Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 17:13:
Wtf. Ik krijg de melding dat ik mag updaten. Ik klik hem weg zodat ik hem thuis kan downloaden. Ze ie nu bij updates dat ik al de laatste versie heb
Heb je PHN versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fr0ns schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:31:
[...]

Was er al uit, ik moest bij het instellen mijn vinger over de sensor bewegen, net als bij veel laptops. Bij het unlocken moet ik hem gewoon stil houden...

Tijd voor iets met een draaischijf en een hoorn geloof ik..
Bewegen tijdens inleren hoeft niet als je maar steeds een ander stukje van je vinger pakt. Bij het unlocken wel je vinger stil houden.

Had je eerst een S5 of zo want de meeste vingerafdruk sensors werken door gewoon je vinger er stil op te houden.

En inderdaad het werkt heel snel. Ik leg mn duim erop en het is bijna direct.
Mother_Goozz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:16:
Hey mensen ik zit met het volgend "probleem": Zowel met de Samsung browser als Chrome wordt mijn webadres niet automatisch aangevuld als ik de eerste letters intyp. Ik heb dit altijd op Samsung toestellen, andere Android toestellen geen problemen. Waar kan dit aan liggen? Ik heb zelf al zitten zoeken maar echt geen idee meer..
Even voor mijn beeldvorming. Je typt in de adresbalk bijvoorbeeld tw van tweakers en dan krijg jij geen voorgestelde zoekopdracht? Of bedoel je wat anders want bij mij werkt dit zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb de eerste Nougat beta (BTU) op mijn S7 Edge. Heb vandaag ook al 2 keer een notification gekregen met software update available maar geen update available als ik er op klik :'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 08:33

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Garret1410 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 17:30:

[...]

Even voor mijn beeldvorming. Je typt in de adresbalk bijvoorbeeld tw van tweakers en dan krijg jij geen voorgestelde zoekopdracht? Of bedoel je wat anders want bij mij werkt dit zonder probleem.
Inderdaad wat je zegt, bij tw zou die aan moeten vullen naar tweakers wat dus niet gebeurd. Ik ben er wel achter gekomen dat het deels te maken heeft met het Samsung toetsenbord. Als ik Chrome gebruik met swiftkey dan krijg ik wel aanvulling, maar niks werkt in de Samsung browser... Heel vervelend deze browser gebruik ik vanwege vingerafdruk beveiliging voor ww op te slaan.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 15:45
Je had / hebt dus geen Beta?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 20:12

Rio

Ik heb al een boek

Heb ik ook gehad volgens mij. Echter zaterdag al; gaf tijdens het handmatig checken aan dat er een update was en of ik zeker wist of ik die zonder wifi wilde downloaden. Kon in dat meldingscherm op wifi-instellingen kiezen om wifi in te schakelen. Dat deed ik; weg melding :-/

Heb jij ook handmatig de 1e beta geinstalleerd toevallig? Ik wel, met aangepaste CSC. Wellicht dat hij even dacht 'hee, een deelnemer aan de beta. Die mag updaten' en er toen bij de dubbelcheck pas achterkwam dat dat helemaal niet mag ofzo

FML :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 04-10 16:10
Nee geen bèta. Rare was dat ik toevallig bij het oude samsung gebouw stond. Fml

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Ik kan niet wachten :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:58
Zal toch moeten :P

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Rare dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:12
Het enige waar ik nog op wacht is de night mode, die blauw licht uitfiltert. Wacht met smart op de update.

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 15:48
Dutchdude99 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:54:
Het enige waar ik nog op wacht is de night mode, die blauw licht uitfiltert. Wacht met smart op de update.
Daar hebben ze ook al kleine apps voor zoals Google Play: Blue Light Filter - Night Mode

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 18:13

Arjan A

Cenosillicafoob

Die werkt niet met alle internetbankieren apps (oa ABN-Amro)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-09 15:23
Ik snap hem even niet meer.
Ik had enkele weken geleden geflashed naar nougat. Aangezien je dan geen automatische updates krijgt heb ik een volledige fabrieksreset uitgevoerd in de veronderstelling dat ik dan de huidige officiele rom zou krijgen en het wachten is op de officiele nougat die ik automatisch krijg..

Nu check ik bij instellingen software en zie ik android 7.0 staan.
Heb ik nou toevallig tijdens de reset de nieuwste update al gehad of komt dit omdat ik eerder al eens had geflashed?
Ben nog een beetje noob dus spaar mij a.u.b.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9ptj8cG.png?1
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bSLqJKH.png?1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
cliors schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:35:
Ik had enkele weken geleden geflashed naar nougat. Aangezien je dan geen automatische updates krijgt heb ik een volledige fabrieksreset uitgevoerd in de veronderstelling dat ik dan de huidige officiele rom zou krijgen en het wachten is op de officiele nougat die ik automatisch krijg..

Heb ik nou toevallig tijdens de reset de nieuwste update al gehad of komt dit omdat ik eerder al eens had geflashed?

[afbeelding]
[afbeelding]
Terugzetten naar fabrieksinstellingen zal je telefoon niet terugzetten naar de orginele rom. Dus dan kan het kloppen dat je nog steeds 7.0 hebt! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

[afbeelding]
[afbeelding]
Een fabriekreset wist je instellingen en data, maar doet geen veranderingen aan je geïnstalleerde ROM. Daarvoor zou je het toestel terug moeten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Bedankt. Had al een vermoeden. Zit ik voor niks al uren te klikken op software-update

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je nu hebt is de eerste beta, die een tijd geleden volledig gelekt is (ZPK4) gecombineerd met een Nederlands HOME_CSC-bestand van Marshmallow. Om de laatste Nougat-update te krijgen heb je een drietal opties:

1. Volledige Marshmallow (6.0.1) van CSC 'BTU' downloaden en flashen via Odin. Je krijgt dan nadat je de initiële installatie hebt doorlopen de update direct aangeboden. Je begint dan dus met een lege telefoon.
2. Wachten op de PHN-update naar Nougat en deze als die beschikbaar is flashen. Of dit echter goed gaat over jouw huidige versie weet ik niet en je loopt alsnog de kans een reset uit te moeten voeren.
3. Als deze beschikbaar komt de volledige Nougat-update van BTU downloaden en flashen met de laatste HOME_CSC uit een Marshmallow-versie van PHN. Maar ook bij deze optie weet ik niet of dit goed zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
JdJtA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:16:
[...]

Wat je nu hebt is de eerste beta, die een tijd geleden volledig gelekt is (ZPK4) gecombineerd met een Nederlands HOME_CSC-bestand van Marshmallow. Om de laatste Nougat-update te krijgen heb je een drietal opties:

1. Volledige Marshmallow (6.0.1) van CSC 'BTU' downloaden en flashen via Odin. Je krijgt dan nadat je de initiële installatie hebt doorlopen de update direct aangeboden. Je begint dan dus met een lege telefoon.
2. Wachten op de PHN-update naar Nougat en deze als die beschikbaar is flashen. Of dit echter goed gaat over jouw huidige versie weet ik niet en je loopt alsnog de kans een reset uit te moeten voeren.
3. Als deze beschikbaar komt de volledige Nougat-update van BTU downloaden en flashen met de laatste HOME_CSC uit een Marshmallow-versie van PHN. Maar ook bij deze optie weet ik niet of dit goed zal werken.
Zoals altijd, helder en duidelijk JdJtA. _/-\o_
Om "safe" te zijn lijkt mij optie 1 het beste.

Voor de zekerheid, optie 1 is in principe deze uitleg volgen? https://androidworld.nl/f...r.html?page=7#post-499929

[ Voor 8% gewijzigd door cliors op 17-01-2017 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
cliors schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:20:
[...]

Zoals altijd, helder en duidelijk JdJtA. _/-\o_
Om "safe" te zijn lijkt mij optie 1 het beste.

Voor de zekerheid, optie 1 is in principe deze uitleg volgen? https://androidworld.nl/f...r.html?page=7#post-499929
Deze uitleg is om een update uit te voeren zonder dataverlies. Wat je nodig hebt is een volledige download van Marshmallow van CSC 'BTU' (deze kan je oa downloaden met SamFirm, te vinden op XDA). Als je deze hebt gebruik je in Odin BL, AP, CP en CSC uit het binnengehaalde bestand. Na het flashen kom je in de setup-wizard. Nadat je deze hebt doorlopen kan je de update binnenhalen.

Hier eventueel nog een uitgebreidere uitleg: link

[ Voor 9% gewijzigd door JdJtA op 17-01-2017 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 07:36
Mijn s7 geeft het geheugen niet vrij als ik een App verwijder. Zo is de totale grootte van de apps nu daadwerkelijk iets van 6gb maar neemt het ruim 19 gb in. Een cleaner biedt geen uitkomst. Iemand bekend met deze bug en is er wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P. vd Loo schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:14:
Mijn s7 geeft het geheugen niet vrij als ik een App verwijder. Zo is de totale grootte van de apps nu daadwerkelijk iets van 6gb maar neemt het ruim 19 gb in. Een cleaner biedt geen uitkomst. Iemand bekend met deze bug en is er wat aan te doen?
Hoeveel staat er bij jou bij systeem geheugen bij mij 7.1 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
JdJtA schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:36:
[...]

Hier eventueel nog een uitgebreidere uitleg: link
ok handig, ging al niet helemaal goed.

[ Voor 9% gewijzigd door cliors op 17-01-2017 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 14:12
Klopt maar ik heb t liever ingebouwd en die apps werken in mijn geval altijd net iets minder fijn. Bedankt voor de suggestie :)

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:17:
[...]ja dat heb ik ook. De fout zit bij de apps.

Hoeveel staat er bij jou bij systeem geheugen bij mij 7.1 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Vraag mij niet hoe, maar uiteindelijk met een downgrade upgrade en weet ik wat heb ik nu deze update binnen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Uwju1UI.png?2

Is deze update nou waar we op zitten te wachten de hele dag of komt die nog?

[ Voor 19% gewijzigd door cliors op 18-01-2017 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 16:46

Phntm

Tlingelingeling

cliors schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:58:
Vraag mij niet hoe, maar uiteindelijk met een downgrade upgrade en weet ik wat heb ik nu deze update binnen.
[afbeelding]

Is deze update nou waar we op zitten te wachten de hele dag of komt die nog?
Dat is 'm gefeliciteerd :). Ik heb de hele dag lopen refreshen. Ben volledig stock en draai gewoon de standaard PHN op m'n telefoon sinds ik em heb. Helaas nog geen update :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Phntm schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 00:35:
[...]

Dat is 'm gefeliciteerd :). Ik heb de hele dag lopen refreshen. Ben volledig stock en draai gewoon de standaard PHN op m'n telefoon sinds ik em heb. Helaas nog geen update :'(
jeee :D :+

Misschien dat je bij een re-install de update als kado krijgt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjkooijman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-12-2021
Toch hopen dat ie morgen binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb zojuist een reinstall gedaan naar BTU in plaats van PHN. Kreeg de update gelijk binnen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Executor16 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 01:09:
Heb zojuist een reinstall gedaan naar BTU in plaats van PHN. Kreeg de update gelijk binnen xD
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
Executor16 schreef op Wednesday 18 January 2017 @ 01:09:
Hier ook.....hij is zowat klaar met het terugzetten van apps en instellingen :+ Ziet er goed uit btw..Nougat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 23:33

Nobby

Nuts!

TheVMaster schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 01:12:
[...]

Hier ook.....hij is zowat klaar met het terugzetten van apps en instellingen :+ Ziet er goed uit btw..Nougat.
Hier ook, na een hele dag op de manual update check drukken toch maar gedowngrade en dus nu naar Nougat.

Nu weer alles instellen zoals ik het fijn vind.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Wat gebruiken jullie trouwens na een reset om apps terug te zetten?
Dat samsung smart switch kan nooit al mijn apps backuppen op de één of andere manier dus bij een herstel ontbreekt er ook vaak wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 08:48
Ik denk niet dat het realistisch is dat dit een fout in Android is. Waarom denk je dat? Maak anders even wat screenshots van wat je ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Android 7 is nu te downloaden op Sammobile;
https://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G930F/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
IK heb dit onder *#1234#:
AP: G935FXU1BPLB
CP: G935FXXU1BPJJ
CSC: G935FLUX1BPH1
Komt hier de update ook vanzelf binnengerold?
Blijkbaar lopen updates in Nederland (PHN) beter dan in België...

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
dns_vbl schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:31:
IK heb dit onder *#1234#:
AP: G935FXU1BPLB
CSC: G935FLUX1BPH1
Komt hier de update ook vanzelf binnengerold?
Blijkbaar lopen updates in Nederland (PHN) beter dan in België...
Zodra Nougat beschikbaar komt voor CSC "LUX" zal je deze vanzelf krijgen. Niemand (behalve Samsung misschien) weet echter precies wanneer dit zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ominous
  • Laatst online: 02-10 14:11
Nobby schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 01:40:
[...]

Hier ook, na een hele dag op de manual update check drukken toch maar gedowngrade en dus nu naar Nougat.

Nu weer alles instellen zoals ik het fijn vind.
Bedoelen jullie een factory reset of echt een handmatige downgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
=deleted=

[ Voor 113% gewijzigd door henklbr op 18-01-2017 09:33 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
ominous schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:17:
[...]

Bedoelen jullie een factory reset of echt een handmatige downgrade?
Als je een Edge hebt is de enige manier tot volledige versie op de server van Samsung staat om BTU MM (6.0.1) op je telefoon te zetten via Odin en dan de beschikbare OTA binnen te halen. Zie ook link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ominous
  • Laatst online: 02-10 14:11
JdJtA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:26:
[...]

Als je een Edge hebt is de enige manier tot volledige versie op de server van Samsung staat om BTU MM (6.0.1) op je telefoon te zetten via Odin en dan de beschikbare OTA binnen te halen. Zie ook link.
Jammer want ik heb gewoon de Flat versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
ominous schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:01:
[...]

Jammer want ik heb gewoon de Flat versie...
Jammer?

Dan heb je 2 (of 3) opties, zoals ik die eerder in dit draadje besproken heb:

"1. Volledige Marshmallow (6.0.1) van CSC 'BTU' downloaden en flashen via Odin. Je krijgt dan nadat je de initiële installatie hebt doorlopen de update direct aangeboden. Je begint dan dus met een lege telefoon.
3. Als deze beschikbaar komt de volledige Nougat-update van BTU downloaden en flashen met de laatste HOME_CSC uit een Marshmallow-versie van PHN. Maar ook bij deze optie weet ik niet of dit goed zal werken."

Aangezien de volledige versie te downloaden is voor de gewone S7 (zie post henklbr) kan je dus proberen deze te flashen (eventueel met CSC PHN van de laatste MM maar kan niet garanderen dat dit werkt), MM met BTU CSC flashen of wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
L0we schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 05:35:
[...]
Dat is het duidelijk wel. Een Screenshot levert geen nieuwe informatie op en kom ik niet verder mee. Ik ga eens mijn licht opsteken op Engelse fora.

Ik denk niet dat het realistisch is dat dit een fout in Android is. Waarom denk je dat? Maak anders even wat screenshots van wat je ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:42
Bij instellingen -> applicaties -> applicatiebeheer. Staan de apps daar nog of zijn ze succesvol verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-10 17:29
JdJtA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:26:
[...]

Ik neem aan dat als ik een paar dagen wacht , de update ook wel via de "normale" manier word aangeboden toch ? ik heb niet zo'n haast namelijk

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Laatst online: 04-10 08:48
Misschien moet je je eigen reactie even buiten de quote neerzetten, op deze manier is dat een beetje lastig terugvinden.

Ik probeer te snappen wat het probleem is, maar met de sumiere informatie die je verstrekt kom ik eigenlijk niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Ik snap je vraag maar meer info heb ik niet. Grootte apps onder opslag is ruim 19 gb. Tel ik ze individueel op dan kom ik niet eens aan 4gb. Foto's, video's en muziek geen ik bijna niet op mijn mobiel. Misschien is het een bekend probleem. Ik ga eens verder kijken.
ProCeela schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:56:
[...]

Ik neem aan dat als ik een paar dagen wacht , de update ook wel via de "normale" manier word aangeboden toch ? ik heb niet zo'n haast namelijk

Acties:
  • +6 Henk 'm!
WARNING -> Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Verenigd Koninkrijk (BTU), gereleased 18 jan 17, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7.
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.phone has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Android 7.0
* January security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 10273029
Build date Fri, 30 Dec 2016 11:22:52 +0000
Security Patch Level 2017-01-01
Product code PHN
PDA G930FXXU1DPLT
CSC G930FPHN1BPK1
Download for install with Odin 3.12.3: MegaNZ

UN-RAR the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.5

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Ze worden wel keurig verwijderd, ook op die plaats. Geheugen wordt alleen niet vrij gegeven.
Hijdaar95 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 09:56:
[...]

Bij instellingen -> applicaties -> applicatiebeheer. Staan de apps daar nog of zijn ze succesvol verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P. vd Loo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:28:
Ze worden wel keurig verwijderd, ook op die plaats. Geheugen wordt alleen niet vrij gegeven.
[...]
Ga naar apparaatgeheugen en dan druk je op > overige
Dan kom je bij >mijn bestanden en dan druk je rechts boven bij >meer druk dan op >verborgen bestanden weergeven ik heb net iets van 22000 bestanden ofzo verwijdert allemaal van internet ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hijdaar95
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:42
P. vd Loo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:28:
[...]
Oke, dan weet ik het ook niet. Succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
ik zit nog safe met de OTA die er een deze dagen aankomt met de volgende gegevens?

AP: G930FXXU1BPLB
CP: G930FXXU1BPJJ
CSC: G930FPHN1BPK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:43

Arfman

Drome!

henklbr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:27:
WARNING -> Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Verenigd Koninkrijk (BTU), gereleased 18 jan 17, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7.

Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.phone has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 10273029
Product code PHN
PDA G930FXXU1DPLT
CSC G930FPHN1BPK1

Wat is het verschil met de post die je deleted hebt? Die heb ik ook gedownload namelijk, die was ruim 2GB terwijl deze 1.7GB is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:39:
[...]

Wat is het verschil met de post die je deleted hebt? Die heb ik ook gedownload namelijk, die was ruim 2GB terwijl deze 1.7GB is.
Volgens mij Is de update maar 1.2GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:39:
[...]

Dat was de Engelse-versie waarbij je toestel gereset wordt.

In mijn nieuwe post, is de UN-branded (PHN) Nederlandse CSC geplaatst zodat je toestel niet wordt gereset.

Het verschil in grootte, komt doordat de Engelse versie was geZIPped, en deze is geRARred! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
henklbr schreef op Wednesday 18 January 2017 @ 10:43:
[...]

Dat was de Engelse-versie waarbij je toestel gereset wordt.

In mijn nieuwe post, is de UN-branded (PHN) Nederlandse CSC geplaatst zodat je toestel niet wordt gereset.

Het verschil in grootte, komt doordat de Engelse versie was geZIPped, en deze is geRARred! ;)
Ships...dus net een dagje te vroeg geflasht :+ Ach....heb ik gelijk tijd om de telefoon mooi op te schonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-09 15:25
Mijn toestel, een S7 (geen edge) komt van belsimpel maar is denk ik een duits model heb want ik had een duitse app, Mein Galaxy erop staan..

AP: G935FXXU1BPLB
CSC: G930FDBT1BPH2

Kan ik in mijn geval beter zelf gaan flashen of wachten?

[ Voor 4% gewijzigd door Qualixo op 18-01-2017 11:02 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Qualixo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:47:
Mijn toestel komt van belsimpel maar is denk ik een duits model heb want ik had een duitse app, Mein Galaxy erop staan..

AP: G935FXXU1BPLB
CSC: G930FDBT1BPH2

Kan ik in mijn geval beter zelf gaan flashen of wachten?
Dit is inderdaad een Duitse CSC. Wat je het beste kan doen is aan jezelf maar als je nu al over wil naar Nougat zal je de optie moeten gebruiken om de eerst naar 6.0.1 met CSC BTU te gaan, aangezien je een S7 Edge hebt. Hoe lang het duurt voordat er andere opties zijn is niet te zeggen. Hier is of de volledige ROM voor nodig, of de OTA voor DBT zal uitgerold moeten worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:42:
[...]

Volgens mij Is de update maar 1.2GB
Het UPDATE-bestand is 1.2Gb; dit is de VOLLEDIGE firmware! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dns_vbl
En de "EDGE"-owners wachtten geduldig hun beurt af en wachten en zullen wachten ;)

[ Voor 22% gewijzigd door dns_vbl op 18-01-2017 11:01 ]

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:16

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 10273029
Product code PHN
PDA G930FXXU1DPLT
CSC G930FPHN1BPK1

Dit is Android 7.0 voor de 'gewone' S7, toch? Egde gebruikers mogen nog even geduldig afwachten.

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
JdJtA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:55:
[...]

Dit is inderdaad een Duitse CSC. Wat je het beste kan doen is aan jezelf maar als je nu al over wil naar Nougat zal je de optie moeten gebruiken om de eerst naar 6.0.1 met CSC BTU te gaan, aangezien je een S7 Edge hebt. Hoe lang het duurt voordat er andere opties zijn is niet te zeggen. Hier is of de volledige ROM voor nodig, of de OTA voor DBT zal uitgerold moeten worden.
Heb een plain old S7, geen edge. Ik wacht het wel even af waneer de update land. Heb niet zo een haast. Meer de vraag of ik niet fooked ben met een duits toestel in NL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
Voor de edge kan je toch G935FXXU1ZPK4 gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:18
ik heb een s7edge, en mijn huidige versie is 6.0.1, draai gewoon standaard meuk er op :)
Ik krijg dus 7.0 android een dezer dagen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MrGeek schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:06:
Voor de edge kan je toch G935FXXU1ZPK4 gebruiken?
Dat zal ik maar NIET doen -> is namelijk de 1e beta (MET bugs!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Qualixo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:03:
[...]

Heb een plain old S7, geen edge. Ik wacht het wel even af waneer de update land. Heb niet zo een haast. Meer de vraag of ik niet fooked ben met een duits toestel in NL..
Nee, zeker niet. Sterker: Je zou ervoor kunnen kiezen het bestand van Henk binnen te halen en dat te flashen in Odin samen met de HOME_CSC van de laatst beschikbare DBT-versie (6.0.1). die zal je dan los binnen moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
JdJtA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:09:
[...]

Nee, zeker niet. Sterker: Je zou ervoor kunnen kiezen het bestand van Henk binnen te halen en dat te flashen in Odin samen met de HOME_CSC van de laatst beschikbare DBT-versie (6.0.1). die zal je dan los binnen moeten halen.
Gevonden op XDA :) zal eens kijken thanks. Staat ook los de CSC van de duitse versie.

[ Voor 16% gewijzigd door Qualixo op 18-01-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Ja, die bedoel ik, alleen zit daar een HOME_CSC bij voor als je op dit moment PHN gebruikt als CSC. Je zal dus ook nog een DBT-versie moeten downloaden en daaruit gebruik je dan alleen het HOME_CSC bestand in Odin. Dan blijft je data ook behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
henklbr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:07:
[...]

Dat zal ik maar NIET doen -> is namelijk de 1e beta (MET bugs!)
G935FXXU1BPLB deze wel dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik direct de optie om te updaten naar 7.1 als ik de versie van henklbr (7.0) installeer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:23:
Krijg ik direct de optie om te updaten naar 7.1 als ik de versie van henklbr (7.0) installeer?
Er is alleen 7.0
7.1 is er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Laatst online: 27-09 08:00
cliors schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 02:13:
Wat gebruiken jullie trouwens na een reset om apps terug te zetten?
Dat samsung smart switch kan nooit al mijn apps backuppen op de één of andere manier dus bij een herstel ontbreekt er ook vaak wat.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Het zou ook fijn zijn als alle widgets en homescreens kunnen worden gebackupt.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
Iemand een indicatie wanneer de uitrol voor NL / PHN begint? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:34:
Ja, alleen Samsung weet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Reaper.JA2 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:34:
even een noobvraag;
wat is PHN en CSC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webjunkie schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:30:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Het zou ook fijn zijn als alle widgets en homescreens kunnen worden gebackupt.
Ik gebruik MY KNOX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van MM PHN naar Nougat PHN is gelukt aan de hand van deze instructies https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/49906063

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P. vd Loo
Dat is het niet. Dat heb ik maar 650 mb staan. Zoals ik eerder schreef zit het probleem in de apps. Die zijn 19gb groot. Misschien dat de update naar Nougat het probleem oplost. Anders doe ik maar een reset.
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:35:
[...]

Ga naar apparaatgeheugen en dan druk je op > overige
Dan kom je bij >mijn bestanden en dan druk je rechts boven bij >meer druk dan op >verborgen bestanden weergeven ik heb net iets van 22000 bestanden ofzo verwijdert allemaal van internet ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
sderooij schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:44:
[...]

even een noobvraag;
wat is PHN en CSC?
CSC is regio-codering van je toestel, dit bepaald dus op welke regio je toestel ingesteld staat. Specifieke instellingen en applicaties (zoals NL-alert of bloatware van providers) zit hierin verwerkt. Je kan je toestel echter omzetten naar een andere regio maar daarmee verlies je je data.

PHN is een specifieke CSC en staat voor een NL-toestel zonder 'branding' vanuit een provider.

Voor gebruikers van de S7 Edge met CSC 'PHN' hier ook de versie waarmee je kan updaten:

Uitpakken en flashen met Odin: link

Let wel op de gebruikelijke aanwijzingen bij het uitvoeren van een update (veilig opstarten!). Daarbij heb ik zelf niet getest of dit werkt, aangezien ik momenteel de BTU-CSC gebruik. Mochten er fouten optreden dan dien je alsnog een fabrieksreset uit te voeren.

[ Voor 28% gewijzigd door JdJtA op 18-01-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
JdJtA schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 12:11:
[...]

CSC is regio-codering van je toestel, dit bepaald dus op welke regio je toestel ingesteld staat. Specifieke instellingen en applicaties (zoals NL-alert of bloatware van providers) zit hierin verwerkt. Je kan je toestel echter omzetten naar een andere regio maar daarmee verlies je je data.

PHN is een specifieke CSC en staat voor een NL-toestel zonder 'branding' vanuit een provider.

Voor gebruikers van de S7 Edge met CSC 'PHN' hier ook de versie waarmee je kan updaten:

Let wel op de gebruikelijke aanwijzingen bij het uitvoeren van een update (veilig opstarten!). Daarbij heb ik zelf niet getest of dit werkt, aangezien ik momenteel de BTU-CSC gebruik. Mochten er fouten optreden dan dien je alsnog een fabrieksreset uit te voeren.
Mooi! Nu nog een root-file zien te vinden... Hier nog niets: https://autoroot.chainfire.eu/
Zal wel een poosje gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ik kan m.b.t my knox weinig terugvinden over backups..?
Volgens jou kan dat dus wel gemakkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
cliors schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Ik kan m.b.t my knox weinig terugvinden over backups..?
Volgens jou kan dat dus wel gemakkelijk?
Ik ben ook wel benieuwd. Vergist hij zich niet en bedoelt hij mss Samsung Smart Switch??

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
[...]

Ok dit is duidelijk, dank je :)

Dus voor CSC, wat ik heb, duurt het even voordat ik die update binnen zal krijgen vanuit samsung? Ik ben zelf te lui om dat ding te flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

[...]

Thanks, gelukt (geüpdatet vanaf 1e beta die ik geflasht had met dezelfde CSC)

[ Voor 3% gewijzigd door Rio op 18-01-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
[...]

Gedownload. Bedankt. Zal deze proberen

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Is het trouwens mogelijk om de CSC van een telefoon te veranderen (zonder data te verliezen)?\

Ik heb mijn toestel bij Belsimpel gekocht en hij heeft ITV als CSC, dat is Italië.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LqZONYE89JIsGgCOT4Bj3ggA/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/60ojmKRagK8Foui4xFC3dU0r/thumb.png

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Verenigd Koninkrijk (BTU), gereleased 18 jan 17, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 10273029
Build date Fri, 30 Dec 2016 11:24:49 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1DPLT
CSC G935FPHN1BPK1
Download for install with Odin 3.12.5: MegaNZ

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.5

Voor België/Luxemburg Un-branded LUX, vervang HOME_CSC met:
HOME_CSC_LUX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:43

Arfman

Drome!

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 10273029
Product code PHN
PDA G930FXXU1DPLT
CSC G930FPHN1BPK1

Zojuist met Odin geflashed op mijn S7. Ziet er allemaal goed uit, nu even de apps er weer opzetten en alles weer ene beetje inrichten.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Is er ergens ook een handleiding hoe je een Buitenlands toestel omzet naar een Nederlands toestel?
Ik heb bij Belsimpel gekocht dus verwacht ook een buitenlands model te ontvangen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
henklbr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:10:

[afbeelding][afbeelding]

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Verenigd Koninkrijk (BTU), gereleased 18 jan 17, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.

What's new:
* Android 7.0
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 7.0
Changelist 10273029
Build date Fri, 30 Dec 2016 11:24:49 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1DPLT
CSC G935FPHN1BPK1
Download for install with Odin 3.12.5: MegaNZ

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.5

Voor België/Luxemburg Un-branded LUX, vervang HOME_CSC met:
HOME_CSC_LUX
Henk,
Er staat geen data-verlies maar je apps moet je wel opnieuw installeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
Donstil schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Is er ergens ook een handleiding hoe je een Buitenlands toestel omzet naar een Nederlands toestel?
Ik heb bij Belsimpel gekocht dus verwacht ook een buitenlands model te ontvangen.
Ik zou dat ook graag willen weten, ik wil ook graag Android 7 en als ik mijn toestel zou kunnen omtoveren naar een PHN toestel zou dat hartstikke mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delirium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 13:34
Donstil schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:20:
[...]

EnigmaNL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:02:
Is het trouwens mogelijk om de CSC van een telefoon te veranderen (zonder data te verliezen)?\

Ik heb mijn toestel bij Belsimpel gekocht en hij heeft ITV als CSC, dat is Italië.
Volgens Google wijzig je de CSC i.i.g. als volgt:
How to check CSC Version?
Press *#1234# to gives u the CSC Version.

You can also change the change the Consumer Software Customization (CSC) if you found that it has been not set correctly.

Firstly you need to find the IMEI Code of your Phone
Press *#06# to get the IMEI and copy it down
Press *#272*IMEI# on the dial pad
Select the desire CSC
The device will reboot automatically
bron: http://richardjang.typepa...g-galaxy-csc-version.html

Geen idee hoe het dan zit met OTA, wellicht dat je dan een andere firmware moet flashen.
Zoek even op XDA.

[ Voor 5% gewijzigd door delirium op 18-01-2017 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Erik1805 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:22:
[...]

Henk,
Er staat geen data-verlies maar je apps moet je wel opnieuw installeren?
Nee hoor: ales je nu een PHN-toestel hebt en je gebruikt de PHN-firmware die ik net gepost heb, worden je apps geupdatet

Net zelf gedaan: niks verloren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:24
henklbr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Nee hoor: ales je nu een PHN-toestel hebt en je gebruikt de PHN-firmware die ik net gepost heb, worden je apps geupdatet

Net zelf gedaan: niks verloren! ;)
Als ik die flash via Odin ontvang ik dan later nog OTA updates?

Sorry als het al vaker gevraagd is maar kon het zo niet vinden..

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
delirium schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:24:
[...]

[...]

Volgens Google wijzig je de CSC i.i.g. als volgt:

[...]

bron: http://richardjang.typepa...g-galaxy-csc-version.html

Geen idee hoe het dan zit met OTA, wellicht dat je dan een andere firmware moet flashen.
Zoek even op XDA.
Whow zo simpel? En dat is dan alles, ik had moeilijke commando's enz verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Donstil schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:33:
[...]

Whow zo simpel? En dat is dan alles, ik had moeilijke commando's enz verwacht :)
Helaas werkt deze optie niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
EnigmaNL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:33:
[...]

Helaas werkt deze optie niet :(
Ooh dat is jammer. Dan blijft mijn vraag staan :)

Pagina: 1 ... 88 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support