Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:06

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:09:
[...]

Een lenscover is van glas, alles wat daar op geplakt zit is tijdelijke bescherming en mag/moet er vanaf omdat het de kwaliteit van foto's negatief beïnvloed.
Ik heb nog eens even gekeken naar de lens maar zie niks zitten.
Kan me ook niet herinneren dat ik ooit iets van de lens af heb gepulkt.
Foto's maak ik toch zelden dus of ze er slecht uitzien weet ik niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorian schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:13:
[...]
Ik heb nog eens even gekeken naar de lens maar zie niks zitten.
Kan me ook niet herinneren dat ik ooit iets van de lens af heb gepulkt.
Foto's maak ik toch zelden dus of ze er slecht uitzien weet ik niet. :p
Je ziet het ook niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:30:
[...]

Je ziet het ook niet zitten.
Even krabben langs de lens levert ook niks op dus ik ga er maar vanuit dat ie er al vanaf gevallen is ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorian schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:31:
[...]
Even krabben langs de lens levert ook niks op dus ik ga er maar vanuit dat ie er al vanaf gevallen is ofzo. :P
Met je nagel kun je dat ook niet constateren, alleen met een naald of de punt van een scherp mes.
Maar als jij het wel goed vind zo, ook prima natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:36:
[...]

Met je nagel kun je dat ook niet constateren, alleen met een naald of de punt van een scherp mes.
Ik me niet voorstellen dat Samsung een folie op de lens doet - die de gebruiker eraf zou moeten halen - en dat ze dit vervolgens zo moeilijk maken dat je er een mes of naald voor nodig hebt. Dat klinkt meer als een folie die bedoeld is te blijven zitten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-10 20:12
Razr schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:51:
[...]

Ik me niet voorstellen dat Samsung een folie op de lens doet - die de gebruiker eraf zou moeten halen - en dat ze dit vervolgens zo moeilijk maken dat je er een mes of naald voor nodig hebt. Dat klinkt meer als een folie die bedoeld is te blijven zitten imo.
Ik heb een aantal s7s gehad. Allemaal met beschermfolie op de lenscover en met een vinger er makkelijk af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:51:
[...]
Er zit ook geen folie op de lens, maar op de lenscover.
Ik heb geen S7 maar een S6, daar zat wel een plakker op de lenscover en zelfs ook over het gedeelte waar de flitser zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 10:36:
[...]

Heb het net met een naald geprobeerd op mijn edge maar er zit echt geen folie op. Ik heb hem na een omruiling wel direct via samsung gekregen in november dus misschien doen ze sinds de laatste batches er geen folie meer op. Normaal gesproken voel je met de naald de folie gelijk. Naald gaat er dan wat stroever overheen maar bij mijn lens is het gewoon glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maukoo schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:28:
[...]
Heb het net met een naald geprobeerd op mijn edge maar er zit echt geen folie op. Ik heb hem na een omruiling wel direct via samsung gekregen in november dus misschien doen ze sinds de laatste batches er geen folie meer op. Normaal gesproken voel je met de naald de folie gelijk. Naald gaat er dan wat stroever overheen maar bij mijn lens is het gewoon glad.
Die verschillen kunnen er idd zijn, zo bestelde mijn zoon 3 jaar terug een S3 waar niets op aan te merken was, ik bestelde hem 1 maand later (beide bij Coolbleu) en ik had er zelfs een screenprotector op zitten maar hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 04-10 16:46

Phntm

Tlingelingeling

maukoo schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:28:
[...]

Mijn model was uit de doos nieuw in december verkregen. Geen folie. Zelf erop gezet met ultimateshield maximum protection kitje. Ik kan ook bevestigen dus dat er niks op de camera lens zat. De hartslag en flitssensor zit er altijd wat erop maar die is erg kras gevoelig dus ik durf het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-10 10:54

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Phntm schreef op zondag 15 januari 2017 @ 11:47:
[...]

Mijn model was uit de doos nieuw in december verkregen. Geen folie. Zelf erop gezet met ultimateshield maximum protection kitje. Ik kan ook bevestigen dus dat er niks op de camera lens zat. De hartslag en flitssensor zit er altijd wat erop maar die is erg kras gevoelig dus ik durf het niet.
Ik meen dat ik wel een folietje over de camera lens had zitten. Met een blauw hoekje als ik het goed heb. Uit december.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is het lensje niet van saffier dan zoals bij de concurentie?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:00:
Is het lensje niet van saffier dan zoals bij de concurentie?
Nee. Nooit zo geweest ook. Ook Apple heeft sinds de iPhone 7 geen saffierglas meer in gebruik. De one plus 3T heeft dat dus wel. Andere fabrikanten weet ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phntm schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:02:
[...]

Nee. Nooit zo geweest ook. Ook Apple heeft sinds de iPhone 7 geen saffierglas meer in gebruik. De one plus 3T heeft dat dus wel. Andere fabrikanten weet ik dat niet.
iPhone 7 heeft ook nog saffier. Rond launch was hier idd wat onduidelijkheid over maar inmiddels is dat bevestigd.

Misschien dat Samsung het met de S8 ook gaat doen, zou wel fijn zijn, ik leg hem geregeld gewoon plat neer namelijk, krasjes op de glazen achterkant kan ik wel mee leven maar een krasje op de lens waardoor foto's vertekenen lijkt me bloed irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:05:
[...]

iPhone 7 heeft ook nog saffier. Rond launch was hier idd wat onduidelijkheid over maar inmiddels is dat bevestigd.
Een zeer informatief filmpje over dit onderwerp.

Er is geen onduidelijkheid :P
Misschien dat Samsung het met de S8 ook gaat doen, zou wel fijn zijn, ik leg hem geregeld gewoon plat neer namelijk, krasjes op de glazen achterkant kan ik wel mee leven maar een krasje op de lens waardoor foto's vertekenen lijkt me bloed irritant :)
Lenzen van camera's krassen over het algemeen niet zo snel. Ze krassen natuurlijk heel erg makkelijk door korrels (bv zand) net als met (surprise surprise..?) de voorkant en zowat alle telefoons met glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phntm schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:10:
[...]

Een zeer informatief filmpje over dit onderwerp.

[video]

Er is geen onduidelijkheid :P

[...]

Lenzen van camera's krassen over het algemeen niet zo snel. Ze krassen natuurlijk heel erg makkelijk door korrels (bv zand) net als met (surprise surprise..?) de voorkant en zowat alle telefoons met glas.
Dit filmpje is van voor de duidelijkheid maar goed doet er verder niet toe want dit is niet het iPhone 7 topic.

Zand kom ik nooit bij in de buurt eigenlijk en al helemaal niet met mijn smartphones. Dat zit dan dus wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:11:
[...]
Dit filmpje is van voor de duidelijkheid maar goed doet er verder niet toe want dit is niet het iPhone 7 topic.

Zand kom ik nooit bij in de buurt eigenlijk en al helemaal niet met mijn smartphones. Dat zit dan dus wel goed :)
Iedereen heeft het over de lens maar het is geen lens, dat glaasje is alleen een bescherming en heet de lenscover waar de echte lens onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Donstil schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:11:
[...]

offtopic:
Wat voor duidelijkheid heb je nodig als de gehele chemische opbouw van het glas plaatje volledig gescand is :+ ? Keiharde bewijzen, dus feiten....

ik vind het wel altijd een verassing om op reddit te lezen onder andere hoe zij plotseling zand in hun zak vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phntm schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:22:
offtopic:
Wat voor duidelijkheid heb je nodig als de gehele chemische opbouw van het glas plaatje volledig gescand is :+ ? Keiharde bewijzen, dus feiten....
Dat is idd nog eens gescand en toen kwam er wel saffier uit. Apple maar ook de maker van bovenstaand filmpje hebben dit al maanden terug bevestigd.

Afbeeldingslocatie: http://a63.tinypic.com/2i6hs8h.jpg
(Maker filmpje)
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:19:
[...]

Iedereen heeft het over de lens maar het is geen lens, dat glaasje is alleen een bescherming en heet de lenscover waar de echte lens onder zit.
Zeker waar maarja Ach potato potato iedereen snapt wat je bedoeld als je dat het lensje noemt.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 15-01-2017 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:59

T.E

Vraagje:

Is zijn de S6 en S7 even groot? Ik wil de S7 gaan kopen en zag bij de action cheap S6 beschermfoltie's liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-10 16:25
ik222 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 17:53:
[...]

Bekend issue met Samsung toestellen, het is gelukkig eenvoudig op te lossen door in de APN instellingen "APN Type" leeg te maken of daar een * in te zetten.
Thanks, heb het gevonden en idd opgelost.

[ Voor 9% gewijzigd door cassiekai op 15-01-2017 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cassiekai schreef op zondag 15 januari 2017 @ 13:58:
[...]

En waar kan ik deze instellingen vinden? Kan ze niet vinden.
https://handleidingen.vod...n-instellen-voor-internet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Even voor de duidelijkheid, dit is het discussietopic voor de Galaxy S7 niet een eventuele S8. Geruchten (want meer zijn het nog niet) daarover horen niet thuis in dit topic.

Hier dus lekker ontopic blijven :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Zorian schreef op zondag 15 januari 2017 @ 09:57:
[...]

[...]

Bijzonder, bij mijn S6 Edge en S7 Edge zat er helemaal niks op het glaasje.
Alleen een uniforme folie over de voor- en achterkant en dat was het wel.
Ja en een witte sticker met de IMEI enzo op de achterkant.

Zeker weten dat jullie niet per ongeluk een beschermingslaag hebben aangezien voor een folie welke niet weg moest?
Het was een vierkant plakkertje met in het midden een gaatje.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-09 19:41
DaveD1109 schreef op zondag 15 januari 2017 @ 14:13:
[...]

Het was een vierkant plakkertje met in het midden een gaatje.
Bij mijn vorige telefoon S6 edge zat wel een plakkertje op.
Moet ik eerlijk zeggen dat ik dat pas na een jaar zag doordat tie scheef begon te zitten. (los raakte)

Mijn vrouw heeft de S7 en ik de S7 edge,maar eerlijk gezegd kan niet ontdekken dat daar iets op zit. En om nu met een naald of mes te experimenteren. Met de nagel lukt het dan ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

RobinFM schreef op zondag 15 januari 2017 @ 06:21:
[...]

Ik heb drie weken geleden Nanofixit op mijn toen gloednieuwe S7 aangebracht (voor- en achterkant) en ik heb werkelijk waar nog geen enkel krasje kunnen ontdekken. Nu ben ik enorm zuinig op het toestel, dus dat speelt ook mee, maar op eerdere toestellen had ik desondanks altijd wel hele kleine krasjes her en der. Nu nog helemaal niks, dus vooralsnog ben ik erg tevreden. Groot voordeel: je ziet helemaal niet dat je een screenprotector hebt... _/-\o_

Hier gekocht: https://www.nanofixit.shop/
Ik heb niks op me toestel en ik zie geen krassen, al die coatings etc zijn onzin. Als het zou werken hadden alle toestellen dit al op hun schermen. Zoals Garret ook al aangeeft die 9h is pure onzin. Enige materiaal met die hardheid is saffier en daarboven komt diamant. Enige wat glazen protectors doen is beter uitzien en de klappen / krassen opvangen.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D0gtag schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:37:
[...]

Ik heb niks op me toestel en ik zie geen grassen, al die coatings etc zijn onzin. Als het zou werken hadden alle toestellen dit al op hun schermen. Zoals Garret ook al aangeeft die 9h is pure onzin. Enige materiaal met die hardheid is saffier en daarboven komt diamant. Enige wat glazen protectors doen is beter uitzien en de klappen / krassen opvangen.
Ik heb ook niks derop en geen enkel kras na 4 maanden gebruik ook geen cover helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik heb wel een "glass" screen protector er op liggen.. heb nog nooit een gebroken scherm gehad *klopt af*

wel bij mn S5 ooit eens de protector gebarsten.... maar of die het scherm beschermd heeft ? ik weet het niet ;) maar voel me ook niet geroepen om het als nog te testen

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
De waarden schreef op zondag 15 januari 2017 @ 15:23:
[...]

Bij mijn vorige telefoon S6 edge zat wel een plakkertje op.
Moet ik eerlijk zeggen dat ik dat pas na een jaar zag doordat tie scheef begon te zitten. (los raakte)

Mijn vrouw heeft de S7 en ik de S7 edge,maar eerlijk gezegd kan niet ontdekken dat daar iets op zit. En om nu met een naald of mes te experimenteren. Met de nagel lukt het dan ieder geval niet.
Hij ging er bij mij inderdaad erg lastig af. Je ziet hem ook bijna niet zitten maar voelt hem wel in het midden doordat er een gaatje zit.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-10 11:15
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:32:
[...]

Maar wat als je foto's of bepaalde apps er nog op het staan wat gebeurt er dan of moet je altijd alles verwijderen voordat je een telefoon inlevert

Ik weet het niet want gelukkig heb ik nooit iets gehad
Je telefoon dien je volledig te resetten.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb ook geen protector erop. Sinds begin dit jaar volume knop kapot, barsten in de voorkant van m'n scherm en ook aan de achterkant. En af en toe een splintertje in m'n vinger.
Na de reparatie mooi een protector eromheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ik kan écht de crashguard aanraden na alle schermproblemen hier (ook al is dit voor het assecoires topic misschien, in dat geval verplaats maar, maar er komt hier nu even veel over schermproblemen voorbij?).
Al vaak heel naar fevallen, geen schrammetje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 15:45
Nog één dag wachten tot de release van Android 7! :)

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reaper.JA2 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:07:
Nog één dag wachten tot de release van Android 7! :)
Hoe kom jij nou weer aan deze "wijze info", dat morgen "Android 7.x" wordt gereleased voor de S7/S7Edge?

Dit alleen, om 1 of ander "wazige screenshot", die uit het Turks was vertaald naar Spaans en afkomstig zou zijn van Samsung Turkije? En dit meteen werd "overgenomen" door diverse websites?

Samsung heeft nog nooit, EN zal ook nooit (concrete) datums geven van eventuele firmware-releases!
Verder verstrekt Samsung ook nooit een "changelog", anders dan die wordt aangegeven bij een firmware-update.

Resumé: ga er maar niet van uit, dat morgen Android 7.x wordt gereleased (mocht het wel zo zijn, dan is dat mooi meegenomen)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
uitrol is toch al begonnen :? Vorige week al uitgebreid bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 12:54

geerttttt

Manisch positief

BigF25 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:45:
uitrol is toch al begonnen :? Vorige week al uitgebreid bericht.
Alleen voor Beta users. De reguliere gebruikers moeten hem nog krijgen. De geruchten gaan inderdaad voor een release a.s. dinsdag..

