Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:36
marcellux schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:19:
[...]

Ik heb altijd begrepen dat 4G alleen voor internet is en je altijd belt via 3G
Niet met voLTE..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik melde eerder dat ik het idee had alsof de onbedoelde aanrakingen op de rand sinds 7.0 erger leken. Ik ben daar even verder in gedoken want het stoorde mij behoorlijk

Het bleek dat ik dat te enthousiast was met het uitschakelen binnen EZ Disabler.

Ik had daar alle functies van het edge panel uitgezet (Edge people. Edge widgets, enz) maar ook "Edge screen". Zover ik nu kan testen is dit appje nodig om OA onbedoelde aanrakingen tegen te gaan. Ik heb de app weer ingeschakeld en sinds dien geen on bedoelde aanrakingen meer gehad, zelfs niet als ik het probeer te forceren.

Dus mochten er meer mensen tegenaan lopen. Begin daar met zoeken :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

Martinspire

Awesomeness

Maar als ik het goed begrijp heb je dat met Vodafone sowieso al nooit gehad. En moet je, als je dus Vodafone hebt, je 4g uitzetten omdat je anders niet kunt bellen? KPN zit safe, maar andere providers mogelijk niet?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mijn S7 heeft de optie om volte aan of uit te zetten.

Wel op marshmallow. En is een unbranded toestel voorlopig op Tele2.

[ Voor 24% gewijzigd door GAIAjohan op 25-01-2017 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:43:
[...]

Maar als ik het goed begrijp heb je dat met Vodafone sowieso al nooit gehad. En moet je, als je dus Vodafone hebt, je 4g uitzetten omdat je anders niet kunt bellen? KPN zit safe, maar andere providers mogelijk niet?
Vodafone schakeld automatisch terug naar 3Gnetwerk. Ik heb mijn 4G verbinding gewoon aanstaan en kan gewoon bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:16
pappaleone schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 01:51:
[...]

Vodafone schakeld automatisch terug naar 3Gnetwerk. Ik heb mijn 4G verbinding gewoon aanstaan en kan gewoon bellen.
Bij 6.01 werkte de schakeling tussen 4G en 3G prima. Nu met 7.0 werkt het niet en moet ik wachten op de juiste csc. Bij 6.01 had ik ook een volte instelling. Die is nu ook weg..

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Heeft van alle netwerken niet alleen Vodafone geen volte?

Dus dat het een probleem is dat alleen Vodafone heeft (van de grote 4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
GAIAjohan schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:27:
Heeft van alle netwerken niet alleen Vodafone geen volte?

Dus dat het een probleem is dat alleen Vodafone heeft (van de grote 4)
Vodafone heeft zeker wel Volte. https://www.providers.nl/2952/vodafone-start-uitrol-volte/

Ah zie dat 7.0 ook voor Frankrijk uit is. Staat op Sam mobile :) Het komt dichterbij

[ Voor 11% gewijzigd door Erik1805 op 25-01-2017 08:59 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:36:
[...]

Bij 6.01 werkte de schakeling tussen 4G en 3G prima. Nu met 7.0 werkt het niet en moet ik wachten op de juiste csc. Bij 6.01 had ik ook een volte instelling. Die is nu ook weg..
Dus jij hebt Vodafone maar kunt niet (zonder instelling te wijzigen) bellen?
Welke CSC heb je dan?
pappaleone schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 01:51:
[...]

Wel raar dat het dus niet voor iedereen geldt. Welke CSC heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Martinspire schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:09:
[...]
Welke CSC heb je dan?
Ja ik heb Vodafone simonly op een Unbranded S7 Edge

Nee ik moet via instellingen het mobiele netwerk op 3G zetten en dan pas kan ik bellen en gebeld worden. Als ik deze op automatisch zet dan werkt het niet. Ik heb de MM CSC via de bestanden van Henk.

Maar 7.0 werkt echt heel erg goed. En bellen gaat zo ook prima

[ Voor 12% gewijzigd door Erik1805 op 25-01-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:45:
[...]

Ah zie dat 7.0 ook voor Frankrijk uit is. Staat op Sam mobile :) Het komt dichterbij
Daarom....die paar dagen wacht ik nog wel. Handmatig flashen kan natuurlijk ook maar waarom moeite doen als de update any moment kan komen :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:38
Maichel schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:18:
[...]

Daarom....die paar dagen wacht ik nog wel. Handmatig flashen kan natuurlijk ook maar waarom moeite doen als de update any moment kan komen :)
dan hopelijk ook vanuit vodafone NL (ota) :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:09:
[...]
Welke CSC heb je dan?

[...]
Wel raar dat het dus niet voor iedereen geldt. Welke CSC heb je dan?
Ik had hetzelfde probleem als Erik, de CSC was/is de gemodificeerde PHN HOME_CSC die Henk had meegeleverd. Die CSC is van oorsprong de PHN CSC van de laatste bekende Android 6.0.1 (een Nougat PHN CSC is er immers nog niet). Waarschijnlijk heeft die CSC een probleempje met Nougat.

Even voor de duidelijkheid, niet Henk zijn schuld, die heeft er met die gemodificeerde CSC voor gezorgd dat je zonder dataverlies kon flashen. Je kon natuurlijk ook de BTU CSC flashen, waarmee je het probleem niet hebt, maar dan heb je wel weer dataverlies wegens CSC aanpassing.

Eigenlijk is het allang mooi dat we bij dit toestel zo in het rond kunnen kloten met het flashen van firmware. Zoals gesteld ben ik na mijn Nougat uitstapje nu gewoon weer terug bij 6.0.1, wachtende op de officiële OTA release. In tegenstelling tot Erik irriteerde ik me namelijk mateloos aan bovengenoemd probleempje. Als ik (snel) wou internetten instelling veranderen, als ik wou bellen instelling veranderen - niet handig als ik mijn telefoon ook voor werkdoeleinden gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
rodie83 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:50:
[...]

Ik had hetzelfde probleem als Erik, de CSC was/is de gemodificeerde PHN HOME_CSC die Henk had meegeleverd. Die CSC is van oorsprong de PHN CSC van de laatste bekende Android 6.0.1 (een Nougat PHN CSC is er immers nog niet). Waarschijnlijk heeft die CSC een probleempje met Nougat.

Even voor de duidelijkheid, niet Henk zijn schuld, die heeft er met die gemodificeerde CSC voor gezorgd dat je zonder dataverlies kon flashen. Je kon natuurlijk ook de BTU CSC flashen, waarmee je het probleem niet hebt, maar dan heb je wel weer dataverlies wegens CSC aanpassing.

Eigenlijk is het allang mooi dat we bij dit toestel zo in het rond kunnen kloten met het flashen van firmware. Zoals gesteld ben ik na mijn Nougat uitstapje nu gewoon weer terug bij 6.0.1, wachtende op de officiële OTA release. In tegenstelling tot Erik irriteerde ik me namelijk mateloos aan bovengenoemd probleempje. Als ik (snel) wou internetten instelling veranderen, als ik wou bellen instelling veranderen - niet handig als ik mijn telefoon ook voor werkdoeleinden gebruik ;)
Het is inderdaad niet super handig. Gebruik mijn telefoon ook voor werk. Alleen heb ik eigenlijk overal Wifi dus stoor me er niet zo aan. Voor de rest, als de PHN versie komt flash ik die. ben nu heel blij met Nougat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:24

Arfman

Drome!

Donstil schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:10:
Dus mochten er meer mensen tegenaan lopen. Begin daar met zoeken :)
Daarom ben ik ook geen fan van die package disablers. Wat op het eerste oog nutteloos lijkt, blijkt een essentieel proces te zijn waardoor je telefoon aan functionaliteit/gemak inboet.

Ik blijf erbij, als je megabatterij drains hebt, onderzoek waar het echt vandaan komt en ga niet in het wilde weg packages disablen. Buiten het feit dat het bij mij letterlijk geen zier uitmaakte qua standbytijd kun je ook nog andere problemen krijgen. Genoeg verhalen die juist door te disablen een drain kregen omdat een ander proces steeds iets pollde wat gedisabled was.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Arfman schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:03:
[...]

Daarom ben ik ook geen fan van die package disablers. Wat op het eerste oog nutteloos lijkt, blijkt een essentieel proces te zijn waardoor je telefoon aan functionaliteit/gemak inboet.

Ik blijf erbij, als je megabatterij drains hebt, onderzoek waar het echt vandaan komt en ga niet in het wilde weg packages disablen. Buiten het feit dat het bij mij letterlijk geen zier uitmaakte qua standbytijd kun je ook nog andere problemen krijgen. Genoeg verhalen die juist door te disablen een drain kregen omdat een ander proces steeds iets pollde wat gedisabled was.
Klopt, ben er ook geen fan van. Als je bepaalde apps niet wilt, bijv. Excel dan gewoon uitschakelen. Ik merk geen bijna verschil als ik package disabler gebruik of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 09:33
Ik gebruik die disablers ook niet.. Toestel is nooit traag en heb geen last van drains.. nu 9% minder in bijna 3 uur tijd.. (whatsapp web + beetje snapchat..)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:17
Sinds gister ook een S7 Edge, ter vervanging van mn S6 Edge.

Nu heb ik het volgende "probleem": Op mn S6 Edge had ik een mooie live wallpaper, volgens mij een originele van Samsung. die veranderde met het weer mee. Ik weet nog dat ik op mn S6 daar ook flink naar heb moeten zoeken, omdat met de update naar android 6 dat verdwenen was. Toen was het me gelukt om Uiteraard kan ik nu met geen mogelijkheid weer terugvinden hoe ik dat heb gefixed toen :X

Weten jullie toevallig hoe ik dat weer voor elkaar kan krijgen? Of anders misschien een goede alternatieve live wallpaper die met het weer mee veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Raymond schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:54:
Sinds gister ook een S7 Edge, ter vervanging van mn S6 Edge.

Nu heb ik het volgende "probleem": Op mn S6 Edge had ik een mooie live wallpaper, volgens mij een originele van Samsung. die veranderde met het weer mee. Ik weet nog dat ik op mn S6 daar ook flink naar heb moeten zoeken, omdat met de update naar android 6 dat verdwenen was. Toen was het me gelukt om Uiteraard kan ik nu met geen mogelijkheid weer terugvinden hoe ik dat heb gefixed toen :X

Weten jullie toevallig hoe ik dat weer voor elkaar kan krijgen? Of anders misschien een goede alternatieve live wallpaper die met het weer mee veranderd?
Als het een Samsung wallpaper is zou ik eens zoeken in de Galaxy Store. Daar stelt Samsung volgens mij alles wel beschikbaar wat ze ooit hebben uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 14:35
yinx84 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:59:
[...]

Als het een Samsung wallpaper is zou ik eens zoeken in de Galaxy Store. Daar stelt Samsung volgens mij alles wel beschikbaar wat ze ooit hebben uitgebracht.
En kun je ons een update geven, ik ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
ik had echt een groot probleem met mijn S7 Edge. Iedere keer als hij van de draadloze snellader komt loopt hij vast en was het toestel pas na diverse knopdrukken weer bedrijfsklaar. Vanmorgen lukte echt helemaal niets meer ( ook na cache reset en factory reset ) en ben ik terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Ik krijg van hem een nieuwe die ze een dezer dagen komen omruilen. Maar ik heb de neus vol van Samsung en Android. Wil graag weer terug naar Apple

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
marcellux schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:36:
ik had echt een groot probleem met mijn S7 Edge. Iedere keer als hij van de draadloze snellader komt loopt hij vast en was het toestel pas na diverse knopdrukken weer bedrijfsklaar. Vanmorgen lukte echt helemaal niets meer ( ook na cache reset en factory reset ) en ben ik terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb. Ik krijg van hem een nieuwe die ze een dezer dagen komen omruilen. Maar ik heb de neus vol van Samsung en Android. Wil graag weer terug naar Apple
Oke hier nergens last van.. Maar niemand houd je tegen om terug te gaan! ;)
Ga je alleen hierom weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-08 19:51
marcellux schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 11:36:
Is dit enkel wanneer het toestel van de draadloze lader komt, of ook als het toestel wordt opgeladen met de kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
ik laad het toestel alleen met de draadloze lader op. Vanmorgen stond het toestel in de lader en belde mijn vriendin met what's app video en na een keer rinkelen liep alles vast

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Beste kenners,

Morgen start de 21% btw actie van de MediaMarkt. En mijn vriendin wilt graag upgraden vanaf haar s6 naar een s7 edge.

Nu lees in gisteren weer dat er een probleem is met de S7 Edge. Maar ik kan nou niet wijs worden van het internet. Is het nou echt een slecht toestel dat snel kapot gaat. Of valt dit in de praktijk mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Zahariac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:01:
Beste kenners,

Morgen start de 21% btw actie van de MediaMarkt. En mijn vriendin wilt graag upgraden vanaf haar s6 naar een s7 edge.

Nu lees in gisteren weer dat er een probleem is met de S7 Edge. Maar ik kan nou niet wijs worden van het internet. Is het nou echt een slecht toestel dat snel kapot gaat. Of valt dit in de praktijk mee?
Ik heb nergens problemen mee. Bevalt mij heel erg goed. Op internet staan altijd de meest negatieve verhalen. Ik kom van een Iphone af en dit is het eerste Android toestel wat mij echt bevalt. En heb in het verleden een boel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Beste kenners,

valt mee denk ik.. waar lees je het allemaal dan? Ik heb de mijne sinds november.. nog niks mis mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:38
Beste kenners,

Nee, geen slecht toestel en nee gaat niet snel kapot (uit zichzelf). Vrijwel iedereen in dit topic is nog enthousiast en die problemen waar jij het over hebt zijn zover ik zie echt uitzonderingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:40

JSchut

.....

Beste kenners,

Hier ook iemand die van een iPhone is overgestapt. Heb hem nu bijna een jaar en bevalt nog prima. Ook hier de eerste Android telefoon waar ik echt blij van word. Resultaat: Heb nu een half jaar een Galaxy S2 gear en ga vanavond een Galaxy Tab S2 halen. Goed spul :D

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 25-01-2017 12:05 . Reden: typos ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10 18:32
Ik zit erg te twijfelen..

Ik heb een goedkoop sim-only abonnement dat ik graag houd, dus ik koop liever een losse telefoon. Mijn OnePlus One heb ik nu 2 jaar en ben op zoek naar een vervanger. Ik twijfel al een tijdje tussen de OnePlus 3T en de S7 Edge. Ik kan nu een 1 maand oude S7 Edge voor 460 kopen.. Is dat slim, of kan ik beter wachten tot de S8 uit is en dan een S7E(/S8E) kopen?

Tevens zit ik er over te denken om tot de zomer te wachten voor de nieuwe OnePlus. Ik weet niet of ik fan ben van Touchwiz, naar mijn idee maakt Touchwiz de boel langzamer als je het vergelijkt met andere toestellen. Ik draai nu al ruim 4 jaar stock android.. Don't know what to do

Is het handig om nu nog een S7E te kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erik1805
mrhp schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:07:

Ik heb een goedkoop sim-only abonnement dat ik graag houd, dus ik koop liever een losse telefoon. Mijn OnePlus One heb ik nu 2 jaar en ben op zoek naar een vervanger. Ik twijfel al een tijdje tussen de OnePlus 3T en de S7 Edge. Ik kan nu een 1 maand oude S7 Edge voor 460 kopen.. Is dat slim, of kan ik beter wachten tot de S8 uit is en dan een S7E(/S8E) kopen?

Tevens zit ik er over te denken om tot de zomer te wachten voor de nieuwe OnePlus. Ik weet niet of ik fan ben van Touchwiz, naar mijn idee maakt Touchwiz de boel langzamer als je het vergelijkt met andere toestellen. Ik draai nu al ruim 4 jaar stock android.. Don't know what to do

Tja, zo kun je blijven wachten. Todat de S9 uitkomt of whatever. S7E is een toptoestel en touchwiz merk ik weinig van, zet er altijd gelijk Nova op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:40

Rio

Ik heb al een boek

Idd, er is altijd wel iets waar je op kunt gaan zitten wachten. Zo kom je nooit vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Denk dat de S7E niet opeens onder 500 gaat komen als de S8 uit is, dus voor dat geld heb je denk ik wel een goeie deal.. De S7 is bij mij helemaal niet traag ook niet met Touchwiz.. Mijn vriendin heeft 2 jaar de oneplus one gehad maar merkte geen verschil qua snelheid behalve dan dat de s7e sneller was haha! Als je het geld hebt zou ik persoonlijk wachte tot de S8, hou er wel rekening mee dat die minstens de helft duurder word haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:38
Beste kenners,

als je dat ding laat stuiteren op de grond zonder case, dan kan je die roze lijn krijgen.
Ikzelf ben in September vorig jaar van Iphone 6 naar de S7e overgestapt, beste overstap ooit.

Dit is een briljante telefoon! Bevalt heel goed, en doe er wel een case omheen :)

Dus gewoon doen, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
sderooij schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:11:
[...]

als je dat ding laat stuiteren op de grond zonder case, dan kan je die roze lijn krijgen.
Ikzelf ben in September vorig jaar van Iphone 6 naar de S7e overgestapt, beste overstap ooit.

Dit is een briljante telefoon! Bevalt heel goed, en doe er wel een case omheen :)

Dus gewoon doen, zou ik zeggen.
Ik heb gewoon een case van de kruidvat voor 2.59 euro ofzo haha werkt perfect!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:03:
[...]

Nee precies, ik had het laatst ook al toen ik een Timelapse maakte. Kreeg ik na het opslaan een foutmelding dat de app uitgeschakeld was en poef weg was mijn Timelapse van 15 minuten 8)7

Maar ik wordt heel kriebelig van al die Bloatware eigenlijk, dat zou echt een vooruitstrevende stap zijn als Samsung op zijn keynote aankondigt daarmee te stoppen. Het hele office pakket ook, wegwezen met die ellende :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb er ook direct Nova Launcher opgezet en ben onlangs geswitched naar ADW Launcher 2. Geen last van Touchwiz dus :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Dank voor alle reacties

Jullie hebben mij overtuigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JSchut schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:15:
[...]

Ik heb er ook direct Nova Launcher opgezet en ben onlangs geswitched naar ADW Launcher 2. Geen last van Touchwiz dus :)
Vraag me toch af hoeveel sneller het dan is met Nova of ADW.. Ik heb namelijk nergens last van traagheid of what so ever...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:16:
[...]

Vraag me toch af hoeveel sneller het dan is met Nova of ADW.. Ik heb namelijk nergens last van traagheid of what so ever...
Zal meer een gevoel zijn. Daarnaast kun je met Nova veel meer instellingen aanpassen/wijzigen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:16:
[...]

Ik heb het niet voor snelheid gedaan. Maar puur om de boel te kunnen tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
JSchut schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:18:
[...]

Ik heb het niet voor snelheid gedaan. Maar puur om de boel te kunnen tweaken.
Ben ik benieuwd naar de tweaks/instellingen die jullie dan wijzigen!
Misschien stap ik dan ook wel over haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrhp
rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:10:
[...]

Denk dat de S7E niet opeens onder 500 gaat komen als de S8 uit is, dus voor dat geld heb je denk ik wel een goeie deal.. De S7 is bij mij helemaal niet traag ook niet met Touchwiz.. Mijn vriendin heeft 2 jaar de oneplus one gehad maar merkte geen verschil qua snelheid behalve dan dat de s7e sneller was haha! Als je het geld hebt zou ik persoonlijk wachte tot de S8, hou er wel rekening mee dat die minstens de helft duurder word haha!
JSchut schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:15:
[...]

Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:09:
[...]

Tja, zo kun je blijven wachten. Todat de S9 uitkomt of whatever. S7E is een toptoestel en touchwiz merk ik weinig van, zet er altijd gelijk Nova op :)
Tja, misschien moet ik het maar doen. Snelheid is het allerbelangrijkst bij mij, en hij zal niet kunnen tippen aan de OnePlus 3T, maar de batterij, scherm, waterdichtheid en camera zijn wel punten die mij die het wel (deels) goedmaken. Als het niet bevalt, zal ik m vast nog wel voor een gelijkwaardige prijs kunnen verkopen hoop ik.. Toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:19:
[...]

Instellen van verschillende gestures. Aan rijen en kolommen met icoontjes. (Apart in te stellen voor dock, pagina's, app drawer) Iconen + uiterlijk. Mappen + uiterlijk etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
mrhp schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:25:
[...]

[...]

[...]

Tja, misschien moet ik het maar doen. Snelheid is het allerbelangrijkst bij mij, en hij zal niet kunnen tippen aan de OnePlus 3T, maar de batterij, scherm, waterdichtheid en camera zijn wel punten die mij die het wel (deels) goedmaken. Als het niet bevalt, zal ik m vast nog wel voor een gelijkwaardige prijs kunnen verkopen hoop ik.. Toch?
Gewoon doen.. En anders idd verkopen voor hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zionrage
Sinds enkele maanden heb ik trouwens wel een "probleem" die ik hoop te kunnen oplossen met bepaalde instellingen. De whatsapp foto's en gedownloade afbeeldingen komen niet meer in mijn gallerij naar voren.

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

mrhp schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:25:
Als het niet bevalt, zal ik m vast nog wel voor een gelijkwaardige prijs kunnen verkopen hoop ik..
Toch?
Dat kunnen we jou natuurlijk niet op voorhand verzekeren.
(Je hebt wel een hoop bevestiging nodig...
denk bij jezelf: als je zo twijfelt kun je geen verkeerde keuze maken; kennelijk zijn de opties dan vrijwel gelijk aan elkaar, anders had je immers niet getwijfeld 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik zou zeggen probeer hem eens uit in de media markt of zo, dan weet je het snel genoeg hoe snel hij is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zionrage schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:30:
Sinds enkele maanden heb ik trouwens wel een "probleem" die ik hoop te kunnen oplossen met bepaalde instellingen. De whatsapp foto's en gedownloade afbeeldingen komen niet meer in mijn gallerij naar voren.

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Ja ik toevallig, ik vond dat namelijk vervelend dat dit gebeurde.
Ik heb toen gevonden dat een .nomedia bestand in de Whatsapp folder dit oplost (ik wilde dus geen whatsapp fotos zien).

Misschien dat dit bij jou ook het geval is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zionrage
Donstil schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:35:
[...]

Ja ik toevallig, ik vond dat namelijk vervelend dat dit gebeurde.
Ik heb toen gevonden dat een .nomedia bestand in de Whatsapp folder dit oplost (ik wilde dus geen whatsapp fotos zien).

Misschien dat dit bij jou ook het geval is?
Yes gelukt. Alle nomedia files uit de whatsapp folder verwijderd, restart en het werkt weer zoals het moet. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrhp
Rio schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:31:
[...]

Dat kunnen we jou natuurlijk niet op voorhand verzekeren.
(Je hebt wel een hoop bevestiging nodig...
denk bij jezelf: als je zo twijfelt kun je geen verkeerde keuze maken; kennelijk zijn de opties dan vrijwel gelijk aan elkaar, anders had je immers niet getwijfeld 8) ).
Ach ja, ik ben van nature een twijfelaar en draaikont :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 12:19:
[...]

Ik heb Novalauncher voornamelijk voor deze zaken:
  • Meer icoontjes per homescreen (nu 7x5 grid + 5 vast), maar ook dan op 130% size zodat ze toch makkelijk aan te tikken zijn. Ook icoon normaliseren aangezet zodat ze wat meer op 1 lijn zitten.
  • App drawer op alfabetische volgorde in lijst-vorm. Dus geen icoontjes. Vind ik handiger zoeken.
  • App drawer met tabs (apps, games, overig)
  • Ongelezen badges bij enkele apps zoals Gmail (heeft ie niet standaard bij touchwiz)
  • Nachtmodus. Scheelt niet veel maar toch prettiger dan niks
  • Gebaren. Swipe up voor app drawer of omlaag voor notificaties gebruik ik nog wel. Rest wel ingesteld maar gebruik ik dan weer minder. Is vooral handig bij bediening met 1 hand als je bv loopt.
Gebruik de betaalde versie overigens. Werkt gewoon prima. Ik kan overigens ook prima overweg met Touchwiz maar dit bevalt me wat meer. Touchwiz een 7,5, dit een 9. Wel heb ik nog wat featureverzoeken en zou ik graag de iconswipes om widgets weer te geven willen hebben uit Action Launcher maar die vind ik verder wat minder fijn werken en is lang niet zo uitgebreid (en een lelijke appdrawer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Martinspire schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:16:
[...]

Ik heb Novalauncher voornamelijk voor deze zaken:
  • Meer icoontjes per homescreen (nu 7x5 grid + 5 vast), maar ook dan op 130% size zodat ze toch makkelijk aan te tikken zijn. Ook icoon normaliseren aangezet zodat ze wat meer op 1 lijn zitten.
  • App drawer op alfabetische volgorde in lijst-vorm. Dus geen icoontjes. Vind ik handiger zoeken.
  • App drawer met tabs (apps, games, overig)
  • Ongelezen badges bij enkele apps zoals Gmail (heeft ie niet standaard bij touchwiz)
  • Nachtmodus. Scheelt niet veel maar toch prettiger dan niks
  • Gebaren. Swipe up voor app drawer of omlaag voor notificaties gebruik ik nog wel. Rest wel ingesteld maar gebruik ik dan weer minder. Is vooral handig bij bediening met 1 hand als je bv loopt.
Gebruik de betaalde versie overigens. Werkt gewoon prima. Ik kan overigens ook prima overweg met Touchwiz maar dit bevalt me wat meer. Touchwiz een 7,5, dit een 9. Wel heb ik nog wat featureverzoeken en zou ik graag de iconswipes om widgets weer te geven willen hebben uit Action Launcher maar die vind ik verder wat minder fijn werken en is lang niet zo uitgebreid (en een lelijke appdrawer)
Klinkt goed, maar niks voor mij! ik vind het allemaal prima hoe ik het nu heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:18:
[...]

Klinkt goed, maar niks voor mij! ik vind het allemaal prima hoe ik het nu heb!
Ben het met je eens, maar bijvoorbeeld mijn oude Acer Liquid 630s met een midrange mediatek processor en stock android is bijna even snel als mijn s7 met touchwiz,dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe snel stock android op een s7 is.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:22:
[...]

Ben het met je eens, maar bijvoorbeeld mijn oude Acer Liquid 630s met een midrange mediatek processor en stock android is bijna even snel als mijn s7 met touchwiz,dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe snel stock android op een s7 is.
Doe eens een benchmark testje.. denk niet dat ze allebei even snel zijn dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Beste kenners,

Als je doelt op 't bericht op de frontpage m.b.t. de roze lijn door het scherm, ik volg dit topic al een tijdje en hoewel het wel eens is langsgekomen kan je moeilijk spreken over een groot probleem. Er zijn miljoenen S7 Edges verkocht over bijna een jaar tijd en daar zitten wel eens maandagochtendmodellen tussen. Een grootschalig probleem is het niet, dan had het internet daar wel eerder iets van vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Heb nu telefoon sinds 8:00 van de lader, en heb nog 77% met 16 u 42 m resterend.. Instellingen staat op geoptimaliseerd (FHD) dus vind het wel vreemd.. Had met MM en WQHD een beter batterijverbruik.. Hopelijk word dit nog beter...

Scherm: 4%
Android-systeem: 4%
Snapchat: 4%
Android OS: 4%
Standby: 2%
Whatsapp 1%

[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 25-01-2017 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:58:
Heb nu telefoon sinds 8:00 van de lader, en heb nog 77% met 16 u 42 m resterend.. Instellingen staat op geoptimaliseerd (FHD) dus vind het wel vreemd.. Had met MM en WQHD een beter batterijverbruik.. Hopelijk word dit nog beter...

Whatsapp 1%
Hoe lang heeft je display aangestaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
rodie83 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:00:
[...]

Hoe lang heeft je display aangestaan dan?
4% 59m37s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Even een vraagje aangaande AOD. Zijn er mensen die dit gebruiken onder Android 7 en kun je dan ook andere apps toevoegen voor notificaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:27:
Even een vraagje aangaande AOD. Zijn er mensen die dit gebruiken onder Android 7 en kun je dan ook andere apps toevoegen voor notificaties?
Of AOD gebruiken in landscape mode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:45:
[...]

Doe eens een benchmark testje.. denk niet dat ze allebei even snel zijn dan haha
Dan zal de s7 inderdaad de onbetwiste winnaar zijn ja, ik doel meer op apps tegelijk opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Niet de allerbeste score dan inderdaad. 4 uur SoT kom je dan op uit als je de lijn doortrekt. 5 tot 6 uur lijkt me normaler. Even in de gaten houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 14:27:
Hij ondersteund nu standaard al veel meer apps! Krijg nu whatsapp, snapchat Facebook o.a. te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:04:
[...]

Hij ondersteund nu standaard al veel meer apps! Krijg nu whatsapp, snapchat Facebook o.a. te zien.
Perfect. Dank je wel. Ik had het eigenlijk altijd uitstaan. Ga het maar weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Perfect. Dank je wel. Ik had het eigenlijk altijd uitstaan. Ga het maar weer eens proberen.
Klopt ik had het ook altijd uitstaan alleen avonds niet.. Nu staat die de hele tijd aan en het is wel echt handig nu!! Alleen hopelijk veroorzaakt dat niet de accu drain.. nu nog 72% met weinig gebruik... Anders maar gewoon terugzetten naar WQHD misschien haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Klopt ik had het ook altijd uitstaan alleen avonds niet.. Nu staat die de hele tijd aan en het is wel echt handig nu!! Alleen hopelijk veroorzaakt dat niet de accu drain.. nu nog 72% met weinig gebruik... Anders maar gewoon terugzetten naar WQHD misschien haha
Ik heb het scherm standaard op FHD (1920x1080) staan. Zal ook eens testen hoe het gaat als AOD aanstaat de hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 07:36:
[...]

Okay ik heb het probleem niet met schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:51

TommyGun

Stik er maar in!

rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:58:

Whatsapp 1%
Rohit ;)

72% over, 18 uur resterend (10 uur van de lader af).

Android 16%
Google Play 15%
Standby 15%
Android OS 13%
Scherm 12%
FlitsNav 10%
WhatsApp 6%
Standby 5%
Weather / Clock Widget 2%

GPS altijd aan en Bluetooth soms aan voor carkit en flitsinformatie (FlitsNav app enkel aan in de auto natuurlijk).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
pappaleone schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:16:
[...]

Okay ik heb het probleem niet met schakelen.
Jij hebt ook de CSC van de laatste MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
TommyGun schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:24:
[...]

Rohit ;)

72% over, 18 uur resterend (10 uur van de lader af).

Android 16%
Google Play 15%
Standby 15%
Android OS 13%
Scherm 12%
FlitsNav 10%
WhatsApp 6%
Standby 5%
Weather / Clock Widget 2%

GPS altijd aan en Bluetooth soms aan voor carkit en flitsinformatie (FlitsNav app enkel aan in de auto natuurlijk).
Tommygun!!

MM of Nougat? Met MM zou ik dit ook ongeveer hebben rond dit tijdstip! (sta pas om 8 uur op namelijk haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:26:
[...]

Tommygun!!

MM of Nougat? Met MM zou ik dit ook ongeveer hebben rond dit tijdstip! (sta pas om 8 uur op namelijk haha)
Ah overheen gelezen, zit nog op 6.0.1 inderdaad dus MM. Goede reden om daar nog even op te blijven dus? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
TommyGun schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:28:
[...]

Ah overheen gelezen, zit nog op 6.0.1 inderdaad dus MM. Goede reden om daar nog even op te blijven dus? ;)
Tja ik hoop echt dat het te maken heeft met het aantal dagen ff optimaliseren.. Maar ben er bang voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
rohit schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:31:
[...]

Tja ik hoop echt dat het te maken heeft met het aantal dagen ff optimaliseren.. Maar ben er bang voor!
Ik ben met 7.0 wel tevreden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Mkr4IJQrlMgvRWWmOx7gnOz3/thumb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 20:57
Ik zie bij jullie geen facebook er tussen staan , gebruikt de app van facebook dan zoveel van de batterij ? Hebben jullie dan gewoon de webversie in gebruik?

Ik heb namelijk onder MM:
vanmorgen 7:00 uur van de lader en nog 56% over

scherm 30% (tijd aan = 1u 22m 30s)
android systeem 18%
facebook 10%
android os 9%
google play-services 8%
mobiel standby 7%

en dan nog wat programma's die ik heb geopend van 1 a 2 procent

En als ik dan jullie SOT zie dan wordt ik wel jaloers !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Dancis schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:38:
Ik zie bij jullie geen facebook er tussen staan , gebruikt de app van facebook dan zoveel van de batterij ? Hebben jullie dan gewoon de webversie in gebruik?
Gebruik gewoon de Facebook app, maar is de jouwe up2date?

https://androidworld.nl/a...er-ervaart-accuproblemen/

Vandaag heb ik nog niet veel op FB gezeten dus wellicht staat 'ie er normaal wel bij hoor... weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Dancis schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:38:

Ik heb namelijk:
vanmorgen 7:00 uur van de lader en nog 56% over

scherm 30% (tijd aan = 1u 22m 30s)
android systeem 18%
facebook 10%
android os 9%
google play-services 8%
mobiel standby 7%

en dan nog wat programma's die ik heb geopend van 1 a 2 procent

En als ik dan jullie SOT zie dan wordt ik wel jaloers !!
Ik Facebook overdag bijna niet op mijn telefoon.. verbruikt bij mij tot nu toe nog niks sinds 8:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
TommyGun schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:39:
[...]

Gebruik gewoon de Facebook app, maar is de jouwe up2date?

https://androidworld.nl/a...er-ervaart-accuproblemen/

Vandaag heb ik nog niet veel op FB gezeten dus wellicht staat 'ie er normaal wel bij hoor... weet ik zo niet.
Facebook en messenger app zijn de nieuwste.

Anders maar eens even in de gaten houden want hij heeft de boel al in geleerd dus hij draait nu optimaak qua batterij besparing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Accu S7E Nougat

[ Voor 87% gewijzigd door Rohit op 25-01-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Kan helaas geen scherm afbeelding maken , dan zie je maar de eerste 2 van de lijst :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 13:22:
[...]

No offense maar die Acer is zo slecht ook weer niet. Komt ook uit 2015 dus om dat meteen oud te noemen. Octacore, 3gb ram. Grote verschil zit hem er eigenlijk in dat je maar op 720p werkt en die S7 dus vele malen meer pixels moet renderen.

Ik dacht even dat je met een echt oud toestel aankwam, maar dan klopt de vergelijking nog wel redelijk. Ik heb verder niet het idee dat je dan aan de limieten van Touchwiz zit, maar meer aan de limieten van Android en de resolutie of de lengte van animaties. Bovendien heb ik nooit het gevoel dat het systeem echt sloom is, ook niet als je als een gek gaat multitasken en switchen tussen apps. Nee, Touchwiz is al lang de bottleneck niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Stel ik wil terug naar 6.01. Hoe kan ik dat het beste doen.? Via Sammobile downloaden duurt een eeuwigheid. En kan ik deze gewoon via Odin Flashen? Ik heb een unbranded S7 Edge

[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 25-01-2017 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Dancis schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:44:
[...]

Facebook en messenger app zijn de nieuwste.

Anders maar eens even in de gaten houden want hij heeft de boel al in geleerd dus hij draait nu optimaak qua batterij besparing
Speciaal voor jou even minuut of 20 Facebook gedaan en nu staat 'ie er wel tussen met 7% :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10
Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:58:
Stel ik wil terug naar 6.01. Hoe kan ik dat het beste doen.? Via Sammobile downloaden duurt een eeuwigheid. En kan ik deze gewoon via Odin Flashen?
Via SamFirm gaat een stuk sneller (ca. 5 minuten). Is te vinden op XDA via Google. Daarna heb je BL, AP, CP en CSC nodig uit gedownloade bestand. Deze kan je flashen met Odin maar je bent dan wel je data kwijt. Een downgrade kan voor zover ik weet niet met behoud van data.

[ Voor 3% gewijzigd door JdJtA op 25-01-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Ik heb toen straks package disabler eraf gegooid , maar het lijkt wel of ie nu veel sneller terug loopt.

Afbeeldingslocatie: https://i405.photobucket.com/albums/pp134/dancis74/Screenshot_20170125-155303.png

Hij is in 10 minuten tijd al 5 % gezakt met niet veel bijzonders doen 8)7

Heb cache al geleegd ,hoe kan ik het beste zien wat mijn batterij zo snel leeg trekt want in de lijst kan ik niet echt iets bijzonders vinden

[ Voor 26% gewijzigd door Dancis op 25-01-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-10 21:01
Dat is niet zo gek he, als je Package Disabler eraf gooit gaan al de processen die je tijdenlang hebt geblokkeerd draaien en updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
JdJtA schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:01:
[...]

Via SamFirm gaat een stuk sneller (ca. 5 minuten). Is te vinden op XDA via Google. Daarna heb je BL, AP, CP en CSC nodig uit gedownloade bestand. Deze kan je flashen met Odin maar je bent dan wel je data kwijt. Een downgrade kan voor zover ik weet niet met behoud van data.
Dank je. Dat ging inderdaad een stuk sneller. Nog even een vraagje, er zitten 2 CSC bestanden in. Welke moet ik hebben?

CSC_PHN_G935FPHN1BPK1_CL9453020_QB11401338_REV00_user_low_ship.tar
HOME_CSC_PHN_G935FPHN1BPK1_CL9453020_QB11401338_REV00_user_low_ship.tar

Maakt de Odin versie ook nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10
Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:39:
[...]

Dank je. Dat ging inderdaad een stuk sneller. Nog even een vraagje, er zitten 2 CSC bestanden in. Welke moet ik hebben?

Als je downgrade zou ik adviseren die zonder HOME_ ervoor te nemen, dan begin je direct na het flashen met een telefoon die helemaal terug is gezet naar fabrieksinstellingen.

Odin voor s7: 3.11 of hoger is volgens mij aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Mss off-topic maar toch.
ik las hier dat facebook een battery-killer was/is?
Is de nieuwe facebook-app dat nog steeds? En wat met messenger? Wat zijn hiermee de ervaringen?

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 11:21
Hey ik had een vraagje over de S7 home button. Op internet las ik dat de verf er van af brokkelt? Heeft een van jullie daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Martijn95 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:23:
Hey ik had een vraagje over de S7 home button. Op internet las ik dat de verf er van af brokkelt? Heeft een van jullie daar ook last van?
Nope, en ik behandel de mijne niet als een baby :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Erik1805 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:39:
[...]

Waarom ga je nou alsnog downgraden? ff nieuwsgierig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari050
  • Laatst online: 15-12-2021
Hebben meerdere deze Nougat update nog niet binnen gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind persoonlijk dat batterij gedoe een beetje geneuzel altijd.
Ik haal met de S7 Edge gewoon weer een nette dag op de accu, de ene dag gaat hij met 20% op de lader en de andere dag met 30%. Ik doe niets buitensporigs eigenlijk, 2k scherm, wifi aan, AOD aan, BT aan voor GearS3, 4G aan, push aan, enz enz. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ik hier uniek in ben want ik hou er totaal geen rekening mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 11:21
martijnm71 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:26:
[...]

Nope, en ik behandel de mijne niet als een baby :)
Oke, bedankt voor je antwoord! Welke kleur S7 heb je in gebruik? En zijn er misschien andere die wel een home button hebben waar de verf vanaf brokkelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Hari050 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:30:
Hebben meerdere deze Nougat update nog niet binnen gekregen?
Sterker nog...niemand heeft 'm al wél gekregen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-10 21:01
Martijn95 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:35:
[...]

Oke, bedankt voor je antwoord! Welke kleur S7 heb je in gebruik? En zijn er misschien andere die wel een home button hebben waar de verf vanaf brokkelt?
Bij mij brokkelt de verf er wel al een beetke vanaf ja. Heb een zwarte van bijna 1 jaar oud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Donstil schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:33:
Ik vind persoonlijk dat batterij gedoe een beetje geneuzel altijd.
Ik haal met de S7 Edge gewoon weer een nette dag op de accu, de ene dag gaat hij met 20% op de lader en de andere dag met 30%. Ik doe niets buitensporigs eigenlijk, 2k scherm, wifi aan, AOD aan, BT aan voor GearS3, 4G aan, push aan, enz enz. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ik hier uniek in ben want ik hou er totaal geen rekening mee.
Mja en zeker de eerste paar dagen zijn totaal niet representatief. Duurt altijd even voor een systeem is aangepast en alle services/updates hebben gedraaid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Rio schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:27:
[...]

Waarom ga je nou alsnog downgraden? ff nieuwsgierig :-)
Nog niet zeker hoor. Alleen dat de schakeling 3G en 4G niet werkt is toch wel lastig. Was veel onderweg vandaag en mis 4G internet dan wel voor mijn werk

Pagina: 1 ... 93 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support