Ik krijg Nieuw-Sloten er thuis helaas niet doorheen. Fietsafstand tot 'leuke terrasjes/gezelligheid' is helaas een criterium. Anders had ik inmiddels al in een mooie, ruime, moderne en betaalbare eensgezinswoning gezeten in plaats van dat ik aan het kijken ben naar verouderde, krappe te dure appartementen die ik ook nog moet gaan verbouwen.naitsoezn schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:07:
[...]
Niets mis met Nieuw-west trouwens... Moet er alleen niet gaan wonen met verwachtingen alsof je in de 'betere' wijken woont. Maar voor drie ton zou ik eerlijk gezegd liever kijken naar een eengezinswoning in Nieuw-Sloten of de Aker.

Zolang je niet al teveel tijd door hoeft te brengen buiten op straat is het er prima wonen. Woon zelf naast de sloterplas, en met het osdorpplein op loopafstand is het er desondanks lekker rustig. 200 meter verderop is het echter al (relatieve) rotzooi..DarkFlow schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:11:
[...]
Mijn werk is vlakbij station Sloterdijk, dus dan is Nieuw-West wat mij betreft een prima alternatief. Het verschilt zowat per straat of je er moet willen wonen, maar met goed zoeken zijn er best wel leuke plekjes te vinden heb ik gemerkt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything