatst online: 23:15
reistier schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:30:
Ben ik de enige die nog geen update naar android 7.0 aangeboden heb gekregen? Mijn 3T draaid nog steeds op android 6.0.1 en er zijn ook nog geen updates beschikbaar volgens het menu systeemupdates.
Exocet schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 12:50:
[...]

Waarschijnlijk wel binnen enkele dagen. Als je niet kunt wachten:
Google Play: Opera Free VPN - Unlimited VPN
zet de VPN op Canada bijvoorbeeld en controleer op updates.
Zodra de update te zien is, kun je de VPN weer uitzetten (en eventueel de app weer verwijderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
De soft gold variant is beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMute
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
reistier schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 09:30:
Opera VPN op Duitsland zetten en eens opnieuw checken ;)

EDIT: woops, te laat, reactie hierboven niet gezien

[ Voor 6% gewijzigd door MrMute op 06-01-2017 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nu een paar dagen mijn OnePlus in gebruik!
Wat een fijn en snel apparaat zeg! _/-\o_

Ik ben erg tevreden over de camera, komend vanaf een Xperia Z1 :)

waar ik alleen nog niet achter kom;
- de Klok widget is 3x3? Kan deze niet 3x1? Nu een hoop ruimte onder, welke niet benut kan worden.
- De "Home" knop gaat naar Google bij ingedrukt houden. Kun je hier ook iets anders achter hangen?
Pagina: 1 ... 12 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem