Weet niet of ik jouw vraag helemaal kan plaatsen? Zou kunnen dat laatste stuk van comment ontschoten was maar naast dat ik zonder tussen het huisafval tussendoor te spitten geen idee heb wat er nog meer in is beland (ik ben echt beroemdste niet als op schappelijke manier is wat troep af te handelen) ben ik er eerlijk gezegd meer huiverig voor dat als ik de kliko's zo aan de weg zou zetten ik zelf risico loop op boete met afval regels hier in de gemeente.Sport_Life schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 00:58:
[...]
Wat is er dan verborgen aan ?
Het is niet heel netjes.. (al waren wij ook vergeten de kliko te legen..), maar om nou meteen je hakken in 't zand te zetten?!
Ben benieuwd (makelaar spreek ik maandag pas) hoe andere kopende Tweakers met onverwachtse verrassing zoals deze om is gegaan. Bij voorkeur zou ik met factuur zwaaien willen voorkomen, heb het eerst even bij de makelaar neergelegd en hoop dat dit de juiste ingeving was. Ik ken de beste mensen niet ken en eerlijk gezegd na hun eerste (nouja 3 stuks) visitekaartje leek mij direct contact niet echt veel op te gaan lossen.kx22 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:25:
[...]
Mag je best wat van laten weten.
Ik snap best dat de oude eigenaren nog wel wat willen weggooien bij het verhuizen, maar om dan alle vuilnisbakken vol te pleuren met dingen die niet in de juiste bakken horen....Dat is asociaal.
Laat ze maar weten dat jij een container gaat huren en dat zij dit mogen betalen.
6 kuub is al gauw 500 euro. Kijken of ze niet zelf willen afhalen!
Aso's
In ieder geval een les om bij controle ook echt even alles te checken ook in de steeg kliko's in sommige gevallen.