Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 12:25

wasco

brightest crayon in the box

België, daar staan de pre-orders op 8 maart. :)
Kenny1001 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:24:
Hoe komt de vingerafdrukscanner over? Aangezien dit op de N5 ontbreekt
Werkt zeer goed, heb mijn linker- en rechterduim toegevoegd en hij herkent vlotjes. Eigenlijk echt handig, geeft geen noemenswaardige vertraging.

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wasco schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:36:
België, daar staan de pre-orders op 8 maart. :)
Ach ja in BE natuurlijk...had ik in het topic de afgelopen dagen vaker gelezen.

Edit : oh ja en veel plezier natuurlijk met de nieuwe aanwinst! (voor ons NL-ers is het nog slechts 3 nachtjes slapen... :X )

[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 08-03-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
wasco schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:21:
Ik heb de mijne ook al binnen. Gisterennamiddag besteld bij Coolblue, daarstraks geleverd. Ik kom van een Nexus 5 en ik moet zeggen: waaaw!

+ Scherm is waanzinnig mooi
+ Autofocus van de camera is razend snel
+ Kwaliteit van de camera is mijlenver voor op de Nexus 5
+ TouchWiz is helemaal niet storend, zelfs niet als je van stock Android komt
Nice! Veel plezier ervan. We zijn natuurlijk benieuwd hoeveel uur SoT je hebt van 100-0% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:13
Awesome, ok ok... Ik ben overtuigd... De S7 wordt mijn nieuwe telefoon!

Hel, de S7 edge is ook wel enorm sexy maar voor mij toch net te groot en die 100 euro extra niet waard voor me denk ik. (Batterij vd S6 is al ruim voldoende voor me, dus dan is de S7 ook meer dan prima).

Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddos
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-01 09:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Volgens phonearena is de batterij van de s7 slechter als van de s6.. ? Vreemd.. dat kan toch bijna niet kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Tja, Zoals verwacht gewoon een top toestel.

Maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe lang de accu in de praktijk mee gaat.
(dus bv 7 uur sot in 48 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:48
BigF25 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:32:
Volgens phonearena is de batterij van de s7 slechter als van de s6.. ? Vreemd.. dat kan toch bijna niet kloppen
Het is vaag, maar ze testen de SD 820 en niet de Exynos. Daar kan het verschil liggen.

"For US-bound Galaxy S7 edge devices, like the Verizon one in our possession, they’re being powered by Qualcomm’s latest and greatest in the Snapdragon 820."

[ Voor 21% gewijzigd door Overgeef Dave op 08-03-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik ben ook overtuigd. De S7 is voor mij onderweg. :)

Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat bevallen t.o.v. de S4 die ik nu heb. Ik verwacht vooral betere foto's. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Laatst online: 19-09 18:43
De verschillen zijn enorm inderdaad, en niet alleen de batterij. Waar ik na het lezen van de tweakers review een perfecte telefoon zag zie ik bij phonearea een telefoon die haast slechter lijkt dan de S6. De schermhelderheid is aanzienlijk lager, accu inderdaad minder en in de benchmarks zie ik ook veel minder prestaties. Soms zelfs slechter dan de S6.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Andere reviews zijn ook "veel" positiever (Verge, HardwareInfo) dan PhoneArena (al krijgt hij daar ook gewoon een dikke 9). Misschien een beetje in het midden gaan zitten voor een realistisch beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik neem mijn standpunt over de Galaxy S7 camera terug. In de tweakers review wast Samsung Apple de oren qua camera. Geweldige smartphone deze S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 21:13
En hij is besteld, nu wachten op t telefoontje van coolblue en hopelijk vlot in huis... Kan niet wachten, lijkt me een prachtige telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
En nog een review, van een échte site: http://www.anandtech.com/...-samsung-galaxy-s7-review

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 13:04

Ttje

"We shall never surrender"

Check ook de YouTube video van Detroitborg, naar mijn mening een van de beste video reviewer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik neem Tweakers best serieus. Erg onafhankelijk komt het altijd over. Een 9 als eindcijfer is indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
alwaysleft schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:00:
Ik neem Tweakers best serieus. Erg onafhankelijk komt het altijd over. Een 9 als eindcijfer is indrukwekkend.
Was geen Tweakers bash hoor, integendeel! :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
Nou, ik ben benieuwd naar alle mensen die van te voren de camera de grond in boorde.... Hihi. Hoor graag jullie mening nu.

Geen spijt van mijn pre order. In tegenstelling zelfs, kan niet wachten tot ik hem zelf in mijn handen heb. Die accuduur is trouwens echt belachelijk.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Michaelg schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:12:
Nou, ik ben benieuwd naar alle mensen die van te voren de camera de grond in boorde.... Hihi. Hoor graag jullie mening nu.

Geen spijt van mijn pre order. In tegenstelling zelfs, kan niet wachten tot ik hem zelf in mijn handen heb. Die accuduur is trouwens echt belachelijk.
Belachelijk goed? De Snapdragon versie niet, de Europese Exynos heeft het gewoon goed in orde ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
De test die daar staat is van de SD820, niet van de 8890 die wij hier hebben, lees het artikel maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ttje schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:00:
Check ook de YouTube video van Detroitborg, naar mijn mening een van de beste video reviewer!
Samen met MKBHD mijn persoonlijke favorieten (Erica G the tech nerd staat op nr 3).

Btw het is weer een belachelijk uitgebreide video review van DB (zoals gewoonlijk)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch is Anandtech redelijk positief over de accuduur en dat betreft de SD820.

Gekke vind ik dat Anandtech zegt dat het display minder helder is dan de S6 terwijl menig reviewer claimt dat het display feller is kan dan de S6.
Ook vind ik dat de S7 in de benchmarks van Anandtech vaak niet zo heel goed naar voren komt. Waarschijnlijk ligt het aan de benchmark en daar kun je uren over discussiëren natuurlijk en je kunt er een toestel mee maken of kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In alle video reviews die ik zover heb gezien lijkt er geen (groot) verschil meer te zitten tussen de verschillende screen modes tov de S6...vwb scherm 'kleur'. Op de S6 ging met de Basic mode de kleur wit veel meer richting een warmere kleur (meer richting geel)...terwijl de andere modes meer richting koeler blauw zaten.

Op de S7 lijkt de Basic mode gewoon dezelfde wit-waarde te hebben als de overige modes. Dat is goed nieuws wat mij betreft! En de whitepoint van de S7 zit super dichtbij de standaard 6500K en zo hoort het.

Uiteraard nog even a.s. vrijdag afwachten...ik weet uit persoonlijke ervaring dat de kwaliteit van het amoled scherm van Samsung nog wel eens per toestel (enorm) kan verschillen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:00:

ik weet uit persoonlijke ervaring dat de kwaliteit van het amoled scherm van Samsung nog wel eens per toestel (enorm) kan verschillen 8)7
Helaas wel en vaak ook kleurtemperatuur en helderheid wil wel eens verschillen. Hopelijk geen defecten zoals gele en roze vlekken.

Iets koeler wit vind ik wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
Een uitgebreide review van Computerbase van de S7 Exynos, in het Duits. Zeer de moeite waard.

http://www.computerbase.de/2016-03/samsung-galaxy-s7-test/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb al even lopen google maar kan het juist antwoord nergens vinden dus vraag het hier maar even: Weet iemand toevallig of de voorkant van de S7 gelijk in maat is als de S6 en heel belangrijk of de home knop en de camera ook op dezelfde plaats zit ? Ik vraag dit omdat ik zag dat ze bij Spigen nu een screenprotector voor de S7 hebben die rondom de home knop loopt (wat mijn voorkeur heeft). Dus ik vraag mijn af of die ook op mijn S6 zal gaan passen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Wie heeft de (gewone) s7 al en kan mij vertellen of de hardware knoppen vast ztten? Showmodel had een hele fijne home knop, maar de power en volume buttons zaten wat wiebelend op hun plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Iemand die mij een goeie screen protector kan aanraden voor de S7 edge?
Zou je elke protector mogen bevochtigen voor het aanbrengen ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Nog een uitgebreide review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
schumpi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:14:
Iemand die mij een goeie screen protector kan aanraden voor de S7 edge?
Zou je elke protector mogen bevochtigen voor het aanbrengen ervan?
Alstublieft

PS: Hoort dit trouwens niet in het accesoires-topic van de S7/Edge?

[ Voor 11% gewijzigd door catt4u op 08-03-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:18:
[...]
Helaas wel en vaak ook kleurtemperatuur en helderheid wil wel eens verschillen. Hopelijk geen defecten zoals gele en roze vlekken.

Iets koeler wit vind ik wel prettig.
Ik ook heel eerlijk gezegd.

Ps afgelopen weekend nog een 128GB S6 in huis gehad (was een mooie aanbieding)...na aanzetten van toestel was meteen de welbekende zeer duidelijke groene en roze waas waarneembaar op het scherm...dus toestel meteen weer ingepakt en direkt bij postkantoor gebracht voor een retourtje belsimpel...heb m'n lesje weer geleerd...no more S6. Hopelijk doet Samsung het met de S7 beter!!! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vaagisdenaam schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 19:40:
Wie heeft de (gewone) s7 al en kan mij vertellen of de hardware knoppen vast ztten? Showmodel had een hele fijne home knop, maar de power en volume buttons zaten wat wiebelend op hun plek...
Ik mag toch hopen dat het niet zo gaat als bij de S6 en S6 edge. Daar hebben we nogal wat problemen gehad met losse home knoppen. En ook ben ik benieuwd of we weer de schermproblemen opduiken, waar we zo veel problemen mee hebben gehad op de S6 en S6 edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik denk dat ik eindelijk weet welke telefoon ik ga bestellen, man die S7 Edge lijkt zowat in alles perfect O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:04
Home knop is super stevig en een hele verbetering dan de s6.
Zit ook wat meer in de behuizing dan de s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corola10
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10-2024
accesoires-topic van de S7/Edge

[ Voor 90% gewijzigd door corola10 op 08-03-2016 21:12 . Reden: verkeerde plaats ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mregeling2005 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:45:
Home knop is super stevig en een hele verbetering dan de s6.
Zit ook wat meer in de behuizing dan de s6
Okay goed nieuws :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-09 09:58
corola10 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:56:
zo vandaag mijn s7 ontvangen van coolbue belgie samen met invisshield.
2 linker handen >< met zoon screenprotector er op vol met blazen en al :s
och arme mijne gsm :(

dacht eerst dat ik 1 had gekocht van glas, zeker voor de prijs :s
kon even goed geen gekocht hebben nu ...
Wat zeg je nou allemaal? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2024
X2X2X schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:59:
[...]

_O- precies mn reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corola10
pappaleone schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:33:
[...]

Ik mag toch hopen dat het niet zo gaat als bij de S6 en S6 edge. Daar hebben we nogal wat problemen gehad met losse home knoppen. En ook ben ik benieuwd of we weer de schermproblemen opduiken, waar we zo veel problemen mee hebben gehad op de S6 en S6 edge?
home knop zit stevig, zijknoppen zit een klein beetje speling op op de mijne.
X2X2X schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:59:
[...]

dat ik een frankenstein heb gemaakt van mijn s7
screen protector 20x proberen er op te leggen maar steeds blazen of scheef gelegd.

zoiets dus vb:
Afbeeldingslocatie: http://joeress.com/wp-content/uploads/2013/05/screenprotector.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door corola10 op 08-03-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Corola...Even naast het feit dat je er een zooitje van hebt gemaakt ;) ...

...ik kan er nog steeds niet bij dat er mensen zijn die zo'n prachtig en sexy apparaat/ontwerp compleet verneuken door er een screenprotector en/of hard-shell omheen te doen...voor deze gozah blijft dat compleet on-be-grijpelijk 8)7 :? :X

...komop vrijdag waar blijf je... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Gorilla glass 4 en dan zo'n knullig plasticje er op plakken. Volgens mij snap je het dan niet helemaal. Gewoon zorgen dat er geen sleutels of kleingeld in dezelfde zak zitten, dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:06
tomhster schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:17:
Gorilla glass 4 en dan zo'n knullig plasticje er op plakken. Volgens mij snap je het dan niet helemaal. Gewoon zorgen dat er geen sleutels of kleingeld in dezelfde zak zitten, dan is er niks aan de hand.
Precies dat ja. Heb al jarenlang geen screenprotector meer. Jaren terug al had je nog eerder schade aan de achterkant van je telefoon dan aan je glas. Maar dat is tegenwoordig ook niet meer nu die ongeveer net zo hard glas achterop hebben. Voornaamste is dus geen sleutels bij je telefoon stoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door jip_86 op 08-03-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corola10
was gewoon om het feit dat ik geen cover wou om wille van de gear vr.
anders moest je deze constant uit de cover halen, voor ze te kunnen gebruiken?
en anderzijds dat ik het scherm wil beschermen tegen krassen, dat zou zeer onprettig zijn met vr.

maar ik had totaal iets anders verwacht, protector van 30 euro had ik toch tempered glass verwacht.
ik had beter moeten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• catt4u
tomhster schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:17:
Natuurlijk!
Je vergeet alleen dat een paar zandkorreltjes al genoeg zijn om keurige krasjes op je Gorillaglas 4 te maken.
En dan kan je die maar beter in een knullig plasticje hebben.

Ik heb op m'n S6 Edge ook een glazen screenprotector zitten en een Spiegen Slim Armor case er rond.
Je kent het gezegde toch: "Better Save than Sorry" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:48
Ik gebruik hier een €2 glazen screenprotector uit China. Kan me geen betere voorstellen :D M'n gsm zit altijd samen met klein geld en sleutels, geen tijd en zin om deze gescheiden te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:16:
@Corola...Even naast het feit dat je er een zooitje van hebt gemaakt ;) ...

...ik kan er nog steeds niet bij dat er mensen zijn die zo'n prachtig en sexy apparaat/ontwerp compleet verneuken door er een screenprotector en/of hard-shell omheen te doen...voor deze gozah blijft dat compleet on-be-grijpelijk 8)7 :? :X

...komop vrijdag waar blijf je... >:)
Helemaal met je eens 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:57
Michaelg schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:12:

Ik heb inmiddels wel zoveel samples gezien, dat mijn mening vast staat. Een lovend oordeel van een tech reviewer doet daar weinig meer aan af, buiten dat het me erg verbaast. Het is nu wachten tot ik de camera zelf kan gaan testen.
Vandaag ook weer heel wat samples gezien. Buiten de sharpening maakt de S7 vaak best aardige foto's maar ik zie toch ook best wat foto's die gewoon ronduit lelijk zijn. Ook low-light valt me toch wat tegen, zeker niet de stap vooruit die ik na de presentatie had verwacht. Wel vaak (zeker niet altijd) wat beter dan andere flagships, maar de verschillen zijn vrij klein. En hopelijk fixen ze gauw die geel-oranje gloed die over veel low-light foto's zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dag allemaal, ik heb vandaag de galaxy s7 edge ontvangen die ik een goede 2 weken geleden had ge preordered. mijn eerste ervaringen waren : snelle telefoon, prachtig scherm, en al bij al een goede batterij (op het eerste zicht.)

maar dan... de waterdichtheid....
om te beginnen, dit is toch mijn ervaring. ik heb thuis een jacuzzi staan ( 1 van de redenen waarvoor ik een galaxy s7 edge voor kocht) omdat ik wist dat die waterdicht was. ik lig nu eenmaal savonds graag in mijn jacuzzi met mn gsm social media the checken,...

na de smartphone (MAX en dan bedoel ik echt wel MAXIMUM ) een 10 seconden onder water te houden +- 20 cm onder het water oppervlak te houden en verder terug social media te checken,.... was er nix mis.. alles werkte nog, geen problemen, fotos met wat vrienden,.... alles goed en wel. galaxy op zijkant jacuzzi gelegd. geen problemen.....

eenmaal uit de jacuzzi, galaxy goed afgedroogd ( en dat deed ik echt!!!!) kleren aangetrokken en terug in de zetel. toen begon het.... powerknop werkte niet, homeknop werkte niet ( dus ook vingerafrduksensor niet), volumeknoppen werkten niet.. smartphone begon te trillen, apps op te starten... terug naar homescreen terug trillen... ik kon er nix mee aanvangen. en speakers vol met water ( slechte kwaliteit) .. touchscreen werkte wel nog perfect . herstarten ging dus niet, safetymodus ging dus niet en uitzetten ging dus niet;...---> een ramp
na 45+- prutsen met volumeknoppen en powerbuttons blijven induwen terug herstart ging nog steeds niet..
EN 2 A 3 uur later starte de galaxy s7 edge terug perfect op en werkte hij terug opnieuw... ( de luidsprekers nog steeds vol met water denk ik want de kwaliteit is beneden alles....) en opladen lukt wel btw...

conclusie (mijn ervaring dan toch) : dit is niet waterproof zoals samsung beloofd... als je deze smartphone in water gebruikt heb je naar mijn ervaringen toe gewoon last... de uren erna kon ik er echt nix mee aanvangen... is hij kapot? neen ik denk het niet. maar volledig waterproof zou ik het zeker niet durven noemen. ik hoop dat dit bericht niet verloren gaat zodat mensen voor wie waterdichtheid belangrijk is toch eens even nadenken... grts

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 15:47
Dat water op die speakers moet even de tijd hebben te drogen wellicht. .dat is niet meer dan een heel fijn netje die voor het poortje langs zit en water dus tegenhoudt. Verwacht dat het geluid vrij snel weer normaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
In de online handleiding staat ook duidelijk dat als het toestel ondergedompeld is het kan zijn dat je even niks hoort uit de luidsprekers en dat bepaalde functies niet meer zoals verwacht werken tijdelijk.
Ook dat je het niet bij snelstromende water moet onderdompelen.

Ik zou hem echt niet actief onderwater houden en het meer als een hulpmiddel zien als je het een keer in het water laat vallen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mau_Maus schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:53:
In de online handleiding staat ook duidelijk dat als het toestel ondergedompeld is het kan zijn dat je even niks hoort uit de luidsprekers en dat bepaalde functies niet meer zoals verwacht werken tijdelijk.
Ook dat je het niet bij snelstromende water moet onderdompelen.

Ik zou hem echt niet actief onderwater houden en het meer als een hulpmiddel zien als je het een keer in het water laat vallen oid.
Jacuzzi is ook warmte, is toch even logisch nadenken...en het lot tarten. Niet al te slim en beetje logisch nadenken. Gewoon een regenbui kan die hebben, zou er nooit mee douchen.

Vraagje, hoeveel van de 32 GB opslag blijft over na alle touchwizz crapware? Lees bij sommige reviews 12 GB. Dat is wel erg karig qua opslag. Zat te hopen op 25 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
alwaysleft schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 02:55:
[...]

Jacuzzi is ook warmte, is toch even logisch nadenken...en het lot tarten. Niet al te slim en beetje logisch nadenken. Gewoon een regenbui kan die hebben, zou er nooit mee douchen.

Vraagje, hoeveel van de 32 GB opslag blijft over na alle touchwizz crapware? Lees bij sommige reviews 12 GB. Dat is wel erg karig qua opslag. Zat te hopen op 25 GB?
Heb ff geen bron bij de hand, maar er schijnt 8 GB verloren te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[b]brammerrrr schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:07:

conclusie (mijn ervaring dan toch) : dit is niet waterproof zoals samsung beloofd... als je deze smartphone in water gebruikt heb je naar mijn ervaringen toe gewoon last... de uren erna kon ik er echt nix mee aanvangen... is hij kapot? neen ik denk het niet. maar volledig waterproof zou ik het zeker niet durven noemen. ik hoop dat dit bericht niet verloren gaat zodat mensen voor wie waterdichtheid belangrijk is toch eens even nadenken... grts
Vind ik toch wel een beetje zorgelijk. Maar misschien dat door zeep of iets dergelijks de warerspanning afneemt waardoor het water makkelijker door het gaasje van de speaker kan komen.
Water stralen moet je altijd voorkomen want ip68 kan niet tegen druk.
Of jouw toestel is toch niet zo goed afgesloten door productie fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zit toch chloor in ? Of andere stoffen om dat ding proper te houden?
Je s7 kan tegen water, niet tegen chemische producten.

denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 23:07:
....
Ik snap dat waterdicht ook waterdicht zou moeten betekenen, dat wil zeggen je moet er als consument van uit kunnen gaan dat het toestel tegen (spat)water kan. Ik zelf neem de claims van fabrikanten altijd met een (flinke) korrel zout en zou een toestel nooit onder water houden, en zeker niet in een jacuzzi met alle bubbels die een apart (versterkt) effect kunnen geven. Dus het blijft toch een gok die je als gebruiker neemt...ik neem die gok liever niet. Bellen in de regen enz zal geen probleem opleveren, maar ermee gaan douchen of in de jacuzzi...uh neen beter niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
dafmay schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:20:
[...]

Ik snap dat waterdicht ook waterdicht zou moeten betekenen, dat wil zeggen je moet er als consument van uit kunnen gaan dat het toestel tegen (spat)water kan. Ik zelf neem de claims van fabrikanten altijd met een (flinke) korrel zout en zou een toestel nooit onder water houden, en zeker niet in een jacuzzi met alle bubbels die een apart (versterkt) effect kunnen geven. Dus het blijft toch een gok die je als gebruiker neemt...ik neem die gok liever niet. Bellen in de regen enz zal geen probleem opleveren, maar ermee gaan douchen of in de jacuzzi...uh neen beter niet 8)
Zeker als ze ook nog eens geen garantie geven bij waterschade,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Laatst online: 05-10-2024
Deze persoon neemt zijn telefoon mee naar het zwembad. Lijkt mij dat daar ook chloor in zit. YouTube: Ultimate Samsung Galaxy S7 Water + Pool Test!

En deze doet de s7 zelfs in kokend water.
YouTube: Samsung Galaxy S7 vs iPhone 6S Boiling Hot Water Test

In beide gevallen bleef de s7 werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PearlPumpkin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:22:
Deze persoon neemt zijn telefoon mee naar het zwembad. Lijkt mij dat daar ook chloor in zit. YouTube: Ultimate Samsung Galaxy S7 Water + Pool Test!

Yep...ok...maar het blijft toch een gevalletje van logisch nadenken en zelf de keuze maken. Ik zelf kies er voor om enigzins voorzichtiger om te gaan met een apparaat van eur 700,--.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Bij de s5 kon samsung het nog gooien op..."het klepje heeft u niet goed afgesloten". Ik ga er vanuit dat men nu gewoon garantie moet verlenen indien toestel defect raakt door waterschade. Of zal men het nu gooien op "toestel is te diep onder water geweest?" We zullen tzt de eerste berichten wel horen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik had gelezen dat er een promotie was bij Samsung Pay voor een gratis Wireless Charger Pad, komen wij in Nederland daar ook voor in aanmerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Mijn Z1 compact hield ik (tot de rubbertjes hun werk niet meer deden) zonder problemen onder water/douche, dat zal ik met de S7 niet op die manier gaan doen.
Lijkt erop dat Samsung de certificering op orde wil hebben, maar minder waarde hecht aan de functionaliteit in het water. In hun marketing verhaal zijn ze ook niet zo uitbundig over de waterdichtheid itt. Sony.

In dit filmpje wordt uitgelegd hoe ze hem waterdicht hebben gemaakt.
YouTube: What makes the Galaxy S7 Waterproof? - Ultimate Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Boownage schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:34:
Ik had gelezen dat er een promotie was bij Samsung Pay voor een gratis Wireless Charger Pad, komen wij in Nederland daar ook voor in aanmerking?
Voor alsnog alleen in Amerika. Maar even in de gaten houden, want dat is snel verdiend dan natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
Kunnen wij uberhaupt al (Samsung) pay gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-11-2024
Kenny1001 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:54:
Kunnen wij uberhaupt al (Samsung) pay gebruiken?
Vraag ik me ook af inderdaad, volgens mij hebben wij ook nog steeds geen Android Pay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als ik het goed begrijp is het nog niet helemaal duidelijk over hoe je de SD-opslag kunt gebruiken met betrekking tot apps? In de review(s) lees ik dat je sommige applicaties kunt verplaatsen naar de SD-kaart, maar niet alle applicaties. Ook kun je niet aangeven dat je standaard applicaties op je SD-kaart wilt installeren.

Alle andere zaken (foto's, video's en geluidsbestanden etc.) kun je neem ik aan wel gewoon onbeperkt op de SD-kaart zetten? Wel jammer als dat met applicaties niet kan, de 8 GB (16 GB totaal min systeem) is dan misschien wel snel vol (en heeft een 128 GB SD-kaart al minder nut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
PearlPumpkin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:22:

Als ik het goed heb gaat een IP68-certificering om stof en koel water. Heet water kan isolatiemateriaal van een IP68-apparaat laten vervormen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 17:09
Schaapyo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:24:
[...]

Als ik het goed heb gaat een IP68-certificering om stof en koel water. Heet water kan isolatiemateriaal van een IP68-apparaat laten vervormen volgens mij.
Ben ook benieuwd hoe het gaat als je een dagje naar het strand gaat.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Schaapyo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:24:
[...]

Als ik het goed heb gaat een IP68-certificering om stof en koel water.
Ja klopt. Maar dit was meer om te laten zien dat er heel wat extremere testen zijn geweest dan die brammerrrr deed met 10 seconden 20 cm onder water in een jacuzzi. Dus is het vreemd dat zijn telefoon zoveel problemen had. Wellicht toch een productiefoutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 21:32
De Sony Z3c mocht wel in chloorwater, mits je daarna wel goed afspoelde met kraanwater. Ik denk dat deze het ook wel zou moeten kunnen.

... moet ik wel zeggen dat mijn eerste Sony Z3c binnen 30sec. dood was is een jacuzzi. Wel reparatie onder garantie. Mijn nieuwe maar niet meer getest. :)

Vraag: is de Edge nog te dragen in een broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:36
honey schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:10:
De Sony Z3c mocht wel in chloorwater, mits je daarna wel goed afspoelde met kraanwater. Ik denk dat deze het ook wel zou moeten kunnen.

... moet ik wel swaggen dat mijn eerste Sony Z3c binnen 30sec. dood was is een jacuzzi. Wel reparatie onder garantie. Mijn nieuwe maar niet meer getest. :)

Vraag: is de Edge nog te dragen in een broekzak?
Hij is kleiner dan de OPO en die past ook prima in de broekzak, dus ja :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razr schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:16:
Als ik het goed begrijp is het nog niet helemaal duidelijk over hoe je de SD-opslag kunt gebruiken met betrekking tot apps? In de review(s) lees ik dat je sommige applicaties kunt verplaatsen naar de SD-kaart, maar niet alle applicaties. Ook kun je niet aangeven dat je standaard applicaties op je SD-kaart wilt installeren.

Alle andere zaken (foto's, video's en geluidsbestanden etc.) kun je neem ik aan wel gewoon onbeperkt op de SD-kaart zetten? Wel jammer als dat met applicaties niet kan, de 8 GB (16 GB totaal min systeem) is dan misschien wel snel vol (en heeft een 128 GB SD-kaart al minder nut).
Eigenlijk zoals het altijd al was met een sd kaart. Systeem apps kunnen vaak niet op de SD kaart maar de meeste gedownloade apps wel, hoewel er uitzonderingen zijn. Waarom dit is weet ik zo even niet maar media, navigatie en zover ik weet games kunnen allemaal op de sd kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schaapyo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08-2024
PearlPumpkin schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Ja klopt. Maar dit was meer om te laten zien dat er heel wat extremere testen zijn geweest dan die brammerrrr deed met 10 seconden 20 cm onder water in een jacuzzi. Dus is het vreemd dat zijn telefoon zoveel problemen had. Wellicht toch een productiefoutje?
Een productiefoutje kan altijd, maar ik denk dat je de uitkomsten van die extreme tests niet als normaal moet beschouwen. Anders had Samsung wel met iets anders reclame gemaakt dan 'de telefoon kan tegen regen of een ongelukje met water'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch is er genoeg reclame gemaakt waarbij de S7 onder water gebruikt wordt. T-mobile U.S. heeft bijvoorbeeld een unboxing video van de S7 onderwater. http://www.androidpolice....h-an-underwater-unboxing/

Als dit niet zou kunnen dan had Samsung, T-mobile wel op de vingers getikt lijkt mij. Vooral in de VS kun je rechtszaken verwachten als blijkt dat je de S7 niet onder water kan gebruiken terwijl er wel reclame voor wordt gemaakt. Misschien dat er in de kleine lettertjes wel het één en ander zal staan hierover.

Probleem is wel dat het moeilijk te bewijzen is waardoor er waterschade is ontstaan. Dus ik persoonlijk ga er ook niet mee zwemmen.

IP68 geeft in ieder geval wel aan dat het toestel 30min op anderhalve meter diepte kan.Maar bij bewegen ontstaat er natuurlijk druk en dat is dan weer een ander verhaal.

Samsung zegt zelf het volgende:

With Samsung's most resilient mobile device yet, you can run in the rain and play in the mud, spill on it, splash it, dunk it—then wipe it off and keep going.
The IP68 dust- and water-resistance Ingress Protection rating means your device is completely protected against dust, and it is water-resistant in up to 5 feet of water for up to 30 minutes.
Your device has also passed military specification (MIL-STD-810G) testing against a subset of 20 specific environmental conditions, including temperature, dust and sand, shock and vibration, low pressure, and high altitude. Device may not perform in all extreme conditions

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 09-03-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Schaapyo schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:49:
[...]

Een productiefoutje kan altijd, maar ik denk dat je de uitkomsten van die extreme tests niet als normaal moet beschouwen. Anders had Samsung wel met iets anders reclame gemaakt dan 'de telefoon kan tegen regen of een ongelukje met water'.
Het lijkt mij logisch dat ik mijn S7 edge niet even een tijdje laat koken of dat ik hem op de bodem van een zwembad neer ga leggen ;-)
10 seconden in water van 20 cm diep klinkt mij meer als een ongelukje met water waar hij geen problemen mee zou moeten hebben.

Nog 2 dagen dan hoop ik die van mij ook te hebben. Ben ook heel benieuwd naar de Gear VR, helaas dat dat dan weer zo lang moet duren bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Even een vraagje, is de groene waas op het scherm normaal wanneer je de S7 edge onder een hoek bekijkt?
Langs vooren is het scherm perfect, onder hoek treed er toch wat verkleuring op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laurensdbb schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:07:
Even een vraagje, is de groene waas op het scherm normaal wanneer je de S7 edge onder een hoek bekijkt?
Langs vooren is het scherm perfect, onder hoek treed er toch wat verkleuring op.
Amoled verkleurt vaak onder een hoek. Recht van voren moet het egaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Dat heb ik ook altijd gehad bij de note 3 en 4....onder een hoek wordt het iets blauwer / koelere tint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

Klopt het dat, wanneer je een film(pje) kijkt, de edges ook gebruikt worden bij de Edge? Is dat niet hinderlijk?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
TommyGun schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 13:57:
Klopt het dat, wanneer je een film(pje) kijkt, de edges ook gebruikt worden bij de Edge? Is dat niet hinderlijk?
Dat wat ik zag in de winkel wel ja. Ik vind het eigenlijk ook best irritant.

Eigenlijk zou ik een soort crop functie willen zien zodat normaal alleen het vlakke deel gebruikt wordt. (ook bij apps en websites)

Volgens mij is de belangrijkste functie van de edges dat het er leuk uit ziet.

[ Voor 8% gewijzigd door The Anarchist op 09-03-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 13:36

TommyGun

Stik er maar in!

The Anarchist schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:09:
[...]

Dat wat ik zag in de winkel wel ja. Ik vind het eigenlijk ook best irritant.

Eigenlijk zou ik een soort crop functie willen zien zodat normaal alleen het vlakke deel gebruikt wordt. (ook bij apps en websites)

Volgens mij is de belangrijkste functie van de edges dat het er leuk uit ziet.
Ja precies... meh, ik wil de Edge wel ivm de grootte van het scherm maar dit is wel een flinke tegenvaller.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
TommyGun schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:20:
[...]

Ja precies... meh, ik wil de Edge wel ivm de grootte van het scherm maar dit is wel een flinke tegenvaller.
Ik heb de edge en ik vind dit allezins geen hinderlijk probleem (valt mij zelf niet op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 14:31
Net eens met de GPS van mijn net ontvangen S7 zitten spelen, maar die lijkt veel minder gevoelig en accuraat dan de GPS in mijn vorige telefoon, een S4-mini.

Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt? Heb je het gemeten? Heb je op dezelfde manier getest met beide toesellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 14:31
Nee, niks gemeten, maar ik krijg binnen op dezelfde plaats geen fix met de S7, wel met de S4m. Buiten heeft de S4m een nauwkeurigheid van 4 meter, de S7 acht meter.

Maar zoals ik al zei, ik heb zitten spelen, en nog niks gemeten. Dit was een eerste indruk.

[ Voor 0% gewijzigd door durian op 09-03-2016 14:52 . Reden: spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
Hallo,

ik lees op XDA dat samsung, net als bij de S6, weer verschillende sensor modellen voor de camera gebruikt? De sony en een eigen?

Kennelijk kun je dat makkelijk bekijken met het downloaden van Aida64 uit de store. Geen idee of er overigens verschil tussen zit, op XDA is men meer pro de Sony variant.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:57
Wilde toevallig net hetzelfde typen. Zou wel wat zijn als er grote verschillen in zouden zitten, maar als ik het me goed herinner waren de verschillen bij de S6 klein, dus hopelijk maakt het nu ook niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
Ik zelf heb de Sony variant.
Zelf merk ik wel dat ik boven mijn "home button" een kleine 'gap' heb waardoor ik de schermkleur kan zien.
Dit valt mij echter alleen maar op bij een witte achtergrond en dan verander naar een zwarte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
durian schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:51:
Nee, niks gemeten, maar ik krijg binnen op dezelfde plaats geen fix met de S7, wel met de S4m. Buiten heeft de S4m een nauwkeurigheid van 4 meter, de S7 acht meter.

Maar zoals ik al zei, ik heb zitten spelen, en nog niks gemeten. Dit was een eerste indruk.
Duidelijk...een 1e indruk zegt iets...maar als je het allemaal zo precies wilt weten dan zul je moeten gaan meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Kees_frl schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:03:
Hallo,

ik lees op XDA dat samsung, net als bij de S6, weer verschillende sensor modellen voor de camera gebruikt? De sony en een eigen?

Kennelijk kun je dat makkelijk bekijken met het downloaden van Aida64 uit de store. Geen idee of er overigens verschil tussen zit, op XDA is men meer pro de Sony variant.
Ik heb die discussie in zijn geheel gevolgd. Ik dacht dat we er nu vanaf waren met de S7 maar we beginnen blijkbaar opnieuw. Brengt wel weer leuke discussies met zich mee :)

Update : het verklaart misschien wel de verschillen tussen de diverse reviews.

[ Voor 6% gewijzigd door Pierre_nr1 op 09-03-2016 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
Pierre_nr1 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:15:
[...]

Ik heb die discussie in zijn geheel gevolgd. Ik dacht dat we er nu vanaf waren met de S7 maar we beginnen blijkbaar opnieuw. Brengt wel weer leuke discussies met zich mee :)

Update : het verklaart misschien wel de verschillen tussen de diverse reviews.
Inderdaad, ook aangezien samsung zelf het laatste jaar veel ontwikkeld heeft. Persoonlijk geen idee wat nu beter is MOCHT er al een verschil zijn.

Het is denk ik wachten op een vergelijk tussen de twee. :)

Wat mij trouwens opvalt in de gegevens van de camera is dat video stabilisatie niet aanwezig zou zijn.
Afbeeldingslocatie: http://cdn03.androidauthority.net/wp-content/uploads/2016/03/Samsung-Galaxy-S7-camera-sensor-AIDA64-Sony-ISOCELL-840x745.jpg

http://www.androidauthori...cell-sony-sensors-678779/

[ Voor 36% gewijzigd door Kees_frl op 09-03-2016 15:37 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Grappig. Ik krijg net een promotie mail van samsung.

De S7 is stof en SPATWATERDICHT.

Dat is toch heel wat anders dan IP68.

IP-x8 Waterdicht Blijft bruikbaar onder water onder opgegeven omstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
The Anarchist schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:33:
Grappig. Ik krijg net een promotie mail van samsung.

De S7 is stof en SPATWATERDICHT.

Dat is toch heel wat anders dan IP68.

IP-x8 Waterdicht Blijft bruikbaar onder water onder opgegeven omstandigheden
Dat is gewoon indekken.
Het is gewoon IP68, maar mensen gaan meestal dingen dan ermee doen die erbuiten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 12:25

wasco

brightest crayon in the box

Hier ook de Sony variant. (S7 zwart)

Verder vind ik de low-light performance echt indrukwekkend hoor. Zo lag ik gisterenavond in bed met alleen een heel klein lampje aan. Zowel met de front- als de backcamera kon ik nog een meer dan herkenbaar beeld op het scherm tonen. Ik stond versteld.

De frontcamera heeft wel enorm veel vervorming aan de hoeken. In landscape stoort dit niet zo. Je zal er echt met een hele groep op kunnen. In portrait moet je echt met je hoofd wegblijven van de boven- en onderkant, want je ziet er niet uit. :)

[ Voor 58% gewijzigd door wasco op 09-03-2016 16:25 ]

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Kees_frl schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:27:
[...]

Inderdaad, ook aangezien samsung zelf het laatste jaar veel ontwikkeld heeft. Persoonlijk geen idee wat nu beter is MOCHT er al een verschil zijn.

Het is denk ik wachten op een vergelijk tussen de twee. :)

Wat mij trouwens opvalt in de gegevens van de camera is dat video stabilisatie niet aanwezig zou zijn.
[afbeelding]

http://www.androidauthori...cell-sony-sensors-678779/
Er is video stabilisatie aanwezig. Samsung noemt het 'Smart OIS', dat is een soort hybride oplossing door gebruik te maken van zowel digitale als optische stabilisatie. Ook hier zijn discussies over te vinden. Ik heb vergelijkingen gezien tussen de S7 en de iPhone 6S, en ik vond de OIS van de iPhone een stuk beter. De komende dagen zullen ongetwijfeld meerdere reviews volgen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Pierre_nr1 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Er is video stabilisatie aanwezig. Samsung noemt het 'Smart OIS', dat is een soort hybride oplossing door gebruik te maken van zowel digitale als optische stabilisatie. Ook hier zijn discussies over te vinden. Ik heb vergelijkingen gezien tussen de S7 en de iPhone 6S, en ik vond de OIS van de iPhone een stuk beter. De komende dagen zullen ongetwijfeld meerdere reviews volgen. Ben benieuwd.
Zie hier:
http://www.sammobile.com/...ical-image-stabilization/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:15
Nog niemand de dual-sim versie gespot? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Stancke schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:05:
Nog niemand de dual-sim versie gespot? :(
Hmm in idergeval wel in India.
http://www.sammobile.com/...rtification-in-indonesia/
Pagina: 1 ... 10 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support