Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:06
wordt het nu 7.0 of 7.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:13
7.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-07 18:14

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hmmm..Gisteren voor het eerst " problemen " met de Edge..Ik vond hem al wat trager/haperen. Batterij was nog iets meer dan 30%..Daar ook mee weggelegd voor de nacht. Vanmorgen helemaal leeg? Ik had hem ook nog even snel geleegd via smart manager voordat ik hem weglegde..Bij gebruik stond Android systeem op 22% weet ik nog..Daarna scherm volgens mij en voor de rest geen gekke dingen?

Hoop dat dit een incident is?

[ Voor 19% gewijzigd door pdavie2311 op 09-01-2017 07:28 ]

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosskiss
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-02 14:22
Mijn S7 is onlangs geüpdatet naar 6.0.1 (G930FXXU1BPJJ)

En nu is opeens de vingerafdrukscanner onwijs traag. Met de zelfde vinger scant hij hem 4/5 niet. Ook het toevoegen van een nieuwe vinger gaat ontiegelijk traag. Met ongeveer 3% erbij per keer. Dat terwijl het niet uitmaakt wat je scant. Mensen met het zelfde probleem? Zoeken en googlen hebben me niet echt geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-07 08:43
pdavie2311 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 07:27:
Hmmm..Gisteren voor het eerst " problemen " met de Edge..Ik vond hem al wat trager/haperen. Batterij was nog iets meer dan 30%..Daar ook mee weggelegd voor de nacht. Vanmorgen helemaal leeg? Ik had hem ook nog even snel geleegd via smart manager voordat ik hem weglegde..Bij gebruik stond Android systeem op 22% weet ik nog..Daarna scherm volgens mij en voor de rest geen gekke dingen?

Restart zou best eens kunnen helpen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Of een cache wipe (uitzetten, dan opstarten met home, vol.up, powerbutton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

pdavie2311 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 07:27:

Android System staat bij mij meestal ook rond de 20%, zo lang ik m'n scherm niet gebruik.
Misschien een app die het zaakje leeg trekt? Niets nieuws geïnstalleerd de laatste tijd?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-07 10:34

Rio

Ik heb al een boek

henklbr schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 16:48:
De update naar Android 7.x kan nu niet meer ver weg zijn (zie screenshot)...

Zoals je kan zien aan het buildnummer, is dit geen beta-firmware meer! Zou het dan toch, deze maand?

[afbeelding]
Ik heb dit nog nergens bevestigd gezien. Henk lijkt de enige bron hiervoor tot nu toe..

[ Voor 38% gewijzigd door Rio op 09-01-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rio schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:20:
[...]

[...]

Ik heb dit nog nergens bevestigd gezien. Henk lijkt de enige bron hiervoor tot nu toe..
Hoe kan Henk nu de enige bron zijn als het op de website van Sammobile staat????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 09:28
pappaleone schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:32:
[...]

Hoe kan Henk nu de enige bron zijn als het op de website van Sammobile staat????
Zie het laatste zinnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
uiteindelijk wel, maar of de eerste versie dat ook zal zijn...
in het screenshot op sammobile staat nog gewoon 7.0, met een recent buildnummer en january sec patch

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:17
6.0.1 is nog steeds de nieuwste firmware op Sammobile. Dus uitrol lijkt me nog steeds niet begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 13-07 22:23
Geloof dat nu iedereen nerveus wordt. (denk nep, gezien de screenshots)

https://forum.xda-develop...p/nougat-arrived-t3534957

Zal nog wel even duren denk ik

[ Voor 10% gewijzigd door Erik1805 op 09-01-2017 16:31 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811

L0we schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:34:
[...]
Zie het laatste zinnetje :)
Ik denk niet dat dat op Henklbr slaat omdat hij vermoedelijk niets met SamMobile te maken heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 192811 op 09-01-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Anoniem: 192811 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:28:
[...]

Ik denk niet dat dat op Henklbr slaat omdat hij vermoedelijk niets met SamMobile te maken heeft.
Zou me niets verbazen als hij de nieuwstip heeft ingestuurd. Daarvoor hoef je niets met SamMobile te maken te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Anoniem: 192811 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:28:
[...]

Ik denk niet dat jij het zinnetje 'thanks Henk' gezien hebt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rio schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:36:
[...]
Ik denk niet dat jij het zinnetje 'thanks Henk' gezien hebt ;-)
Daarom schreef ik dat juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Er is maar 1 persoon die daar uitsluitsel over kan geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Sinds deze morgen enkel nog wit grijs en zwart op mijn scherm. Ik heb bij mijn weten geen instellingen veranderd. Ik probeerde al een herstart, cache-wipe en heb me al gek gezocht in de instellingen. Iemand enig advies?

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
dns_vbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:29:
Sinds deze morgen enkel nog wit grijs en zwart op mijn scherm.
Of het is een hardware defect of je hebt de extreem accu besparende modus aanstaan, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:33:
[...]

Of het is een hardware defect of je hebt de extreem accu besparende modus aanstaan, kan dat?
Geen extra spaarstand of wat dan ook ingesteld. Wordt dus een retourtje garantie.

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

dns_vbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:39:
[...]
Geen extra spaarstand of wat dan ook ingesteld. Wordt dus een retourtje garantie.
Ik zou eerst nog even een factory reset uitproberen, wellicht staat er gewoon iets vreemds ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:41:
[...]

Ik zou eerst nog even een factory reset uitproberen, wellicht staat er gewoon iets vreemds ingesteld.
Weird, net toestel herstart en ik heb kleur. Ikke gelukkig tot alles weer monochroom werd na 2 minuten... nog eens herstarten dus. Pfff

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

dns_vbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:57:
Weird, net toestel herstart en ik heb kleur. Ikke gelukkig tot alles weer monochroom werd na 2 minuten... nog eens herstarten dus. Pfff
Een of andere rare filter wellicht geïnstalleerd?

Je kan dit controleren door de persmissies te bekijken van 'Over andere apps tekenen'. Dit is te vinden bij 'Instellingen' -> 'Apps' -> 'Instellingen' (radartje)' -> 'Over andere apps tekenen'.

Kijk daar eens of er een app staat die je niet herkend / dit probleem veroorzaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 10-01-2017 11:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jip_86

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 14-07 08:43
dns_vbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:57:
[...]

Druk eens 3x snel op je homeknop, dat triggert bij mij dat alles in zwart-wit veranderd. Je kunt dat ook een andere functie toewijzen, maar bij mij kleurt het scherm dan ook zwart/wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 600941

Ik heb ineens last van een flikkerend beeldscherm als ik mijn Edge niet aan de lader heb hangen. Als ik iets open, begint het beeld te flikkeren. Typ ik een Whatsapp berichtje, gaat hij na elke letter flikkeren. Ik kan echter wel (blind) doortypen, dus het touchscreen werkt in principe wel. Is er iets met mijn accu aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 600941 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:50:
Ik heb ineens last van een flikkerend beeldscherm als ik mijn Edge niet aan de lader heb hangen. Als ik iets open, begint het beeld te flikkeren. Typ ik een Whatsapp berichtje, gaat hij na elke letter flikkeren. Ik kan echter wel (blind) doortypen, dus het touchscreen werkt in principe wel. Is er iets met mijn accu aan de hand?
Wat heb je zelf al gevonden en gezocht? Het is wel de bedoeling om net iets meer eigen inzet te tonen op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:05:
[...]

Wat heb je zelf al gevonden en gezocht? Het is wel de bedoeling om net iets meer eigen inzet te tonen op tweakers.
Op internet is niets te vinden over dit probleem, vandaar dat ik het hier vraag. Misschien dat iemand anders deze ervaring ook heeft gehad?

Ik heb ondervonden dat het probleem zich voordoet wanneer de telefoon niet aan de oplader ligt. Als hij niet aan de oplader ligt en de accu is 65%+, heb ik geen probleem. Daarna gaat het bergafwaarts met het toestel (en de accu). Steeds meer flikkeren en het toestel was om 14:00 al leeg (5:15 van de lader gehaald). Normaal doe ik er veel langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 600941 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:11:
[...]
Op internet is niets te vinden over dit probleem, vandaar dat ik het hier vraag. Misschien dat iemand anders deze ervaring ook heeft gehad?

Ik heb ondervonden dat het probleem zich voordoet wanneer de telefoon niet aan de oplader ligt. Als hij niet aan de oplader ligt en de accu is 65%+, heb ik geen probleem. Daarna gaat het bergafwaarts met het toestel (en de accu). Steeds meer flikkeren en het toestel was om 14:00 al leeg (5:15 van de lader gehaald). Normaal doe ik er veel langer mee.
heb je al eens een herstart geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 600941 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:11:
[...]
Er is wel iets over te vinden.

Welke apps hebben bij jou een hoog verbruik, waardoor de accu zo vlug lees is. Is dat Messenger en/of Facebook toevallig?

Verder wordt het toestel ook heel heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192811 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:15:
[...]

heb je al eens een herstart geprobeerd?
Ja, net een factory reset gedaan, helaas zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 600941 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:17:
Ja, net een factory reset gedaan, helaas zonder resultaat.
Als je het probleem na een echte Factory reset nog steeds hebt, dan is het gewoon een hardware defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:15:
[...]

Er is wel iets over te vinden.

Welke apps hebben bij jou een hoog verbruik, waardoor de accu zo vlug lees is. Is dat Messenger en/of Facebook toevallig?

Verder wordt het toestel ook heel heet?
Dank voor de link, helaas staat daar niets relevants bij. Het probleem begon zomaar (zonder dat het toestel beschadigd kan zijn) toen ik net geland was op Schiphol. Tijdens de vlucht (uurtje maar) gewoon Spotify geluisterd. Eenmaal buiten (in de bus) begon het geflikker.

Het toestel wordt wel heet, maar dat is volgens mij bij iedere Edge zo. Ik heb geen Facebook of Messenger (alleen Whatsapp), speel wel af en toe een spel (best lang ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 600941 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:31:
[...]
Het toestel wordt wel heet, maar dat is volgens mij bij iedere Edge zo. Ik heb geen Facebook of Messenger (alleen Whatsapp), speel wel af en toe een spel (best lang ook).
Zat zelf te denken aan een (te) hete telefoon, door batterijdrain, waardoor je scherm gaat flikkeren. Dit zou echter opgelost moeten zijn met een factory reset, dus dan blijft eigenlijk alleen een hardware probleem over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:33:
[...]

Zat zelf te denken aan een (te) hete telefoon, door batterijdrain, waardoor je scherm gaat flikkeren. Dit zou echter opgelost moeten zijn met een factory reset, dus dan blijft eigenlijk alleen een hardware probleem over.
Waarschijnlijk een probleem met de accu dus? Het scherm zelf lijkt me verder in orde (want werkt wel gewoon als batterij vol is of als de telefoon aan de lader zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 600941 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:40:
[...]
Waarschijnlijk een probleem met de accu dus? Het scherm zelf lijkt me verder in orde (want werkt wel gewoon als batterij vol is of als de telefoon aan de lader zit).
Waar het precies al ligt durf ik niet te zeggen, kan ook een combinatie van problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rens-br schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:41:
[...]

Waar het precies al ligt durf ik niet te zeggen, kan ook een combinatie van problemen zijn.
Bedankt voor je hulp!

Ik ga even met Samsung bellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dns_vbl
JDL15 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:18:
[...]

Druk eens 3x snel op je homeknop, dat triggert bij mij dat alles in zwart-wit veranderd. Je kunt dat ook een andere functie toewijzen, maar bij mij kleurt het scherm dan ook zwart/wit.
_/-\o_ Thanks _/-\o_ , dit was het en ja eigenlijk wist ik dit wel "ongeveer"(had het ooit ergens gelezen) maar het stak nu héél héél ver weg in mijn geheugen. En ik vond het nergens terug in het uitgebreide instelmenu.
Maar vraag me nu wel af hoe het kan gebeurd zijn of het moet deze morgen op de pot zijn toen gsm in mijn broekzak stak. Hoe is weer een andere vraag maar ben terug happy met men kleurenscherm(pje).

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:27
Help...

Wanneer ik 's morgens in de auto stap verbindt de S7 Edge automatisch met de car stereo. Hij speelt dan ook automatisch een ontzettend suf deuntje af: 'Over the Horizon' van Samsung Brand Tunes oid.

Gisteren heb ik het betreffende mp3 bestand gezocht en verwijderd. Het komt nu niet meer in de zoekresultaten terug.

Wie schetst mijn verbazing toen ik vanochtend bij het wegrijden opeens weer datzelfde liedje hoorde...

Ik snap ook niet welke media speler dan begint te lopen. Ik heb alleen Play Music erop en die is disabled. Al mijn muziek gaat via Deezer.

Ik gebruik Car Home Ultra en heb daar alleen Deezer geselecteerd als media controller app. Het begint overigens voordat ik CHU heb opgestart.

Iemand een idee of tip hoe ik die vreselijke mp3 definitief het zwijgen op kan leggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-07 16:01
Als Nougat volgende week begint uit te rollen, is het alsnog provider-afhankelijk wanneer het écht uitrolt. Right?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Reaper.JA2 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 08:58:
[...]

Als Nougat volgende week begint uit te rollen, is het alsnog provider-afhankelijk wanneer het écht uitrolt. Right?
niet echt geloof ik hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 13-07 22:23
Hier staat het ook. Het is gewoon een kwestie van afwachten:

https://androidworld.nl/n...-s7-edge-komt-17-januari/

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrie98
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
bilgy_no1 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:40:
Help...

Wanneer ik 's morgens in de auto stap verbindt de S7 Edge automatisch met de car stereo. Hij speelt dan ook automatisch een ontzettend suf deuntje af: 'Over the Horizon' van Samsung Brand Tunes oid.

Gisteren heb ik het betreffende mp3 bestand gezocht en verwijderd. Het komt nu niet meer in de zoekresultaten terug.

Wie schetst mijn verbazing toen ik vanochtend bij het wegrijden opeens weer datzelfde liedje hoorde...

Ik snap ook niet welke media speler dan begint te lopen. Ik heb alleen Play Music erop en die is disabled. Al mijn muziek gaat via Deezer.

Ik gebruik Car Home Ultra en heb daar alleen Deezer geselecteerd als media controller app. Het begint overigens voordat ik CHU heb opgestart.

Iemand een idee of tip hoe ik die vreselijke mp3 definitief het zwijgen op kan leggen?
Hij verbind je telefoon met spraak maar ook als mediaplayer. In android zit een autoplay functie die door gaat 'waar je gebleven was'. In dit geval start ie de standaard samsung mediaplayer waar standaard dat vervelende deuntje in zit. De opties zijn; je telefoon niet als mediaplayer verbinden, dan gaat ie ook niet door waar ie gebleven was. Je telefoon verbinden en een keer een andere player starten met een ander deuntje, deze wel netjes stoppen in de player voordat je de auto uitzet anders gaat je auto weer automatisch door met het spelen van dat deuntje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Gewoon de PHN versie downloaden via odin, geen providers rotzooi netjes clean. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 826989

dns_vbl schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 17:40:
[...]

_/-\o_ Thanks _/-\o_ , dit was het en ja eigenlijk wist ik dit wel "ongeveer"(had het ooit ergens gelezen) maar het stak nu héél héél ver weg in mijn geheugen. En ik vond het nergens terug in het uitgebreide instelmenu.
Maar vraag me nu wel af hoe het kan gebeurd zijn of het moet deze morgen op de pot zijn toen gsm in mijn broekzak stak. Hoe is weer een andere vraag maar ben terug happy met men kleurenscherm(pje).
Zet die functie aan dat je telefoon niet aan gaat in je broekzak enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:33

Phntm

Tlingelingeling

Helaas ook hier word er vermeld dat het toch 7.0 zal worden en niet 7.1 zoals er werd beloofd. Maar ja...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[...]
Feitelijk is het helemaal niet provider-afhankelijk, maar alleen wanneer je een branded foon hebt bepaalt de provider wanneer hij hem vrij geeft.
Je kan bijvoorbeeld Vodafone als provider hebben en een unbranded foon, dan ben je echt niet afhankelijk van Vodafone voor updates/upgrades.
Phntm schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:45:
[...]
Helaas ook hier word er vermeld dat het toch 7.0 zal worden en niet 7.1 zoals er werd beloofd. Maar ja...
De enige die echt weet wat het wordt is Samsung, alle andere sites baseren zich uitsluitend op geruchten en aannames.
Dus heb gewoon geduld en wacht tot de uitrol daadwerkelijk begint.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 192811 op 11-01-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dubbel;

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 192811 op 11-01-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-07 11:41

Martinspire

Awesomeness

Phntm schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Zo bijzonder is 7.1 toch niet? Tenminste, ik verwacht niet dat we van Samsung seamless system updates gaan krijgen voorlopig

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:29

AvK

Ready Set Go

Anoniem: 192811 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:50:

De enige die echt weet wat het wordt is Samsung, alle andere sites baseren zich uitsluitend op geruchten en aannames.
Daar hebben ze tegenwoordig een naam voor:

Nep nieuws....... >:)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 192811 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Feitelijk is het helemaal niet provider-afhankelijk, maar alleen wanneer je een branded foon hebt bepaalt de provider wanneer hij hem vrij geeft.
Je kan bijvoorbeeld Vodafone als provider hebben en een unbranded foon, dan ben je echt niet afhankelijk van Vodafone voor updates/upgrades.

[...]

Dus heb gewoon geduld en wacht tot de uitrol daadwerkelijk begint.
Ook als de telefoon branded is, dan is er niets aan de hand gewoon via odin de phn versie flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pappaleone schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:49:
[...]
Ook als de telefoon branded is, dan is er niets aan de hand gewoon via odin de phn versie flashen.
Daar ging het hier niet om, de CSC bepaalt wanneer een toestel OTA aan de beurt is voor een update/upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:29:
[...]

Zo bijzonder is 7.1 toch niet? Tenminste, ik verwacht niet dat we van Samsung seamless system updates gaan krijgen voorlopig
Het "night light" zit alleen in 7.1 toch? Dat is eigenlijk de functie waar ik het meest naar uitkijk aangezien ik in bed nog wel eens wat op internet surf. Het zou wel een domper zijn als ze 7.0 pushen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 192811 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:57:
[...]

Daar ging het hier niet om, de CSC bepaalt wanneer een toestel OTA aan de beurt is voor een update/upgrade.
Niet zo moeilijk doen. :)
Alles wat op Sammobile is origineel. Dus als daar een PHN versie staat uit Nederland is dit dezelfde csc code als van Vodafone of Tmobile.

[ Voor 21% gewijzigd door pappaleone op 11-01-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
Barrie98 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:36:
[...]

Hij verbind je telefoon met spraak maar ook als mediaplayer. In android zit een autoplay functie die door gaat 'waar je gebleven was'. In dit geval start ie de standaard samsung mediaplayer waar standaard dat vervelende deuntje in zit. De opties zijn; je telefoon niet als mediaplayer verbinden, dan gaat ie ook niet door waar ie gebleven was. Je telefoon verbinden en een keer een andere player starten met een ander deuntje, deze wel netjes stoppen in de player voordat je de auto uitzet anders gaat je auto weer automatisch door met het spelen van dat deuntje. ;)
Dank voor je antwoord! Ja, hij verbindt automatisch als mediaplayer en dat moet ook om de muziek via Deezer te spelen.

Nu is het gekke dat hij dat deuntje weer speelde, ondanks dat ik het betreffende bestand heb verwijderd. Dan zou hij toch een fout moeten geven 'File not Found' oid.

Daarnaast: welke app is de standaard Samsung mediaplayer? Ik heb gezocht in de App lijst in de settings, maar er is geen app geïnstalleerd als Samsung Music of Media oid. Er is wel Play Music, maar die heb ik disabled.

Overigens speelde hij vanochtend niets af. Misschien zat het deuntje nog in het werkgeheugen of zoiets. Ik probeer het op de terugweg weer even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 18:54
Night Light? Wat doet dat?
Bedoel je gewoon een nacht lampje?
Razr schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:04:
[...]

Het "night light" zit alleen in 7.1 toch? Dat is eigenlijk de functie waar ik het meest naar uitkijk aangezien ik in bed nog wel eens wat op internet surf. Het zou wel een domper zijn als ze 7.0 pushen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bilgy_no1
diquan2001 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:08:

[...]
'Blue Filter' waarbij het licht 's nachts warmer is en daardoor minder de slaaplust verpest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

pappaleone schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:06:
[...]
Niet zo moeilijk doen. :)
Alles wat op Sammobile is origineel. Dus als daar een PHN versie staat uit Nederland is dit dezelfde csc code als van Vodafone of Tmobile.
helaas, je gaat niet door voor de koelkast, of je bedoelt iets anders dan dat je schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
diquan2001 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:08:

[...]
Een functie die tussen bepaalde tijden een blauwlichtfilter toepast wat voorkomt dat er minder melatonine in je hersenen aangemaakt wordt. Dat zorgt er weer voor dat je theoretisch wat sneller/beter kunt slapen als je nog even met je telefoon in bed bezig bent. Het scherm is dan wat meer geel. Ik weet dat er wat apps zijn die dit half uitgewerkt hebben maar vanuit het OS is dit zoveel mooier en functierijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 15:51
Anoniem: 192811 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:25:
[...]

helaas, je gaat niet door voor de koelkast, of je bedoelt iets anders dan dat je schrijft.
Een provider kan zijn toestellen inderdaad voorzien van een andere CSC-code om zo applicaties of instellingen die zij mee willen geven te activeren/installeren. Vodafone (VDF) of T-mobile (TMO) zijn hier voorbeelden van.

Het is echter mogelijk om een toestel om te zetten naar elke CSC die beschikbaar is voor dat type (in geval van een NL toestel dus SM-G935F). Het enige waar je rekening mee moet houden als je dit doet is dat je (eenmalig) als je data kwijt bent.

Je zal dus van tevoren of een back-up moeten maken (met Smart Switch bijvoorbeeld) en hopen dat achteraf terugzetten lukt, of er voor kiezen je toestel opnieuw in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JdJtA schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:36:
[...]
Een provider kan zijn toestellen inderdaad voorzien van een andere CSC-code om zo applicaties of instellingen die zij mee willen geven te activeren/installeren. Vodafone (VDF) of T-mobile (TMO) zijn hier voorbeelden van.

Het is echter mogelijk om een toestel om te zetten naar elke CSC die beschikbaar is voor dat type (in geval van een NL toestel dus SM-G935F). Het enige waar je rekening mee moet houden als je dit doet is dat je (eenmalig) als je data kwijt bent.

Je zal dus van tevoren of een back-up moeten maken (met Smart Switch bijvoorbeeld) en hopen dat achteraf terugzetten lukt, of er voor kiezen je toestel opnieuw in te stellen.
Dat je een toestel zelf kunt flashen naar bijv PHN is mij natuurlijk bekend. Maar hier ging het om wanneer een toestel OTA iets aangeboden krijgt, en dat wordt bepaalt door de CSC-versie die op dat moment op je toestel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee zit in 7.0 ook al.
[...]

Meestal is de uitrol niet voor iedereen tegelijk maar vaak afhankelijk van CSC. Toch gaat het redelijk snel dus verwacht een snelle uitrol net als bij 6.0.1 het geval was wat een kwestie was van dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-07 18:54
Ah sorry zeg dat dan blue light filter ;)
Ik dacht dat ik iets nieuws miste maar dat heb ik nu ook al op de 7.0 >:)
bilgy_no1 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:10:
[...]

'Blue Filter' waarbij het licht 's nachts warmer is en daardoor minder de slaaplust verpest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mintage
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07-2022
2 weken geleden 2ehands een s7 flat gekocht. Nu blijkt dat het scherm linksboven los komt door wat een val lijkt te zijn..(frame is een beetje ingedeukt..) Verkoper gecontacteerd, natuurlijk zegt hij dat het niet door hem komt maar nu weet ik niet wat ik kan doen aangezien dit duidelijk wegens vallen is en niet met garantie gedekt.. Zou een case de telefoon iets of wat beschermen of ben ik beter af om gewoon de 175 ophoesten voor het scherm te vervangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 13-07 18:28

Zorian

What the fox?

[...]

7.1 == 7.0 met wat updates die ook in de Samsung versie van 7.0 zitten. Versienummer zegt niet alles.

Also, blauw licht filter:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1ZFEXOul.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mintage schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:49:
2 weken geleden 2ehands een s7 flat gekocht. Nu blijkt dat het scherm linksboven los komt door wat een val lijkt te zijn..(frame is een beetje ingedeukt..) Verkoper gecontacteerd, natuurlijk zegt hij dat het niet door hem komt maar nu weet ik niet wat ik kan doen aangezien dit duidelijk wegens vallen is en niet met garantie gedekt.. Zou een case de telefoon iets of wat beschermen of ben ik beter af om gewoon de 175 ophoesten voor het scherm te vervangen?
De case zal je telefoon wel beschermen, maat waterdichtheid is natuurlijk wel verdwenen. En wat vocht heb je zo te pakken. Ik zou het maar vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 08-07 09:20
pappaleone schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:06:
[...]

De case zal je telefoon wel beschermen, maat waterdichtheid is natuurlijk wel verdwenen. En wat vocht heb je zo te pakken. Ik zou het maar vernieuwen.
Maar hoe zeker ben je dat bij het vernieuwen van je scherm, je nog een 100% waterdicht toestel hebt ?
Mijn reparateur van mijn S7 Edge gaf aan wel originele onderdelen te gebruiken, en alles op de originele manier te repareren.
Het zou "inprincipe" waterdicht moeten zijn, maar 100% zekerheid konden ze het mij niet garanderen.

Wellicht bij een reparatie via Samsung zelf dat je die garantie wel kunt krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dat laatste inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Mintage schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 22:49:
Als er een deuk in zit had je dat bij aankoop al kunnen zien toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NoReseth schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 07:06:
[...]

Maar hoe zeker ben je dat bij het vernieuwen van je scherm, je nog een 100% waterdicht toestel hebt ?
Mijn reparateur van mijn S7 Edge gaf aan wel originele onderdelen te gebruiken, en alles op de originele manier te repareren.
Het zou "inprincipe" waterdicht moeten zijn, maar 100% zekerheid konden ze het mij niet garanderen.

Wellicht bij een reparatie via Samsung zelf dat je die garantie wel kunt krijgen ?
Als je je toestel laat repareren bij een OFFICIEEL Samsung Service Center, dan is de waterdichtheid (IP68) gegarandeerd...

Maar als je je toestel laat repareren door een "lokale GSM-boer": NOT!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 08-07 09:20
henklbr schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:14:
[...]

Als je je toestel laat repareren bij een OFFICIEEL Samsung Service Center, dan is de waterdichtheid (IP68) gegarandeerd...

Maar als je je toestel laat repareren door een "lokale GSM-boer": NOT!
Ik snap wat je zegt, maar samsung heeft nu eenmaal problemen met het leveren van de schermen.
en > 3 maanden wachten op een nieuw scherm is ook zo wat ...
Dan ga je dus op zoek naar een reparateur die goed aangeschreven staat, en wel officiele onderdelen gebruikt. Dan is het wel te begrijpen dat ze dat zeggen, zelfs bij Samsung heb ik gehoord dat ze het niet 100% kunnen garanderen , omdat het nu toestel nu eenmaal "open" geweest is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:20
NoReseth schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:52:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar samsung heeft nu eenmaal problemen met het leveren van de schermen.
en > 3 maanden wachten op een nieuw scherm is ook zo wat ...
Dan ga je dus op zoek naar een reparateur die goed aangeschreven staat, en wel officiele onderdelen gebruikt. Dan is het wel te begrijpen dat ze dat zeggen, zelfs bij Samsung heb ik gehoord dat ze het niet 100% kunnen garanderen , omdat het nu toestel nu eenmaal "open" geweest is.
Doet me denken aan hetzelfde verhaal bij horloges...

Ik moest een batterij van mijn tissot laten vervangen, dacht dit netjes op de officiele manier te doen (ivm garantie) en mocht daar mooi 80-100 euro voor aftikken.

Op mijn vraag in de winkel waarom dit zo duur was kreeg ik het antwoord dat om de waterdichtheid te garanderen ook tests werden uitgevoerd. Je kreeg dus een garantie van waterdichtheid en alles daaromheen.

Bij de lokale winkel is vervangen 5 of 10 euro en zal het in principe helemaal ok zijn, maar de garantie heb je niet (en daar kun je bij evt problemen in de toekomst bij het daadwerkelijk garantie claimen dus ook een probleem mee krijgen).

Overigens de keer daarna gewoon mooi zelf mijn batterij maar vervangen, want die kosten waren me iets te veel van het goede. Nog geen problemen gehad met water ;) *knocks on wood*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:32
Samsung is begonnen met het officieel uitrollen van 7.0.

Ik heb de update ook net binnen gekregen (kom vanaf de bèta.). Ik heb even een screenshot gemaakt van de changelog: Changelog

http://www.androidpolice....nougat-galaxy-s7-s7-edge/

Edit: staat ook op de frontpage: nieuws: Samsung begint met aanbieden Android 7.0-update voor Galaxy S7 en S7 ...

[ Voor 80% gewijzigd door Kapitein187 op 12-01-2017 11:37 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
De officiële update naar 7.0 rolt nu (in ieder geval) uit naar Beta-testers die officieel geregisteerd waren en met CSC van BTU:

Sammobile

O.a. met beveiligingsupdates van januari:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eXJbNfq.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mcMtkw5.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/67JpWUH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-07 14:29

Arfman

Drome!

Mooi, nu nog even wachten op de ODIN flashable en ik kan ook over. Draai nog op de eerste Nougat beta, ongeregistreerd dus via OTA wordt hem dat niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

JdJtA schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:29:
De officiële update naar 7.0 rolt nu (in ieder geval) uit naar Beta-testers die officieel geregisteerd waren en met CSC van BTU:
Ik krijg hem nu ook binnen op mijn stock S7 Edge zonder beta programma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-07 18:42

geerttttt

Manisch positief

PWM schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Serieus? Zonder beta? Dus je had 6.0? De geruchten gaan namelijk dat android 6 users hem a.s. dinsdag pas krijgen.

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Hier krijg ik 'm in ieder geval nog niet binnen. Ik heb een S7 Edge (PHN) zonder iets van beta registraties (heb handmatig gezocht op updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:53:
[...]

Op welke csc dan? BTU? Of PHN?

Edit: Henk! Waar is nou die 7.0 rom geschikt voor PHN voor de S7 Edge! ;)

[ Voor 14% gewijzigd door rodie83 op 12-01-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

rodie83 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:58:
[...]

Op welke csc dan? BTU? Of PHN?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt :p Ik heb een S7 Edge zonder provider ongein erop. Gewoon nieuw van Samsung. gekregen aangezien mijn eerste kapot was.

En in de update boodschap stond bovenin "Android 7.0 Upgrade".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
PWM schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:07:
[...]

Ik heb echt geen idee waar je het over hebt :p Ik heb een S7 Edge zonder provider ongein erop. Gewoon nieuw van Samsung. gekregen aangezien mijn eerste kapot was.

Bijzonder, aangezien het bericht stond dat eerst alleen de beta-gebruikers de update zouden krijgen. Maar zou mooi zijn voor iedereen die niet aan de beta heeft deelgenomen.

CSC: Als je in je telefoon-applicatie *#1234# kiest krijg je een scherm met o.a. een CSC (zie ook het laatste scherm uit mijn vorige post). Wat staat daar bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-07 18:14

pdavie2311

Live life to the fullest..

Razr schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:57:
Hier krijg ik 'm in ieder geval nog niet binnen. Ik heb een S7 Edge (PHN) zonder iets van beta registraties (heb handmatig gezocht op updates).
Hier ook niet hoor..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 23:33

Phntm

Tlingelingeling

PWM schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:07:
[...]

En hoeveel GB was de upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 613655

214.19 Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat je 214,19 MB bedoelt, maar dit is geen 7.0 lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Anoniem: 192811 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:30:
[...]

Hoop dat je 214,19 MB bedoelt, maar dit is geen 7.0 lijkt mij.
De telefoons waar de Beta op geinstalleerd is geweest krijgen een update van ongeveer 200MB. De update van 6.1 naar 7.0 zal waarschijnlijk een stuk groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

melvinnie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:33:
[...]
De telefoons waar de Beta op geinstalleerd is geweest krijgen een update van ongeveer 200MB. De update van 6.1 naar 7.0 zal waarschijnlijk een stuk groter zijn.
Aha op die manier, om de beta final te maken dus.
Van 6.0 naar 7.0 zal iets van 1,6 GB zijn schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:53
Update naar 7.0 vanaf de BTU Beta versie komt hier nu binnenrollen, 214.19 MB

[ Voor 6% gewijzigd door Pierre_nr1 op 12-01-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Laatst online: 14-07 13:29
Met de onderste linkerknop kan men de apps sluiten die open staan. Hebben openstaande apps invloed op het batterijverbruik, of komen deze in een soort van slaapmodus als men het display uitschakelt door even kort op de power knop te drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
buffy1966 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:41:
Met de onderste linkerknop kan men de apps sluiten die open staan. Hebben openstaande apps invloed op het batterijverbruik, of komen deze in een soort van slaapmodus als men het display uitschakelt door even kort op de power knop te drukken?
Ff googlen, daar is genoeg over geschreven...

https://www.wired.com/201...ttery-makes-things-worse/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-07 09:55
JdJtA schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:35:
[...]

- Firmware Nougat Beta (Let op dat je het bestand voor 935 download).
- Odin 3.12.3
Dit heb ik een tijdje geleden uitgevoerd.
Krijg ik nou ook automatisch de nieuwste updates binnen wanneer beschikbaar??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
cliors schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:20:
[...]

Dit heb ik een tijdje geleden uitgevoerd.
Krijg ik nou ook automatisch de nieuwste updates binnen wanneer beschikbaar??
Waarschijnlijk niet. Er zijn 2 voorwaarden om een OTA-update te krijgen vanaf de Beta:

1. Je moet als CSC BTU hebben (als je kijkt bij *#1234# moet er bij CSC G935FOXA1... staan). Als hier PHN (of iets anders) staat krijg je geen updates aangeboden. Als dit er wel staat, zie punt 2.
2. Je moet geregistreerd zijn als Beta-tester via de app.

Als dit beide het geval is krijg je de update nu in ieder geval binnen. Is dit niet zo dat zal je moeten wachten tot er een volledige versie beschikbaar komt op de servers van Samsung (dit duurt meestal 1 tot 2 dagen) en die handmatig erop zetten via Odin. Hoe het zit met behouden van je data kan ik op dit moment niet zeggen, aangezien de volledige versie nog niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-07 09:55
JdJtA schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:37:
[...]

Is dit niet zo dat zal je moeten wachten tot er een volledige versie beschikbaar komt op de servers van Samsung (dit duurt meestal 1 tot 2 dagen) en die handmatig erop zetten via Odin.
Dit dus :(

Ik neem dus aan dat je elke keer bij een update zelf aan de gang moet voortaan OF je voert een fabrieksreset uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoReseth schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 07:06:
[...]

Door je telefoon te laten repareren bij een officiële Samsung reparatie center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
cliors schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Ik neem dus aan dat je elke keer bij een update zelf aan de gang moet voortaan OF je voert een fabrieksreset uit?
Dat hangt er vanaf, als de volledige PHN-versie (als dit de huidige CSC is) er is kan je proberen die te flashen met Odin (met HOME_CSC). Bij een update van het besturingssysteem is het over het algemeen echter aan te raden om vanaf de fabrieksinstellingen te beginnen om fouten te voorkomen. Met alle externe opslagmogelijkheden verlies je meestal niet heel veel in mijn beleving..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
cliors schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:08:
[...]

Of je wacht netjes tot Nougat uit is voor PHN? Als je niets hebt geflasht, krijg je de update deze maand gewoon binnen. Als je de bèta versie erop hebt geflasht, had je vantevoren kunnen weten dat je zelf weer de laatste versie erop moet zetten en je csc moet veranderen.

[ Voor 5% gewijzigd door Xerxes op 12-01-2017 15:20 . Reden: Verschrikkelijke woordkeuzes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Voor degene die Nougat nu al eventjes hebben draaien, hoe bevalt ie?
Ben vooral benieuwd of de batterijduur beter is geworden. Momenteel zit ik op zo'n 3u Sot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:58

greatgonzo

schit-te-rend!

JdJtA schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:29:

Sammobile

O.a. met beveiligingsupdates van januari:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is dit de officiele font :X
ik dacht dat het volwassener moest ogen :?
Pagina: 1 ... 85 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support