Ik heb vanmiddag reactie gekregen van Stedin op de mail die ik gisteren heb verstuurd.
"Hartelijk dank voor uw bericht. In deze e-mail leest u belangrijke informatie over uw aansluiting.
U verwijst naar artikel 4.1.2.5 van de Aansluit- en Transportcode Gas RNB
Dit artikel is niet van toepassing daar dit artikel bestemd is voor Kwaliteit van dienstverlening.
Dit artikel is bindend op het moment dat u opdracht geeft toe, en daarmee akkoord gaat met de bijkomende voorwaarden van een dergelijke afspraak.
U heeft nadrukkellijk aangegeven hier niet in zijn volledigheid aan te willen meewerken.
Gedwongen afsluiting in verband met het ontbreken van een (verplichte) leveringsovereenkomst op een actieve aansluiting hoeft niet van tevoren aangekondigd te worden en is daarom ook niet op afspraak.
We hebben u op de hoogte gesteld dat onze monteur gedwongen zal komen afsluiten en hebben u daarmee al meer dan voldoende geinformeerd.
We zullen niet meer in gaan op verdere mailwisseling mits deze nieuwe informatie/ verzoeken bevat.
Hierbij sluiten we deze mailwisseling
U heeft een duidelijke uiteenzetting gekregen van de situatie en en verwijzen naar artikelnummers welke niet op uw situatie van toepassing zijn.
Neem voor vragen gerust contact met ons op
Misschien vindt u uw antwoord al op
www.stedin.net/afsluiting. Is uw vraag daarmee niet beantwoord?
Dan kunt u contact met ons opnemen via telefoon 010-890 97 66.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Contractloos
Stedin Netbeheer B.V."
Voor mij eindigt hier de dialoog met Stedin en ik wacht af wat er nu gaat gebeuren.
Ik heb zojuist een melding ingediend bij de ACM/consuWijzer met de strekking dat ik onterecht dreigementen ontvang van een netbeheerder. Tevens heb ik ze verwezen naar dit Tweakers forum voor meer informatie en lotgenoten. Helaas had ik slechts 350 woorden om e.e.a. op te tekenen.