@Stemma Garantie buitenland is garantie in het buitenland claimen. Daikin Nederland doet iig niets voor je als je hem in het buitenland haalt en een monteur die hem alleen bij je hangt gaat dat waarschijnlijk niet voor je regelen.
Wifi vind ik van Daikin top. Afstandsbedieningen wat zijn dat?
Gebruik alleen de app en tevens zit hij bij mij in Domoticz. Ik kan hem dus ook buitenshuis schakelen als ik dat wil via server van Daikin maar ik doe dat indien noodzakelijk via Domoticz. Ben geen fan van servers van derden ivm privacy, maar dat is persoonlijk. Tevens kan je verbruik zien en makkelijk timers instellen via app.
Ik heb boven ook op een multi en beneden op een single. Kwam met de config ook beter uit. Net als jij heb ik 60 m2 en heb een 4,2 en boven een 2,5 eerste verdieping en 2,0 op zolder. Als boven aangaat gaan ze toch gelijk aan (voornamelijk koelen).
Wifi vind ik van Daikin top. Afstandsbedieningen wat zijn dat?
Ik heb boven ook op een multi en beneden op een single. Kwam met de config ook beter uit. Net als jij heb ik 60 m2 en heb een 4,2 en boven een 2,5 eerste verdieping en 2,0 op zolder. Als boven aangaat gaan ze toch gelijk aan (voornamelijk koelen).
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2020 17:36 ]