Gaskookplaat is vanochtend vervangen door een inductiekookplaat, dat was de laatste stap om het gas vaarwel te kunnen zeggen. Stroom lag er wel al maar in het composiet aanrechtblad moest nog nog even een groter gat gemaakt worden.
Vanochtend Eneco gebeld om mijn gascontract te beëindigen
Eerst zei de medewerker enkele malen "dat kan niet" maar na aandringen kwam er uit "u kan dan voor hoge kosten komen te staan, want Stedin", "verzegelen", etc.
Ik heb aangegeven dat ik dit begrijp, dat dit voor mijn risico komt en alsnog graag m'n contract wil beëindigen.
Het bleek te kunnen, per vandaag opgezegd, wordt nog 1x afgeschreven maar dat komt wel weer goed op de eindafrekening.
Nu is het rustig afwachten wat komen gaat.
edit: mail is ook binnen:
Vanochtend Eneco gebeld om mijn gascontract te beëindigen
Eerst zei de medewerker enkele malen "dat kan niet" maar na aandringen kwam er uit "u kan dan voor hoge kosten komen te staan, want Stedin", "verzegelen", etc.
Ik heb aangegeven dat ik dit begrijp, dat dit voor mijn risico komt en alsnog graag m'n contract wil beëindigen.
Het bleek te kunnen, per vandaag opgezegd, wordt nog 1x afgeschreven maar dat komt wel weer goed op de eindafrekening.
Nu is het rustig afwachten wat komen gaat.
edit: mail is ook binnen:
Beste mevrouw, heer, BlueTooth76
Bevestiging afmelding slimme meter
Bedankt voor het doorgeven van uw afmelding voor het adres X, te Y. We stoppen de levering per 17 december 2018.
Slimme meter en eindnota
U heeft een slimme meter. Op 17 december 2018 worden de meterstanden automatisch uitgelezen. Nadat we de meterstanden hebben verwerkt, sturen wij u, binnen 4 tot 6 weken, de eindnota.
U kunt in de tussenliggende periode nog termijnnota's ontvangen. Deze betaalt u zoals u gewend bent. U ziet dit terug op uw eindnota.
Mijn Eneco
Na de datum waarop u de sleutel van uw oude woning inlevert, kunt u niet meer de gegevens van uw oude woning inzien op Mijn Eneco.
Met vriendelijke groet,
naam medewerker
[ Voor 39% gewijzigd door BlueTooth76 op 17-12-2018 12:39 ]
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen