Wat onderhoudskosten is een apartement met actieve VVE wel heel prettig. Onze huidige woning (die ik waarschijnlijk eind van de maand in de verkoop zet) heeft bv 100 euro VVE-bijdrage per maand. Maar daarvan is er wel een gedegen meerjarenplan opgezet. Dakrenovatie, schilderwerken zijn natuurlijk standaard.
Maar het feit dat we ook rioolservice hebben en meerdere onderhoudsbedrijven die we kunnen optrommelen bij problemen is heel fijn. Dat ga ik wel missen in het nieuwe huis.
We laten nog een verkoopmakelaar komen voor een offerte voor de verkoop.
We zouden in eerste instantie de aankoopmakelaar ook willen inzetten als verkoopmakelaar, maar we willen toch even kijken wat de anderen zullen vragen.
Aan de andere kant, elke makelaar die je binnen laat voor een peiling kan uiteindelijk de aankoopmakelaar zijn van jouw toekomstige koper. Als die weet wat jouw uiterste prijs is...
Wat vinden jullie daar eigenlijk van?
Maar het feit dat we ook rioolservice hebben en meerdere onderhoudsbedrijven die we kunnen optrommelen bij problemen is heel fijn. Dat ga ik wel missen in het nieuwe huis.
We laten nog een verkoopmakelaar komen voor een offerte voor de verkoop.
We zouden in eerste instantie de aankoopmakelaar ook willen inzetten als verkoopmakelaar, maar we willen toch even kijken wat de anderen zullen vragen.
Aan de andere kant, elke makelaar die je binnen laat voor een peiling kan uiteindelijk de aankoopmakelaar zijn van jouw toekomstige koper. Als die weet wat jouw uiterste prijs is...
Wat vinden jullie daar eigenlijk van?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp