Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
tweakerjunior schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:54:
[...]

Ik denk dat de iphone sneller is met games laden door de nvme opslag. Niet alleen door de lagere resolutie en touchwizz :+

Hebben beide telefoons exynos en snapdragon dezelfde snelheden modem( wifi en lte)?
Eh.. Het is geen NVME. Kennelijk toch wel
http://www.anandtech.com/...-plus-preliminary-results

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleBrownie
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2024
Kenny1001 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:32:
Ik blijf wel twijfelen over het toestel. echter maar om 1 reden: Touchwiz. Ik vind de iconen en de UI nogal kleuterig. Maar prima performance, batterylife, camera, fingerscanner...
Same, plus ik zou niet weten of ik S7 Edge neem of de gewone :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:25
Kenny1001 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:32:
Ik blijf wel twijfelen over het toestel. echter maar om 1 reden: Touchwiz. Ik vind de iconen en de UI nogal kleuterig. Maar prima performance, batterylife, camera, fingerscanner...
Zie dit filmpje vanaf 6:45

Op een eenvoudige manier kun je dus een heel andere theme kiezen. Zonder eerst een aparte launcher en icons te installeren.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb wat posts aangepast omdat er onnodig op de man (over en weer) gespeeld wordt. Laat een ieder in zijn waarde en voer de discussie op een prettige toon

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Weet iemand of er al draadloze opladers zijn die ik alvast zou kunnen aanschaffen? Ik heb wat zitten zoeken maar kom niet verder dan deze drie opladers. Er staat hier wel expliciet S6 bij in de productnaam maar dat lijkt me niets uit te maken. De iets duurdere versie schijnt sneller te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Razr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 08:49:
Weet iemand of er al draadloze opladers zijn die ik alvast zou kunnen aanschaffen? Ik heb wat zitten zoeken maar kom niet verder dan deze drie opladers. Er staat hier wel expliciet S6 bij in de productnaam maar dat lijkt me niets uit te maken. De iets duurdere versie schijnt sneller te laden?
Deze door mij besteld... https://www.bol.com/nl/p/...c-zwart/9200000055523643/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol73
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-07 14:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Let wel dat de S7 ook draadloze Quickcharge heeft. Denk* alleen niet dat élke oplader deze techniek heeft zodat opladen met random lader X waarschijnlijk* trager zal gaan dan met een wél wireless QC ding :)
* assumptie, geen verstand van (QC) wireless laders verder ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 07-03-2016 09:51 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Mijn draadloze oplader voor de oude Nokia doet het ook prima voor de Samsung :-)

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ad- schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:54:
Mijn draadloze oplader voor de oude Nokia doet het ook prima voor de Samsung :-)
Werken zullen ze allemaal. Alleen fukkin' traag dan wel sneller dan ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:49:
Let wel dat de S7 ook draadloze Quickcharge heeft. Denk* alleen niet dat élke oplader deze techniek heeft zodat opladen met random lader X waarschijnlijk* trager zal gaan dan met een wél wireless QC ding :)
* assumptie, geen verstand van (QC) wireless laders verder ;)
Je allerlaatste zinnetje mag je schrappen hoor aangezien het wel zo is, je moet een wireless quickcharger gebruiken om ook voor draadloos snelladen gebruik te kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol73
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-07 14:19
Als hij een nachtje naast je ligt zal hij toch vol zijn. Nachts heb ik niet zo'n haast ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Thanks, die had ik gemist. Nog even afwachten of Samsung ook een witte variant gaat uitbrengen, dat past beter bij mijn telefoon (witte versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:18:
Nog even afwachten of Samsung ook een witte variant gaat uitbrengen, dat past beter bij mijn telefoon (witte versie).
Afbeeldingslocatie: https://bol.ugc.bazaarvoice.com/answers/7628/374329/photo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-09 19:52
Weet iemand of in de standaard Touchwiz (niet dat er al custom roms zijn haha) op de S7 het mogelijk is om 6 icoontjes + appdrawer icoon in de balk onderin mogelijk is.
Ik zag ergens in een review op youtube iets van appdrawer van 6 x5 of 6 x6 (weet niet meer precies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
r_buren956 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:22:
Weet iemand of in de standaard Touchwiz (niet dat er al custom roms zijn haha) op de S7 het mogelijk is om 6 icoontjes + appdrawer icoon in de balk onderin mogelijk is.
Ik zag ergens in een review op youtube iets van appdrawer van 6 x5 of 6 x6 (weet niet meer precies)
Volgens mij gaat deze standaard maar tot 5. Custom launcher zal het wellicht geweest zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ben net naar mediamarkt gegaan om de S7 edge even te bekijken en mee te spelen. Was het toestel daar nog niet. Jammer. Dan nog maar even geduld hebben en wachten tot vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Link
  • Laatst online: 02-09 17:41
Heeft iemand toevallig een vergelijking gevonden van de accuduur tussen de Galaxy S7 en de Galaxy S7 Edge? Ik ben erg benieuwd of die 600mAh extra van de Edge nou merkbaar is of niet.

Ik twijfel nu heel erg tussen de S7 en de S7 Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
deze draadloze oplader besteld
http://www.aliexpress.com...ping-Mar/32615942118.html
meteen mar 2 gedaan om allebei thuis er 1 te hebben op paar plaatsen en ook paar netadapters. voor de prijs hoef je het niet te laten daar
;)

[ Voor 30% gewijzigd door Velga op 07-03-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 10:25
Vraag mij toch af of dat geen kwaad kan, zo'n neppe lader.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-09 19:52
Brad Pitt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:23:
[...]

Volgens mij gaat deze standaard maar tot 5. Custom launcher zal het wellicht geweest zijn denk ik?
Dan hoop ik dat er zsm een custom rom beschikbaar komt :) Vind 5 echt niet genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
r_buren956 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:25:
Dan hoop ik dat er zsm een custom rom beschikbaar komt :) Vind 5 echt niet genoeg. :)
Vijf iconen icm met Stevie Wonder dpi is inderdaad geen succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow-Link schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:42:
Heeft iemand toevallig een vergelijking gevonden van de accuduur tussen de Galaxy S7 en de Galaxy S7 Edge? Ik ben erg benieuwd of die 600mAh extra van de Edge nou merkbaar is of niet.

Ik twijfel nu heel erg tussen de S7 en de S7 Edge.
geen directe vergelijking nog. Maar volgens Tweakers.net kun je met de gewone S7 dik 9uur browsen en 15uur videokijken. Dit is een dik uur langer browsen en 3uur langer videokijken dan de S6.

Op basis van deze gegevens denk is dat de Edge een ietsje betere accuduur heeft. De Edge heeft een grotere accu en al is het scherm groter, dan nog is de accu groter in verhouding en het scherm is natuurlijk ook niet voor 100% verantwoordelijk voor het stroomverbruik. De rest van de hardware is wel gelijk, dus daarom denk ik dat de Edge een betere accuduur heeft.
Heb al van meerdere gezien dat een sot van 6 a 7 uur mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:28:
[...]

Vijf iconen icm met Stevie Wonder dpi is inderdaad geen succes 8)
Niet dat het voor de iconen uitmaakt maar lettertype op allerkleinst scheelt best wel.

ook krijg je dan net wat meer informatie in een app te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vandaag met de Galaxy S7 Edge mogen spelen. Alles heel top en snel, alleen dee ik heel vaak ongewenst apps opstarten door de afrondingen van het scherm.

De Galaxy S7 was nog niet op demo, maar jammer dat het toestel de S7 edge dit in mijn tijd met het toestel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Garret1410 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:35:
[...]
ook krijg je dan net wat meer informatie in een app te zien.
Apps inderdaad meestal wel, browser niet, statusbalk blijft hideous :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Nou ik heb via t-mobile ook mijn Galaxy S7 Edge (zwart) besteld! Zeer benieuwd, dit wordt mijn eerste ervaring met Samsung (altijd HTC gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
Michaelg schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:24:
Vraag mij toch af of dat geen kwaad kan, zo'n neppe lader.
zou die van samsung daar ook niet vanaf komen?
heb al zo vaak accu's en allerlei dingen besteld die net zo goed of beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Is de gear vr nog enigzins oculus compatible , dwz kan op PC word aangesloten zonder rare hacks. Of maken ze handig gebruik van de naam en heb je een veredelde cardboard oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
SamStar schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:54:
Nou ik heb via t-mobile ook mijn Galaxy S7 Edge (zwart) besteld! Zeer benieuwd, dit wordt mijn eerste ervaring met Samsung (altijd HTC gehad)
Ben van plan om de S7 te halen, ook hiervoor alleen HTC gehad.De S7 zal mijn one m7 vervangen dus ben benieuwt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Velga schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:02:
zou die van samsung daar ook niet vanaf komen?
heb al zo vaak accu's en allerlei dingen besteld die net zo goed of beter zijn.
Ondanks de leuke term Fast Charge op de "nepper" is de originele Samsung lader uiteraard way sneller zou de originele way sneller moeten zijn als deze daadwerkelijk 15W laden zou ondersteunen :)

Een "echte" Fast Charge lader die een stuk sneller is, en compatible met de S7's 15W, is bijv.:
http://www.incipio.com/ce...ireless-charging-pad.html (echter niet leverbaar nog)

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 07-03-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Komt er idd goed uit, ben echter net bij de Samsung store geweest en even met de nieuwe toestellen mogen spelen. Qua kleur en licht doen ze het goed, maar ik vind toch de scherpte ontbreken. In exact dezelfde omstandigheden kon ik met de S6 wel overduidelijk de prijskaartjes aflezen en de S7 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:54
Oh haha thanks! Kudos.
S6 is hier echt veel beter helaas. Even 4 slordige crops om te vergelijken: Dropbox
S7 is bij beiden de eerste foto. Nu is het verschil bij de foto's van dat flatgebouw wel heel fors, dus misschien dat de AF daar niet helemaal goed is gegaan met de S7.

Hier ook heel wat samples van de S7 en hier van de S6. Niet onder dezelfde omstandigheden genomen, maar biedt wel een goede vergelijking.
Ook hier geldt weer hoofdzakelijk: 1. véél te agressieve sharpening (onnatuurlijke foto's) en (desondanks) 2. gebrek aan scherpte & details.
Dat eerste (en de vaak te agressieve ruisreductie) is puur software, maar dat tweede zou ook zomaar een gebrek van de sensor kunnen zijn. Het is even wachten op wat goede RAW samples om conclusies te kunnen trekken.

Die veel te onnatuurlijke foto's doen me soms bijna een m'n bejaarde Nokia 5800 denken :X (overdreven ^^)

Haha, toch weer over de camera begonnen. Milan OUT :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:19
Velga schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:22:
deze draadloze oplader besteld
http://www.aliexpress.com...ping-Mar/32615942118.html
meteen mar 2 gedaan om allebei thuis er 1 te hebben op paar plaatsen en ook paar netadapters. voor de prijs hoef je het niet te laten daar
;)
Ik heb er eentje gehad, echt waardeloos en kwaliteit nul. De telefoon en de lader worden erg warm en er zit geen enkele (werkende)beveiliging op. Als je je dure telefoon wilt slopen dan is deze wel zeer aan te raden. Je kan beter maar iets meer uitgeven, dan heb je iets wat werkt en veilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Garret1410 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:28:
[...]

geen directe vergelijking nog. Maar volgens Tweakers.net kun je met de gewone S7 dik 9uur browsen en 15uur videokijken. Dit is een dik uur langer browsen en 3uur langer videokijken dan de S6.
In welke review lees je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
The Anarchist schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:18:
[...]

In welke review lees je dit?
De benchmarks van de S7 stonden een tijdje online. Die zijn er ondertussen weer af gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGLion
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik heb zojuist dit bericht ontvangen van Samsung:

Beste klant,

Gefeliciteerd met de aankoop van jouw GALAXY S7 in de Samsung Shop. Waarschijnlijk weet je al dat Samsung bij je aankoop ook Gear VR (Virtual Reality bril) cadeau geeft. Als service hebben we jouw Gear VR alvast naar je verstuurd. Dit innovatieve accessoire ontvang je naar verwachting aanstaande vrijdag en je hoeft je dus niet meer aan te melden voor deze promotie. Heb je je aanvraag al ingediend? Geen zorgen, dat is geen probleem: met deze automatische toezending is dat meteen geregeld.

Mocht je nog vragen hebben over je nieuwe telefoon of Gear VR, dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice te bereiken via 079-750 33 50 (lokaal tarief) of stuur een e-mail naar store.nl@samsung.com.

Nogmaals dank voor jouw aankoop en we hopen je graag terug te zien in onze digitale winkel. Wij wensen je alvast veel plezier met je Samsung producten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik wilde dat nét gaan posten, ik heb hetzelfde bericht gekregen en heb dan ook hoop dat ik vrijdag mijn S7 krijg :)

(wellicht hoort dit in het levertijden topic?)

[ Voor 5% gewijzigd door vaagisdenaam op 07-03-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
Op de site van Coolblue stond steeds leverdatum 11-3-2016 van de S7 edge. Nu is goud wel leverbaar de 11 de. Maar de zwarte en witte staat levertijd onbekend. Ik hoop dat ik vrijdag ook de S7 edge krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-01-2022
Zojuist een verzendbevestiging gekregen van coolblue.
Mijn S7 edge komt eraan :)
Me happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
schumpi schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:49:
Me happy!
Huh? Hij is toch nog helemaal niet op voorraad?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:02

JSchut

.....

wilke77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:35:
Op de site van Coolblue stond steeds leverdatum 11-3-2016 van de S7 edge. Nu is goud wel leverbaar de 11 de. Maar de zwarte en witte staat levertijd onbekend. Ik hoop dat ik vrijdag ook de S7 edge krijg
Waarschijnlijk hebben ze dan de voorraad binnen en weten ze nu dat die kleuren niet meer leverbaar zijn. Tenminste dat lijkt mij aannemelijk.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
Bij coolblue stond de leveringsdatum tijdens pre-order op 8/03.
Blijkt dus nog te kloppen ook.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/iu4ogddxglu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:22
schumpi schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:01:
Bij coolblue stond de leveringsdatum tijdens pre-order op 8/03.
Blijkt dus nog te kloppen ook.

[afbeelding]
Lijkt erop dat .BE en .NL andere data hanteren, jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milan17 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:51:
[...]

Hier ook heel wat samples van de S7 en hier van de S6. Niet onder dezelfde omstandigheden genomen, maar biedt wel een goede vergelijking.
Ook hier geldt weer hoofdzakelijk: 1. véél te agressieve sharpening (onnatuurlijke foto's) en (desondanks) 2. gebrek aan scherpte & details.
Dat eerste (en de vaak te agressieve ruisreductie) is puur software, maar dat tweede zou ook zomaar een gebrek van de sensor kunnen zijn. Het is even wachten op wat goede RAW samples om conclusies te kunnen trekken.

Die veel te onnatuurlijke foto's doen me soms bijna een m'n bejaarde Nokia 5800 denken :X (overdreven ^^)

Haha, toch weer over de camera begonnen. Milan OUT :+
Toch heb ik moeite met dit soort samples omdat je niet weet hoe ze genomen zijn. Liever een vergelijkende test onder dezelfde omstandigheden en met dezelfde instellingen. De foto's van de S6 zien er heel goed uit maar die van de S7 vind ik ook niet slecht alhoewel ik betere low light samples gezien heb. De low light samples van de S6 lijken mij te mooi om waar te zijn. Misschien handmatige instellingen?

Ook denk ik dat je 12mpx niet moet croppen en vergelijken met 16mpx want dan legt de 12mpx het af(bij smartphones dan). Ik beoordeel liever op juiste witbalans, scherpte, contrast, dynamisch bereik en gewoon het totaal plaatje.

Low light is voor mij heel belangrijk en dan het liefst met een korte sluitertijd vanwege motion blur (bewegende objecten)

11 maart ga ik het zelf meemaken en ik zal proberen eerlijk te zijn. Nu kan ik zeggen dat de S6 al hele mooie plaatjes schiet bij voldoende licht maar bij wat minder licht wordt het al een stuk minder.
Als blijkt dat de S7 niet echt beter is dan is dat balen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
schumpi schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:49:
Me happy!
Wil je het hier melden hoe je de batterij camera en de snelheid van het toestel vind. Of je goed wifi, data verbinding hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Maniak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-03-2024
Bij deze een poging om eerlijk een rijtje nadelen van de S7 te maken, zonder rationalisaties.

Nadelen:
- Langzamer dan iPhone 6S: YouTube: Galaxy S7 edge Nexus 6P iPhone 6S Plus Moto X Pure Speed Test
- Kwaliteit camera is nog niet helemaal duidelijk, maar lijkt tegen te vallen
- Snapdragon 820 GPU is >30% sneller dan europese Exynos: http://www.telegraph.co.u...hone-6s---but-not-if-you/

...en toch heb ik een S7 edge gekocht. De accuduur, schermgrootte (en toch handzaam), AMOLED, micro SD, waterdichtheid, gear VR, etc. maken dit volgens mij de beste telefoon tot nu toe.
Niet perfect, helaas... maar wel bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mad Maniak schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:15:
Bij deze een poging om eerlijk een rijtje nadelen van de S7 te maken, zonder rationalisaties.

Nadelen:
- Langzamer dan iPhone 6S: YouTube: Galaxy S7 edge Nexus 6P iPhone 6S Plus Moto X Pure Speed Test
- Snapdragon 820 GPU is >30% sneller dan europese Exynos: http://www.telegraph.co.u...hone-6s---but-not-if-you/

...en toch heb ik een S7 edge gekocht. De accuduur, schermgrootte (en toch handzaam), AMOLED, micro SD, waterdichtheid, gear VR, etc. maken dit volgens mij de beste telefoon tot nu toe.
Bijzonder maar met name de CPU: het zijn maar cijfertjes ;) In de praktijk zijn zowel de Snapdragon als de Exynos aan elkaar gewaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad Maniak schreef op maandag 07 maart 2016 @ 18:15:

Nadelen:

Langzamer dan iphone 6s met games laden. Is al veel discussie over geweest.

Camera lijkt mij niet tegen te vallen afhankelijk wat je verwachtingen zijn.

SD820 alleen 30% sneller in Antutu. In GFXbench scheelt het een paar fps en de Exynos is een paar fps sneller dan iphone 6s (ofscreen) en volgens een franse review haalt de Exynos weer de hoogste 3DMark score.
Samsung Galaxy S7 vs LG G5 - l'Exynos 8890 surpasse le Snapdragon 820
http://www.tomshardware.f...g5-galaxy-s7,1-58645.html

[ Voor 8% gewijzigd door Garret1410 op 07-03-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:31
Milan17 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:51:
[...]

Hier[/url] ook heel wat samples van de S7 en hier van de S6. Niet onder dezelfde omstandigheden genomen, maar biedt wel een goede vergelijking.
Wow, ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik in 1998 in die flat gewoond (foto 20160223_212245) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
Een mooi verschil bij low light met daarbij een snellere focus.
Geeft mij maar de S7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
durian schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:52:
[...]

Wow, ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik in 1998 in die flat gewoond (foto 20160223_212245) :)
Dan kan ik u het volgende vragen wat de vergelijkingstest van de foto's betreft:
Op welke foto heeft u dit het snelst herkent en bij welke foto heeft u de minste twijfels? Bij de S6 of bij de S7? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
durian schreef op maandag 07 maart 2016 @ 19:52:
[...]

Whaha hoe toevallig. Waar is dit als ik vragen mag? :+ (I know, off-topic)
Video lijkt iets beter op de S7. Frontcam ook. Voor de (foto)camera vind ik het geen goede vergelijking. Sws is zo'n comprimeerd 1080p clipje daar geen goede bron voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:09
Net ook de verzendbevestiging gekregen van Coolblue (BE) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Net mijn S7 Edge zwart besteld bij Samsung zelf. Samen met de CashbackXL ben ik 745 euro kwijt :)

Iemand die weet waar ik een goede screen protector kan bestellen die ook de edges meepak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
€733,xx Incl. cashback toch?

Kan het accessoires topic trouwens even in de topicwaarschuwing gezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Milan17 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:09:
€733,xx Incl. cashback toch?

Kan het accessoires topic trouwens even in de topicwaarschuwing gezet worden?
Ik kwam niet verder dan 5% bij Cashback.nl, de link van de 10% werkte gisteren niet. Totaal ben ik 759,- kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:31
schumpi schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:17:
[...]
Dan kan ik u het volgende vragen wat de vergelijkingstest van de foto's betreft:
Op welke foto heeft u dit het snelst herkent en bij welke foto heeft u de minste twijfels? Bij de S6 of bij de S7? _O-
:)
Milan17 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:25:
[...]
Whaha hoe toevallig. Waar is dit als ik vragen mag? :+ (I know, off-topic)
[...]
Singapore, de flat heette Tanglin Regency (hoek Alexandra rd. en Tanglin rd.) maar nu ik op streetview kijk twijfel ik. Maar er is een hoop bijgebouwd in 18 jaar.

Efin, om het on-topic te houden, mijn S7 is besteld (in Zweden, daar woon ik),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:19
wouter5 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 21:49:
Net ook de verzendbevestiging gekregen van Coolblue (BE) :)
Huh... de verzendbevestiging nu al??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 23:08
Pierre_nr1 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:27:
[...]

Ik kwam niet verder dan 5% bij Cashback.nl, de link van de 10% werkte gisteren niet. Totaal ben ik 759,- kwijt.
Let op dat je het via CashbackXL doet, namelijk:
https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/samsung

Cashback.nl is iets anders en daar is het inderdaad slechts vijf procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
X-GeaR schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 09:55:
[...]

Let op dat je het via CashbackXL doet, namelijk:
https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/samsung

Cashback.nl is iets anders en daar is het inderdaad slechts vijf procent.
Vandaar dus...... :)

Update : ik heb toch echt CashbackXL gebruikt. Vreemd.

[ Voor 8% gewijzigd door Pierre_nr1 op 08-03-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
Hij is er, hij is er *O*
Straks proberen tijd te maken om ermee aan de slag te gaan...

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/kfq6izxbo9l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
wht the... hoe komt het dat jij die nu al te pakken hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
Coolblue.be
In pre-order stond hun release datum op 8/03.
Had ik zelf niet verwacht, maar klopt dus volledig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:13
schumpi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:25:
Hij is er, hij is er *O*

[afbeelding]
Veel plezier ermee! Toch wel een tikkeltje jaloers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
  • Laatst online: 06-12-2024
schumpi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:25:
Hij is er, hij is er *O*

[afbeelding]
Hier ook toegekomen om 09u30 zelf al! Vanavond testen! >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
Nu heb ik nog de pech dat m'n simkaart moet aangepast worden.... (moet Nano-sim zijn)
Iemand een idee hoe ik dit het snelst klaar krijg?

Maar wat een mooi toestel zeg!!!
Ondertussen kan hij aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
schumpi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:41:
Nu heb ik nog de pech dat m'n simkaart moet aangepast worden.... (moet Nano-sim zijn)
Iemand een idee hoe ik dit het snelst klaar krijg?
Template downloaden en knippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
Heeft dat zelf knippen geen risico's?
Of ik ga straks even langs bij een proximus winkel. Hangt nu toch aan de lader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
schumpi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:44:
Heeft dat zelf knippen geen risico's?
Tuurlijk, maar je vroeg de snelste methode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
Inderdaad ;)
Denk dat ik de veiligste methode zal nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 23:08
Ik las ergens dat de reviews vanmiddag om 16:00 uur Nederlandse tijd gepubliceerd gaan worden. Dan verstrijkt het Embargo. Klopt dat? Geldt dit ook voor Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumpi
Jammer dat ze niet meteen die screenprotectors op maat erop plaatsen.
Nu hangt er daar al ééntje op maar komt over de 'starttoets' heen.
Bij mijn vorige S5 is die er van dag 1 erop gebleven.

'k Vraag me eigenlijk af of zo'n screenprotector nog nodig zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:25
Ik heb net maar alvast een nieuwe simkaart besteld :P

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
schumpi schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:51:
Jammer dat ze niet meteen die screenprotectors op maat erop plaatsen.
Nu hangt er daar al ééntje op maar komt over de 'starttoets' heen.
Bij mijn vorige S5 is die er van dag 1 erop gebleven.

'k Vraag me eigenlijk af of zo'n screenprotector nog nodig zou zijn?
Over de simkaart, ik heb dat indertijd met mijn iPhone ook gedaan, werkte perfect, nooit problemen gehad!
Ik ga der originele screen protector gewoon een klein stukje bijknippen denk ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes om 9u50 geleverd hier :) Straks een testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:12:
Netjes om 9u50 geleverd hier :) Straks een testen.
Huh? Heb je hem nu al? Welke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:13:
[...]

Huh? Heb je hem nu al? Welke versie?
Stond toch op coolblue, geleverd op 08/03? Dat zijn we vandaag :*)
Ik heb de gewone S7, edge is te groot voor mij.
Zondag lag hij trouwens hier al in de mediamarkt België, wel nog niet te koop :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 11:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
X-GeaR schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:51:
Klopt dat? Geldt dit ook voor Tweakers?
Uurtje eerder...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:15:
[...]

Stond toch op coolblue, geleverd op 08/03? Dat zijn we vandaag :*)
Ik heb de gewone S7, edge is te groot voor mij.
Zondag lag hij trouwens hier al in de mediamarkt België, wel nog niet te koop :+
Vet :P Wel balen dat T-Mobile nog niet levert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
X-GeaR schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:51:
Ik las ergens dat de reviews vanmiddag om 16:00 uur Nederlandse tijd gepubliceerd gaan worden. Dan verstrijkt het Embargo. Klopt dat? Geldt dit ook voor Tweakers?
Gisteren stond er op allaboutphones.nl een review online, deze was echter al zeer snel weer offline gehaald. Denk dat ze een dag te vroeg waren. Helaas geen screenshots kunnen maken..

https://www.google.nl/url...v.116274245,d.bGs&cad=rja
48 uur met de Samsung Galaxy S7 Edge: onze eerste ervaring
All About Phones - 1 dag geleden
De reden dat we nog geen volledige review van de Samsung Galaxy S7 Edge hebben is ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
niek87 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:34:
Helaas geen screenshots kunnen maken..
Is gewoon te lezen via een cache-website'je hoor :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
CLB schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:38:
[...]

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensdbb
CLB schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:38:
[...]

;)

[ Voor 31% gewijzigd door laurensdbb op 08-03-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:20
Eerst gaat natuurlijk The Verge een review uitbrengen en dan de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graafie68
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
ff rare vraag, voor wat voor een micro sd card zo je moeten kijken.
Al heel lang geen sd kaartjes meer gehad namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nii3k
graafie68 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:55:
ff rare vraag, voor wat voor een micro sd card zo je moeten kijken.
Al heel lang geen sd kaartjes meer gehad namelijk.
paar pagina's terug hele discussie over geweest, zijn verschillende mogelijkheden afhankelijk van hoeveel GB je wilt en snelheid.

even opgezocht, zie hier bijvoorbeeld:
JSchut schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:14:
[...]

De U3 versie van deze kost € 37.90 bij data io. Ik denk dat hij die wilde linken.

http://www.dataio.nl/sams...o-u3-uhs-i-90mbs-adapter/

Deze heb ik zelf ook besteld. Persoonlijk vond ik het verschil in prijs tussen de 64 en de 128 Gb te groot.

[ Voor 37% gewijzigd door nii3k op 08-03-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 09:28
Net 1 opgehaald in Duitsland.
Super fijn toestel zeg.

Houd veel lekkerder vast dan de s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
niek87 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:34:
[...]

Gisteren stond er op allaboutphones.nl een review online, deze was echter al zeer snel weer offline gehaald. Denk dat ze een dag te vroeg waren. Helaas geen screenshots kunnen maken..

https://www.google.nl/url...v.116274245,d.bGs&cad=rja
48 uur met de Samsung Galaxy S7 Edge: onze eerste ervaring
All About Phones - 1 dag geleden
De reden dat we nog geen volledige review van de Samsung Galaxy S7 Edge hebben is ...
Ik kreeg net via Facebook een bericht dat om 15:00 uur de review van S7 edge online gaat. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Laatst online: 07:03
Hmmm, begint toch wel erg te jeuken om dit toestel te gaan bestellen als vervanging voor mij S6.

Als de reviews vandaag gaan uitkomen wacht ik die nog even af voor ik definitief de knoop doorhak (vooral benieuwd naar de camera, lees daar toch veel extremen over van top tot zeer matig).

Prachtig toestel in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-09 12:25

wasco

brightest crayon in the box

Ik heb de mijne ook al binnen. Gisterennamiddag besteld bij Coolblue, daarstraks geleverd. Ik kom van een Nexus 5 en ik moet zeggen: waaaw!

+ Scherm is waanzinnig mooi
+ Autofocus van de camera is razend snel
+ Kwaliteit van de camera is mijlenver voor op de Nexus 5
+ TouchWiz is helemaal niet storend, zelfs niet als je van stock Android komt

wasco [the brightest crayon in the box]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
wasco schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:21:
Ik heb de mijne ook al binnen. Gisterennamiddag besteld bij Coolblue, daarstraks geleverd. Ik kom van een Nexus 5 en ik moet zeggen: waaaw!

+ Scherm is waanzinnig mooi
+ Autofocus van de camera is razend snel
+ Kwaliteit van de camera is mijlenver voor op de Nexus 5
+ TouchWiz is helemaal niet storend, zelfs niet als je van stock Android komt
Hoe komt de vingerafdrukscanner over? Aangezien dit op de N5 ontbreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 09:28
Heel wat sneller en accurater dan de s6
Iets langzamer als de iPhone 6s, maar minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Tele2 is de verwachte levertijd vrijdag 11 maart. Nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wasco schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 13:21:
Ik heb de mijne ook al binnen. Gisterennamiddag besteld bij Coolblue, daarstraks geleverd.
Nou ja zeg...hoe ken dat nu? 8)7 Alle CB pre-orders worden pas vanaf 11 maart uitgeleverd en jij doet een bestelling en ontvangt 'm een dag later meteen...

(stiekum een beetje jaloers ;))

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 08-03-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt hem nu ook gewoon in de winkel kopen, providers mogen hem pas volgens afspraak de 10e versturen.
Pagina: 1 ... 9 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support