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
geerttttt schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:47:
[...]

Alleen voor Beta users. De reguliere gebruikers moeten hem nog krijgen. De geruchten gaan inderdaad voor een release a.s. dinsdag..
ja ok zij hebben voorrang, gaat verder in fases dus ergens in januari zien we het wel voorbij komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
henklbr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:36:
[...]

Hoe kom jij nou weer aan deze "wijze info", dat morgen "Android 7.x" wordt gereleased voor de S7/S7Edge?

Dit alleen, om 1 of ander "wazige screenshot", die uit het Turks was vertaald naar Spaans en afkomstig zou zijn van Samsung Turkije? En dit meteen werd "overgenomen" door diverse websites?

Samsung heeft nog nooit, EN zal ook nooit (concrete) datums geven van eventuele firmware-releases!
Verder verstrekt Samsung ook nooit een "changelog", anders dan die wordt aangegeven bij een firmware-update.

Resumé: ga er maar niet van uit, dat morgen Android 7.x wordt gereleased (mocht het wel zo zijn, dan is dat mooi meegenomen)
Van de o zo bettrouwbare Sammobile: https://www.sammobile.com...ld-occur-on-january-17th/

Die website gaat hard achteruit, opinie stukken die nergens over gaan, shit load aan deals en een miljard polls. Alleen maar op page views te genereren 8)7
Nee ik hou het lekker op de FP van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mrjraider schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:53:
[...]

Van de o zo bettrouwbare Sammobile: https://www.sammobile.com...ld-occur-on-january-17th/

Die website gaat hard achteruit, opinie stukken die nergens over gaan, shit load aan deals en een miljard polls. Alleen maar op page views te genereren 8)7
Nee ik hou het lekker op de FP van Tweakers.
Blablabla en dan zegt ie die van tweakers wat een grap die pas wanneer het uit is komen oo kijk
Terwijl het bij andere al weken bekent is

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 11:09
Als de uitrol al volop bezig was zou je denken dat het hier wel storm liep met ervaringen toch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:24
jip_86 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:06:
Als de uitrol al volop bezig was zou je denken dat het hier wel storm liep met ervaringen toch ;)
Maar dat is dus nog niet zo want het is nog geen dinsdag ;)
Maar we zullen zien morgen.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrie98
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Hopelijk morgen de eerste berichten over uitrol inderdaad. Daarna is het echter nog steeds een tombola wanneer je eigen update binnen komt, gezien die grote updates altijd over weken uitgesmeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:00:
[...]

Blablabla en dan zegt ie die van tweakers wat een grap die pas wanneer het uit is komen oo kijk
Terwijl het bij andere al weken bekent is
Oh ja, betrouwbare...
Ik probeer al meer dan een jaar een firmware te downloaden, ook nog eens betaald voor Premium user. Er staat ook dat ik nog 142 dagen heb. Maar een firmware downloaden ho maar!!!
Als iemand dit ook heeft (opgelost) hoor ik het graag.
Betrouwbaar.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Barock schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:47:
[...]

Oh ja, betrouwbare...
Ik probeer al meer dan een jaar een firmware te downloaden, ook nog eens betaald voor Premium user. Er staat ook dat ik nog 142 dagen heb. Maar een firmware downloaden ho maar!!!
Als iemand dit ook heeft (opgelost) hoor ik het graag.
Betrouwbaar.... :(
Wat is het probleem met downloaden dan. Oké het is langzaam maar uiteindelijk komt die binnen, toch?

Anders het programma Samfirm proberen. Gaat erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 15:09
Ik lees hier dat Android 6.0.1 een heleboel nieuwe emoticons zou bevatten. Als ik een bericht type met mijn standaard Samsung toetsenbord vind ik de meeste niet terug in mijn S7.
Heeft Samsung die allemaal weggelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buffy1966 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:51:
Ik lees hier dat Android 6.0.1 een heleboel nieuwe emoticons zou bevatten. Als ik een bericht type met mijn standaard Samsung toetsenbord vind ik de meeste niet terug in mijn S7.
Heeft Samsung die allemaal weggelaten?
Ik zie er 2 die ik wel heb maar de rest niet meschien dat ze bij 7.0 erbij komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Nog één dag wachten tot de release van Android 7? :w
Geduld is een mooie deugd!!! :O
Wanneer ie komt maakt me niet uit...
als ie maar komt en het maar niet al te lang meer duurt.
Ik zal deze nacht mijn wekker zetten en eens checken. :Z NOT

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dns_vbl schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:10:
Nog één dag wachten tot de release van Android 7? :w
Geduld is een mooie deugd!!! :O
Wanneer ie komt maakt me niet uit...
als ie maar komt en het maar niet al te lang meer duurt.
Ik zal deze nacht mijn wekker zetten en eens checken. :Z NOT
*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 16-01-2017 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 19:35

JSchut

.....

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
JSchut schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:32:
[...]

Bericht van vier dagen geleden ;)
Oeps!
Tot zover mijn bijdrage aan deze thread :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is, zoals al verschillende malen hier vermeld, de update voor de "beta users"!

De officiële update voor de huidige 6.0.1-gebruikers is meer dan 1Gb, niet 214Mb!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 09:33
henklbr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:43:
[...]

Dat is, zoals al verschillende malen hier vermeld, de update voor de "beta users"!

De officiële update voor de huidige 6.0.1-gebruikers is meer dan 1Gb, niet 214Mb!
Goed lezen Henkie, er staat duidelijk bij voor de mensen die beta zijn komt er een update van 214 MB. Niet beta zal groter zijn! En er staat ook bij dat het niet alleen voor mensen is die de beta erop hebben..

Galaxy S7 and S7 Edge owners, you might want to check your phone for updates.
Reports are coming in that Samsung is rolling out Android 7.0 Nougat to unlocked Galaxy S7 and Galaxy S7 Edge units. This is not exclusive to those who signed up for the beta program – the Nougat beta program closed in late December and now the update is coming to phones running the stable OS.
For phones that were previously enrolled in the beta, the update weighs in at 214MB. Users on the stable channel should expect a larger package.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
rohit schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:46:
[...]

Goed lezen Henkie, er staat duidelijk bij voor de mensen die beta zijn komt er een update van 214 MB. Niet beta zal groter zijn! En er staat ook bij dat het niet alleen voor mensen is die de beta erop hebben..

Galaxy S7 and S7 Edge owners, you might want to check your phone for updates.
Reports are coming in that Samsung is rolling out Android 7.0 Nougat to unlocked Galaxy S7 and Galaxy S7 Edge units. This is not exclusive to those who signed up for the beta program – the Nougat beta program closed in late December and now the update is coming to phones running the stable OS.
For phones that were previously enrolled in the beta, the update weighs in at 214MB. Users on the stable channel should expect a larger package.
Dan klopt simpelweg de tekst uit het artikel niet. Op dit moment krijgen alleen de betausers de update.
Morgen wordt de update mogelijk pas uitgebracht voor niet betausers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen1993
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-09 01:41
Heeft iemand de update al, ik namelijk nog niet, hoorde dat hij morgen kwam.

Maar ik zag ook een bericht dat hij al beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 21:18
IS HET ER AL? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt eraan https://www.sammobile.com...s-powered-galaxy-s7-edge/

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als ik nu een S7 Edge koop (zwart) is de SM-G935FZKAPHN dan het toestel wat ik moet hebben?
4 Launch is hiermee het goedkoopst maar vermeld dit type erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:15

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Donstil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:22:
Als ik nu een S7 Edge koop (zwart) is de SM-G935FZKAPHN dan het toestel wat ik moet hebben?
4 Launch is hiermee het goedkoopst maar vermeld dit type erbij.
*komt niet in aanmerking voor de Samsung promotie (even ter informatie)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:35:
[...]

*komt niet in aanmerking voor de Samsung promotie (even ter informatie)
Ooh dat is al goed om te weten. Er loopt idd wel een actie voor een sport bandje oid (Geen interesse in verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Donstil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 20:46:
[...]

Ooh dat is al goed om te weten. Er loopt idd wel een actie voor een sport bandje oid (Geen interesse in verder)
Heb de mijne bij CB vandaan! Top service en doen niet moeilijk over retour binnen 14 dagen (net als Apple)
Ook gelijk de wireless charger en 64 GB SD kaart erbij besteld..Die paar tientjes duurder, maar wel goede service en garantie!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:07:
[...]

Heb de mijne bij CB vandaan! Top service en doen niet moeilijk over retour binnen 14 dagen (net als Apple)
Ook gelijk de wireless charger en 64 GB SD kaart erbij besteld..Die paar tientjes duurder, maar wel goede service en garantie!
Ja dat is ook zo idd. Service bij CoolBlue is wel erg goed altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0ns
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 20:40
Heb nu ook een S7, komt van de Xperia Z2 af waar de jack plug van stuk was, anders had ik die nog gebruikt.

Erg wennen, kan maar niet wennen aan de domme nutteloze klok widget, blijkbaar moet ik apart een widget er naast draaien om een alarm in te stellen en te zien dat deze actief staat.In totaal kost me dat dus 4x1 ruimte op mijn homescreen. Op de Xperia staat er gewoon een 2x1 clock widget op die je aantikt om een alarm te zetten en deze laat zien wanneer het eerst volgende alarm is. Handig en vooral ook erg logisch. Is hier een vervanger voor?

Daar naast kan ik geen thema's installeren omdat ik in geen van de Samsung apps plaatjes kan laden, in de Galaxy Apps app niet en in de Themes app ook niet, weet iemand wat dit is?

Het unlock scherm vind ik ook niet logisch, hier moet ik mijn pincode invoeren maar dit beslaat maar de helft van het scherm, kan dit ook groter? Anders is het erg pielen op de fiets of tijdens het sporten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 15:57
Fr0ns schreef op maandag 16 januari 2017 @ 22:12:
Heb nu ook een S7, komt van de Xperia Z2 af waar de jack plug van stuk was, anders had ik die nog gebruikt.

Erg wennen, kan maar niet wennen aan de domme nutteloze klok widget, blijkbaar moet ik apart een widget er naast draaien om een alarm in te stellen en te zien dat deze actief staat.In totaal kost me dat dus 4x1 ruimte op mijn homescreen. Op de Xperia staat er gewoon een 2x1 clock widget op die je aantikt om een alarm te zetten en deze laat zien wanneer het eerst volgende alarm is. Handig en vooral ook erg logisch. Is hier een vervanger voor?

Het unlock scherm vind ik ook niet logisch, hier moet ik mijn pincode invoeren maar dit beslaat maar de helft van het scherm, kan dit ook groter? Anders is het erg pielen op de fiets of tijdens het sporten.
Heb zelf de klok als snelkeuze gezet in de edgebar (instellingen/edge screen) om snel in het alarmscherm te komen, heb op het homescreen helemaal geen klok staan.

Unlockscherm kan ook makkelijker, je kunt naast de pincode/pattern ook een vingerafdruk gebruiken (die kun je tig keer inscannen zodat je altijd wel goed zit), dit is juist met sporten ofzo wel makkelijk. Enkel vinger op de homeknop ontgrendeld je toestel dan al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fr0ns schreef op maandag 16 januari 2017 @ 22:12:

Daar naast kan ik geen thema's installeren omdat ik in geen van de Samsung apps plaatjes kan laden, in de Galaxy Apps app niet en in de Themes app ook niet, weet iemand wat dit is?

Die klok kun je kleiner maken ik heb 5×1 en als ik hem selecteer krijg ik 2 puntjes een rechts en links daardoor kan ik hem in 2 vakjes krijgen dit kan bij de s7 edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Het is dinsdag..... en.... helaas niets.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Ik lees net dat net als bij de HTC 10, de update is uitgesteld vanwege bugs.

Overigens niet zeker of het naast China wereldwijd is.

http://www.gsmarena.com/s...te_rollout-news-22777.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Inmiddels steeds meer geluiden op twitter over het stoppen van de update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vraag me dan af wat de 'bugs' zijn? Een vriend van mij zit/zat in de beta en heeft nergens last van.
Op mijn Nexus 6 heb ik 7.0 en ben daar zeer over te spreken, had gehoopt dat mijn S7 Edge snel zou volgen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 07:29:
Het is dinsdag..... en.... helaas niets.
Dude het is pas 8 uur, wat denk je zelf 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

pacod schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 07:42:
Ik lees net dat net als bij de HTC 10, de update is uitgesteld vanwege bugs.

Overigens niet zeker of het naast China wereldwijd is.

http://www.gsmarena.com/s...te_rollout-news-22777.php
HTC heeft zijn eigen smaak gemaakt die weinig van doen heeft met die van Samsung.
Martinspire schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:15:
[...]

For starters, USA tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Garret1410 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:26:
[...]

Wat is het probleem met downloaden dan. Oké het is langzaam maar uiteindelijk komt die binnen, toch?

Anders het programma Samfirm proberen. Gaat erg snel.
Zal dat eens proberen.

Bij Sammobile log ik in en wanneer ik de betreffende firmware wil downloaden wordt telkens weer gevraagd of ik een account wil aanmaken keuze uit verschillende betaalde mogelijkheden.
Wanneer ik op een van die klik staat er een melding dat ik al een account heb.
Dan kom ik in een soort van "loop". En wordt steeds weer uitgelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 15:45
Iedereen die zegt dat de uitrol is gestopt, gebruikt dezelfde bron van Twitter. Vraag me af hoe echt deze is, hoop het natuurlijk niet :9

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10
Zie nu toch echt een aantal berichten voobij komen op XDA (1 en 2) van gebruikers die de update binnen krijgen (PHN en BTU). Update is 1291,19 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JdJtA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:01:
Zie nu toch echt een aantal berichten voobij komen op XDA (1 en 2) van gebruikers die de update binnen krijgen (PHN en BTU). Update is 1291,19 mb.
Op Sammobile is er ook iemand die 1254MB update heeft https://www.sammobile.com...s-powered-galaxy-s7-edge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Moreover, some beta users in China have got another update with the name G9350ZCU2ZQA4 . Users claim that it is yet another update for the beta testers despite the fact that Galaxy Beta Program as ended last month for the S7. This update brings in an enhanced power saving mode, stability and some performance enhancements. Further, this beta update weighs almost similar to the official update Samsung released last week (for developers). So there is a high possibility that this might be the last beta update we see for the S7. For those who own a Galaxy S7 Edge, Android Nougat update for you will follow only after the company rolls out the stable build for Galaxy S7.
Now as far as Android version is concerned, Samsung is expected to release Android Nougat 7.0 instead of 7.1 for the S7. The company has previously claimed that it will skip Android 7.0 and jump straight to Android 7.1.1 for the S7 and S7 Edge. However, based on a GSMArena report and last week's official developer edition rollout, the South Korean handset manufacturer is expected to bring in Android 7.0 Nougat update for now. As far as the official source code is concerned, Android 7.1.1 developer preview was first released in November 2016, the stable version of which is now available on most of the latest Google devices such as Pixel, Pixel XL, Nexus 6P, Nexus 5X, Pixel-C tablet etc.
As for the official ETA (Estimated Time of Arrival) now, we assume that the company will roll out the official Nougat update for both Galaxy S7 and S7 Edge very soon. Waiting a little longer for a stable release instead of an early buggy release is always better.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ook in china en Brittannië het is rond de 1.2 gb

https://www.sammobile.com...-galaxy-s7-edge-china-uk/

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcellux schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:14:
Moreover, some beta users in China have got another update with the name G9350ZCU2ZQA4 . Users claim that it is yet another update for the beta testers despite the fact that Galaxy Beta Program as ended last month for the S7. This update brings in an enhanced power saving mode, stability and some performance enhancements. Further, this beta update weighs almost similar to the official update Samsung released last week (for developers). So there is a high possibility that this might be the last beta update we see for the S7. For those who own a Galaxy S7 Edge, Android Nougat update for you will follow only after the company rolls out the stable build for Galaxy S7.
Now as far as Android version is concerned, Samsung is expected to release Android Nougat 7.0 instead of 7.1 for the S7. The company has previously claimed that it will skip Android 7.0 and jump straight to Android 7.1.1 for the S7 and S7 Edge. However, based on a GSMArena report and last week's official developer edition rollout, the South Korean handset manufacturer is expected to bring in Android 7.0 Nougat update for now. As far as the official source code is concerned, Android 7.1.1 developer preview was first released in November 2016, the stable version of which is now available on most of the latest Google devices such as Pixel, Pixel XL, Nexus 6P, Nexus 5X, Pixel-C tablet etc.
As for the official ETA (Estimated Time of Arrival) now, we assume that the company will roll out the official Nougat update for both Galaxy S7 and S7 Edge very soon. Waiting a little longer for a stable release instead of an early buggy release is always better.
You're FAKE NEWS

Mijn neef in Engeland heeft hem net ook gekregen 1251MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
Heeft iemand in België hem al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Ga morgen S7 Edge halen toevallig, zou leuk zijn als de update er dan precies is. Zo niet....dan....een andere keer :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem een paar dagen draaien en bevalt uitstekend. Had hiervoor de beta maar waar ik blij van wordt is dat de notificaties van Whatsapp ook eindelijk aangepakt zijn.
Waarschijnlijk ligt het aan Whatsapp zelf maar waar het om gaat is dat ik nu complete gesprekken binnen een groep kan lezen zonder te unlocken.
Eerst kon ik maar één gesprek lezen binnen een groep en dat was de laatste conversatie die binnenkwam. Dus daar had je helemaal niets aan en moest je alsnog unlocken en de app opstarten.
Nu staat er ook binnen haakjes de hoeveelheid berichten.

Persoonlijk vind ik de notificaties in Nougat een stuk beter geworden. Ook het direct antwoorden werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Martinspire schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:15:
[...]

Ik was al twee aan het werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Duitsland, Slowakije en Polen Is de update er maar het lijkt alleen voor de s7 edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-10 22:42
henklbr schreef op maandag 16 januari 2017 @ 09:36:
[...]

Toch mooi meegenomen hè 😂.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hey mensen ik zit met het volgend "probleem": Zowel met de Samsung browser als Chrome wordt mijn webadres niet automatisch aangevuld als ik de eerste letters intyp. Ik heb dit altijd op Samsung toestellen, andere Android toestellen geen problemen. Waar kan dit aan liggen? Ik heb zelf al zitten zoeken maar echt geen idee meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:35:
In Duitsland, Slowakije en Polen Is de update er maar het lijkt alleen voor de s7 edge
Vooralsnog alleen in de UK (CSC=BTU), nog niet in Duitsland, Slowakije & Polen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0ns
Inmiddels ben ik een stuk verder, de stock Android klok die ook gewoon "Klok" heet werkt wél handig. Laat gewoon altijd het eerst volgende alarm zien en opent het scherm om dit in te stellen als je hem aantikt.

De vingerafdruk lezer werkt inderdaad een stuk sneller waar het niet dat ik hoe ik hem ook gebruik ik het scherm aanraak en de telefoon er niks meer van snapt. Onderaan de streep dus niet echt veel sneller. Net ook pas bij poging 8 dat hij hem ontgrendeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0ns
Mother_Goozz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:16:
Hey mensen ik zit met het volgend "probleem": Zowel met de Samsung browser als Chrome wordt mijn webadres niet automatisch aangevuld als ik de eerste letters intyp. Ik heb dit altijd op Samsung toestellen, andere Android toestellen geen problemen. Waar kan dit aan liggen? Ik heb zelf al zitten zoeken maar echt geen idee meer..
Wat heb je al geprobeerd? Het volgende kom ik tegen:

If you're still wondering how to disable the Auto-Predict feature for Chrome on Android, please follow the user-flow below:

Settings Menu > Privacy > Search and URL Suggestions (un-check this)

Alleen dan dus omgedraaid gezien deze uitleg voor het uitzetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henklbr schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:16:
[...]

Vooralsnog alleen in de UK (CSC=BTU), nog niet in Duitsland, Slowakije & Polen
Op basis van wat ik hier lees https://www.sammobile.com...-galaxy-s7-edge-china-uk/

Wel en nu ook in Tunesië + op Twitter lees ik het ook maar ik merk wel dat het vooral de s7 edge is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Fr0ns schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:28:
[...]

Wat heb je al geprobeerd? Het volgende kom ik tegen:

If you're still wondering how to disable the Auto-Predict feature for Chrome on Android, please follow the user-flow below:

Settings Menu > Privacy > Search and URL Suggestions (un-check this)

Alleen dan dus omgedraaid gezien deze uitleg voor het uitzetten is.
Dank voor je reactie, dit heb ik onderandere ook geprobeerd. Verder nog in chrome/Google account zelf zitten prutsen en zoeken. Ik heb het alleen maar met Samsung toestellen maar ook beide browsers... Bij Firefox of andere browser's heb ik deze problemen niet, ik kan er maar niet achterkomen waar het probleem ligt. Op mijn iPhone Chrome werkt het wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0ns
Mother_Goozz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:36:
[...]

Dank voor je reactie, dit heb ik onderandere ook geprobeerd. Verder nog in chrome/Google account zelf zitten prutsen en zoeken. Ik heb het alleen maar met Samsung toestellen maar ook beide browsers... Bij Firefox of andere browser's heb ik deze problemen niet, ik kan er maar niet achterkomen waar het probleem ligt. Op mijn iPhone Chrome werkt het wel weer...
Maakt het ook verschil als je wel of niet in Chrome bent ingelogd met je Google account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Fr0ns schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:07:
[...]

Maakt het ook verschil als je wel of niet in Chrome bent ingelogd met je Google account?
Dat was ik vergeten te noemen, ook geprobeerd maar nog steeds vult die niks in bij het adres balk als je de eerste letters typt. (Uitgelogd en geschiedenis gewist ect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 15:23
Ik had de nougat beta erop gezet tijdje terug, maar wil nu graag automatisch updates binnen krijgen.
Kan ik dan gewoon een fabrieksreset doen, terug naar de officiële rom en wachten op de officiële nougat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Op basis van wat ik hier lees https://www.sammobile.com...-galaxy-s7-edge-china-uk/

Wel en nu ook in Tunesië + op Twitter lees ik het ook maar ik merk wel dat het vooral de s7 edge is
Vooralsnog alleen in de UK (CSC=BTU), nog niet in Duitsland, Slowakije, Tunesië & Polen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henklbr schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:26:
[...]

Vooralsnog alleen in de UK (CSC=BTU), nog niet in Duitsland, Slowakije, Tunesië & Polen!
Oké thanks hopelijk snel hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Fr0ns schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:25:
De vingerafdruk lezer werkt inderdaad een stuk sneller waar het niet dat ik hoe ik hem ook gebruik ik het scherm aanraak en de telefoon er niks meer van snapt. Onderaan de streep dus niet echt veel sneller. Net ook pas bij poging 8 dat hij hem ontgrendeld.
http://www.androidcentral...our-fingerprint-galaxy-s7

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
cliors schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 13:20:
Ik had de nougat beta erop gezet tijdje terug, maar wil nu graag automatisch updates binnen krijgen.
Kan ik dan gewoon een fabrieksreset doen, terug naar de officiële rom en wachten op de officiële nougat?
Fabrieksreset is niet nodig. Download de laatste PHN firmware en flash deze m.b.v. Odin, hierbij wordt er een soort fabrieksreset uitgevoerd. Vervolgens is het wachten tot de officiële release van Nougat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fr0ns
Was er al uit, ik moest bij het instellen mijn vinger over de sensor bewegen, net als bij veel laptops. Bij het unlocken moet ik hem gewoon stil houden...

Tijd voor iets met een draaischijf en een hoorn geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:31
Discussie over de prijs van de S7 en een eventuele drop rond de release van de s8 mag hier:
[Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen

(2 posts verplaatst)

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 17-01-2017 15:48 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Wtf. Ik krijg de melding dat ik mag updaten. Ik klik hem weg zodat ik hem thuis kan downloaden. Ze ie nu bij updates dat ik al de laatste versie heb

Pagina: 1 ... 87 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support