Ja dan zal het in de binnenstad wel moeilijk worden. Zijn omringende dorpen dan nog een optie. Je kijkt in Dordrecht maar als je bijvoorbeeld
in Strijen gaat kijken zijn er ook mogelijkheden.
(ik zeg toevallig Strijen omdat ik net wat van een collega daar langs zag komen maar ik bedoel meer ieder willekeurig dorp)
Moet op zich niet zo moeilijk zijn. Op Funda kan je zoeken op bouwgrond. Ik ken natuurlijk alleen m'n eigen gebied maar er zijn best veel gemeenten die daar duidelijk over zijn op hun website. In Den Haag kan je bijvoorbeeld
hier kijken.
Ik wil wel zeggen, weet waar je aan begint, genoeg die zelf bouwen onderschatten
Ik zie overigens wel vaker dat men, voornamelijk in een wat hogere prijsklasse bestaande bouw kiest alleen maar voor het perceel om vervolgens de woning deels of helemaal te slopen en nieuw te bouwen. M'n ouders wonen in het Molenlaankwartier in Rotterdam Hillergersberg en dan hou ik het daar ook af en toe in de gaten en ook daar zie ik dit regelmatig gebeuren.
Edit:
Het kan ook geen kwaad om buiten je comfort zone te gaan, zeker in deze tijd. Ik ging eind 2015 op zoek naar een appartement in Scheveningen met minimaal 2 eigen parkeerplaatsen en uitzicht op de duinen en kocht uiteindelijk een 2 onder 1 kapper in Nootdorp met een oprit voor twee auto's.
[
Voor 8% gewijzigd door
Kju op 08-02-2017 12:18
]