Toen ik mijn huis kocht, hadden we een definitieve datum (laatst mogelijk) en als het eerder kon, was het meegenomen. Uiteindelijk moesten de vorige bewoners 6 maanden ergens anders huren. Het had mijn persoonlijk niet uitgemaakt, maar ik wilde geen gezeik met de hypotheek hebben.beyazz06 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:56:
Hoe gaan jullie om met een overdracht datum die pas definitief wordt wanneer de verkopers hun nieuwbouw hebben opgeleverd gekregen?
Prognose in april was eind juli/begin augustus, medio juli gingen we maar vragen of er al wat duidelijk was, toen werd ons verteld dat het verschoven was naar begin september.
Begin september is inmiddels in zicht, echter nog niets vernomen.
Nu heb ik dus zo iets van, wil niet blijven vragen.. maar aan de andere kant communiceren de verkopers werkelijk niets vanzelf, moet alles "eruit trekken"..
Ook met deze constructie, ALS ik het later zou doen, dan had ik een flinke stok achter de deur, dat de verkopende partij ook met geld over de brug moet komen (anders heb ik alleen kosten, doordat ik langer moest huren).
[ Voor 10% gewijzigd door UTMachine op 28-08-2022 12:49 ]